نظر منتشر شده
۹۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 66487
افشاگری ضدانقلابیون علیه یکدیگر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۵۱

ضدانقلابیون خارج نشین فاش کردند که برای دامن زدن به تنش و فتنه در ایران دست به دامان صهیونیستها شده و رسما از این منابع پول دریافت می کنند.


به گزارش "الف"، یک سایت ضدانقلاب که خود را رقیب حلقه جرس در لندن می داند، در ادامه رقابت درون گروهی برای دردست گرفتن هدایت آشوبگران، به افشاگری در مورد حلقه لندن پرداخته و نوشت: "چند ماه پیش تینک تنک واشنگتن اینستیتیوت که صهیونیستی‌ترین بینادی است که لابی اسرائیل در آمریکا به راه انداخته، اجلاس سالانه‌اش را برگزار کرد. پتریک کلاسون، رئیس بخش ایران این بنیاد، سازنده "محور شرارت" بود که آن را به بوش یاد داد تا به کار برد. سخنران اصلی این اجلاس عطاء الله مهاجرانی بود. به غیر از مقامات آمریکایی، معاون وزیر خارجه اسرائیل هم در این اجلاس حضور داشت. مهاجرانی در آنجا سخنرانی کرد و بر سر دریافت پول سخنرانی هم نزاع به راه انداخت تا حق سخنرانی اش را بگیرد. و گرفت. اما مهم‌تر از همه اینها آن بود که یکی از مهمترین رسانه های آمریکایی- یعنی CBS - نوشت مهاجرانی آمده بود اینجا تا پول جمع کند. پول برای کجا؟ نمی‌دانیم".
 


تصویر: سخنرانی مهاجرانی در اجلاس انستیتو واشتنگن
 


تصویر: گزارش CBS از تلاش مهاجرانی برای دریافت پول

 
این سایت همچنین گزارش داده که "گروه سه نفره مدعی سخنگویی موسوی [سازگارا، نوری زاده، مخملباف] در خارج از کشور که پایگاهشان VOA است به تازگی یک سمینار غیر علنی در واشنگتن برگزار کرده اند که در آن مقامات آمریکایی هم شرکت کرده اند. هنوز اخبار دقیق آن سمینار یک روزه که یکی از نمایندگان مجلس ششم هم در آن شرکت داشته منتشر نشده است. یکی از تینگ تنگ هایی که به نام یکی از روسای CIA می‌باشد برگزار کننده آن بوده است".

 
 

برنامه حضور مهاجرانی در انستیتو نئوکان/صهیونیستی واشینگتن [به عناوین سخنرانی سایر شرکت کنندگان نیز دقت کنید.]

 
این سایت ضدانقلاب همچنین نوشته: "کدیور پس از انتشار خبر شرکت مهاجرانی در اجلاس بنیاد صهیونیستی- نئوکانی، کوشش فراوان کرد تا با تماس با مخالفان، آنها را ترغیب کند تا در  این مورد چیزی نگویند و اگر فردی نقدی نوشته بود، ساعت ها وقت صرف کرد تا او را راضی کند آن بخش از مقاله که مربوط به شرکت مهاجرانی در اجلاس یاد شده بود را منتشر نسازد. آیا فقه شما اجازه می‌دهد که با معاون وزیر خارجه اسرائیل در یک اجلاس مشترک- آنهم در مرکزی صهیونیستی- شرکت کنید؟"
 
ویدیوی تشکر مهاجرانی از رییس و مدیران و نیز "دوستانش" در این موسسه جنگ طلب را ببینید. مهاجرانی توضیح نداده که دوستان وی در این موسسه صهیونیستی جنگ طلب به چه کاری مشغول هستند؟




 
khodadad
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۰:۱۴:۱۱
هر چه بیشتر از این دروغها بگویید به جای اینکه چهره اصلاحطلبان خراب شود، مردم به بیگانگان علاقهمند تر میشوند. (296980)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۴۳:۵۹
ماست سیاهه!
شما عوض این که بدون دلیل فقط رد کنید بهتره به یکی از این مستندات الف یا اون فیلم خدشه وارد کنید یا ردش کنید.
دیگه دوران هیاهوی انتخابات گذشته که بشه هر دورغی گفت چیزی که امثال من یاد گرفتن اینه که باید منطقی حرف زد و این تهمت ها فایده نداره.
همه عالم دورغگو هستند الا شما!
شما که می گی دورغه به صورت منطقی جواب بده البته اگه منطقی داری؟ (297025)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۲۲:۵۰:۴۰
میگن یه بنده خدایی رفته بود روستایی که به شدت برف اومده بود دید یه سگ داره به طرفش به سرعت میدوه اومد یه سنگ از رو زمین برداره در اثر بارش برف سنگ به زمین چسبیده بود اون بنده خدا هم هرچی فحش بلد بود داد که این چه روستایه که سنگ را می بندند و سگ را آزاد می گذارند...
داستان غرب هم این شده یه خبرنگارو به اتهامات واهی میگیرن و از طرفی رئیس گروهک تروریستی که چندین نفرو فقط تو ایران خودمون کشتن آزاد می کنند!
حالا دیگه صحبت های اعوان و انصار سگها ارزشی برای آدم های عاقل نداره! (297305)
 
khodadad
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۳:۳۵:۳۱
دقیقا به همین دلیل است که بحث با فرادی که از روی صورت جلسه عمل میکنند بی فایده است. نه تنها بی فایده بلکه به هدر رفتن توان فکری انسانهای روشن می انجامد.

فرق دروغگویی الف با کیهان و رجا نیوز این است که دروغ شما آقایان سفسطه است و دروغ آنها تخیل.

آقایان دانشمند که زبان انگلیسی شان خوب است اگر همان پاره خبر (که البته بعد از ارز بنده دوستان در الف زحمت کشیدند و به همراه کلیپ و عکس جناب مهاجرانی به مطلب اضافه کردند) را بخوانید تصدیق خواهید کرد که ترجمه خبر اینگونه است که:

\"آنهایی که عقیده داشتند که هدف آقای مهاجرانی اس این سخنرانی نادر ایشان جمع آوری پول برای جنبشه سبز بود، شدیدا (به طور تلخی) دلسرد شدند. به نظر میرسد که برای آنها، حکومت سبز ها در ایران با حکومت فعلی آقای احمدی نژاد تفاوتی نخواهد داشت.\"

که این حرف عین واقعیت است که اصل سیاست خارجی ایران چه از نظر اصلاح طلبان چه از نظره اصولگرایان همواره یکی بوده و خواهد بود.

