نظر منتشر شده
۷۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 66072
برای نسخه جدید الف پیشنهاد بدهید
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۴۳
شورای سیاستگذاری الف در آستانه تصویب تغییرات نسخه جدید الف است. از بینندگان الف دعوت می‏ شود، پبشنهادات خود  در مورد نسخه جدید سایت، تغییراتی که مایلند در این نسخه اعمال شود و  نیز انتقادات خود از وضعیت فعلی را ارسال کنند.



گفتنی‏ست، پس از مدت‌ها نیازسنجی و بررسی نواقص و مشکلات فعلی سایت، نسخه جدید نرم افزار الف آماده شده و پس از اعمال تغییرات و آزمایش‌های نهایی، در روزهای منتهی به سال نو، مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.



در این نسخه سعی شده است موارد زیر رعایت شود:



1-    سادگی، سرعت و کارآمدی

2-    شخصی سازی

3-    ارتباطات

4-    مشارکت

5-    سطوح کاربری



به صورت ساده، تغییرات صورت گرفته در نسخه جدید را می توان به شرح زیر توضیح داد:



1-    سادگی، سرعت، کاربردی بودن (Usability):



در طراحی جدید سایت تلاش شده است ضمن رعایت حداکثر سادگی، امکان دستیابی به حداکثر محتوا در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شود. حجم و وزن صفحات کاهش پیدا کرده، مشکلات کاربران دایالاپ و نیز مشکلات مربوط به مرور سایت در برخی مرورگرها نیز در نسخه جدید رفع شده است.



2-    شخصی سازی (Personalization):



در نسخه جدید، هر کاربر قادر خواهد بود حساب کاربری مختص خود ایجاد کند و برای استفاده از تمام امکانات سایت از این حساب کاربری استفاده کند. با استفاده از حساب کاربری، بینندگان سایت قادر خواهند بود، آرشیو نظرات خود را داشته باشند، فهرست مقالات نوشته شده توسط خود را در صفحه مخصوص خود ملاحظه کنند، فعالیت های خود در تالار الف را ملاحظه کنند و در نهایت، ضمن قرار دادن تصویر خود در حساب کاربری مربوطه و نوشتن مشخصات خود اعم از آدرس اینترنتی، تحصیلات و ... امکان معرفی بیشتر خود به دبیران و سایر اعضای جامعه الف را پیدا کنند.

بدیهی است تمام محتوای تولید شده در این فرایند، اعم از متن و تصویر، پس از نظارت کارکنان الف یا کاربران منتخب منتشر خواهد شد.







3-    ارتباطات (Connections):



در الف جدید، کاربران خواهند توانست با کاربران دیگر ارتباط برقرار کنند، کاربران دیگر را به فهرست دوستان خود اضافه کنند و حلقه همفکران خود را توسعه دهند.





4-    مشارکت  (Participation):



در الف جدید، هر کاربری قادر خواهد بود علاوه بر نظر، مقاله نیز بنویسد. مقالات نوشته شده، در ستون مقالات کاربران و نیز صفحه شخصی کاربر قرار خواهد گرفت. این مقالات در صورت گرفتن توصیه بیشتر و یا در صورت صلاحدید دبیران سرویس های مختلف الف، در ستون اصلی الف نیز قرار خواهد گرفت.



5-    سطوح کاربری:



در الف جدید سطوح مختلف کاربری تعریف شده است:

-    کاربران مهمان  (Guests): کاربرانی که ثبت نام نکرده و دارای حساب کاربری نباشند به عنوان کاربر مهمان لحاظ شده و امکان آرشیو نظرات و یادداشت هایشان را نخواهند داشت.

-    کاربران دارای حساب کاربری (Registered users): امکان آرشیو نظرات و مقالات خود را خواهند داشت اما انتشار نظرات و مقالات، همانند کاربران میهمان، پس از ملاحظه مدیران بخش نظرات و مقالات صورت خواهد گرفت.

-    کاربران مورد اعتماد  (Trusted users): آندسته از کاربران ثبت نام شده و دارای حساب کاربری هستند که دارای فعالیت زیاد در سایت بوده و موارد تخلف آنها از موازین انتشار سایت حداقل باشد. این کاربران، احراز هویت شده و پس از ارتقاء به وضعیت مورد اطیمنان، برای انتشار، منتظر تایید مسوولین بخش مربوطه نخواهند بود و نظرات آن ها بلافاصله بعد از انتشار روی سایت قرار خواهد گرفت. نظارت بر محتوای تولید شده توسط این کاربران به صورت "بعد از انتشار" خواهد بود.

-    کاربران مخصوص (VIPs): آندسته از کاربران کهنه کار سایت خواهند بود که علاوه بر مزیت های کاربران مورد اعتماد، قادر به ویرایش و حذف نظرات دارای تخلف خواهند بود.

-    مدیران (Moderators): مدیران بخش نظرات و مقالات، کاربرانی خواهند بود که امکان نظارت کامل بر محتوای منتشر شده و نیز تعریف و تایید کاربران جدید را خواهند داشت.



نسخه جدید الف در حال تست و تغییرات نهایی است و در روزهای منتهی به سال نو جایگزین نسخه فعلی خواهد شد. انتظار می رود در روزهای نخست بهره برداری از نسخه جدید، مشکلاتی در مشاهده تمام یا بخشی از سایت بروز کند که به تدریج رفع خواهد شد.





از بیینندگان الف دعوت مي شود نظرات و پیشنهادهای خود درباره امکانات نسخه جدید و نیز نقاط قوت و ضعف فعلی  (اعم از گرافیک، برنامه و ...) را برای اعمال در نسخه نهایی ارسال کنند.



 

 

 
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۰۸:۱۲
من به شخصه حوصله ثبت نام و اینا ندارم و اگر لازم باشه واسه نظر دادن ثبت نام کنم معمولا بی خیال می شم و نظرم رو تو دلم میگم. مخصوصا از اون ثبت نام ها که بعدا باید بری تو E-mail فعالش کنی! ( بابا بی خیال مهندس... فهمیدیم Secure هستین) حالا باز از اونایی که مراحلش کوتاه تر باشه یک چیزی... (295380)
 
سعيد
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۴۵:۴۷
دوكار را تا آخر ادامه دهيد از هر تغييري بهتر است:
1- ماجراي مرتضوي و كهريزك
2- ماجراي پولهاي واريزي به حساب

البته اگر وزن سايت را كم كنيد كه نورعلي نور است. (295388)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۵۷:۰۷
ای کلک!
لم الفی:
با دادن نظر خود به عنوان جواب یک نظر که در ابتدای نظرات آمده (هر چند بی ربط به آن نظر باشد) می توانید نظر خود را در ابتدای لیست نظرات قرار دهید! (295400)
 
