نظر منتشر شده
۴۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 66847
رهبر انقلاب: دولت به آنچه قانون شده عمل کند
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۹
رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع پرشور مردم مشهد که به علت اوضاع جوی مشهد در رواق بزرگ امام خمینی برگزار شد، با تبریک مجدد حلول سال نو وعید نوروز، " ایمان به پروردگار و تعالیم انبیاء " را اساس وشاخص عمده جمهوری اسلامی خواندند وبا استناد به آیات مختلف قرآن کریم خاطر نشان کردند: ایمان به خدا و عمل به تعالیم اسلامی، ضمن تعالی معنوی و آرامش روحی، سعادت دنیوی و مادی بشر را نیز تامین می کند و جوامع انسانی را به رفاه و پیشرفت می رساند وبهمین علت، مبانی نظام اسلامی براین شاخص اصلی استوار شده است.



حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به نامگذاری سال 1389،به نام سال همت مضاعف، کار مضاعف، افزودند: شعارهای هر سال، نمایشی و تشریفاتی نیست و طبعا همه مشکلات را هم حل نمی کندبلکه انگشت اشاره ای است که راه و روش را نشان می دهد که امسال نیز با توجه به اهداف بلندتر ملت و کشور، باید همتی برتر فراهم آورد و کارهای بیشتر و جدی تر انجام داد.



رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به برخی اقدامات و تحقیقات مسئولان در سال گذشته برای اصلاح الگوی مصرف افزودند: تا تحقق این هدف، فاصله فراوانی داریم اما مهم این است که این شعار اساسی را دنبال کنیم چرا که تا الگوی مصرف اصلاح نشود، مشکلات همچنان وجود خواهد داشت.



حضرت آیت الله خامنه ای، علم و تحقیق را یکی از مهمترین عرصه های تجلی عملی شعارامسال دانستندوافزودند:دانشگاهها و مراکزتحقیقاتی درهمه زمینه ها، اهداف بلندی را مد نظر قرار دهند و با همت برتر و کار متراکم تر، بسوی این اهداف افتخار آفرین حرکت کنند تا ایران عزیز، پس از گذشت چند دهه، به مرجع علمی جهانیان تبدیل شود.



ایشان، همت مضاعف وکار مضاعف در استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود را موجب رفاه و رونق زندگی ملت برشمردند و در همین زمینه لایحه هدفمند کردن یارانه ها را، بسیار مهم خواندند.



رهبرانقلاب اسلامی با تاکید بر همکاری قوای مجریه و مقننه در این مسئله مهم، خاطر نشان کردند از یک طرف بار اجرای این هدف بزرگ بردوش دولت است بنابراین همه دستگاهها از جمله دستگاه قانونگذاری باید به دولت کمک کند، از طرف دیگر دولت نیز باید به آنچه مراحل قانونی راگذرانده و قانون شده است عمل کند تا درسایه همدلی و همکاری قوا، پروردگار نیز یاری خود را شامل حال مسئولان نماید.



کیفیت بخشیدن به تولیدات داخلی بگونه ای که محصولات تلاش کارگر ایرانی قابل رقابت با اجناس خارجی باشد و توجه ویژه به مسئله سلامت مردم در برنامه ریزیهای مختلف از جمله برنامه پنجساله پنجم، نکات دیگری بودکه حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین ابعاد و زمینه های مختلف شعار امسال به آنها اشاره کردند.



ایشان در زمینه سلامت عمومی، همت مضاعف و کار مضاعف در زمینه ورزش همگانی را موجب نشاط، تحرک و آمادگی بیشتر جامعه برای تلاش و پیشرفت فردی و عمومی برشمردند.



رهبر انقلاب، سرمایه گذاری و کار آفرینی را ازدیگر عرصه های تحقق شعار سال جدید دانستند و افزودند: کسانی که سرمایه و امکانات دارند با همت بهتر و پرهیز از اسراف و بیهوده خرجی، دارایی خود را در راه کار آفرینی و سرمایه گذاری بکار گیرند.



حضرت آیت الله خامنه ای، " تولید فکر، کتابخوانی و افزایش معلومات عمومی" را از دیگر عرصه هایی دانستند که نیازمند همت مضاعف وکار مضاعف است.



ایشان در همین زمینه خاطر نشان کردند ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها و حوزه ها می تواند جریان سیال فکری بسیار با ارزشی در جامعه بوجود آورد.



رهبر انقلاب، مبارزه با فقر وفساد و بی عدالتی را مهمترین عرصه نیازمند "همت بالاتر و کار متراکم تر" خواندند و بر تلاش بی وقفه برای تحقق این هدف اساسی تاکید کردند.



حضرت آیت الله خامنه ای، همچنین تجلی رشد و آگاهی ملت را در حوادث 8 ماهه 22 خرداد تا 22 بهمن سال 88، آغاز فصل تازه ای در بصیرت ملت خواندند و افزودند: این فصل پر افتخار و پر عبرت، زمینه بسیار مهمی است که باید براساس آن و با همت مضاعف و کار مضاعف حرکت کرد.



ایشان با استناد به عملکرد هوشیارانه ملت در حوادث پس از انتخابات، سال 88 را سال ملت و سال حضور درخشان و پیروزمندانه ملت دانستند و افزودند:حضور40 میلیونی، پرشور و تاریخی ملت و مشارکت بیش از هشتاد درصدی مردم در انتخابات، رویدادی بسیار مهم واز جلوه های مشروعیت نظام بود و تحلیلگران و سیاستمداران جهانی حتی اگر در ظاهر این واقعیت درخشان را کتمان کنند می فهمند که ملت ایران پای حرف خود ایستاده و پس از سی سال همچنان پایبند به مبانی نظام است.



حضرت آیت الله خامنه ای، اسلامیت و جمهوریت نظام را تفکیک ناپذیر خواندند و درباره حوادث پس از انتخابات افزودند: بنده کسی را متهم نمی کنم اما هندسه ی کار دشمن را می شناسم و تشخیص می دهم، همچنانکه ذهن مردم و تحلیلگران مستقل، صادق و تیز بین نیز با تامل در شکل و روند این حوادث، آن را به عوامل خارجی منتسب کردند.



رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای نقشه های مشابه و از پیش طراحی شده بیگانگان در برخی کشورهای دیگر افزودند: این واقعیات نشان می دهد که وقتی مستکبران از یک کشور ناراضی هستند منتظر فرصت انتخابات می مانند تا در صورت پیروز شدن افرادی که مورد نظر آنها نیستند با کشاندن عده ای به خیابانها، اوضاع را برهم بزنند وحتی در صورت لزوم با ایجاد اغتشاش وآشوب، نتیجه قانونی انتخابات را با خشونت تغییر دهند.



حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به پیروزی ملت در آزمون بزرگ و مهم حوادث پس از انتخابات، افزودند: تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات بزورِ خشونت و اغتشاش، خلاف شرع و قانون بود و پیروزی هوشمندانه ملت در این حوادث، عبرت و درسهای فراوانی در برداشت.



ایشان، تقسیم ملت به " دو گروه اقلیت و اکثریت " و " برنده و بازنده" و قرار دادن آنها در مقابل یکدیگر را نقشه واضح بیگانگان برای ایجاد دو دستگی در ملت دانستند و افزودند: در این میان عده ای اغتشاشگر هم وارد میدان شدند تا با تحقق خواست دشمن، جنگ داخلی درایران براه بیافتد اما ملت، هوشیار بود و آنان را ناکام گذاشت.



