نظر منتشر شده
۹۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 73198
دستپاچگي ايرنا كار رحيمي را خرابتر كرد
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۳۱






پس از انتشار خبر الف در مورد سخنان وزير علوم و رييس جمهور در هيات دولت مبني بر آشكار شدن دروغگويي محمدرضا رحيمي، خبرگزاري دولتي ايرنا به نقل از منبع آگاه خود خبر داد:



وزارت علوم ، تحقيقات و فن آوري صحت مدارک تحصيلي محمد رضا رحيمي معاون اول رييس جمهور تا عبور موفق از امتحان جامع دوره دکترا را مورد تاييد قرار داده است. پس از صدور دستور رئيس جمهور در دولت نهم مبني بر بررسي مدارک تحصيلي مقامات و مسوولان کشور ، آقاي رحيمي مدارک تحصيلي خود را تسليم وزارت علوم کرد که نتيجه بررسي هاي کارشناسي انجام شده در اين خصوص ، اخيرا طي گزارشي تسليم هيات دولت شده است. صحت مدرک تحصيلي آقاي رحيمي در مقطع کارشناسي ارشد در زمينه حقوق بين الملل و گذراندن امتحان جامع در مقطع دکترا در رشته روابط بين الملل مورد بررسي و تاييد قرار گرفته است . "روند تبديل ايدئولوژي سياسي انجمن اخوان المسلمين در ارتباط متقابل جهان اسلام و غرب" موضوع رساله دکتراي آقاي رحيمي بوده است. معاون اول رييس جمهور در حال حاضر در حال دفاع از پايان نامه خود مي باشد.

اين خبرگزاري افزود:

براساس روال جاري در کشور ، به کساني که امتحان جامع را در مقطع دکترا گذرانده باشند ، عنوان دکتر اتلاق مي شود.

با اين وجود ، آقاي محمد رضا رحيمي در پرونده استخدامي خود ، هيچگاه از مدارک اکتسابي استفاده نکرده است.

ايرنا يادآور شده است: ارائه اين گزارش در هيات دولت ، خط بطلاني بر تبليغات مسموم برخي از رسانه ها و جريانهاي سياسي عليه آقاي رحيمي خواهد بود.

ايرنا براي محكم كاري اضافه كرده است:

وي پيش از اين نيز در دوم مهرماه سال 1378 به دليل ارائه يک مقاله علمي به هيات علمي آکادمي بين المللي اکو – انرژي و برتر شناخته شدن آن با راي کميته داوران ، موفق به اخذ مدرک دکتراي افتخاري شده بود.



اين در حالي است كه:



1- انتظار مي رود رييس جمهور و وزير علوم سخنان خود در هيات دولت را تكذيب كنند و دروغ بودن خبر الف را اعلام كنند.

2- آقاي رحيمي كه به استناد خبر خبرگزاري دولت تاكنون يعني سال 1389 در حال گذراندن پايان نامه دكتري است، در ارديبهشت 1382 با عنوان دكتر رحيمي، به استناد امضاهاي خود، رييس دانشكده حقوق دانشگاه آزاد بوده است! انتظار مي رود ايشان محل تحصيل دوره دكتري خود قبل از سال 1382 و رسيدن به امتحان جامع دكتري (به گفته خبرگزاري دولت) در اين سال به همراه نام اساتيد و اسناد نمرات مربوطه را براي اطلاع عموم منتشر كند.

3- ايشان به استناد اسنادي كه در دست الف است،‌ در همان سال ها با مراجعه به كانون وكلا درخواست خود به اين كانون را به همراه دانشنامه ليسانس خود ارايه داده است. ضروري است نحوه جهش عجيب و غريب از ليسانس و فوق ليسانس به پس از گذراندن امتحان جامع دكتري  (به ادعاي ايرنا)- كه مستلزم گذراندن كلاس هاي مربوطه است - در سال 1382 را مشخص كنند.

4- الف جهت اطلاع منبع آگاه حاميان رسانه اي رحيمي يادآوري مي كند شوراي نگهبان كه متشكل از حقوقدانان خبره قانون اساسي است يكي از نامزدهاي ثبت نام كرده در انتخابات مجلس ششم را به دليل اينكه بدون پايان بردن پايان نامه و اخذ مدرك، خود را دكتر معرفي كرده بود رد صلاحيت كرد.

