توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 68935
تومور مغزی باعث کناره‌گیری مهین شهابی شد
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۱۲
مهین شهابی برای حضور در مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله قرارداد بسته بود و مدتی نیز در این سریال بازی کرد اما در اوایل اسفندماه سال گذشته به دلیل بیماری در بیمارستان پارس تهران بستری و پس از مدتی مرخص شد ولی دیگر نتوانست عوامل این سریال را یاری کند و از حضور در این مجموعه تلویزیونی انصراف داد.

به گزارش فارس نوه این بازیگر قدیمی درباره اوضاع فعلی مهین شهابی گفت: «او بیمار است و وضعیت جسمانی خیلی خوبی ندارد و پزشکان در حال مداوای او هستند. پس از ترخیص مادربزرگم از بیمارستان، ایشان در منزل بستری و تحت نظر پزشک به سر می‌برند.»

وی شایعه ابتلای شهابی به آلزایمر را درست ندانست.

مهین شهابی متولد سال 1315 در شهر تهران است و دوره بازیگری را سال 1339 در هنرکده آناهیتا سپری کرده است. او فعالیت خود در رادیو را از سال 1337 آغاز کرد و شروع فعالیتش در تلویزیون نیز در سال 1339است.

شروع فعالیت سینمایی او در فیلم «ماجرای جنگل» به عنوان بازیگر در سال 1339 بود و حضور در فیلم «گاو» نیز از جمله فعالیت‌های سینمایی او است.

مجموعه تلویزیونی «آینه» یکی از محبوب‌ترین سریال‌هایی است که با حضور مهین شهابی ساخته شد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.