رهبر انقلاب اسلامی افزودند: در روز انتخابات، مردم به دو گروه 14 میلیونی و 24میلیون تقسیم شدند و هرکس به فرد مورد نظر خود رای داد اما این دو گروه پس از مدتی نه چندان طولانی و هنگامیکه نقشه بیگانگان را دیدند با هم یکی شدند و همه ملت، بیدار ویکپارچه در مقابل دشمنان، شورشگران و اغتشاشگران ایستادند.



حضرت آیت الله خامنه ای، حمایت دشمنان اسلام و ایران از اغتشاشگران را یاد آور شدند و خاطر نشان کردند اگر آمریکایی ها، انگلیسی ها و صهیونیستها می توانستند برای تحقق نقشه شوم شان نیرو وارد خیابانهای تهران کنند، یقینا این کار را می کردند اما می دانستند که این کار بضررشان تمام می شود لذا در صحنه سیاسی و تبلیغات وارد شدند تا شاید بتوانند با حمایت از آشوبگران، افکار عمومی داخلی و خارجی را منحرف کنند اما نتوانستند.



رهبر انقلاب اسلامی، حضور متحد و پر بصیرت ملت در حماسه 9 دی و 22 بهمن را قوی ترین و آخرین ضربه ملت به بیگانگان دانستند و افزودند: دراین دو حادثه عظیم، همه کسانیکه به نامزدهای مختلف رای داده بود با شعار واحد، وارد صحنه شدند و اتحاد و پیروزی ملت را در پیمودن راه انقلاب و صراط مستقیم متجلی ساختند.



حضرت آیت الله خامنه ای، در بخش دیگری از سخنانشان در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم رضوی به بازخوانی ضروریات و لوازم دهه چهارم انقلاب اسلامی یعنی دهه پیشرفت و عدالت پرداختند وافزودند: با توجه به واقعیات کشور و فراهم آمدن زیر ساختهای لازم، این دهه، زمان مناسبی برای برداشتن گامهای بلند در تحقق این دو مقوله اساسی و تاریخی است.



ایشان، توجه به " پیشرفت و عدالت " را در همه برنامه ریزیها و اقدامات مسئولان ضروری دانستند و در تشریح زمینه های مناسب موجود افزودند: ایجاد زیرساختهای " اقتصادی، ارتباطی و مواصلاتی "، پیشرفتهای خیره کننده علمی و فناوری که در برخی زمینه ها ایران را در ردیف 10 یا 8 کشور اول جهان قرار داده است،" اعتبار، اقتدار و اثر گذاری " منطقه ای و بین المللی نظام اسلامی، سی سال تجربه خدمتگزاری و مدیریت کشور و سند بسیار با ارزش چشم انداز بیست ساله از جمله زیر ساختهایی است که امکان حرکتی عظیم در روند پیشرفت و عدالت را فراهم کرده است.



رهبر انقلاب اسلامی، نسل جوانِ " تحصیل کرده، پر انرژی، پر انگیزه و دارای اعتماد به نفس " را از پشتوانه ها و زمینه های اصلی حرکت کشور به سمت دو هدف عظیم پیشرفت و عدالت دانستند و افزودند: جوان ایرانی، امروز احساس توانایی می کند و این از نشانه های اعتماد به نفس ملی است.



رهبر انقلاب اسلامی در پخش پایانی سخنانشان در اجتماع زائران ومجاوران حرم حضرت امام رضا (ع)، به تبیین موانع پیش روی ملت پرداختند و افزودند: ایران اسلامی نیز همچون دیگر کشورها دشمنانی دارد اما بر خلاف دولت آمریکا که با تنفر و دشمنی ملتها روبروست، جمهوری اسلامی ایران با دشمنی دولتهای مستکبر و زورگو، سرمایه داران صهیونیست و دشمنان بشریت مقابله می کند.



حضرت آیت الله خامنه ای، تدبیر وشجاعت را دو عنصر کاملا ضروری درمقابله با دشمنان ملت برشمردند و افزودند: اگر شجاعت نباشد و مسئولان درمقابل تحرکات و چهره های عبوس مستکبرا ن خود را ببازند بی تردید کشور شکست خواهد خورد، همچنانکه اگر تدبیر و هوشیاری نباشد ممکن است دشمن با فریب و حیله گری، اهداف خود را محقق سازد.



رهبر انقلاب اسلامی، آگاهی و شناخت برنامه های واقعی دشمن و تصمیم گیری صحیح و به موقع در مقابل طرحها و تحرکات بیگانه را، مفهوم تدبیر و هوشیاری خواندند و خاطر نشان کردند، صهیونیستها، آمریکا و دیگر دشمنان ملت گاه در لباس گرگ و گاه در لباس روباه ظاهر می شوند، همچنانکه برخی مواقع با چهره ای خشن و خصمانه و برخی اوقات با چهره ای فریبگرانه حرکت می کنند.



ایشان با یاد آوری سخنانشان در اولین روز سال گذشته افزودند: همانگونه که گفته شد مسئولان نظام با هوشیاری، دست بظاهر دراز شده رئیس جمهور جدید آمریکا را تحت نظر گرفتند تا بفهمند آیا در زیر دستکش مخملی، پنجه چدنی پنهان نشده است که متاسفانه همان اتفاق رخ داد.



حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به ادعاهای " آشکار و پنهان " وارسال نامه و پیام دولت آمریکا درباره علاقمندی به ایجاد روابط عادلانه با جمهوری اسلامی افزودند: همه این ادعاها، در عمل برعکس از آب در آمد و رئیس جمهور آمریکا در قضایای بعد از انتخابات، بدترین موضع را گرفت و حمله کنندگان به مردم، و اغتشاشگران را جنبش مدنی معرفی کرد وناخواسته ماهیت اهداف خود را آشکار ساخت.



ایشان با انتقاد شدید از ادعاهای دروغین دولت آمریکا مبنی بر حمایت از حقوق مدنی و دمکراسی افزودند: دولت آمریکا حرکت عظیم ملت ایران را در انتخابات و فریاد یکپارچه این ملت را در عرصه های مختلف نادیده می گیرد و با ادامه اقدامات خود در کشتار "مردم افغانستان و عراق " و حمایت از قاتلان کودکان فلسطینی در غزه، از حقوق بشر دم می زند اما واقعیات نشان می دهد که این دولت اصولا در موقعیتی نیست که از دمکراسی و حقوق بشر حرف بزند.



ایشان تاکید کردند باردیگر به همه دولتهایی که با خوی استکباری با ملت و جمهوری اسلامی مواجه می شوند اعلام می کنیم که ملت و مسئولان ایرانی، آنها را مطرود و محکوم می دانند و ماهیت آنها را در هر لباسی که باشند می شناسند و هرگز از منافع ملت وروند پیشرفت ایران قدمی کوتاه نخواهند آمد.



رهبر انقلاب اسلامی در پایان سخنانشان تاکید کردند به فضل الهی و در پرتو هوشیاری، شجاعت، تدبیر، اتحاد و ایستادگی ملت عظیم الشان ایران، دشمنان قادر به ضربه زدن به نظام اسلامی و جدا کردن ملت از نظام نخواهند بود وپیروزی و پیشرفت، آینده روشن تر این ملت و کشور را رقم خواهد زد.