5- الف همچنين آمادگي خود براي انتشار و استعلام مدرك افتخاري آقاي رحيمي به دليل ارايه يك مقاله را نيز اعلام مي كند.

6- بنابر اطلاع الف، گذراندن امتحان جامع نيز كسي را دكتر نمي كند.  در  برخی عرف های دانشجويي به چنين دانشجويي اصطلاحا "نامزد دریافت دكتري" مي گويند كه البته واژه اي غير حقوقي است. اگر فردي در همين مرحله و يا در حال گذراندن پايان نامه ترك تحصيل كند ممكن است دانشوري به وي اعطا شود.

7- آقاي رحيمي نه تنها در اين مورد، كه بايد در مورد نوشتن نامه معرفي (لينك) به دانشگاه جعلي بلفورد و ماجراهاي پس از آن (لينك) نيز پاسخگو باشد.

8- ادعاهای رسانه نزدیک به رحیمی وقتی جالب می شود که بدانیم آقای رحیمی از الیاس نادران  شکایت کرده است که چرا این نماینده تهران گفته است که رحیمی ادعای داشتن دکتری کرده است. رحیمی در این شکایت گفته است که وی هیچ وقت خود را دکتر اعلام نکرده است. البته همه می دانیم مدارک متعدد منتشر شده تاکنون و امضاهای وی ذیل اسناد گوناگون خلاف این گفته را نشان می دهد.

گفتني ست ايرنا در زمان ماجراي مرحوم كردان نيز دروغ هاي تعجب آوري همانند ارسال نماينده به انگليس و دسترسي به سايت اصلي آكسفورد و ... منتشر كرده بود كه باعث شرمساري اين خبرگزاري و منبع اين خبر، كه آقاي رحيمي بود، شد.

تلاش هاي حاميان رسانه اي رحيمي در حالي است كه پرونده وي در ماجراهاي خانه فاطمي در دستور كار قضايي قرار دارد؛ پرونده اي كه بنابر اطلاع منابع الف، ماجراهاي مدرك نداشته يا جعلي آقاي رحيمي در مقابل عمق فساد مسايل مطرح در اين پرونده ناچيز خواهد بود.



مرتبط: گزارش کار ایرنا به رحیمی



 
غ
۱۳۸۹-۰۳-۰۴ ۲۱:۱۰:۱۳
بابا ایرنا که دست خودشه، انتظار داری خودش به خودش نگه دکتر. (316560)
 
ممممم
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۰۰:۰۰:۴۳
پیگیری مساله فساد اقتصادی واجبتر است از ماجرای سوخته این مدرک.
همواره هشیار باشی الف. (317154)
 
sedayemoshawer
۱۳۸۹-۰۳-۰۴ ۲۱:۲۷:۰۵
بعضي فكر مي كنند كه دروغ كه كنتور ندارد و بر خود فرض مي دانند كه قربتا\" الي الله دروغ بگويند و اين مصيبت بزرگي براي انسانيت و آموزه هاي ديني مي باشد (316569)
 
ehteda
۱۳۸۹-۰۳-۰۴ ۲۲:۲۸:۰۴
من تعجب می کنم که این چه روئیه که بعضی دارن !!!

فقط همین رو بفهمم دیگه هیچ سوالی ندارم . (316595)
 
یاسر
۱۳۸۹-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۸:۱۷
نمیدونم اینایی که این مطلب دروغ رو مخابره کردند فردای قیامت میخان چی کار کنن ؟؟؟؟؟؟؟
از پول بیت المال برای ضربه زدن به مردم استفاده می کنن !!!!!! (316613)
 
محمود
۱۳۸۹-۰۳-۰۴ ۲۳:۳۰:۵۴
الف جان می بندنت ها!
الف جان دست تو سوراخ زنبور کرده ای. خدا پشت و پناهت (316620)
 
بهروز
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۸:۰۳:۲۴
پاسخ آقا محمود
ارزش سايت الف به اين حقيقت گرايي اش است


