نظر منتشر شده
۵۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 66560
ابعاد جدیدتر از رسوایی همکاری فتنه گران با حامیان حمله به ایران
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۰۷
ابعاد دیگری از رسوایی همکاری لابی جنگ طلب - صهیونیستی امریکا با عوامل خارجی حوادث بعد از انتخابات روشن شد.



به گزارش "الف"، حسین باستانی، مدیرعامل گروه رسانه ای گویا، عضو شورای سردبیری روزآنلاین و کارمند بی.بی.سی فارسی، در کنفرانس تینک تنک جنگ طلب - صهیونیستی واشیتنگتن انستیتو شرکت داشته است.



بنابراین گزارش، باستانی در این کنفرانس ضمن مقایسه ایران با عراق، رهبران فعلی ایران را با رهبران قبلی عراق مقایسه کرده و مدعی شده است ایران فعلی از عراق دوران صدام درس گرفته چرا که فهمیده تقویت روابط با غرب، تهدیدات را افزایش می دهد. باستانی از غرب خواسته است که قول ایران را نخورند چون در مسئله انرژی هسته ای نیز ایران کوتاه نیامده و در کنفرانس ژنو پیشرفتی برای غرب حاصل نشده است. وی در نهایت نتیجه گرفته که با وضعیت فعلی، هرگونه راه حل برای حل مساله ایران به مشکل برخورده است.



در همین کنفرانس، آهارون فارکش، رییس پیشین اطلاعات نظامی ارتش اسراییل (IDF) نیز سخنرانی کرده است. وی در این سخنرانی تاکید داشته که موقعیت آمریکا برای حمله به ایران مناسب تر از اسراییل است و در صورت نیاز، به جای اسراییل، خود ایالات متحده باید وارده عمل شده و به ایران حمله نظامی کند.





در بخش دیگری از کنفرانس، پاتریک کلاوسون، استاد دانشگاه دفاع ملی ایالات متحده، اقتصاددان محقق در صندوق بین المللی پول و قائم مقام پژوهشی انستیتو واشینگتن که قبلا کتاب "آخرین چاره، پیامدهای حمله به ایران" را نوشته است، از حرکت های اخیر در ایران به عنوان گونه ای از اهرم نام برده که غرب سالهاست به دنبال آن است که توسط آن بر ایران فشار بیاورد.



عدم انتشار اخبار مربوط به این اجلاس توسط عوامل خارجی فتنه در حالی صورت می گیرد که کوچکترین خبر از شرکت این افراد در کنفرانس های خارجی بر روی سایت های وابسته به این جریان منتشر می شود.



گفتنیست، علی اکبر موسوی خویینی و فاطمه حقیقت جو نیز در کنار مهاجرانی در این کنفرانس حضور داشته اند.



ویدیوی بخش هایی از سخنرانی باستانی برای جنگ طلبان انستیتو واشنگتن را ببینید:









 
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۹:۲۳:۰۵
باید در کمال تاسف بگم که من یکی از حمله به ایران اصلا ناراحت نمی شم! (297378)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۹:۵۸:۴۷
به ناشناس

منم با کمال تأسف باید بگم اصلا ناراحت نمی‌شم اگه اولین موشک آمریکایی بخوره به منزل جنابعالی اما نه به خانواده‌ی محترمتون بلکه فقط به اون قسمتی که خودت نشستی و داری در اوج روشنفکری، آرزوهای خوب خوب! واسه کشورت می‌کنی.

به امید دریافت اولین هدیه‌ی هوا به زمین یا شایدم زمین به زمین آمریکایی‌ها توسط اون جناب مستطاب. (297391)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۲:۴۴:۳۹
تا زمانی که نیروهای کم خرج (تر) تو ایران داره
هیچوقت ارتشش رو چند هزار کیلومتر جابجا نمیکنه
ههههههههههه
(297489)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۲۳:۰۴:۰۹
جنگ مسلما خوب نیست، بالفطره منم جنگ رو دوست ندارم، اما اگه پای دفاع باشه مسلما مثل همونهایی که سال 59-67 رفتن ما هم میریم

اما این پر واضح هست که امریکا و باقی از این جرأتها ندارن، وگرنه مسلما تا الان انجام داده بود. افغانستان و عراق که سکوت کرده یه گوشه نشسته بودن توش گیر کردن، ایران که یه موشک بزنه تلاویو رو هواس (297630)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۰:۳۷:۳۳

حب‌الوطن من الایمان
حالا یا شما وطنت ایران نیست
یا
ایمان نداری یعنی مسلمون نیستی
اگه راست میگی ایرانیی خودتو معرفی کن جناب ناشناس (297415)
 
