نظر منتشر شده
۱۱۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 72229
بهترين واكنش به تحرك سران فتنه
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۱۵
 در هفته‌هاي اخير سران فتنه سال 88 تلاشهايي را براي آفتابي شدن در مجامع و جلب نظر افكار عمومي و فضاي سياسي كشور انجام داده‌اند.



قانون شكني هايي كه اين افراد در سال گذشته انجام دادند، نه تنها به سرمايه اجتماعي و حيثيت بين المللي كشورمان به شدت لطمه زد، بلكه فرصت‌هاي بسياري را از كشورمان گرفت. اگر سران فتنه اعتراض خود را از مسير قانوني پيگيري مي‌كردند و كودتاي 88 رخ نمي‌داد، چه بسا در ماجراي بركناري چند وزير در اعتراض به تعلل رئيس جمهور در عزل‌ آقاي مشايي و يا انتصاب فرد بي‌كفايتي به معاونت اولي رئيس جمهور، واكنشي جدي‌تر و مناسب تر بر مي‌انگيخت، چه بسا مجلس در بررسي كابينه معرفي شده، حساسيت بيشتري به خرج مي‌داد و چه بسا اصلاح الگوي مصرف با دقت و درايت و همت بيشتري آغاز مي‌شد...



مشغول شدن دولت و ملت ايران به مقابله با كودتاي چهار ضلعي انگليسي- آمريكايي- صهيونيستي- وهابي سال 88، انرژي و فرصت‌هاي زيادي از كشور به هدر داد اما دستاوردهايي هم داشت كه مهمترين آن، رسوا شدن منافقين خائني بود كه سالها از عناويني مانند خط امام و اصلاحات، سوء استفاده مي‌كردند.



سلسله ماجراهاي روز قدس، 13 آبان، 16 آذر، عاشورا، 9 دي و 22 بهمن سال گذشته ثابت كرد ملت ايران با بصيرت بالاي خود، حق را از باطل و خادم را از خائن و خط امامي اصيل را از منافقين خائن تشخيص مي‌دهد. در انتهاي كودتاي سال 88 معلوم شد كه جز مشتي اوباش و تروريست و هتاك، براي سران فتنه باقي نمانده است و بديهي است امروز سران فتنه چنانچه بخواهند به پشتوانه اين افراد حتي يك گام غير قانوني و آشوبگرانه ديگر بردارند، آن گام قطعاً آخرين گام زندگي‌شان خواهد بود.



امروز ايران اسلامي مسايل بسياري دارد كه حل آنها كار مضاعف و همت مضاعف مي‌طلبد.



-        در عرصه فرهنگي، حل ريشه‌اي مساله بي حجابي و بي عفتي موجود، تدوين و اجراي مهندسي فرهنگي كشور و ...



-        در عرصه علمي، تدوين و اجراي نقشه جامع علمي كشور، ادامه نوآوري هاي مرز شكن در عرصه‌هاي جديد علمي و فناوري،



-        در عرصه اقتصادي، اجراي صحيح و موثر قوانين اصل 44، مديريت خدمات كشوري، مديريت مصرف سوخت، ماليات بر ارزش افزوده، هدفمند كردن يارانه‌ها



-        و در عرصه سياسي، پيگيري محاكمه و مجازات آمران و خاطيان جنايت كهريزك و حمله كوي دانشگاه، پيگيري پرونده مفاسد اقتصادي خيابان فاطمي و محاكمه متهمان دانه درشت‌ آن و نيز پيگيري موثر مبارزه با فقر و فساد و تبعيض به عنوان مهمترين وعده و شعار انتخاباتي رئيس جمهور محترم و مطالبه اصلي و عمومي ملت و رهبري از سه قوه



اينها مسايلي  است كه پرداختن و به نتيجه رساندن آنها همت، دقت، هوشياري و پيگيري مستمر مي‌خواهد. نبايد اجازه دهيم اظهار نظر يا خودنمايي سران فتنه، حواس ملت و دولت را از مسايل اساسي كشور منحرف كند. اين آقايان، زماني خدمات شاياني به كشور كرده‌اند اما سال گذشته به مهره‌هايي براي اجراي كودتاي نرم استكبار جهاني و صهيونيسم بين الملل تبديل شدند و با لجبازي و عناد، فرصت‌هاي متعددشان براي بازگشت به نظام را از دست داده­اند. اين ها فقط شهروندان مجرمي هستند كه رسيدگي به اتهامات و مجازاتشان به تاخير افتاده است. بهترين واكنش به تحركات رقت انگيز اين مهره‌هاي دشمن، بي اعتنايي به آنهاست. نبايد اجازه دهيم سخنان و حركات اين افراد، ملت را از مطالباتشان و مسوولان را از اجراي صحيح وظايف خطيرشان در سال جاري، منحرف كند.















 
 
دانشجوی عدالتخواه
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۵:۳۷:۲۵
بتهرین کار این است که آنها را بگذاریند در دنیای توهمی خود زندگی کنند.
ما مسائل مهمتری هم داریم

* مسئله هسته ای
* هدفمند سازی یارانه ها
* و ... (313980)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۰:۱۷
بله مسائلی که کفتید مهم است اما مسائل مهمتری هم هستند
حقوق اساسی ملت
قانون اساسی
زندانیان سیاسی
...
برای یک بار هم که شده به مصاحبه های امام(ره) قبل و بعد از انقلاب مراجعه کنید تا مسائل مهمی که به دلیل آنها انقلاب به وجود آمد را بفهمید. امروز هم همچنان آرزوی ما همان آرزوهاست. (314516)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۴ ۱۸:۳۷:۱۹
بله مسائل مهمتری هم هست ما از خودمون شروع کردیم کهریزکیها محکوم شدن نوبتی هم باشه نوبت موسوی و کروبی و خاتمی هستش!!1 البته به قول یکی از دوستام اینا اسیر زندان درونن واسه همین نظام بیخیالشون شده (336784)
 
خبر روز
۱۳۸۹-۰۲-۳۰ ۱۵:۱۱:۲۰
چه سایت خوبیه این الف برای سبزها . آقای توکلی دست شما درد نکنه . ببینید چی کار کردید این همه طرفدار جذب کردید ؟> (314863)
 
مسلمان
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۲:۳۲:۰۲
والله اصلاً ارزش داره وقتمون رو صرف فکر کردن به این فتنه‌گران کنیم؟ (319225)
 
azari paniranist
۱۳۸۹-۰۴-۲۸ ۲۲:۴۸:۵۷
فقط زمان نیاز است تا مسببان حوادث بعد از انتخابات به دست خود کوس رسوایی را بنوازند
آن زمان دور نیست آن زمان همه سینه چاکان برای مسببان،در محضر وجدان خود خواهند بود
و اما مسئله اصلی : مسببان که بودند ؟
اکنون که احساسات کاذب فروکش کرده با تکیه بر عقل خود مسبب را بیابید اگر نتوانستید منتظر باشید (338009)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۵:۴۱:۱۷
من كه دعا دعا مي كنم نفر پنجم انتخابات بيانيه بده يكمي بخنديم و آرزو مي كنم نفر دوم انتخابات به تعداد استان هاي ايران - 1 (شهر تولد خودش) زن بگيره تا داماد يا فرزنده همه شهرهاي ايران بشه و طبق نظريه فوق علمي پرفسور مشرق زمين ، همه آراي انتخابات رو بدست بياره . (313982)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۴ ۱۸:۳۴:۳۱
فعلا که نفر پنجم انتخابات انقد مورد استقبال مردم قرار گرفته تو قزوین و نمایشگاه مطبوعات و.... که طرف گفته من دیگه جرات نمیکنم سر قبر بابام برم!!! (336781)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۵-۰۱ ۰۴:۵۷:۱۸
وای که چقدر این 518 نفر مخالف حرص میخورن

آی حرص میخورن
آی حرص میخورن

البته زیاد بودن ها .. دیدن نه .. جدی جدی سران فتنشون یه حباب تو خالی روی آب بوده که دیگه الان بولوپ ترکیده کم کم بیخیال طرفداری شدن

دیگه همه میدونن موافقا عدشون واسه این کمه که جز اقشار کم درامدن با کلا حوصله چینگ و چینگ کردن با جنبش سبزیهارو ندارن چون طرفشون منطق لازم برای قبول واقعیتهای مشهود و مکتوب به سند این 1 سال رو نداره..