آرش
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۱۰:۵۷
خيلي جالب است انشاء الله عملي شود.ولي كاربراني كه معمولا با نام مستعار كامنت ميگذارند و به هر علتي دوست ندارند هويتشان معلوم باشد هرگز نميتوانند جزء كاربران مورد اعتماد يا كاربران مخصوص باشند. (295382)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۱۱:۲۸
واسه ساله دیگه با این اتفاقات جنجالی که قراره توش بیفته دارین برنامه ربزی می کنین؟ سایت فعلی که بالای 400 تا نظر واسه یک مقاله کم میاره امیدوارم بعدی قویتر باشه. (295383)
 
يك ايراني علاقمند به الف
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۴۲:۳۴
سلام
به نظر من الف به عنوان باشگاه كارشناسان و اهل نظر وزانت خود را حفظ كند. رفتن بسوي وب2 خوب و جذاب است ولي نبايد باعث شود سطح مطالب الف تقليل يابد (295377)
 
يك مخالف فكري الف
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۷:۴۵:۰۴
حركت بسمت وب 2 در فضاي ازاد اطلاع رساني امكان پذير است. در شرايطي كه مخالفين فكري شما برا دوخط كامنت ساده از فيلترشكن استفاده ميكنن كه اطلاعاتشون لو نره، ابتكارات شما باعث ريزش شديد مشاركت كنندگان در سايت ميشود البته ممكن است ترجيح دهيد مخالفان فكري در بحثهايتان شركت نكنن كه اين مسئله به خودتان مربوط است (295565)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۲۰:۴۱:۳۶
به نظر من مهمترین مشکل الف این است که در dial up بسیار کند بالا می آید. شاید دلیل اصلی آن این باشد که یا باید تمامی عکس ها load گردند و بعد کل صفحه دیده شود و یا اینکه از نرم افزار جومولا استفاده شده است. (295853)
 
مسلمان
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۵:۰۳:۰۹
سلام به همه

کاربران را از دلیل حذف نظراتشان مطلع کن. سلیقه ای نباشید . تابع جو نباشید ! به ایمیل فرد ارسال کنید . (295402)
 
قاینی
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۵:۰۷:۰۳
*اول پیشنهادم اینه که مثل برخی سایتهای دیگر خبر و تحلیل، وقتی ماوس رو روی عنوان خبر میبریم خلاصه اش را به صورت Tip یا Ballon یعنی یه جور توضیح مختصر نمایش بدهد

*دوم اینکه خیلی از خبرهاتون یا برخی عکسهاتون امکان اینکه نظر کاربران در آن درج شود، ندارد که جالب نیست

*سوم: اگر بشود نظرات کاربران که تأیید میشوند و مورد ارزیابی مدیران یا کاربران VIP قرار میگرد، به گونه ای چیده شوند که نظرات هم ردیف یا پاسخ به نظر قبلی در یک ردیف افقی قرار بگیرند و نظرات جدید در ستون بعدی عمودی. این طوری مطالعه نظرات کمتر آدم رو خسته میکنه چون خیلی نظرات فقط پاسخ به پاسخ است نه نظر جدید که به تعمیق بحث کمکی بکنه

با تشکر (295405)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۵:۰۹:۳۵
فرمو ولش کن. محتوا رو تغییر دهید که مثل کیهان و فارس شده (295394)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۵:۱۱:۵۳
مسئولین الف خواهشم این است که خود را اصلاح طلب نشان دهید ولی نه در حد زیاد ما به غیر از چند سایت دیگر هیچ نداریم روز نامه هایمان توقیف در شهر من فقط دو روز نامه مانده است آن هم افتاب یزدو ارمان ارتباط است. (295403)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۰:۲۱:۰۹
خود را اصلاح طلب نشان دهید!
لطفا منتشر کن واقعا جالبه این نظر! (295503)
 
خادم
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۵:۲۷:۰۱
به جاي اين كارها براي جذب مخاطب ،يك مقدار واقع بينانه تر نسبت به مسائل جامعه برخورد نمائيد بهتر است يك مقدار بيطرفي را در خبرهايتان رعايت نمائيد با اين روندي كه در پيش گرفته ايد هرروز از بينندگان شما كم ميشود. چون مشخص است كه دنباله رو طيف خاصي شده ايد. (295409)
 
يه بنده خدا
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۸:۱۸:۵۰
به نام خدا
با عرض سلام و ادب

آقايان الف‌ي :‌اين خادم عزيز راست ميگه . اول واقعبينانه تر عمل كنيد و به معناي واقعي خبررساني كنيد ، فرم هم بعداً درست ميشه .
اصل رو بچسبيد و جاش رو با فرع عوض نكنيد .
قطعاً اگر به سمت به قول اين خارجياي فلان فلان شده تكنولوژي زده authorize , Authentication برين ، از نظرات سازنده من يكي كه راحت ميشين . هم شما و هم دولتمردان شريفمان .

و امممممما انصافاً در اين فتنه اخير اصلاً خوش ندرخشيديد . از دار و دسته آقاي توكلي كه نماينده بنده هم هستند بيش از اين انتظار داشتم .

به قول آقا خادم بيطرفي نكرديد . جانبدارانه نشستيد و نگاه كرديد كه چگونه به ارزشهاي ما تاختند و نيت كثيف پايمال كردن خون شهدايمان را نظاره بوديد و به درد آمدن قلب مولايمان را .
تا آنجا كه آنقدر گستاخ شدند و بي شرمانه عاشوراي مولايمان را هتاكي كردند . يوم الحساب شما چه جوابي داريد ؟ آيا سينه را جلو داده و با افتخار مي‌فرمائيد كه ما مدافع خون ابي عبدالله بوديم ؟
چرا با جناح منحوس و خائن دوم خرداد اينقدر مماشات ؟ چرا با ... نميگم كه حتماً فيلتر مي‌كنيد . چرا اينقدر تاختن به احمدي نژاد ؟ انصافاً اين بابا اينقدر بد و ناميمونه ؟ يك كار بدرد بخور براي دفاع نداره ؟ رؤساي محترم جمهور گذشته مشكل نداشتند ؟‌--- بابا يه جو انصاف . فقط يه جو انصاف

از شما انتظار ديگري داشتم . انتظار داشتم به قيمت از دست دادن تمامي مخاطبانتان ، حق را اقامه مي‌كرديد و دل امام زمانتان را شاد . انصافاً برآورد خودتان اينست ؟ اگر امام زمانتان در دفتر سايت حضور يابند ، شما از ايشان شرمنده خواهيد بود و يا با افتخار از اعمال خود دفاع خواهيد كرد . قضاوت با خودتان .