 
 
حامد
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۱:۱۹:۳۹
بله آقا به دولت امر فرمودند رعايت قانون را اما به مجلس قبل از اون دستور همراهي با دولت را دادند (298935)
 
ایمان
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۹:۳۵:۳۸
سلام
من در نوشته های قبلی ام در همین سایت و در موضوعات مختلف اشاره کرده بودم و باز اشاره میکنم که دولت محترم و رئیس محترم آن دست از تمامیت خواهی بر نخواهد داشت .
جناب آقای حامد عزیز، مجلسی که متشکل از اکثرا اصولگرا ها و حامیان آقای احمدی نژاد است و به قول شما به امر آقا، همراهی لازم را با دولت انجام داده و مسلما خواهد داد.
ولی مشکل اساسا جای دیگری است.
این که آقای احمدی نژاد تمامیت خواه است و دیگر نهاد های قدرت در جمهوری اسلامی را یا به رسمیت نمیشناسد و یا اگر هم بشناسد زیاد جدی نمیگیرد.
ماجراهای ذیل را یکبار دیگر مرور کنید.

1- آقای اسفندیار مشاعی و سفارش ها و رفتارهای رئیس جمهور
2- عدم حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام به بهانه هایی نظیر وقت نداشتن و ...
3- انتخاب وزیر زن و نظرات مراجع تقلید
4- پیشنهاد دولت برای حق انتصاب شهردار تهران
5- تصاحب مترو تهران و ان مصاحبه تلویزیونی آقای رئیس جمهور
6- مصاحبه آقای احمدی نژاد در مورد وزیران پیشنهادی و گرفتن رای اعتماد به آنها
7- سخنرانی ایشان پس از توقیف همت و دفاع از آزادی مطبوعات و انتقاد شدید از دستگاه قضا
8- و اخیرا هم انتقاد شدید و نوعی تحقیر مجلس و قانون گذاری

من نمیدانم که شما وقایع و اتفاقات را دنبال میکنید و یا نه . با نگاهی به مطالب فوق و اندکی تامل در آنها ، به نظر میرسد هر مطلب و هر حرکتی که از کانال دوستان ایشان انجام نگیرد و هر اظهار نظری که با نظرات ایشان مخالف باشد ، آقای رئیس جمهور آنان را در جهل و ندانم کاری میپندارد و دوستان خود و نظراتشان را هر چند خطاکار و ناقص باشند، مظلوم و مظهر خوبی و اخلاص میدانند. (298987)
 
مهندس باقری
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۱:۲۲:۵۰
باز توزیع درآمدهای ملی
در کشور ما نگاه به درآمدهای ملی همیشه به این نحو بوده است که همگان آن را متعلق به دولت می دادند در حالیکه ما 29 اسفند ماه را سالروز ملی شدن نفت، نه دولتی شدن آن را گرامی می داریم اما همیشه نفت را دولتی می دانیم دربرابر هر طرحی برای توزیع درآمدهای ملی با این ایراد که امکان اداره کشور بدون نفت وجود ندارد از آن فرار می کنیم ویا آن را به صندوق دولتی برای پرداخت یارانه و... تبدیل می کنیم در زیر طرحی ارایه می شود تا نظام توزیع درآمدهای ملی راتغییر دهد
1.در ابتدا تمام درآمدهای حاصله از محل فروش نفت خام گاز –اعم از صادرات ومصارف داخلی –بهره مالکانه جنگل ودرآمد حاصل از واگذاری زمینهای منابع ملی ،معادن وموارد مشابه به صندوق ویژه ای واریز شود .
2. 10 درصد مبلغ به عنوان مالیات به خزانه داری واریز می شود
3. 15درصد مبلغ برای سرمایه گذاری در منابع نفت وگاز و استفاده بهینه از منابع ملی در شرکت باقی می ماند تا تحت نظارت وزارت نفت هزینه شود
4. مبلغ باقی مانده به جمعیت کشور تقسیم می شود بدون در نظر گرفتن تفاوتهایی که ما می خواهیم درنظر بگیریم کافی است توجه نمایید که این مدل با توزیع عادلانه بیت المال توسط حضرت علی \"ع \"تطبیق دارد .
5. پس از تعیین سهم ،هزینه بیمه درمانی همه مردم تعیین می شود نحوه تعیین با بیمه تکمیلی می باشد وهزینه بیمه درمانی همه مردم از طریق این صندوق پرداخت می شود
6. مبلغ باقی مانده برحسب سن افراد به شرح زیر تقسیم می شود
الف.افراد بالای 40 سال تمام وجهی که سهم آنهاست را دریافت می کنند .
ب. افراد زیر 7 سال :30 درصد سهم هر فرد به سرپرست خانواده داده می شود ومابقی به نام فرد در صندوق سرمایه گذاری می شود که به این سرمایه گذاری به صورت ریالی بوده سود کوتاه مدت بانک که توسط بانک مرکزی اعلام می شود تعلق می گیرد
ب. 7 تا 18 سال :هزینه آموزش معادل نرخ اعلامی توسط وزارت آموزش وپرورش به حساب مدرسه واریز می شود این شامل تحصیل در همه مدارس اعم از دولتی وخصوصی می باشد وشرط بهره مندی از یارانه آموزشی تحصیل در مدارس دولتی می باشد حذف می شود .مابقی به نسبت 50 به 50 به سرپرست خانواده داده شد وسرمایه گذاری می شود.
ج.افراد بالای 18 سال
این افراد خود شامل گروه های زیر هستند
1. دانشجویان :تمام سهم آنهاپرداخت می شود وحتی مبالغ سرمایه گذاری شده برای آنها در سنین پایین تر به آنها داده می شود تا تحصیل رایگان اتفاق بیفتد
2. پسرهای غیر دانشجو در ابتدا باید به خدمت سربازی بروند وپس از پایان خدمت سربازی مبلغ سرمایه گذاری را دریافت می کنند
3. دختران مجرد غید دانشجو تا سن 25 سالگی مبلغ 70 درصد سرمایه گذاری می شود ومابقی به سرپرست خانواده داده می شود
4. بالای 25 سال بیمه اجباری تامین اجتماعی همگانی انجام می شود وتمام افراد در محدوده سنی 25 تا 40 سالگی مشمول این بند می شوند مبلغ بیمه از سهم کسر می شود ومابقی به افراد داده می شود این امر شامل خانمها وآقایان بوده ومنعی برای اعمال یک خانواده نیست
نحوه سرمایه گذاری :
پرداخت وام تنها راه سرمایه گذاری است وصندوق نباید در کارهای اجرایی وارد شود اما برای اینکه پرداخت وام به نحوی باشد که مشکلات مردم را پس از خروج دولت از صحنه وکوچک شدن آن کاهش دهد لذا در ادامه سیستم توزیع وام بیان می شود
1. سهم بخش های خانوار وصنعت وکشاورزی از وام مساوی در نظر گرفته شود
2. هر خانواده معادل 70 درصد مبلغی که بر اساس توزیع درآمد توان باز پرداخت دارد تسهیلات 5 ساله دریافت می کند اولویت بندی دریافت تسهیلات تنها بر اساس ثبت نام می باشد ودر صورت متقاضی بیشتر قرعه کشی تعیین کننده است البته این اولویت بر اساس یک سیستم استانی می باشد که استان دریافت کننده تعیین می شود وبر اساس استان به تمام ساکنین استان پرداخت می شود .
3. کشاورزی :در 3 سال اول طرح بخش کشاورزی از صندوق هیچ وامی دریافت نمی کند وتمام سهم وام به بخش خانوار تعلق می گیرد بدین ترتیب حداقل تسهیلات در 3 سال اول به این بخش تزریق می شود..
حمایت از کشاورزی :
در طول 2سال دولت متعهد می شود به تمام زمینهای کشاورزی سند مالکیت دهد وزمینهای خرد را در قالب زمین لازم برای احداث مجتمع های پرورش گاو،گوسفند مرغداری گوشتی وتخم گذار وقارچ خریداری نماید وبه سرمایه گذاران واگذار نماید ووجه را عینا دریافت کند تا مجتمع های مربوط برای فعالیت آماده گردند
پس از صدور سند بر اساس زمین طبق جدول ضمیمه زمنه سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کند
تسهیلات این بخش به 3 گروه تقسیم می شود
احداث واحدهای سرمایه گذاری در مجتمع ها،صنایع تبدیلی مربوط به آنها مکانیزاسیون این وام به شرکت مجتمع های گاوداری ،گوسفند داری ،قارچ ومرغداری داده می شود تا به خرید زمین واحداث مجمتع اقدام نماید بدیهی است که سرمایه گذاری در هر قطعه جدا از این طرح بوده وسرمایه گذار باید با منابع دیگر به تجهیز هر قطعه اقدام نماید در مورد صنایع تبدیلی ومکانیزاسیون بقیه منابع در این دوزمینه به نسبت لازم تقسیم می شود تسهیلات صنایع تبدیلی تا 70 درصد ارزش طرح ومکانیزاسیون همانند آن می باشد
4. صنعت :بخش مسکن وخودرو دو بخش اساسی در صنعت هستندوبا دریافت وام برای خرید خودرو 10 میلیون تومانی ووام مسکن 20 میلون تومانی احداث ساختمان وانتقال آن به خریدارن رونق این بخش را تضمین نمود برای مشخص شدن سهم هر کدام 3/2به مسکن و3/1 به خودرو اختصاص داده می شود که البته نحوه تخصیص باید به نحوی باشد که هر خانواده باید یک وام را در یک دوره دریافت کنند یعنی وام خودر ،مسکن یا کمک هزینه نقدی با این سیستم از صنعت خودرو تا الحاق به سازمان تجارت جهانی حمایت نمود ودر صنعت مسکن این همیشگی بود وحتی پس از الحاق هم ادامه می یابد
این طرح پیامدهای مثبتی نظیر کاهش حجم دولت ،کاهش تورم به دلیل کاهش کسری بودجه دولت ،ورود بخش خصوصی به آموزش ودرمان بیش از وضعیت فعلی ،بر خورداری همه مردم از خدمات بیمه ای ،کاهش فقر ،کاهش فاصله طبقاتی ،سرمایه گذاری گسترده در بخش نفت ،گاز واستفاده بهینه از منابع ملی در راستای تولید بیو دیزل ،تولید انرژی های پاک از منابع تجدید شونده وریشه کنی فقر در آینده به همراه تحصیل رایگان برای همه در مقاطع دانشگاهی که اکنون معضلی برای عده ای شده است همه مزایای اشاره شده در برابر تنطیم رابطه دولت ومردم ومهم ترین دستاورد این طرح که حذف مقاومت در برابر تنظیم ارزش پولی ملی ،تورم داخلی وارزجهانی می باشد ناچیز است زیرا مطمنا دولت به دنبال کاهش حجم خود ،هزینه ها ونهایتا افزایش درامد مردم تا مالیات بیشتر به دولت برسد وکشور را اداره کند وبا تنظیم ارزش ارز وپول ملی از تولید داخل حمایت کند . (298937)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۶:۴۶:۰۲
این نظر بود یا مقاله ؟