حسن
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۲۳:۱۵:۱۷
آقا رضا .وطن دوستی از ایمان است!
پس ما چقدر بی ایمانیم.یک نگاهی به وضعیت اسفناک آثار فرهنگی و تاریخی این وطن بینداز!یک نگاهی به تخت جمشید و مجموعه پاسارگاد بینداز که همین طوری به حال خودش رها کرده اند!
مجموعه پاسارگاد که چند تا پیرمرد کهنسال و کم رمق را گذاشته اند نگهبانش!
تو رو به خدا اگر این آثار منحصر به فرد و شگفت انگیز توی یک کشور دیگه مثلا امارات و کویت یا حتی مالزی و تایلند بود (حالا نگیم کشورهای اروپایی) چگونه از آن حفاظت می کردند؟! (297634)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۱:۳۹:۰۲
شما که از حمله به ایران ناراحت نمی شی.اصلا چیز عجیبی نیست

پدر گردن کلفت شما هم زمان جنگ فرار کردند بچه ی 17 18 ساله روی بای بابای شما رو سفید کرد!

ما که ترسی نداریم. مرگ بر منافق.
(297433)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۱:۵۸:۵۸
برادر من چرا جوش میاری؟ شاید بنده خدا منظورش این بوده که بزار اسرائیل به ایران حمله کنه تا اساسی حالشو بگیریم و همزمان با دفاع از کشور؛ قدس رو هم آزاد کنیم...
جدی بد نیست با حمله به ایران از روی نقشه حذف بشن؟
به نظر من باید مثبت فکر کرد...
آره صهیونست ها حمله کنید... حداکثر دو سه هفته بعد ما تو قبله اول مسلمانان خواهیم بود...  (297466)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۲:۱۴:۰۸
ولی من در کمال خوشبختی یادآوری میکنم که قلبی که برای ایران نتپد همان بهتر که هرگز نتپد .

زنده و جاوید باد ایران . نابود باد شر ایرانی بی غیرت (297477)
 
آرش
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۲:۱۸:۳۴
نمي دانم شركت در كنفرانس چه اشكالي دارد؟ حالتان گرفته شده كه آنها را تحويل گرفته اند. ايشاا.. بچه هاي خوبي باشين شما رو هم دعوت مي كنن.
عزیزم
اتفاقا وطن فروشی کالایی است که در این آشفته بازار خوب خریدار داره . هرکی میتونه راحت بفروشه . حالگیری هم برای بقیه نداره .
راستی شما که بچه خوبی هستی ( کاملا از کامنتت معلومه ) دعوت شدی یا توی صف پشت در سفارت ها کاسه گرفتی دستت ؟ (297479)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۴:۱۶:۰۰
شما بهتره کمی وطن دوستی را از \" اکبر اعتماد ، رییس سازمان انرژی اتمی در سالهای 53 تا 57 \" یاد بگیری.
ایشان با اینکه 31 ساله از ایران رفته است ولی به شدت از برنامه اتمی کشور دفاع می کند. اعتقاد ایشان این است که : \" حکومت ها بالاخره روزی می روند آنچه برای ایران می ماند پیشرفتها و سازندگی هاست.\" (297530)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۴:۳۸:۱۷
حکومت اسلامی تا امدن امام مهدی پا برجاست (297539)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۷:۲۷:۱۷
وَالَّذينَ كَفَرُواْ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاء بَعْضٍ إِلاَّ تَفْعَلُوهُ تَكُن فِتْنَةٌ فِي الأَرْضِ وَفَسَادٌ كَبِيرٌ ﴿۷۳﴾


و كسانى كه كفر ورزيدند ياران يكديگرند اگر اين را به كار نبنديد در زمين فتنه و فسادى بزرگ پديد خواهد آمد (۷۳) لأنفال (297582)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۹:۲۵:۴۲
نمي دانم شركت در كنفرانس چه اشكالي دارد؟ حالتان گرفته شده كه آنها را تحويل گرفته اند. ايشاا.. بچه هاي خوبي باشين شما رو هم دعوت مي كنن. (297380)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۰:۰۲:۴۰
حق باشماست . بستگی دارد از کدام زاویه ببینید . از ناحیه سرسپردگی و وطن فروشی باشد شرکت در این کنفرانسها اشکالی ندارد که هیچ مایه افتخار و کلی امتیاز است ( که البته مقطعی بوده و به تاریخ مصرف طرف بستگی خواهد داشت ) . از این گذشته اگر می خواهی نیش بزنی بزن ولی حداقل ظاهرت را حفظ کن . وطن فروشی و همسو شدن با دشمنان ملت که افتخار نیست . اگر روزی به الف گفتند بیا باید ناراحت شود که چه کرده است اینها اینقدر مشتاق دیدارش شده اند . واقعا بعضی چیزها را ادم می خواند شرمش می اید (297395)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۲:۴۲:۱۳
تو کنفرانس بهشون ساندیس هم میدن (297486)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۳:۲۸:۰۸
نمیدادن که دوستان نرفتن دیگه! وگرنه که الآن اونجا جای ایستادن هم نبود... (297509)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۱:۰۵:۰۷
مگه ما مثل گروهی برای اینکه ما را دعوت کنند وطن فروشی میکنیم و به دامن غرب میرویم؟