به چه دليل از مخالفت «مركز رسانه هاي ديجيتال وزارت ارشاد» با «الف» صحبتي نشده است؟
بهتر است مديران «مركز رسانه هاي ديجيتال» بدانند كه عملكرد خودشان در اين سه سال كه خيلي زير سواله ! با اين همه بودجه اي كه ميگيرند ، چه گلي به سر مردم زده اند؟! (317072)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۰۹:۱۹:۰۱
خیالتون راحت باشه اگه الف را ببندند ب را باز میکنیم. گرچه همون الف را هم میشه یه جورایی باز کرد!!! (317226)
 
زهرا مسلمان یثرب
۱۳۸۹-۰۳-۰۴ ۲۳:۴۳:۲۲
محض رضای خدا این کامنت را حذف نکنید تا به گوش از ما بهتران برسد.اگر این اتفاق در هر کشور دیگری-احتمالا بجز جند کشور آفریقایی معلوم الحال -افتاده بود, حتما رییس جمهور اولین کسی بود که موضوع را پیگیری می کرد و دادگستری آن ها هم به تماشا نمی نشست.اگر ابعاد مختلف قضیه را هم نادیده بگیرند با دروغگویی چه می کنند؟اگر دولت باز هم می خواهد مانند موارد مشابه عمل کند از مجلس انتظار پیکیری داریم-حتی اگر دیگر در راس امور نباشد-. (316624)
 
darbaghi
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۰:۱۹:۳۰
گویند لحظاتی پیش رحیمی (دکتر رحیمی )این اشعار را سروده است .
ما زیاران قدیمی چشم یاری داشتیم
ما که در جمع وزیران کامرانی داشتیم
من رئیس دومت بودم رفیق بی وفا
از شماتائید مارک را توقع داشتیم (316634)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۱:۴۱:۳۷
متاسفم برای خودم که تو این مملکت و با این به اصطلاح ادمها زندگی می کنم. (316651)
 
یاسر میزبان
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۴:۴۱:۵۷
درسته که این کار ایرنا و آقای رحیمی کاملا اشتباه است ولی شما نباید به خودتون اجازه بدین که به بقیه توهین کنین ، شما با این کامنت دارین به کشورتون و هموطناتون توهین میکنین .
گناه چند نفر رو نمیشه به پای همه نوشت ، میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من افتخار میکنم در کشور ایران عزیز ( ملک کهن ) زندگی می کنم
من برای خودم متاسفم که با شما در این سایت هستم.
ای ایران ای مرز پر گهر
ای خاکت سرچشمه ی هنر ...... (316961)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۸ ۱۷:۱۴:۵۸
\"من افتخار میکنم در کشور ایران عزیز ( ملک کهن ) زندگی می کنم\"
و البته تصادفا پرچم انگلیس بالای کامنتمه! (318073)
 
yshahsavari
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۱:۴۶:۲۲
شایسته است آقای احمدی نژاد با برکناری آقای رحیمی برائت خود را از ایشان اعلام کنند.لزوم برخورد با الباقی شرکای دزدان و رفقای قافله بدیهی به نظر می رسد. (316652)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۰۹:۰۹:۱۸
خدا خیرتون بده آقای احمدی نژاد اگه میخواست برخورد کنه توی قضیه مشایی به نامه رهبری بی اعتنایی نمی کرد. امید مردم به مجلس و قوه قضاییه هست. قوه قضاییه که احتمالا به مصلحت نمیداند برخورد کند.(زیر پرچم عدالت مصلحت فاجعه است) مجلس هم که تا حالا در برابر دولت کوتاه اومده و عملا استقلال و اقتدار خودشو از دست داده. پس فقط امیدمون به خدا بوده و خواهد بود. (317224)
 