امیدوارم که این نظر سانسور نشود. (297338)
 
Ali
۱۳۸۸-۱۲-۲۵ ۱۸:۲۴:۵۱
لطفا اگه انگلیسی بلدی متن مقاله CBS رو با دقت بخون (297969)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۴۸:۳۹
جالب اونکه در عنوانین سخنرانی ها، اسم حزب الله و حماس رو قبل از القاعده آورده. خنده داره (297027)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۵۰:۵۰
چهره اصلاح طلبان به اندازه کافی خراب هست................
شما هم راستها رو از دولت کانادا بگیر
فقط حواست باشه بلای کیوان تابش رو سر تو هم نیارن (297031)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۵۷:۰۰
\".....تا پول جمع کند. پول برای کجا؟ ....\"

شما هم اگه مث عطا چند شلواره بودید به این روز می افتادید. این بشود درس عبرت (297036)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۳:۰۶:۴۸
شما هميشه با توهين سخن مي كوييد چون حرفهايتان بي منطق است. (297068)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۳:۵۰:۲۷
یعنی چند تا زن نداره!
اتفاقا یکی وکیل یکی از زن های ایشون رو میشناسم... (297085)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۲۳:۲۸:۴۵
خوب که چی؟ تجسس توی زندگی مردم گناه بزرگیه.شما که اسلام را خوب می شناسی! (297642)
 
محسن از مالزی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۶:۰۷:۵۷
منطق شما چیه حالا جناب پرفسور ناشناس؟
من نمیدونم این دوم خردادی جماعت از کجای فیل افتاده که اینطوری باد دماغ داره؟
خیلی کلاس داره که بدون منطق باشی و به همه بگی بی منطق نه؟
خودتی داداش!، خودتی... پالان دوم خردادی جماعت رو شده، ادعا دیگه بسه! (297183)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۲۱:۱۸:۳۱
بلاخره باید نشان بدیم از چه قماشی هستیم و از چه فرهنگی
لمپنیسم که شاخ و دم نداره. البته به نظر می رسد واژه پالان مناسب کدام طیف است و کدام.........
الف باید این را چاپ کنی چون اجازه دادی نقل قول قبلی و توهین به اصلاح طلبان چاپ شود (297282)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۲۰:۲۵:۲۷
زنش رو یکی دیگه گرفته،
پولش رو یکی دیگه گرفته،
جاسوسی رو یکی دیگه کرده،

ولی من که میگم لااقل کمی شرف داشته باشن، بی منطقم؟
اونم چشم، منطق رو از فردا میرم پیش متفکر سوم جهان(ورژن جدید مهدعلیا) یاد میگیرم (297272)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۲۴:۵۵
دانستن حق مردم است. یادتان که نرفته؟
همین سایت الف، مگر پرونده بعضی افراد داخل نظام را بررسی نمی کند و شما استقبال نمی کنید.
حالا که نوبت به وطن فروشی سران اصلاح طلبان رسیده است (برخلاف بنده قابل احترام این جریان) ناراحت می شوید؟
دانستن حق مردم است این را یادتان نرود.
شما هم از بی آبرویی خودتان می ترسید، وگرنه مردم راه خود را پیدا می کنند و همچنان که تشخیص داده اند، آب زلال را از سراب آن می شناسند و در این انتخابات نیز آن را ثابت کردند. (297056)
 
داود
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۳:۲۱:۴۱
دروغ؟! خراب شدن چهره اصلاح طلبان هم دروغه!؟
برادر من از عواقب خیانت به همسر خود و دیگران، رسوایی در دو دنیاست (297075)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۲۳:۳۲:۲۶
چقدر اصولگرا هم هستند که اگر توی زندگی شون تجسس کنی خیلی مفاسد هست! چرا اونها را نمی گید؟ چون الان نیست از خودش دفاع کنه همه چیز راست و دروغ و بزرگنمایی و ... بهش بچسبونید! اینه دین !اینه اسلام؟!اینه شریعت ؟ اینه سیره پیامبر(ص)؟!
جمع کنید این بازی آلوده سیاسی تان را که تنها چیزی که توش در می آد آتش جهنم است. (297643)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۳۸:۵۰
بنده خدا چقدرم تشکر میکنه! ازاین پذیرایی گرم!

انگلستان بهش چسبیده حالا رفته امریکا. (297098)
 
محسن از مالزی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۶:۰۵:۱۸
حالا خوب شد یک زن بیچاره از این مهاجرانی هوسران شکایت کرد و همین مهاجرانی یکی از وزیران خاتمی باشد که ببه خاطر شاکی خصوصی به خارج از کشور در به در شده باشد!
معلوم نیست سایر آقایونی که خاتمی دور و بر خودش گل و بلبل جمع کرده بوده چه گل و بلبلهایی بودن
این مهاجرانی که وزیر فرهنگ بوده خیر سرش اینه، برای سایر وزرای خاتمی که کسی ازشون شکایت نکرده و هنوز توی ایران هستن وخجالت میکشن با صهیونیستها توی یک میتینگ جمع بشن صلوات بلند بفرست تا گند دوم خردادی ها از این بیشتر در نیاد
تازه این گندهایی که داره در میاد از سر دعوای یک عده گرگ صفت هست که خارج از کشور همین صهیونیستهای ابله رو گذاشتن سرکار
والا خود همین گرگهای وطن فروش خیلی خوب میدونن جایی بین افکار عمومی مردم ایران اسلامی ندارن، حالا هر چی دلشون میخواد بگن عوام، عوام،... (297177)
 
سینا
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۱:۱۵:۵۳
من که چیز بدی ندیدیم فقط داره تشکر می کنه. ایا شما تا حالا در یک کنفرانس شرکت کرده اید؟ (297325)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۰:۱۶:۵۹
تا زماني كه نظام حق مخالفان دولت را ادا نكند و اجازه ندهد كه مخالفان در داخل تريبون داشته باشند اين آنطرفيها هستند كه از آب گل آلود ماهي مي گيرند. هنوز اين مسئله را متاسفانه نظام نفهميده كه لزوما مخالف برانداز نيست و نمي شود با اين بگير و ببندها مخالف را براي هميشه ساكت كرد. (296983)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۰۹:۰۳
جالبه به جای محکوم کردن وزیر خاتمی اسمان ریسمان می بافید

نفهم شما بودید که هنوز قدرت نظام را درک نکرده ای.


مرگ بر مزدور ماهواره ای.مرگ بر منافقین مزدور. (297042)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۳:۴۲:۵۲
اقای ناشناس چرا جوابی که میشود با منطق دادشما با مرگ گفتن و توهین انجام میدهی اینگونه برخوردهاست که بعضی ها از اب گل الود ماهی میگیرند بک مسلمان باید با منطق و تدبیر باشد (297084)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۰۵:۵۴
جواب ما به دلیل ان بود که ایشان گفتند نظام نمی فهمد من هم گفتم شما نمی فهمید که قدرت نظام رو درک نکردید

کسی که عامل غرب میشود و در مرکز دشمنان سخن رانی میکند حتما برانداز است.

