نظر منتشر شده
۲۲۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 71508
درباره خبر موضعگیری فتنه گران بعد از اعدام تروریست ها
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۰۳








اصلاحیه: باتشکر از حساسیت برادر ارجمند آقای مهران نحوی، همانگونه که تعدادی از بینندگان محترم الف ذیل خبر نقل شده از سایت جهان تحت عنوان "بیانیه موسوی در حمایت از بمبگذاران تهران و شیراز" تذکر داده اند، بیانیه موسوی صفت حق جویی و آگاهی را به ماه خرداد نسبت داده است و نه افراد اعدام شده [موسوی: "در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟"].  الف از بابت سهل انگاری در زمینه نقل دقیق متن اعلامیه متاسف است - گرچه در خبر نقل شده نیز عین همین عبارت موجود است - اما در عین حال یادآور می شود:

1- اعتراض به اعدام 5 تروریست و بمبگذار با اشاره به "ماه حق جویی" منطقی ندارد، جز آنکه این 5 نفر را به طور مستقیم یا غیر مستقیم با حق جویی یا آگاهی مرتبط بدانیم.





2- اگر موسوی، اقدام خیانت بار خود در نسبت دادن تقلب به انتخابات و به آشوب کشیدن کشور و اتفاقات بعد از آن را در قالب برخی اتفاقات ماه خرداد، "حق جویی" می داند، جز تاکیدی بر خیانت وی به کشور و اسلام نیست و بر پرونده اقدامات ننگین خود افزوده است.

3- موضعگیری های مشابه زهرا رهنورد و مهدی کروبی در این باره، تاییدی بر نکات فوق است.

***

متن تذکر آقای نحوی:

 



مطلبی در الف دیدم تحت عنوان : "شقی ترین موضعگیری تاریخ انقلاب" . برایم موضع آقای موسوی  علی رقم خبط و خطاهای متعددش بسیار تاسف آور و البته تعجب آور بود . به سایت خودش (کلمه) مراجعه کردم و متن بیانیه اش را خواندم . بیانه در واقع انتقاد از عملکرد قوه قضایییه  و کوتاهی در رسیدگی به جرائمی چون کوی دانشگاه و کهریزک و پرونده مفاسد مسئولان بود .آنچیزی که مکرراً مورد توجه الف  نیز بوده است . البته اعدام های اخیر را نیز بهانه کرده آنرا بی مقدمه ، تعجیلی  و مبهم خوانده است و حقانیت آنرا زیر سوال برده است. در متن منتشر شده در الف آمده است :  



به گزارش جهان، موسوی در این بیانیه با معرفی این افراد به انسانهای حق جو می نویسد: چگونه است بصورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی و حق جویی پنج نفر رابا حواشی تردید برانگیز به چوبه های دار می سپارند؟   



آنچه در متن بیانیه موسوی آمده چنین است:  



چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای25 و 30 خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد، ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟  



مشخص است که بر خلاف نظر نویسنده مطلب الف منظور موسوی معرفی این افراد به عنوان افراد حق جو نبوده است  بلکه



مقصود ماه خرداد و حوادث مشهور این ماه است . این اشتباه فاحشی است که علی رقم سنگینی پرونده آقای موسوی و اشتباهات بسیار زیاد او بر او وارد نیست وبه نظر می رسد از مصادیق افترا باشد و می دانم که شما این روش را در نقل خبر و بدتر از آن تحلیل بر اساس خبر تحریف شده را به هیچ روی روا نمی دانید . بعلاوه اشاره او به کوتاهی و ضعف قوه قضا در رسیدگی به پرونده های کهریزک و امران و عاملان اصلی آن که خود موجب تشدید و تداوم حوادث پس از انتخابات بود و نیز کوتاهی های مکرر در مکررش در رسیدگی به پرونده های مفاسد اشاره ای صحیح و بجاست هر چند ممکن است بهره برداری سیاسی خودش را مورد نظر داشته باشد.

***





متن اولیه خبر به شرح زیر است:

بیانیه اخیر موسوی در محکومیت اعدام بمبگذاران شیراز و تهران، بی سابقه ترین موضع گیری غیر انسانی در تاریخ انقلاب به شمار می رود به گونه ای که تاکنون هیچ گاه هیچ جریان سیاسی از تروریست ها حمایت علنی نکرده است.



به گزارش جهان، موسوی در این بیانیه با معرفی این افراد به انسانهای حق جو می نویسد: "چگونه است به صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد، ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟".



وی با بیان اینکه این احکام قضائی ظالمانه است مدعی شده است: وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت.



همه این اعتراضات برای حمایت از 5 اعدامی در روزهای گذشته است.



اما این 5 نفر چه کسانی بودند؟



این 5 نفر با نام های فرزاد کمانگر ،علی حیدریان،فرهاد وکیلی،شیرین علم هولی و مهدی اسلامیان به جرم بمب گذاری و ارتباط با گروهای تروریستی اعدام شدند.



مهدی اسلامیان هیچ ارتباطی به ماجرای انتخابات نداشته و بنابر گزارش دادستانی انقلاب، "یکی از عوامل انفجار بمب در حسینیه شهدای شیراز" بوده است. پیش از این دو نفر به نام های روزبه یحیی زاده و علی اصغرپشته به اتهام انفجار در حسینیه شهدای شیراز اعدام شده بودند.



فرزاد کمانگر فردی است که در سال 85 از منزل وی تعداد قابل توجهی بمب ساعتی و اسلحه پیدا می کنند.



بعد از دستگیری فرزاد کمانگر، فرهاد وکیلی در شهر سنندج دستگیر می شود و "در منزل وی ماهواره و یک برگه که محتویات آن به صورت رمز بوده کشف می شود."



بعدها مشخص می شود که این دو در انفجار دو بمب در ساختمان های فرمانداری و اداره بازرگانی کرمانشاه در اردیبهشت سال ۱۳۸۵ نقش داشته اند.



علی حیدریان نیز به اتهام همکاری با این فرزاد کمانگر و ارتباط با پژاک در تهران دستگیر شده بود.



بنابر اطلاعیه دادسرای انقلاب، شیرین علم هولی آتشگاه نیز در خرداد سال ۱۳۸۷ پس از کارگذاشتن یک بمب زیر خودرویی در پارکینگ قرارگاه سپاه در غرب تهران و انفجار آن دستگیر شده است.وی نیز اعتراف می کند که عضو گروهک پژاک بوده است.

















 
 
saeed
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۰۹:۲۵:۰۶
آقاي موسوي صاحب قدرت ومكنت كه شما هستيد .اگر قبول نداري يك نگاهي به حسابهاي بانكي خود داشته باشيد و همچنين به وضعيت افرادي كه با هم خلوت ميكنيد بياندازيد وصاحبان قدرت ومكنت را خواهيد شناخت .ضمنا اينها همانهايي هستند كه اربابان شماو شايد هم خودشما آنها را اجير كرده بودند كه حسين578يه ومسجد آتش زدند. (311394)
 
سعيد
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۰۹:۲۹:۱۵
سلام
تشکر بسيار از آقاي توکلي و دست اندر کاران سايت الف
بايد گفت جدا باعث تاسف است که موسوي و همکارانش چنين طرز تفکري دارند.
کلام نوراني قرآن به ذهنم تداعي شد:
انا هديناه السبيل اما شاکرا و اما کفورا (311395)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۰۹:۳۷:۰۷
هر دم از این باغ بری میرسد..!

ببینم جواب هواداران ایشون چیه؟! (311399)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۲۲:۰۳:۳۹
تنها جواب همینه: تکرار حرف موسوی و زدن دکمه مخالف. انگار ایه قرانه. (312885)
 
شاهد
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۰۹:۴۳:۱۰
خشت اول چون نهد معمار كج
تا ثريا مي رود ديوار كج
اين هنوز اوايل راه موسوي است و منتظر باشيد كه او روزي مانند نوري زاد در مقابل احكام الهي و اسلامي موضع گيري كند. (311400)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۹:۴۰:۲۴
ممکن است یک نمونه از آن احکام الهی و اسلامی که نوری زاد با آن مخالفت کرد نام ببرید؟ (311771)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۱۲:۰۸:۲۷
مخالفت با آيه قصاص: ولكم في القصاص حيات يا اولي الباب (312355)
 
و موسوي
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۰۹:۴۶:۵۰
مكر أيت الله منتظري از مهدي هاشمي حمايت علني نمي كرد؟ (311401)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۰۹:۵۲:۲۳
آقای موسوی با سر توی عمق بازی های سیاسی فرو رفته . نمی خواد باور کنه که شکست خورده .
نتونسته بر خشم خودش غلبه کنه ...
به قول آقا جو گیر شده ... هر کاری نظام میکنه قبل از همه ضد انقلاب ها قلم رو بر می داره حروف رو مثل کار های هنریش(!!!!) می پاشه رو کاغذ ... (311402)
 
pashooyeh
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۰۹:۵۳:۰۱
یکی ازمصائب عمده ی فعالیت سیاسی،التقاط سوژه وابژه است.درچنین حالتی تمام عینیات سیاسی فارغ وتهی ازاقتضائات ذاتی خود،درلفافه ای از ذهنیت فاعل سیاسی پیچیده شده،مآلا هرگزآنچه درواقعیت جاری وساری است،درذهن فاعل سیاسی جای نمی گیرد.بلکه هرآنچه درذهن است ،یا به زبان محاوره،هرچه بخواهد می بیند ومی شنود وادراک می کند.این دورافتادن وفاصله گرفتن ازواقعیات وسوژه محوری عمل سیاسی،یکی ازاصلی ترین تبعات بیماری وعدم تبحر سیاسی درافتراق ابژه وسوژه ی سیاسی است.
میرحسین موسوی نیزمثل بعضی دیگر دراوایل انقلاب،دچار این آفت عمده ی کارسیاسی شده است.یعنی واقعیات را همانطور که دوست دارد ومی پسندد،یا به دیگر سخن با عینک ذهنیت خود،فارغ ازذات واقعیت می بیند.زیراحقیقت خود ساخته وموهومی که درذهن خویش پرورانده است طالب واقعیتی است که می بایست درهرشرایطی رخ دهدتا با حقیقت مجعول ذهنی تطابق بیابد.عدم تطابق واقعیت وحقیقت منجر به فروپاشی روانی می شود.ذهن به طور خودکار وفیزیولوژیکی سعی درتطابق این دوطرف می نماید.درچنین وضعیت خطرناکی،هرواقعیت ساده ای قابلیت این را داردکه درقوه ی دراکه ی موسوی تبدیل به تراژدی هولناکی گردد.یا اینکه هرعمل سیاسی یا اجتماعی بهنجاری تبدیل به واقعیتی نابهنجارگرددوبالعکس.یعنی واقعیات شنیع وهولناک،درذهن موسوی تبدیل به دلپذیرترین واقعیات می گردد.چه اینکه قلب واقعیات بسیار ساده ترازتشکیک درحقیقت موهوم وخود ساخته است.زیراواقعیت چند بعدی است ومضافا برآن،درعصر حاضر واقعیت مستقل ازحقیقت قابلیت ابداع وساخت دارد.مثلا ادعای شکنجه ی جنسی وسوزاندن والی اخر.این آفت ازدوبعد روانی وسیاسی -اجتماعی قابل بررسی است.یا به عبارت دیگر چنین فاعلان سیاسی ازجمله موسوی باید مورد درمان قراربگیرند.اگر این اعدامها درتابستان رخ می داد مطمئنا موسوی ابراز می داشت که حکومت ازتعطیلی مراکز آموزشی سوءاستفاده کرد.اگر درپاییزاین اعدامها صورت می گرفت،موسوی می گفت برای زهر چشم از دانشجویان حکومت این کار راکرد.اگر درزمستان رخ می داد،موسوی می گفت می خواهندبااین اعدامها جریان انقلاب بهمن 57رامنحرف کنند.این بارزترین نشانه ی بیماری حاد سیاسی موسوی است که واقعیت را درلفافه ی ذهنیت پیچیده،آن را به عنوان حقیقت درقوه ی دراکه ی خویش پردازش می کند.یاسعی می کند با حقیقت موهوم وخود ساخته آن را تطبیق دهد.موسوی باید هرچه زودترخودرادرمان نماید.والا تاریخ فعالان سیاسی ای که دچار این بیماری شدند،واجد صفحات سیاه وخونین وننگینی است.
والله خبیربما تعملون (311403)
 
moji1000
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۰۹:۵۵:۳۰
خدا همه ي ما را عاقبت به خير كن ان شا الله . من اميدوارم اين اطلاعيه ساختگي باشد و الا اين احساس به من دست ميدهد كه شايد ايشان را هيبنوتيزم كرده اند مگر ميشود كسي كه در زمان ترورهاي منافقين در اين مملكت از بالاترين مقامات كشور بود چنين موضع گيريي بكند؟؟؟ براي من باور اين سخت است ايكاش آقاي موسوي ميدانست عده اي سلطنت طلب و جدايي طلب قومي در آستانه همين ماهي كه ايشان به آن ماه حق جويي ميگويد چقدر از موضع گيري ايشان شاد ميشوند نه بخاطر مسائل انتخاب بلكه بخاطر اينكه يكي از فرزندان نظام در پايگاه آنها برايشان دانسته يا نا دانسته در حال خدمت است
همين جا به آقاي موسوي ميگويم من تا قبل اين براي شما حقي قائل بودم كه در حق شما جفا شده است اما حالا ميبينم كساني كه در رابطه با شما با صراحت حرف ميزدنند پر بيراه نگفته اند اميدوارم تكذيبيه ايشان را ببينم و اصل خبر دروغ باشد
ان شا الله (311404)
 
ایران
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۴۲:۱۷
شبهه بعد اینه...
\"چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای25 و30 خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد، ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عدل علوی که به دنبالش بودیم؟\"
خوب میشه گفت قرار نیست چون پرونده ای که روند رسیدگی بهش تموم نشده حکمش اجرا بشه و آیا عدم اتمام دادرسری به بعضی پرونده مجوز میشه که دیگه قوه قضائیه هیچ پرونده ای رو اجرا نکنه؟خوب میشه پرسید پرونده رسیدگی شکایت نمایندگان و مردم عادی در قالب طومار ها از شخص ایشون و بعضی دوستان ایشون هنوز هم رسیدگی نشده یا آقازاده فراری رو به عنوان مثال ذکر کرد که هنوز رسیدگی نشدن ولی پرونده شکایت ایشون از روزنامه ها هر روز در دادگاهای ما در حال رسیدگی است؟
به نظر شما ایشون اگه اعتقادی به قوه قضائیه ای که \" قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت\"ندارند چرا از روزنامه به این دستگاه فاسد!شکایت بردند فقط قوه قضائیه وقتی به نفع ما کار کنه خوبه!
ببخشید کلک زدم مجبور شدم اینجوری کامنت بدم که بالای صفحه قرار بگیره:))) (311548)
 
moji1000
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۴:۵۲:۱۱
برادر يا خواهر عزيزم
اگر خود را فقط براي چند لحظه جاي خانواده هاي قربانيان مظلوم حوادث شيراز يا حملات پژاك بگذاريد باز هم از اينجور مطالب كه عوارض اخروي براي شما دارد مينويسيد خدا مي داند كه اگر به اندازه لحظه اي در مجرم بودن اين چند نفر پياده نظام دشمن (منافق) شك داشتم اين مطلب را نمينوشتم
حالا شما بيا و بگو قوه قضائيه فلان است و بهمان آيا عدالت در تمامي دادگاه هاي جهان بطور كامل انجام ميپذيرد كه سركار به خود اجازه ميدهيد به قوه قضائيه جمهوري اسلامي اتهام ببنديد؟!
البته من و شما را در يك قبر نميگذارند اما اميدوارم دير به حقايق اين قضايا پي نبريد بالاخره معادي هست و بازجويي بعد از مرگ و دادگاه الهي به اندازه ذره اي عدالت را اينور آنور نميكند
چه شما بخواهي چه نخواهي جمهوري اسلامي و ريشه ي تنومندش كه مردم مسلمان و شهادت طلب ايران هستند مثل كوه جاي خودش ايستاده است
ان شا الله خدا هم من و هم شما را از وسوسه هاي شيطان دور بدارد (311640)
 
ایران
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۹:۴۳:۳۸
شما کلا خوبی؟
میشه بگی من چی گفتم این همه منو نصیحت می کنی؟
کامنت بالا رو با دو ،سه تای بالایی با هم بخون شاید کمکت کرد... (311772)
 
moji1000
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۷:۲۲:۵۶
من از شما عذر ميخوام حلالم كنيد لطفا (312184)
 
ایران
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۲۳:۱۳:۰۰
حلالت کردم این حرفا چیه؟ (312240)
 
بنده خدا
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۰۱:۳۲:۴۵
سلام
من فکری ام این چند تا مخالف نظرات شماره 312184 و 312240 مخالف چی هستند؟ اصلا نکنه راستی راستی کلید مخالف توسط یک برنامه خودکار بی مغز فشار داده میشه؟!

