نظر منتشر شده
۵۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 66369
ضعیف کشی نکنید/ دانه درشت فاسد را دستگیر و محاکمه کنید
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۴۵
216 نفر از نمايندگان مجلس در نامه‌اي به رئيس قوه قضائيه ضمن اعلام حمايت از دستگيري باند بزرگ فساد اقتصادي تاکيد كردند: ضعيف کشي نکنيد؛ برخي افراد با مسئوليت بالا را مورد تعقيب قرار گيرند.



به گزارش الف، حسن غفوري فرد عضو هيئت رئيسه مجلس پيش از پايان جلسه علني امروز چهارشنبه نامه 216 نفر از نمايندگان مجلس خطاب به رئيس قوه قضائيه را در صحن علني مجلس قرائت كرد كه متن آن به شرح زير است:

خبر مهم دستگيري اعضاي يك باند فساد اقتصادي بزرگ مرتبط با شركت دولتي از اين موجب مسرت شد كه از عزم قوه قضائيه در مقابله با فساد اقتصادي حكايت دارد.

در اين زمينه ضمن تقدير، توجه جنابعالي را به نكته جلب مي‌نمايد:

1- مجلس ، قوه قضائيه و دولت بايد تلاش كنند تا زمينه‌هاي قانوني و خلع‌هاي اجرايي و نظارتي در مقابله با مفاسد اقتصادي مشخص شود.

2- بر اساس اطلاعات واصله ستاد شبكه منحصر به يك شركت دولتي نيست و لازم است اين اقدام مبارك تا تعيين تكليف كل ستاد شبكه ادامه يابد.

انتظار از حضرتعالي و دستگاه قضايي كشور اين است كه ضعيف كشي نشود و كسي خود را شهروند درجه يك تلقي نكند بلكه همه افراد در هر سمتي كه هستند و خدايي ناكرده دست در اموال عمومي برده‌اند، مورد تعقيب قرار گيرند مضاف بر آن به قرار اطلاع برخي افراد مسئوليت‌هاي بالاي اجراي نقش موثر تري از اعضاي آزاد شده در اين پرونده باشند.



اضافه می شود، پیش از این برخی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی موارد فساد اقتصادی، خواستار اقدام قاطع مراجع ذیربط شده بودند.



یادآوری می شود بند 7 از فرمان هشت ماده ای رهبر انقلاب در مبارزه با مفاسد اقتصادی به این موضوع اختصاص دارد و به این شرح است:



در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضى دیده شود. هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهى نباید استثنا شود. هیچ شخص یا نهادى نمی تواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب کشى معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هر مسند باید برخورد یکسان صورت گیرد.

 

 
 
مهران ک
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۶:۰۵:۴۹
دلم نمیخاد برم سایت بی بی سی یا رادیو امریکا یا چه میدونم کجا و کجا تا بفهمم کیو گرفتن و چرا گرفتن و تا کجاها بودن
چرا باید این خبرهارو به صورت مگو و کس نفهمد تو ایران بشنویم
یه نفر که خبر داره بیاد به صورت کامنت اینجا بگه
بابا این تیم نظارتی هم یه دو دقیقه بره یه چائی بخوره تا کامنت از دستشون در بره لطفا
دلم نمیخاد برم سایت بی بی سی یا ...... (296611)
 
حامد
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۱۸:۵۴:۲۲
احتمالا الف به خاطر اینکه هنوز در دادگاه اثبات نشده اسم اون شخص رو نیاورده. ولی از روی عکسی که گذاشته میتونید حدس بزنید. البته برای اطمینان هم کافیه اسم اون شخصی که حدس زدید را در عکس‌های گوگل جستجو کنید تا برسید به نسخه اصلی عکسی که اینجا استفاده شده. خودم پیدا کردم ولی چون میدونم الف نظرم رو تایید نمیکنه نمیذارمش. (296802)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۱ ۱۰:۰۰:۵۹
می تونید به نامه آقای الیاس نادران که در هفته گذشته به یکی از مقامات ارشد نگاشته شد مراجعه کنید. (296858)
 