اما توصيه ميكنم دنبال شناسايي كاربران و ثبت آنها نباشيد و يا گزينه‌اي را برگزينيد كه با كمترين دردسر به اين مهم دست پيدا كنيد مثل كنترلهاي خاص مبتني بر سيستمهاي مرسوم كامپيوتري در اينترنت . خيلي راحته و بدون اينكه كاربر حس كنه و ايجاد تنش رواني كنه . قطعاً خودتون بهتر ميدونيد .

والعاقبه اللمتقين
يا علي مدد
موفق باشيد (295465)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۵:۲۷:۴۹
لطفا الف را با گردشگرهایی مانند فایرفاکس هم امتحان کنید.

این انمیشن «پنجره ی» الف بسیار سنگین است به طوری که بازده سیستم را به طور قابل توجهی کاهش میدهد (295410)
 
fereydoon
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۵:۳۱:۳۳
انشاالله در سیستم جدید برای عوامی مثل من هم جاباشد وبتوانم نظریات نپخته خودرا بنویسم البته من سعی میکنم منصفانه بنویسم مطابق شعور خودم و گاهی اوقات هم از اظهار نظر خود پشیمان میشوم و میکویم کاشکی طور دیگری نوشته بودم . (295412)
 
آرش خيابانگرد
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۵:۴۹:۱۹
بسيار عالي

ان شاءالله كه موفق باشيد .

البته من هر طور كه باشيد دوستتون دارم .

خدا نگهدار (295415)
 
مرد غارنشين
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۶:۰۶:۲۱
سلام
موارد در نظر گرفته شده مناسب و بجا هستند ولي سعي شود به سوي forum ( تالار گفتگويي ) شدن سايت نرويد.
در ضمن به دليل اينكه شغل من صد در صد در رابطه به نرم افزارهاي مبتني بر وب هستش لازم ميدونم اين را به شما بگم كه معمولا در بازديد از اينگونه سايتها كاربران از هر سطح دانش كامپيوتري به سايت مراجعه ميكنند پس بهتر است استفاده از مطالب سايت را به گونه اي برنامه ريزي نكنيد كه كاربران دچار مشكل شوند ، امكانات زياد در اختيار گذاشتن خوب است ولي نه بصورتي كه دشواري استفاده از آن امكانات كاربران را خسته و دلزده بكند .

با تشكر (295422)
 
بيگي
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۶:۰۸:۲۶
اميد وارم سايت الف در آينده نزديك چنان واقع بينانه و بيطرف باشد كه اعتبار جهاني پيدا كند.شايد مجبور باشد مطالبي فرمايشي نيز درج نمايد ولي اين بايد براي كاربر مشخص شود به هر طريق ممكن كه شما بهتر ميدانيد.بيائيد در سال جديد ضمن بزرگداشت موفقيت ها بيخود براي خودمان دست نزنيم و نوشابه باز نكنيم .اگر نقاط ضعف را بدانيم و اگر بدون پيش داوري و تعصب بيجا و منفعت شخصي دشمن واقعي كشور را بشناسيم ميتوانيم آنها را از سر راه بر داريم.
بيائيد از درج هورا ها و اهانت هاي بيجا خود داري كنيد. با تشكر (295424)
 
امير
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۷:۱۶:۲۲
مي بينم كه داريد كم كم به سمت وسوي سايت هاي منحرف و ضد ديني و استعماري!؟ فيس بوك و .... مي رويد. اين بود اصولگرايتان!؟
تشكيل حلقه همفكران ليست دوستان سطوح كاربري و.... آدم رو ياد بالاترين تويتر و فيس بوك مي اندازه. آفرين و مرحبا بر شما! (295442)
 
alireza
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۷:۴۰:۴۴
دریافت مقالات یا یادداشت های خوانندگان را سازمان یافته تر کنید. آدم نمی داند اگر بنشیند تحلیل و مطلب بنویسد و برایتان بفرستد اصلا آن را می خوانید یا نه؟!
اگر هم که تحلیل گر و خبرنگار به اندازه کافی دارید پس لطفا قسمت ارسال مطلب را حذف کنید. ضمن اینکه می توانید برای دریافت مطالب به کاربرانتان پیشنهاد سوژه بدهید تا پیرامون آن بنویسند.
در قسمت نظرات بهتر است امکان ارسال نظر با عنوان \"ناشناس\" را حذف کنید تا هرکس نامی برای خودش ولو مستعار داشته باشد. اینکار نظرات مرتبط با یکدیگر را بهتر مشخص می کند. (295454)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۸:۰۹:۲۰
کسی که کاربر شده است نباید نظراتش نظارت شود و دو راهکار وجود دارد مثل تمام سایتهای وب 2. یکی اینکه با رای منفی نظر محو شود.
و راه دوم اخطار یا تعلیق حساب کاریری فرد در صورت گزارشهای رسیده از دیگر کاربران (295466)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۸:۲۷:۳۰
با سلام

تغییرات خیلی خوبیست ولی امیدوارم در نهایت به انتقال استرس و خستگی بیشتر به کاربران منتهی نشود.
3 مورد هست که درخواست می کنم در مورد اونها هم فکری بکنید.

1. در پروفیل کاربر ثبت نام شده که نظرات و مقالاتش برای او قابل بازدید است، در صورتی که اظهار نظر یا یادداشت او در وبسایت قابل پخش نیست، متن آن به علاوه ایرادات وارده که باعث جلوگیری از پخش آن شده به فرد نشان داده شود. مثلا کلمه مورد نظر یا جمله مورد نظر بزرگ یا رنگی شود یا حتی توضیحی برای عدم پخش داده شود تا فرد بتواند آن را اصلاح کند یا در موارد بعدی دقت بیشتری کند یا حتی نسبت به عدم پخش آن اعتراض کند.

2. امکان اینکه به راحتی بتوان در قسمت نظرات قطعه های فیلم یا مدیا نمایش داد باشد. به طور مثال گاهی من برای پاسخ به متن یا اظهار نظری، ویدئویی دیده ام که می خواهم آن را در تایید حرفهایم نمایش دهم که این کار در وبسایت هم اکنون غیر ممکن است.

3. در انتهای صفحه اصلی وبسایت به تعداد خبرگزاری ها و وبسایت های اصلاح طلب افزوده شود اگر قائل به لزوم حیات این جریان سیاسی هستید.