آخه یه بنده خدایی دچار سوء تفاهم شده بعد هم عذر خواهی کرده حالا مخالفت با این مسئله چه دخلی به موسوی و سیاست و تروریست و این حرفا داره؟

از الف می پرسم و خواهشا یک جواب درست و حسابی بدهند که آیا مطمئن هستند که سایتشون هک نشده و کد امنیتی درست کار میکنه؟ یا اینکه یک عامل نفوذی ندارند یا برنامه سایتشون باگ نداره؟ (312931)
 
احسان
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۰۹:۵۷:۱۲
مدتهاست که پیش بینی شهید آیت به وقوع پیوسته، بنابراین جای نگرانی نیست. (311406)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۷:۲۸:۴۷
پیش بینی شهید دیالمه در باره ی موسوی را شنیدی؟

یه سرچ بکن تو اینترنت و های های گریه کن (311715)
 
مجسن
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۲:۰۲:۲۳
دادش، نمی خواد بهمه، حالا هی براش یاسین بخون!! لجباز.لجباز!
اینا دارن کار مسعود و مریم جونو ، می کنن. (312028)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۰۰:۳۴
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین (311410)
 
president
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۰۷:۵۹
از دیشب طنم دارد می لرزد. واقعا چگونه یک کسی ممکن است به چنین وضعیتی برسد که از این تروریست های جانی حمایت کند؟
شما چگونه می توانید پرپر شدن بهترین جوانان این ممکلت را در حسینیه شیراز ببینی و از قاتلان آن ها حمایت کنی؟
حتی صهونیست ها هم نسبت به کشته شدن هم وطنانشان ناراحت می شوند، اما این تروریست وطنی از قاتلین مردم حمایت می کند.
لعنت بر تو و همه حامیان تروریست (311415)
 
حسینی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۱۰:۰۱
این حرف رییس فتنه عجیب نیست زیرا او توهین کنندگان به عاشورای حسینی را انسانهای خداجو خوانده بود.

اللهم اجعل عاقبة امورنا خیرا (311421)
 
علي رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۱۵:۴۰
چرا اين افراد رو توي دادگاه علني محاكمه نكردند تا همه پي به ميزان رذالت اونها ببرند؟ (311427)
 
ایران
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۲۹:۴۳
عزیز جان این مثلا متهمان حادثه شیراز مدت ها قبل دادگاهی کرده بودن و با حضور وکلا محاکمه شده بون...
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8709021592 (311531)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۷:۲۹:۳۳
خیر منظورشون اینه که هر اتفاقی قراره تو مملکت بفته باید بیان در خونه همه رو بزنن بهشون بگن مثلا بگن فلانی قراره اعدام بشه! (311716)
 
علی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۱۶:۵۱
برای من یه سوال پیش امده که اگر جرم ها اینقدر بزرگ و مستندات قطعی بوده پس چرا بعد از چند سال زندانی و... تصمیم به اعدام گرفته شده.
در ضمن چرا بدونه خبر دادن به خانواده ها اعدام صورت گرفته. آیا خانواده های اونا هم گناه کار بودن که باید شوکه و.. بشن. (311428)
 
ایران
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۳۲:۴۹
چندین سال زندانی نبوده این اتفاق دوسال پیش افتاده بعد شما روند دادرسری هم در نظر بگیر
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8709021592
خوب بعد حکم میرن اعتراض می کنند میره دیوان بعد که حکم تایید شد یه تاریخ برای اجرا تعیین میشه...
در مورد اینکه اولا قانون دستور داده این چنین متهمانی با حضور خانواده اعدام بشن یا این که اصلا خانواده هاشون خبر نداشتن مستندی یا منبعی دارید؟ (311535)
 
علی
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۵:۳۰:۵۱
دو سال نبوده نقل به عین مطلب در مقاله \"فرزاد کمانگر فردی است که در سال 85 از منزل وی تعداد قابل توجهی بمب ساعتی و اسلحه پیدا می کنند\"
توجه به کلمه\"تعداد قابل توجهی بمب ساعتی و اسلحه\" خیلی مهمه ایا همچین مستندات قوی 4 سال نیاز به تعلل برای اعدام داره؟ (311896)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۳۸:۲۰
یک سبز واقی باید بلد باشه که اول هرچی یه چرا بگذاره بپرسه و گرنه نمی تونه سبز بمونه.
نمونه اون رو توی همین مطلب خواهید خوند.
چرا دادگاه غیر علنی بود؟
.....اگر علنی بود
چرا دادگاه علنی بود و ابروشون برد.
......اگه دادگاه علنی بود و متهمان رو با کت و شلوار و ماشین 6 در اوردند.
چرا اعتراف نکردند.
........اگه اعتراف کردن که ما کشتیم.
چرا تلوزیون پخش نکرد؟
.........اگه پخش کرد.
چرا پخش کرد ،اصلا زیر شکنجه بود ارزشی نداره.
.......اگه بگه شکنجه نبوده .
دروغ می گه بدبخت حتما شکنجه شده.با قید وثیقه ازادش کنید بره امریکا.
.......ازادش کردیم رفت امریکا گفت که مردم رو کشته و در زندان شکنجه نشده.
اون قسمت که مردم رو کشته که مبارزه هست. اون قسمت هم که می گه شکنجه نشده به خاطر اثر داروهایی هست که توی زندان بهش دادن.

مطلب بعدی .... (311539)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۶:۱۲:۵۶
واقعا آفرين
آفرين به اين شناخت زيبات
آفرين (312159)
 
mohammad
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۵۸:۰۲
شما از کجا میدانی به خانواده هاشون خبر ندادند نکنه شما با اینها فامیلی؟ (311565)
 
علی
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۵:۲۷:۵۴
هرچند که فامیل بودن جرم محسوب نمی شه اما نیستم.
از اونجا فهمیدم که به فامیلاشون خبر نداده بودند که اونا روز بعد امدند تهران و جمع شدن جلوی اوین.
در ضمن بعد از اون هم یه مصاحبه از برادر زن یکی از اونا خوندم که توش از این که بی خبر بودند و شکه شدند گلایه کرده بود. (311895)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۹:۲۵:۳۶
مگه وقتی این تروریست ها، بمب گذاری کردند، به مردم بیگناه گفتند که قراره ما شمارو بکشیم؟؟؟ (311929)
 
ra-wot
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۲۳:۱۳:۱۰
مرگ بر تروریستهای کثیف .
من نمی دانم به چی مطلب بالا رای موافق داده می شود . (312587)
 
جواد
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۹:۰۳:۱۹
اگر 2 سال طول بكشه ميگن چرا اينقد طول كشيد. اگر زود انجام بشه ميگن چرا ايقدر عجله. راستي حال قوم بني اسرائيل چطوره؟ خوبن؟ سلام برسونين. (311921)
 
علی
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۸:۱۸:۵۶
حال قوم بنی اسرائیل رو از اونا که ادعای دوستی با مردمشون رو دارند بپرسین. (312197)
 
سعید
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۱۷:۲۳
از نظر اقای موسوی و کروبی هر کسی که بتواند به این مملکت هوشیارانه و غیر هوشیارانه ضربه بزند دوست و جزو ملت خدا جوی ایشان میشود.
هر کس بتواند قرآن پاره کند - در روز عاشورا برقصد - به امام و رهبری توهین کند - بسیجی بکشد - پلیس مجروح کند - رسانه های عربی و غربی را خوشحال کند - بتواند پس از آزادی ندای به من تجاوز شد سر بدهد - بی حجاب در کوچه و خیابان برگردد جزو املت خداجوی موسوی و کروبی قرار میگیرد.
حتی اگر بین مردم بمب بگذارد و کودکان را بکشد. (311429)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۴:۲۶:۴۵
كو گوش شنوا آقا سعيد!
خدا امام عزيزمان را رحمت كند، اگر ايشان در قيد حيات بودند با هيچكدام از اينها كوچكترين ترحمي هم نميكردند و آنها هم چون ميدانند كه جانشين صبور ايشان فعلا مامور به صبرند بيحيايي ميكنند.
ان شائ الله خداوند همه ما را منتقم خون امام حسين (ع) گرداند.
الف جان لطفا سانسور نفرماييد!!!!! (311630)
 
ايراني
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۱۷:۳۲
موسوی از امروز رسما یک تروریست است و در نتيجه کساني که پس از اين هم از او حمايت کنند، حامیان ترور و تروریسم محسوب می شوند. (311430)
 
علي رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۱۹:۰۴
طبق اطلاعاتي كه خودتون اعلام كرديد اونها 2 تا 4 سال پيش مرتكب جرم شدن و دستگير شدن

سوال من اينه كه:

- چرا الان اعدام شدن؟

- چرا با همديگه اعدام شدند؟ (با وجود اين كه زمان دستگيري اونها در چند سال مختلف بوده و جرمشون هم ربطي به همديگه نداشته؟) (311432)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۲۰:۰۳:۲۶
ظاهرا شما هم مثل دوستانتان میخواهید با طرح اینگونه سوالات اصل قضیه را لاپوشانی کنید بالاخره این افراد تروریست بودهاند و چه فرقی میکند کی و کجا اعدام بشوند اما از جناب بزرگ دروغ پردازان این سوال است که به شما چه مربوط؟ ایا از اعضای حزب و سازمانی بوده اند که شما به آن وابسته بودید راستی اقای موسوی بجز نخست وزیر بودن برای انقلاب چه کرد و از کجا معلوم که ایشان همچون کشمیری نفوذی سازمان منافقین نیست ؟ جالب اینکه رد پای اکثر دوستانش در وقایع تروریستی بعد از انقلاب موجود است مثل داماد آن یکی دوستش و یا جناب بهزاد خان نبوی و بعضیی دیگر .
اصل را گم و گور نکنید مگر ایشان مورد دیگری داشته که از اعدام اینها اینگونه بر آشفته شده بجز هم نوائی با بیگانگان ؟
پیوند وی و مسعود رجوی را به ایشان تبریک میگویم . (312568)
 
حسن
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۲۰:۰۲
راسته كه ميگن زمان اعدام به خانواده اين افراد اطلاع داده نشده و بعد از اعدام به خانواده‌هاشون خبر دادن؟ (311434)
 
داود
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۰۰:۵۵:۰۷
این که به خانواده اینا (قاتلهای وطن فروش) خبر بدهند یا نه بعهده قاضی هستش و قانون تعیین میکنه که با چی اعدام بشن کجا و چگونه.
اگه راست میگی بگو کارشون مستحق اعدام بوده یا نه.
دوم اینکه خانواده اینا باید خفه خون بگیرن و برن خجالت بکشن که یک چنین جانی هایی تحویل اجتماع دادن و اگر هم بهشون نگفتن حقشونه و باید پول چند متر طنابی که حرومشون کرن هم ازشون بگیرن.
سوم اینکه مگر اینا وقتی بمب میگذاشتن به مردم بیگناه گفتن که حالا به خانواده اینا بگن که کی مجازات میشن.
چهارم اینکه کسی صادق تر از خانواده اینها پیدا نشده که ازشون سوال بپرسن. (312267)
 
ايراني
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۲۱:۱۴
1) موسوي بعد از رجوي، دومين نفري است که با بازماندن از رياست جمهوري تروريست مي شود. بايد به خاطر اين موضوع که چنين قاتلي رئيس جمهور نشده خدا را شکر گفت و بايد به شدت با او برخورد کرد.
2) هاشمي ديروز گفته بود که بر سر حرف هاي خود در نماز جمعه کذايي اش است، همان حرف هايي که بسياري آن را به حمايت از فتنه سبز تعبير کردند و آن را مايه دلگرمي موسوي دانستند. دلگرمي ديروز هاشمي را در بيانيه تروريستي ديشب موسوي بي تاثير ندانيد.

اگر حامي نقد منصفانه هستيد؛ منتشر کنيد. (311436)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۳۱:۴۲
آقا جونم
منم یه بیانیه بدم در موردش مقاله مینویسین؟
ول کنین دیگه بابا طرف خوشحاله واسه خودش (311445)
 
as
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۳۴:۱۰
اخرین میخ تابوت جلبک ها شکست در انتخابات اخیر است و موسوی میخواهد کارهای بکند که اگر رد صلاحیت شد وا مظلوما سر بدهد و اگر بخاطر اثبات جایگاهش نزد مردم در انتخابات شرکت داده شد مهر تایید بر رفتارو اعمالش بزند ، اما زهی خیال باطل که رهبرمان فرموده اند شما از فراموش شدگانید . (311449)
 
محمد رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۳۴:۵۸
همه خط و خطوط سايت جهان رو ميدونن!

چرا نقل قول آقاي موسوي رو از سايت جهان كه دشمن ايشون هستند ذكر كرديد؟!!!

البته شايد چون حرفي كه زده همون حرف دل شما و خواست قلبيتون بوده و در واقع دلتون رو حسابي شاد و خنك كرده، اين كار رو كرديد!!! (311450)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۲۰:۰۵:۰۸
لازم نیست توهم پراکنی کنید خرجش یک فیلتر شکن و مراجعه به سایت کلمه است مثل من که رفتم و دیدم.صحت دارد خودتان را به اب و آتش نزنید تا لوثش کنید (312569)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۲۰:۱۹:۱۵
خوب اگه زیاد شک داری برو این آدرس
http://aks98.com/images/4b4mdr4u9ursq0f1cepr.jpg (312571)
 
مصطفی عرب
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۴۳:۰۳
از کسی که اهانت کنندگان روز عاشورا را مردم خداجو می خواند جز این توقعی نیست.
الحمدلله ضمیر خودش را به خوبی نشان داده است (311452)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۴۵:۱۳
\"به گزارش جهان، موسوی در این بیانیه با معرفی این افراد به انسانهای حق جو می نویسد: چگونه است به صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟\"

این هم بلاهتی است که کسی فکر کند در خرداد یا تیر یا...بناست اتفاقی بیفتد و احکام قضایی برای جلوگیری از آن اتفاقات !! صادر شده است!
نه جناب موسوی مردم عزم خودشان را در 9 دی و 22 بهمن و بعد از آن نشان دادند و اگر بنا باشد روزی اقدامی بکنند فقط برای پاک کردن ننگ بقایای فتنه از ساحت انقلاب مقدس اسلامی است! توهم زدگی تا کجا و تا چند!
موسوی از اواخر سال قبل رسما وارد فضای خیانت به ایران شده است. تاکید او بر تحریک قومیتها و ملاقاتهای حقیرانه اش با تجزیه طلبها و قومیت گرایان نمونه ای از این خیانت آشکار به ایران و ایرانی است. هرچند حتی تجزیه طلبها هم بعید است حساب زیادی روی این مهره سوخته استعمار و همدست سازگارا و نوری زاده و چند عنصر بدنام دیگر باز کرده باشند! (311453)
 
حمید مقدم
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۴۶:۰۰
سلام
آقای موسوی کماکان در ادامه توهم تقلب در انتخابات در توهم رهبری اپوزسیون به سر می‌برد. ایشان به مرور به زمان در باب نحوه زایمان زنان، آسفالت خیابان‌ها، حفر چاه و... نیز احتمالا بیانیه خواهند داد. (311454)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۴۹:۳۲
به نظر آقای موسوی در روزهای اخیر بهانه‌ای برای صدور بیانیه نداشته است، لذا دچار چنین گاف بزرگ سیاسی شده است. مهندس موسوی مصداق واقعی سنت استداراج الهی است. امیدوارم ایشان به مسیر صلاح و خیر هدایت شوند. (311458)
 
amirhamta
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۵۴:۵۳
شقی‌ترین موضع گیری عبارتی نارساست. این موضع گیری آقای موسوی، بی‌ شرمانه‌ترین موضع گیری یک ایرانی‌ در حمایت از تروریسم محسوب میشود. جواب خانواده مقتولان، مجروحان، و آسیب دیدگان ترور را ایشان چگونه میدهند. حتما بستگی به گرایشات رنگ و وارنگ خانواده شهدای ترور داره. اگه سبز باشند که معلومه، اما اگر از آقای موسوی حمایت نکردند، خوب ایشان خودشون رو با این مسائل جزئی‌ (و لابد از دید هم مسلکان ایشان متحجرانه) مشغول نمی‌کنه. اصل بیانیه است که باید صادر بشه. (311462)
 