مرگ بر منافق/خوب واقعا مرگ بر منافق.مگر شما از خودتان شکید؟ (297088)
 
خودم
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۲۸:۴۹
آفرین به سانسورچیان الف که حرفهای منطقی اما مخالف رو سانسور میکنند و حرف کسی که به طرفش میگه \"نفهم\" و مرگ بر فلان و بهمان دو بار هم چاپ میشه... عاشق انصافتم الف (297093)
 
محسن از مالزی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۶:۲۱:۵۹
مگه شعار دادن چه ایرادی داره وقتی که حرف حق پشتش باشه؟
این حرف ها که آقــــــــــــــــــــــا شعار ندین و این حرف ها مال دوران همون خاتمی و بروبکس بود که حرف ناحق بسیار گفتن و واسه اینکه جلوی خودشون رو بگیرن جو نگیردشون و زیادی شعار ندن تا مبادا معروف نشن که از قضا شدن!
این حرف که شعار نده و ال و بل مال همون جریان دوم خرداد هست
جریان سوم خرداد با همین شعارها خرمشهر پاره تن ایران رو از مزدوران گرفت، جریان دوم خرداد با شعارهای توخالی همچون گفتگوی تمدنها و غیره راه را برای دشمنان باز گذاشت را به همسایگان ما تجاوزی مثال زدنی کنند
منم میگم مرگ بر منافق
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مگه حنجره های ما نسل دوم و سومی ها رو ببرید تا صدای شعارهای ما رو نشنوید
محسن از مالزی
دانشجویفوق لیسانس مدیریت دانش
بازم مرگ بر منافق! (297189)
 
حامد از بتدعباس
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۱۳:۳۷
دوست عزیز آب گل آلود
من هم حرف شما را تایید می کنم . چرا که اگر در داخل کشور مجالی برای صحبت و مطالبه حقوق از دست رفته بود دیگر نیازی نبود که چند نفر از آن طرف دنیا و از یک کشور بیگانه سخنگوی حقوق از دست رفته مردم باشند. (297045)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۱۷:۱۰
دیگر نظام باید چه کار می کرد که نکرد؟
در مدتی کوتاه تر از زمان معمول به نشریات آنان در زمان انتخابات مجوز نداد که داد.
با سفرهای زودهنگام و غیرقانونی آنان مخالفت می کرد که نکرد.
فحش و فضیحت های روزنامه های آنان و کاندیدای متوهم را پخش نکرد که کرد.
کاندیدای دروغگو را که سی دی جعلی 90 سیاسی را علیه رئیس جمهور قانونی مملکت پخش کرد، تائید صلاحیت نکرد که کرد.
بیشترین تعداد ناظر را بر سر صندوق ها نپذیرفت که پذیرفت. بعد از اتمام زمان قانونی برای ناظران کارت صادر نمی کرد که کرد.
مهلت اعتراض را افزایش نداد که داد.
برای اولین بار آمار جزئی صندوق ها را اعلام نکرد که کرد.
بازشماری تصادفی صندوق ها را انجام نداد که داد.
به تجمعات غیرقانونی قبل از انتخابات سبزها کاری داشت که نداشت. بعد از انتخابات تا زمانی که به مراکز نظامی حمله نکرده بودند، آن ها را تحمل نکرد که کرد.
ادعای بدون سند تجاوز را بررسی نکرد که کرد.
آشوبگران را در روز قس و 13 آبان و 16 آذر و عاشورا و 22 بهمن تحمل نکرد که کرد.
سران دروغگو فتنه را آزاد نگذاشت که گذاشت.
.
.
.
دیگر انتظار داشتید چه کار بکند؟!

در عوض شما چه کار کردید؟
تجمع غیرقانونی برگزار نکردید که کردید.
به مردم حمله نکردید که کردید.
مسجد و بانک و خانه مردم را آتش نزدید که زدید.
در ختم آدم زنده شرکت نکردید که کردید.
ادعای تجاوز به فردی که وجود ندارد را نداشتید که داشتید.
آدمکشان روز عاشورا را مردم خداجو ننامیدید که نامیدید.
برای رای 30 میلیونی مورد ادعای خاتمی و موسوی، سندی آوردید که نیاوردید.
دولت و مجلس و قوه قضاییه را به تقلب متهم نکردید که کردید.
رای 40 میلیون ایرانی را نادیده نگرفتید که گرفتید.
آبرو و حیثیت 30 ساله نظام را یک شبه بر باد ندادید که دادید.
به شهدا توهین نکردید که کردید.
عکس امام را پاره نکردید که کردید.
آمریکا و اسرائیل رسما به پشتیانی شما اعتراف نکردند که کردند.
شعارهای آشوب هایتان از سوی سایت وزات امورخارجه اسرائیل ساخته نمی شد که می شد.
سند تاملات راهبردی حزب مشارکت با امضای اعضای مرکزی آن که رسما درصدد براندازی نظام بود، پیدا نشد که شد.
از فرح پهلوی نشان شجاعت نگرفته بود که گرفتید.
ریگی و مسعود رجوی از شما حمایت نکردند که کردند.
.
.
.
واقعا دیگر می خواستید چه کار کنید و نظام چقدر با شما بزرگوارانه برخورد کند که نکرده است؟!
در هر کجای جهان بود، احزابی را که رسما درصدد براندازی بودند و تک تک قوانین کشور را زیر پا می گذاشتند و آدمکشی می کردند و قرآن و مسجد آتش می زدند را به اشد مجازات می رساندند.
اما نظام با شما هیچ کاری نکرده است و طلبکار هم هستید؟!


خدایا همه ما را از سیاهی دل و سیاهی وجدان نجات بده و مگزار که حقیقت و واقعیت را نبینیم. (297049)
 
امير
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۵:۰۱:۲۹
سلام هم وطن خوبي؟
كاري به گرايش و خطو خطوطي كه از حرف زدي و يا بهش اعتقاد دارياز نظر سياسي ندارم .. ولي حتما يه دكتر رو ... چون خيلي عصبي به نظر ميرسي ... اميدوارم كه من اشتباه كردهباشم ولي وقتي همه مطالبي كه نوشته وبدي رو خواندم .. تنها چيزي كه مدام توي ذهنم بود عصبيت شما بود ... عزيزم مي افتي سكته مي كني .. حرص نخور برادر (297113)
 
محسن از مالزی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۶:۱۴:۴۷
دوبی خوش میگذره ناشناس؟
سلام منو به شیخ های خوشگذران و صهیونیستهای ساکن دوبی برسون!
ببین شما خیلی غصه تریبون این دوم خردادی ها رو نخور
شانزده سال امثال اینها تریبون داشتن، حالا چهار پنج ساله کل تریبونهاشون شکست؟
همین آقای مهاجرانی چند میلیون جلد کتاب ترجمه شعرهای متالیکا و گروههای شیطان پرستی و هزار جور آشغال دیگه رو چاپ نکرد مگه؟
تریبون که قرار نیست فقط یک شلغم باشه دست یکی که گرفته باشه جلوی دهن کسی دیگه؟!
تریبون یعنی همین که امثال مهاجرانی چند ده سال تریبون داشته باشن و همه امکانات ولی حرفی برای گفتن نداشته باشن و حالا چند سالی که حرف برای گفتن نداشتن و نشون داده نشدن ناله زاری کنن و خیلی ادعای روشنفکری کنن!
تازه چرا شما اینقدر بخیلی؟
جمهوری اسلامی یک حال اساسی داده به اپوزیسیون خودش، همینکه جواب اینها رو نمیده دشمنان جمهوری اسلامی سردرگم شدن که پولهاشون رو کجا خرج کنن، چه بهتر که به چهارتا شلغم و هویجی مثل همین مهاجرانی بدن که هیچ عرضه ای ندارن بجز افتتاح حرم سرای شخصی (شعبه لندن2) اینقدر بخیل نباشید خوب! (297187)
 
مديسا
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۰:۱۷:۲۳
خدا را شكر كه به بركت خون شهدا وآگاهي وبصيرت ملت قهرمان ايران رو ز به روز آوازه رسوايي فراريان ضد انقلاب هويدا ميشود (296984)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۲۳:۴۰
قبول داريم به بركت خون شهدا ضد انقلابيون رسوا شدند ولي مشكلات مردم كمتر كه نشده هيچ بيشتر هم شده .بهتر نيست به جاي تهمت زدن به ديگران و سلب مسئوليت از بحرانهاي اجتماعي اقتصادي و از همه بيشتر فرهنگي به فكر چاره باشيم . (297015)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۱۲:۲۷
این ها نتیجه ی اصلاحات است.اخر اخرش میشه این اقایون

پس دوستان از این حمقا درس عبرت بگرید وگرنه چند سال دیگه اینها که به درک واصل شدند شما جایشان را پر میکنید.