دوست من هرگز.مرگ بر منافق و لیبرال (297435)
 
م.
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۱:۱۱:۰۴
خدا را شكرميكنم كه كشورم به جايي رسيده است كه باعث دغدغه قدرتهاي بين المللي شده است. آنچه كه آمريكا با آن در جنگ است (افغانستان و عراق) در واقع قسمتي از ايران بزرگ قديم است. اينها با فرزندان داريوش كبير در جنگ هستند ولي تاكنون نتوانسته اند بر قسمت مركزي آن تسلط يابند(ايران).

متاسفانه بسياري از افراد ساده انديش با شبكه هاي خارجي و بي بي سي مصاحبه مي كنند و بعضي اطلاعات اين كشور را در اختيار آنها قرار مي دهند به خيال اينكه به ايران خدمت ميكنند.

بعضي هم عين آقاي باستاني به وطن فروشي روي آورده اند. به نظر من تن فروشي بهتر از وطن فروشي است چون در تن فروشي انسان به جسم خود كه مالك آن است خيانت ميكند و نه به كل افراد يك كشور .

اگر صداي آمريكا و بي بي سي خواهان خوبي ايران هستند چرا براي يكبار هم كه شده از جمهوري اسلامي حمايت و تعريف نكردند؟

به ما ميگويند شما بمب و موشك هسته اي نداشته باشيد وبا يد ما داشته باشيم تا هميشه از شما به عنوان برده و نوكر استفاده كنيم.

همه بايد بدانند تا زماني كه سيستم دفاعي كشور قوي نباشد ساخت اقتصاد ، كارخانه، دموكراسي و ... فايده اي ندارد به عنوان نمونه كارخانه اي كه 100 ميليون دلار هزينه برده و در سه سال ساخته شده با يك بمب در كمتر از يك دقيقه با خاك يكسان ميشود.

به اميد عبور ايران از توانايي هسته اي و بازگشت به ايران بزرگ (297442)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۱:۲۸:۰۶
بچه هاي خوبي نه وطن فروش خوبی باشیم (297453)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۹:۴۳:۵۸
وقتی غبارفتنه بخوابد تازه مرد از نامرد شناخته می شود. (297383)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۰۹:۵۵:۲۵
هر دم از این باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری میرسد (297388)
 
عاطفه
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۰:۰۶:۰۴
ای ایران ایران دور از دامان پاکت دست دگران ، بد گهران (297399)
 
هوشنگ
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۰:۱۲:۳۵
به آن آقای ناشناس عرض می کنم عقل سلیم این حکم را میکند :کسانی از حمله به ایران ناراحت نیستند که در این حمله ذینفع باشند و من مطمئن هستم هیچ ایرانی باشرف و هیچ بچه مسلمان باغیرتی را پیدا نمیکنی که راضی باشد به چهره باصلابت ایران عزیز گردی بنشیند . مگر ما هفتاد میلیون نفر مرده باشیم . حیف نیست تو جزء ما نباشی؟ (297400)
 
رضا
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۰:۱۵:۰۴
با سلام
صبح تا شب نشستيد سرچ ميكنيد ببينيد اونور آبيها چي ميگن ؟ شما هم طبق عادت اصل رو رها كرديد و چسپيديد به فرع .
ايكاش همينقدر پيگيري در مورد صحت و سقم آمار و ااخبار مطروحه از سوي مديران دولتي وجود داشت . اون چيزي كه بنده از بدنه دستگاههاي مختلف ميشنوم مغاير با ادعاهاي مديران است . شرايط معيشتي ؛ اقتصادي و فرهنگي مردم هم نشونه تشكيك در گل وبلبل بودن اوضاع است . يك كمي به درون خويش بپردازيد تا دچار از هم گسختگي دروني نگرديد . بنده دليل مخالفتم با شما كلام اونوريها نيست بلكه همين اشتباهات اينوريهاست . (297402)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۰:۲۲:۱۵
ایرانی ........ فکر نکنم ایرانی باشی ؟ چون ایران و ایرانی شرف داره .. راستی یه سوال دارم ازت آقای ناشناس ؟ اگه کسی به ناموست حمله کنه ..... یا حتی ........ اگه چنین تصمیمی داشته باشه بازم اینجوری بی پروا ازش حمایت میکنی ؟ غیرت غیرت غیرتت مرده ناشناس . ؟ (297405)
 