4. گزیده ای از اخبار و تحلیل های وبسایت به صورت یک فایل صوتی کم حجم و با صدای گوینده ای معروف یا خوش صدا ، روزانه در وبسیات قرار داده شود که این کار 2 خاصیت دارد.. اول اینکه در صورت مشغله زیاد افراد بعضا کافیست افراد خلاصه اخبار و تحلیل های مهم را بشنوند تا در صورت علاقه برای خواندن متون اقدام کنند که دیگر لازم به گردش در یک وبسایت شلوغ پلوغ نباشد و دوم اینکه تاثیر صدای یک فرد در جذابیت اخبار و تحلیل ها بسیار زیاد است که این موضوع به خودتان کمک می کند نه من کاربر.( باید از دستاوردهای شبکه های قوی خارجی استفاده کرد)

خدا یاورتان (295474)
 
موسوی
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۸:۴۸:۲۲
با سلام و احترام
آنچه مشخص است شما با این کار به نیت بالا بردن نقش مخاطب در سایت هستید ولی کاربران و بینندگان این سایت از الف به عنوان یک سایت متخصص یاد میکنند و میبینید که حتی مقالات شما به عنوان مطلب اصلی در برخی روزنامه ها مانند دنیای اقتصاد به جد نقل میشود. امیدوارم این کار باعث کاهش کیفیت و دفع مخاطب نگردد . با تشکر
موسوی (295479)
 
محمد حسین
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۹:۰۲:۱۰
سلام اینکه می خواهید سایتتون رو بهتر کنید خیلی خوبه ولی محتوا وسطح تحلیل هاتون پایین اومده این رو خیلی از دوستان هم گفته اند اگه این رو بهتر کنید بهتر از سایته.به امید خدا (295482)
 
حسین حقگو
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۹:۱۲:۴۵
امیدوارم که در این مسیر موفق باشید .
نظرات دوستان را خواندم . برخی شما را به حمایت از چپ و برخی دیگر به حمایت از راست متهم کردند .
انصافا تمایل اندکی در نوع خبررسانی به جناح راست دارید و مثلا هنگامی که به مساله ی فساد اقتصادی و مشکلات مالی افراد می پردازدید ، نباید برایتان فرق کند که فلانی از کدام جناح و دار و دسته است .
من به احمدی نژاد رای دادم ، اما خودم هم اشکالات و انتقادات فراوانی به او و کابینه اش و نوع عملکرد او و مخصوصا وزرایش دارم .
از جمله عللی که الف را می خوانم ، این است که احساس می کنم کمترین وابستگی را به جناح ها دارد و امیدوارم که الف همزمان با تغییرات ارزشمندی که در ظواهر اطلاع رسانی خود ایجاد می کند ، با اعمال نظر بیشتر بر سرویس های خبری خود ، آنان را به رعایت بیطرفی و نقد بی نظرانه و خبر رسانی منصفانه ، ترغیب کند .
ضمنا بهتر است که در سایت ، موضوعات طبقه بندی شود . مثل خیلی سایت های دیگر . مثلا ورزشی ، سیاسی ، اجتماعی ، بین الملل و .... و در درون هر بخش نیز حداقل دو گزینه وجود داشته باشد . ( خبر ، تحلیل و نقد ) . مثلا وقتی وارد بخش ورزشی می شویم . باید یکی از عناوین خبر یا تحلیل را انتخاب کنیم . اگر خبر را انتخاب کنیم ، فقط با اخبار ورزشی روبرو خواهیم شد و اگر تحلیل ورزشی را انتخاب کنیم ، با تحلیل ها و نقد های ورزشی روبرو خواهیم شد . در هر بخش از جمله سیاسی ، اجتماعی و بین الملل ، باید این روند ، حاکم باشد . که بازدید کننده ی سایت ، بتواند براحتی سراغ مطلب مورد نظر خودش برود . کما اینکه وضعیت صفحه ی اول سایت ، هم اکنون نیز بسیار خوب است و در این خصوص ، نظر خاصی ندارم .
پیروز و کامیاب باشید . دست حق نگهدارتان . (295486)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۰:۰۹:۳۲
مقالات و تحلیل های پر امتیاز به صورت تحلیلهای داغ تا مدت معینی در جای خاصی قابل دیدن باشند. (295499)
 
مهران
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۲:۳۰:۰۲
من که از این تغییرات استقبال می کنم اگه اینجوری بشه واقعا عالیه در ضمن اگه کاربران بتونن عکسهای خبری هم برای الف بفرستن شاید جالب باشه. (295518)
 
ق.ن
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۰:۳۸:۳۱


دست اندر کاران محترم سایت الف
با سلام و خسته نباشید بایستی نکاتی را به عرض برسانم:
ـ در ابتدا باید مشخص فرمائید که شما به دنبال \" ماقال \" هستید یا \" من قال \" . به نظر شما دسته بندی کاربران سودش بیشتر از عمومی بودن ارائه نظارت است. بر فرض که یکی از علاقه مندان به این سایت وزین و نظام اسلامی دارای مقالات و تحلیلهای متعددی باشد اما از حضور در گروههای کاری پرهیز نماید؛ این درست است که این فرد اصلا دیده نشود؟
ـ دوم اینکه لطفا مکانیزمی جهت اطلاع از وضعیت مطالب ارسالی تدارک دیده شود تا نویسنده جایگاه مطلب را از دیدگاه مدیران سایت بداند.
ـ سوم اینکه در گذشته هرگاه دوستی تحلیلی را نقل می کرد اگر نسب آن به سایت \"الف\" می رسید، آنرا با دقت گوش فراداده و می پذیرفتیم اما اکنون و آرام آرام این اعتماد در حال کمرنگ شدن است که لازم است از هم اکنون و به بهانه خانه تکانی سال نو، فکری به حال آن شود.
ـ امیدوارم همفکری بیشتر و کمک به دولت خدمتگزار در مراحلی که به اندیشه استوار متفکران پشت صحنه این سایت نیاز است، همچنان ادامه یابد.
والسلام علی من التبع هدی.
http://ghotbnama.persianblog.ir (295538)
 
mohammad
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۰:۴۷:۰۰
سلام فرم اولیه سایت بد نبود
ولی سایت های خبری به سمت وب 2 نرن بهتره ، همینطور که تا الان هیچ سایت بزرگ خبری به سمت وب 2 نرفته.

عیبی که توی سایت دیدم این بود که به نظرات کاربران کم اهمیت داده میشه.

سایت های بزرگ خبری برای مقاله های خودشون یک زمان ِ پایان نظر خواهی میگذارن
مثلا 5 روز .
توی این 5 روز مردم میان و کامنت ها و نظراتشون رو راجع به مقاله میدن.