خلاصه ... آب در هاون کوبیدن همینه که میبینین (339036)
 
یاشار
۱۳۸۹-۰۵-۰۷ ۰۴:۰۴:۰۱
آن پانصد و هجده نفر که الان پانصد و هشتاد نفر شده اند مشتی از نمونه خروار جامعه آماری واقعی ماست. بستن چشم بر حقیقت و تمسخر آنهایی که تا دیروز دیده نمی شدند و امروز توسط شما تمسخر می شوند ممکن است طبق این گفته گاندی:
\"اول تو را نادیده می گیرند، بعد تو را مسخره می کنند، بعد با تو مبارزه می کنند و در نهایت پیروزی از آن توست.\"
به پیروزی آنها منجر شود. پس به جای تمسخر تعقل کن و بترس از روز شکست و پس دادن جزای این تمسخر. (340494)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۵:۴۲:۵۴
ممنون از نويسنده گرامي . فقط راجع به رحيمي يه كمي تند رفتيد ، ديگه اونقدر ها بي كفايت نيست :)) (313984)
 
احمد س
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۵:۵۱:۱۶
موسوی را محاکمه کنید همانطور که دیگر کودتاچیان تاریخ مصدق را محاکمه کردند اما …
قاتل خون بی گناه سهراب را هم شده به دادگاه بکشانید ، آمر قتل مظلومانه ندا را هم لااقل دستگیر کنید ، برای دلخوشی ما که هیچ برای خوشنامی و آبروی همان نام اسلام باقیمانده که شده بگویید دادستان قبل شما اشتباه کرد که محسن را کشت !
موسوی را با دمپایی و پیراهن خاکستری به دادگاه بکشانید اما روی صندلی کنار دستش قاتلین و مجرمین ۲۵ خرداد و ۳۰ خرداد و عاشورای ۸۸ و کهریزیک و کوی دانشگاه و کوی سبحان و … را بنشانید که اینجا حکومت عدل علی است و همه در برابر قانون مساوی اند ! (313990)
 
man
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۰۷:۵۵:۰۰
1- موسوی ارزش محاکمه را ندارد. برخورد نظام با او برخورد رسول خدا (ص) با عبدالله ابن ابی، منافق بزرگ مدینه است. برو سرنوشتش را بخوان تا ببینی برای موسوی چه آینده ای وجود دارد.
2- آقای بیگناه شما در روز روشن می خواست پایگاه نیروی نظامی کشور را تسخیر کند و به سمت آن تیراندازی کرد، می خواستی برایش اسفند دود کنند؟ در هیچ جای دنیا به خائن جایزه نمی دهند حال خائن دانا یا نادان، البته به گمانم این یارو از نوع دوم بود چون هنوز هم نفهمیده که برای چه کاری کشته شده است.
3- ندا آقا سلطان طبق فیلم خودتان در هنگام کشته شدن داشته فیلم بازی می کرده و زنده بوده و پس از آن در ماشین و توسط دوستانش قربانی شده پس برو و از کاسپین ماکان خونش را بخواه یا از همان دکتر منافقی که دو روزه آمد و کارش را کرد و رفت لندن، سزای کسی که به وطنش خیانت کند جز این نیست که توسط منافقین به همان صورتی که دیدی سقط شود. ایشان شهید راه حماقت خود شد و بنابراین ...
3- دادستان قبلی اشتباهش این بود که برای تعداد کمی حکم اعدام تقاضا کرد. او باید همه منافقین را به چوبه دار می سپرد تا چشم فته به یکباره کور می شد.
4- شعار بیخود ندهید. قاتلین 25 خرداد و... هنوز فکر می کنید در دنیا برای قانون شکنان و بی ادبان محلی از اعراب هست؟ اگر اینطور فکر می کنید بی زحمت کمی سرتان را از برف بیرون بیاورید و محیط اطرافتان را ببینید.
5- حکومت عدل علی (علیه السلام) با کدام جانی و قاتلی مسامحه کرد تا اینجا مسامحه شود؟
6- احساسات و احساساتی شدن دیگر خریداری ندارد. اینها مال پارسال بود، بروید و به فکر نان باشید که از فتنه سبز آبی گرم نمی شود. امثال ندا و سهراب و غیره هم که در این فتنه دانسته یا نادانسته مردند، همگی ... هستند. (314069)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۴ ۱۸:۲۱:۱۶
دمت گرم اینو خوب اومدی: موسوی ارزش محاکمه رو هم نداره ببین به چه ذلتی اوفتاده بیچاره (336772)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۲۱:۳۵:۱۲
این مسائل مربوط به کوی دانشگاه و ندا اقا سلطان مشکوکه
25 خرداد و 30 خرداد که ساخته ذهن شما سبزی هاست
دیگه همین مونده که بگید عاشورا هم سبزی ها مظلوم واقع شدند
به روح اعتقاد داری ؟
... (314578)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۵:۵۴:۲۴
واقعا كار اينها به كجا رسيده...؟
به قول مادر بزرگ خدابيامرزم، آدميزاد با اين چشم كوچولوش، چه چيزاي بزرگي تو زندگيش مي بينه!! (313981)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۲۲:۳۰:۳۰
اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجر 89:
1.داماد لرستان
2.عروس آذربایجان
3.دختر لر
4.عقل من کجاست؟
5.عقل منو پس بدید!
6.فرزند احمد
7.چیزمن
و ......... (314195)
 
حسام
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۵:۵۸:۳۲
چه بسا مجلس .................
نه كه مجلس خيلي جديه!
نه كه دولت براي حرفاي مجلس اهميتي قائله!
مجلسيان عزيز ناكارامدي و .... رو بدوش ديگران نندازند لطفا! (313993)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۴:۵۹
چرا بايد رسيدگي به اتهامات و مجازات اين افراد به تاخير بيافتد؟

اگر مجرم هستند چرا با آنها مدارا مي‌كنيد؟

اگر واقعا به حرفهاي خوتان اعتقاد داريد و معتقديد اينان در بين مردم هيچ جايگاهي ندارند چرا با آنها برخورد نمي‌كنيد؟!!

ظاهرا خودتان هم حرف خودتان را قبول نداريد پس چگونه مي‌خواهيد ديگران باور كنند؟

مديران سايت الف
آزاد انديشتان را در انعكاس افكار مخالف نشان دهيد (314004)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۳۰ ۱۱:۵۳:۲۵
منم ابتدا دوست داشتم که این افراد محاکمه بشن و به عدم محاکمه اون ها اعتراض داشتم ...
اما الان کاملاً به این پی بردم که چرا محاکمه نشدند ، مطمئناً از تدابیر مقام معظم رهبری بود که جلوی محاکمه این افراد را گرفت ، تا خود به خود رسوا بشند ، اون عده ای هم که فریب اینها رو خوردند ازشون روی گردان بشند و در نهایت به زباله دان تاریخ بپیوندند...

محاکمه اون ها در روزهای نخستین تنها از اون ها یه بت می ساخت. (314776)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۵:۱۱
واقعا در آن هاگيرواگير فتنه پارسال احمدي نژاد خوب تونست بهره ببرد و وزراي ضعيف و معاون اول آنچناني اش را به مجلس و مردم تحميل كنه (313987)
 
bzh
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۹:۲۱:۴۵
جناب ilphma
تمام متن این مقاله هم همین صحبت شماست. اگر فتنه گران (منظور تمامی اضلاع فتنه است) زمینه آن همه آشوب را در این مملکت فراهم نمی کردند، آیا مملکت بر مدار درست خود نمی چرخید؟ آیا مجلس به جای دفع الوقت ، کار کارشناسی تائید صلاحیت وزراء را پی گیری نمی کرد؟ آیا مردم اعتراضات قانونی خود را برای جلوگیری از انتصاب معاون اول ضعیف (آقای رحیمی) را پی گیری نمی کردند؟ و ... و ... و ...

بر فرض مثال درانتخابات هم تقلبی شده باشد، آیا راهکارهای آن جنجال های خیابانی است؟ آیا راهکارهای آن اعتراض در مناسبت های ملی - مذهبی است؟ آیا راهکار آن اهانت به سران نظام است؟
و یا راهکار آن پی گیری سران معترض از مجاری قانونی و به حق، و طلب حق کردن از همان قانونی که به آنها اجازه حضور در انتخابات را داده است می باشد؟ گیریم که قانون در خصوص اعتراض به نحوه بازشماری آراء و یا ابطال انتخابات و یا هر راهکار دیگری ضعیف باشد، آیا ضرورت ایجاب نمی کرد که همین آقایان به اصطلاح معترض تمام هم و غم خود را برای اصلاح و یا تصویب خلاء های قانونی میگذاشتند و گزک دست دشمنان نا بخرد نمی دادند؟
صحبت در این خصوص زیاد است و مجال آن دراینجا نیست. (314116)
 
ایرانی
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۲۳:۴۹:۰۴
جناب bzh
1-لطفاًعملکرد ضعیف دولت و وزرای نالایق رو به گردن دیگران میندازید.
2- مگر فراموش کرده اید که وقتی خواستند همین کار را انجام بدهند ( اصلاح قانون مطبوعات و ....)چه اتفاقی افتاد؟؟

\"ویل لکل همزه لمزه\" (314620)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۴ ۱۸:۳۲:۴۲
عملکرد ضعیف دولت: برای اولین بار در انقلاب اسلامی تورم تو دولت احمدی نژاد یک رقمی شده داداش. شما دارید از این آتیش میگیرد در ضمن تو جریان هسته ایی هم مثل اصلاح طلبا احمدی نژاد به هیچ کس باج نداده.اینو یادت باشه 7 تا سانتریفیوژ دولت خاتمی شده 7000 تا تو دولت احمدی نژاد. حالا من میپرسم چرا شما میخواین رو فضاحت کارهای دولت آقای خاتمی سر پوش بزارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (336780)
 
bzh
۱۳۸۹-۰۲-۳۰ ۰۰:۴۲:۴۹
من از دوستانی که نظر مخالف را فشار میدهنددرخواست میکنم کمی منصفانه و بدور از تعصبات و گرایشات فکری به این قضیه نگاه کنند. آیا واقعا کشاندن مطالبات مردم به کف خیابان هاکاری درست بود؟ آیا اگر آقایان سران معترض با دیالوگ با مسئولین ذیربط برخورد می کردند نتیجه بخش نبود؟ آیااگر آقای موسوی تمام هم و غم خود را برای اصلاح قانون انتخابات و پر کردن خلاء های انتخاباتی میگذاشت بهتر نبود؟
اصلا چه تضمینی وجود دارد در انتخابات های آینده همین سناریوها تکرار نشود؟ اگر واقعا اعتقاد به تقلب هست پس باید با دلیل و مدرک راهکارهای قانونی برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم تصویب کرد.