محمد بسلامت
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۲:۰۷:۵۲
من مخالف نظر اول هستم ولی شما که ادعا شرف و غیرت داری بابت زدن دخترها توسط لباس شخصی و پلیس نظرت چیست یا غیرت یک طرف است (297469)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۲:۱۵:۴۷
من که ندیدم همچین چیزی رو.بعدشم منافق رنگ و جنس نداره.کسی که میاد بیرون میخواد جلو نظام قد قد کنه باید پای عواقبش وایسه.فرش قرمز که پهن نیست.
اگر هم بی دلیل میزدن اشتباه بوده ولی من همچین چیزی را ندیدم (297478)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۴ ۰۸:۵۸:۳۳
میخوای چند عکس برات بفرستم تا ببینی راجب چه نوع دخترهایی صحبت میکنی؟ غیرت راجب دختر نجیب میگیرند نه انکه یک دستش سنگه دست دیگرش در دست مرد نامحرم با لباسهای انچنانی دهنش هم پر از حرفهای انچنانی (297672)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۰:۳۰:۳۵
یعنی به نظر شمما آقا احسان شرکت در کنفرانسی که درباره حمله به ایران هست افتخار داره؟ شاید برای بعضی ها اینطور باشه اما من فکر می کنم این ماییه ننگ هر ایرانی هست. (297408)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۰:۳۴:۰۳
شما اسم شرکت در یک کنفرانس را \"همکاری\" می گذارید؟ در این صورت مقامات دولتی ایران هم با حامیان حمله به ایران همکاری داشته اند چون در کنفرانس هایی شرکت کرده اند که آمریکایی ها هم حضور داشته اند. حتی مقامات ایران سابقه مذاکره مستقیم با مقامات آمریکایی در عراق را هم داشته اند....
احسنت به شما که این منافقان را (که اصلا سعی نکردند شرکت در این کنفرانس را پنهان کنند) \"رسوا\" کردید!
و احسنت به بعضی مقامات دولتی ایران که \"پنهانی\" با مقامات اسرائیل مذاکره کرده اند و رسوا هم نشده اند!
لطفا به جای جو سازی و تحریک احساسات واقعیات اتفاق افتاده را بدون دستکاری نشان دهید. (297411)
 
عرفان
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۱:۲۵:۱۰
شما اسم شرکت در یک کنفرانس را "همکاری" می گذارید؟ در این صورت مقامات دولتی ایران هم با حامیان حمله به ایران همکاری داشته اند چون در کنفرانس هایی شرکت کرده اند که آمریکایی ها هم حضور داشته اند. حتی مقامات ایران سابقه مذاکره مستقیم با مقامات آمریکایی در عراق را هم داشته اند....
احسنت به شما که این منافقان را (که اصلا سعی نکردند شرکت در این کنفرانس را پنهان کنند) "رسوا" کردید!
و احسنت به بعضی مقامات دولتی ایران که "پنهانی" با مقامات اسرائیل مذاکره کرده اند و رسوا هم نشده اند!
لطفا به جای جو سازی و تحریک احساسات واقعیات اتفاق افتاده را بدون دستکاری نشان دهید.

لطفا خودتون را به اون راه نزنید و سعی در مغالطه نداشته باشید،شرکت نمایندگان یک کشور در کنفرانسی که برای حمایت از روند سیاسی در یک کشور تشکیل شده زیر نظر سازمان ملل و یا ارگانهای مربوطه با شرکت فردی در یک جمع مخفیانه و تیک تنکی و مهمترین نماد صهیونیستی در امریکا که هدف بحثش هم چگونگی مقابله با ایران و اعضاش هم جملگی حامی حمله به ایران و صهیونیست هستند اگر از زمین تا اسمان نه از زمین تا نپتون با هم تفاوت دارند...
دیدار ایرانیان با صهیونیستها هم که از جوکهای مقطعی العربیه هست که گهگاهی منتشر میکنه...
در ضمن برای پی بردن به ابعاد ماجرا به سایت اپوزیسیونی و ضد نظام خودنویس مراجعه کنید تا از گندکاریهای بیشتر مهاجرانی و کدیور در این رابطه اگاه بشید که حتی صدای آن بندگان خدا را هم در مورد وطن فروشی و نفرت انگیز بودن اینگونه اقدامهای این افراد مشمئز کننده دراورده.
و آخر اینکه حساس کردن افکار به توطئه حمله به سرزمینشون تحریک احساسات نیست بلکه تحریک غیرت وطنی و حس میهندوستیشون هست...