الف برای بار 1000ام ! برای نظرات محدودیت از نظر تعداد کاراکتر قرار دهید (298979)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۲۰:۳۳:۲۴
واقعا چرا این کار را نمیکنیید. اگر از کامپوننتهای آماده برای طراحی این سایت استفاده نکرده بودید. این کار به راحتی امکان پذیر بود. البته کامپوننتی که شما برای نظرات استفاده کردید، هم امکان محدودیت کاراکتر دارد، ندارد؟ (298993)
 
بنده خدا
۱۳۸۹-۰۱-۰۳ ۰۲:۳۹:۳۲
سلام

غیر از اینکه این نظر نبود و انگار یک مقاله است شاید بشود گفت متن یک قانون اساسی است! نه پیشنهاد.

پیشنهاد میکنم بجای این بحثها و به جای مجلس و ساختمان مجلس اصلا یک \"سایت مجلس جمهوری اسلامی ایران\" درست بشود و با کنترلهای دقیق و مطمئن نرم افزاری به همه افراد کشور امکان ارایه نظر و پیشنهاد داده شود و در مورد هر موضوعی نظرات مردم استخراج و جهت اجرا به دولت محترم ارائه شود.
اما شرط موفقیت این کار عدالت است و راه آن اینست که احتمالا متولی سایت مزبور قوه محترم قضایی باشد.

راستی موضوع انتخابات مجلس و هزینه های تبلیغاتی و رانت بازی و یک عالمه زمینه های مفسده برانگیز دیگر هم مرتفع شده و جمهوریت واقعی بوجود می آید.

ضمنا موضوع عوام و خواص هم برطرف شده و رای هر عقل کلی با رای من عامی واقعا مساوی میشود. (299023)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۱:۳۰:۳۵
واقعاً افتخار می کنم ایرانی هستم و کشورم چنین رهبر فرزانه ای داره.

بابا جان! چه جوری باید گفت دیگه؟ بازگشت به خط قانون دوای دردهای ماست! (298940)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۲:۰۰:۱۲
من معتقدم شما دوست دارید خود را به عنوان یک رسانه بی طرف و حق گو معرفی کنید ولی عملا هر جا دلتون می خواهد سانسور می کنید چرا فقط از صحبت های رهبری چیزی را که به نفعتان است تیتر می کنید و حرفی از تعامل بین مجلس و دولت در بین حرف های ایشان نمی زنید ؟ من فکر می کنم شما برخی مسائل را باید از رسانه های دیگر یاد بگیرید .جالب است حرف های رییس جمهور را هم سانسور کردید و آن جا را که ایشان خطاب به آن سه نفر گفتند اگر می توانید این قانون مصوب را خود اجرا کنید من حاضرم اختیارات تام اجرایی به شما بدهم و این که رییس جمهور حرفی از این که قانون را اجرا نمی کنم نزده و فرمودند اجرای این قانون با این شرایط به ضرر مردم است .
کلاه را قاضی خود کنید در انتخابات مجلس هشتم از عکس چه کسانی برای تبلیغات استفاده کردید چه شعار هایی دادید . فراموش کرده اید ! روی صحبت من با این سه نفر است که مدعی طرحی می شوند که دولت خود آن را داده و آن ها در شکل گیری آن نقشی نداشته اند و جالب این که همیشه در طرح های ارائه شده از طرف دولت دستشان را می بندند و همواره با انتقاد های تند هم قبل از تصویب و هم بعد از آن دولت را تحت فشار می گذارند و لازم است یاد آوری کنم آقای توکلی فراموش نکنند در انتخابات هشتم ریاست جمهوری چگونه تبلیغات می کردند و چقدر رای آوردند . اگر شما فراموش کردید حافظه تاریخی مردم هرگز آن را فراموش نخواهد کرد .
من فکر می کنم شما از کسانی هستید که اول به جای وظیفه خودتان وظایف دیگران را بیان می کنید . (298943)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۲:۱۰:۱۱
اين دولت نشان داده كه به حرف مجلس و ملت و علما اهميتي نمي دهد و تا رهبري وارد گود نشود كاري را انجام نمي دهد.هنوز مسئله مشايي يادمان است.
حالا ببينيد تا رهبري دستخط ندهند و ١ هفته از ان نگذرد دولت به دستور مجلس عمل نمي كند.
اگر موسوي يك حرف درست در مناظره زد همانا قانون گريزي اين دولت بود. (298947)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۷:۵۰:۰۱
شما لطفا ساکت .تا علما را چه ببینید اگر علما را همان 6 نفر روحانیت مبارز میدانید که تکلیفتان روشن است و گرنه اکثریت حوزه علمیه از رئیس جمهور حمایت میکنند.دیدار اخیر رئیس جمهور با ایات اعظام نیز خط قرمزی بر توهمات شما بود.