آخه کجای این حرفها غیر منطقیه؟ لطفا نظر بدهید. (314643)
 
۱۳۸۹-۰۲-۳۱ ۱۴:۵۴:۳۷
لطفا يک بار به خود زحمت دهيد و قانون اساسي را مطالعه کنيد.
راهيپمايي بدون حمل سلاح آزاد است مگر آنکه مخل مبــــــــاني دين اسلام باشد. (315128)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۴ ۱۸:۲۸:۰۷
آفرین یه چیزی رو هم باید به این قانون اضافه میکردن: اگه راهپیمایی آخرش به محاصره پایگاه نظامی بسیج تو خیابون آزادی منجر بشه و طرفداران موسوی سعی کنن این پایگاه نظامی رو خلع سلاح کنن اونوقت چی؟ اگه راهپیمایی منجر به حمله به اماکن عمومی بشه اونوقت چی بازم آزاده؟ اگه راهپیمایی آرامش مردم رو سلب کنه بازم آزاده؟اگه طرفداران موسوی شهید یعقوب بروایه رو دانشجوی 26 ساله رو تو خیابان آزادی ترور کنن بازم راهپیمایی باید آزاد باشه؟ خدایا ببین کیا دارن دم از قانون میزنن؟ خط کج گشته هنر_بی هنرها همگی خوب و هنرمند شدند (336775)
 
۱۳۸۹-۰۴-۲۵ ۱۶:۰۷:۴۵
اصل نود قانون اساسی بیان میکنه تفسیر قانون اساسی به عهده شورای نگهبان است نه من و شما. ثانیا شما عدم حمل سلاح رو اثبات کن بعد سراغ قانون اساسی برو. در یکی از تظاهرات سیاه پوستان در آمریکا وقتی که به سمت یک پایگاه نظامی حمله می کنن در کمتر از چند دقیقه بیش از 60 سیاه پوست کشته می شن، آقای یا خانم محترم! بچه های بسیج مقداد خیلی با شماها ملاحظه کردن و برای همین هم 5 تا شهید دادن. چرا باید به پایگاه نظامی ای که به تازگی تجهیز شده حمله بشه؟؟؟ و در میان حمله کنند گان افرادی با کیف پر از مواد منفجره دستگیر بشن؟؟؟ واقعا اینها افراد عادی هستند؟؟؟؟ تاکی می خواید نفوذ منافقین در صفوف حامیان موسوی رو انکار کنید. منافقین اونجا نباشن کجا باشن؟؟ با این همه بی بصیرتی که حامیان موسوی دارن بهترین محیط رو برای اجرای نقشه های منافقان آماده می کنن. (337003)
 
۱۳۸۹-۰۴-۲۷ ۱۵:۲۳:۴۲
شما اصول مربوط به انتخابت را در قانون اساسی مطالع فرموده اید ؟؟ دائم از این اصل راه پیمای سخن می گویید می شود بگویید مخل بودن تظاهرات یعنی چه؟؟ آیا اینکه در خیابانها آتش بزنیم و شیشه بشکنیم اخلال محسوب می شود یا نه؟؟ ضمن اینکه این مخل بودن بر علیه اسلام امنیت ملی بود است و تظاهرات پس از 29 خرداد 88 مصداق اتم اکمل اخلال در انیت ملی بوده است بنابراین حق را پیمایی را نداشته اند قبل از آن هم که به لطف دوستانتان یک هفته تمام در خیابانها راه پیمایی می کردید و به عقدیه ما مخل بودید و به عقدیه خودتان مخل نبودید ب هرحال تظاهراتتان به راه بود و با فی فی و اکی و بروبکس در خیابانها صفا می کردید و داشتید آرایتان را در خیابانها می شمردید (337479)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۵-۰۱ ۰۵:۱۱:۱۵
آها .. بعد ببخشین روز عاشورا احتمالا اونا نیرو انتظامی بودن که رفته بودن بالا نرده ها و کرکره مغازه مردم و آتیش زده بودن مغازه ها رو

اینا که اصلا مخل کردن نیست .. من شخصا موافق شما هستم .. کی گفته اینا برهم زدن نظم جامعه است اینا همه در راستای رسیدن به حق بوده

چهارشنبه سوری بوده دیگه ... پیش میاد گاه گاهی

مهم اینه که هر کس هر غلطی خواست بکنه به اسم آزادی بیان و پس گرفتن رای و رای من کوش و از این جور بهونه های بچه گانه .. آخی . چقدرم سند داشتن .. کدومتون یه سند تونست بیاره از تقلب ؟؟ آدرسی عکسی چیزی بزارین الف قول میدم پخش کنه ..

گرچه خودتونم میدونین همش بهونه بوده که بخواین ایرانو دستی دستی بدین دست هر حرومزاده آمریکایی و غربی که آزادیتون بیشتر شه

حرص نخور عزیز من .. پسته بخور (339041)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۵-۰۱ ۰۵:۰۴:۳۹
اینایی که مخالفن همشون برنامه دارن که رای مخالف بدن که یه وجهه از خودشون بسازن

اینا خیلی بودن بابا .. کم شدن

اصلا برات مهم نباشه تعداد

اینا کاری نمیتونن بکنن جز مخالفت یکیشون نیومده حتی از حرفای غیر منطقی زن موسوی حرف بزنه

داماد لرستان و ... اونم تو بی بی سی گفته

منطق ندارن ... اگه واقعا مردی بیا همین پایین یکم دفاع کن از نظریه ایشون یکم شادتر شیم :) (339039)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۵-۰۱ ۰۵:۰۱:۳۱
به خدا اگه از طریق قانون اقدام میکردن و دولت سرکارشون میذاشت خودم بعدش به شدت نظرم عوض میشد نسبت به دولت

اما کلا مشخص شد که دست پیش گذاشتنه و پس نخوردن (339038)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۵-۰۱ ۰۴:۵۹:۱۹
بهتر از این بود که کلی بدبختی و سرافکندگی توسط سران فتنه در صورت رئیس جمهور شدنشون به ملت تحمیل میشد

تازه سران فقط واسطه بودن اونجا .. بعضیای دیگه امورو به دست میگرفتن (339037)
 
روشنايي
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۵:۳۲
به نظر من قاطعيت از اول انقلاب خوب جواب داده و حضرت امام قدس سره نيز از اين امر در بركناري منتظري يا سلمان رشدي ملعون نيز يكار برد يا قاطعيت حضرت امير در برابرطلحه وزبير كه قاطعانه با انها برخورد شد الان نيز با توجه به اينكه اين حضرات علنا در برابر ولايت مطلقه فقيه كه اصل مترقي اسلام است قد علم كرده اند بايد با مشت آهنين سركوب گردند تا بفهمند همدستي با اجانب و منافقين وسلطنت طلب ها براي منافع دنيوي چه عواقبي دارد (314005)
 
simab1348
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۶:۲۷
به کار بردن کلماتی نظیر سران فتنه برای این آقایان لذت بخش و اغراق آمیز است . این ها قبل از اینکه خود را بفروشند کسی بودند و حالا اصلا عددی نیستند بخصوص آقای کروبی که خودش را بیخود نخود این آش کرده است . حالا مثلا جناب موسوی 13 میلیون رای آورده (که بیشتر شان هم پشیمانند ) ! رای آقای کروبی که به یک میلیون هم نمی رسد. (314006)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۰۱:۰۲:۴۱
این دو نفر را به حال خود رها کنید.

قابل ترحم هستند.

بگذارید چند صباح باقی مانده را در توهم خویش زندگی کنند. (314254)
 
محمدحسین
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۷:۱۵
دوستان دقت کنید!

بی اعتنایی به معنای عدم واکنش منطقی و محکم عملا چیزیست که این افراد برای ادامه تباه کاری احتیاج دارند.

در شرایط کنونی که نظام اسلامی بنابر مصالحی قصد محاکمه حقوقی این افراد را ندارد، وظیفه رسانه های باشرف و اسلامی-ایرانی مان عبارتست از فراهم کردن فضای محاکمه این افراد در دادگاه افکار عمومی.

محاکمه این افراد در محضر افکار عمومی اولا تنها از رسانه ها ساخته است، ثانیا تنها با حاکم کردن فضای گفتگو و پاسخگویی ممکن است، ثالثا تنها راهیست که این افراد از طریق آن به نقطه ای میرسند که حداقل دست از ادامه سیاهکاری کارنامه خود بردارند.

من بی اعتنایی به معنای رها کردن طرح و بررسی پرونده خلافکاری این افراد در افکار عمومی را عین بی مسئولیتی رسانه های مسئول و متعهد ایران اسلامی میدانم.

امیدوارم \"الف\" عزیز و همه کسانی که دل در گرو آرمان های امام سفرکرده و راهبری مدبرانه خلف صالحش دارند، تا زمانی که این افراد حاضر به پاسخگویی به افکار عمومی نشده اند دست از بررسی رسانه ای پرونده آنها نکشند.

یادمان باشد که با آقای کردان چه کردیم. البته او خطا کرده بود، اما نباید هجمه رسانه ای علیه بی اعتبارکنندگان انتخابات کشور کمرنگ تر از هجمه رسانه ای علیه علی کردان و دیگران خطاکاران باشد.