بعد از این 5 روز نظرات توسط یه نفر بررسی میشه و نتیجه اعلام میشه
:
نتیجه به این شکله که ، آمار کسایی که با کامنت هاشون موافق نظر نویسنده بودن ، و همچنین تعدا کسایی که مخالف مقاله ی نویسنده بودن رو اعلام میکنه. 


ولی این که برای هر شخص یه پروفایل درست بشه و... اصلا کاربرد نداره
و فقط هزینه ای صرف میشه که سودی نداره.

توی سایت های بزرگ خبری هم معمولا مردم میترسن از این که نظر مخالفشون رو راجع به یک خبر یا مقاله ای بنویسن و اطلاعاتشون توسط اون سایت حفظ بشه.
تو کشور ما که . . . دیگه خودتون میدونید.

راستی معرفی نکردم
محمد هستم دانشجوی رشته ئ IT (295541)
 
یک دانشجو
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۱:۰۶:۴۹
به نظر من روی گرافیک و نمایه سایت تا حد امکان کار کنید چون اولین چیزی که بیننده مجذوب آن میشو آن تصویر حرفه ای مورد انتظارش از یک سایت خبری حرفه ای است (295544)
 
علی
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۲:۲۵:۴۳
توصیه می کنم در سیاست گذاری این نکته را هم لحاظ کنید که اگر به جای یک طرفه به قاضی رفتن کمی هم صدای منتقدین را بهتر گوش کنید و اینقدر سانسور نکنید، می توانید ضمن حفظ جبهه گیری سیاسی فعلی، اطلاع رسانی بیشتر و بهتری انجام دهید و در میان منتقدین هم مخاطب پیدا کنید نه مثل الان که اکثر نظرات مخالفین سانسور می شود ولی نظرات هم جبهه با نویسنده مقالات اکثرا بیشتر مخالف دارند تا موافق. به عنوان یک رسانه لا اقل شروع کنید و بپذیرید که یک جریانی هست ( فارق از این که اکثریت است یا اقلیت ) که طور دیگری فکر می کند و لا اقل حاضر به بر قرارای ارتباط شوید. باور کنید به نفع همه است ! البته فکر می کنم همین هم سانسور شود ولی لا اقل خوانده که می شود. به گوش مسئولش برسانید لا اقل. (295549)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۴:۱۴:۱۴
چند پیشنهاد در خصوص سایت جدید الف
1- لطفا رنگ زمینه سایت را تغییر دهید. قطعا طراحان سایت می دانند که استفاده از رنگ آجری چقدر کسل کننده و غیر حرفه ای می باشد. ضمنا از ترکیب چند رنگ استفاده شود تا جذاب تر گردد.

2- سرعت سایت بسیار پایین است و من که از خارج از کشور بیننده سایت هستم، در بسیاری از موارد با کلیک کردن روی یک خبر کاملا ویندوز هنگ میکند.

3-از این سایت که منتسب به آقای توکلی می باشد، انتطار می رفت که خبرهایش هم همسو با نظرات ایشان باشد ولی متاسفانه خبرهای آن جهت دار می باشد. مثلا چنانچه فردی مقاله ای بر علیه دولتهای پیشین بفرستد بسرعت چاپ می شود ولی مقالات اننتقادی دولت فعلی نه.... (295553)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۶:۵۳:۰۰
یک مساله ای که به نظر من نسبتا مهم میاد، اینه که زمانی که کسی یک نظر را درج میکند، تا وقتی تایید یا رد بشود، خیلی طول میکشد، بهتره این زمان را کاهش بدهید، در اینصورت باید افرادی که نظرات را بر رسی میکنند بیشتر باشند. (295558)
 
صداي مردم
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۷:۳۸:۰۶
حذف و سانسور مطالب ارسالي به سايت كار درستي نيست چون اطلاع رساني و ارتباطات يعني شفاف سازي اگر موارد ارسالي از طرف بينندگان سايت توهين مستقيم به كسي باشد آنگاه جاي حذف و سانسور دارد بنده چند ماهي بود كه سايت الف را به سانسور بيش از حد تحريم كرده بودم نمايش نظرات بينندگان سايت تابنك بيشتر و با حذف كمتر به نمايش گذاشته مي شود شما هم حاشيه نرويد و تنها به واقعيت ها و نظرات كارشناسان و مردم بپردازيد . (295563)
 
سعید
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۸:۴۰:۱۵
حلقه بسته تولید محتوا و چالش ارتباط با مخاطب در خبرگزاری های ارزشی


در این خصوص مطلبی را نگاشته ام - اگر نگاهی بیاندازید شاید به دردتان بخورد...

تاکنون بازخوردش را از خبرگزاری فارس، رجا نیوز و ایرنا دریافت کرده ام...

انشاالله که شما نیز این نکات را رعایت بفرمایید...

http://dolateslami.blogfa.com/post-521.aspx (295578)
 
مصطفي
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۹:۰۵:۲۰
قبلا هم پيشنهاد داده بودم كه بخشي را به عنوان پيشخوان الف اختصاص به تصوير صفحه اول روزنامه ها دهيد كه مدتي اجرا گرديد ولي باز از گردونه خارج شد
لطفا در نسخه جديد اين بخش را قرار دهيد
مسئله بعدي امكان ارسال خبر به چندين نفر است. متاسفانه باكس ارسال خبر الف بسيار مبتديانه است (295583)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۹:۰۹:۵۲
فونت هايتان را كوچك كنيد مثل تابناك
بويژه نظرات كاربران رو
همچنين خبرهارو
تا همه بخونن (295588)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۹:۱۶:۳۳
الف جان

تغییر ظاهر دردی دوا نمی کنه.تا زمانی که بخش بزرگی از حاکمیت ایران غیر قابل پرسش و نقد باشد عملا روزنامه نگاری شیر بی یال و دم و اشکم خواهد بود.