ایران
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۰:۵۶:۰۴
شاید تو یه جمله بشه گفت اونایی که ملت دفع حداکثری می کنند(سلطنت طلبان ،منافقان ،اپوزیسون و امثالهم)موسوی مجبوره جذب حداکثری داشته باشه چون دیگه کسی براش نمونده!
ولی من هنوز هم فکر می کنم موسوی نمی دونه اینا کی بودن و بیانیه رو مثل بیانیه های قبلی فقط قرائت کرده یا اینکه اطلاعات غلط بهش دادن(مثل دفعات قبلی)...
این بنده خدا هنوز فکر می کنه رئیس جمهوره و اگه هر کسی تو کشور مجرم شناخته بشه و یا محکوم بشه چون طرفدارانش بی شمارن(!!!!)پس این فرد هم جز یارانش بوده پس باید ازش حمایت کنه.
تازه من دارم می فهمم بهترین دعای انگار همون عاقبت به خیریه... (311464)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۰۱:۳۶
من واقعاً دراینجا لازم می دونم، از این مؤمن واقعی ( سید بزرگوار آقای میرحسین موسوی) که اینچنین دلسوزانه بفکر تروریستها خداجو که در راه ضربه زدن به اسلام ومسلومین و ترس و تشنج اجتماعی، شهروندان وهموطنان بی گناه را ازبین برده اند و خانواده هایی را عزادار و بی سرپرست کرده اند را داشته باشم.
از خداوند متعال تقاضای اجر و پاداش برای شمارا دارم. (311465)
 
منتظر
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۱۱:۵۵
این آقا مردم رو دراز گوش فرض کرده که همینجوری دروغ به هم میبافه؟
خودش اومده بود تو تلویزیون به احمدی نژاد به خاطراین که می گفت دروغگو هست فحش میداد (311473)
 
علي
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۱۴:۴۶
چرا باید این مردان خداجو را اعدام کرد؟ (311474)
 
شهروند
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۱۴:۴۹
واقعا براي شخص كم شخصيت «ميرحسين موسوي» متاسفم كه نه تنها خودش را به فنا مي دهد، بلكه گذشته اش را نيز به فنا مي دهد. طرفدارانش را نيز به فنا مي دهد.
-----------------------------

البته به ياد خواهيم داشت كه
همانگونه كه امثال ميرحسين موسوي اقدامات شرم آورانه انجام مي دهند، افرادي كه در دستگاهاي دولتي نفوذ كرده و باندبازي اقتصادي ميكنند، دكتراي جعلي داردند، حاشيه هاي ناپسند دارند نيز مايه تاسف هستند. و واقعا آقاي دكتر نادران چه جوانمردانه در مقابل آنها ايستاد (311475)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۱۵:۰۱
آقا به چی میگن خائن! این بابا فقط منتظره یکی یه چیزیش بشه بیانیه بده. کلا بیانیه دوست داره. نگاه نمی کنه ببینه داستان چی بوده و چی شده. مسخره اش رو در آورده. شورش رو در آورده. دیگه آحه آدم چه قدر می تونه خودشو به کوچه علی چپ بزنه. (311476)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۱۸:۰۲
امیدواریم که روزی برسد، که ایشان هم به این مردمی که ایشان همواره آنان و امثال آنان را خداجو می نامند، بپیوند. (311477)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۱۹:۴۷
موسوی در حال عملیات انتحاری نرم است. خداوند بغل دستی اش را رحمت کند. بیچاره نادان و ابله (311478)
 
مهدی بهشتی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۲۳:۰۸
وضعیت حال جناب موسوی :
صم بكم عمي فهم لا يرجعون

___________________________________________________
یه نفر که خابه اگه صداش کنی بیدار میشه ولی کسی که خودش رو به خواب میزنه هرچقدر هم صداش کنی بیدار نمیشه. (311482)
 
خداداد
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۲۸:۰۲
این \"مقاله\"های الف به بازی \"بگو از کجا میتوان فهمید من دروغ میگم؟\" تبدیل شد. (311484)
 
داود
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۰۱:۱۰:۳۹
خیر عزیز
اشتباه گرفتی
این دیگه انتخابات نیست که یه گاف بدی و بگی همه به کاندیدای ما رای دادن، این قضیه بحث مجازات چند تا خائن وطن فروش و مزد بگیر بیگانه هستش.
راستی اون طفل بیچاره که تکه تکه شده بود تو بمب گذاری آقایان هم دروغه یا اون اعلام قبول مسوولیت بمب گذاری در خارج از کشور یا نکنه این بچه پاسدار بوده یا بسیجی و گروه فشار که باید خونش ریخته بشه.
البته مطمئنم اون دوستایی که رای مخالف میدن توی دل خودشون از مجازات این افراد خوشحالند با تشکر از همشون چه اونایی که رای موافق و چه اونایی که نظر مخالف میدن. (312271)
 
مرتضي عليدوست
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۲۹:۵۰
ظاهرا اقاي موسوي پس از گذشت يك سال همچنان در جوي كه خودشان ايجاد كرده اند ، مانده اند. داستان ملانصرالدين است كه به مردم دروغ مي گفت در كوچه بقل اش نذري مي دهند و آخر خودش هم شك كرد كه نكند آش نذري مي دهند؟
خبر داريم از افراد موجهي كه از پس حمايت از آقاي موسوي ، توبه كرده اند و كنج عزلت گزيده اند و فقط راز و نياز مي كنند. نظير آيت الله «الف» (از ذكر نام معذورم) كه براي تمامي دانشجويان كوي شناخته شده اند. چرا كه اشتباه براي بزرگان بسيار بزرگتر است.
آقاي موسوي خبر ندارد كه هر چه در باتلاق بيشتر دست و پا بزند ، بيشتر فرو مي رود. شايد هم مانند سال قبل مي خواهد به بهانه سالروز دروغ بزرگش، يك انقلاب مخملي ديگر به پا كند! اما اين بار قله نظام را هدف گرفته است. اين رسما به معني خروج از نظام است. (311487)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۳۲:۳۶
اینجاست که مرگ حکم لطف الهی برای کسی میشود اگر پارسال موسوی مرده بود من خیلی دلم میسوخت حالا با وجود چنین افرادی دلم برای ایران و مردم ایران خیلی دلم میسوزه (311489)
 
سيد حسن
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۳۷:۱۶
من فکر مي کنم مير حسين از همان اول انقلاب هم ا عتقادي به ولايت فقيه نداشته ولي چون جو آن زمان برخلاف عقيده اش بو سکوت کرده بود ولي اکنون آنچه را که در اين چند سال مخفي کرده بود را به نمايش گذاشت
و با توجه به سخان او فکر نکنم ديگر به اسلام و شيعه اعتقادي داشته باشد (311490)
 
مرتضی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۴۲:۱۴
نرود میخ آهنین در سنگ ! (311495)
 
فرهنگ
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۴۵:۳۵
مطمعن باشید که این اقا دچار مشکلات روحی و روانی عدیده ای است ظاهرا در این اواخر عمر و دردوران کهولت بدجور دچار خلاء همه جانبه شده است . خدا هیچ بنده ای را بسرنوشت میرحسین موسوی دچار نکند .غرور و نخوت همراه با حماقت و اصل کردن فروع ، بکارگیری ناشیانه و اماتورگونه برخی ابزاربرای بیان برخی کاستی ها ،دروغ و افترا ، سفسطه و التقاط و...... از ویژه گیهای این فرد است . چقدر من و امثال من ساده لوح بودیم که برای این مترسک احترامی قائل بودیم .از پایان کار و عاقبت این داماد و فرزند ناخلف لرستان و اذرباییجان !!! در شگفتم . (311498)
 
اسيه
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۴۹:۱۲
اولا لطفا متن بيانيه را بگذاريد.
ثانيا بايد اين موضوع در رسانه هاي عمومي مطرح بشه تا همه بيشتر بشناسنش.
ثالثا اين آقا رسما به يك مهره كه هر كي هر چي بهش ميگه انجام ميده تبديل شده.قطعا خودشم دقيقا نميدونه هدفش از مطرح كردن اين موضوع چي بوده و مثلا چي مي خواسته بدست بياره .
متاسفم كه اين آدم سالها با چهره ظاهر الصلاح خودش و با دور بودن از عرصه ها ي واقعي تصميم گيري مردم را فريب داد و گرنه با اين استعدادش كافي بود چند سال مدير يه جا باشه به سرعت افتضاحش در مي اومد. (311499)
 
علي
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۵۱:۲۳
شما ها هم شلوعش مي كنين كه شقي ترين...

در طول انقلاب از اين بدتر هم داشته ايم مثل نظر محتشمي و مرحوم خلخالي براي همكاري با صدام عليه كويت!! يا از آن بدتر، اعلام جنگ خياباني مسعود رجوي در 30خرداد60 با حمايت رئيس جمهور وقت (311390)
 
ایران
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۴۰:۲۴
ایشون گفت:

\"اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون آنکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ماشده است.وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت\"

خوب اولین سوال اینه که اینها که بودند در اول جواب میشه گفت این افراد بمب گذاران در شهر های مختلف بودند.برای مثال روند رسیدگی به متهمان پرونده انفجار شیرازی اونجوری که ایشون میگه \" روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود \" نبوده و این افراد در روند دادرسی محکوم شدن...

اینم خبر رسیدگی به پرونده متهمان...

راي دادگاه متهمان انفجار شيراز يك هفته ديگر صادر مي‌شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8709021592 تاریخ خبر 87/09/02 - 23:05

البته میشه برای تمام این افراد که اعدام شدن تو اخبار دنبال روند دادرسی گشت و این مثال من برای ذکر نمونه فقط متهمان پرونده شیراز رو بررسی کردم.
سوال دیگه این به نظر شما فقط این افراد در این روزها اعدام شدن تو چند روز و ماه اخیر که یه جست و جویی انجام بدید می بینید اینطور نیست...
شش قاچاقچي مواد مخدر اعدام شدند
89/02/18 - 08:51
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902180012
اجراي حكم اعدام 5 نفر از قاچاقچيان مواد مخدر در مشهد
89/01/23 - 14:39
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901230032
قاچاقچيان مواد مخدر به دار مجازات آويخته شدند
89/01/23 - 11:19
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901230589
جزئيات اجراي حكم اعدام متجاوزان به عنف در مازندران تشريح شد
89/01/26 - 13:02
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901260147
و چند مورد دیگه به نظر شما این روند قضایی ای که همه روزه در حال اجراست به چه صورتی باید اعلام بشه که مورد رضایت ایشون باشه ،اصلا آیاجایی در آیین قضایی اومده که باید روند اجرای پرونده در اختیار ایشون قرار بگیره شاید گفته بشه که ایشون خواستار اعلام عمومی هستند نه به شخص ایشون خوب سوال اینه به نظر شما چرا ایشون که روند اعلام پرونده ها اعتراض دارن چرا مثلا وقتی قاچاقچیان اعدام شدند اعتراض نکردند یا وقتی متجاوزان به عنف در مازندان اگه واقعا دغدغه ایشون نحوه اجرای و اعلام جرائم به صورت عمومی است اولا باید پرونده ها برای ایشون فرق نکنه و می تونست درموارد قبلی هم این مسئله رو بیان کنه نه الآن چون موارد مشابه ماه های قبل هم بوده... (311544)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۷:۵۳:۳۵
سلام خدمت برادران در سایت الف.

دوستان خواهش میکنم سخنرانی شهید دیالمه را در سایت بگذارید درباره ی موسوی.خدا با شماست نگران نباشید.

فایل صوتی سخنرانی تاریخی
شهید دیالمه درباره ی موسوی


http://www.irdc.ir/fa/content/9348/default.aspx


از سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی. (311723)
 
سادات
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۴:۵۶
حالا که چی شهید دیاله هم یک آدمی بوده که برای خودش دیدگاهی داشته .نه خدا بوده نه پیغمبر نه حرفش ایه قرآن بوده ،نعوذ بالله. (312627)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۳:۰۳:۴۳
دوست عزیز مگر من موضع گیری خاصی انجام دادم که شما براشفته میشود.

اخه دیدم به شهدایی مثل همت و باکری علاقه دارید گفتم با شهید دیالمه هم اشنا شوید.

البته نمی دانم چرا نا جوان مردانه گروهی موضع گیریفرزند همت و باکری را پای خود این شهیدان می گذارند

به قول شهید همت

سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول ا. ... انقلاب اسلامی ما دو روند بیشتر نداریم: امامت و امت، امامت و حزب الله والسلام.




این را هم اویزه ی گوشتان کنید. (312730)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۶:۱۴
واقعا خندم گرفت.وقتی شهید دیالمه را اینجوری خطاب میکنی که یه ادمی بوده و یه نظری داشته

وقتی موضع گیری شما درباره ی شهید راه حق اینه به ما حق بدید که در باره ی شما و موسوی و همفکرانتان ده ها برابر از این بد تر فکر کنیم.


اگر دیالمه یه ادمی بوده که یه نظری داشته امکان این وجود نداره که موسوی هم یه ادمی باشه و یه نظری داشته نعوذ بالله خدا نبوده که



اخه شما دوستان عزیز گویا موسوی را خدا میپندارید.و بینانیه هاش را وحی منزل . (312754)
 
حقيقت طلب
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۲:۳۳:۴۹
براي آنها كه به دنبال حقيقتند نه تعصبات شخصي خود و حب و بغض آنها را كور و كر نكرده است:
در سخنان شهيد ديالمه تنها اتهام جدي موسوي عضويت در گروه نخشب است. براي اطلاع از اعتقادات و فعاليت اين گروه لينك زير را نگاه كنيد:
http://www.pajoohe.com/25513/index.php?Page=definition&UID=30617 (312077)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۳:۱۳:۴۳
نه دوست عزیز فقط عضویت در نخشب نبود.بحث بر سر موضع گیری ایشان در برابر روحانیت به خصوص ایت الله کاشانی بود.


راستی در باره ی رهنورد هم گفت.که چگونه نهج البلاغه را منکوب کرده بود. (312737)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۳:۲۰:۱۳
شهیدان برای ما حجت اند

شهیدان زنده اند الله اکبر.


دیالمه خدایت بیامرزد که 30 سال از ما جلو تر بودی (312739)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۰۰:۵۰:۰۵
سلام
من فقط کنجکاو و متعجب شدم از اوناییکه بانظر شماره 312739 مخالفت کرده اند! چه آدمهایی پیدا میشن! یعنی قبول ندارند که:
شهیدان برای ما حجت اند
و
شهیدان زنده اند الله اکبر.
و
شهید دیالمه 30 سال از ما جلو تر بوده است؟

من نمیدانم چطور ما وقت خود را تلف این جور افراد معاند حق میکنیم؟ نکند اینها همانهایی هستند که بر چشم و گوششان مهر زده شده است؟ اینجا چه میکنند؟ (312919)
 
انصافی
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۱۲:۰۰:۴۳
سیره امیرالمومنین در برخورد با ابن‌ملجم مرادی را بیاد بیاورید. از ابن‌ ملجم تروریست‌تر هست.

نکند فکر می‌کنید این سیره امیرالمومنین مخصوص ایشان است و الگوی ما نیست؟

آقای موسوی سوال کرده است و نه به مجازات بلکه به نحوه دادرسی و اطلاع‌رسانی خرده گرفته است. راه حل قضیه اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی است. اگر هر حکومتی ایمن باشد کسی را بدون توضیح به افکار عمومی محاکمه کند امکان فساد در این کار هست.

وقتی محکومین این پرونده‌ها مبارزه مسلحانه کرده‌اند و مبنای صدور حکم و آیین دادرسی‌شان محکم است چه اشکالی هست که اطلاع‌رسانی کامل شود. (312351)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۷:۲۶:۲۹
واقعا موسوی این بیانیه رو داده؟

شهید شاهچراغی سال سوم فیزیک دوست بنده در انفجار حسینیه سید الشهدا شهید شد و تو داری از قاتلانش دفاع میکنی؟

14 نفر شهید 200 نفر مجروح!

چگونه توانستی به عرفان 5 ساله و علی رضای 10 ساله خیانت کنی؟ صحنه جدا شدن سر این طفل 5 سال از بدنش هنوز شب ها کابوس من است .

وقتی که تکه تکه شدن دوستانم را دیدم .