با آرزوی بهترین ها برای جامعه \"الف\" (314007)
 
ياوري
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۱۰:۳۹
ببخشيد به نظرم جاي آقاي هاشمي در كنار عكسهاي اينها خاليه. بالاخره اگر قرار بر مجازات باشه بهتره عادلانه باشه (314000)
 
بنارضوي
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۱۲:۳۵
يك سوال:
اگر موسوي و كروبي خاموش و اصلا محاكمه و مجازات شوند، شما واقعا فكر مي كنيد پاي قاضي م به عنوان متهم به دادگاه باز شود؟!! بابا خوش خيال... بيدارشو (313999)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۱۴:۰۸
وضع اينها مانند شده كه اگر كنار خيابون وايسن و خودنمايي كنند ولي كسي محلشون نذاره، سنگ روي يخ مي شوند و از قصه دق مي كنن (313988)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۰:۴۴
من به عنوان یک مخالف جنبش موسوم به سبز نسبت به انتشار نظر توهین آمیز فوق در الف اعتراض دارم و خواستار حذف فوری آن از الف هستم. (313997)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۸:۱۹:۵۳
من به عنوان یک موافق جنبش سبز، از الف خواستارم این نظر را حذف نکنند تا بینندگان ببینند و قضاوت کنند ! در ضمن ناشناس جان کسی از قصه دق نمی کند ! معمولا با قصه می خوابند احتمالا منظور شما غصه بوده ؟ (314088)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۰۱:۵۳:۰۰
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=

لطفا برای دیدن فحش های دوستانتان انهم ازون فحش ها به این لینک مراجعه کنید تا سطح شعور خود و دوستانتان را بفهمید.

از گروهک محارب اغتشاشگر بیش از این انتظار نیست. (314268)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۴ ۱۸:۵۹:۰۱
اتفاقا من به عنوان یک مخالف 100% جنبش رنگی خوشحالم از اینکه الف منتشر کرد ولی حالا که اینا محاکمه شدند نوبت موسوی و کروبی هستش.تو قوه قضائیه نباید تبعیض قائل بشن عوامل کهریزک محاکمه بشن سران جنایتکار فتنه راست راست برا خودشون بچرخن اگه دستگاه قضا به حساب موسوی و رفیقاش نرسه مردم از دستگاه قضا ناامید میشن (336790)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۵-۰۱ ۰۵:۱۷:۳۶
ملاغلط هم دارن موسویا ؟؟ چه خوب

همه شغلارو بسیج کرده واسه مخالفت :)

الهی .. چقدر موسوی خوب بود

میخواست مشکل بیکاری رو حل کنه بنده خدا

چقدر بدی کردیم بهش (339042)
 
يك ايراني
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۱۴:۵۸
من مطمئن نيستم كه جنايتكاران كهريزك را محاكمه و عادلانه قصاص كنند وگرنه با دستهاي خودم آن شيخ و آن دروغگو را خفه ميكردم. مساله اين نيست كه كسي در خيانت موسوي و كروبي شك داشته باشد. مساله اين است كه چرا دادستان محترم سابق محاكمه نميشود. اين است كه آتش بروي زخم ما سبزهاي توبه كرده مي ريزد. (313992)
 
مسعود
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۱:۳۶:۲۲
و همچنان داستان محاکمه آمران و عاملان فجایع قتلهای زنجیره ای و کوی دانشگاه سال 78 و 88 و کهریزک و .... ادامه دارد و .....
رسیدیم به مرگ و قبر و قیامت و دادگاه عدل الهی.... آنجا که زن و فرزند و آشنایان نیز از انسان می گریزند....! (314381)
 
نكته
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۱۷:۴۴
من هم تصور مي كنم پرداختن به حرفا و كاراي موسوي و كروبي بيخود وقت كشور را هدر ميدهد و ما را از مسايل مهم باز ميدارد مشروط بر اينكه واقعا به مسايل مهم بپردازيد. شما مطوئن باشيد اگر جناب دانه درشت فاسد را مانند مرحوم كردان به صلابه بكشيد، حتي سبزهاي تند رو هم موسوي را فراموش مي كنند و ديگر براي حرفهايش تره خورد نمي كنند و به موجي كه از حركت شما ايجاد مي شود مي پيوندند.
پس كار، كار خودتان است... كارهاي مهمي كه نام برديد را شروع كنيد، خدايي اش بيغيرت است آن ايراني كه بازهم دنبال موسوي يا كروبي بيفتد (313996)
 
محمد حسین
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۳۱:۴۲
سوالی که برای من ایجاد شده اینه که رسیدگی نکردن به مسایل مشایی و رحیمی و محرابیان و... چه ربطی به اتفاقات بعد از انتخابات داره.چرا بهونه تراشی می کنید.چرا تورمی که 42 درصد اعلام میشه که به 10 درصد رسیده(چرا با آمار ها بازی میشه این یه جوری فریب دادن مردم مستضعف نیست) (314030)
 
خودم
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۴۲:۱۰
بامزه هست، هر روز الف رو باز کنی چند تا خبر و تحلیل در مورد فتنه (!) میبینی بعد خودش طلبکار میشه که نباید به این افراد پرداخت... شما که الان حدود 5-6 ماهه هی میگید فتنه خاموش شد و ما پیروز شدیم پس چرا هنوز که هنوزه نه جرات میکنید موسوی و کروبی رو دستگیر کنید و نه میتونید جلوی خودتون رو بگیرید و اخبار مرتبط با آنها را با هزار کنایه و اعتراض و تحریف چاپ میکنید؟
ناتوانی مجلس در امور خودش رو هم ربطی به موسوی و کروبی نداره، مجلس اگه مجلس بود به وظابف اصلیش مانند عدم تایید وزرای ناکارآمد و نظارت بر روند اجرای قوانین از سوی دولت می پرداخت...
بعد هم مینویسید:
در انتهاي كودتاي سال 88 معلوم شد كه جز مشتي اوباش و تروريست و هتاك، براي سران فتنه باقي نمانده است و بديهي است امروز سران فتنه چنانچه بخواهند به پشتوانه اين افراد حتي يك گام غير قانوني و آشوبگرانه ديگر بردارند، آن گام قطعاً آخرين گام زندگي‌شان خواهد بود.
ماشاله به این ادبیات و این تحلیل پربار از طرف کسانی که جرات دستگیر کردن دو سه نفر سران فتنه رو هم ندارند!! (314037)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۰۹:۵۹:۳۴
وقتي گرفتنشون و اعدامشون كردن اونوقت منتظر نظرت ميمونم...
اونوقت نگي خشونت بار بود، رافت نداشتند و ...
الان كه دارند باهاشون راه ميان بايد آدم بشن و اكه نشن ديگه ديره... (314338)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۱۴:۲۹:۱۷
خیلی بامزه هستی جمهوری اسلامی ریگی را توانست بگیرد اینها که تو خیال کردی در سایه حمایات بی شمار شما نمی توان دستگیر و محاکمه کرد خس و خاشکی هستند که با گذشت زمان خود نابود می شوند تو که این قدر بامزه هستی همان قدر هم صبر داشته باش (321308)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۶:۵۷:۲۲
نمیدانم چرا شماها تند میرید.فقط یه خورده به خودتون نگاه کنید ببینید آدمهای خوبی هستیدیا نه؟
واقعا اگر اشتباه کنید آخرت خودتونو از دست دادید یه خورده بیشتر فکر کنید.
دیشب تو برنامه دیروز امروز فردا حرفی از ری شهری و آیت ا.. بهجت زدند توی اینترنت جستجو کردم توی سایت تابناک پیدا کردم متاسفانه اشتباه نکرده بودم سال 86 را 76 گفتند نمیدانم چرا مجری اجازه داد این حرف گفته بشه با اینکه اطلاع نداشت.همین حرفهاست که باعث میشه نظرات عوض بشه بعضی ها به گمراهی بروند واقعا جواب اینارو کی میخواد بده.آیا قابل جبران هست؟؟؟
سیاست خیلی پیچیده است دقت کنید به بیراه نروید. (314052)
 
ایرانیم
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۷:۰۰:۵۸
موسوی را دستگیر کنید ودر کنار ان
قاتلین و امرین و عاملین جنایات کهریزک که ابروی انسان و انسانیت را برد ند امرین و عاملین وحشیانه به کوی دانشگاه و مجتمع سبحان ،عاملین و امرین قتل جوانا ایران در 25 و 30 خرداد،قاتل ندا قاتل سهراب .....قاتلین جوانان در عاشورای حسینی و کسانی که وحشیانه با ماشین نیروی انتظامی از روی مردم گذشتند؟.....
ایا دم از عدل علی میزنید یا علی؟
علی برخیز و بنگر........................... (314053)
 