کاربر
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۶:۰۸:۵۱
ببینیدش

http://www.gonabadtimes.com/index.php?news=247 (296612)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۲۲:۳۴:۵۸
ما که چيزي تو اين آدرس نديديم . يا ادرس اشتباه دادي يا مطلب حذف شده (296684)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۶:۱۶:۰۸
قوه قضاييه در مديريت قبلي بيشتر متظاهر و مبتني بر تبليغات بود. اميدواريم در دور جديد بيش از حرف و تبليغ عمل ببينيم. با يك اقدام و دو عمل نميشود قضاوت كرد. منتظريم اقدامات جدي و مداوم در مبارزه با مفاسد مالي ببينيم (296617)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۶:۱۷:۴۴
با سلام
ضمن تقدير و تشكر از حساسيت نمايندگان محترم و با عرض پوزش فراوان بنده بعنوان عضوي از شهروندان ساده درجه چندم ايراني چند نكته را يادآوري ميكنم .
1- به اميد پروردگار آيا روزي را خواهيم ديد كه قانونگزار ؛ قانون و مجري قانون همه در مسير درست گام بردارند و در برابر قانون خود نوشته يكسان تلقي شوند ؟
2- مفاسد تنها مفاسد اقتصادي نيست ؛ بلكه مفاسد فرهنگي و اداري زاينده همه مفاسد هستند و بس . قبل از هر چيز به مفاسد اداري بپردازيد .
3- روي سخنم با نمايندگان مجلس است . برادران و خواهران بزرگتر من ؛ اگر فردي بواسطه نسبت خويشاوندي با شما عزيزان و يا بوسيله دستخط شما به جايي معرفي و مشغول بكار شد و با وجود نداشتن شرايط لازم به مدارج بالاي اداري رسيد؛ چه بايد كرد ؟ قبول داريد كه اكثر افراد دستگير شده اخير خود از سفارش شده هاي قبليها ل بوده اند ؟ بياييد براي يكبار هم كه شده شما سبب تكرار تاريخ نشويد . (296618)
 
امیر.ش
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۶:۳۱:۱۴
احسنت به نمایندگان مجلس
کم کم نمایندگان مجلس دارند استقلالشان را نشان می دهند (296619)
 
سيد محمود رضوي
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۶:۳۳:۱۶
دانه درشت ها به شكلي به جان اقتصاد كشور عزيزمان افتاده اند كه اگر خداي نكرده اين روند ادامه پيدا كند خرده پاها و كسبه جز از بين ميروند لزوم برخورد با آنها واقعأ جدي و الزامي است . كسي كه ميلياردها تومان به بيت المال بدهكار است و بخش عظيمي از معوقات بانكي متعلق به اوست بانك خصوصي ميزند براي بهبود شرايط اقتصادي كشور ! يا به تركيب هيأت مديره شركت نوشابه سازي معروف مشهدي نگاه ميكني به نزديكي فاميلي ها به مقامات گذشته و حال كشور ميفتي
آقاي آملي لاريجاني تقاضاي بررسي و اقدام سريع داريم (296620)
 
امید
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۶:۳۴:۰۸
این حرفها بیشتر شبیه خاله بازیه ! امروزه حتی یک کودک نابالغ هم میداند که مبارزه با مافیای قدرت و ثروت و رانت و برخورد با دانه درشتها فقط به درد شعارهای انتخاباتی میخوره . اما چرا در کشور چرا افراد بالایی در حاشیه امنیت قرار دارند ؟
از آنها میترسیم؟
با آنها تعارف داریم؟
کارمان گیرشان است؟
آنها هم از ما آتو دارند؟
بهتر است نگاهی به طرز برخورد کشورهای مترقی با خلافکاران بکنیم .همانها که ما شیطان و پلید و ... مینامیمشان .از برخورد کنگره آمریکا با بالاترین مقام کشور یعنی رییس جمهور گرفته(قضیه کلینتون) تا برخورد انگلیس با نمایندگان متخلف مجلس اعیان و دهها نمونه دیگر. میبینید که انها باکسی تعارف ندارند. پس بهتر است بجای ایراد گیری های دائم از غرب ، اندکی از محسنات آنها هم بیاموزیم. (296622)
 
يك ايراني
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۶:۵۰:۴۱
سلام لطفا بند3 فرمان رهبري درباره مبارزه با فساد را بياوريد چون خيلي به اين خبر مرتبط است:

3- کار مبارزه با فساد را چه در دولت و چه در قوه قضائیه به افراد مطمئن و برخوردار از سلامت و امانت بسپارید. دستى که میخواهد با ناپاکى دربیفتد باید خود پاک باشد، و کسانى که می خواهند در راه اصلاح عمل کنند باید خود برخوردار از صلاح باشند. (296626)
 