خائن و وطن فروش هم شاخ و دم نداره که... (297450)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۲:۵۵:۳۵
شما هم که گفتید \"جمع مخفیانه\"! اگر مخفیانه بوده پس این فیلم از کجا آمده؟ اصلا سوال من اینه که چرا فقط یک قطعه کوتاه و مقدمه سخنرانی را نشان می دهید؟ چرا با نشان دادن بدون دستکاری واقعیت تصمیم گیری را به مخاطب واگذار نمی کنید؟ پس تفاوت رسانه های داخلی با رسانه های بیگانه چیست؟ پس کارکرد اسلام و مسلمانی چیست؟
آهان یادم رفت: دارید \"غیرت وطنی و حس میهندوستیشون\" را تحریک می کنید! (297496)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۵:۴۷:۲۲
دیدار ایرانیان با صهیونیستها هم که از جوکهای مقطعی العربیه هست که گهگاهی منتشر میکنه...
قرارداد ایران -کنترا را سرچ کن ببین چی به چیه .اینقدر ساده لوح نباشید. (297553)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۱:۳۲:۳۹
دوست عزیز اونایی که خودشون رو به خواب زدن با نظرات شما بیدار نمی شن. دوست دارن این طوری فکر کنن! (297455)
 
آرمان
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۰:۴۸:۱۵
دوستان خود باخته محتاج تحویلگیری توسط صهیونیستها و راضی از حمله به ایران،شما که از کشته شدن چند نفر در اعتراضها به سان دل نازکان پری مانند ناراحت شدید آیا ناراحت احتمالی کشته شدن چند بیگناه-نه به قول شما مدافعان وطن که مزدور رژیم مینامیدشان-نیستید؟اف بر شما که لیاقتتان همان نوکری غرب و لیسیدن کفش اوباما و براون است،اف بر ایرانی ای که راضی حمله به وطن خویش توسط بیگانگان باشد،سریال در چشم باد را اگر اهل مطالعه نیستید لااقل ببینید،سرباز آمریکایی در ایران همانقدر برای شما ارزش قائل خواهد بود که برای فضله سگ خویش-حتی نه سگ خویش-عراق و افغانستان را ببینید و نه روایت سیمای وطنی را که روایت فیلمسازان منتقد امریکایی را،تحقیر و توهین روزانه ملتی که دیگر از خود هیچ ندارد،در حال حاضر محترم شمرده میشوید توسط غرب چون ابزار و الت دست انها برای نیل به اهدافشان هستید ولی آیا کرزی و مالکی و نماینده پارلمان عراق را نمیبینید که برای عبور از گیت آمریکایی مجبور شد تا منتظر بیدار شدن سگ نگهبان آمریکایی بماند...
تاریخ تکرار باید شود تا لمسش کنید،حرف زدن و تایپ کردن من سودی برای افرادی چون شما ندارد...
شما و امثال شما به اندازه آن یونانیانی که دروازه شهر خود را برای مقاصد مالی و معنوی خویش بروی سپاه خشایارشا گشودند در نزد ایرانیان راستین منفورید همانطور که انها در نزد یونانیان،برای همیشه تاریخ و در تمامی وجدانهای ایرانیان... (297422)
 
سینا
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۱:۰۶:۰۵
اگه اونور آبی ها مهم نیستند که نیستند چرا این قدر حرفشان می زنید؟ مگه چند درصد مردم ایران کنفرانس اونها را می بینند ؟ اتفاقا\" شما باعث می شید که مردم اونها را بشناسند. اگر دولتمردان ما عرضه داشته باشند که مشکلات مردم به خصوص اقتصاد و قوه قضاییه را درست کنند کسی به حرف اون ور آبیها توجه نمی کنه و کسی هم جرات حمله به ایران نخواهد داشت ولی اگر مشکلات روز به روز به خاطر ناکارامدی مدیریت کشور بیشتر شود نیاز به کنفرانس و حمله نظامی نیست. مردم مایوس می شوند و حکومت از هم می پاشد. (297436)
 
