توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 68929
کارت طلایی فرهنگیان از اردیبهشت فعال می‌شود
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۵۴
 مدیرکل حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: کارت طلایی فرهنگیان از اوایل اردیبهشت ماه امسال فعال خواهد شد.

به گزارش مهر سید جمال صبح خیز بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع خبرنگاران افزود: این کارت طلایی تمام هزینه های درمانی فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها را در بر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این کارت هزینه های دندانپزشکی، پروتز و عینک فرهنگیان را نیز پوشش می دهد، تصریح کرد: کارت طلایی فرهنگیان گامی در جهت تکریم از فرهنگیان است تا دغدغه  درمان نداشته باشند.
 
صبح خیز در خصوص استخدام  معلمان حق التدریس افزود: 40 هزار نیروی جدید در سال 89 استخدام خواهند شد که 26 هزار نفر از افراد حق التدریس دارای 5 سال سابقه کار است که ثبت نام این آزمون در چند روز آینده آغاز خواهد شد.
 
مدیرکل حوزه  وزارتی آموزش و پرورش و سرپرست مرکز مدارس خارج از کشور  در رابطه با مدارس خارج از کشور اذعان کرد: مدارس ایرانیان در یکصد و یک کشور دنیا فعال هستند که به همان نسبت  در تعامل و ارتباط فرهنگی همه جانبه با آنها قرار داریم.
 
سرپرست مرکز مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در خصوص اعزام فرهنگیان به مدارس خارج کشور گفت: آزمون اعزام فرهنگیان به خارج از کشور همزمان با آزمون استخدامی آموزش و پرورش هفتم خردادماه برگزار و تا شهریورماه افراد واجد شرایط معرفی خواهند شد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.