دزد را با کنتور و با قبض چه؟ (297043)
 
رضوان
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۰:۲۳:۳۶
کفتار ها به جان هم افتادند (296986)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۰:۲۵:۰۰
خداوند فتنه منافقان رابه خودشان برمی گرداند (296987)
 
علی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۴۳:۴۷
سخن بالا دقیقا سخن خدا در قرآن است.
بازهم مخالف داره.
این نشون میده بعضی ها حرف خدا رو هم قبول ندارن. (297058)
 
mkn
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۰:۴۲:۵۹
چهره كساني كه دم از امام وراه امام مي زدند براي مردم روشن شد (296993)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۰:۴۴:۲۷
\"یکی از مهمترین رسانه های آمریکایی نوشت مهاجرانی آمده بود اینجا تا پول جمع کند.\" من فکر می کردم رسانه های آمریکایی فقط دروغ می گویند. حالا این دفعه راست گفته اند!
\"شرکت در یک اجلاس با معاون وزیر خارجه اسرائیل\"؟!
اولا ارتباط با دشمن در جای دین نهی شده است؟
ثانیا مگر تا به حال کم بین مقامات دولتی و مقامات اسرائیل ملاقات انجام شده؟
ثالثا و از همه مهمتر: باید از طرز فکر و بینش فاسد اسرائیل دوری کرد نه از جسم خاکی مقاماتش. متاسفانه در ایران کم نیستند کسانی که در باطن با اسرائیل هم بینش هستند هر چند که ظاهری متفاوت دارند. (296995)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۱۰:۳۸
پس ملاقات با سران اسرائیل اشکالی نداره. نه؟ لابد اسرائیلی ها اونم سرانشون دلشون برای ایران سوخته و می خوان کمک کنند.
آمریکا نشستید و سفسطه می بافید! (297011)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۵۴:۵۲
\"باید از طرز فکر و بینش فاسد اسرائیل دوری کرد نه از جسم خاکی مقاماتش\"

خدا وکیلی خیلی خندیدیم دمت گرم. (297035)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۱۶:۰۹
ثانیا مگر تا به حال کم بین مقامات دولتی و مقامات اسرائیل ملاقات انجام شده؟

منظور شما مسئولان ایرانی است؟

ببخشید اها از امریکا هستی معلومه!

اسم ایشان از این به بعد بهاالله مهاجرانی است! (297048)
 
کنترا
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۳:۲۵:۵۱
دوست عزیز شما یا سنت قد نمیده یا کلا از مرحله پرتی .
یه سرچ بکن راجع به قرارداد ایران - کنترا یه خورده روشن بشی و اینقدر سطحی به مسائل نگاه نکنی.
یا حق (297076)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۱۵:۲۲
ببخشبد ایران کنترا در زمان کدام دولت بود؟سال 1986 نبود؟ (297090)
 
امید
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۴۰:۲۸
فکر کنم در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری بود. (297101)
 
رحماني
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۷:۵۳:۲۵
مساله اين است كه توسط چه كسي انجام شد و آيا دولت در جريان بود؟ (297233)
 
کنترا
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۹:۰۳:۴۱
دوست من مهم نیست که توسط چه کسی انجام شد مهم این است که در آن برهه از جنگ ایران نیاز مبرم به سلاح داشت و در شرایطی که هیچ کشوری حاضر به فروش سلاح به ایران نبود ، ایران مجبور شد سلاحهای مورد نیاز خود را از اسرائیل خریداری کند .به نظر شما ایرادی دارد؟ یا اینکه بهتر بود صدام کشور را میگرفت ؟ مهم این است مه مشخص شد
ایران و آمریکا به خلاف جنگ لفظی پایان ناپذیر خود، پشت صحنه مشغول بده بستانهای سیاسی و نظامی هستند. (297371)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۴ ۰۰:۴۵:۰۵
امید
در انزمان ریاست جمهوری مسولیتش فقط تعیین دولت بود اما در قوه مجریه هیچ دخالت قانونی نمیتوانست داشته باشه اما در انتهای پست ریاست شورای ملی اقای رفسنجانی و وقتی ایشان خود را برای کاندایداتوری بدون رقیب ریاست جمهوری اماده میکردند ناگهان ریاست جمهور دارای اختیارات تام اجرایی گشت
حالا جواب سوال ان دوست را با دقت و خلوص نیت بیشتر بده ایران کنترا در زمان قدرت کدام مسولین قوه مقننه مجریه بود؟ (297656)
 
ناصر
۱۳۸۸-۱۲-۲۴ ۱۴:۵۷:۵۱
تعجب می کنم این همه مسائل پشت پرده بوده و اکنون همشون رو می شه! شما طرفدارای دوآتشه آقای احمدی نژاد چرا در زمان خود آقای هاشمی ساکت بودید؟!الان فهمیدید یا الان مسائل سیاسی و جناحی در میان است نه منافع مردم؟! (297745)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۲:۴۰:۴۲
فکر کنم این ماجرا را امام خمینی انکار کرده بود، لابد انهم دروغ میگفت؟ (297334)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۲:۱۱:۴۷
امام خمینی هرگز این مساله را انکار نکرد . هاشمی رفسنجانی در صدر گروه مذاکره کننده ایرانی بود و منشاء درز ماجرا مهدی هاشمی برادر داماد منتظری بود که بعدا اعدام شد.کلا مقامات ایرانی این ماجرا را پذیرفته اند. (297475)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۵ ۱۱:۵۷:۰۳
ببخشید به نظر میاد منابع شما بیشتر ویکی پدیا است(و در بعضی کلمات شما مخصوص در بیان وقایع از زبان مسئولین اسرائیلی صحبت ها بدون منبعه) تا اونجایی که من سرچ کردم قضیه اون چیزی که شما می گید نیست و صحبت شما بیشتر در حد بازی با الفاظه!
البته اینم روایت داستان از زبان یه ایرانی:
سلیمی نمین...
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8807071220
کسانی که خواستار شنیدن حق هستند بهتره دو طرف ماجرا رو بخونند نه یه طرفه...
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86_-_%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%A7 (297871)
 