مریم
۱۳۸۹-۰۲-۳۰ ۱۳:۱۰:۰۲
در مورد موسوی و عاملین و آمرین کهریزک با شما موافقم. ولی محض رضای خدا کمی در مورد مجتمع سبحان و آقا زاده هایش تحقیق کن و فیلم ندا را هم دوباره ببین. در روز عاشورا هم اگر مردم به بیشرم هایی که حرمت هیچ چیز را نگه نمیدارند میرسیدند این جوانان عاشورایی را کاملا روشن میکردند... (314807)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۶ ۲۱:۴۲:۵۴
موسوی را دستگیر کنید و در کنار آن خاتمی و کروبی هم لطفا فراموش نشه آقای آملی لاریجانی. قاتلین شهید یعقوب بروایه دانشجوی 26 ساله دانشگاه تهران رو که توسط طرفداران موسوی روز 23 خرداد به شهادت رسید هم دستگیر کنید. قاتلین شهید غلام کبیری جوان 18 ساله که تو سعادت آباد توسط آشوبگرها زیر گرفته میشه اونهارو هم دستگیر کنید. کسانی رو که قصد تصرف پایگاه نظامی داشتند رو هم دستگیر کنید.اونهایی رو که دم از امام میزنن ولی عکس امام رو پاره کردند اونهارو هم دستگیر کنید.کسانی که روز عاشورا به داخل مساجد و هیئت ها حمله کردند و به عزاداران ارباب بی کفنمون ابی عبدالله(ع) جسارت کردند اونهارو هم دستگیر کنید.اونهایی که پیراهن اون جوان هیئتی رو از تنش درمیارن و مجبورش میکنن تا به امام حسین(ع) و ولایت فقیه بی احترامی کنه اونهارو هم دستگیر کنید.طرفداران موسوی که روز عاشورا حرمت نگه نداشتد و سوت و کف زدند اونهارو هم دستگیر کنید.اونهایی که اون مادر و دختر رو تو روز روشن به شهادت رسوندند اونهارو هم دستگیر کنید.اونهایی که پای منافقین و لیبرالها رو که مرده بودند به این مملکت باز کردند اونهارو هم دستگیر کنید. (337300)
 
Ali
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۱۹:۱۵:۰۰
برادران الف. شما اصولگرایان ۶ سال است که ۲ قوه مملکت را در اختیار دارید. یک سال آن مربوط به حوادث پس از انتخابات است. پنج سال ما بقی چه کردید؟ جوری صحبت می‌کنید که گویی اگر اعتراضات نبود کشور گلستان شده بود. در زمان حاکمیت شما اقتصاد کشور به این حال و روز افتاد. فرافکنی تا کجا؟ (314112)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۲۱:۴۱:۲۳
البته نباید از 8 سال حکومت آقای خاتمی و و همدستانشان بر ایران و اینکه باعث ایجاد نسل مرفهین بی درد شدن چشم پوشی کرد دوره اقای هاشمی هم به جای خودش جای بحث داره
سوال من اینه در دوره آقای خاتمی به جزء تهران برای بقیه شهرای ایران چه کار کرد ؟
پروژه ای نیمه کاره ! (314581)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۶ ۲۱:۱۹:۲۹
آخه محمد جان میگی خاتمی به تهران فقط رسید به شهرستان ها نرسید!! بهم بگو اصلا برا تهران چیکار کرده؟ (337291)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۶ ۲۱:۲۸:۰۱
شما اصلاح طلبا که 8 سال کشور رو دستون گرفتید چیکار کردید؟ تورم 50% درصد برا این دولت بود؟ آشوب های اسلامشهر برای این دولت بود؟ قتلهای زنجیره ای برا این دولت بود؟ 18 تیر برا این دولت بود؟ ایستادن جلو ولایت فقیه برا این دولت بود؟ هر روز 5 تا شبهه ایجاد کردن تو دین برا این دولت بود؟ حلقه کیان برا این دولت بود؟ مهاجرانی و کدیور و سروش و سازگارا و همه وطن فروشا از این دولت رشد کردند؟ له شدن مردم فقیر زیر چرخ های توسعه سازندگی برا این دولت بود؟ تعطیل کردن همه فعالیتهای هسته ای تو این دولت بود؟ و.... بازم دارم بمونه برا یعد. 16 سال کشور رو به ناکجاآباد کشوندید تازه طلبکارم هستید طلبهای بانکها از دولتهای گذشته رو احمدی نژاد بیچاره داره پرداخت میکنه با این حال تورم در پایان خرداد زیر 5% میشه اینو یادت باشه برا اولین بار بعد از انقلاب (337293)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۲۰:۲۵:۵۲
در مجموع سخن درستی است, اماالبته نباید غفلت هم کرد تا اینها و همدستانشان روزی که آبها از آسیاب افتاد دوباره طلبکار شوند. باید روشنگری کرد و نشان داد که کیفر خیانت اندک نیست. اینها باید هر روز رسواتر و روسیاه تر شوند تا کسی به خودش جرات ندهد با حمایت بیگانه در مقابل رای مردم بایستد و خون چندصدهزار شهید را به بازی بگیرد.باید هنوز ابعاد خیانت اینها و ریشه ها و پشت صحنه اینها را افشا کرد تا کسی بعدا مظلوم نمایی نکند و دست به تحریف تاریخ نزند! (314142)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۲۱:۰۹:۰۱
حالا خوبه مشتي اوباش ،تروريست وهتاك براي سران فتنه باقي مانده كه هنوز قوه قضائيه از دستگيري آنها خود داري مي كند.يعني قوه قضائيه از مشتي اوباش وهتاك مي ترسد؟ (314156)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۰:۱۱:۱۱
الان آقاي اوباما هم به خاطر نفاق و دورويي دم از علي ميزنه...
سبزيها و موسوي كه جاي خود دارند... (314348)
 
ALI
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۲۱:۲۳:۲۱
تمام عزيزان كاربر درست مي گويند در نگاه اول شايد خسته كننده باشد ولي با كمي دقت در فتنه مديريت شده اسراري وجود دارد كه براي اجراي آن بيش از 15 سال در داخل و خارج سرمايه گذاري و برنامه ريزي شده است و اصلي ترين هدف آن اسلاميت جمهوري كه ستون باورهاي هر ايراني آزاده است مي باشد و دوم جمهوريت آن هر شخص در كه پيروز اين انتخابات بود همين شرايط پيش مي آمد و امثال موسوي و كروبي بازي خورده اين فتنه بودن و بر بزرگان اين ملت است برحسب تكليف عمق اين فتنه را براي ملت بازگو كنند زيرا فردا قيامت پاسخگو بايد باشيد (314159)
 
09364487929
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۲۱:۴۲:۴۹
مگر غیر از این است که باید منافقین به اشد مجازات خود برسند
اگر کسایی غیر از اینها بودند مطمیینا اعدام میشدند پس چرا اینها را اعدام نمی کنند هم مردم و هم مملکت و نجات بدن از این گرفتاریهای بچه گانه؟!
جوانهای ما الان شغل میخوان مسکن و زندگی می خوان نه بکش وبکش سر صندلی بی ارزش؟؟!!!!!!!
ما ایرانی ها خیلی کار داریم نباید اینها وقت با ارزش ما را تلف کنند
ما باید به پیشرفت و سر بلندی کشور عزیزم توجه کنیم نه به اینها
پس همون بهتره اینها را بیخیال شیم که دیگه چیزی از عمرشون نمانده تا حضرت عزائیل بیاد سراغشون (314169)
 
محسن بی مخمل لاپیچان
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۲۲:۱۲:۰۴
باورهای دینی به می گوید که تا کسی محاکمه و محکوم نشده است, نبایستی بی دلیل در مورد او قضاوت کنیم.حالا, بفرمایید آیا به کار بردن عنوان سران فتنه اشکال شرعی ندارد؟ (314190)
 
مریم
۱۳۸۹-۰۲-۳۰ ۱۳:۱۱:۵۴
همین باورهای دینی میگویند که چشمتان را باز کنید و قرآن سرنیزه را باور نداشته باشید. ابوموسی اشعری شدن شده عادت مردم! (314808)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۶ ۲۱:۱۶:۲۳
اگه شرع منظور مراجع تقلید عظام و شیعه هستش که اتفاقا مراجع در به کار بردن عنوان فتنه و سران فتنه از همه پیش قدم هستند. اصلا این از ویژگیهای فتنه هستش که فتنه گرها خودشون رو عبد صالح میدونن و معتقدند اسلام ناب اونا هستند.مثلا میگن یا حسین میر حسین بعدش ظهر عاشورا عوض عزاداری سوت و کف میزنند. (337289)
 
watoowatoo
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۲۲:۱۹:۲۵
بنام خدا
نویسنده محترم فراموش کردند اشاره کنند که به خاطر همین باصطلاح سران فتنه است که اسامی مفسدان اقتصادی 5 سالی در جیب رئیس جمهور محترم گیر کرده و خارج نمیشود. بگذریم.
ایشان خیلی ساده از کنار قضایای مربوط به کابینه ، معاون اول و مشایی گذشته اند. اگر قبول کنیم که سال قبل مصلحت این بود ( که نبود) که این افراد انتخاب شوند، الان که اوضاع مرتب است و مردم هم در اوج آگاهی ار فتنه و فتنه گران! پس چرا معاون اول همچنان مشغول است، آقای مشایی دائما بر مشاغلشان افزوده میشود و مجلس محترم هم دائما اعلام وصول و پس گرفتن فلان استیضاح را میکند.
نویسنده محترم، اگر بهترین واکنش بی اعتنایی باشد، آنگاه چه کسی را باید در مورد مشکلات مختلف مقصر شناخت؟ بنابراین بهترین راه برای فرار از با مسئولیت ناشی از تصمیمات نادرست، همین است که هر از چندگاهی بیانیه ای صادر شود و نویسندگانی مانند شما به بهانه تحلیل، بار تمام مشکلات را هم بر گردن دیگر بیاندازند.
راستی، حتما سناریویی هم برای توجیه شکست احتمالی طرح هدفمند کردن یارانه ها دارید!
از مسئولین سایت هم درخواست میکنم اجازه دهند این مطلب منتشر شود، اگر چه در آن بد و بیراهی نثار به اصطلاح سران فتنه نکرده ام! (314192)
 
