توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 70438
9میلیون امضاء برای بازگرداندن جلفاوه به ایران
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۳
 تعدادی از مدیران سایت های خبری و فعالان رسانه ای در نظر دارند در پاسخ به اظهارات گستاخانه برخی مقامات امارت متحده عربی کمپین 9 میلیون امضاء را برای بازگرداندن استان جلفاوه به سرزمین مادری راه اندازی کنند .

به گزارش شفاف گفته می شود 9 میلیون امضا برابر است با دو برابر کل جمعیت کشور امارات که البته از همان جمعیت نیز درصد کمی اماراتی هستند !


امارات متحده عربی در ۲ دسامبر ۱۹۷۱ میلادی تأسیس شده‌است. قبل از تأسیس به مدت 2700 سال جزو طيف جاذبه‌ي امنيتي اقتصادي و سياسی ایران بوده است و تا سال 1971 یکی از استان‌های ایران به نامه جلفاوه نام داشت. که با اشغال انگلیسی‌ها و سپس هماهنگی انگلیسی‌ها با حکومت خائن وقت حکومت پهلوی به این استان استقلال داد.

این در حالی است که اساساً هیچ حکومتی بدون کسب اجازه از مردم حق واگذاری بخشی از خاک خود به دیگران را ندارد و لذا اقدام حکومت پهلوی در واگذاری این بخش از خاک ایران به انگلیسی ها به لحاظ قانونی و حقوقی اقدام خائنانه ، وطن فروشانه و غیر قانونی است .

اما نکته طنز ماجرا این است که وزیر خارجه همین حکومت جدیدالتاسیس غیر قانونی مدعی حاکمیت بر جزایر سه گانه شده است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.