امید
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۵:۵۴:۱۸
اتفاقا برای اونا اونور آبیها مهمترند. اخبار 20:30 را ببین نصف بیشترش به خاله زنک بازی میگذره که bbc چی گفته و فلانی چی شنیده و 10 درصدش هم اختصاص داده میشه به مملکت خودمان .تمام وقت و انرژی شان را گذاشتند برای پاسخ دادن به اونوریها . (297557)
 
mehran
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۱:۰۹:۴۴
Salam be shoma,
Vaghean moteasef hastam baraye Iraniha ke migand America bayad be Iran hamleh koneh,on afrad az masaele rooz bikhabar hastand,anha be avagheb fekr nemikonand,va enra bedonid agar ahtemale hamleh bod ta alan America va sarkardeganash be Iran hamleh kardeh bodand,Iranihaye to Iran khyal mekonand ke dele America va keshvarhaye dige deleshon baraye onha misozeh,cheghadr ondaste az Iraniha kotah fekr hastand.chizi be asme hoghoghe bashar vojod nadareh,in bazichehe siyasi shodeh ta mardom ra bechapand.Zendehbad Iran (297441)
 
مديسا
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۱:۵۴:۳۶
نقل به مضمون جمله مقام معظم رهبري آمريكا اگر مي توانست تا به حال به ايران حمله مي كرد
خطاب به كامنت اول و بدخواهان ايران وايراني تا ملت بسيجي ايران هست خواب حمله به ايران را به گور خواهيد برد
نباشد كه ايران ويران شود
كنام پلنگان وشيران شود (297462)
 
Malek Irani from Sweden
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۲:۰۹:۱۳
It is not so new for me and many other Iranian living outside Iran. This man have been working very close to CIA and Mossad since 1997. For him and people like him it is the only way to do career in the west. I am Malek Irani living and working in Scandinavia since 1976. (297471)
 
علي
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۵:۵۶:۱۸
قبل از انقلاب: ما وابسته به آمريكا و مسئولان ما سر سپرده شاه بودند. ولي تقريباً به همه كشورهاي منطقه زور ميگفتيم.
بعد از انقلاب: ما به آمريكا زور ميگيم ولي از تمام كشورهاي ديگه دنيا زور ميشنويم. امارات جزيره ها رو مي خواد- روسيه تا 1000 سال ديگه مي خواد از نيروگاه اتمي پول در بياره و افتتاح نكنه- چين كل كارخانه هاي ما رو ورشكست داده - كشورهاي جدا شده از شوروي از 50% سهم درياي مازندران فقط 13% را قبول دارند- افقانستان رود هيرمند رو بسته- عراق خسارت جنگ را نميده و قرارداد 1975 را قبول نداره - فرانسه سهم ايران از اورانيوم غني شده رو نميده- به هر سفارت خانه براي ويزا ميري برخورد اونا اهانت آميز هست - در عربستان به زنهاي ما توهين ميكنن ......
(297558)
 
عمو
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۶:۱۷:۲۰
بنام خدا
فرمایش مقام رهبری که \"امریکا اگر توان حمله به ایران داشت تاکنون درنگ نکرده بود\" در حقیقت بیان مجدد فرمایش تاریخی امام روح الله(ره) است که\" امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند\". بیاد داشته باشیم که این شجاعت بیان در زمانی بوده که کشور در معرض همه تنگناها و آفات داخلی و خارجی بود و ذره ای از توانمندی های نظامی فعلی وجود خارجی نداشت و فقط اعتماد به حقانیت بر اساس تعالیم دینی و انجام وظیفه با اتکاء به نیروی لایزال الهی منجر به بیان چنان جمله ای شد. دوستانی که هنوز فکر می کنند با کمک امریکا می توانند تغییری در ساختار حکومت ایجاد کنند بیاد داشته باشند که رژیم تا دندان مسلح پهلوی که سلاح ها را از امریکا و صرفا برای ترساندن و سرکوب مردم کشور دریافت کرده بود و بعنوان دولت، تحت حمایت امریکا بود نتوانست در مقابل مردم مجهز به اعتقاد به خدا مقاومت کتد چه رسد به کسانی که امیدوارند امریکا برای آنها بجنگد!. ضمنا این آقای باستانی با این لطافت حرف زدن که اگر چهره اش را نمی دیدم ممکن بود در هویت جنسی او شک کنم ، می خواهد انقلاب کند؟ برای انقلاب مرد میدان و اعتقاد قلبی لازم است که هیچکدام در این موجود بد عاقبت دیده نمی شود (297561)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۶:۲۶:۳۹
شما هم که گفتید "جمع مخفیانه"! اگر مخفیانه بوده پس این فیلم از کجا آمده؟ اصلا سوال من اینه که چرا فقط یک قطعه کوتاه و مقدمه سخنرانی را نشان می دهید؟ چرا با نشان دادن بدون دستکاری واقعیت تصمیم گیری را به مخاطب واگذار نمی کنید؟ پس تفاوت رسانه های داخلی با رسانه های بیگانه چیست؟ پس کارکرد اسلام و مسلمانی چیست؟
آهان یادم رفت: دارید "غیرت وطنی و حس میهندوستیشون" را تحریک می کنید

