توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 68917
خطاي روابط عمومي قوه قضائيه در تكذيب يك خبر
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۳۳
اداره كل روابط عمومي و تشريفات قوه قضائيه در واكنش به اظهارات امروز يك نماينده مجلس شوراي اسلامي خبر منتشره فارس را تكذيب كرد!

به گزارش فارس، الياس نادران نماينده تهران و عضو فراكسيون اصولگرايان در حاشيه جلسه علني امروز مجلس در جمع خبرنگاران از ديدار رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با رئيس قوه قضائيه در خصوص مهدي هاشمي خبر داده بود.
وي در پاسخ به سئوالي درباره صدور حكم بازداشت مهدي هاشمي و وعده هاشمي رفسنجاني مبني بر بازگشت فرزندش به كشور در صورت احضار از سوي دستگاه قضا، گفت كه "آقاي هاشمي بايد اين وعده خود را عملي كند؛ ضمن آنكه ايشان ديداري با رئيس قوه قضائيه هم در اين زمينه داشته است ".
در حالي كه اظهارات امروز نادران از سوي نمايندگان خبري رسانه‌ها پوشش داده شده است اداره كل روابط عمومي و تشريفات قوه قضائيه با صدور اطلاعيه‌اي به جاي رد اظهارات نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي مبني بر ديدار هاشمي رفسنجاني با آيت‌الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه در خصوص مهدي هاشمي صرفا خبر منتشره خبرگزاري فارس را تكذيب كرد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.