ضمنا در خصوص ورژن جدید سعی کنید فکری به حال سانسور و کامنت های غیر قابل انتشار بفرمایید. (295592)
 
امیر.ش
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۰:۵۴:۲۱
لطفاٌ قسمت اظهار نظر موافق یا مخالف را در به بهانه تغییرات حذف نکنید (295635)
 
رفيع
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۲:۰۵:۱۷
سياست نه سيخ بسوزد نه كباب الف در بحرانها جوابگو نيست گاهي بايد خيلي شفاف عمل كند اگر ميبيند وميداند فاجعه اقتصادي در راه است بايد فرياد بزند (295684)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۲:۰۷:۳۴
شما یک سایت به هر حال اصولگرا هستید و باید یادداشتها و مقالاتتان در حمایت از جریان اصولگرایی باشد اما برای این حمایت نیازی به بزرگ کردن ضعفهای اصلاح طلبان یا تخریب دولتهای گذشته ندارید قضاوت را به مردم و مخاطبانتان بسپارید.
ما انتظار یک سایت اصولگرای اصیل را از شما داریم که واقعیتها را بنویسد و اخلاق دینی را در سایت رعایت کند .
متاسفانه بعضی مواقع فضای الف به سمت تندروی و افراطی گری و توهین و تخریب جریان مقابل مانند فضایی که در کیهان و جوان و رجانیوز است کشیده می شود. (295685)
 
سیدغلامرضاقاضوی
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۳:۵۹:۴۲
ارزوی توفیق وخدمت صادقانه برای همه خدمتگزان صدیق را از باریتعالی دارم . موفق وموید باشید انشالله (295730)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۴:۳۱:۰۸
سلام
من از خوانندگان همیشگی الف هستم
لطفا امکان Buzz up و Buzz downشبیه یاهو رو ایجاد کنید تا بشه متالب رو به اشتراگ گذاشت
ضمنا اگه ممکنه همانند یاهو امکان موافقت و مخالفت با هر نظ رو هم که توی یاهو هست ایجاد کنید(البته داریدش و بهتره حفظش کنید).
لطفا امکان نظر دهی رو برای تمامی اخبارتون ایجاد کنید. (295737)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۴:۵۴:۴۶
اگر ممکن باشد لینک شیر کردن مطالب در سایتهای شبکه ای مثل فثس بوک فراهم شود کمک زیادی خواهد بود.
در فضای نسبتاً مسموم فیس بوک مه عمدتاً نظرات مخالفین نظام منتشر می شود، معدود افرادی که به دفاع از اصول و نظام می پردازند، نیازمند تغذیه خبری و اطلاعاتی بیشتری هستند تا بتوانیم از حقانیت حود در برابر تهمتهای مغرضان و سؤالات ناآگاهان، بهتر دفاع کنیم.
البته می دانم که ممکن است برای شما فعالیت غیرقانونی حساب شود، اما در صورت امکان خیلی مفید خواهد بود چون تقریباً در این قائله 8 ماهه بعد از انتخابات، بهترین و راهگشاترین تحلیلها از جانب سایت الف منتشر می شد. (295756)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۵:۰۹:۱۵
سایت تون دیر میاد بالا برای این هم فکر کنید.

لطفا در مورد آقای مرتضوی سعی شود مطابق قانون عمل شود تا حقی نا حق نشود. (295758)
 
ali
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۵:۱۳:۱۶
ثبت نامی نکنید که بهتر هست, بخش های دیگر هم اضافه کنید چون حیف که پوتاسیل که بخاطر بازدید کننده بلا دارید استفاده نکنید, متوانید بخش ویدو و گفتگو تصویری, بخش غذا,بخش اخبار خارجی , انقاد پذیری که در ان انتقاد پذیری را یاد دهید
بخش اجتماعی و فرهنگی , بخش سینما و بخش مسکن راه بیندازید. (295761)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۵:۱۹:۵۷
سلام با تشكر از زحمات شما
واقعا سايت شما يكي از سايتهايي است كه تقريبا هر روز شايد بهش سر مي زنم و به نطر من يك كار گروهي موفق رو در اون ميشه ديد.
به طور خلاصه خيلي عاليه
فقط مي خواستم يك قسمتي رو هم براي تعميق اعتقادات و پاسخ به شبهات و مخصوصا در زمينه هاي اجتماعي اسلام در سايتتون قرار بديد. كه بشه از طريق اون با كارشناسان آگاه و تحليلگر ارتباط برقرار كرد چون در زمينه هايي كه اينطور عمل كرديد به نظرم موفق بوديد.
باز هم تشكر
هميشه دعا مي كنم كه خدا شما رو در اين حركت ياري كنه. (295766)
 
اذرنسب بوشهر
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۵:۳۷:۲۵
لطفا یک ستون و یا بخش جداگانه رو به ورزش اختصاص دهید تا سایت هیچی کم نداشته باشه (295774)
 
علی
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۶:۱۲:۰۷
همینجوری خیلی بهتره.فقط یه کاری کنید که این تایید و مخالف نظر رو که میزنیم سایت نپره!نظرات هم زیر هم دیده شوند و همچنین امکان تغییر فونت و رنگ کامنت رو هم بردارید.سعی نکنید خیلی پیشرفته اش کنید!چون دیگه میشه شبکه اجتماعی نه سایت خبری! (295790)
 
محفوظ
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۷:۱۳:۱۱
در بخشی که قرار است شخصی سازی انجام شود، خوب است چند مرحله پیش رفت کار برای مقالات ارائه شده کاربر برای درج در الف مشخص شود و نشان داده شود که مقاله اکنون در کدام مرحله قرار دارد. این مراحل، برای نمونه می توانند شامل عناوین زیر باشند:

(1) دریافت شد.
(2) در حال مطالعه و بررسی است.
(3) مورد تأیید قرار گرفت و تا ... روز دیگر درج خواهد شد.
(4) نیاز به ویرایش دارد و برای ویرایش با شما تماس گرفته خواهد شد.
(5) جهت درج در سایت تأیید نشد.
و ...

در وضعیت فعلی، پس از تسلیم مقاله نمی توان از نتیجه مطلع شد، مگر این که با تلفن یا ایمیل ایشان تماس گرفته و مزاحم شویم! (295443)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۲۰:۰۲:۰۶
با سلام معمولا با اینترنت معمولی دیال آپ الف خیلی دیر بالا می آید بهتر است که حجم صفحات کمتر شود
2- سعی شود در هر خبر خبر های مربوط به آن نیز در پائین متن بیاید مانند خبرگزاری مهر


با تشکر (295841)
 
جعفری
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۲۰:۱۳:۳۶
فرمو ولش کن. محتوا رو تغییر دهید که مثل کیهان و فارس شده

1-من نظر ایشان رو تایید می‌کنم. الف گاهی کاملا فضای کیهان رو می‌گیره و این از شنبه بعد از انتخابات شروع شد. به نظرم من ذات الف که تعاملی‌ترین وب‌سایت خبری ایران است به آن مطلبی می‌خورد که از کاربران می‌پخواست سوالات خودشان را درباره تقلب بپرسند نه دفاع‌های یک‌طرفه و استدلالهای ضعیف از صحت انتخابات.

2-پیشنهاد می‌کنم محتوای تولیدی الف رو از محتوای نقل شده از سایر سایت‌ها متمایز کنید.