موسوی من از رای به تو نا امیدم.من از رایم به تو پشیمانم. خداوندا مرا ببخش . (311710)
 
انگار واژه ها معنایشان عوض شده.
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۳:۲۳:۵۷
اصلا نگران نباش، فردا به تو هم میگن گروه فشار و مزدور . انگار واژه ها معنایشان عوض شده. (311888)
 
پاسخ به ناشناس
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۸:۳۸:۱۱
شما یک کم فکر کنید ببینید بین آقای موسوی با حقوق بگیر رسمی سازمان سیا چه تفاوتهایی وجود دارد (311912)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۳:۵۲:۰۰
جالبه برام که 126 نفر تا این لحظه رای مخالف به این حرف دوستمون دادند.واقعا می خوام ازشون بپرسم که یعنی انفجار صورت نگرفته یا کسی شهید نشده!؟
پس رای مخالف یعنی چی؟

خدایا نعمت انصاف را به ما ارزانی کن (312085)
 
داود
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۰۰:۲۷:۴۹
دوست عزیز
آماری که به عنوان موافق و موافق ثبت میشود معرف دیدگاه اکثریت مردم کشور نیست متاسفانه دیدگاه اکثریت طبقه تحصیل کرده کشور است.
ضمنا باید گفت که لازم نیست که اینها جواب مثبت بدهند همینکه بدونن که لیدرهای اپوزسیون (تازه موسوی از اون خوباشه بعضی هاشون به خدا و پیغمبر توهین کردن )چه افاضاتی دارن کافیه. (312260)
 
فرهنگ
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۱۷:۵۵:۳۸
برای اینکه می فرمایید نظرات مخالف فوق دیدگاه اکثریت تحصیل کرده است با شما موافق نیستم . هرکسی از داخل و خارح ،با و بدون برنامه گروهی می تواند کامنت بدهد . مگر نخواندید قضیه رای دادن به موسوی و تایمز را . در سایت های خودشان ابراز تاسف کرده بودند که به جای عقل ماهیچه بکار برده اند ( یعنی به اصطلاح کلیک کردن ها با اعمال برنامه و روش های مختلف دور زدن بوده است ) . از ان گذشته بگویند تقلب شده ، اصلابگویند مرگ بر نظام . ادم کمتر احساس تنفر می کند تا اینگونه بمب گذار و قاتل را تایید کنند . هرچند جای خوشحالی هم ذارد . زیرا از این دست سوتی دادن ها ماهیتشان را اشکار می کند . از طرفی خواهش می کنم لفظ تحصیلکرده برای این دست از ادمها را بکار نبرید . ان چند ترم واحد دانشگاهی برای هیچکس معرفت تولید نمی کند . البته معلوم نیست این افراد کی هستند و حرفشان چیست . ایا همه انها اموزش عالی را گذرانیده اند ؟ ایاعده ای از انها اساسا بمب گذاری را قبول ندارند ولی چسبیده اند به شانتاژهای حسین موسوی و سازگارا و شیرین عبادی و سائر عناصر ضد انقلاب ؟ و یا برخی از انها جریانی هستند با شرح کار معلوم و مشخص ؟ به هر حال هر که هستند بیشتر از خط خطی کردن اعصاب شما به خود ضربه میزنند . (312419)
 
احسان
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۱۵:۱۶:۵۱
این آمار حتی نشان دهنده رای طبقه تحصیلکرده هم نیست. این آمار فقط نشانه وضعیت خوانندگان الف است. (312530)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۱۹:۵۴:۰۶
دوست عزیز این عذر بدت ر از گناه است با کدام دلیل شما مخالفین نظر را افراد تحصیل کرده میدانید ؟ با خیلی از این جماعت که تاکنون ارتباط اینترنتی داشته ام متاسفانه بیش از نود درصد آنها بجز توهین و فحاشی پاسخی منطقی ارائه نکرده اند. (312563)
 
آرش
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۱۱:۰۱:۰۱
دوست عزیز انقدر تحصیل کرده ها را به موسوی نچسبانید مگر ما تحصیل کرده نیستیم که به دکتر احمدی نژاد که تنها ریس جمهور عضو هیئت علمی ایران است رای دادیم مگر این که تعریف مان از تحصیل چیز دیگری باشد. شما هم با یک نرم افزار ساخت ای پی می توانید بارها رای بدهید (313020)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۰۳:۰۹:۵۶
در پاسخ به اين سوال كه \"يعني انفجار صورت نگرفته یا کسی شهید نشده!؟\" بايد اشاره كنم كه هيچ آدم عاقلي منكر سوال شما نبست هم انفجار صورت گرفته هم کسانی شهید شده اند اما نظام بايد چوب ناداني برخي مديران خود را بخورد كه بلد نيستند در جامعه براي راي و تصميم خود اقناع ايجاد كنند و ترجيح مي دهند بدون توضيح و سند كار خود را به روش غافلگيري ملت انجام دهند و اين وسط سياسيون جناح ها هم از اين موقعيت براي منافع جناح خود بهره مي برند. مدت هاست به اين نتيجه رسيده ام كه ما احتياج چنداني به دشمن نداريم. خودمان كافي هستيم. (312287)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۰۱:۰۴:۴۷
سلام
من تعجب میکنم! تا این لحظه 238 موافق در برابر 355 مخالف برای نظر شماره 311710 !؟؟
یعنی در جامعه آماری خوانندگان الف اکثریت فقط طرف دار موسوی نیستند بلکه از فعالیت های واضح و مبرهن تروریستی هم دفاع میکنند. الله اکبر!

یعنی 355 نفر از خوانندگان الف با جداشدن سر طفل 5 ساله ای موافقند تا دست از محبوب هوای نفس خود یعنی موسوی بر ندارند!؟

وای بحال این 355 نفر.

آخرتی هم هست اما شما با این طرز فکر دنیا و آخرت خود را نابود خواهید کرد. تماشا کنید به کجا میروید. اسلام فقط نماز خواندن نیست (اگر نماز میخوانید) اسلام فقط روزه گرفتن نیست (اگر روزه می گیرید) اسلام فقط چادر سرکردن نیست (اگر چادر بر سرمیگذارید) ... اسلام تسلیم محض حق شدن به کمال و رسیدن به کمال برپایه تسلیم محض حق شدن است.
اگر چیزی جز حق را بت و یا شریک حق کرده اید و اگر از هوای نفس پیروی می کنید بدانید و با اطمینان بدانید که خود را نابود ساخته اید. (312924)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۹:۰۰:۴۰
آین آقای موسوی و بقیه اذنابش خوب می دانند که هیچ راه گریز و پاسخ قانع کننده ای برای مردم و نظام و قوه قضایی ندارند. زیرا که می دانند به همین زودی زود باید در محکمه ای که انتظارشان را می کشد در برابر میلونها نفر که مستقیما محاکمه را می بینند پاسخگو باشند. به نظر شما ایشان چه چیزی برای گفتن دارد؟ غیر از تکذیب و ابکار؟ غیر از فرافکنی و ایجاد جو شانتاژ؟آیا می تواند برای افکار عمومی چهره قبل از انتخابات خود را بازسازی کند؟ مسلما خیر! مشاوران او فقط یک راه را پیش رو ایشان باز می بینند و آن محجوریت(محجور از ریشه حجر به معنای هذیان است) و اینکه ایشان بر اثر فشارهای روحی و تالمات فراوان به جنون مبتلا گشته است تا این فتنه جو را از چنگال عدالت رها سازند. اینها مقدمه ای برای محاکمه فرداست! ولی از شما می پرسم: محکمه الهی را چه می کنید؟ چگونه پایمال کردن آرمان ها و خون شهدا و بی احترامی به سیدالشهدا(ع) را پاسخ خواهید گفت؟ مطمون باشید این ملت از هرگونه خسارت مادی و معنوی و تهمت و افترا و هر چیز دیگری بگذرد از بی حرمتی به سید الشهدا(ع) نمی گذرد! وهمین یگ گناه در کارنامه سیاه ایشان بس! (311752)
 
یکی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۲۱:۰۸:۴۵
البته درست است که تروریست بودن هیچ فرقی نمی کند که عامل بمب گذاری در شیراز بوده باشد یا نه ولی برای روشن تر شدن موضوع می گم که فقط یه نفر ا زاین اعدامی ها( مهدی اسلامیان) در بمبگذاری شیراز دست داشته. کمانگر و حیدریان غیر از ماجرای کرمانشاه اومده بودن تهران که یه بمبگذاری انجام بدن و وکیلی که با اونها در ارتباط بوده و اون خانمه هم در حال بمبگذاری دستگیر می شه توی تهران. البته همه در ارتباط با گروهگ پ ک ک بودن که به نظر من دلیل اصلی اعدامشون هم همینه. خب منافقین و بقیه ای که از اینا حمایت میکنن پ ک ک رو مثل خودشون! مبارز می دونن و اعضای گروه اونها هم اگه کشته بشن شهیدن!

والله دو روز شبکه منافقین همچین رو مغز مردم رفته که آدم ممکنه اشتباه کنه! کلیپهای حماسی پخش میکنه، خبرهایی از شلوغی در کردستان میگه و خیلی چیزهای دیگه که مردم رو تحت تاثیر بگذاره. تازه امشب 20:30 یادش افتاده که در مورد اونها روشنگری کنه. (311797)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۸:۲۴:۲۹
موسوي يك خائن به تمام معناست. من موندم چرا اينقدر با خودتون تعارف داريد و ميخواين حرفاتون رو تو لفافه بزنيد!!!!!!!!
من واقعا حالم به هم ميخوره كه بعضي از دوستان در مورد اين منافق و خائن اين همه با ترديد و ... صحبت ميكنند. باور كنيد اگه كسي در امريكا 0.1 اين خيانتها را به ايالات متحده هم كرده بود تا الان 1000 سال خودشو فك و فاميلهاشو تو گوانتانامو و ... مفتخر به ديدار نياكانشان كرده بودند.
الان تو امريكا به كسي شك كنند ميگرندش تا بعدن ببينن قضيه چي بوده و شايد بهتر باشه بگيم هر كي رو ميخوان بگيرن اول الكي بهش شك ميكنن اما اين خائن و ... به راحتي در ايران هر كاري دلش ميخواد ميكنه
اميدوارم خداوند ريشه قدرت اينا و تمامي لينكهاي پشتيبانشون رو نابود كنه تا ملت حقشونو كف دستشون بذارن...
الف جان خواهشن فيلتر نكن! (311908)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۳:۵۴:۲۸
وقتی سیر قهقرایی موسوی رو تو این یه سال می بینم یاد سنت استدراج خدا می افتم! (312088)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۵:۴۵:۱۵
دوستان توجه داشته باشند که یه عده مواجب بگیر با عوض کردن آی پی سعی میکنن تعدادنظرات مخالفان نظام رو بالا ببرن دلیلش هم اینه که نظر متنی نمیذارن فقط روی مخالف کلیک میکنن.. مکرو و مکر ا.. و الله خیر الماکرین. (312150)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۰۷:۳۴:۰۴
سلام
تذکر بجایی بود.
واقعا اگر همه کامنت ها را بخوانید نویسنده ها اکثرا بر حق پا فشاری میکنند اما مخالف کلیکی بیش از حد است. این واقعا شک بر انگیز است. به اون هکرهای موسوی پرست ... بگم که ایندفعه یه کمی زیاده روی کردید! ها ها ها سوتی با حالی بود.
(312926)
 
خبر روز
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۴:۰۶
ایشون بهتره قبل از بیانیه دادن کمی فکر کنند . (312690)
 
خبر روز
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۲۰:۵۵:۳۴
خوب مثل اینکه مخالف زیاده اصلا مثل همیشه فکر نکنند . (312874)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۵۲:۳۱
این پیغامی است برای جناب دکتر توکلی از جهت احترام به ایشان. این نظر که مینویسم برای این نیست که حتما منتشر کنید اگر هم مفید بود منتشر کنید ولی هدف اینجانب این است که برادران عزیز چرا فکر میکنید هرچه تیتر و واژه ها را ذاغتر بنویسید حتما مطلب هم جالبتر میشه؟ من مدافع آقای موسوی نیستم ولی شما را بخدا این تیتر است گذاشتید؟ اگر اعلامیه آقای موسوی را در مورد اعدامها قبول ندارید بنویسید که نظر ایشان به این دلایل درست نیست. آخه \"شقی ترین موضعگیری تاریخ انقلاب \" یعنی چی؟ اولا موضع گیری که شقی نمیشه آقاجان. زبان فارسی بلد نیستید؟ اگر بلد بودید مینوشتید شقیانه. حالا اصلا چه لزومی دارد که خودتان را با این ادبیات بی اعتبار کنید. حرف موسوی را اگر معتقدید غلط است نقد کنید تا روی خواننده اثر کند نه اینکه خیال کنید چرچه تند تر و گنده تر حرف بزنید و کلمات سنگین با پسوند \"ترین\" استفاده کنید خواننده هم بیشتر تحت تاثیر قرار میگیرد. لطفا مسول محترم سایت این مطلب را با چارتا آدم عاقل مطرح کند. اگر خواهان اعتبار سایت خود هستید اینطور شعار ندید و واژه های پرت بیربط به مطلب نیاورید (311503)
 
داود
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۰۱:۲۳:۳۸
آقای ناشناس اهل انگلیس :
اولا شما آتو گرفتین که چرا غلط املایی توی نوشتار وجود داره و این دلیل بی اعتبار شدن کل قضیه هست لطفا یه نگاه به متن خودتون بکنین آقای باسواد:
1-اگر هم مفید بود منتشر کنید نه مجید جان :اگر مفید بود منتشر کنید
2-ذاغتر نه مجید جان داغتر
3-چرچه نه مجید هرچه
4-چارتا نه چهار تا
5-....
آخرش نگفتی شیطون از مجازات اینها خوشحالی یا ناراحت؟ (312274)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۱:۵۵:۱۴
اگه ممكنه يه اطلاعاتي از بمبگذاري هايي كه اين تروريستها انجام داده بودند بگذاريد تا بفهميم اقلا كي رو اعدام كردن.

اميدوارم امسال برخلاف پارسال مسئولان كمي شفاف سازي و اقناع را پيشه كنن (311392)
 
ایران
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۴۱:۰۷
به نظر میاد که مشکلی که اینجا بوده اینه که ایشون نگران مسئله ای هستند چون در جایی میگن\" در آستانه ماه خرداد، ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند \" تاکید بر روی خرداد ماه ،میشه برداشت کرد که ایشون نگران اینه که به زعم ایشون مردم(!!!) از این اعدام ها بترسند و در پروژه های برنامه ریزی شده آینده ایشون شرکت نکنند ،یا سوال دیگه اینه در بعد انتخابات در بین افرادی که دستگیر شدند افرادی از انجمن پادشاهی هم بودند و در بین متهمان اعدامی هم چنین افرادی بودند آیا اعتراض رابطه ای بین ایشون و انجمن پادشاهی رو نشون میده؟ و صدها شبهه دیگه که میشه به وجود آورد که چون اخلاقی نیست ذکر نمی کنم و این مورد هم فقط به عنوان مثال گفتم و هیچ اعتقادی هم بهش ندارم. (311545)
 
جواد
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۸:۲۲:۳۷
به نظر من آقاي موسوي احساس ميكنه نظام داره به روزهاي سرنوشت ساز دستگيري و محاكمه انقلابي ايشون نزديك ميشه و ناچاره اينجور دست و پا بزنه و براي خودش از بين تروريستها و خائنين به كشور و خود فروخته ها حامي دست و پا كنه. اميدوارم خرداد ماه ماه حماسه و خون ماه پاك سازي كشور از شر اين جرثومه هاي خبيثي و دنائت و ناراستي و وطن فروشي باشه. (311906)
 
یکی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۲۰:۴۵:۰۶
توی همین الف تمام مشخصات اون 5نفر اومده بود همون روز! (311794)
 
محمدي
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۰۴:۴۷
جريان سبز براي احيائ مجدد خود از هر ترفند پليدي استفاده مي كند ولي غافل از آنكه اين بي آبرويي از جانب خدا براي آنهاست و هيچ راه گريزي براي آن نيست . (311509)
 
يك ايراني
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۰۴:۴۸
وقتي ايشان اوباش روز عاشورا را كه آن جوان بيچاره را وسط خيابان لخت مادر زاد كردند، مردان خداجو ناميد، ديگر از اين موضعگيري اش هم نبايد خيلي تعجب كرد! (311391)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۰:۴۴:۱۰
دوستانی که نظر مخالف دادند بسیار نکته سنج هستند
واقعا هیچ چیز از موسوی بعید نیست
اگر اینا قاتل خواهر زاده اش بودن اجازه محاکمه هم براشون قائل نبود (311858)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۰۵:۱۰
آقای موسوی نمی دونه چی می گه فقط دنبال مخالفت که خودی نشون بده (311511)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۱۲:۰۰
حکایت مهندس موسوی حکایت همون کسی هست که روی زمین افتاد و برای اینکه ضایع نشه تا آخر سینه خیز رفت.
طرفدارای ایشون و جنبش سبز حتما فکر می کنند امثال ما نمی فهمیم چرا موسوی این بیانیه را برای دفاع از حقوق شهروندان اعدام شده داده است.چرا ما می فهمیم ولی می خواهم از آنها بپرسم حد یقف و نقطه پایانی این حمایتها کجاست؟ از دید سبزها چه کسانی قابل دفاع نیستند. اخر ما که از پشت کوه نیامده ایم.درست است مثل سبزها عقل کل تیستیم ولی به اندازه خودمان می فهمیم.سری به سایتها طرفداران موسوی بزنید.بدترین توهینها را به پیامبر و انمه و بخصوص امام زمان و حضرت فاطمه زهرا را در زیر همین پرجم سبز! می کنند. از معاندان و مخالفان و منافقان و هم جنس بازها و کلا هر کسی که از نظام اسلامی سیلی خورده به این پرجم سبز دل بسته اند.حالا هم که تروریستها و ادمکشها شهروند شده اند. زن و بچه مردم و پدر مادر عارف و عرفان که در حسینیه شیراز جلوی چشم پدرشان تکه تکه شدند هم باید خفه خون بگیرند.مبادا به قبای سبزها بربخورد. به جز این است که مهندس شما و همسرش فهمیده که حالا که ما دربین حزب اللهی ها و معتقدین به نظام و اسلام و رهبری جایی نداریم حداقل حمایت اونطرفی ها رو از دست ندهیم تا ببینیم چی می شه.موسوی که سال گذشته همین موقع کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی ایران بود الان تبدیل شده به یک ماشین صدور بیانیه برای مخالفان جمهوری اسلامی ایران.به کجا چنین شتابان.... (311518)
 
