توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 67370
سريال جديد مديري از ابتدا هم نوروزي نبود
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۵
روابط عمومي مجموعه تلويزيوني «قهوه تلخ» به كارگرداني «مهران مديري» گفت: از ابتدا هم قرار نبود اين سريال در ايام نوروز به روي آنتن برود.
وفا ملك‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس درباره انتشار اخباري مبني بر ايجاد مشكل بين شبكه سه سيما و تهيه كنندگان مجموعه «قهوه تلخ» و منتفي پخش اين سريال در ايام نوروز گفت: از ابتدا و آغاز كار هم قرار نبود اين سريال در ايام نوروز پخش شود و برنامه‌ريزي‌هاي براي پخش در سال 89 بود.
وي افزود: تمام اخبار منتشر شده پيرامون تعطيلي اين پروژه، اختلاف سازندگان آن با صداوسيما و ... شايعاتي بيش نيست و عوامل در حال حاضر مشغول ادامه كار ساخت و تصويربرداري هستند.
به گزارش فارس، در اوايل روزهاي سال 89 اخباري منتشر شد با اين مضمون كه در آخرين جلسه‌اي كه براي توافق ميان مديران شبكه سوم سيما و تهيه كنندگان اين سريال برگزار شد، ظاهرا از طرف مدير شبكه سوم سيما رقم 5/3 ميليارد تومان براي خريد اين سريال پيشنهاد مي‌شود، اما آقايان گليان كه تهيه كنندگي اين سريال را برعهده داشته‌اند، علي‌رغم رقم مذكور، درآمد حاصل از آگهي‌هاي بازرگاني قبل و بخش مياني سريال را هم مطالبه كرده بودند كه مورد تاييد مديران شبكه سوم سيما قرار نمي‌گيرد و بلافاصله پس از اين جلسه، تيزر سريال «زن بابا» به كارگرداني سعيد آقاخاني از شبكه سوم سيما پخش مي شود تا رسما پخش سريال مديري در ايام نوروز منتفي شود.
همچنين برخي ديگر از اين شايعه‌پردازان حضور ده‌نمكي با سريال «دارا و ندار» در اكران نوروزي را عاملي براي پخش نشدن سريال مديري عنوان كرده بودند!
بنابراين گزارش، «قهوه تلخ» 33 بازيگر اصلي دارد و داستان آن با بازي سيامك انصاري در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتداي داستان كه در دنياي امروز مي‌گذرد، يك فنجان قهوه تلخ مي‌خورد و با خوردن آن به تاريخ سفر مي‌كند. او در طول زمان به مورخي تبديل مي‌شود كه در مرور خاطرات تاريخي خود، هربار دچار مسائلي مي‌شود كه اين مسائل داستان‌هاي سريال را رقم مي‌زند.
«محمدرضا هدايتي» نيز پادشاه اين كاخ است، «علي لك‌پوريان» نقش مليجك را ايفا مي‌كند. «ساعد هدايتي» نيز پزشك دربار است.
در مجموعه تلويزيوني «قهوه تلخ» كه به تهيه كنندگي «مجيد آقاگليان» و «حميد آقاگليان» ساخته مي‌شود، بازيگراني نظير سيامك انصاري، علي لك‌پوريان، آرام جعفري، سحر زكريا، اليكا عبدالرزاقي، سحر جعفري جوزاني، هادي كاظمي، نادر سليماني، بيژن بنفشه‌خواه، فلامك جنيدي، سعيد پيردوست، ساعد هدايتي و ... ايفاي نقش مي‌كنند.
داستان‌هاي مجموعه تلويزيوني «قهوه تلخ» توسط امير مهدي ژوله و خشايار الوند نوشته شده است و مهران مديري در آن نقش يك تاجر ونيزي را ايفا مي‌كند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.