3- به نظرم اگر بتوانید برای کاربران مهمان جنبه سایت ساده خبری را حفظ کنید و برای کاربران وفادار امکانات را بگذارید خوب است. مانند گوگل که کلی امکانات دارد ولی برای اکثریت که فقط با آن جستجو می‌کنند هیچ‌کدام از آنها مزاحم نیستند.

4-جای یک وبسایت خبری مشارکت‌محور در ایران خالی است. در خارج سایتهای مانند digg یا slashdot بسیار موفق بوده‌اند.

5-پیشنهاد می‌کنم یک دایرکتوری موضوعات تعریف کنید که کاربران بتوانند مشترک موضوعات دخواه خود شوند.

6- می‌توان برای هر خبر کلیدواژه‌هایی هم در نظر گرفت که کاربران مشترک کلید واژه‌ها شوند مثلا \"بودجه\"

7-ایجاد گروههای همفکر و ... مدیریت انسانی می‌خواهد. مثلا باید تحمل داشت که گروهی مخالف موسسین سایت تاسیس شود. باید مواظب بود دستگاههای نظارتی یا مخالفین سیاسی به علت نظرات کاربر یا کاربران بلایی سر الف نیاورند. محدودیت زیاد مشارکت کاربر را بی‌معنی میکند و عدم نظارت شخصیت سایت را عوض کرده و موجودیت آن را به خطر می‌اندازد.

8-مصاحبه‌ها رو زیاد کنید با چهرههای سیاسی با روزنامه‌نگارها با اقتصاددانان

9-اجازه دهید یک کاربر مقاله‌ای رو محدود به اعضای سایت کند.

10-در ضمن من مایل به همکاری با الف هم هستم (295845)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۲۰:۲۰:۱۰
سلام
دوستان الف خواهش من اينه كه هنگام طراحي براي نسخه جديد توجه داشته باشيد كه ما از اينترنت زغالي استفاده مي كنيم
با اينكه سايت خوبي داريد و من تمايل دارم مرتبب بهش سر بزنم اما متاسفتنه حجم سنگين سايت باعث ميشه مدت زيادبي منتظر بمونم براي همين ماهي يك با ر هم نميام بهتون سر بزنم (295849)
 
lpsk
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۲۳:۱۵:۵۸
آقا این قسمت لینک های سمت چپ رو درست کنین .
وقتی دو خطه میشه عنوان خبر ، خط دومش دیگه پیدا نیست (295871)
 
میم
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۰:۲۹:۱۳
سلام
من پیشنهاد می کنم در صورت امکان بر روی سایت خودتان قابلیت نصب کنتور
به صورت آنلاین را قرار دهید. به گونه ای که مشخص باشد در هر لحظه چند نفر به صورت آنلاین روی سایت شما هستند. (295884)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۳:۲۸:۴۵
بسیار کاره عالی ای است.ممنون از شما دست اندر کاران سایت الف که این همه به کاربران اهمیت میدیهید کار بسیاری خوبیه.ممنون از تون (295909)
 
koruosh
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۸:۱۸:۲۳
الله
سلام
تغييراتي واقعي در افكار وروشهاي ارايه مطلب وعدم تفسير به راي اگر در كار شما نباشد ؛فايده اي ندارد.
تغيير ظواهر بخصوص با مصونيت اجتماعي اي كه اين نسخه دارد جاي تاسف است كه پي گيري خواسته هاي خوانندگانتان را هيچگاه دنبال ننموده ايد؛پس تغيير ظواهر چه فايده اي به حال خلق والناس دارد؟
يك خواننده مظلوم خواهان پيگيري انتظارات خود ازشما بخصوص آقاي توكلي.....7189745 (295926)
 
مهدي
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۸:۵۶:۰۶
پيشنهاد مي‌كنم سيستم ثبت موافق و مخالف را به شكلي تغيير دهيد كه شبهه دستكاري الف در آن (كه تا به حال چند بار توسط دوستاني كه با سازوكار به روز شدن صفحه آشنا نيستند، طرح شده) برطرف شود
مثلا كل موافق و مخالفهاي صفحه با كليك به‌روز شود يا هيچ‌كدام به‌روز نشوند و ... (295939)
 
lover
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۹:۰۶:۳۶
همه نظرات رو بدون سانسور چاپ كنيد (295944)
 
صدرا
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۱۰:۳۴:۰۹
مثل اینکه شما سایت های گفتمان رو با سایت خبری اشتباه گرفتید ! کم مونده موسیقی هم برای دانلود بذارید! (295980)
 
قطره ای در دریای جنبش سرخ حسینی
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۱۱:۲۵:۰۷
اگر میخواهید در دل عاشقان نظام, رهبری و خدمتگذار پاکزیست و راستین امت قرار بگیرید سعی کنید از سیاهنمایی بپرهیزید که کار امویان سبز پوش صهیونیستی-امریکاییست و مانند پایگاه های خبررسانی مردمی مانند فارس و رجا طی صراط مستقیم کنید.
انشا الله خدا شما و مارا رحمت کند. (296004)
 
ناهید مشهدی تبار
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۱۳:۲۷:۲۹
با خدا باشید,یعنی:
1-راستگو با شید .مثلا اگر قرار است پیام های حاوی توهین را درج نکنید,استثنا قایل نشوید.
2-بی جهت از دولت حمایت نکنید.
3-مواظب تناقضات باشید.
4-لا اقل نیمی از مردم با شعور هستند ,پس با آن ها بازی نکنید. (296082)
 
جواد
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۷:۳۰
اینکه الف اجازه cache نمی ده خیلی باعث افت سرعت شده (296103)
 
اسکندری
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۱۴:۰۰:۵۱
این موافق و مخالف را با پاسخ منطقی نوشتاری عوض کنید یک عده فقط از روی عناد دکمه مخالف را می زنند و چون خواننده دلیل این مخالفت را نمی داند احساس درستی نخواهد داشت خیلی از کسانی که دکمه مخالف را می زنند اگر ازانها نظر دقیقشان را بخواهی جز فحشهای رکیک حرف دیگری ندارند این را می توانید در وبلاگها یا سایتهای دیگر جستجو کنید نظر مخالف یا موافق وقتی ارزش پیدا می کند که در پشت ان یک استدلال نهفته باشد حالا قضاوت درباره این استدلال را می توانید به عهده خوانندگان بگذارید نه اینکه با زدن یک دکمه بدون استدلال حرفی را به کرسی بنشانید این کار شما از یک سایتی که ادعای استدلال و منطق را دارد بسیار بدور است و من تا انجاییکه در اینترنت می گردم جز این سایت جای دیگری چنین کاری که از پشتوانه منطقی برخوردار نیست را نمی کند نمونه اش ماجرای دستگیری ریگی مردم این پیروزی را به هم تبریک گفته بودند عده ای دکمه مخالف را فشار داده بودند این یعنی چه ؟
وقتی ادم تعداد مخالف را می بیند احساس یاس می کند چون نمی تواند دلیلی برای مخالفت پیدا کند اگر این مخالفت با متن همراه بود ان وقت چهره واقعی این افراد برای مردم به درست نمایش داده می شد (296105)
 
haMed
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۱۶:۰۵:۲۵
دکه ی امروز خیلی خوب بود! نمی دونم چرا بعضی وقت ها هست و بعضی اوقات نیست! (296162)
 
محمد مفتح
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۱۶:۱۵:۴۰
با سلام

من ترجیح می دهم مشکل صفحهات کنونی را نشان دهم.