علی ق
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۲۳:۰۹:۳۶
واقعا به خود میبالم وبه الفی ها غبطه میخورم که مخاطبای اینگونه خوش فکری داره ازاین جهت که نظراتشون حتی ازتیتر خبر هم خواندنی تره.پس پیشنهاد من به الفی ها اینکه به مخاطباش بیشتر اطمینان کنه واین چنین اظهار احساسات(بغض وکینه نسبت به سران فتنه)رو به عهده دیگران بذاره جسارتتا این کارا در شان الف نیست (314217)
 
مهدی مساعد
۱۳۸۹-۰۲-۲۸ ۲۳:۳۲:۴۹
من از اینکه هنوز آداب مقاله نویسی و یا انتقاد کردن را یاد نگرفتیم و با فحاشی به هم می تازیم متاسفم
از اینکه همه به خودشان حق می دهند که از سوی ملت اظهار نظر کنند وخود را حق و دیگران را باطل و خائن بنامند متاسفم
آخه گناه ملتی که همه چیزش را صادقانه در راه این انقلاب داده و بین شما که اداب و اخلاق یک گفتگوی ساده سیاسی را نمیدانید گیر کرده چیست؟ (314224)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۰۰:۲۹:۵۸
چه عاقبت تلخ و ننگینی شد برای کروبی و موسوی .......... از کجا به کجا کشیده شدن .... البته به قول شاعر از کوزه همان تراوت که در اوست! .... (314242)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۰۵:۲۰:۳۷
به خاطر کدام مصالح محاکمه نمی شوند؟ آیا نظام از هواداران موسوی هراس دارد؟ (314280)
 
علي
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۰:۵۸:۳۴
نه كابو!!!ميخوايم با بيانيه هاي گاه و بيگاه اين دو ساده لوح بخنديم و حال كنيم!ناراحتي؟! (314368)
 
سعيد
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۰۷:۴۰:۱۹
به اين مطالب كه از خود مقاله برداشته شده است توجه كنيد:
((قانون شكني هايي كه اين افراد در سال گذشته انجام دادند، نه تنها به سرمايه اجتماعي و حيثيت بين المللي كشورمان به شدت لطمه زد، بلكه فرصت‌هاي بسياري را از كشورمان گرفت. اگر سران فتنه اعتراض خود را از مسير قانوني پيگيري مي‌كردند و كودتاي 88 رخ نمي‌داد، چه بسا در ماجراي بركناري چند وزير در اعتراض به تعلل رئيس جمهور در عزل‌ آقاي مشايي و يا انتصاب فرد بي‌كفايتي به معاونت اولي رئيس جمهور، واكنشي جدي‌تر و مناسب تر بر مي‌انگيخت، چه بسا مجلس در بررسي كابينه معرفي شده، حساسيت بيشتري به خرج مي‌داد و چه بسا اصلاح الگوي مصرف با دقت و درايت و همت بيشتري آغاز مي‌شد...))
آيا با تفاسير شما عمل غيرقانوني چند نفر با مصامحه بر عليه ملت توسط نمايندگان پاسخ داده نشده است . اگر جريان يا افرادي مقابل حكومت ايستاده باشند دليلي قانع كننده بر اين است كه چشم بر حقايق بزرگ ديگري كه گفته شده است بسته شود؟ اگر سران فتنه بر حكومت شوريدند چشم پوشي بر ضعف هاي مفرط دولت هم شورش بر عليه ملتي است كه منتخب آنها هستند!!! (314290)
 
امنهخ
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۰۷:۴۶:۲۴
الان درکشور جز دروغگویی و خرابکاری اقتصادی چیز دیگری نیست و شما به این مطالب می پردازید .اینده را از دست خواهید داد. (314292)
 
سيد
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۰۹:۱۶:۱۹
مقاله خوبي بود اما قرار نيست رئيس جمهور براي معاون اول خودش هم از همه اجازه بگيره
مگه كسي از از آقاي لاريجاني پرسيد چرا آقاي..... را رئيس دفتر خود كرديد( با آن افتضاحات كه اين جا جاش نيست)
اگه هر كس قد خودش حرف مي زد ، هيچوقت اينجوري نمي شد (314321)
 
m22iran
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۰۹:۴۰:۳۳
\"\"\"و همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید\"\"\"
تنها به ذکر 1 نکته قناعت میکنم : ادب مرد به ز دولت اوست (314328)
 
امین
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۰:۰۶:۰۸
چرا برای یکبار هم شده به این آقایان فتنه گر این فرصت داده نمیشود که در یک مناظره تلویزیونی حرفهایشان را بزنند و برای مردم بی اساس و پوچ بودن شعارها و حرفهایشان ثابت شود؟ (314344)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۰:۱۷:۳۹
برادر انجام وظيفه تعطيل بردار نيست چرا مر صريح قانون در مورد همه بدون هيچ تبعيضي عملي نشد خداوند سبحان هيچ قصور در وظيفه اي را به صرف اينگونه بهانه ها نميبخشد. (314355)
 
sedayemoshawer
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۰:۴۸:۰۸
سلام با احترام به ديدگاه نگارنده ، فكر مي كنم اولين واكنش مناسب اين است كه از اين اصطلاح \"سران فتنه \" پرهيز شود و حركت بعدي مناسب اين است كه با انصاف نقش همه طرفهاي ماجرا تعيين گردد و در گام بعدي با در نظر گرفتن مصالح ملي نه مطالبات خطي و جناحي در خصوص حوادث بعد از انتخابات و چگونگي حل مسائل تدبير شود.
اگر بر اصطلاحات نامناسب اصرار شود ؛ فاصله ها بيشتر مي شود و با گسترده شدن دامنه اختلافات ، طرفين ماجرا ناگزير مي شوند كه تمام قد و با تمام توان به رويا رويي بپردازند و در دعوا هم حلوا قسمت نمي كنند و طرفين ناگزير به يار گيري هستند و ممكن است در اين ميان حركتهايي بشود كه با مصالح ملي مردم ايران و با حقوق شهروندي ايشان سازگاري نداشته باشد و فرصت براي طمعكاري بيگانگان پيش آيد ؛ پس شكيبايي كارساز و گره گشاتر از غبار آلودتر كردن فضا مي باشد.
كساني كه امروز در تقابل هستند ؛ مردان تعامل ديروز بودند و بايد بررسي شود كه چرا تعامل به تقابل افتادو نيز به اين نكته نيز انديشه شود كه آيا امكان دارد و يا اينكه چه شرايطي مي تواند امكان بروز تقابل ميان متعاملين امروز نمايد و با تلطيف فضاي سياسي مي توان كاري كرد كه مردم ديده بان مسايل كشور باشند و مديران به تدبير پردازند و منتقدين نقادي كنند و داوري با افكار عمومي است .
برخورد قانوني با جرم و مجرم با دادگاه مي باشد و اگر با تحرك سياسي قرار شود كه مجرم را مجازات كنند ؛ اين حركت ناشيانه اي خواهد شد كه جامعه را نيز به فنا مي كشاند.
در خصوص مواردي كه نوشته اند اگر حوادث بعد از انتخابات نبود دقت بيشتري مي شد به عرض مي رساند كه مردم چون تشنه در پي عدالت دست خادمين خودرا براي صيانت از حقوقشان مي بوسند و اگر اقدامات مندرج انجام مي شد ؛ در ياري مردم شك نبايد كرد و نكند خداي ناكرده مصالح جناحي موجب تعلل در اين مطالبات ملي شده است. (314362)
 
حسين
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۰:۵۳:۵۳
سران فتنه و فتنه گران مرده اند.زنده شان نكنيم.... (314366)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۱:۰۱:۲۷
قبول که این افراد با رفتارشان مسیر خود را از انقلاب جداکرده اند ، ولی بدانید که دهن کجی به خواست معترضین هم اثر زیادی در دهن کجی بیشتر این افراد به انقلاب شد.
آنها هم خواسیته های به حق داشتند. (314369)
 
یکی از مردم
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۱:۵۰:۴۱
هیچ فکر کردین اگه بودجه های کلانی که امریکا و انگلیس علیه ایران تصویب می کنن دست چند نفر کاربلد می افتاد چه مکافاتی داشتیم.
بهتره سران بی عرضه فتنه آزاد باشن و به خاکستر کردن این پولا ادامه بدن (314385)
 
یک دوست
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۱:۵۴:۴۰
فراموش نمی کنیم شعارهای : مرگ بر ... و مرگ بر ... و مرگ بر ...
فراموش نمی کنیم که بخاطر ریاست طلبی بعضی ها،این همه به کشور ضربه وارد شد . ( امام علی(ع) می دونست که خلافت حقش بود ولی برای مصالح نظام اسلامی و برای ضربه وارد نشدن به اسلام ، 25 سال سکوت کرد ولی این آقایون توهم پیروزی به سرشون زده بود ، ایران رو زیر و رو کردن ! )
فراموش نمی کنیم کشته شدن جوانان ما که در اثر همین تندرویهای این آقایون بود .
فراموش نمی کنیم هتک حرمتهایی که در روز عاشورا اتفاق افتاد و با کف و سوت زدن در این روز بزرگ عزاداری ، روی بنی امیه رو سفید کردن
فراموش نمی کنیم ...
بعد از این همه خرابکاری و بر هم زدن نظم و هتک حرمتها ، آقای X بلند میشه و در بیانیه 1500 خودش میگه : اینها مشتی مردم خدا جوی بودن که شما بهشون حمله کردید !!!!!!!!!!