lمخفیانه از خواستگاه کدیور و سروش که ابا داشتند اخبارش پخش بشه در غیراینصورت که صهیونیستها از من و ایارنیان دیگر که شرم ندارند دشمنیشون را مخفی کنند،گویا خبر دوره افتادن کدیور در سایتهای اپوزیسیون برای نقل نشدن ماجرا را نشنیدید...
فعلا هم که واقعیت با تلاش کدیور و مهاجر خان و قبول تلویحی توسط برگزار کنندگان سانسور شده والا ما هم دوست داریم بشنویم خبرهایی که خود اپوزیسیون از گدایی پول توسط مهاجرانی در این جلسه شده را ببینیم و بشنویم...
برای ما تحریک شده هست،برای شما گویا به محرک نیاز داره... (297566)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۶:۲۹:۱۱
دیدار ایرانیان با صهیونیستها هم که از جوکهای مقطعی العربیه هست که گهگاهی منتشر میکنه...
قرارداد ایران -کنترا را سرچ کن ببین چی به چیه .اینقدر ساده لوح نباشید.

جناب خردمند! اون که دستگل جناب مورد احترام فعلی شما و با بی خبری بنده خدا امام شروع شد و با توپ و تشر امام هم به رسوایی برای آمریکا و البته زیر اب روی عالیجناب شد...
شما کمی مطالعه کنید ببینید مربوط به چه سالی و با مدیریت چه کسی انجام شد...
به قولی دی:) (297568)
 
اورمزد
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۷:۴۳:۰۶
ببینید بیایید واقع بین باشیم شاید یکی بگوید من از حمله به ایران خوشحال می شوم ولی به موقعش همون آقا/خانوم تا پای جان واسه این آب و خاک میجنگند. من خودم از افرادی هستم که اگه ببینم اوضاع وخیمه به جبهه میرم چون عاشق ایرانم مشکلی هم اگر در داخل هست به دست مردم و نخبگان قابل حله. من خودم از کاندیداتوری آقای موسوی حمایت کردم ولی ربطی ندارد که چون ایشان رییس جمهور نشد با کل کشور لج کنم و بنشینم و بگویم کجایی امریکا انگلیس اروپا ما رو نجات بدی! شک نکنید که آنها فقط به دنبال منافع خود هستند و انتظاری هم جز این نیست. مردم ایران نشان دادند که خودشان قادر به حل مشکلات خود هستند. فراموش نکنید که مجاهدین خلق برای جا بازکردن در دل مردم اوایل جنگ به ظاهر به دفاع از ایران پرداختند ولی از آنجا که مشی غلط و خبیثانه ای در پیش گرفته بودند این امر عملا ممکن نبود (297583)
 
دکتر حسن انصاری
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۸:۵۱:۵۲
گاهی ارائه خبر هایی از این نوع و با تیتر هایی نظیر آن که بعد از ماجرای کنفرانس برلین به بدعتی تبدیل شده که در آن سخنان گوینده ملاک نبوده و مکان صحبت و سایر شرکت کنندگان ملاک عمل هستند ، فاقد ارزش تحلیلی می باشد .
نظر هایی مثل نظر اول و دوم در این ستون هم هردو زننده هستند یکی از نیرویی خارجی تمنای راهی برای نجات خود دارد و دومی اصلا وجود نفر اول را زاید می داند ، انگار هیچ راه وسطی وجود ندارد و انگار یک طرف حق مطلق است و آن دیگری خود شیطان ، یادمان باشد خدایی هست که همه چیز مان را می بیند و می داند و اگر ساکت نشسته دلیل بر درستی کار های ما نیست شاید ما را به خودمان وانهاده است شاید منتظر است تا ما آدم بشویم گرچه امید مال ما آدم هاست ولی ما آدم ها جز صفات انسانی توصیفی دیگری را بلد نیستیم
سوار شدن و راندن خر مراد ، سیاه و پلید دانستن هر چیزی که به ما وصل نیست ، بالا رفتن به قیمت کوبیدن دیگران ، خود را عقل کل پنداشتن و دیگری را حمار فرض کردن و صدها مصداق دیگر که ما بدانها آلوده ایم ، هزاران بهار آمد و رفت و طبیعت لا شعور معایب خود را شست و رها شد و ما هنوز در اول راهیم
در این کویر اطلاع رسانی الف هم نعمتی است . (297594)
 
Editor
۱۳۸۸-۱۲-۲۳ ۱۹:۴۸:۴۲
این جانور ها زیادهستند و من تنها نشریه خبری مستقل خارج از ایران را دارم اطلا ع دهید رسوا خواهیم کرد
www.iranian-information.com
Editor (297601)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۴ ۰۱:۳۴:۱۴
داستانی که تا واقعیت چندان دور نیست