به دلیل استفاده از فلش های غیر حرفه ای و سنگین برای تبلیغات, صفحات شما بسیار کند تر از بقیه بوده و در کامپیوترهای ضعیف تر که متداول شده مانند سی پی یو های Intel Atom بسیار از بقیه سایت ها کند تر بالا می آید و CPU Usage بیشتری خواهد داشت.

با تشکر (296168)
 
ولي
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۱۶:۲۶:۳۴
سلام اقايان عزيز
رئيس شما كه دم از مبارزه با اسراف مي زند چرا سايت شما در صفحه پرينت اولا چرا نظرات كاربران را مي گذاريد كه باعث براي پرينت مطلب 2 صفحه اي 10 صفحه متن تو صفحه پرينت نمايش داده مي شود كه يا بايد همه اش را پرينت بگيري يا اگر وقت اضافه داشته باشي كپي كني در ورد و بعدا پرينت بگيري! دوما صفحه پرينت را طوري طراحي كرده ايد كه متني كه در 2صفحه راحت جا مي شود در 4 صفحه نشان مي دهد كه اين خود عامل اسراف مي باشد. موفق باشيد! (296174)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۱۷:۰۲:۳۶
یک نگاهی به NPR.org بکنید می تونید ایده هایی خوبی بگیرید (296188)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۲۲:۵۰:۴۳
با عرض سلام و خسته نباشید

یک پیشنهاد ساده: اگر ممکن است ایمیل افراد مراجعه کننده را در صورت بگیرید و اخبار و مطالب جدید سایت را برای آنها بفرستید که البته به صورت مطالب خیلی مهم، مطالب مهم و ... بنا به خواست هر کس مطالب را برایشان ارسال کنید حتی افرادی که ممکن است مهمام باشند و پایه ثابت سایت شما هم نباشند. (296272)
 
mihan
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۲۳:۳۱:۴۴
با سلام
معمولا سايت شما, از بقیه سایت ها کند تر بالا می آید.
در خصوص ورژن جدید سعی کنید فکری به حال سادگی، سرعت و کارآمدی باشيد! (296280)
 
-
۱۳۸۸-۱۲-۱۸ ۰۹:۴۹:۵۶
از لحاظ محتوا از سیاه نمایی اوضاع کشور خودداری کنید (296358)
 
hamid saedi
۱۳۸۸-۱۲-۱۸ ۱۲:۰۳:۲۴
به نظر من که بیشتر به سایت تابناک میرم شما بهتره سایتتونو برخلاف سایر سایت های خبری پر از خبر و عکس و فیلمو غیره و متنوعش کنید و اونقد تبلیغات کنید که تعداد کاربرها و بازدید کنندگانتون به شدت افزایش پیدا کنه مثل سایته cloob.com که همه توش عضون و اونقدر توش خبر هست که و همه با همچت می کنند و ارتباط دارن که واقعا\" حال میده. هر چی هر خبریکه داره تو سایت می گذاره چندین فروم و گروه و این جور چیزها هست همه خلاصه باهم ارتباط دارن.به نظر من ترکیبی از cloob.com و همین سایت فعلیتون خوبه. (296387)
 
دورانديش
۱۳۸۸-۱۲-۱۸ ۱۵:۲۶:۰۵
با سلام

آنچه را كه در آينده براي شما عزيزان پيش بيني مي كنم كاهش مخاطب خواهد بود .

كاري نكنيد كه كه آن عده كه تا ديروز در قلبشان جاي داشتيد از دلشان برويد.كاري

نكنيد كه كاربران احساس ترس و ناامني كنند.سعي كنيد منصفانه مطلب بنويسيد

و و اجازه ندهيد دشمنان قسم خورده ضد انقلاب از آب گل آلودي كه شما باعث آن

بوده ايد ، ماهي بگيرند. بنده هم با بضرات آقاي بدون اسم كهد نامش بنده خدا

است كاملا\" موافقم. خدا را در هنگاه تحرير يك موضوع حاضر و ناضر بدانيد.يا خداي

ناكرده فقط به خاطر انتقام و يا رو كم كني مقاله اي را به چاپ نرسانيد.مقاله اي را

انتخاب كنيد كه اولا\" تكراري نباشد و ثانيا\" مشكلي از گره هاي مملكت و خصو صا\"

جوانان عزيز و گرامي اين مرز و بوم را حل كند

نكته آخر و به عنوان حسن ختام به شما بزرگواران عرض مي كنم شكل قبلي را

حفظ كنيد بهتر است به دلايلي كه در بالا به آن اشاره شد. اما براب كسي كه برايتان

مي خواهد مقاله بفرستد لازم است اطلاع رساني بهتري بشود.صرف ايميل كافي

نيست.متشكرم. تقوا را سر لوحه كار هاي خود قرار دهيد اگر ايمان داريد (296429)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۸ ۱۵:۴۵:۲۸
سلام ، يه چيزي فقط بگم اونم اينه كه اين قدر سانسور نكنيد ، اينقدر افراطي و جهت گير نباشيد و سعي كنيد تمامي انتقادات رو پخش كنيد حتي اگر به ضرر فرد ، گروه ، حزب يا حتي كشوري باشد حتي كشور خودمان چون هيچ كسي با تعريف بزرگ نشده و ژيشرفت نكرده تمامي پشت سر تمامي پيشرفت ها انتقاد بوده ؟ (296433)
 
shabab
۱۳۸۸-۱۲-۱۸ ۲۲:۳۵:۱۰

سلام
لطفا به صفحه اصلی دست نزنید صفحه خوب و جذابی دارید
اما صفحات داخلی حتما نیاز به تغییر دارن
لطفا به ترکیب صفحه اول دست نزنین (296478)
 
محسن مخملیان
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۰۰:۳۲:۱۷
طنز و حق را از یاد نبرید.در حمایت از ....ها افراط نکنید و بدانید که مردم مردم هستند نه چیز دیگر. (296703)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.