سید مصطفی
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۶:۵۶:۱۳
در صورت محكم بودن دلايل و قرائن عليه مهدي و فائزه هاشمي هم همانند بقيه مردم احضار خواهند شد

این جمله امروز از یکی از مقامات قضائی کشور در رسانه ها منتشر شد .
ببینید بعد از این همه اسناد و مدارک و و واضحاتی که در مورد این افراد و نقش آنها در اغتشاشات در همین الف و فارس و ایرنا و ... منتشر شده اینها هنوز اعلام می کنند اگر دلایل محکم باشد ؟
واقعا که ؟
اگر خجالت نمی کشند لا اقل دروغ نگویند چون برخوردشان با این خانواده هتاک و اغتشاشگر که هدفی جز ضربه زدن به اصل ولایت فقیه نداشتند ، تا هم اکنون هم مثل دیگران نبوده است .

مردم خواستار برخورد روشن و واضح قوه با اینگونه مفسد ها در همه عرصه ها هستند .
از طرفی آبرو و حیثیت دستگاه قضائی در برخورد یکسان با همه اقشار اعم از عوام و خواص است .
پس به فکر آبروی خودتان باشید چون مردمک در آینده در مورد شما هم قضاوت خواهند کرد . (296627)
 
جواد صراف
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۷:۱۰:۱۷
به نظر من خاتمي نخواست يا نتوانست و احمدي نژاد نمي خواهد با فساد مبارزه كند و فساد را مي خواهد مانند چماقي دائمي براي كوبيدن سر آقازاده هاي هاشمي براي انتخابات ها داشته باشد.
آقاي احمدي نژاد، اين برخورد جنابعالي با موضوع فساد، از برخورد خاتمي هم بدتر است. اون سيد بيچاره اقلا درچاه را برنمي داشت و در برابر بخور بخور مشاركت چشمش را هم مي گذاشت اما جنابعالي هم در چاه را برداشته اي و هم آنرا طوري هم ميزني كه بوي گندش كشور را فرا گربته است.

در انتصاب رئيس مبارزه با فسادهم ديگر نمي گويم چون ممكن است الف عزيزم را ببندند. فقط سربسته بگويم كه رفتار خاتمي در انتصاب رئيس ستاد مبارزه با فساد خيلي از رفتار مشابه احمدي نژاد اصولگرايانه تر بود. او اگر جرات مبارزه با فساد را نداشت اقلا يك ... را نكرد مسئول اين كار... (296632)
 
امیر فرهمند
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۲۳:۰۴:۴۶
مافیای قدرت و ثروت تنها در سیسیل و نیویورک نیست. آنها در هر جاییکه سود باشد مانند انگل رشد میکنند، سیاستمداران، قضات، پلیس و سایر افراد بدرد بخور را تحت امر خود در میاورند ، به اصطلاح خودشان \"خانواده\" تشکیل میدهند و هر کس جلودارشان باشد را از سر راه شان برمیدارند یا جابجا میکنند. بارها بین خودشان اختلاف روی میدهد و جنگ خانواده های مافیا روی داده است.
آنها به هیچ صراطی مستقیم نیستند و به هیچ چیزی جز حفظ قدرت خود اهمیت نمیدهند.
متاسفانه کشور عزیز ما هم از این قاعده مستثنی نیست، علت اینکه مبارزه با فساد تا به امروز در حد شعار و ذلیل مانده که امروز هرکسی تا مبارزه با فساد یا معرفی آقازاده ها را میشنود، احساس میکند باز به شعورش توهین میشود همین است. (296827)
 
ساده لوح
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۷:۵۸:۱۶
باورم شد راستی گفتی برخورد خواهند کرد البته توسط خدا روز قیامت خواهی دید (296643)
 
یک شهروند
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۸:۲۷:۲۱
بسمه تعالی
دوستان برای جلوگیری از فساد فقط تعیین مجازات سنگین بازدارنده نیست بلکه کشف فساد از درجه بسیار مهمی برخوردار است و به دنبال آن اجرای حکم نیز یکی از عوامل بازدارنده فساد می باشد. تا زمانی که فقط اعلام شود یک باند فساد دستگیر شده و بقیه که دستی در بیت المال دارند اجرای حکم (مجازات) آنها را نبینند دست از فساد نمی کشند. (296650)
 