به امید اینکه مراحل قانونی برای دستگیری سران فتنه هر چی سریعتر طی بشه و این آقایون محاکمه بشن . ( انشالله ) (314387)
 
علي عبدالمالکي
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۴:۳۴:۲۲
خدايش تو کشورهاي باصطلاح متمدن اروپايي مثل آلمان و انگليس شخصي مثل موسوي و کروبي پيدا بشن ، سران کشورها چه کار ميکنن؟
آيا آزاد ولشون ميکنن؟
بهشون مدال افتخار مي دن؟ (314455)
 
ناصر
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۲۳:۳۹:۴۰
آقای عزیز .توی همین آمریکا آقای نوام چامسکی شدیدترین اعتراضات را به دولت آمریکا می کند.هیچ کاریش ندارن.
آقای مایکل مور هم که یادتونه توی جشنواره زنده سینمایی جلوی چشم هزاران تماشاچی و دهها میلیون بیننده تلویزیونی در زمان حمله دولت بوش به عراق گفت:\"BUSH.SHAME OF YOU....\"
بوش! شرم بر تو باد! تو به خاطر جنگ عراق مردم ما را سر افکنده کردی!
و دولت هیچ برخوردی با او نکرد.مایکل مور حتی یک فیلم انتقادی نیز درباره جنگ عراق ساخت که در ایران خودمان هم پخش شد. (314618)
 
علي عبدالمالکي
۱۳۸۹-۰۲-۳۱ ۲۰:۱۲:۵۳
جناب ناصر
آقای \"نوام چامسکی\" و \"مايکل مور\" از دولت آمريکا \"انتقاد\" کردند. همونطور که در کشور ما هم انتقادات به دولت ميشه و اين کاملا طبيعيه.
انتقاد با بحث تقلب در انتخابات رياست جمهوري فرق ميکنه.
آيا \"جان مک کین\" بعداز شکست از \"اوباما\" در انتخابات رياست جمهوري آمريکا بحث تقلب رو پيش کشيد؟
قبل تر از اون آيا \"جان کري\" بعداز شکست از \"جرج بوش\" بحث تقلب رو پيش کشيد؟
همين چند هفته پيش در انتخابات انگليس آيا \"براون\" بعداز شکست حزبش بحث تقلب پيش کشيد؟
شما چرا به عاقبت کشورهاي مثل \"اوکراين\" ،\"گرجستان\" و... نگاه نمي کنيد ببنيد که چه با اين حربه کشورها به نابودي سياسي ، اقتصادي رسيدند.
نه دوست عزيز انتقاد با تقلب فرق ميکنه . (315167)
 
یاشار
۱۳۸۹-۰۵-۰۷ ۰۴:۳۸:۴۳
خوب موسوی هم به نحوه برگزاری انتخابات و شمارش آرا انتقاد داشت. آیا تریبونی چون مایکل مور یا چامسکی در اختیارش گذاشته شد تا حرفش را بزند و کار را به کوچه و خیابان نکشاند؟! آیا جان کری که تقاضای بازشماری آرای الکترال را کرد سرمنشائ فتنه خوانده شد؟! یا شما چیزی نمی خوانی و نمیدانی یا خود را در جهت منافع به نادانی زده ای که در هر دو صورت واقعا جای تاسف دارد. (340500)
 
یاشار
۱۳۸۹-۰۵-۰۷ ۰۴:۳۴:۰۳
خیر بهشون مدال نمیدن، ولی خوب حداقل یه روزنامه یا کانال تلویزیونی در اختیارشون میذارن که حرفشون سانسور نشه و ملت با آگاهی کامل قضاوت کنند. (340499)
 
۱۳۸۹-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۰:۲۴
ميرحسين موســـــــوي، آبرويي براي خودش نگذاشته است.
خوشحال ميشويم به مسايل و حواشي آقاي محمدرضارحيمي هم رسيدگي شود.
عجله كنيد .......... عجله كنيد ........ عجله كنيد (314495)
 
هادي
۱۳۸۹-۰۲-۳۰ ۰۳:۴۵:۲۲
اخيرا از رئيس محترم قوه قضاييه سوال شد كه چرا سران فتنه محاكمه نميشوند و ايشان پاسخ دادند قوه قضاييه به گونه اي عمل خواهد كرد كه مصالح كشور و ملت ايران تامين شود و اين سكوت و صبر نيز در روشنتر شدن مواضع و رفتارهاي فتنه گران موثر خواهد بود.
بايد اضافه كنم كه هرچه از ماجراي سال گذشته ميگذرد شاهد تندروي بيشتري از جانب سران فتنه هستيم تا جايي كه اخيرا به فكر ايجاد كانال ماهواره افتاده اند و يقينا با اعلام هرچه بيشتر مواضعشان نزد افكار عمومي ملت ذليلتر و حقيرتر خواهند شد. (314673)
 
نقطه
۱۳۸۹-۰۲-۳۰ ۱۱:۲۳:۴۸
در غيرت و شرف يه ايراني بس كه اين آدم هاي عضو پژاك رو آگاه و حق جو بداند. مدارك دستگاه قضايي جمهوري اسلامي ايران رو قبول نكنم؛ ويديوي سايت الف رو تحت ارعاب بدونم؛ اين حمايت كذاي كمله ها در عزاي هم مسلكان از دست رفتشون رو چه طور توجيه كنم؟ كسي فراموش كرده اين ها در اين كشور چه جناياتي كردن؟ (314754)
 
۱۳۸۹-۰۲-۳۰ ۱۵:۳۱:۵۵
واقعا که یک سال مصخره یک عده خود خواه شده ایم که هی بی خود میگویند آزادی آزادی ، بنده خدا ها خودشان هم نمیدانند چه میخواهند . میگویند اصولگرا ها 6 سال حکومت کرده اند مملکت شده این ولی من میگویم شما که از اول انقلاب حکومت کرده اید چه گلی تحویل ملت داده اید که بوستان طلب میکنید به خدا قسم می خورم ما که خدایی نکرده نمیتوانیم مانند علی باشیم ولی اگر بیت المال دست من بود حاضر بودم نیمی از آن را بدهم اصلاح طلب ها بخورند و فقط حرف نزنند با بقیه بیت المال این کشور را تکانی اساسی میدادم ، اینهمه وقت و هزینه را هدر کرده ایم که به اصطلاح جنگ نرم را خنثی کنیم ، اینکه جنگ نرم نبود ، مشاجره با چهارتا با سواد بدون بینش ه نشد جنگ نرم ، به قول آقا منتظر باشید که جنگ نرم اصلی در راه است (314869)
 
علي
۱۳۸۹-۰۲-۳۰ ۱۶:۳۰:۵۳
آقايان بريد بر طبق آمار خودتان قانون شكن اصلي را معرفي كنيد ،اين آقاي محترم در چند سال اخير چند اقدام غير قانوني انجام داده است (314884)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۰۳ ۲۲:۳۹:۴۶
حالا که یه مدته ه کسب و کار و بازار جانی تازه گرفته باز اقایون فتنه می خواند با تجمه و اعتراض و راهپیمایی شهر تهران رو دچار تشنج کنند اگر از کسبه و بازاری مرکزشهر سوال کنید میبینید که همه اوضاع ارام رو میپسندند نه هرگونه اعتراض در کف خیابان (316123)
 
مهناز
۱۳۸۹-۰۳-۰۴ ۱۴:۱۸:۰۱
به نظر من اینها اینقدر حقیرن که اصلا نباید حتی بهشون فکر هم کرد.
اصلاح طلبایی که هر وقت سرکار اومدن بجای تلاش بری رفع کم و کاستیهای کشور فقط بدنبال اختلال در عقاید مردم بودن یه روز گفتن که قران رو پیامبر از خودش گفته و یه روز دیگه گفتن اماما معصوم نیستن و ... از اینها جز این هم نمیشه انتظار داشت.
بنا به گفته رهبر بیاین همه بهکار و تلاش فکر کنیم و سعی کنیم خود و دیگران را از این جریانات پوچ دور نگه داریم ولی آنها را از حافظه تاریخیمون پاک نکنیم. (316347)
 
azari paniranist
۱۳۸۹-۰۴-۲۹ ۰۰:۴۶:۴۳
خانم مهناز تا حالا اینا هیاهو میکردن حالا لازمه درسی بهشون داد تازه اول بازیه من که به شخصه آنقدر به رایی که دادم ارزش قائل هستم که توهین کنندگان به منتخب خود را نخواهم بخشید همین دنیا و آخرتتان را بس است
لعنت به هر چه جو زده سبکسر بی دین وطن فروشه (پس اول فکر کن بعدش منفی بزن تا شامل نشی) (338046)
 