مجید
۱۳۸۸-۱۲-۲۵ ۱۲:۵۱:۵۲
ناشناس عزیز ای کاش روایت طرف ایرانی قضیه رو به فارس و سلیمی نمین حواله نمیدادی تا حد اقل برای خواننده قابل باور باشه. (297888)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۵۰:۴۷
از این لحاظ که امریکا قبله عالم است برای شما از رسانه های امریکایی مثال میارن که نتونید بگید دروغگوه!
ثانیا ارتباط با دشمن در همه جای دین رد شده شما بگو کجا رد نشده حتی اگر یک معامله فقط یک معامله باعث بشه امثال امریکا به ایران سلطه پیدا کنند طبق متن قرآن باطله چه برسه شما بری از بزرگترین دشمن اسلام پول جمع کنی برای خرج و تبلیغ علیه حکومت اسلامی...
بله بین برخی مقامات سابق دولتی خیلی با اسرائیلی ها دیدار انجام شده وگرنه هیچ گاه هیچ انسان آزاده ای حاضر نیست با اسرائیلی ها دیدرا کنه (اونایی هم که دیدار کردند به یه چیزشون شک کن)خوشبختانه شما هم تایید کردید که بعضی مدعیان حقوق بشر با بزرگترین ناقض حقوق بشر حشر و نشر دارند!
در ضمن حشر و نشر با همین جسم خاکی است که همان اثراتی که شما می فرمایید رو میاره (297030)
 
سینا
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۰:۵۱:۳۹
مردم و تحصیل کرده های خود را تحمل نکنیم دیگران آنها را می قاپند. پس تحمل دیگران در درون کنیم تا به سمت جبهه دشمن نروند (297003)
 
حقیقت تلخ
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۳۸:۳۳
سینا جان تحصیل کرده واقعی کسی که فرق دوست و دشمن رو بفهمه و به هیچ قیمتی کشورشو نفروشه چرا در قضیه مشروطه اون روحانی با اینکه می دونست می کشنش حاضر نشد بره زیر پرچم انگلیس و روس . اینا که رفتن اون طرف بجز ضرر واسه ایران چی داشتند ؟ (297022)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۵۲:۰۹
مهاجراتی در تعداد زن های صیغه ای و مهریه و زنهای رسمی نخبه بودن وگرنه سواد دیگه ای نداشتند!
احتمالا دارن پول جمع می کنه که بیاد مهریه این زن های بیچاره ای که عقد کرده رو بده! (297033)
 
امير
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۵:۰۸:۵۳
دوست من سلام ...
البته در اينكه خيانت براي هر انساني اعم از زن و مرد كاري بس نكوهيده وزشتي است شكي نيست ولي متعه يا همان زن صيغه اي اگر بر اساس مدارك و اسناد شرعي و قانوني باشه صرف نظر از اينكه با اطلاع همسر بوده .. چون اين خود مقوله ديگيرياست كه حتما بايد پيگيري بشود ... مشكلي ندارد. و تصور من از اينكه مثلا آدمي .. چند تا زن صيغه ايدارد پس حرفش درست نيست صرفا بخاطر اين موضوع خيلي درست نيست ..من از آقاي مهجراني دفاع نمي كنم مي گويم حرف ها و گفتار و تئوري هاي غلط او را با ايراد دلايل منطقي و مستندات رد كنيم و به همه هوشياري بدهيم ..نه اينكه ...ضعف انساني در موردي خاص رو قبل از بررسي افكار وعقايد او چماق كنيم
من و شماي نوعي هم ممكن مشكلاتي در زندگي خصوصي خود خانواده .. محل كار . دورانهاي مختلف زنديگي داشته باشيم.اورا بشنويم .. حرفهايش را نقد كنيم اصلاحش كنيم اگر شد ..كه هيچ اگر نشد با ابزار هاي ديگر و با مجموعه قوانين خود اورا كنترل و مقيد به رعايت قانون كنيم (297121)
 
ناصر
۱۳۸۸-۱۲-۲۴ ۱۵:۰۶:۱۶
متاسفم که الف چنین مطالب خلاف عفت عمومی و موهن را تنها به این دلیل که موافق خط سیاسی اش است منتشر می کنه!
برای الف متاسفم چون هدف وسیله را توجیه می کند حال وسیله هر چقدر ناجوانمردانه.غیر منصفانه .دور از اخلاق اسلامی یا متضمن توهین و تخریب شخصیت هم باشد اشکالی نداره.هدف مهم است!
چقدر ارزان دین خود را می فروشید به اهداف سیاسی و جناحی تان!
شما اصولگرا هستید اما چه اصولگرایی ؟ اصولگرایی که به راحتی مخالفش را با توهین و افترا و تجسس بیجا در امور خصوصی شان بی آبرو می کند؟ مگر آبروی مسلمان و مومن همطراز آبروی کعبه نیست؟
خوب آقای مهاجرانی هم نظراتی داشته مخالف شما.در مجلس پنجم هم که به طور رسمی و قانونی پاسخ استیضاح همفکران شما را داد.حالا که رفته خارج که به نظر من کار درستی نبوده اما این دلیل نمی شه که شما هر چی مطالب موهن و ضد اخلاقی است افشا کنید.
اینطوری باشد اصولگراها هم شاید با تجسس و تحقیق مفاسد زیادی توی زندگی شون پیدا بشه یا همین الان هم خیلی هاشون آشکار شده اما باید گفته بشه؟! گفته بشه که چی؟ چه دردی از مردم و مملکت دوا می کنه؟ وقتی هیچ دادگاهی برگزار نمی شه و هیچ پولی به بیت المال برنمی گرده؟ همین معوقه های بانکی که در زمان دولت نهم اینهمه بی حساب و کتاب دادند و برنگشته مفاسد مالی و اقتصادی نیست؟حال آگاهانه یا ناآگاهانه! (297747)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۱۸:۰۲
تتگ بر همچین تحصیل کرده ای که اگر منافعش تامین نشد نوکر غرب میشود

و ننگ بر شما که همچین تفکری دارید.

ما اصولا به همچین افرادی نیاز نداریم بهتره هرچه زودتر خاک مقدس ایران را ترک کنید و به غرب پناه ببرید. (297050)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۲۲:۱۷
چی شده الآن مردم و تحصیل کرده ها طرفدار غربی ها هستند؟!
مردم و تحصیل کرده های معتقد، راه خود را پیدا کرده اند. در این انتخابات هم مردم و دانشگاهیان و حوزویان این موضوع را نشان دادند.
حالا اگر کسی حودش، وطن فروش و بی اعتقاد است نمی توان برای او کاری کرد. (297053)
 
محمد صادق
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۷:۵۲:۵۳
دکتر عبدالحسین روح الامینی تحصیل کرده این کشور نیست؟ به من بگو جناب عطاءالله خان هم مصیبت فرزند کشیده اند از نظام؟
شنیده اید به بعضیها می گویند :«از گل نازکتر»؟ (297232)
 
بيگي
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۰:۵۸:۰۲
تدارك خوراك اصلي آنها ضعف مديريت هاي خودمان است. (297007)
 
میثم
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۰۲:۵۱
کسی که از دامان حق دوری گزیند و با حق دشمنی ورزد لاجرم در دامان کفر بستر می گزیند. (297008)
 
عباس
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۱۲:۳۵
یکی تکلیف ما رو با این رسانه های بیگانه معلوم کنه. بالاخره ایناها راست میگن یا دروغ؟ یا وقتی به نفع ما باشه راست میگن و وقتی به ضرر ما باشه دروغ میگن؟ راستی؟ این سایت ضدانقلاب که خود را رقیب حلقه جرس در لندن می داند کدوم سایته؟ چرا معرفیش نمی کنین؟ اصلا کی راه اندازیش کرده؟ کی قبولش داره؟ اصلا چند تا مخاطب در روز داره؟
ضمنا! من همچنان مخالف دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران و یا هرگونه وابستگی به اونها هستم. قطعا اونها دنبال منافع خودشون هستن. همونطور که شما هستین. پس بهتره به مخالفین هم تریبون داد تا اینقدر به سمت رسانه های خارجی کشیده نشن. به نظر شما مسئول عواقب این قضیه کیه؟ (297012)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۱۹:۱۷
ما کاری نداریم کدام سایته.این فیلم مستند است.اسمون ریسمون نباف.