وحید-بی طرف
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۸:۴۱:۳۳
متاسفانه بعضی از دوستان فکر می کنند که با اعلام کردن نام بعضی از دانه درشت ها یا اینکه نمی توان جلوی ان هارا گرفت یا اینکه حیثیت نظام به خطر می افتد (296653)
 
fereydoon
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۹:۱۲:۴۱
..
بنظر نمیرسد درافتادن با دانه درشتها با هو وجنجال امکان داشته باشد و باید برنامه ریزی شده جلو رفت و منظور حذف نباید باشد و بصورت گاز انبری حمله کرد اگر انها کارهای مفیدی انجام میدهند تسهیلات برای ادامه کار انها فراهم کرد و با قوانین و ائین نامه های مقید راههای سوء استغاده را بست و برایشان رقیب تراشید و با وضع قوانینی مثل قوانین ضدتراست مالیاتهای تصاعدی کم کم انها را براه راست هدایت کرد سرچشمه کار نیز توسعه سیاسی و شل کردن مهار مطبوعات است.نمیبینید دلالان بازار چقدر با مطبوعات ازاد بد هستند درست مثل جن وبسمه الله. (296633)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۸:۱۱:۲۲
چه جالب! ما شنیده بودیم پای یکی از نزدیکان رئیس جمهور درمیان است یعنی شایعه است؟

بابا اسم این طرف دانه درشت را علام کنید این قدر یک کلاغ چل کلاغ نشه دیگه! (296647)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۹:۱۳:۱۲
خدا كند اينبار بدون برخورد با كارمندان با ريشه هاي اصلي فساد كه مسئولين متخلف هستند برخورد شودچون با توجه به اعترافات نامبرده مقامات مسئول همه كاره بوده اند.مثل تخلفاتي كه در زمان مدير كل اسبق و مسئول حراست سابق اين گمرك صورت گرفت ولي هيچ برخوردي نشد.اگر يك كارمند عادي يك دهم ان تخلفات را انجام ميداد كارش با كرام الكاتبين بود! (296656)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۹:۱۴:۲۴
با سلام

امیدوارم آقای رییس جمهور همانطور که وعده مبارزه با فساد رو داده اینبار که پای یکی از ... در میان است کوتاهی نفرمایند و امید امت حزب الله را به یاس تبدیل نکنند . البته همینجا بگم که حتی در مورد این فرد هم نباید افراط و تفریط صورت گیرد و قانون به شکل کامل و با رعایت انصاف و رافت اعمال شود :) (296610)
 
مسعود
۱۳۸۸-۱۲-۲۱ ۱۱:۵۸:۳۱
بهترین راهکار مبارزه با فساد اداری و مالی .کاهش تصدیگری دولت و سپردن امور به مردم و بخش خصوصی و غیر دولتی می باشد. (296864)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۰۹:۰۹:۰۶
ايشالاموقع انتخابات بعدي اعلام خواهدشد (296964)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۱۹:۵۷:۴۵
اگر فساد بدنه اصلی اجتماع رو تشکیل بده دیگه نمی شه جلوشو گرفت .

فرصت کم است ، بترسیم از روزی که در محضر خدا باید پاسخگو باشیم ، بترسیم .

به خدا قسم روزی از خواب بیدار خواهیم شد که گناه هزاران فقیر به نامه اعمال ما گذاشته شده . (296658)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۲۰:۵۲:۳۲
خیلی جالب بود داشتم خبر حکم دادگاه رو نگاه میکردم وقتی شنیدم بیشترین حکم 160 ضربه شلاق بود فهمیدم که اینا دونه ریز ها بودن پس کی وقت درشتا میشه ،
(296665)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۲۱:۰۱:۱۱
ای بابا دلتون خوشه ها یعنی واقعا فکر کردن قراره اتفاقی بیوفته راستی تو اینهمه سال اتفاقی افتاده اصلا، که حالا بخواد اتفاقی بیوفته (296666)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۲۱:۱۱:۰۸
این پروتده به بهانه جلوگیری از تضعیف دولت مسکوت می شود و یا می گویند چون جهل به قانون داشتند تبرئه شدند (296667)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۲۱:۱۳:۴۱
آقای احمدی نژاد گفتند که مفسادین اقتصادی را می شناسند و لیستی در جیب دارن با فرض اینکه ایشان درست می گفتند ایا با عدم پی گیری در مسئله ای به این مهمی در حالی که قانون شکنان را میشناسند واین گروه قانون شکن در این همه مدت دارند حقوق ملت را زیرپا می گذارند ، چگونه می توانند اداعای خدمتگذاری ملت را داشته باشند .
سئوالی که برای من به وجود آمده این است که آیا گروهی که با قانون شکنان اینگونه با تسامح و مشکوکانه مواجه می شوند ما را به این نتیجه نمی رساند که طرز برخورد آنها با مسائلی از این دست ناشی از روحیه قانون شکنی نهفته و منفعت طلبی آنها است و این منافع آنهاست که تعیین کننده همه استراتژیها و تاکتیکهاست شاید حتی اگر برخوردی صورت پذیرد به علت به خطر افتادن منافع باشد. (296669)
 