اگرهم منظور شما از مجلس این سه بزرگوار میبینید باید بگویم مجلس 280 نفر عضو دارد از جانب همه سخن رانی نکنید.


اقای موسوی هم ابتدا به قانون گریزی خود توجه کند بعدا افادات بفرمایند.البته ایشان مرده اند از نظر سیاسی.

مشایی هم مورد تایید ما نیست.مشایی ما که صد شرف دارد به مهاجرانی شما که اکنون نوکر بی بی سی است.پس این به اون در.تازه مشایی که وزیر نیست!
مشایی که مثل وزیر دولت شما وطن فروشی رو به حقوق 2000 هزار دلار بی بی سی تکمیل نکرد (298982)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۹:۱۱:۰۶
اگه منطقی داری بحث کن \" شما لطفا ساکت\" یعنی کم اوردی

شما هم اگر ایات اعظام را همان 3 نفر بدانید تکلیفتان روشن است

مجلس هم همان سه نفر نیست احتمالا میدانید با رای اکثریت مجلس بودجه 40 میلیارد دلاری هدفمند کردن تغییر کرد

زنده بودن یا مرده بودن اقای موسوی از لحاظ سیاسی به تشخیص شما نیست

مقایسه مشایی و مهاجرانی خیلی بی ربطه مهاجرانی بعد از مسئولیتش یه فرد ازاده میتواند هرجا بره و از هرکی حقوق بگیره
دوست داشته بره بی بی سی تحلیل سیاسی انجام بده این همه انگلیسی هم میان تو پرس تی وی بر ضد دولت و ... انگلیس حرف می زنند
میانشان بعید میدانم وزیر سابق باشه اونهم به این دلیله که رسانه های داخلی ازاد دارند اونجاها حرف می زنند (298986)
 
سلام
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۹:۵۰:۵۲
البته برای این دوستمون متاسفم که هنوز هم دم از موسوی و ... میزنن..موسوی که منافق دراومد ضمنا اون اصلا برای این کارها برنامه نداشت.. برید مشاوراش ببینید کی بوده .. حالا هم که همچنان تو توهم به سر میبره جون خودشون میخوان کاری کنن بین دولت و مجلس و ملت فاصله بیفته ولی به خواست خدا کور خوندن اخرش باید با یکی از روسری رهنورد از کشور فرار کنه
ضمنا طرحی به این مهمی باید هم روش بحث بشه .. انشالله که با همکاری همه گروهها به ثمر برسه (298989)
 
مهندس ابراهیمی
۱۳۸۹-۰۱-۰۴ ۰۱:۴۸:۰۱
برادراگه بخواهیم بگیم یه نفرقانون گریز توی دنیا هست موسوی وبس (299250)
 
دانشجوی عدالتخواه
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۳:۱۹:۱۴
رهبرانقلاب اسلامی با تاکید بر همکاری قوای مجریه و مقننه در این مسئله مهم، خاطر نشان کردند از یک طرف بار اجرای این هدف بزرگ بردوش دولت است بنابراین همه دستگاهها از جمله دستگاه قانونگذاری باید به دولت کمک کند، از طرف دیگر دولت نیز باید به آنچه مراحل قانونی راگذرانده و قانون شده است عمل کند تا درسایه همدلی و همکاری قوا، پروردگار نیز یاری خود را شامل حال مسئولان نماید.
اقایان دولتی اگر می خواهند ولایت پذیری شان را باور کنیم دست به کار شوند!
رهبری فصل الخطاب ماست. حال ببینیم چه کار می کنید؟ (298954)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۵:۰۴:۲۶
مطمئن باشید دولت به گفته ی رهبری عمل میکند.ما که مثل افساد طلبان نیستیم.من روز قبل از سخنرانی اقا با رنگ ابی نوشتم سخنرانی فردای رهبری همه چیز را روشن میکند.دوستان خوششان نیامد رای منفی دادند.!


وجود رهبری برای کشور ما ضروری است وگرنه ایا سنگ روی سنگ بند میشود؟
هرکسی حرف خود را میزند.


زنده باد اصل ولایت فقیه. (298971)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۳:۳۰:۴۳
سلام. سال نو مبارک.

متأسفانه قبلا هم آقای دکتر، سابقه بی اعتنایی کردن به نظر مقام معظم رهبری رو داشتند. توی قضیه رحیم مشاعی که لحن نامه دستوری بود و حکم ولایی حساب میشد، این آقای دکتر اونطور برخورد کرد و اونطور جواب داد و کم مونده بود که بگه اصلا انتصاب رحیم مشاعی به رهبر چه ربطی داره که توی کار من دخالت میکنه! (کما اینکه تلویحا گفت و واقعا فکر کرد که اون 24 میلیون نفر به خاطر آقای احمدی نژاد به ایشون رأی دادند!)
حالا چه برسه به اینجا که توصیه است. و مخصوصا اینکه یک جمله قبل تر از این توصیه حضرت آقا فرمودند مجلس کمک کنه به دولت!
با روحیه ای که از این جناب دکتر هممون سراغ داریم، من که خیلی بعید میدونم این قضیه به همین راحتی تموم بشه. خدا آخر عاقبت ما و این مردم رو ختم به خیر کنه.

متأسفانه ظاهرا آقای دکتر احمدی نژاد توی توهم به سر میبرند و حقیقتا فکر میکنند که اون 24 میلیون رأیی که به ایشان داده شده، به شخص ایشان بوده و به خاطر برنامه ها و سیاستهای اقتصادی و ... بوده، و مردم با این رأیشون گفتند که هر کاری آقای احمدی نژاد دوست داره انجام بده! (شاهد من بر این توهم، درخواست همه پرسی آقای دکتر برای این طرح!)

اگر حقیقتا ایشون همچین فکری میکنند، باید دعا کنیم که خدا ایشان رو از خواب غفلت بیدار کنه، تا متوجه بشه که این رأی 24 میلیونی، به خاطر این بوده که مردم چاره ای دیگری نداشتند، و با بصیرتی که داشتند، به خاطر مصلحت های کلان نظام، و حفظ نظام، و دفاع از ولایت و حفظ ولایت فقیه این رأی رو دادند. و در واقع از روی ناچاری به وی رأی دادند، چون گزینه ی دیگری را برای انتخاب نداشتند. و در واقع آقای احمدی نژاد توی یه انتخاباتی که فقط یک کاندیدا حضور داشت 24 میلیون رأی آورد! که این رأی را باید به حساب نظام و ولایت فقیه گذاشت، نه به حساب شخص آقای احمدی نژاد!

