توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 68913
برگزاري نخستين جشنواره جوان و رسانه در كشور
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۲۰
 دبير جشنواره ملي جوان و رسانه گفت: جشنواره جوان و رسانه براي نخستين بار در دو بخش مطبوعات و خبرگزاري‌ها نرم‌افزار و رسانه ديجيتال در جشنواره ملي جوان ايراني برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس به نقل از ستاد خبري جشنواره ملي جوان ايراني، سيد محمدرضا حسينيان با اشاره به بخش‌هاي مختلف اين جشنواره افزود: بخش مطبوعات و خبرگزاري‌ها به 11 بخش (خبر، گزارش خبري، گزارش توصيفي، گزارش تحليلي و تحقيقي، سرمقاله و يادداشت، مقاله، گفت‌وگو، تيتر، عكس، گزارش تصويري و صفحه‌آرايي) و همچنين بخش نرم‌افزار و رسانه ديجيتال از 4 بخش: (سايت، وبلاگ، بازي، مالتي‌مديا) تقسيم شده است.
وي افزود: مهلت ارسال آثار تا 30 ارديبهشت است كه جوانان 14 تا 29 سال فعال در حوزه رسانه مي‌توانند با ارسال اصل و تصوير از صفحه منتشر شده و نمونه چاپي از صفحه اينترنتي در اين جشنواره شركت كنند.
حسينيان با بيان اين كه آثار ارسالي در بخش مطبوعات بايد در فاصله زماني 1/1/86 تا 15/2/89 منتشر شده باشند، تصريح كرد: در بخش رسانه‌هاي ديجيتال نيز آثار به صورت فشرده بايد ارسال شوند. موضوع آثار ترجيحاً در حوزه نشاط اجتماعي، اميد به آينده و هويت ايراني و اسلامي باشد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.