غ
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۳:۰۸:۰۷
مطمئن باش اگر هم خانواده افراد کشته شده در شیراز جلوی موسوی بایستند و بگویند که ما از این افراد شکایت داشتیم، و شما چرا این بیانیه را دادی، به انها انگ مزدور نظام بودن و گروه فشار بودن را میزنند.
منتظر آن روزی هستم که موسوی برای ریگی هم بیانیه بده. (311883)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۲۵:۰۱
بنازم به هوش و فراستت دکتر احمدی نژاد که تو قبل از همه مردم ومسئولان نظام چهره واقعی و پشت پرده این و امثالش رو شناخته بودی هر چه بیشتر می گذره واقعیت حرفات بیشتر مشخص میشه و بیشتر به اون مناظره تاریخیت می بالم آفرین بر تو (311524)
 
علی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۳۸:۵۳
اگه اینا علنا محاکمه می شدند واطلاع رسانی میشد موسوی هیچگاه این حرف را نمی گفت (311540)
 
امین
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۳۹:۴۰
این موسوی دیگه داره شورشو در میاره کسیم نیست جلوی این افراطی رو بگیره بمب گذارای رهپویان شیراز حق جو هستن!!!! آقای موسوی میدونی چند نفر رو به شهادت رسیدن؟واقعا برات متاسفم (311541)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۲:۵۹:۴۰
آقای موسوی برای اخذ جایزه صلح نوبل تلاش می کند. بنابراین باید مدارک و مستندات کافی جور کند. فکر می کنم از این به بعد بدترش را هم خواهیم دید. (311566)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۳:۰۱:۳۰
سایت الف اطلاعات ایران قوی است نیازی به اعدام نیست. (311568)
 
يخي
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۳:۰۳:۱۳
ايشون قاطي كردن
زياد حرفاشو جدي نگيرين (311570)
 
حمید کمالی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۳:۰۷:۴۶
من از قوه قضائیه به خاطر درایت و تدبیر در عدم دستگیری این دو (کروبی و موسوی) تشکر می کنم
امیدوارم همچنان این دو را آزاد بگذارند
راستی اگر این دو دستگیر می شدند بت می ماندند
اما حالا هر روز یک گاف می دهند که بسیار خوب است و ماهیت آنها را روشن تر می نماید
امیدوارم قوه قضائیه همچنان این دو را آزاد بگذارد و این دو روزی چند اطلاعیه از این دست بدهند (311575)
 
kr.m313@yahoo.com
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۳:۱۱:۰۲
از کوزه همان برون تراود که در اوست ... (311580)
 
یکی از مردم
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۳:۱۸:۲۲
اصلاً جای تعجب نداره از کسی که به گفته خودش خیلی وقته از کشتی نظام پیاده شده(هرچند که به نظر شهید بصیر دکتر آیت از اولم سوار نبود)
من منتظرم ببینم چه قدر طول می کشه تا مثل گنجی از کشتی اسلام هم پیاده شه. (311587)
 
کمال
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۳:۴۹:۳۱
آب که سر بالا برود آقای آیت از عوامل انگلیس هم لغب شهید پیدا می کند. (311890)
 
داود
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۰۱:۳۳:۴۶
لابد رادیو بی بی سی و مخصوصا شخص شخیص نوری زاده این اتهام رو در رادیو اسراییل به شهید دکتر آیت ( معمار قانون اساسی ایران که نتونستن زیاد تحملش کنن )چسبونده و شما هم از اونا شنیدید.
نخیر جانم اگه عامل انگلیس بود مثل بعضیا یه خش هم به سبیل مبارکش نیفتاده بود و جیبش هم از دلاراشون پر و خیالش هم از حمایت عمو سام جمع دنبال چند تا مدرک دیگه برای پاس کردن جایزه صلح نوبل برای ثبت شدن در کنار اسحاق رابین و یاسر عرفات و شیرین عبادی بوووووووود. (312276)
 
x
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۳:۲۶:۱۹
از چنین شخصی بیش از این هم بعید نیست.... (311593)
 
بیتا
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۳:۳۳:۲۷
روزی صد بار خدا رو شکر می کنم.
شاید این گفته ام خیلی خودبینانه به نظر برسد، ولی حقیقتا به خودم افتخار می کنم که به موسوی رأی ندادم. با توجه به وضعیت اطلاع رسانی که من در این موقعیت با اون مواجه هستم خیلی نزدیک بود که بهش رأی بدهم، ولی در آخرین لحظه بهش شک کردم و منصرف شدم. همچینین افتخار می کنم که در دوره های هفتم و هشتم به یک کاندید خاص رأی ندادم.
خداوندا ! شکر ... (311596)
 
غریبه
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۳:۴۵:۵۲
از وقتی که روزه خوارا و قرآن پاره کن ها شدند امت خداجو.
از وقتی شیرین عبادی شد بانوی صلح
از وقتی که کروبی شد شیخ شجاع
هر لحظه انتظار رویت فاحشه های خداجو(مدونا و امثالهم) رو مکشیم (311607)
 
بهروز
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۳:۵۵:۵۸
اگه خیلی روشن گر هستید اجازه بدبد بیانه این موسوی تروریست پخش شه و سانسور نکنید

متن این بیانیه به این شرح است:

اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون آنکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ما شده است.

وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ، ماه آگاهی وحق جویی, پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عدل علوی که به دنبالش بودیم؟


خوب مگه چی می شد توضیح کامل می دادن تا این حواشی تردید بر انگیز بوجود نیاد و بهونه دسن موسوی هم نمی دادید (311612)
 
moji1000
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۱۲:۲۴:۱۸
برادر عزيزم بهروز ،من نظرات شما را بين نظريات كاربران محترم الف تماما خوانده ام
متاسفانه برداشتم اين بود كه شما هم داريد به نحوي از چند تروريست بي رحم دفاع ميكنيد
اعتقاد شخص بنده اين است كه هر اقدام ظالمانه اي بايد در دادگاه رسيدگي شود اما آيا من و شما يا آقاي موسوي قياس عدالت هستيم؟ و اما در رابطه با بيانيه:
شايد در ماههاي اول پس از انتخابات به اين موضوع شك داشتم كه پاي دخالت خارجي در ميان بوده اما اكنون اطمينان دارم پاي خارجي در ميان است چگونه ميشود توجيح كرد يكي از خواص نظام با هر انگيزه اي حتي به اندازه ي يك موضع گيري چند پهلو كنار عده اي تروريست تجزيه طلب يا سلطنت طلب قرار بگيرد؟
من كه در زمان حملات ضدانقلاب و منافق كودكي بيش نبودم فراموش نكرده ام كه پدرم و عمو هايم و دوستانشان با چه جانفشاني هايي در مقابل اين عمله هاي ظلم ايستادند حالا حتما انتظار داريد امثال مني كه آن دوران را فقط با دركي كودكانه فهميده اند و همين آقا را هر روز از تلويزيون آن دوران كه فقط 2 كانال داشت ميديدند كه هميشه اين حملات ضد انقلاب و منافق را محكوم ميكرد... چه بسا در دوراني كه ايشان مسئول بودند اگر كسي رادر هنگام عمليات تروريستي ميگرفتند بدون درنگ اعدام ميكردند...حالا شما بفرمائيد منافق و ضد انقلاب آن موقع با الان فرق داشت؟
خير هيچ فرقي ندارند حتي به شما ميگويم به مراتب بدتر از آن قبلي ها هستند
برادر من قضيه هاي بعد از انتخابات دردناك بود خوشحالم كه به اين آقاو رقيبشان راي ندادم چرا كه عواقب اخروي حمايت و طرفداري از ايشان بسيار زياد است
به شما هم توصيه ميكنم از بزرگترهايتان بپرسيد كه طرفداران بني صدر چگونه جذب منافقين شدند
شك نداشته باشيد به وقتش همين مردم حسابي از اين عمله هاي ظلم ميكشند كه جاي عبرتش را درتاريخ خواهيد ديد
ان شا الله خدا همه ي ما را به حق اهل بيت از وسوسه هاي ابليس پليد مصون بدارد (313057)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۴:۰۰:۲۷
این بنده خدا مخش هنگ کرده. ایشون برای کرمهای فرستاده شده به فضا هم بیانیه داده ، معلومه برای کرم های زمینی هم بیانیه میده. کرم های خداجو!! (311615)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۴:۱۶:۰۲
سلام :

این نظرات مخالف و موافق این سایت هم برای خودش صیغه ای شده است !
من بار ها نظر داده ام و مثلا موافق رو زدم بجای موافق 2 و بجای مخالف 1 نظر و بلعکس انجام شده !!!

جالبترین حالت نیز امروز اتفاق افتاد برای نظر دوم ( یک ایرانی )
من موافق رو زدم در حالی که یک نظر مخال داده شده و 0 نظر موافق داشت پس از زدنه کلید موافق شد :

موافق : 26
مخالف 51

خداییش سایت افتضاحی شده این الف !
نظرات رو هم که اکثرا موافق احمدی نژاد باشه رو درج نمی کنه و نظرات مخالفان رو بسرعت ! (311623)
 
غ
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۳:۰۲:۴۷
برای بار میلیونم:
وقتی شما نظرت را درج میکنی، یا موافق مخالف را میزنی، صفحه بازخوانی(رفرش) میشه. تو این مدت که صفحه را برای بار اول باز کنی و بازخوانی بشود، کلی افراد مثل شما نظر داده اند. (311882)
 
يوسف جلالي
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۴:۳۱:۵۶
اين صفحه جاي اين بحثها نيست.خيلي كارشناسي شده بايد بررسي بشه. آقاي موسوي هم بايد كارشناسي شده نظر بده نه احساسي.
ما مردم عادي چه نظري درباره چنين موضوعات پيچيده اي ميتونيم بديم.؟
وكيل.قاضي.شاهد عيني.شواهد ارائه شده به دادگاه. سير قانوني دادرسي.حضور وكيل واقعي در جلسات دادگاه . نحوه دستگيري و تفهيم اتهام. نحوه دادرسي. نحوه صدور حكم.فرجام خواهي. رسيدگي نهايي. نحوه ابلاغ حكم نهايي و....
اينها همه بايد بررسي شود تا معلوم گردد كه حق با كيست؟
اين از بنده كه يك شخص معمولي هستم ؟آيا ساخته است؟
پس چگونه نظر بدهم؟ (311632)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۴:۵۳:۵۳
ابر قدرتها بايد بيايندواز درايت مسئولين نظام درس ياد بگيرند به خداقسم آقاي موسوي آدم بي سوادي نيست تحصيلات عاليه دارد ،بيش از سي سال سابقه سياسي دارد،هشت سال نخست وزير بوده ببينيد به قدري حساب شده با او برخورد كرده اند كه الان ديگر بوضوح دارد هذيان مي گويد.جل الخالق ! (311642)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۵:۲۰:۰۶
این آقا اگه آدم حسابیه اول بره ظاهر خانومش رو درست کنه که مایه شرمساریه واقعا از یه پیرزن با این سن و سال این جور آرایش کردن بعیده اگه تونست مشکل رو تو چارچوب خونه خودش حل کنه بعد بیاد داعیه ی مملکت داری کنه و بیانیه صادر کنه (311662)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۵:۲۳:۲۴
آقای موسوی نخست وزیر امام ... تو را چه شده است که به جنگ با حکم قران آمده ای ... چطور این پنج نفر آن موقع که زدنند مردم را در شیراز منفجر کردند عیب و اشکالی نداشت حالا که به حکم قران اعدام شده اند شما را سخت آمده است ؟ چرا از شهید شدن مردم شیراز در حسینیه ناراحت نشدید؟
خدا عاقبتتان را بخیر کند که در بد دامی افتاده اید
خدا به شما رحم کند (311664)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۲۳:۱۴:۳۸
بنده خدا اول مطمئن شو این 5 نفر به چه جرمی اعدام شدند بعد از جنگ با قرآن بگو! (311833)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۵:۲۸:۲۴
من هنوز باورم نمیشه موسوی همچین بیانیه ای داده باشه. که اگه واقعا اینطور باشه فکر نمیکنم کسی از مردم ایران از اون حمایت کنند. حتما وابسته به عوامل خارجیه؟ (311667)
 
ارغوان
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۵:۳۲:۱۲
واقعاً چرا در مورد اين افراد اطلاعات كافي به مردم ندادند. كار اينها جنايت كوچيكي نبود .الان همه خفاش شب يا كركسها يادشونه ولي كسي در مورد اينها اطلاعي نداره ؟؟؟؟ (311671)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۵:۳۷:۵۰
اخه حق داره وقتي خودشون 1 سال مملكتو به اتش كشيدن كسي بهشون كاري نداشت حالا اين چند نفر كه جرمشون عدد و رقمي نيست (311675)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۶:۰۷:۲۴
وقايع بعد از انتخابات باعث شد دشمنان انقلاب دست به بکارگيري آخرين نيروهاي نفوذي شان بزنند. وقتي طارق عزيز جاسوس از آب در مي آيد من که ديگر به هيچ کس اعتماد نمي کنم. ملاک، عملکرد امروز -و فقط امروز - افراد است و بس. (311682)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۶:۱۲:۲۹
مرگ بر منافق (311684)
 
علی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۶:۱۳:۳۸
چررررررررا با موسوی برخورد نمیشود؟؟؟؟... (311685)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۶:۱۴:۳۸
در فیسبوکهای بنام موسوی کامنتهایم را پاک میکننند در اینجا نمیگذارند براین همین است که در دنیای مجازی برخی دستجات خود را بیشمار احساس میکنند (311686)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۶:۲۴:۵۸
فراموش نمی کنم زمانی را که سر صف با دعای صبح گاهی نام میرحسین موسوی چنین می آمد: خدایا توفیق بده مجلس شورا میرحسین موسوی یار امام را..... و ما چه کودکانه فریاد می زدیم: آمین! آقای موسوی بهتر نبود همان اسطوره می ماندند و با این اظهار نظرها دل ملت زجر کشیده و زخم خورده از خودی وبیگانه را نمی سوزاندند زمان آن نرسیده که بدانند با این بیانیه ها ستوت انقلابی خود را در قلوب مردم از بین برده اند؟ (311689)
 
سيروس
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۷:۲۲:۲۷
[نمردم و دفاع موسوي رو از دمكراتها و كومله ها كه اسم خودشونو به پژاك تغيير داده اند ديدم . همين شقي ها و يزيدها در زمان نخست وزيري موسوي پاسدارها مخلص اسلام و وطن اسلامي را جلوي عروسيهايشان در كردستان قرباني (سر مي بريدن) مي كردند !

واقعا خداوند مهري بر دل اينها (امثال موسوي و كروبي) زده كه چشم بصيرت آنها را كور كرده است. (311708)
 
احسان
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۷:۲۸:۳۱
تا مرد سخن نگفته باشد
عيب و هنرش نهفته باشد

تاوقتي ميرحسين سخن نگفت در اين 20 سال
هنري كه نداشت!! ، اما عيوبش آشكار گشت

******************************

عيوب نفوذي هاي در دولت هم كم كم مشخص شده، هم مفاسداقتصادي و موضوع خيابان فاطمي، هم باندبازي هايشان، آيا قوه قضاييه با اينها هم برخوردميكنه؟
راستي ماجراي محمدرضارحيمي و شكايتش عليه دكتر نادران چي شد؟!!!!!! (311713)
 
کاوه
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۸:۰۹:۰۲
دیگه کسی براش نمونده جز منافقین و مطرب‌ها و همجنس بازها
از قوه قضاییه هم هیچ انتظاری برای دستگیری و محاکمه سران فتنه نداریم اصلا بی خیال شدیم باید انقدر (انشاالله کم) صبر کنیم تا سران فتنه به مرگ طبیعی از دنیا برن (311727)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۸:۱۳:۳۷
اصلاً در تصور من نمی گنجد که در کشور دیگری در دنیا مثلاً در مهد دموکراسی (!) انگلیس یا آمریکا کسی آنقدر جرات داشته باشد که از یک تروریست محکوم شده دفاع کند. اینها حتی از متهم به تروریسم هم دفاع نمی کنند. بر خلاف نظر آقای احمدی نژاد ایران آزادترین کشور دنیا نیست، بی در و پیکر ترین و آنارشی ترین است. کجای دنیا کسی با این وقاحت از تروریسم و از کسانی که مردم بیگناه را کشته اند دفاع می کند؟ این دیگر نوبری است که فقط در کشور ما پیدا می شود. (311729)
 
Espeetman
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۸:۴۷:۳۱
ثم کان عاقبت الذین أساءو السوءی، أن کذبوا بآیات الله.