يكي از اهالي مظلوم گراش فارس
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۲۱:۳۰:۴۴
از ماست كه بر ماست !

حقيقت را گفته اند اين آقايان نميانده
اما به نظر شما بهتر نيست ابتدا به پرونده كلاه برداري 400 ميليارد توماني يكي از نمايندگان كنوني (از يكي از شهرستانهاي جنوبي استان فارس) كه سر مردم بي نواي شهر خود را با كمك برخي عوامل دكتر ج كلاه گذاشته رسيدگي شود؟

بهتر نيست آقاي توكلي و اين سايتشان پيشگام شده و براي جلوگيري از ضعيف كشي < نگاهي هم به پرونده اين كلان كلاه بردار كه اتفاقاً زير نامه فوق الذكر را هم امضا كرده ! رسيدگي نمايند؟

كيست كه جواب دهد؟! (البته در آن دنيا. چون دراين دنيا آنچيز كه جايي نرسد فرياداست) (296671)
 
نرگس مولوی زاده
۱۳۸۸-۱۲-۱۹ ۲۳:۵۶:۵۲
تا وقتی ... و ... و.... همه کاره هستند ,هرگز با فساد مبارزه نخواهد شد.بی خودی شعار ندهید .اگر مرد عمل بودید,هشت ماه قبل, از ساختار شکن معلوم می پرسیدید که چرا در چهار سال ریاست کاری نکرد و در مناظره ها بد و بی راه گفت.آیا با این طرز معرفی اسلام ,انتظار دارید که اوضاع بهتر از این باشد؟ (296696)
 
کامران
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۰۱:۵۲:۲۶
آقا بنظرم این نمایندگان محترم بجای بیانیه دادن بیایند از خودشان شروع کنند.
جسارت خدمت نمایندگان واقعی مردم نمی کنم. اما آن دسته از نمایندگانی که با مخارج میلیاردی به مجلس رفته اند و باید در مدت این چندسال نمایندگی بدهکاری هایشان را به همین دانه درشتها صاف کنند ,چطور می توانند چنین تقاضایی بکنند؟
اصلا\" بیایند در بیاورند چندتا از همین نمایندگان محترم خودشان دانه درشت هستند....
اصلا\"بقیه را بی خیال تا سانسور نشود. (296711)
 
راحله
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۰۶:۳۶:۴۴
متاسفانه پست و مقامي به او داده اند كه حالا عملا حذف كردنش دشوار و هزينه بردار است.حتي اگر او را بردارند هزاران مدير مياني در دستگاه ها به كار گرفته كه مشكل ساز مي شوند. به عنوان مثال هنوز در استان .... حرف حرف ايشان است. (296720)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۰۸:۱۳:۴۵
تجربه پرونده های قبلی نشان داده که این پرونده ها هم به هیچ جایی نمی رسد! آخر کار یک بنده خدایی که را می گیرند که به هیچ کس وصل نیست و همه ی کاسه کوزه ها را سرش می شکنند و آقایان! سر پست هایشان محکم و استوار می مانند. من با پستی که گفت خاتمی درش را باز نکرد که بوی گند فساد به مشام مردم برسه موافقم. وقتی نمی توانیم یا نمی خواهیم جلوی فساد را بگیریم چرا همش شعارش را می دهیم؟ اگر فقط همین توصیه ی اقای توکلی برای از کار برکنارکردن کسانی که در مدرک تقلب کردند (که یک دزدی و عدم صداقت کوچک است) را انجام می دادند می توانستیم امیدی به کارهای بزرگتر هم داشته باشیم (296722)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۱۸:۴۹:۲۳
تجربه پرونده های قبلی نشان داده که این پرونده ها هم به هیچ جایی نمی رسد! آخر کار یک بنده خدایی که را می گیرند که به هیچ کس وصل نیست و همه ی کاسه کوزه ها را سرش می شکنند و آقایان! سر پست هایشان محکم و استوار می مانند. من با پستی که گفت خاتمی درش را باز نکرد که بوی گند فساد به مشام مردم برسه موافقم. وقتی نمی توانیم یا نمی خواهیم جلوی فساد را بگیریم چرا همش شعارش را می دهیم؟ اگر فقط همین توصیه ی اقای توکلی برای از کار برکنارکردن کسانی که در مدرک تقلب کردند (که یک دزدی و عدم صداقت کوچک است) را انجام می دادند می توانستیم امیدی به کارهای بزرگتر هم داشته باشیم