ساعت پنج بهد از ظهر بود که مادر مریم دختر خود را صدا زد تا در خانه بماند و بیرون نرود . اوضاع بیرون و در خیابان ها بد جوری آشوب پذیر شده و هر روزه صدها زخمی و کشته به جای می گذاشت . پدر مریم دوازده ساله راهی جنگ شده بود و هنوز از او خبری نبود . سه ماه قبل به صورت ناگهانی آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کرده بودند و اکنون انگلیس و دیگر کشور ها هم درگیر جنگ شده بودند و بمباران شهر های ایران هم چنان ادامه دارد . در داخل مردم و پلیس هم در مقابله با منافین و وطن فروشان داخلی خائن هستند . کمبود دارو و فقر هر روزه هزاران کشته و مرگ و میر دارد . امروز مادر مریم ترس عجیبی دارد چون دو روز قبل اعضای سازمان منافقین خلق به یک مزل مسکونی حمله کرده بودند و همه اعضای آن را به قتل رسانده بودند . صدای تیر اندازی و دود و آتش در شهر تهران پیچیده بود و برق شهر بزرگ تهران هر از گاهی قطع می شد . بیمارستان ها مملو بود از کشته و زخمی و مردمی که خسته شده بودند و لعن و نفرین خود را به موسوی و خاتمی و دست اندر کاران توطعه می فرستادند . اما افسوس خیلی دیر شده بود و آنها در ایران نبودند و به اسرائیل گریخته بودند . ناگهان برق منزل مادر مر یم قطع شد و صدای تیر اندازی از اطراف در کوچه و خیابان ها می آمد . آنها ترسیده بودند . مادر مریم میز و صندلی و هرچه داشت گذاشته بود پشت درب ها و با تاریک شدن هوا این مادر و دختر نمی دانستند چکار کنند همسایه های آنها از ترس جان شان به شهرستان ها رفته بودند . ناگهان صدای انفجار عظیمی بر خواست و منزل آنها پر از خاک و غبار شد در این هنگام چندین نفر مسلح وارد منزل آنها شدند و مادر مریم دختر خود را بغل کرد و خواست فرار کند اما با اثابت گلوله کلت کمری یکی از مهاجمان نقش بر زمین شد . خون گرم مادر سر تا سر صورت مریم جوان را گرفته بود و می لرزید . در این هنگام یکی از مهاجمان گفت چیز خوبی بود برای چی زدی ؟ فرد مسلح که داشت کلت کمری خود را در جیب می گذاشت با بودن این هولو ما نیازی به مادر ه نداریم و ...روز بعد گشت بسیج وقتی وارد منزل مخروبه می شود با دو جسد روبرو می شود که مادر بر اثر شلیک گلوله در سر کشته شده بود و جسد لخت دختر جوانی که به سختی قابل شناسائی بود .
حاجی آقا (297660)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۴ ۰۹:۵۱:۴۰
هم مرگ برجهان شما نیز بگذرد هم رونق زمان شما نیز بگذرد زین کاروان سرای بسی کاروان گذشت ناچار کاروان شما نیز بگذرد (297682)
 
علي
۱۳۸۸-۱۲-۲۴ ۱۳:۵۵:۰۴
مردم ما استاد خائن درست كردن هستند. واقعاً با غيرتها ! كجاي دنيا اينقدر خائن داره؟
يه كم فكر كنيد و با خودتون خلوت كنيد چند تا از اين باغيرتها اگه جنگ بشه جلو آمريكا رو مي گيرن؟
شايد همشون تقيه كنن.
شايد بعضيها توي كوچه خالي خوب فرياد ميزنند!
يه كم فكر كنيد ! البته با غيرتها بيشتر فكر كنند. (297730)
 
۱۳۸۸-۱۲-۲۴ ۱۶:۲۰:۰۴
ما زنده به انیم که ارام نگیریم موجیم که اسودگی ما عدم ماست . زوگویان وخائنین به کشور که همه هستی وهمه عمرشان درتوطعه وتخریب ملت ایران بوده وهستند چرا تا بحال نفهمیدند یا اینکه خود را به نفهمی زنند ، لازم به اینهمه یاوه گویی در مقابل ملت عاشورایی ایران نیست . باید بعداز 30 سال با همه ناجوانمردیها ونابخردیها که کردند میفهمیدند با دم شیر هرگز نباید بازی کرد . امیدوارم این پیام به گوش سران بیخرد امریکا وخائنین وجیره خواران مزدور برسد چرا اینکه ملت ایران بسیار هشیارتراز انست که انها توان درکش را هم نمی توانند بکنند (297772)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.