در خصوص این طرح هدفمند کردن و میزان گام اول، چه اون طرح همه پرسی، آقای رئیس جمهور، و چه این طرح مناظره تلوزیونی، هیچ کدام فکر نمیکنم به صلاح باشه، چون بیشتر به موضوع دامن میزنه و موضوع رو سیاسی میکنه و باعث اختلاف و هیاهو و جنجال و ... میشه و نتیجه ی خوبی هم در آخر از آن در نمیاید.

خواهش من از جناب دکتر توکلی، و هم فکرانشان این است، که پیگیر برگزاری جلسات کارشناسی مشترک با دولت باشند، تا ان شاء الله سر میز مذاکرات کارشناسی، این مسئله حل بشه و به توافق برسند. و بتوانند دولت را قانع کنند و یا به هر تفاهم دیگه ای برسند، اونطور که من از صحبتهای رهبر معظم برداشت کردم، نظر ایشون هم همین بوده که موضوع به دور از جنجال و فضاسازی رسانه ای و ... بصورت کارشناسی پیگیری بشه. (298956)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۳:۴۳:۵۵
تیترتان ناقص است . ضمناً فکر می کنم منظور آقا همان رفراندوم مورد نظر رئیس جمهور است که کار قانونی می باشد . چون آقا از محلس خواسته دولت را یاری کنند و دولت هم قانون را که رفراندوم هم یکی از قوانین کشور می باشد اجرا کند . (298961)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۲۰:۴۱:۴۶
فکر نمیکنید برگزاری رفراندم هم کاری شبیه به ابطال انتخابات باشد؟ عجله نکنید توضیح میدهم.
رهبری زیر بار ابطال انتخابات نرفتند، چون این کار باعث میشد پس از هر انتخاباتی، یک عده در خیابانها بریزند و خواهان ابطال انتخابات شوند.
برگزاری رفراندم در مساله‌یی که راه قانونی خود را طی کرده و تبدیل به قانون شده ولی رئیس جمهور اعتقادی به انجام آن ندارد، همانا باب کردن این کار است.
یعنی از فردا هر قانونی که مجلس تصویب کرد و شورای نگهبان تایید کرد ولی رئیس جمهور اعتقادی به آن نداشت، برگزاری یک رفراندم تحمیل هزینه سنگین برگزاری آن را بر مردم دارد.
پس بهتر است آقای رئیس جمهور دست از لجاجت و گریز از قانون بردارند و به قانون تصویب شده عمل کنند و به جای شانه خالی کردن از مسئولیت به کار و تلاش مضاعف بپردازند.
قبل از اینکه (مانند برخی کامنتهای قبلی‌ام) برخی دوستان بنده را با الفاض زیبا مزین کنند، اعلام میکنم که بنده به آقای موسوی رای ندادم، مسلمان هم هستم نماز هم میخوانم (بدون کفش) روزه هم میگیرم. (298994)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۳:۵۴:۲۶
مثل اینکه شما صحبت های اقا رو نشنیدین!اقا گفت مجلس باید به دولت کمک کنه و به عبارتی کارش رو راحت تر کنه چون بار بر روی دوش دولت.دولت هم باید به اونچه قانون میشه عمل کنه.این یعنی اینکه هم مجلس باید با دولت راه بیاد و همکاری کنه و هم دولت بحث رفراندوم رو بزاره کنار.حالم رو به هم میزنید با این تیتر زدنتون.شما حرف های اقا رو هم چپه نشون میدید (298962)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۴:۲۰:۴۱
شما در الف دارید زیاد سانسور می کنید ؟
من فقط می دانم در کانادا دولت یک دلار هم که نمی دهد هیچ مرتب از صدها راه مختلف دارد ما را چپاول می کند برای همین من می گویم بگذارید احمدی مدتی به مردم کمک کند تا مزه تلخ آقازاده ها دور باشد و فکری هم برای بازگشت سرمایه ها و متخصص ها به وطن شود . کار کنید قانون داشته باشید و عدالت . (298965)
 
سیروس
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۴:۵۲:۲۹
اجرای هدفمندسازی یارانه ها امری اجتناب ناپذیر است اما به نظر من بهترین روش برای اجرای آن رشد لگاریتمی است به نحوی که در سال اول کمترین و در سال پنجم بیشترین رشد قیمت را داشته باشد . کمترین حسن این روش کاهش بار روانی اجرای این طرح عظیم خواهد بود . (298967)
 
اقتصاددانی که ریاضی 2 را هرگز پاس نکرد!
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۲۰:۱۱:۲۸
باید می گفتی رشد نمایی نه لگاریتمی؛ اگر ایده شما مبنی است بر اینکه \"به نحوی که در سال اول کمترین و در سال پنجم بیشترین رشد قیمت را داشته باشد\".

تابع لگاریتمی در ابتدا رشد بسیار سریع و مخصوصا پس از \"1\" در دامنه، رشدش افت شدیدی می کند هرچند همواره صعودی میماند. بالعکس آن تابع نمایی است که در ابتدا رشدش کم آهنگ است ولی، مخصوصا بعد از \"1\" در دامنه، آهنگ رشدش بسیار شدید می شود و البته همواره صعودی میماند-یعنی اکیدا صعودیست منظورم البته وهابی نیست مجیدجان!. برای اطلاعات بیشتر به کتاب ریاضی 2 دبیرستان رشته ریاضی فیزک مراجعه نمائید!

احتمالا منظور اصلی شما اشاره به بهره گیری از مفهوم \"مقیاس لگاریتمی\" است (که بر روی محورهای x یا y یا هر دو اعمال میشود تا مقادیری را که \"رشد نمایی\" دارند بتوان به صورت قابل نمایش در آورد) که آن را با مفهوم \"رشد لگاریتمی\" اشتباه گرفته اید. دقت کنید ارقام بر روی محورهایی با مقیاس لگاریتمی رشد نمایی دارند مثلا:

1و 10و 100و 1000 و ... که رشدشان ده به توان n است یا 1و 2و 4و 8 و... که رشدشان دو به توان n است: مقیاسشان لگاریتمی است اما رشدشان نمایی است.

شما باید بسیار بیشتر بر روی مفاهیم ابتدایی ریاضیات و آمار کار کنید و ان شاء الله سپس وارد عرصه نظریه پردازی در حوزه اقتصاد بشوید.

درد ما اینست که کم داریم اقتصاد دانی داریم که دچار اعوجاج در درک مفاهیم ابتدایی (حداقل همان لیبرالیستی اش) مدل های اقتصادی نباشد به خصوص پیش فرضهایی که یک مدل بر اساس آن ها، خروجی اش می تواند احتمالا معتبر باشد و همین جاست که بیشتر اختلافات کارشناسی ، اگر واقعا منشاء کارشناسی داشته باشند و انگیزه های دیگری در میان نباشد، شکل می گیرد و منابع کشور هرز میرود و هزینه های سیاسی تحمیل می شود.

بابا تو را به رضای خدا قبل از این که شیرجه بزنید در حوزه قدرت و سیاست از زور حرص و طمع، کمی هم قبلش درست حسابی درسهاتونو بخونید!