مادرقلعه حسن خان (شهر قدس ) 500نفرمعلم زورمان به خواهر خانم یک نماینده مجلس وهیئت مدیره که کلی سرمایه مردم راحیف ومیل کرده اند نمی رسد عجب روزگاری است برادر .حالااگر پسر فلانی باشی چه هاکه نکنی؟ (296798)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۰۸:۴۲:۴۱
ضمن خسته نباشید به عزیزان بازرسی کل کشور وقوه قضاییه که با فعالیتهای شبانه توانستند اعضای باندی که خود راهمه کاره نظام معرفی میکردنند وعلنا اعلام مینمودند که ما پشتوانه قوی داریم وهیچ کس جرات نزدیک شدن به ما را ندارد دستگیر نمایند خواستار ادامه کار تا دستگیری تمام اعضای باند هستیم (296726)
 
نادری
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۱۰:۵۶:۰۹
کاش ریاست جمهور وریس قوه قضاییه اسامی خوانهای بعد از انقلاب به خصوص عاملین شرکت ایران مارین سرویس که قاچناق نفت سیاه می کرد را بدن ملاحظات سیاسی لااقل در سخنرانیخای خود به خصوص در شمال کشور که ماوی این شرکت بوده است اعلام می کردند وبا ور می کردند که خطر این دزدان از آمریکا واسراییل هم بیشتر است طیزا اینها اعتماد مردم را از نظام می گیرند که این تنها سرمایه ما در جنگ با استکبار جهانی است (296735)
 
SEYYD
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۱۰:۵۸:۰۲
مولا علي (ع) در پاسخ به مردي كه از ايشان درخواست موعظه نمود مي فرمايند:از كساني نباش كه در دنيا مانند زاهدين حرف ميزنند ولي در عمل همانند دنيا طلبان عمل مي كند (296736)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۱۲:۳۲:۱۲
1. گرفتن باند بزرگ فساد و فاسدان اقتصادی هیچ چیزی رو حل نمی کنه
مگه دوره آقای هاشمی شاهرودی نگرفتند؟
بعد با تعهد اخلاقی آزادشون کردند
2. اگه واقعا قصد محاکمه فاسدان اقتصادی را دارند آنها را به مردم معرفی کرده، و در دادگاه علنی محاکمشون کنند
3. اگه یه بدبختی از سر بدبختی، یه آفتابه بدزده، آبروش رو همه جا میبرند ولی کسی رو که میلیاردها تومان اختلاس کرده، اسمش رو به اختصار مثلا آقای ب-ک تو روزنامه ها می زنند
اون هم همش کار تبلیغاتیه.
این داستان همون دزدیه که داد میزنه دزد و بگیرید (296747)
 
آرش
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۱۲:۴۴:۰۶
در پاسخ به آن دانشمند كه خاتمي را با احمدي نژاد مقايسه كرد بايد بگويم عزيزم خاتمي مهره رفسنجاني بود كه ما نفهميديم و خر شديم بهش راي داديم و متاسفانه دچار اين همه مشكل شديم كه همش از بي كفايتي و فساد خاتمي ناشي مي شود . خلاصه هشت سال ما را عقب انداخت خدا .......... (296748)
 
