توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 72022
نظیر این مرد کجا میشه پیدا کرد؟
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۳۶
به مناسبت ایام فاطمیه دنبال موضوعی برای یادداشت می گشتم که یهو یاد شهید بزرگوار شهید عبدالحسین برونسی افتادم . نمیدونم تا چه اندازه با این شهید آشنا هستید. واقعا زندگی ایشون بی نظیر بود. مدتی پیش کتابی خوندم به نام خاک های نرم کوشک که خاطرات این مرد بزرگ از زبان همسرش و همرزمانش به قلم بسیارزیبای جناب آقای سعید عاکف به رشته تحریر در اومده بود. اگه تا حالا نخوندین حتما بخونید.در جای جای زندگی این مرد خدا عنایت وتوجه صدیقه طاهره حضرت زهراء (س) وجود داشته. چه در زمانی که اولین فرزندش میخواست متولد بشه چه در سخت ترین شرایط جنگ که فرماندهی عملیات رو به عهده داشتند همواره حضرت فاطمه زهرا ء به کمک ایشون اومدن. حتی در برخی از لحظه های ناب زندگیش مکاشفاتی هم داشتند که واقعا ادم متحیر میمونه.در یکی از این خاطراتشون نقل شده که : در یکی از عملیا ت ها که فرماندهی عملیات رو بر عهده داشتند به یاری مستقیم بی بی حضرت زهراء (س) تمامی افراد تحت فرماندهی خود رو از روی مین رد میکنه و حتی یک مین هم عمل نمیکنه. صبح که یه عده ای میرن و از نزدیک تماشا می کنند با تعجب می بینن شاخه های مین ها خم شدند و رد پوتین رزمند ها روشون دیده می شه . این مرد بزرگ به خاطر ارادتی که به ساحت حضرت صدیقه طاهره داشتند بارها از خدا خواستند که همچون مادرشون حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مفقود الاثربشن.و همینطور هم شد. ایشون حتی محل شهادتش رو هم می دونستند و به برخی از همرزمانش هم گفته بودند که اگر من در فلان تاریخ و فلان جا شهید نشدم، در مسلمونیم شک کنید.
شاید این حرفها برای یه عده ای غیر قابل باور باشه . حق دارند باور نکنند. چون با سنجش عقل و منطق دنیائی باور کردنش سخته. متاسفانه ما زیاد غرق در دنیا شدیم و چشمامون رو به واقعیت های معنوی بستیم و درک این حقیقت ها برامون سخته " چشم دل باز کن که جان بینی"
آی انسان ها : در میون ما آدم ها کسانی بودند که دلشون به وسعت آسمون و ثانیه های ناب زندگی شون زلا ل تر از چشمه خورشیدبود. اون ها مرغان واقعی باغ ملکوت اند و ما ازجنس خاک. داستان زندگی شهیدانی همچون شهید برونسی یک خیال نیست یک واقعیت همیشه زنده است. شهیدان چراغ راهی برای ما گمشده ها هستند. السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده.
http://rezaamoozadei.mihanblog.com


رضا عموزادی


 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.