م
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۳:۲۰:۰۹
الف عزیز ! آخه مگه با وجود دانشگاه فاخر آزاد!(از همه چیز) گرفتن مدرک دکتری کار سختی است؟ فردا چیزی برایش دست پا می کنند و یا اگر جور نشد هم مدرک یک کاغذ پاره است و دروغی در این بین گفته نشده. ماجرای فاطمی رو پبگیری کنید. البته احمدی نژاد آنقدر سر سخت و لجباز است که آنرا هم انکار خواهد کرد. (316666)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۷:۳۸:۰۵
متاسفانه سايت ايرنا و روزنامه ايران، ظاهرا ميخواهند به هر زوري شده از دولت حمايت كنند. حتي اگه اقدامي دولتي خلاف آرمانهاي دولت باشد.
واقعـــــــــــــــا اينها تا به كي ميخواهند اين همه هزينه و انرژي براي دفاع از دولت صرف كنند؟ (316683)
 
علي
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۷:۵۱:۵۵
احسنت
من مسلمان نيستم اما انصافاً فرق شيعه با ساير مذاهب اسلامي در اينگونه موارد است!
اميد است كه اين پرونده به نتيجه برسد (316689)
 
رخ
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۷:۱۴
من مسلمانم اسمم محمد علی وشما به نام علی خود را معرفی می کنید ومی گویید مسلمان نیستم جالب!!!!!!!!!!!
جالبی شیعه میشه بپرسم چیه علی آقا غیر مسلمان
یهنی ما بلا نسبت شیعه هامثل سگ وگربه دنبال هم میکنیم ودشمن شاد میکنیم.
دنیا آخر زمان است که دین داری مثل آتش در دستان ماست.
میدونم ثبت نمیشه اما عذاب وجدان ندارم.
خدا عاقبت همه را ختم بخیر کند (316741)
 
پیمان
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۶:۰۴
من هم مسلمان نیستم، اما فکر کنم که مبارزه با فساد و چنین مسائلی نه تنها در هر دینی بلکه در هر فرهنگ و ملیتی سفارش شده و تفاوت در عمل کردن به آن هست. امیدوارم الف هم با جدیت به آنچه که بیان میکنه عمل کنه و این مقاله ها و حرفها در حد شعار و تبلیغ باقی نماند ... (316794)
 
يك نفر
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۷:۵۳:۰۱
بنده به عنوان يك شهروند مراتب اعتراض خود را به اين نوع برخورد و ادبيات الف اظهار مي‌دارم.
به اين شكل، لجنمال كردن شخصيت فردي كه الان به عنوان معاون اول رييس جمهور است، اگر قصد و قرض نباشد حتماً از روي جهالت است.
مگر الف وزارت علوم است يا قوه قضائيه.
مگر الف حق حكم صادر كردن و تأييد و نسبت دروغ به فردي را دارد.
مگر الف و نويسندگان و مسئولين آن مسلمان نيستند.
مگر باور ندارند كه مرگ و قيامت و حساب و كتاب در كار است.
گرو كشي سياسي به هر نحو و به هر شكل
واقعاً‌ اين تذهبون.
البته الف فكر نكند كه مردم نمي فهمند.
همه بدانند مردم خيلي خيلي خيلي فهيمتر از رسانه هايند.
دليل اينكه هر كس كه نمي فهمد، يك رسانه وابسته به يك گروه خاص تأسيس مي كند و دنيا و آخرت خودش را به‌ خاطر يك عده ديگر خراب مي كند.
مردم موزي گري اين رسانه ها را مي فهمند.
به قول معروف:
اونها مثل گنجشكي هستند كه بالاي يك درخت سرو بزرگ نشته اند و فكر مي كنند اگر از روي اين درخت بلند شوند، درخت خواهد افتاد.
عرض مي كنم خير . اگر شما بلند شويد، بار شما از روي درخت برداشته مي شود و درخت هم خيلي به شما اهميت نمي دهد. چون هزارتاي مثل شما هم وزني براي افتادن درخت نداريد. (316690)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۵:۵۶
خیلی شاهکاری! یه استدلال ساده، یا خبر اول درسته یا خبر دوم. بالاخره یا رئیس جمهور درست میگه و دانشجو، یا رحیمی و ایرنا
شما تعصب رو بذار کنار. عزیزم مشخصا اگر نقد نباشه و جامعه تک صدایی بشه میشه این که یه بنده خدا بدون مدرک دکترا 7-8 سال همه جوره حالش رو ببره بعد تازه طلبکار بشه. در این شک نیست که امسال سایت الف همچین هم علیه السلام نیستن اما برای جامعه لازمن. چون همه دولت هم علیه السلام نیستن و نتیجه این میشه که شما هیچوقت ایرادات دولت رو نفهمی! (316729)
 
