توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 68932
مرفاوي: سه امتياز را از ذوب‌آهن مي‌گيريم
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۵۹
صمد مرفاوي گفت: در ديدار برابر ذوب آهن، تنها به كسب سه امتياز بازي فكر مي‌كنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با ايسنا، در رابطه با بازي فرداي تيمش با ذوب آهن اظهار كرد: تيم وضعيت خوبي دارد و از لحاظ روحي و فني در شرايط مناسبي به سر مي‌برد. پس از بازي با الاهلي ريكاوري خوبي انجام داديم. اميدوارم فردا بازي خوب و قابل قبولي را انجام بدهيم. بازيكنان و كادر تيم شرايط را به خوبي درك مي‌كنند و تنها براي سه امتياز به زمين خواهند رفت.

وي با بيان اينكه دو تيم شناخت خوبي از يكديگر دارند گفت: ذوب آهن تيم خوب و باكيفيتي است. آنها چند سال است كه در كنار هم بازي مي‌كنند و خيلي هماهنگ هستند. هم ما از آنها شناخت داريم و هم آنها از ما. ذوب آهن تيم قابل احترامي است و فردا بازي سختي برابر آنها خواهيم داشت.

مرفاوي درخصوص وضعيت مجتبي جباري گفت: وضعيت او به گونه‌اي نيست كه بخواهيم از او استفاده كنيم. جباري بايد با تمرين‌ها و شرايط تيمي ما آشنا و هماهنگ شود تا بتوانيم از او استفاده كنيم.

وي ادامه داد: بالاخره بايد مشخص شود كه وضعيت او مناسب هست يا نه؟ اگر او به بهبودي رسيده است، ديگر نيازي نيست كه به كلينيك برود؛ بايد در اختيار تيم باشد.

سرمربي تيم استقلال با تاكيد بر اينكه در چهار بازي باقي مانده تا پايان ليگ برتر تنها به پيروزي فكر مي‌كند گفت: هدف ما در اين چهار بازي كسب هر سه امتياز است. فقط به نتيجه گرفتن فكر مي‌كنيم. حال اينكه قهرمان بشويم يا نشويم بستگي به اتفاقات دارد.

مرفاوي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو در رابطه با بازي با الجزيره در روز ششم ليگ قهرمانان آسيا گفت: اين تيم را به خوبي مي‌شناسيم. بازي رفت با الجزيره و همچنين بازي اين تيم با ساير حريفان اين گروه را ارزيابي كرده‌ايم و پس از بازي با ذوب آهن، تمام تمركز ما بر روي اين بازي معطوف خواهد شد. ان‌شاءالله كه بتوانيم نتيجه خوبي را در اين ديدار به دست آوريم.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال كه آيا در فصل بعد نيز به عنوان سرمربي در تيم استقلال فعاليت خواهد كرد، گفت:‌ حقيقتا تاكنون صحبتي در اين رابطه با واعظي آشتياني مديرعامل باشگاه انجام نداده‌ام. تمام فكر و ذكر من و همكارانم، رقابت‌هاي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسياست.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.