همین جور پیش بره کارش به تکذیب آشکار آیات الهی میکشه.

خدایا به تو پناه میبرم از خودم. (311739)
 
سلیمان
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۸:۴۸:۰۳
بد نیست قبل از اظهار نظر به سخنان وکلای این افراد نیز توجه کنیم و به همین راحتی در این آشفته بازار قضاوت نکنیم..
هر کس که اطمینان از گناهکاری این افراد ندارد شایسته نیست خوشحال باشد همانطور که کشته شدن هیچ انسان بیگناهی شادی ندارد..... (311740)
 
farariman
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۸:۵۰:۰۱
نمي دونم چي بايد گفت!
اما به خودم گفتم كامنت بزارم تا حركت وحشتناك موسوي رو محكوم كنم (311742)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۸:۵۸:۴۲
ببینید من اصلا نمیخواهم بگویم که این افراد نباید اعدام میشدند. اینها تروریست بودند و باید اعدام میشدند. ولی قبول کنید که اینها هم حقی دارند و آن این است که بایستی قبل از اعدام، افراد خانواده و وکیل مطلع میشدند. حق ، حق است حتی وقتی که حق یک آدم کافر باشد (311747)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۹:۰۰:۳۶
من باورم نمیشه این خبر راست باشه برای همین هم گناه موسوی را نمیشورم اول راست بودن اعلامیه را ثابت کنید (311751)
 
احسان محقق
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۹:۰۰:۴۴
پاسخ نظردهنده محترم موجي 1000

دوست عزيز
تاريخ مصرف فردي مثل ميرحسين موسوي كه يكسالي است تمام شده است. ظاهرا ايشان علاقه به زبانه دان تاريخ دارند!

اما يك سوال
افراد حاشيه داري كه اكنون در سمت هاي بالايي هستند مثلا و حواشي بسياري پيرامون باند اقتصادي ايشان هست، چه زماني پرده از چهره شان به كنار ميرود؟  (311603)
 
علیرضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۱۹:۰۵:۴۸
میگن یه نفر تو خیابان زمین میخوره. برای اینکه ضایع نشه تاخونه سینه خیز میره...حالا حکایت کار موسوی مثل اونه. یه تقلبی انتخاباتی بدون مدرک اعلام کرده برای اینکه نگه اشتباه کردم همچنان کله شقی میکنه. آقای موسوی بدان که برای یک اشتباه هزار دلیل هم بیاوری میشود هزار و یک اشتباه . بهترین کار اینه که اشتباه را مردانه بپذیری (311756)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۲۰:۳۳:۱۶
کور کور ابله ابله!
می خواد همون موضعگیری اوایل انقلاب رو بگیره که می گفتن اعدام غلطه. (311790)
 
mhei
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۲۲:۴۵:۵۸
زمانی حرمت شکنان عاشورا بشوند مردم خداجو باید هم ناراحت باشند از اعدام چند آدم کش!!! (311826)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۲۲:۵۸:۵۲
محی جان مومن و مسلمان شیعه علی لطفا اصلاحیه خبر را بخوانید بعدا اداء عابد را بگیر . خدا من را محشور مومنین نمایان نکن (312899)
 
سلیمانی
۱۳۸۹-۰۲-۲۱ ۲۳:۳۹:۲۹
در بهترین حالت می تونم حدس بزنم که افرادی که اطراف آقای موسوی را گرفته اند با چند واسطه (امیدوارم حداقل چند واسطه وجود داشته باشد!!)به عاملان ترور ها متصل هستند و گرنه چنین موضع گیری در زمانی که ایشان بهانه های بسیار زیادی برای تبلیغ علیه نظام دارد چه سودی برایش دارد؟!!!؟ جدا افکار ایشان در اختیار خودش است؟!! (311840)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۰:۱۴:۱۹
میگم چطوریه که نه سایت بازتاب انلاین و نه تابناک این خبر را درج نکردند؟ (311852)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۱:۳۰:۰۵
جهان نیوز که زده
تابناک هم که دولتیه (311869)
 
حمید
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۰:۲۷:۱۲
گذشته از صحت و سقم اظهارات آقای موسوی و نویسنده ی این مقاله، اینها همه نتیجه ی بی اعتمادی به دستگاه قضاییست. دستگاه قضایی هم چندان اهمیتی به شفاف سازی در مورد عملکردش نمیدهد. مثلن مشخص نیست دستگاه قضایی، بطور مشخص، چه برخوردی با عاملان ماجرای کهریزک و کوی دانشگاه کرده است. از این دست مسایل و مثالها زیاد است. تا زمانی که سیاست دستگاه قضایی، سیاست یک بام و دو هواست، همین آش و همین کاسه است.

از یک طرف، احکام «فتنه گران» مثل برق و باد صادر میشود و در رسانه های عمومی پخش و اعلام میشود و از طرف دیگر هیچ خبری از پیگیری ماجرای دانشگاه نیست. حقن و انصافن میشود به همچین دستگاهی اعتماد داشت؟... (311712)
 
ایرانی
۱۳۸۹-۰۲-۲۷ ۱۸:۵۷:۴۰
بی اعتمادی به قوه قضائیه از آنجا ناشی میشود که این اقایان یک سال تمام است که هر غلطی دلشان خواست کردند ولی پای میز محاکمه کشیده نشدند وگرنه محاکمه افرادی که اسناد جنایاتشان آشکار است تردید نیست بهتر است بجای روضه خوانی برای این مرده های متحرک واقعیت پذیر باشد براستی تا کی میخواهید خودتان را فریب بدهید بحث اصلا سر احمدی نژاد نیست بحث بر سر نظامی است که ده ها هزار شهید و جانباز تقدیم آن شده و ما بیکار نمیشینیم که مسخره هائی مثل محملبافها و دیگر دلقک هائی مانند فائقه خانم آتشین که فیلمهای قبل از انقلابش را که باعث افتخار شوهر کارگردانش است موجود است و جناب سعید خان کنگرانی هنوز مزه آغوشش را زیر زبان دارد برای ما تعیین تکلیف کنند . (313425)
 
علی
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۱:۴۸:۱۱
باداشتن هموطنی مثل موسوی, دیگر به دشمنان و اجانب ضد ایرانی دیگری احتیاج نیست.
آفای نخست وزیر سابق, لطف کرده و شما خود بفرمائید که در زمان دولت خود شما چندین نفر اعدام گردیدند؟ آخه مرد حسابی, راستی کلمه خجالت تا بحال بگوشت خورده یانه؟ (311873)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۷:۱۱:۴۰
مازیار بهاری، گزارشگر نیوزویک که در جریان حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران چهار ماه را در زندان گذراند، در دادگاهی غیابی به اتهام «فعالیت‌ ضدانقلابی» به بیش از 13 سال زندان و شلاق محکوم شد.
با تشکر از دولت ایران من سیتی زن کانادا هستم و از طرف خود بابت مجازات عادلانه این وطن فروشان که با سازمان های رجوی و پهلوی ها همکاری می کنند . چطور دولت کانادا من را زندانی و شکنجه روحی کرد. چطور دم مرز آمریکا بیشتر از سه ساعت من را آزار دادند ؟ قوه قضائیه ایران شما هرکاری انجام بدهید مورد احترام ملت کانادا است . چون ما هم از بی عدالتی و فساد و دادن مالیات ها خسته شده ائیم. من برده نیستم . خسته شده ام از بس حمالی این سفید پوست ها را کردم. چرا مسئولین در ایران صدای ما را به گوش مردم نمی رسانند ؟ (311899)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۴:۲۷:۳۶
شما یه ذره خودت فکر کن که حرفات چقدر اعتبار داره (312107)
 
صمد آقا
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۰۰:۴۹:۴۴
خوشبختانه من کلا سیاسی نیستم و نظری درباره بحث های سیاسی ندارم که بدم.

قبلا هم شما این واقعیت های کشورهای خارجی رو عنوان نمودید و بعضی دوستان هم جوابی برای شما ارسال کردند. خواهشن اینقدر منت کارگری تو کانادا رو سرمون نزارید، اگه از موقعیت شغلی و اجتماعی مناسبی برخوردار نیستید، فکر اساسی بکنید. مثلا برگردید ایران، چرا اینقدر اصرار دارید تو اون جهنم سرد زندگی کنید؟

شما خودتون تصمیم به رفتن به کانادا رو گرفتید، حالا هم از موقعیت اجتماعی و کاری مناسب با توقعات بهرمند نیستید، تو ایرانش هم به قول شما \"کارگری و حمالی\" موقعیت مناسبی نداره، در واقع تو هیچ جای دنیا نداره. (312264)
 
سعید
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۸:۳۸:۴۴
سلام
مگه مجبورین درباره چیزی مطلب بنویسین که نمی تونین نصف کامنتهاش رو منتشر کنین. همین یک طرفه و غیر شفاف عمل کردن باعث می شه اعتماد مردم از بین بره و ای کاش این رو درک میکردین که این چقدر برای آینده کشور خطرناکه. (311913)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۸:۵۱:۱۳
به نظر میرسد بیانیه های موسوی توسط کسانی تهیه و انتشار می یابد که از اول هم با اسلام و انقلاب اسلامی مشکل داشتند زیرا وضیعت روحی و روانی ایشان بدتر از آن است که بخواهد اعلامیه بدهد . (311917)
 
ميثم
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۰۹:۲۳:۳۵
قطعه شهداي كانون رهپويان وصال شيراز در گلزار شهداي شهر شيراز مزين به 14 گل پرپر است .كه در فروردين ماه سال 1387 به دست كثيف ترين انسانها يعني گروهك پادشاهي و گروهك پ ك ك به شهادت رسيدند ... هنوز صداي ناله هاي آن شب بمگذاري حسينه سيد الشهدا در گوشمان است پدري كه پاي جدا شده فرزندش را در كنار يادمان پيدا كرد و بعد هم سر جداشده فرزند دومش كه در لابه لاي سقف كاذب حسينيه گير كرده بود ... هنوز يادمان نرفته فقط دو سال از اين موضوع مي گذرد و حال آن نا بخرد مفلوك كه قاطل چهارده نفر محبين اهل بيت را كه فقط جرمشان شركت در مراسم عزاداري سيد الشهدا بود را به عنوان لطيف ترين بندگان خدا مي خواند ... به راستي بايد با اينان چه كرد. (311928)
 
shaker
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۰:۳۹:۱۰
ما بجه های ناخلف ادم وحوا هنوز هم خودمون رو نشناختیم
شیطون به عزت خدا قسم خورده اون قدر اونجه رو خدا دوستش نداره قشنگ جلوه میده که بجه های ادم خودشون به شک بیفتند یا خودشون خودشون روگول بزنند
امان ازدنیا
که امام به بنی صدر دراولین دیدارش دربیمارستان تهران فرمود
اقای بنی صد ر:
حب الدنیا راس کل خطئه
تو به خدا به کروبی وموسوی یکی بگه اگر هنوز انگیزه ای دارند بعد نماز صبح یه ذره قران بخونند واز همزات شیاطین به اغوش امن الهی برند
که خدا ازوسوسه هایی که به انسان میشه اگاه هست
ونحن اقرب الیه من حبل الورید
یادش بخیر بچه بودیم میگفتند دوست بد ادم روبدبخت میکنه
به شما هم گفتند اما ادمی زاد یادش میره ... (311959)
 
قاسمي
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۱:۰۹:۳۰
واقعا بسيار شگفت انگيز است .اولا سخنان موسوي بسيار سخيف ودور از شان يك انسان است كه مدعي اجراي قانون وعدالت دركشور بوده وثانيا اكثر دوستان اين سخنان ايشان را نكوهش كرده كه عقل وعرف هم همين ميگويد ولي بعضيها كهگزينه مخالف را زده با اين اظها رنظر دوستان مخالفت كرده اند نشانه دوچيز است يا اينكه عقلشان مثل كروبي وموسوي زائل شده ومنافقانه فكر ميكنند يا اينكه درد پيروز نشدن نامزدشان درانتخابات بدجوري آزارشان ميدهد.وگرنه هيچ آدم عاقلي سخنان موسوي را تائيد نمي كند. (311985)
 
لیدا
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۱:۱۳:۰۵
این آقا پاک دیوانه شده است گروهک \" پژاک \" بعد از اشغال عراق توسط آمریکایی ها با حمایت مالی و نظامی آمریکا در جهت نیل اهداف آمریکا ساخته شده است آمریکایی ها سلاح و امکانات مالی و اطلاعاتی در اختیار پژاک قرار می دهند تا برای برای جمهوری اسلامی مزاحمت ایجاد کند گروهک تجزیه طلب پژاک تا کنون صدها نفر از هم مطنان بی دفاع و مظلوم ما را به شهادت رسانده و صدها نفر راغ هم مجروح ساخنته است بمب گزاری و اعمال خرابکاری آنها دیگر بماند پژاک همچنین مشروبات الکلی را با نازل ترین قیمت وارد کشور می کند و همچنین یکی از عمده ترین عوامل وارد کننده قرصهای روانگردان به ایران است تا هم کشب در آمدی کرده باشد و هم جوان را مبتلا به شراب و قرصهای روانگردان کند اینجا است که باید از این میرحسین موسوی (حسینک وزیر )باید پرسید در طی 5 سال گذشته که پژاک صدها نفر از مردم غیر نظامی ایران را کشته و تعد بیشتری را مجروح کرده است ایشان کجا بودند تا این اعمال ضد بشری پژاک را محکوم کنند !!نکند مردم مظلوم ایران انسان نیستند و از دیدگاه حسینک وزیر کار پژاک قانونی و عقلانی و خداجویانه است؟؟ اینجا است که می بینیم که بشر چقدر منحط شده است و شکست در انتخابات اورا چنان دیوانه ساخته است که چنین موضعگیری های ضد بشری و ضد اسلامی می کند میر حسینک وزیر نفس های آخرش را می کشد اما خفت و خواری و ننگ و نفرت ابدی برای او خواهد ماند. (311989)
 
ahmad
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۱:۴۰:۰۰
بخدا از اینکه رای مو به این موسوی دادم پشیمونم تا امروز طرفداریشو میگرفتم اما از امروز به بعد بابت او ن ر ایی که به نا حق بهش دادم وفردای قیامت باید جوابگو باشم یکی از مخالفا ومنتقدای سرسختش میشم مرگ بر منافق کور دل که چشمشو بروی حقایق میبنده

انها لا تعمی الابصار و لکن تعمی القلوب التی فی الصدور.