موسوي
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۰:۱۱
آقاي معترض، ازخواب غفلت بيدار شو.مورچه را آب برد،فرياد براورد كه :مردم دنيارا آب برد. كجاي كاري؟البته حدس ميزنم ياخودرحيمي هستي يامريد صم بكم.فساد اين آقابراي همگان اظهرمن الشمس است ،حال شمامنشورضداخلاقي به دفاع ازبداخلاقي وفسادمينويسي... (316766)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۲:۱۰:۴۳
دوست عزيز ظاهرا شما مفهوم رسانه و ركن چهارم مردمسالاري بودن را ناديده گرفته ايد. وظيفه رسانه همين است، پيگيري و نظارت بر مسئولين و افشاي ناهنجاريها.
بررسي و قضاوت هم با قوه قضاييه است و اجراي حكم با مسئولين كه ظاهرا اين دو مورد آخر فعلا مسكوتند. (316853)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۵:۱۶:۲۵
پس افرادی چون هاشمی که نماینده ی رهبر معظم در قویترین بازوی مشورتی مقام معظم هست، نباید مورد انتقاد قرار بگیرد؟‌چرا مغلطه می کنید؟ مرگ خوبه ولی برای همسایه!!
اگه راجع به هاشمی بد گفته بشه، امثال شما به به و چه چه می کنید... اما تا درباره ی دولت گفته میشه دادتان می رود بالا... (316972)
 
ahman
۱۳۸۹-۰۳-۰۷ ۰۱:۲۹:۳۱
اولا\" (غرض)را این جور مینویسند
ثانیا\" (موذی گری) را هم این طور می نگارند
ثالثا\" وقتی مراجع قضائی دست دزدها را باز مگذارند و شهامت برخورد با بی عدالتی ها را ندارند؛این وظیفه ی رسانه ها است که تجاهل و تمارض مسند نشینان قضارا جبران کنند
رابعا\"شما چطور؟ ایا قیامت و آخرت و روز حساب را باور دارید؟ اگر دارید چرا از دزدان و متقلبان گردن کلفت حمایت میکنید؟ (317611)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۷:۵۴:۴۹
قضيه خانه فاطمي چي شد؟ چرا اون رو نيمه تمام رها كرديد؟ (316691)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۵:۰۶
من هم سوال شما را دارم.
لطفايه نفر به فساد اقتصادي رحيمي هم رسيدگي كنه (316761)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۸:۰۸:۰۶
به نظر بنده هر کسی باید مسئولیت کارهای خود را بر عهد بگیرد. اگر قرار باشد در دولت هر کسی کار اشتباهی کرد از او حمایت شود که دیگر نه عدالت پابرجا خواهد ماند نه دولت خواهد توانست به وظایف خود رسیدگی کند. (316693)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۸:۱۸:۲۰
ارادت ايرنا و وزارت ارشاد به رحيمي قبلا هم وجود داشته !! (316705)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۴:۴۴
آقاي دكتر توكلي
آقاي دكتر نادران
آقاي دكتر زاكاني

لطفا ادامه دهيد. هستند كساني كه اصولگرايان واقعي را بشناسند. به مسايل اقتصادي رحيمي هم رسيدگي كنيد. (316712)
 
الفي
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۹:۴۸
من نمي دونم چرا بعضي از ما ايراني ها داستان
پينوكيو رو فراموش مي كنيم؟ چي مي شد مثل
همون كارتون هركس كه دروغ مي گفت
دماغش دراز مي شد (316716)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۹:۲۶
ای بابا اگه قرار بود هر کی تو این مملکت دروغ میگه دماغش دراز بشه که نمی شد از تو خیابونا رد بشی! در ثانی، الان دماغ بعضی ها رسیده بود کره مریخ! (317019)
 
reza
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۴:۳۷
متاسفم براي خودم كه معاون اول رئيس جمهور مملكتم همچين ادمي است (316728)
 