احتمالا شما با آن اقتصاددانی که 5000 درصد را 500 برابر می دانست قرابتی ندارید؟! (298992)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۶:۰۶:۳۰
رفرندام می توانست فتنه ای شود که می توانست ضرر زیادی به نظام بزند که خوشبختانه با درایت و دستور رهبری به دولت مبنی بر اجرای مصوبه قانونی مجلس این فتنه در نطفه خفه شد (298977)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۴ ۱۴:۱۵:۰۷
رفراندوم و بر اساس قانون اساسي از شير ماد ر حلالتر است ااما مغالطه و اب را گل الود كردن و استفاده ابزاري از رفراندوم با رفراندوم قانوني تفاوت دارد (299301)
 
بهرام
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۷:۴۳:۱۸
با سلام
نمیدانم باید از دست این دولت به چه کسی پناه برد از یک طرف ادعای اجرای قانون دولت فلک رو به لرزه در میاره و از طرف دیگر به وظایف قانونی خود عمل نمیکه و جالب اینه که خیلی افراد به خاطر مسائل سیاسی موجود در جامعه به فعالیت های غیر قانونی دولت اشکال هم نمیگیرندکه هیچ تازه طرفداری هم میکنن
اما خدا را شکر که حد اقل رهبری فرزانه ما هر جا که نیاز ببینند جلو کارهای غیر قانونی دولت رو میگیره وگر نه معلوم نبود که چی میشد تازه الان هم معلوم نیست که قضیه مثل مشایی نشه
خدا عاقبت ما را به خیر کنه (298983)
 
م.ج
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۱۸:۵۷:۱۵
دکتر احمدي نژاد عزيز ما
بعد از عبور از هاشمی ، خاتمي ، کروبی و موسوی
اينک نوبت اين سه نفر است
ما از تو پشتيباني مي کنيم (298985)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۲۰:۴۹:۱۷
اقای احمدی شما اگر اجازه می دهید در سال جدید از دست سیاست های اقتصادی شما به خداوند پناه ببرم (298996)
 
عنابستانی
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۲۱:۵۷:۲۴
من در هر دو دوره کاندیداتوری ۀقلی توکلی از طرفداران ایشان ودر یک دوره از مسئولان ستاد ایشان در خراسان بودم و لی امروز به خاطر این لجاجت بی منطق ایشان در مقابل سخن حق احمدی نزاد واقعا متاسفم و از خداوند هم طلب آمرزش میکنم (299001)
 
صادق صادقی دوم
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۲۳:۳۳:۴۶
علت حذف بعضی از کامنت ها معلوم نیست.ما که حرف بدی نمی زنیم:حرف ما این است که رییس جمهور برای اجرای قانون سوگند یاد کرده است ول یا قانون اساسی را یک بار نخوانده است و یا به آن اعتقادی ندارد.البته ایشان در مصاحبه ای وانمود می کرد که نام وزیر خارجه یک کشور مشهور را نمی داند و این به عهده طرفداران ایشان است که به ایشان نمره صداقت بدهند.ما که اهل نمره دادن نیستیم که عده ای را مردود اعلام کنیم ولی ظاهرا اهل ایران و دارای کمی ایمان هستیم و دلمان برای کشورمان می سوزد. (299011)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۱-۰۲ ۲۳:۴۷:۱۴
با این فرمان صریح مقام معظم رهبری حجت بر همگان تمام شد.حالا باید صبر کرد ودید دولت به فرمان رهبری و قانون مجلس تمکین می کند و یا راه خودش را می رود. (299012)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۱-۰۳ ۰۰:۲۶:۰۴
فکر می کنم زمان امتحان اصولگراها هم فرا رسیده اگر حواسشان راجمع نکنند مثل سران فتنه خواهند شد
ضمنا برای چندمین بار نظر من پخش نمی شه امیدوارم این دفعه پخش بشه (299015)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۳ ۰۳:۳۰:۲۱
این سیاست بازی تون حال آدمو بهم میزنه. شارلاتانیزم مطبوعاتی الف اینجور مواقع بالا میزنه. تیتر درست اینه:
«بار بر دوش دولت است؛ دستگاه قانونگذاری به دولت کمک کند./دولت به آنچه قانون شده عمل کند.» (299026)
 
علی
۱۳۸۹-۰۱-۰۳ ۰۴:۵۱:۰۵
اقا این رو خواستی سانسور کن خیالی نیست ...

خداییش ما اصلاح طلب، مخالف نظام، عامل بیگانه، بی دین، چه میدونم ؟ هر چی شما دلت خواست ، ولی کسی هست پاسخ بده به این سوال که واقعا رعایت قانون مصوب مجلس و شورای نگهبان هم نیاز به امر رهبری داره ؟ یعنی رییس جمهور میلیونی ما واقعا تا فرمایشات رهبری نباشه نباید قانون رو رعایت کنه ؟ خداییش رییس جمهوری بوده تو این کشور که دستور صریح رهبری رو یک هفته بزاره زمین؟ اصلاح طب اگر بود حکم اعدامش هم صادر شده بود که ! بحث سر بی عدالتی و بی انصافی هست که یک عده به هر قیمتی می خوان از اقای احمدی نژاد حمایت کنند و بعد که قرار می شه ایشون وظیفه قانونی شون رو انجام بدن بدون دستور رهبری کار راه نمی افته ... اون هم بعضا با یک هفته تاخیر ! خنده دار نیست اون وقت که جدیدا تنها راه رسیدن به ولایت آقا هم باید از ایشون و گروهشون بگذره؟ آقایون که اینطور فرمودند. (299029)
 
yavar115
۱۳۸۹-۰۱-۰۳ ۰۵:۲۷:۲۱
هر آدم بی طرفی اگر کمی به سخنان رهبری توجه کنه میفهمه منظور رهیری چی بود
چرا هرکدومتون حرفا آقا رو به نفع خودتون تاویل میکنید
اگر ولایت مدارید که هستید حرف آقا رو بدون برداشت قبلی عمل کنید
آخه این که مشخص بود که ته منظور آقا این بود چون بار کار روی دوش دولته بهش کمک کنید بزارید همون ستور العمل خودشو عملی کنه
اما دولت هم باید همه ی کارهاش در چارچوب قانون باشه قانونی رو که مجلس تصویب کرد باید عمل کنه
اما نظرات من:
1اصلا با نظر اون دوستمون آقای م ج موافق نیستم که سران فتنه رو با 3نفر مخالف طرح دولت مقایسه میکنن این موضوع یک اختلاف نظره اجراییه
هرچند ما هم کمی از این لجبازی های و دولت حرف زدن و عمل کردن آقایون خسته شدیم
2نظر من اینه که تو در فرهنگ ما مدرک اقتصاد با کار اجرایی اقتصاد خیلی فرق داره
اون اقتصادی که ما تو دانشگاه ها میخونیم خیلیش غربیه و اخیلیش تو عمل به کار نمیاد یا بعضا ضد اقتصاد اسلامیه
با این صحبت بیانیه 3آقایون مجلس با اون لحن خاص موافق نیستم که شما چون اقتصاددان نیستید کار رو بسپارید به اهلش
به نظر من تحلیل اقتصادی آقای احمدی نژاد خیلی خوب بود
بهتره آقایون مجلس دلایل خودشون رو با زبان ساده در همین سایت یا روزنامه هاشون بزنن تا مردم دلایل اونها رو هم بدونن قرار نیست حتما مناظره تلویزیونی باشه که
3 قربون این رهبر برم که اینقدر قشنگ مسائل کشور رو تحت نظر و کنترل دارن و با صحبت های آگاهانشون بدون اینکه کسی دلخور بشه راه و چاه رو نشون میدن (299031)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۱-۰۳ ۰۶:۱۹:۰۹
برای چندمین بار فیلتر سد راه من گذاشته اند تا دسترسی به تایپ اینترنتی نداشته باشم از همان اول کار هر کسی را که خواست حرفی بزند یا زندانی کردند یا خریدند گسترش مافیا گری آن زمان واقعا وحشتناک بود حتی در مکان هائی که من حتی تصور آن را هم نمی کردم آمریکا 400 میلیون دلار برای سرنگونی حکومت ایران سرمایه گذاری می کند و بیشتر آن شاید توسط مزدوران داخلی و خارجی وطن فروش من مطلب جدی روی صفحه شهید آوینی می گذاشتم اما آنها ؟ تعطیلش کردند و مرتب صلوات و صلوات چاپ می کنند یعنی سر بچه را گرم داستان تا مملکت را غارت کنند اگر دلسوز رهبر و ولایت فقیه و ایران و اسلام هستید باید مثل این آقا قلم بزنید مثل صفحه خوتان که گویا از کاشان درست کرده ائید تنها راه مبارزه با آمریکا و انگلیس بیداری مردم است رو راست نوشتن و حقیقت را گفتن . اینها مثل مار هزار سر می مانند در هر لباس و نامی حاضر می شوند تا به مقصود شوم خود برسند از بیت امام گرفته تا شهدای ما...به خدا قسم من همه این راه ها را رفتم الان سر درد دارم این لا مصب مجروحیت شیمیائی نمی گذارد ..نگذارید این انقلاب دست نامردمان بیا فتد عاقبت شومی را من برای مردم ایران می بینم اگر ایران در دست این نادانان وطن فروش گرفتار شود برای همین بار ها گفته ام کاری می کنند تا احمدی نژاد لجبازی کند در حقیقت به پیکره خود ضربه بزند . هزاران راه توطعه را اینها در انگلیس برنامه ریزی خواهند کرد راه نیکی کردن و مهربانی و رو راست بودن و حمایت از مظلوم تنها راه مقابله با شیطان است . (299033)
 