چشمها کور نیستند و میبینند؛

دلها کور شده اند. (312008)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۱:۴۷:۴۵
این سبزا چقدر روحیه لطیفی دارند :
چرا الان باید اعدام بشوند
چرا به خانواده های آنها اطلاع ندادند
چرا دادگاه علنی نبود

آخه چقدر شما دل رئوفی دارین نمیدونم از این همه انساندوستی چرا خسته نمیشن
هیچ کدام از این ها از خودش نمیپرسه که به سر اون خانواده ای که عزیزش رو از دست داد چی اومد
اون پدر و مادری که جسد تکه تکه عزیزش رو تحویلش دادند چه حالی شدند
چون اینا فقط بلدند سؤال کنند و به هیچ سؤالی جواب ندن
من فکر میکردم اینها شاید بعد از واقعه عاشورا و حمایت موسوی از خداجویان ترسوش تنها مسلمون نباشن ولی بعد از این بیانیه دیگه اونا ایرانی هم نیستن
حمایت قاطع از تروریست های کثیف, سبزا و موسویون این را به سؤال های بی جواب دیگه اضافه کنند شاید رفتن تو گینس (312019)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۳:۵۲:۵۹
کاش اطلاعیه ایشان را کامل چاپ میکردیدتابفهمیم ایشان چه گفته و بعد قضاوت کنیم. (312086)
 
nima
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۵:۰۹:۱۳
خدا به حق این ایام فاطمیه ریشه این فاسد رو از زمین بکنه. این آقا تا حالا آب به خودش ندیده بود وگرنه دست هرچه منافق رو از پشت می بست (312130)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۵:۱۳:۴۲
من از طرفداران شما هستم و از موسوي هم هيچ انتظاري نيست كه ديدگاه هاي خود را اصلاح كند ولي انتظار ندارم در نوشته هايتان صداقت و انصاف را رعايت نكنيد.
ايشان ماه خرداد را ماه خداجويي ناميده اند نه آن تروريست هاي كوردل را.هر چند كه همين نظر ايشان نيز جاي تامل دارد.موفق و منصف بمانيد.خدا نگهدارتان. (312132)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۶:۴۳:۱۰
قابل توجه دوستان سبز سبز. سایت الف سایت انتخاباتی نیست. و اگر تعداد نظرات شما بیشتر شود این به معنی پیروزی در انتخابات نیست. البته آقای موسوی هم رئیس جمهور نخواهد شد. علاوه براین اگر نظرات شما بیشتر باشد در انتخابات تقلب نشده است. بنابراین بیخودی نظر ندید. اول درست بخوانید بعد فکر کنید بعد اگر با عقلتون جور در می اومد موافق را بفشارید و اگر با عقلتان جور در نیامد مخالف را بفشارید. پر واضح است که اگر از این دستورالعمل تبعیت نشود آنگاه اولین علامت سوالی که مطرح خواهد شد در مورد عقل و شعور شما خواهد بود. (312169)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۲۲:۱۴:۱۷
اقاجان مرغ این اقایون یه پا داره. (312579)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۷:۰۱:۱۰
جرم تشویش اذهان عمومی بلاخره اتفاق افتاده یانه آقای دادستان عمومی کجایی!!!!؟؟؟؟؟ (312178)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۸:۱۹:۵۲
اقای توکلی از بنزین 27 تومان چه خبر شقی ترین رو ول کن (312198)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۱۹:۲۶:۲۲
بسمه تعالي - ولا تقتلواالنفس التي حرم الله الا بالحق( قران مجيد) درباره اعدام متهمان درايران بايد دستورات قران مجيد وسنت پيامبر گرامي وسيره ائمه اطهار بايد الگو واسوه دادگاه ها بايد باشد شيوه رفتار حضرت علي با قاتل خويش بهترين نحوه رفتار با متهمان ميباشد والا افراط وتفريط هردو محكوم ومورد باز خواست خداوند درروز معاد خواهدبود درباره اعدام افراد توسط يك حكومت كه خودرا پيرو حضرت علي ميداند بايد خيلي وسواس ودقت بخرج داده شود كه درروز قيامت مشگلي براي صادر كنندگان اين احكام پيش نيايد چون انسان درقتل نفس خيلي راحت عمل ميكند ولي در دادن حيات حتي براي يك مورچه هم عاجز است وهمچنين محكوم كردن افراد ويا دفاع آنها از يك عمل حكومت هيچوقت ملاك بردرستي ويا خطاي حكومت نبايد تلقي شود بالاخره صادر كنندگان يك حكم بايد درروز جزا درمورد صحت ويا سقم آن بايد جواب پس بدهند( ان ربك لبالمرصاد) قران كريم (312203)
 
سهیل
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۲۰:۲۷:۲۱
بسمه تعالی
جالبه برام که 126 نفر تا این لحظه رای مخالف به این حرف دوستمون دادند.واقعا می خوام ازشون بپرسم که یعنی انفجار صورت نگرفته یا کسی شهید نشده!؟
پس رای مخالف یعنی چی؟

خدایا نعمت انصاف را به ما ارزانی کن

کسی نگفت که در کانون رهپویان وصال شیراز انفجاری رخ نداده.در بهار سال ۸۶ یا ۸۷ انفجار رخ داد.خودم در مراسمشان شرکت کردم.جانیان در آر سال ۸۷ به اعدام محکوم شدند(نه از خبرگزاری شنیدم نه از مردم عادی از مسپولان کانون شنیدم).مسپله دیگر اینکه در کانون اکثریت به آقای موسوی رای ندااده اند.میتوانید در سایت کانون ببینید.

من ترجیح میدهم ابتدا بیانیه موسوی را ببینم و بعد نظر بدهم.هرچند قاضی لبه پرتگاه جهنم است. (312213)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۱۵:۵۷:۵۲
ببخشید کجای سایت نوشته که اکثرشون به اقای موسوی رای دادن؟؟؟؟ (312533)
 
قاسم
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۲۰:۴۴:۳۴
سلام :

این نظرات مخالف و موافق این سایت هم برای خودش صیغه ای شده است !
من بار ها نظر داده ام و مثلا موافق رو زدم بجای موافق 2 و بجای مخالف 1 نظر و بلعکس انجام شده !!!

جالبترین حالت نیز امروز اتفاق افتاد برای نظر دوم ( یک ایرانی )
من موافق رو زدم در حالی که یک نظر مخال داده شده و 0 نظر موافق داشت پس از زدنه کلید موافق شد :

موافق : 26
مخالف 51

خداییش سایت افتضاحی شده این الف !
نظرات رو هم که اکثرا موافق احمدی نژاد باشه رو درج نمی کنه و نظرات مخالفان رو بسرعت

دوست من شما زیاد به نظر موافق و مخالف توجه نکن
چون هر بار که این صفحه رو بارگذاری کنی میتونی از ابتدا تا انتها دوباره به هرکی که دلت خواست رای مثبت یا منفی بدی

یا حتی چندتا پنجره از مرورگر رو باز کنی وتوی این صفحه بیای وهر چی دلت می خواد به نظری که دوست داری رای مثبت یا منفی بدی
..............................
به نظر من برای جلوگیری از سوء استفده بعضی افراد که شما خیلی راحت میتونید تو این صفحه ببینید کیا هستن

الف باید رای گیری رو با ثبت کردن ip افراد کنترل بکنه که با یک برنامه کوچیک به نظرم حل بشه تا کسی نتونه چند بار به یک نظر رای بده

البته این امکان سایت الف بسیار عالی است ومن توی سایت های دیگه کمتر دیدم اما بشرط اینکه کسی سوء استفاده نکنه وبه یک نظر 256 بار رای نده
.............................
الف اگه صلاح میدونی پخشش کن. (312215)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۰۰:۲۵:۵۹
من چند دفعه این کار رو کردم ولی رای هام فقط همون یک بار اضافه شد. اگه این قضیه راست باشه، پس چرا خودتون این کا رو نمی کنید؟ (312259)
 
قاسم
۱۳۸۹-۰۲-۲۲ ۲۱:۱۹:۱۵
آقای موسوی در این بیانیه نوع دیگری از حق جوی را مد نظر دارند !!
هر کس که در راه خوشنود کردن عوامل غربی دست به هر اقدامی بزند به نظر ایشان خدا جو میباشد

حتی به شهادت رساندن چند طفل کوچک. (312222)
 
ایرانی
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۰۸:۴۵:۲۰
سالیان سال است که مردم ایران به دلیل علاقه به اسلام واقعی (نه اسلام دنیا پرستان دروغگوکه تیشه به ریشه اسلام زده اندبطوریکه تمام کفار قادر به آن نبوده اند )در حفظ اسلام تلاش کرده وهر کسی را با ظاهر اسلام پذیرفته اند ولی اکنون همه پرده ها برافتاده وچهره مردم فریبان کاملاً عیان شده واکثر قریب به اتفاق مردم در مقابل نفاق وجور ایستاده اند بنابراین برخورد با موسوی سودی بحال طایفه نفاق ندارد (312307)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۰۹:۵۰:۴۵
سلام نظر من اینه اونایی که بچه دارن شاید بیشتر درکش کنند وقتی دختری یا پسری با باباش میگه بابا عقل از سر باباش میپره و تصور کن اون بابا در مراسم عزاداری شرکت کنه و بچه اش رو هم پیش خودش ببره و در اون زمان یه بمب منفجر بشه و بچه اش کنارش پر پر بزنه چه قدر درد داره حالا شما طرف کشی قاتلان فرزندان مردم رو میکنید؟ واقعاً اف داره؟ من نه سیاسی ام نه علاقه ای به این چیزا دارم ؟ آدم هر کاره ای بود حتی رییس جمهور و.... لااقل یه جو مرام داشته باشه و ببینه این حرف حمایت از قاتلا چه معنی داره آقای مهندس موسوی لااقل یه کم مشدی باش بی معرفت . ببین ما به چه امیدی می خواستیم رییس جمهور ما بشی ؟ تو که دلت اندازه گنجشکه یعنی قدرت اینقدر شیرینه؟ پس ادعای مسلمانیت چی میشه؟ (312323)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۱۱:۱۱:۵۷
درمورد موسوی اقایی رسایی کاملا درست حدس زده بود و پس گرفتن شکایت کاملا درست بود (312339)
 
ahmad
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۱۲:۱۲:۱۰
این دوستان سبزی که میگن توی نظرسنجی های اینترنتی کاندیداشون پیروز شده میخوام بدونم چند درصد از هموطنا به اینترنت دسترسی دارن (312360)
 
مهتد
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۱۲:۳۹:۱۷
به نام خدا
جالب این جاست که عده ای از اصولگرایان هستند که بر این باورند اگر الان هم میرحسین بیاید بهتر از احمدی نژاد عمل می کند!!! (312370)
 
فراهانی
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۱۵:۵۰:۱۴
سلام دوستان
بنده از یک فراماسون توقع بیشتر از این ندارم
موسوی و زن تاریک فکرش از کارگزاران شیطان هستند که خود را در قطار انقلاب جا زدندو ما آنها را از خادمان مردم و انقلاب تصور کردیم.
ما تندرو هستیم
همانطور که که شهدا تندرویی کردند و امروز نیستند که دهان منافقین دوست نما را داغون کنند. (312405)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۳ ۲۲:۲۶:۵۰
قابل توجه دوستان سبز سبز. سایت الف سایت انتخاباتی نیست. و اگر تعداد نظرات شما بیشتر شود این به معنی پیروزی در انتخابات نیست. البته آقای موسوی هم رئیس جمهور نخواهد شد. علاوه براین اگر نظرات شما بیشتر باشد در انتخابات تقلب نشده است. بنابراین بیخودی نظر ندید. اول درست بخوانید بعد فکر کنید بعد اگر با عقلتون جور در می اومد موافق را بفشارید و اگر با عقلتان جور در نیامد مخالف را بفشارید. پر واضح است که اگر از این دستورالعمل تبعیت نشود آنگاه اولین علامت سوالی که مطرح خواهد شد در مورد عقل و شعور شما خواهد بود.اان کس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند (312445)
 
منصف
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۱۲:۲۸:۴۱
طیف کاربران اینترنت بیشتر متمایل به منتقدان نظام است. بنابراین تعجبی ندارد اگر گاهی دوستان آقای موسوی آرای بیشتری در کامنتهای سایت الف داشته باشند. اما عموم مردم بویژه در شهرستانها موسوی را فاقد تعادل روانی و سیاسی می دانند.
کامنتهای الف حداکثر بیانگر ترکیب خوانندگان همین سایت است و هرگز نماینده تمام ملت ایران نیست. وگرنه هیچ عاقلی نمی تواند اعدام تروریستهای پژاک را زیر سؤال ببرد (312504)
 
منصف
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۱۲:۵۵:۳۸
در این که این 5 نفر تروریست بودند هیچ شکی نیست و حالا در هر زمانی اعدام بشوند کسی نباید از آنها دفاع کند. موسوی اساسا عادلانه بودن این حکم را زیر سؤال برده است و صریحا از آنها دفاع کرده است.
بر فرض که قبل از اعدام این جنایتکارها به خانواده شان اطلاع نداده باشند باز هم مجوزی برای دفاع از تروریستها نمی شود. به قول یکی مگر همین جنیاتکارها وقتی مردم را کشتند قبلا به خانواده هایشان اطلاع می دادند؟
در یک کلام کاری موسوی در دفاع از چند قاتل محارب هیچ توجیه عقلی و شرعی ندارد. (312506)
 
منصف
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۱۳:۰۰:۱۳
قضیه اعتراض موسوی به اعدام این جنایتکاران در این روزها و بهانه های بنی اسراییلی ایشان شبیه به ماجرای زیر است :
گویند خادم یک مسجد روزی در محراب مسجد یک زن و مرد را لخت و در حال کار زشت در محراب مسجد یافت. عصبانی شد و تف کرد و آنها را پیش قاضی برد. در آن زمان آن دو نفر مجرم که در محراب مسجد کار زشت کرده بودند به قاضی گفتند : آین آقای خادم مسجد در مسجد تف کرده است!!!
حالا قضیه موسوی و تروریستها هم همین است که می گویند چرا قوه قضاییه در پی سوء استفاده از این اعدامهاست.
برادر عزیز! این افراد قاتل بودند و شما حقندارید با بهانه های بنی اسرائیلی اعدام آنها را زیر سؤال ببرید. کار شما مثل همان کسی است که گفت چرا در مسجد تف کرده و .... (312508)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۱۴:۵۹:۲۹
اول يك انتقاد از سايت الف
شرط اول نقد يك نظر بيان درست و صحيح آن است.اگر بيانيه موسوي خيلي طولاني بود جاي عذر وجود داشت ولي براي نقد بيانيه اي كه ده سطر هم نمي شود بهتر است اول كاملا منعكس شود و سپس اين چنين بر آن حمله كنيد
من خودم با صدور چنين بيانيه اي در زمان فعلي مخالف بودم ولي اين فرق دارد با اينكه بگوييم منظور ايشان دفاع از تروريست ها بوده.
واقعيت آن است كه نظام ما بر اساس يك اعتماد يك جانبه مي خواهد عمل كند.يعني توقع دارد مردم به هر كاري كه فلان نهاد امنيتي و قضايي و دولتي انجام مي دهد بدون ذكر دلايل و رعايت حقوق طرفين اعتماد كنند.
سوالي كه موسوي هم پرسيده همين است.در حالي كه در مورد پرونده هايي چون كوي و كهريزك كه خود نظام آنها را دردآور توصيف كرده اقدام اعتمادبرانگيزي صورت نگرفته ،چگونه مي توان به ادعاهايي كه از طريق رسانه هاي وابسته بيان مي شود اطمينان كرد.
براي يك نهاد امنيتي كاري دارد كه مقداري سلاح در خانه كسي جاسازي كند و بعد حمله كنند و بگويند كه در منزلش سلاح داشته؟
مي بينيد كه كافي است كمي از اطمينانمان كم كنيم آن موقع سوالات زيادي مطرح مي شود.
چون كمتر با رويه هايي كه پاسخگو محور و شفاف و... باشند روبرو هستيم و با قسم و آيه پيش مي رويم (312527)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۱۵:۵۹:۵۱
بنام خدا- آنرا كه حساب پاك است از محاسبه چه باك است حرف حساب با قوه قضائيه اينست كه هر متهمي اتهاماتش بايد در حضور وكيل به او تفهيم شده باشد دادگاه او بايد علني باشد اگر در قانون اساسي براي چنين داد گاههائي هيات منصفه تعريف شده باشد دادگاه با حضور هيات منصفه وبا حضور وكيل باشد اگر چنين دادگاهي براي هر نوع متهمي تشكيل شده باشد قابل قبول خواهد بود والا اگر هر كدام از موارد دادرسي عادلانه از متهم سلب شده باشد چنين دادگاهي مشروعيت شرعي وقانوني نخواهد داشت من خوف آن دارم كه قوه قضائيه درروز جزا دردادگاه عدل الهي دليل موجهي در مورد احكام صادره از طرف قضات خودرانداشته باشد آنوقت مدافع او در آن دادگاه من وسايرين نخواهيم بود (312534)
 
حميد-ب
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۱۷:۲۳:۵۲
واقعا جناب موسوي با طرفداري از گروهك تروريستي پژاك كه سالهاست مردم اين كشور و نظاميان اين كشور را در مرزها به خاك و خون مي كشد همه را شرمنده خوار و ذليل است دليل نمي شود كه ايشان اگر راي نياورد به سيم آخر بزند و ديوانه وار صحبت كند بنظر بنده مي بايست زودتر ايشان و خانم ايشان را بعنوان بخشي از سران فتنه محاكمه در انشاءالله در صورت حكم قاضي حتي اعدام كنند زيرا ايشان باعث كشته شدن تعدادي جوان بي گناه است. (312547)
 
سيد حسين انتــظـام
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۱۸:۴۶:۲۵
آقاي هاشمي؛ با چه نيتي شروع کرديد!؟

حتماً بهم سر بزنيد

http://www.basiirat.blogfa.com (312555)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۲۰:۰۲:۱۳
دوستان فقط وقتی تعداد رای هاشون پایینه و البته همیشه هم همینطوره به الف تهمت می زنن. باید قبول بفرمایید آراء مخالف نظر شما و موافق نظر آقای موسوی نیز وجود دارند (312567)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۴ ۲۱:۰۰:۲۲
با سلام
دادرسي منصفانه و علني و شفاف، يكي از ويژگي‌هاي اصلي جوامع توسعه‌يافته در مقابل جوامع بدوي و عقب‌افتاده است. موضع‌گيري ايشان جاي تقدير و سپاس دارد. هر جرمي توسط هركس صورت گيرد، رعايت رويه‌هاي دادرسي منصفانه الزامي است. اين الزام، جزئي ازحقوق ملت است كه در قانون اساسي بر آن تأكيد شده است. (312574)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۰۰:۰۱:۴۳
بنده خدا؛ امیدوارم چند سال دیگه از فریادهای کودکانه امروزت هم شرمسار نباشی. (312592)
 