مجتبی ت
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۱:۳۸
يك نكته را بايد بگم كه دكترا داشتن هم براي هيچ كس نبايد آبرو بياره .چون با اين نظام آموزشي غرب زده هركي از اين نظام توزيع مناصب فاصله بيشتري داشته باشه آبرو مند تره.شايد آقا هم براي همين دكتراي دانشگاه تهران را نپذيرفت.حالا با اين ديد به اتفاقاتي كه پيرامون مدرك افتاده نگاه كنيد و... (316755)
 
آرمان
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۵:۰۷:۱۵
آبروی افراد به مدرکشون نیست، به راستگویی و درستکاری که هست ؟!
ماجرای چک های پنج میلیونی در مجلس که فراموشتان نشده؟ (316966)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۲:۱۲
1---- آيا ممكنه مديران و جيره خواران خبرگزاري ايرنــــــا در قضيه حلقه فساد خيابان فاطمي نقشي داشته باشند؟
2---- علت مخالفت «ايرنا» و «مركز رسانه هاي ديجيتال وزارت ارشاد» با سايتهاي ارزشمندي مثل «الف» چيست؟ (316756)
 
آرمان
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۲:۲۶
تیتر دوم این خبر ( نوشته بالای تیتر در صفحه اول) انصافا بسیار جالب و گوبای حال است: گرداب دروغ ! (316758)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۸:۴۱
سايت عزيز و دكتر توكلـــــــي
برخورد ارزشمند شما با اين فساد از ذهن ملت پاك نميشه

شما ادامه دهيد. بالاخره ايرنا داره بودجه كلاني از دولت ميگيره. اين پاچه خواري رو نكنه ، چيكار كنه؟
همين سايت يه روز صبح اعلام كرد شنبه-يكشنبه تعطيله، ظهر نوشت تعطيل نيست. و اصلا بي ثباتي تصميم دولت رو به روي خودش نياورد (316764)
 
Cave_Man
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۱:۵۸
همین که الف نظر شما را تائید و در معرض دید همگان گذاشته برای شما و جواب به شما بس است .
تمام مگر هایی که که شما گفته اید از نظر شما فقط برای الف صادق است و برای دیگران نه؟!

در مورد جهالت یک چیز و بس و آن اینکه جاهل آنانی هستند که مثل کبک سرخود را زیر برف کرده اند و فکر میکنند کسی آنها را نمی بیند .

يار بد بدتر بود از مار بد.
مار بدگر مي زند بر جان زند
يار بد بر جان و بر ايمان زند. (316767)
 
احمدیان صدر
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۴:۴۸
طبق قانون مذاکرات دولت سری است و افشای مذاکرات دولت جرم است. لطفا توضیح دهید میکروفت الف در کجای دولت نصب شده بود که صحبت های دانشجو و رییس جمهور را ضبط کرد (316770)
 
efd
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۴:۵۶
درست سال گذشته بود که آقای احمدی نژاد درباره مدرک یه اظهار نظر کردند.من هم کاری ندارم که درست بود یا نه.ولی برادر من شما به راحتی در مورد رقیب خودت میتوانی اطلاعات کسب کنی آنهم در مدت اندکی ولی در مورد معاون اول خود نه؟ (316780)
 
الفی
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۲:۲۵
سلام، اون وقتی که رئیس جمهور حرف از مدرک خانم رهنورد مطرح کرد خیلی ها صداشون در اومد که وااسلاما، مفسر قرآن!استاد دانشگاه! را؟
اما امروز به کسی که در امور اجرایی ممملکت مسئولیت دارد این چنین تخریب شخصیت می نمایند.
شاید آقای رحیمی پرونده اقتصادی داشته باشد ولی مدارک ارائه شده الف هم با این مشخصات قابل استناد نیست به انضمام اینکه در برخی جاها پیاز داغ قضیه را به نفع خود و به ضرر کسی که در دادگاه شما متهم است زیاد می کنید.
شما را به تقوا و داستان زیر دعوت می کنم.
روزی در مقابل شهید بهشتی از بنی صدر بدگویی شد، ایشان به گوینده خشم گرفتند و گفتند شما حق نداریدبه او توهین کنید او رئیس جمهور کشور است.!
...و همه می دانیم که او خائن بود و شهید بهشتی هم می دانستند. (316791)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۰:۵۹:۱۸
ايـــــــــــــرنا اگه عقل داشت