شما مهاجرانی رو محکوم کن. (297051)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۱۹:۵۹
مشخص است که اعتراف به نفع دشمن، صحیح شمرده می شود.
مثلا همین الآن شما کسی را دشمن می دانید و اخبار و حرف های او را قبول نمی کنید. اما اگر او حرفی به ضرر خودش و به نفع شما بزند، طبق قاعده \"صحت اعتراف به نفع دشمن\" پذیرفته است.
این خیلی واضح است. (297052)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۳۲:۳۲
چندين بار از به اصطلاح اصلاح طلبان مستقيما دعوت شده بيايند در تلويزيون حرفشان رابزنند چون حرف حسابي ندارند طفره مي روند و نمي آيند متاسفانه برخي افراد ساده لوح و مغرض مي گويند حرف مخالفان انعكاس ندارد . واقعا بي انصافيد. (297018)
 
آرش
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۴۰:۱۶
چی رو دارید انکار میکنید ؟

یکی برگشته میگه کجای دین مذاکره با دشمن نهی شده ! مهاجرانی مگه رفته مذاکره ؟ رفته گدائی حمایت از مهمترین موسسه تئوری سازی تجزیه ایران و طرح خاورمیانه بزرگ

یکی دیگه سفسطه میکنه که بالاخره حرف رسانه های خارجی را باید باور کرد یا نه ! آقا! خانم ! هرکی که هستی فیلم صحبتهای مهاجرانی هم براتون دلیل نمیشه که این خبر دروغه یا راست؟ یه نگاهی به لوگوی پشت سر مهاجرانی بکن

یکی میگه چون تریبون ندارن پس حق دارن خیانت کنن ! با این حساب همه خائنین تاریخ ایران هم حق داشته اند چون نمیتونستن اونطور که دلشون میخواد کار کنن مجبور بودن برن زیر پرچم روس و انگلیس و ...

آخه تا کی حماقت تا کی لجاجت تا کی همه چیز حتی خیانت و وطن فروشی رو هم باید بخاطر یک دندگی و کله شقی توجیه کنیم ؟ (297024)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۴۴:۲۶
تا کی هر کسی مثل شما فکر نکه و جاهایی که شما دوست ندارید ، بره اسمشو میزارین ضد انقلاب ، منافق و ........
تو کنفرانس یا سمینار یک گروه مخالف و یا حتی دشمن شرکت کردن دلیل بر هم عقیده بودن با آنها نیست ، نظر یکی از دوستان رو در بالا که گفته بود وقتی هیچ تریبون یا رسانه ای برای مخالفان در نظر گرفته نمی شه ... و حتی حضورشون در یک گردهمایی سراسری دولتی تحمل نمیشه ! همین اتقاق میفته ، کاملا قبول دارم
پس علت را باید در جای دیگه دید ..

مثل یک کسی میمونه که انداختیمش تو قفس و 1 ماه هیچ آب و غذایی بهش ندادیم و وقتی اون از گشنگی خاک کف قفس رو بخوره .. به علت خاک خوردن اعدامش کنیم !

خداوند در قرآن می فرماید : اپیامبران را برای راهنمایی بشر فرستادیم .

آن بزرگواران که پیامبر بودن برای راهنمایی بشر آمده بودن نه برای اجبار کردن ... حال چه شده که ما همه مسائل رو حتی شرعی به زور و اجبار می خواهیم بدست بیاوریم ! (297026)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۴۹:۴۵
هر که گریزد ز خرابات شهر جورکش کرگ بیلبان شود. (297028)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۱:۵۹:۱۸
آن چیزی که مستند است سایت مکتوب و نظرات آقای مهاجرانی را می نویسد

گذشته از طرز فکر ایشان از نظر سیاسی اگر سایت الف و یا دوستانشان مطلبی بر خلاف اسلام و جمهوری اسلامی از آقای مهاجرانی دارند لطفا مستند بیاورند

وگرنه استناد به خبر گزاریهای وروزنامه های وابسته به امریکا ملاک عمل شود آنوقت وای به حال جمهوری اسلامی می شود

باید در مورد دشمنان هم رفتار اسلامی داشت و از دروغگویی وتهمت بر حذر بود امیدوارم این مطلب سانسور نشود متاسفانه سایت الف بسیار مغرضانه مطلب می نویسد اگر اعلام کنند موارد اعلام خواهد شد (297039)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۰۴:۰۱
این قدر فرصت بس نبود ؟
وقتی نمیان تو برنامه رو به فردا و میترسن رو در روی مردم حرف بزنن یعنی حرف حساب ندارن و دنبال شانتاژ و سیاه نمایی هستن
پس نباید فرصت خراب کاری به اونها داد (297040)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۱۵:۴۰
از عواقب خیانت به همسر خود و دیگران، رسوایی در دو دنیاست (297047)
 
nima
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۲۳:۱۶
تینگ تنگ! درستش تینک تنک (think-tank) (297054)
 
قربون علی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۵۱:۰۸
جناب عباس این بیان شما رو این چند وقته توی وب زیاد دیدم. این ناشی از اینه که شما چند تا نکته رو نادیده گرفتید اول اینکه لزوما یک رسانه مخالف نظام همه مطالبش دروغ نیست دوما اون چیزی که مهمه اینه که این رسانه ها تمام تلاششون رو میکنن مطالب رو طوری بیان کنند که همه چیز به ضرر جمهوری اسلامی تموم بشه یا حداقل در مواردی که مجبورن برای حفظ اعتبارشون اعتراف به موفقیتی از جانب ایران بکنن تا جایی که می تونن کاری می کنن که کوچیک جلوه کنه. حالا اگر اون ها خبری بر ضد ایران بدن حتما باید با این دید که اینا دشمنای ایرانن و ممکنه خبرشون یا بخشی از اون دروغ باشه به قضیه نگاه کرد و اگر خبری بدن که یه جورایی به ضرر دشمنای جمهوری اسلامی ایران باشه میشه با این دید بهش نگاه میشه که وقتی رسانه های مخالف ایران به این قضیه اعتراف می کنن احتمال زیادی دارد که این خبر درست باشه. یه وقت هست کیهان این موراد رو مطرح میکنه دوستان میگن خوب کیهان معلومه طرفداره کیه و باید این حرفا رو بزنه یه وقت هست رسانه های مخالف این خبر که به ضرر مخالفان ایران هست رو منتشر می کنن که این نشون دهنده عمق فاجعه هستش (297060)
 