سلام
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۰۰:۱۸:۱۹
حالا شما بعد از چند روز خبر را اصلاح کردید و البته توجیهات خود را خود را نوشتید. اما تکلیف تلقیهای نادرست خبر برای کاربران چه می شود؟ اتهامات، کج فهمیها، تهمتها و اتهامات کاربران و خوانندگان به خاطر خبر نادرست چه می شود؟ آیا درد دین و اخلاق داریم؟ آیا مسلمانیم؟ آیا نمی خواهید جامعه به سمت اخلاق اسلامی سوق یابد؟آیا توجیهات برای فرار از مسئوئلیتها و ایجاد ارامش کاذب برای خودتان، خوانندگان و کاربران است؟ (312593)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۰۰:۲۵:۰۴
چون که بی رنگی اسیر رنگ شد موسوی با رهبری در جنگ شد (312594)
 
بهروز
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۰۲:۵۴:۴۴
من متاسفم به حال خودمان الحق که ما مردم ایران احساساتی و بشدت عاطفی هستیم چرا قبل از اینکه به واقعیت چیزی پی ببریم در موردش به نتیجه می رسیم و نظر می دیم واقعا چند نفر از نظردهندگان کل بیانیه را خوندند چرا اینقدر تابع رسانه ها شدیم و عقل و منطق رو گذاشتیم کنار مصداق همان حرفی که توی یکی از نظرات بود خدا و فردای قیامت رو فراموش نکنیم چرا که باید جوابگو باشیم. تعصب و احساسی بودن را کنار بذاریم و به جای سیاه و یا سفید دیدن مطلق چشمانمان را به خاکستری دیدن عادت بدیم.کسی که از رای دادن پشمونه آدم با ثباتی نیست البته اینجور آدمها توجیهشون اینه که اغفال شدیم خوب از کجا معلوم الان در حال اغفال شدن نیستی اصل بیانیه با یک نیت انسان دوستانه صادر شده و اگر مشکلی هم دارد می توان آن را نقد نکرد نه اینکه بدون توجه به محتوا فقط آن را لگد مال بکنیم. (312600)
 
علی(انگلیس)
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۰۳:۵۳:۵۴
با سلام و تشکر ازشما به خاطر اطلاع رسانی دقیق همچنین تشکر از دوستانی که درباره این خبر مطلالبی رو بیان کردند. بنده مخالفان رو در نظر نمیگیریم چون اعتقادی ندارم که اصلا این عده ایران باشند و یا چند صد نفر باشند که رای مخالف میدن.
اما مخاطب بنده دوستان موافق به نظام و از شما خواهش دارم که سخنان شهید دیاله پس از شندیدن حتما به گوش دوستان و اشنایان برسانند.
کافران به خاطر جهالتشان به هلاکت میرسند.
الله مع الصابرین. (312604)
 
حيدري
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۰۸:۳۱:۲۸
سلام .
يكي به من كمك كنه وجدانم منو مي كشه .
من كه به موسوي راي دادم چطور مي تونم رايم را پس بگيرم ؟
يعني خدا منو مي بخشه كه به اين آدم راي دادم ؟
مثل سگ پشيمانم از اعتمادي كه به چنين مردكي كردم .
تورو خدا نمايشش بديد .
وجدانم عذابم مي ده .
آخه چطور از آدماي جاني حمايت مي كنه ؟

مردم از كجا هب كجا مي رسن اي واي بر من .
يا علي (312619)
 
یک ایرانی
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۰۹:۰۶:۴۹
آقای دانشجو که توانایی اعلام باز یا بسته بودن دانشگاهها را ندارد چرا مسئول انتخابات شد تا این همه مشکلات بوجود آید. خودش گفته قرار نبود دانشگاهها در روز شنبه و یکشنبه بسته باشد (312632)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۰۹:۴۱:۲۷
ایشون گفت:

"اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون آنکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ماشده است.وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت"

خوب اولین سوال اینه که اینها که بودند در اول جواب میشه گفت این افراد بمب گذاران در شهر های مختلف بودند.برای مثال روند رسیدگی به متهمان پرونده انفجار شیرازی اونجوری که ایشون میگه " روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود " نبوده و این افراد در روند دادرسی محکوم شدن...

اینم خبر رسیدگی به پرونده متهمان...

راي دادگاه متهمان انفجار شيراز يك هفته ديگر صادر مي‌شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8709021592 تاریخ خبر 87/09/02 - 23:05

البته میشه برای تمام این افراد که اعدام شدن تو اخبار دنبال روند دادرسی گشت و این مثال من برای ذکر نمونه فقط متهمان پرونده شیراز رو بررسی کردم.
سوال دیگه این به نظر شما فقط این افراد در این روزها اعدام شدن تو چند روز و ماه اخیر که یه جست و جویی انجام بدید می بینید اینطور نیست...
شش قاچاقچي مواد مخدر اعدام شدند
89/02/18 - 08:51
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902180012
اجراي حكم اعدام 5 نفر از قاچاقچيان مواد مخدر در مشهد
89/01/23 - 14:39
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901230032
قاچاقچيان مواد مخدر به دار مجازات آويخته شدند
89/01/23 - 11:19
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901230589
جزئيات اجراي حكم اعدام متجاوزان به عنف در مازندران تشريح شد
89/01/26 - 13:02
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901260147
و چند مورد دیگه به نظر شما این روند قضایی ای که همه روزه در حال اجراست به چه صورتی باید اعلام بشه که مورد رضایت ایشون باشه ،اصلا آیاجایی در آیین قضایی اومده که باید روند اجرای پرونده در اختیار ایشون قرار بگیره شاید گفته بشه که ایشون خواستار اعلام عمومی هستند نه به شخص ایشون خوب سوال اینه به نظر شما چرا ایشون که روند اعلام پرونده ها اعتراض دارن چرا مثلا وقتی قاچاقچیان اعدام شدند اعتراض نکردند یا وقتی متجاوزان به عنف در مازندان اگه واقعا دغدغه ایشون نحوه اجرای و اعلام جرائم به صورت عمومی است اولا باید پرونده ها برای ایشون فرق نکنه و می تونست درموارد قبلی هم این مسئله رو بیان کنه نه الآن چون موارد مشابه ماه های قبل هم بوده...
آیا دولت در مورد اعدام این قاچاقچیان هم همین مقدار تبلیغ کرد؟! به نظرتون هدف از بوق و کرنا کردن این اعدام ها چی بود؟
یک دفعه فهمیدن که همه این افراد بمب گذار و جانی هستند؟! (312647)
 
\\ليرضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۰۹:۴۹:۵۸
واقعا تعجب ميكنم كه چرا آقاي موسوي و زهرا رهنورد دارن از يك مشت قاتل دفاع ميكنن. يعني بايد قاتلين خون جوانهاي پاك حسينيه شهداي شيراز قصاص نشوند .واقعا كه........... (312651)
 
88
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۱:۳۶:۵۶
همه حرفهايي كه نوشتيد كنار
فقط بدونبد اگه موسوي منافقه و جنبش سبز كثيفه دليل نميشه اين نظام خوب باشه شايد رهبران اپوزيسيون راه اشتباهي ميرن ولي اين نشان از پاك بودن اين دولت و نظام نيست. (312684)
 
مدیسا
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۹:۵۹
موسوی برات متاسفم جواب خون این شهدا را چه جوری میخوای بدی دادگاه عدل الهی رو دیگه نمیتونی کتمان کنی (312696)
 
سما
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۳:۰۷:۰۴
(312732)
 
وحید رحیم پور
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۳:۱۰:۴۴
و اضلهم سبيلا...

هنگامي که آن دفاع جانانه آقاي موسوي و شيخ بي‌سواد را از خود فروختگان به پول‌هاي نفت تا مرحله قبول مرگ هر دو جهان در رسانه‌ها خواندم بي‌اختيار فرياد بر آوردم: صدق الله العلي العظيم.
چه پروردگار در کتابش فرموده است: ما نخستين گناهان خطا کار را ناديده مي‌گيريم و چشم ديگران را هم بر آن‌ها مي‌بنديم ليکن اگر تندتر برود او را پيش خلق رسوا مي‌کنيم و اگر تندتر، او را وامي‌گذاريم و اگر باز هم تندتر بر پايه سنت الهي به ظالمان رخصت مي‌دهيم که به تواني که به آنان بخشيده‌ايم، تا سياه چاله‌هاي جهنم به پيش بروند.
سوگند به خدا که اين منحوسان به آخر خط رسيده‌اند، آخر چگونه متصور است که انساني عاقل نه مسلماني متعهد، به دفاع از خونخواراني بپردازد که زن ومرد وکودکاني را که نمي‌شناسند در معبد و مسجدشان بکشند. آگاه باشيد که پروردگارتان شمايان را نه تنها به خود واگذاشته بلکه کارتان به آن‌جا کشيده شده که گمراهي‌تان را مقدر و قضاوت هم فرموده‌است و نه تنها بر چشمانتان غشاوه و پرده‌اي کشيده که چيزي را نمي‌بينيد که بر دلهاي‌تان، اکنه و پرده سياهي افکنده‌است تا آن‌جا که ديگر قلبي نداريد.
اما از ديد سياسي چنان دريافت مي‌شود که موسوي به مرض ماتم، برادر حاتم طايي مبتلا گشته‌است. ماتم، بر پايه حسد به برادرش شروع به بذل و بخشش اموالش مي‌کند و مادرش که به خسّت ذاتي او آگاه است به او مي‌گويد بي‌خودي ثروت خود را بر باد نده که تو حاتم نمي‌شوي. ماتم که سخت در طلب شهرت است از يهودي کارداني براي کسب شهرت نسخه مي‌خواهد و او مي‌گويد برو و در چاه زمزم ادرار کن تا شهرتت جهاني گردد و او چنين کرد و شهرتش به مانند شهرت امروز موسوي رسيد.
و اما شيخ بي‌سواد، من يقين دارم که او در اين خرابکاريش، با ننه‌جونش مشورتي نکرده، چه اگر کرده‌بود ننه‌جونش هرگز اجازه چنين خرابکاري تعفن‌زايي را به او نمي‌داد.
و اما کسب اجازه راهپيمايي. با اين که مي‌دانيد آن‌گاه که در خيابان‌ها ظاهر شويد مردم با شما چه مي‌کنند و يقين داريد که محال است پانصد نفر با شما همراهي کنند تقاضايتان، انتحاري مي‌باشد و آرزوي ما اين است که دولت به شمايان اجازه راه پيمايي دهد تا هر دو به کام خود برسيم. (312735)
 
aliaam
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۷:۵۳:۵۷
به نظر شما در روز عاشورا بیان برقصند
بعد آقای موسوی برای اینکه این ها را از خودش جدا نکنه چرا بیانیه صادر نکرد آدم این قدر شقی (312848)
 
بیداری
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۸:۴۴:۱۹
فیلم اعترافات عاملین جنایت رهپویان وصال
http://dnl.tebyan.net/1388/01/20090411183312955.rar
http://dnl.tebyan.net/1388/01/20090411183316423.rar (312863)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۰۰:۱۵:۴۶
آقای موسوسی تایمر دستش بوده فهمیده اینا رو سریع اعدام کردن یا پروندشون زیر دستش بوده (312913)
 
شهرام ساکی
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۱۲:۲۵:۳۸
اینجانب از تمامی عزیزانی که برای حفظ کشورمان و برقراری امنیت تلاش می کنند تشکر عرض می کنم جای تعجب دارد که عده ای با اشرار و منافقین موافق هستند و از آنها حمایت می کنند اینان انقدر کوچک هستند که در برابر سیل عظیم مردم انقلابی و شهید پرور دیده نخواهند شد و در این مملکت اسلامی دیگر جایگاهی نخواهند داشت و در پایان به این آقایان عرض می کنم که این نظام به کوری چشم دشمنان تا ظهور ولی عصر امام زمان مستحکم خواهد ماند و تا آخرین قطره خون از این نظام و رهبری حمایت خواهیم کرد. (313058)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۱۲:۲۸:۳۷
هرکسی که با شما و نظرات و احکام منافی عدالت و خشونت بار و ظالمانه شماها مخلفت کنه، حتما از نظر شما، ضد نظام است! خیر دوستان، اتفاقا همینهایی که در آرای مخالف نظرات تندروانه شما شرکت میکنند، چون مصونیت آهنین و بی حد و مرز شماها رو ندارند و به هیچ جایی جز اصل همین نظام مظلومی که متاسفانه با کارهای شماها در حال آسیب دیدن هستش، وصل نیستند، مدافعین واقعی نظام ولایی ما هستند. همه میدونند که به لطف الف، امکانی بوجود اومده که همه بتونند در این بحثها مشارکت کرده و درسته که الف بخاطر یکسری محدودیتهایی که همین تند گوها و تند روها برش اعمال کردند، نمیتونه همه نظرات مکتوب مخالف شما رو چاپ کنه، ولی واسه مخالفت یا موافقت با کامنتها، امکانش هست. یک بیسواد هم میتونه قضیه رو در 5 ثانیه متوجه بشه که چقدر نظرات شما ، مخالف داره . این شما هستین که به ناحق خودرا عین نظام میدانید و مخالف خودرا دقیقا چون پینوشه و... ، ضد نظام معرفی میکنید، چرا؟ چونکه اینجوری میشه به مخالفین انگ ضد نظام چسباند! ولی بدانید که با وجود پربرکت مقام معظم رهبری که تاکنون بارها ، مریدان شما به ایشان جسارت هم نموده و فرمان ولایی ایشان را چندین روز بلاتکلیف گذاشته، یا نظرات عجیب مسئولین بالای طیف شما در مورد اسرائیل، قلب ایشان را بدرد میاورد یا حملات شماها به دانشجویان و...، ، دیگر نمیتوانید خودرا اینگونه معرفی کنید! دیگر آش اینقدر شور بوده که همه متوجه شده اند و کلک شما را خنثی میکنند. پس به نظرات مخالفتان توجه و بترسید از روزی که این نظام از شما تبری جوید. همه این نظام را دوست داریم و بخاطر بقائ آن میجنگیم ولی شما با خودی وغیر خودی کردن، هدف دیگری دارید. کاری به موسوی یا هرکس دیگه که از قوه قضائیه سوال میکنه یا توضیح میخواد ندارم ولی قوه قضائیه هم باید مدارک مستدل و محکم خودش در این موارد را به آگاهی مردم برسونه و اجازه نده که مدافعین صوری بیان و با دفاع بد و بعضا جهتدار، بآن ضربه بزنند. خدا همه مارا رهنما باشد. انشاالله تعالی (313060)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۱۲:۳۵:۱۸
دوستان عزیز نظرات شهدا در موردافراد، مربوط به دیدگاه وابسته به زمان و مکان خاص خودش میباشد در غیر اینصورت، آیا کسی در مورد صحبتها و حتی شکایت بخدا بردن شهید بزرگوار، سردار شهید همت در مورد چند تن از مسئولین رده بالای دولت فعلی ، زمانیکه به ایشان تهمتهای ناروا زدند و از فرمانداری یکی از شهرها، عزلش کردند و ایشان هم به جبهه رفته وشهید شدند، میدونه؟ خانواده شهید هم که دیگه واویلا که چه نگرانیهایی که نداشتند در همین اواخر! پس اینگونه نباشد که از هرچیزی برای کوبیدن افراد استفاده شود. با منطق اگر چیزی هست ، جهت اصلاح ویا رفع تکلیف، گفته بشه ولی اینطوری، فقط واسه نابودی کار نکنیم. همه بندگان خطاکار خداییم. (313063)
 
علی
۱۳۸۹-۰۲-۲۶ ۱۳:۵۸:۲۱
موسوی میترسه عاقبت خودش هم مثل اعدامی ها بشه از الان برای اون موقع میترسه وحشت سرتا پای وجودشو گرفته (313111)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۲۷ ۲۰:۲۹:۵۴
دوستان عزیز هموطنان عزیز ما برای سربلندی کشور و انقلابمان و اسلام عزیزمان نیاز به تقوا و دوری از تهمت و دروغ داریم تو را به خدا همه بررسی کنند ببینند میرحسین در تمام بیاننیه ها و نظرهایش چیزی جز اسلام جز قانون جز عدالت جز دوری از خشونت گفته ؟ چرا باید با دست خودمان خودمان را به چاه بیندازیم این کشور و این اسلام عزیز و این دین شیعه عزیز برای سربلندی به همه گرایشهای این ملت بزرگ نیاز دارد حذف یک اندیشه بزرگ در این کشور هیچ نتیجه ای در برنخواهد داشت جز خرابی بیشتر. بترسیم از افتراها و تهمت ها که وقتی مولایمان علی را کشتند اینقدر بی تقوائی و دروغ و تهمت از طرف حکومت غاصبانه معاویه به ایشان زده شده بود که همه مسلمین میگفتند مگر علی نماز میخوانده که در مسجد شهیدش کردند ؟ چرا موسوی با ان همه سوابق انقلابی و تعهد اجازه نداشته بعد از انتخابات حتی کلمه ای در رسانه به اصطلاح ملی با مردم حرف بزند در حالی که هر تهمت و دروغی که به ذهن هیچ کسی هم نمیرسیده از این رسانه به ایشان چسبانده شده (313469)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.