1- مي فهميد كه طرفداران الف بيشتر است يا ايرنا
2- ايرنا از بودجه و امكانات فراوان دولتي ارتزاق ميكنه اما «الف» چي؟
3- محبوبيت الف بخاطر ايستادگي در مقابل فتنه گران سياسي بازنده مسايل اخير، و همچنين امثال «رحيمي» بوده است.
4- الف از كدام بودجه دولتي استفاده ميكنه؟ اما ايرنا ....
5- ايرنا متاسفانه مجبوره كه پاچه خواري معاون اول را بكنه
6- به فساد اقتصادي و سايرين هم رسيدگي كنه (316708)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۰:۵۵
به مورد ۶ محدودیت زمانی برای مهلت دانشجویی و دفاع از تز را هم اضافه کنید. کسی نمی تواند مادام العمر در حال نوشتن تز باشد. بعد از دوره قانونی مهلت تحصیل معمولا گرفتن مجوز دفاع سخت ترین کار ممکن است که تازه آن هم بیش از یکی دو سال قابل تمدید نیست.
از سوی دیگر وزارت علوم در ارزیابی مدرک به حضور در کلاس انقدر سخت می گیرد که به جمع و تفریق روزهای مهر زده شده در پاسپورت می پردازد، و عدم حضور یا حضور کوتاه را مانعی برای ارزیابی اعتبارمدرک محسوب می کند، چطور شده که در مورد این شخص این جمع و تفریقها انجام نشده است. (316803)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۴:۳۴
بگردید ببینید رییس وقت کانون به ایشون در زمان صدارتشون در دیوان محاسبات پروانه وکالت ارزانی نکرده اند. اگر به مدرک رسیدید تازه اول ماجرا است،‌ از این مرحمتی ها در حوزه علم و تحصیل در داخل و بورس یا هزینه تحصیل در خارج هم حتما اعطا شده است. (316807)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۱:۱۲:۱۹
دروغگو شمایید که خود را پیرو ولایت معرفی میکنید اما علیه دولت زحمتکش بسیجی دسیسه و دشمنی میکنید.
شما از اصلاح طلبها با انقلاب دشمن ترید. (316818)
 
Hasan
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۷:۴۰
من به این جور کامنت ها شک دارم . (317018)
 
مسعود
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۰۰:۲۰:۴۵
باز هم استفاده ابزاری و ناجوانمردانه از نام ولایت و بسیج!
ولایت و بسیج را همین شما فرصت طلبان قدرت طلب منحرف و بیگانه از دین و متظاهر به دینداری تخریب می کنید.
تا کی می خواهید از بسیج و ولایت و خط امام(ره) و ... استفاده ابزاری و ماکیاولیستی کنید برای مقاصد پوچ دو روزه دنیایتان؟
آیا برخورد با یک تخلف آشکار ضدیت با بسیج و ولایت است؟
تنها یک جمله گفته اید ولی در همین یک جمله هم خود را پیرو ولایت جا زده اید و هم دولت را زحمتکش و بسیجی خوانده اید و غیر مستقیم سایت الف و اصلاح طلبان را در ضدیت با اینها؟! (317164)
 
حسین احمدی
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۱:۱۵:۱۴
مدیر کل منابع مالی و بودجه وزارت با نام مهندس نامه ها را امضا می کنند (316789)
 
عباسی
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۰:۳۱
بسمه تعالی
افراد موافق مطلب ذکر شده چه چیزی را تائید کرده اند معلوم است یا کم سواد و بی توجهند و یا کاملا مغرض. (317014)
 
ایرانی
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۳:۲۵
دکتر احمدی نژاد با برخورد قاطع و سریع خط خود را از افرادی که با مردم روراست نیستند جدا کن. تو که خود دستور بررسی مدارک تحصیلی را دادی حالا عمل کن ! ما منتظریم (316827)
 