علی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۲:۵۴:۳۹
به جای اینکه تنها دیگران را نفی کنید کمی هم خودتان را اثبات کنید. (297061)
 
ابراهيم
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۳:۰۲:۱۳
سلام چون وابستگي به هيچ گروهي ندارم ؛ مي خواهم بدون تعصب يك سوال كه چند بار مطرح كرده ام و بي جواب مانده بازهم مطرح كنم ؛ شايد سايت الف پاسخ داد يا درج نمود تا شانس پاسخ بيابد و هر كس را هم مسئول رفتار خود مي دانم و محور باور سياسي من سربلندي ايران و ايراني در جهان است؛ اما سؤال: يك منتقد و معترض سياسي يا اقتصادي يا اجتماعي و فرهنگي و ... در ايران چگونه مي تواند اعتراض خود را مطرح نمايد كه از سوي حاكميت تحت اتهام محارب و مرتد و پياده نظام جنگ نرم و برنداز و جاسوس اجنبي و ... قرار نگيرد؟ اگر اين سؤال به پاسخ برسد ؛ هيچ ايراني با امكان اعتراض در وطن به درب خانه بيگانه نخواهد رفت كه فردا مديون باشند و شايد از ايشان سوء‌ استفاده هم بشود. (297064)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۵۳:۱۷
کافی است در چارچوب قانون عمل کند.
چارچوب قانون معنی اش این است که بدون سند، ادعای رای 30 میلیونی و تقلب در انتخابات نکند.
معنی کار قانونی این است که علیه رئیس جمهور قانونی مملکت، سی دی جعلی 90 سیاسی نسازد و پخش کند، در عین حال مدعی ادب و صداقت بشود.
معنی کار قانونی این است که تجمع غیرقانونی نکند، به پایگاه بسیج و مسجد و خانه مردم و بانک ها حمله نکند.
معنی کار قانونی این است که در درباره کسی که حتی وجود هم ندارد، ادعای تجاوز مطرح نکند، در ختم آدم زنده شرکت نکند، دولت و مجلس و شورای نگهبان و قوه قضاییه را به دروغگویی متهم نکند.
شرط کار قانونی آن است که آمار دروغ ندهد و تازه رئیس جمهور را به دروغگویی متهم کند.
شرط کار قانونی آن است که فحش و توهین بر علیه مخالفینش نسازد و رئیس جمهور محبوب مردم را رمال و کف بین نخواند.
شرط کار قانونی آن است که دمش را از هر طرف می گیری به اسرائیل و آمریکا وصل نشود.
و . . .
با این اوصاف شما چند انتقاد قانونی (غیر از انتقادهای سایت اصولگرایی مثل الف) به من معرفی کن.
وقتی روزنامه هایتان آسمان و ریسمان می بافند تا کاهش آمار بیکاری امسال را با افزایش احتمالی آن در سال 92 زیر سؤال ببرند یا هفدهمین اقتصاد دنیا شدن را لوث کنند (http://tinyurl.com/ydmtkdh) به آن انتقاد نمی گویند، بلکه دروغگویی و سیاه نمایی است که در همه جای دنیا با آن مقابله می شود.
وقتی که روزنامه اعتماد در آستانه انتخابات ادعا کرد که برای حمایت از احمدی نژاد به نمایندگان مجلس 5 میلیون تومان رشوه داده اند، به شماها چه می توان گفت؟
من هم فقط از شما می خواهم بگویی که این قانون شکنی ها را کسی غیر از شما انجام داده است؟!
شما فقط به من بگو کجای کارتان انتقاد قانونی بوده است؟

اصلا وقتی رهبرانتان دائما علیه نظام و ارکان آن موضع می گیرند و دعوت به شورش خیابانی می کنند، شما چگونه ادعا می کنید که هدفتان انتقاد سالم بوده است؟
اگر به مردم دروغ می گویید، حداقل با خودتان رو راست باشید و به روسایتان که دائما به قصد براندازی فرمان می دهند خرده بگیرید که شما را بدنام کردند. (297108)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۵:۳۸:۰۹
دوست من شما هم كه با نا شكيبايي داوري مي كنيد و مرا به رهبرانم وصل مي كنيد . چرا كم طاقتيد ؟ من با افتخار زير پوشش هيچ رنگي از درون و بيرون حكومت نيستم و باور سياسيم را هم حفظ كرده و مي كنم اما براي همه حرمت قائلم و با دينم و مذهبم و ائمه معصومين حال خوشي دارم كه اميدوارم شما هم داشته باشي و لطفا يكبار ديگر سؤال رابخوان و با حوصله تر جواب بده اي دوست عصباني من
حكومت تا دوستاني چنين دارد ؛ نيازش به هيچ دشمن نيست
من به رياست و بزرگي خدا افتخار مي كنم و بس و در دام رييس گرفتار نيستم تا مديونش باشم (297147)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۹:۵۳:۵۴
خواهش می کنم عصبانیت خود را کنترل کنید و یکبار دیگر جواب را بخوانید.
کدام قسمت است که جواب شما را نداده؟
چرا شما هر کس را که عیب هایتان و واقعیت ها را نشان بدهد، متهم می کنید؟
آیا جز این است که گوشه ای از اعمال شما را گفتم و خواستم در چارچوب قانون عمل کنید؟
آیا واژه قانون اینقدر برای شما ترسناک است؟
ارتباط شما را رهبرانتان هم این بود که با اعمال ضدقانونی، فرصت را از شما گرفتند، آیا جز این است؟
وگرنه من جسارت نکردم. اصلا کجای کار شما را \"مدیون\" آن ها معرفی کردم؟!
بهتر است به جای تهمت، با آرامش متن را بخوانید.
اعتراض و انتقاد در چارچوب قانون، عصاره حرف های من بود که شما آن را برنتافتید.
دست از بهانه جویی بردارید و کمی به رفتارهای چندساله و چندماهه خود نگاه کنید تا به دروغ به دیگران تهمت نزنید و کژوری های خود را به دوش آنان نیندازید.
با تشکر (297261)
 
