توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 69379
رئيس يك فرقه انحرافي دستگير شد
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۵۶
رئيس يك فرقه انحرافي كه به صورت هرمي كار مي كرد و مدعي تفويض اتصال به طور عام به روح القدس بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اواخر فروردين ماه بازداشت و روانه زندان شد.
به گزارش جام جم آنلاين وي كه تحصيل كرده خارج از كشور مي باشد مدعي شفاي همه بيماران با اين نوع اتصال است و مبناي كار خود را فرادرماني معرفي مي‌كرد و افرادي را به طور مرتب براي درمانگري آموزش مي‌داد و البته تا به حال پول هنگفتي از اين راه به جيب زده است.

يكي از مطلعين در اين رابطه به خبرنگار جام جم گفت:«اين افراد با ايجاد دفاتر غيرقانوني و بدون مجوز در تهران و ديگر شهرستانها مبادرت به آموزش هاي درمانگري و شبه عرفاني مي كردند و براي موجه جلوه دادن تشكيلات و فرقه خود از چهره افراد موجه و برخي نهادها هزينه مي كردند.اين افراد اكنون بايد پاسخگوي مواري چون دخالت در امر درمان ، دخالت در امر آموزش هاي بدون مجور ، نگهداري اسناد محرمانه دولتي و اسناد علوم پزشكي باشند».

در اين رابطه مطالب ديگري در دست است كه در آينده نزديك منتشر خواهد شد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.