امیدعلی
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۱۴:۵۳:۵۶
چقدر راحت به همدیگه تهمت میزنیم: \"خاتمی مهره رفسنجانی بود!\"
واقعا اینجوری فکر میکنید!؟ یعنی اینقدر از مرحله پرتید؟ (296766)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۱۷:۰۸:۳۳
آخ سید گفتی از كساني نباش كه در دنيا مانند زاهدين حرف ميزنند ولي در عمل همانند دنيا طلبان عمل مي كند . به اطراف نگاه کنین چی می بینین (296784)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۱۸:۱۲:۵۵
Ill go crazy if i dont go crazy tonight (296792)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۱۸:۳۲:۱۴
آقای رییس جمهور شب انتخابات تمام شد و 4 سال دیگر فرصت

استثنایی دارید بسم الله .نکنه این 4 سال هم تمام بشه بعد مثل

شب انتخابات از دانه درشتها اسم ببری اگر مدرکی دارید به قوه

قضایه بدهید.. اگر آن حرفها صحت داشت چرا دنبال نمکنید اگر تهمت

بود یک شب از طریق تلویزیون از همه مردم عذر خواهی کنید تا

مشخص شود شما با موسوی در این زمینه از زمین تا آسمان فرق

دارید که انشا ءالله دارید. یا علی (296795)
 
سبحاني
۱۳۸۸-۱۲-۲۰ ۲۲:۰۳:۳۱
با سلام خدمت سايت پر هياهوي كشور .بنده از نظرا ت آقاي كامران بيشر مسرور شدم تا اقدام پر از شانتاژ رئيس محترم قو ه ي قضائيه.
كسي كه مي خواهد كار به اين بزرگي بكند لازم نيست اين همه شلوغ كند.اگر مرد عمليد يا علي مدد .مردم منتظرند و بدانبد اين بار هم حرف هاي آقاي لاريجاني نيز مانند رئيس قبلي قوه قضائيه، در بوته ي آزمايش
قرار خواهد داد. شايد از همين امروز شمارش معكوس شروع شود.ببينيم و تعريف كنيم چقدر حساب كشي در اين كشور ملاك است و چقدر فرمان رهبر معظم را معيار كار قرار داده مي شود. شب دراز است و قلندر بيدار.

آن وقت انهمه رئيس جمهور را ملامت نكنيد و با يد از وجدان دروني خودمان خجالت بكشيم. ضمنا\" ميزان صداقت نيز محك رده خواهد شد. (296819)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۲-۲۱ ۱۱:۱۴:۴۸
خیلی جالب است ! ! ما قصد مبارزه با استکبار جهانی به

سرکردگی آمریکا (با آنهمه امکانات راداریم) آن وقت از پس چند تا

مفسد اقتصادی کله گنده بر نمی آیم. این را بدانیم و باور کنیم تا از

درون پاک نشویم نمی توانیم به جنگ با ناپاکی بیرونی برویم .همیشه

هم اینجوری بوده یک رزمنده تا از درون بر نفس خود مسلط نشود

و جهاد اکبر راباتمام نرساند هیچوقت موفق به جهاد اصغر نمیشود. (296862)
 
محمدی
۱۳۸۸-۱۲-۲۱ ۱۱:۲۸:۴۹
سلام
همه نیروی خود را وقف اخبار در تهران کرده اید در حالی که 80 درصد جمعیت دیگر هم داریم
شما در شیراز خبرنگار ندارید؟
از شرکت تعاونی جامعه ورزش واقعا هیچ خبری ندارید؟
این شرکت تعاونی با فروختن زمینهای که اصلا ندارد! به بیش از 700 نفر بیش از 10 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است بیش از یکسال است مالباخته ها در راهروهای دادسرای شیراز می روند و می ایند بازپرس برای انها قرار وثیقه 5 میلیاردی صادر کرده که انها تهیه کردند الان هم ازاد دارند میگردند
کلاهبردار ها 6 تا وکیل گرفتند مالباخته ها نیاز به حمایت دارند....
ایا اینا مفسد اقتصادی نیستند (296863)
 