۱۳۸۹-۰۱-۰۳ ۱۱:۱۲:۲۴
شما لطفا ساکت .تا علما را چه ببینید اگر علما را همان 6 نفر روحانیت مبارز میدانید که تکلیفتان روشن است و گرنه اکثریت حوزه علمیه از رئیس جمهور حمایت میکنند.دیدار اخیر رئیس جمهور با ایات اعظام نیز خط قرمزی بر توهمات شما بود.

اگرهم منظور شما از مجلس این سه بزرگوار میبینید باید بگویم مجلس 280 نفر عضو دارد از جانب همه سخن رانی نکنید.


اقای موسوی هم ابتدا به قانون گریزی خود توجه کند بعدا افادات بفرمایند.البته ایشان مرده اند از نظر سیاسی.

مشایی هم مورد تایید ما نیست.مشایی ما که صد شرف دارد به مهاجرانی شما که اکنون نوکر بی بی سی است.پس این به اون در.تازه مشایی که وزیر نیست!
مشایی که مثل وزیر دولت شما وطن فروشی رو به حقوق 2000 هزار دلار بی بی سی تکمیل نکرد
دوست من اولا كه من اصولگرا هستم و از راي دادن به احمدي نژاد پشيمانم.مي دوني اگر هدفمند كردن انجام بشه به خاك سياه ميشينم.
پس از 5 سال به ديدار علما رفتن و ان هم برخورد سرد ديدن از برخي از انان موفقيت نيست.
خدا اقايان توكلي و مطهري را حفظ كند وگرنه معلوم نيست دولت به كجا مي رسيد.
موافقين و مخالفين نظرات بيانگر نظر مردم نيز مي باشد (299068)
 
زهرا میر گرمساری
۱۳۸۹-۰۱-۰۳ ۱۲:۳۰:۴۹
رییس جمهور حتما به قانون عمل خواهد کرد به شرط آنکه توصیه بزرگان به ایشان به تایید مشایی جان برسد.عجیب است که نوابغ هنوز وی را نشناخته اند. (299098)
 
دانشجوی با بصیرت
۱۳۸۹-۰۱-۰۴ ۰۱:۰۱:۴۷
جناب آقای توکلی، برای شما متأسفم. اگر فکر می کنید مته به خشخاش گذاشتن چاره امروز کشور است و به پر و پای احمدی نژاد پیچیدن دردی را از این مملکت دوا می کند برای شما متأسفم. برای شما که در این انقلاب استخوان خرد کرده اید و می دانید که وقتی سکاندار فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای به شما مجلسی ها توصیه کردند با دولت که مسئولیت امور اجرایی کشور را دارد مدارا کنید، از شما چه انتظاری دارند متأسفم جناب توکلی.
به خود بیایید و انقدر با این لجاجت ها دل آقا را خون نکنید...
والسلام علی من التبع الهدی (299246)
 
نورالدین
۱۳۸۹-۰۱-۰۵ ۲۳:۳۹:۱۴
برخی از دوستان اندیشمند که پیام میزارن اصل موضوع رو مد نظر قرار نمیدن اینجا بحث همکاری متقابل دولت و مجلس مطرحه که البته اونایی که مدام دم از این قانون بینوا میدن ملتفت هستن که خودد قانون این رابطه رو تعریف کرده و همه میتونن شکل و چگونگی این رابطه رو درک کنن. به نظر بنده اگه قراره تو همه مسایل از رهبری مایه بزاریم دیگه نه به رییس جمهور و نه به مجلس نیاز داریم آخه چرا همش سراغ رهبری میرید به نظر من انداختن بار مشکلات جاری کشور به دوش رهبری و مجبور کردن ایشون به دخالت در این مسایل هم ظلم بزرگی در حق ایشونه و هم چهره ی نظام رو ناموجه جلوه میده . پس بهتره هر کس تو این مملکت مسولیتی و که مردم از طریق قانون برعهده ش گذاشته انجام بده و اگه واقعا کسی توانایی انجام وظایفش رو به هر دلیلی نداره مرد و مردانه با مردم رک حرف بزنه و اجازه بده کارا در چارچوب قانون پیش بره و دوستان هم بی دلیل سراغ نمیدونم موسوی و کروبی و فتنه و ... نرن آخه برادر من هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد..البته اگه مارو هم تو گروه فتنه گران نزارین.! (299573)
 
مهدي
۱۳۸۹-۰۱-۰۵ ۰۱:۳۰:۲۶
با عرض سلام.روي سخن با سايت الف است. خدارا شكر همه معني فصل الخطاب را فهميديم.مديريت محترم سايت الف آن هنگام كه رهبر از آبروي خود مايه گذاشتند و قانون را براي موسوي و كروبي فصل الخطاب قرار دادند و در نماز جمعه آنگونه دل مارا شكستند شما فقط تماشا گر بوديد و ديديم كه اين آقايان هيچ توجهي به سخنان آقا نكردند و نميكنند. حالا كه نوبت رئيس جمهور شده قانون فصل الخطابه؟عجب؛عجبم دراين فهم از فصل الخطاب كه قانون براي يكي خوب است و يكي بد. از اين روش و تحليل هاي آبكي دست برداريد و كمي هم به آينده بيانديشيد. (299422)
 
مرتضی
۱۳۸۹-۰۱-۰۶ ۱۲:۲۸:۴۹
آقای الف
چرا مطلب من و ننوشتین
در مورد انتخاب تیترتون
مثل روزنامه اصلاح طلب به نفع خودتون رو تیتیر کردین (299635)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.