ابراهيم
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۲۳:۳۷:۲۶
ايرانيان شكيبا هستند ناشكيباي محترم سلام اصلا به من چه ارتباطي دارد كه ديگران چه كرده يا نكرده اند شما خوب است اسناد و مدارك خود را به دادگاه ببريد و يا به دادستان اطلاع دهيد و متهمين را تعقيب كنيد و كار خوبي هم هست كه با مجرم برخورد شود .
من سوال روشني مطرح كرده ام شما فرض كن خودت مي خواهي در زمينه اي انتقاد كني ؛ در هر زمينه ممكن شما به عنوان استاد و راهنما بفرما كه چگونه عمل مي كني تا من از تو بياموزم چرا دوست داريد همه چيز را توطئه بپنداريد و اصلا دليل شما چيست كه من رهبراني دارم و چرا بي انصاف هستيد ؟ بي انصافي كار جاهلين است و شما را دانا و فرزانه مي خواهم دوست عصباني من بدرود. (297310)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۱۶:۰۶
جالبه سايت الف شده مثل رجا نيوز. از كامنت ها و آراي موافق و مخالف كاملا مي توان به اين نكته پي برد كه تركيب خواننده هاي سايت شما كاملا تغيير كرده. (297091)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۲۸:۴۲
امروز در بی بی سی خواندم
گروهی از دانش آموزان: ملکه تلفن را اختراع کرد
انگلیسی ها ژاپنی ها و بقیه کشورها احترام و اعتبار بزرگان خود را چنان بالا میبرند که حرف و حدیثهای چنین و چنانی راجب انها تصور میشود بعد ما را توسط برخی افراد داخلی مثل انها که این افراد ضد انقلابی به تخریب بزرگانمان تشویق میکنند و یاد ایه 34 سوره فصص افتادم
\"گفت: پادشاهان هنگامی که وارد منطقه آبادی شوند آن را به فساد و تباهی می‌کشند، و عزیزان آنجا را ذلیل می‌کنند؛ (آری) کار آنان همین‌گونه است! \"
امروز این ابر قدرتها هستند که با استفاده از نرم افزارهای رسانه ای و روانشناسی جامعه مابر ما چنین میکنند (297092)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۲۹:۲۱
من به اين فكر ميكنم كه مشكل كار ما كجاست كه فردي مانند مهاجراني كه از بيست و چند سالگي نماينده مجلس اين نظام بوده و خطيب قهاري است و برعليه سلمان رشدي ملعون كتاب نوشته حالا كارش به جايي رسيده كه به قول شما با صهيونيستها جلسه ميزاره
خودش كه مقصر هست و كاري نداريم ولي اين وسط ما هم مقصريم يا بدليل اين كه هلش داديم به همچين گودالي يا اين كه بيرونشينش كرديم از نظام يا اين كه مواظبش نبوديم (297094)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۳۶:۴۵
پرسش و پاسخهايتان همگي ساختگي است، خودتان مي نويسيد و خودتان مي خنديد، تا بحال 20 بار مطالب برايتان ارستا كردم ننوشته ايد (297096)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۵:۰۴:۳۶
تفکر از هم گسیخته ی شما هم نشان از بی بصیرت بودن شما دارد

دیدی که حزب الله از انتشار نظرات پوچ شما ترسی ندارد. (297117)
 
پاسخ
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۴۰:۰۴
دوست عزيز من فكر ميكنم پاسخ سوال شما چندين سال است عملياتي شده است. تقريبا از سال 1376 به اين طرف.
يعني از زماني كه اقاي هاشمي دولت را به آقاي خاتمي تحويل داد.
روزنامه ها و نشريات مانند قارچ رشد كردند و در يك فضاي باز مانند مزرعه اي كه مواد كمكي هم به آن داده شده باشد شروع به نقد، اعتراض، وهن و ... در مورد حكومت، انقلاب، اسلام و ... كردند و تا امروز هم ادامه دارد.
اگر سري به آرشيو هريك از آنها بزني ميبيني كه سالها است اين جايگاه در كشور ايجاد شده و تنها تكفير خداوند مانده است.

البته در مورد تكفير خداوند بايد بگويم كه نميشود بايد بروي خارج از كشور و اپزيسيون شوي . مثلا عبدالكريم مي گفت اسلام سخت جان است. به راحتي نميشود از پس آن برآمد

البته اپزسيون شدن يك مزيت ديگر هم دارد. هر ماه بين 3 تا 5 هزار دلار حقوق.

ميبيني كه هم در داخل اين امكان وجود دارد هم در خارج (297100)
 
نادر
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۴۹:۵۶
ادم نمیدونه چی بگه فقط میگم هر کسی که برای حق و حقیقت و مردم قدم بر میداره خدا حفظش کنه وعزیز بشه وهر کسی که برای منافع جنهحی وباطل قدم بر میداره خدا ذلیل وبیچارش کنه امین (297107)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۴:۵۵:۰۲
خیلی ناشیانه منتاژ شده
لینکش رو توی یک سایت معتبر ارائه بدید (297110)
 
علیزضا
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۱۸:۲۶:۴۸
آدم واقعا باید چقدر بی بصیرت باشه که بعد از دیدن و شنیدن همه این اعمال و صحبت ها، هنوز هم از جنبش سبز و ایدئولوژی آنها دفاع کنه (297242)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۲ ۲۳:۵۰:۰۶
جالبه یک مشت لومپن افتادند به جون جنبش سبز و دارند عربده می کشند و سایت الف هم بی محابا همه اش را چاپ می کند اگر یک جنبش سبزی دو تا کلمه حرف حساب بزنه چاپ نمیشه
آهای سایت الفی لابد این عربده کشی ها به تعمیق نظرات و پیشرفت بحث کمک می کند!؟ که چاپشون می کنید
اُف بر شما که چیزی از انصاف نمی دانید و نشنیده اید (297285)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۲:۲۷:۴۱
استناد به یک سایت ضد انقلاب ( اسمش هم مشخص نیست ) در تهیه ی این گزارش اعتبار گزارش را زیر سئوال می برد .
گویا این واقعه مربوط به چند ماه پیش است . پس این روزنامه های معروف داخلی ما که مو را از ماست بیرون می کشند کجا بوده اند که نیمه ی پنهان این واقعه را افشا کنند . لابد اصل واقعه چیز دیگری بوده است .
دیگر آن که وقتی با دلیل و منطق می توان نظرات فرد مخالف را رد کرد پس طرح مشکلات خانوادگی طرف چه معنی دارد . آیا این نشانه ی ضعف و بی منطقی نیست ؟ (297331)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۲:۳۹:۵۹
باشه قبول این ها همه وطن فروش هوشنگ امیر احمدی رو کی اورده تهران اونم کاره اصلاح طلب هاست؟ (297333)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۶:۴۰:۴۴
دو نکته:
۱- ترجمه ی متن انگلیسی اینست : برخی بر این باورند که مهاجرانی در تلاش برای جذب منابع مالی از کاخ سفید است.
در این مورد سندی ارایه نشده بنابراین خبر می توانست توسط هر سایت یا روزنامه ای منتشر شود. مثلا سایت الف بر این باور است ...

۲- این نشست مجموعه ای از یک سری سخنرانی است مثل هر کنفرانس دیگر برای بیان نظر. گاه سخنران ها مطالب دیگران را رد می کنند و دلیل بر همدستی نیست. و معمولا سخنرانها از مسوولین جلسه تشکر می کنند.
مثلا اگر رییس جمهور در جایی مثل سازمان ملل؛ که یک مقام اسراییلی سخنرانی کرده سخنرانی کند او صهیونیست است؟

جمع بندی: استفاده از کلماتی مثل نیوکان- صهیونیست و ... به شدت در خبرهای تحلیلی کشور در حال رشد است که اکثرا درجهت توجیه تحلیل استفاده می شود. فارغ از غیرعلمی بودن این روش راه برای تحلیل درست بسته شده و در دراز مدت آسیبهای شدیدی را به کشور خواهد زد.

ایام عزت مستدام (297343)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.