علی
۱۳۸۸-۱۲-۲۱ ۱۳:۰۴:۰۴
چه خوب که بعد از اینهمه مدت نمایندگان محترم به فکر دانه درشتها افتاده اند. انشا الله که نیتشان خالص و الهی باشد و هدف تخریب رئیس جمهور به این بهانه نباشد. (296866)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۰۹:۱۶:۴۲
سلام
همه نیروی خود را وقف اخبار در تهران کرده اید در حالی که 80 درصد جمعیت دیگر هم داریم
شما در شیراز خبرنگار ندارید؟
از شرکت تعاونی جامعه ورزش واقعا هیچ خبری ندارید؟
این شرکت تعاونی با فروختن زمینهای که اصلا ندارد! به بیش از 700 نفر بیش از 10 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است بیش از یکسال است مالباخته ها در راهروهای دادسرای شیراز می روند و می ایند بازپرس برای انها قرار وثیقه 5 میلیاردی صادر کرده که انها تهیه کردند الان هم ازاد دارند میگردند
کلاهبردار ها 6 تا وکیل گرفتند مالباخته ها نیاز به حمایت دارند....
ایا اینا مفسد اقتصادی نیستندچه خوب که بعد از اینهمه مدت نمایندگان محترم به فکر دانه درشتها افتاده اند. انشا الله که نیتشان خالص و الهی باشد و هدف تخریب رئیس جمهور به این بهانه نباشد.

ای کاش آقای حسین گروسی نماینده محترم شهر قدس (قلعه حسن خان)سری به تعاونی مسکن فرهنگیان بزنند و مشاهده فرمایند که یکی ازوابستگان ایشان بنام خانم (م - ی )که درهیئت مدیره تعاونی هستند چقدر اموال معلمان قلعه حسن خان حیف و میل شده . (296965)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۱ ۲۳:۴۰:۴۶
آقاي رئيس جمهور اين دانه درشت از همه به شما نزديكتر و سهل الوصول تر است. روسفيدمان كنيد (296932)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۷ ۱۲:۱۹:۴۳
چاقو که دسته خودش نمی برد هرجا که بروی رشوه رشوه رشوه هر کسی اعتراض حق طلبی کند جاسوس اسرائیل منافق تشویش اذهان عمومی می گویند مدرک بیاور رشوه ده رشوه گیر که در ملا, عام که این کار انجام نمی دهند معمولا رشوه به صورت سکه می باشد اگر هم گیر افتادن نامش را می گذارند هدیه ؟ (298209)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۸:۳۰:۴۵
توجه شما را به نام فايل انتخاب شده توسط الف براي عكس خبر جلب مينمايد:
http://alef.ir/1388/images/rah_tmb.jpg
tmb=Thumbnail
rah=??? (297362)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۲-۲۴ ۰۰:۲۰:۱۱
یک قضیه واقعی را به عنوان نمونه میگویم که تقریبا همه میدانند. یک آقایی به نام غلامرضا فروغی در طی ده سال گذشته با پیش فروش کردن آپارتمان میالیاردها پول افراد ضعیف و کم درامد این ملکت را گرفته و با آن زمین و ملک خریده که با افزایش صعودی قیمت آنها به سودهای کلانی به جیب میزند. پروژه نگین غرب کرج (وردآورد) یکی از آنهاست که بیش از 6000 شاکی دارد و بعد از هشت سال همچنان بلاتکلیف است. با تلاش مالباختگان این آقا حدود یک سال است در زندان میباشد و در طی این مدت یکبار دیگر به بهانه تعیین واحد دوباره از ملت پول میگیرد و از طرف دیگر بعضی از املاک خود را میفروشد و پولهای خود را از بانکها خارج میکند. در حال حاضر نیز در کمال پررویی میگوید که که آنقدر پشتش گرم است که هیچ کس نمیتواند کاریش بکند و قوه قضاییه و دیگر ان را به هیچ میشمارد. در حالی که حتی بیت رهبری نیز دستور به رسیدگی و احقاق حق مردم مظلوم داده است. شواهد حاکی از آن است که واقعا در طول این مدت این آقا افراد بسیاری را خریده است و مطمئن از پایان این ماجرا به نفع خویش میباشد. اینکه با وجود آشکار بودن جرائم و زندانی بودن هر کاری که میخواهد انجام میدهد نشان از نقایص بسیار بزرگ در سیستم قضایی و حتی تمامی ارکان درگیر در این گونه مسایل دارد. این گونه موارد بوته آزمایش برای دولتمردان و مسئولان ما است. (297654)
 
سید ایمان
۱۳۸۸-۱۲-۲۴ ۱۱:۴۱:۱۳
اون آقایی که میلیاردها تومان سرمایه داره اما به قول خودش مبل های خونش رو حتی گدا هم نمی بره،لطفا محاکمه نکنید.چون به قول آقای حسینیان این آقا در اوج ثروت ،زاهدانه زندگی میکنه! (297711)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.