امید
۱۳۸۹-۰۳-۰۸ ۲۱:۴۵:۴۵
جناب توکلی
شما تا به حال به چه کسی انتقاد یا اعتراض نکردید ؟
پیدا کنید پرتقال فروش را !! (318136)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۹ ۱۲:۱۷:۱۲
من با نظرات bzh موافقم . مگر این آقایان که ادعاهایشان برای کمک به مردم گوش همه را کر کرده بود . در جلسه رهبری شرکت نکردند و ایشان نفرمودند که راحت صحبت کنید و مطالبات خود را از مجاری قانونی دنبال کنید و بی هیچ رودربایستی به من گزارش دهید. چرا گوش نکردید؟ پس شما سران فتنه اید؟ همان گونه که در زمان حضرت علی اولی و دومی گوش نکردند. چون متاسفانه خوب شنیدن را بلد نیستند؟ اگر خوب گوش می دادید صدای حق طلبی مردم را می شنیدید که مردم هر جا می روند کیش کرمان رفسنجان صدای پای اقوامی را می بینند که فکر می کنند چون انقلاب کرده اند حال از همه برترند . مگر نه این است که برتری به ایمان و تقوا است . کجاس ارزشهای اسلامی. در حال حاضر سهم خواهی های زبیر ها و طلحه ها از انقلاب زیاد شده بود و مردم کسی را بر مسند ریاست جمهوری نشاندند که خود را خادم ملت می دانست نه آقای ملت. من انکار نمی کنم که در این 30 سال کارهای زیادی از آبادانی و عمران شده است ولی حرف مردم در این دوران عدالت بود و بس. خسته شده بودند از این همه بی عدالتی.
آقای موسوی خوب بود بعد از 20 سال که می آمدی درست گام برمی داشتی. عجول بودی و نابخردانه عمل کردی. می خواستی یک شبه به پول و قدرت برسی که متاسفانه محقق نشد و مثل درویش به یک شب هم کوزه روغن را شکستی و از توهم بیرون آمدی. (318339)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۹ ۱۲:۲۳:۳۰
اینها را باید محدود کرد و نگذاشت خیلی تحرک داشته باشند. زندان خانگی برایشان بهتر است و مردم باید خود با اینها تصفیه حساب کنند و نگذارند که اینها تحرکی داشته باشند. هر چه قدر مردم به اینها بی احترامی کنند می فهمند که دیگر جایگاهی در بین مردم ندارند . من خود اگر موسوی و کروبی را ببینم یک گوجه فرنگی دبش نصیبشان می کنم. آخر شعارهای الکی اشان در انتخابات یادم نمی رود و بعد برای نشستن بر صندلی ریاست . !آنقدر آدم از هوای نفس تبعیت کند! (318344)
 
shahab
۱۳۸۹-۰۳-۱۲ ۱۰:۵۱:۳۴
مجراي دلسوزي آقاي موسوي براي ملت ايران آدم را به ياد داستان دوستي خاله خرسه ميندازه . راستي كدوم دشمني مي تونست اينجوري به ملت و انقلاب و خط امام (ره) ضربه بزنه كه اين آقايان كروبي و موسوي زدند. (319488)
 
علی احمدی
۱۳۸۹-۰۳-۱۲ ۲۱:۳۷:۱۳
باید به یاد داشت هر گونه توهین به تفکرات و اعتقاد اشخاص و گروههای مخالف و موافق زشت و ناپسند است. مسائل سیاسی اخیر نشاندهنده تقابل جناحها با اهداف غیر خدایی می باشد.
پیامبر (ص) در فتح مکه کلیه افراد را مورد بخشش قرار داد، این که در نظام جمهوری اسلامی افرادی بخاطر مسائل و تفکرات سیاسی در زندان بسر می برند شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران نمی باشد. مسئولین نباید بخاطر منافع سیاسی خود، با آبروی نظام بازی کنند. در ضمن در نظام فعلی هیچ امکانی جهت انتقاد از عملکرد دولت پیش بینی نشده است و تمامی افعال دولت بخاطر مصالح عده ای مورد تائید قرار می گیرد. برخورد قانونی و بدور از تعصب با تخلفات قوای سه گانه، برخورد با مجرمان اقتصادی و آقازاده ها می تواند اعتماد احاد جامعه را بالا ببرد.
شعارهای دولت، بدون هیچ کار کارشناسی و خارج از عرف علمی و عرفی در مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، نشان از دست و پا زدن بیهوده این سیاستمرداران می باشد. بد نیست قبول کنیم، اداره کشور نیاز به تخصص و تعهد با هم را دارا می باشد و تعهد کورکورانه به درد نمی خورد و باعث انزجار آحاد جامعه از این تفکر در آینده خواهد شد.
زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد (319745)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۳-۱۳ ۱۴:۳۴:۰۷
موسوی و کروبی و خاتمی مردند(died) خدایشان نیامرزاد. روشنفکرین نادان لطفا رای منفی بدین تا زنده شوند. امیدتان به آمریکا باشید نه خدا که آرزویتان به زودی برآورده خواهد شد شکی نکنید که پیروز خواهید شد و جایگاهتان بهشت برین است.و با آنها محشور خواهید شد. (319932)
 
مخاطب
۱۳۸۹-۰۳-۱۳ ۱۶:۰۷:۵۰
من به گفته هاي حضرت امام بسيار معتقدم اگر نظام از ريل خارج شده باشه همان اتفاق خواهد افتاد كه امام راحل از آن نگران بودند حالا هر كس هر چقدر ميخواهد خود را خسته كند (319962)
 
دانشجوی ولایی
۱۳۸۹-۰۳-۲۱ ۰۳:۰۷:۰۵
وقتی به یک جوان نوزده ساله به جرم شرکت در راهپیمایی 3میلیون نفری 25 خرداد، حکم سنگین 4 سال و نیم حبس را می دهند، آیا رسیدگی به دانه درشت ها و عاملان جنایات کهریزک و کوی دانشگاه مشکل است؟؟؟!!؛ (324004)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۷ ۱۹:۱۸:۵۹
اینا هیچی نبفهمن اینا وقتی بمیرن رو قبرشا ونویسن
اینی اینجا آرامید از اول عمرشان هیچی نبفمیدن
منظورم این دو گل ناشکفته موسوی و کروبی می گم (327270)
 
۱۳۸۹-۰۴-۰۱ ۲۳:۲۸:۴۹
یک سؤال: اگر راهپیمایی بدون مجوز جرم حساب شود، آیا عکاسی و فیلمبرداری از صحنه های آشوب و اغتشاش جرم تلقی می شود؟ (329621)
 
۱۳۸۹-۰۴-۰۴ ۰۰:۳۸:۱۰
این را هم فقط نوشتم برای اینکه بگویم می دانم خیلی سوز داره !می دانم !
واقعیت بسیار تلخ است !
اما تا می توانید دکمه ی مخالف را فشار بدهید ! شاید از سوزش آن کاسته شود !
خدا در دل های شکسته جا دارد !
اگه دلتان شکست چمن بزرگ (م.ح.م) و چمن شماره 5( م.ک) و چمن بانو( ز.ر یا ز.ک)را دعا بفرمالیید شاید فرجی شد!!!!!
الف هم مرد باشد و ثابت کند سبز نیست و فقط سبزها را دوست دارد و پیام مرا بگذارد! (330188)
 
sib
۱۳۸۹-۰۴-۰۷ ۲۰:۴۱:۵۵
سوز اونی داره که واسه دلخوشی خودش 4تا سایت حامی دولتو میخونه و فکر میکنه همه چی واسه ادامه کودتا آرومه ولی بعد میبینه زهی خیال باطل همچنان در یک اقلیت حقیر منفعل و کور قرار داره (331296)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۲:۱۰:۱۳
سیب جان، بخورمت.
اگه شما جرأت کردید به تکون اضافه دیگه بخورید، ببینید همین به قول شما اقلیت منفعل چه جوری آچمزتون بکنن. حقیر اونیه که فکر میکنه 13 بالاتر از 24 هست. کور اونیهکه هنوز تو توهم اکثریته. (332188)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۶:۰۵:۰۷
خواهشن تعداد موافقین و مخالفین نمایش داده نشود تا باعث توهم فتنه گر ها در تعدادشان نشود. (332518)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۴-۲۵ ۱۳:۳۸:۰۳
جند سال تامل کنیم دولت مردان حاضر هم به لیست هاشمی و خاتمی و ... اضافه خواهنذ شد اما در این میان فقط مردم ضرر می کنند و بیت المال از دست می رود و جامعه عقب میماند. (336977)
 
ابوالفضل
۱۳۸۹-۰۵-۰۸ ۱۱:۰۱:۲۳
سلام:راه برخورد باسران فتنه اعدام ويا حداقل تبعيد است مدارا با آنها ظلم به انديشه هاي پاك است ولي ما هر نظري كه ولايت فقيه بدهد آنرا به ديده منت مينگريم واطاعت ازآنرا بر خود واجب ميدانيم. (340710)
 
tفرهاد
۱۳۸۹-۰۵-۰۸ ۱۳:۴۶:۰۵
با سلام به دوستان.اره خيلي شوزش داره تو يه سايت خودي تعداد مخالفين به توهين‌هاي نگارنده و داره و دسته‌شان ده برابر بيشتر است.اميدوارم حساب موضوع دستتان اموده باشه.با اينكه مي‌دانم اميدواري‌ام زياد از حد انتظار است.اما واسه روشنگري خوبه.خواهشن اين جوابو بذارين ديده بشه.چون مثل ساير پيامهايتان حاوي توهين و تخريب نيست.با تشكر. (340737)
 
ح
۱۳۸۹-۰۵-۱۱ ۱۰:۵۹:۳۸
ای کاش سخنی که به موقع بایستی زده میشد میزدن ولی نزدن ای کاش این همه دم از بیتالمال نمیزدن که زدن من فقط یک چیز میدانم حضرت علی برای متامع خود حتی از روشن بودن یک شمع دریغ کرد اما الان چه (341431)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.