لیلا سادات
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۱:۲۸
اگه کسی حرف راست و درست میگه باید پای حرفش بمونه خب ثابت کن دکتری آقای رحیمی!!!!!!
آقای احمدی نژاد
همونطوری که مدارک خانم رهنورد و آوردی و ثابت کردی دکترای ایشون هم ثابت کن
من موافق اصلاح طلبان نیستم
ولی آدمی شعار عدالت میده باید برای همه عدالت رو رعایت کنه (316840)
 
rifigh
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۲:۰۳
چه انتظار بي جايي داريد از اين دولت شما

وقتي كه رييس دولت بدون اينكه تخصصي در عمل اقتصاد داشته باشه شب عيد مياد در رسانه ملي چند اقتصادان صاحب نظر به بي سوادي در علم اقتصاد متهم مي كنه ديگه از وزير معاون و پايگاه خبري(ايرنا) از اين بيشتر انتظار نمي ره (316842)
 
داریوش
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۲:۱۷:۳۴
حالا که به فرض ثابت شد این آقا دکتر نیست. آیا یک دکتر و کارشناس مثل آقای حبیبی یا عارف را میارند. (316859)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۲:۳۰:۰۶
اگه جرأت دارید نظرات مخالفان الف رو هم بذارید. خود گویی و خود خندی ، عجب مرد هنرمندی !!! ما فکر میکردیم دکتری نداره ! کلی بهش تهمت ناروا زدید. بنده خدا دکتری ایشون هم که معلوم شد کاملا درست و بی نقصه. نمیدونم چکارتون کرده دکتر رحیمی عزیز! (316869)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۲:۴۷:۱۶
پيشنهاد مي كنم براي شفاف سازي و جلب اعتماد عمومي همه اعضاء و معاونين آقاي رئيس جمهور تصوير مدرك تحصياي خود را بر روي سايت رياست جمهوري منعكس نمايند تا هم نمايندگان شجاع ملت و هم مردم بتوانند قضاوت درستي از واقعيت هاي علمي ايشان داشته و حتي تحقيق كنند قطعا اين حق مردم است كه با آبرو و اعتمادشان بازي نشود (316878)
 
عبدالله
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۰:۴۵
از احمی نژاد انتظاری ندارم چون در ماجرای مرحوم کردان ، سنگ تمام گذاشتند . تعجبم این است که ایشان چطور رئیس دیوان محاسبات شده بود . کاش پرونده های رسیدگی شده توسط دیوان محاسبات در دوره ایشان دوباره مورد بازنگری قرار گیرد . (316881)
 
...
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۱۱:۳۸:۵۵
شما حرف های اقای قالیباف رو در مورد این اقا، در این مورد شنیده اید؟!
بی خود نیست مملکت به اینجا رسیده!
حیف ایران، حیف (317262)
 
م ذاکری
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۳:۰۶:۳۷
بسمه تعالی

بنده نیز بعنوان یک شهروند در پاسخ شما باید عرض کنم مگر پست و مقام باید برای افراد مصونیت سیاسی و حقوقی ایجاد کند؟
اگر چنین باشد ، دستگاههای دولتی به سنگری امن برای مفاسد و مافیاهای قدرت بدل می گردند. در بعد به شما توصیه می کنم دفعات بعد که قصد اظهار نظری داشتید سعی کنید به جای تعصب از قوه ی تفکرتان استفاده کنید. شما نوشته بودید مگر الف قوه ی قضاییه است؟

در پاسخ به شما باید دو نکته را یاد آور شوم.

1- مگر آقای احمدی نزاد قوه ی قضاییه بود که در مناظرات انتخاباتی از شخصیت هایی نام برد.

2- آیا شرعا و عقلا سکوت در برابر متخلفان جایز است.

باید به شما عرض کنم بقول معصوم : سکوت در برابر ظالم ، همراهی با اوست.

بنا بر این سکوت در مقابل ظالم به منزله همکاری و همراهی با اوست.
پس الف به وظیفه ی شرعی خود عمل کرده است و برای اثبات ادعای خود مدارکی را نیز ارائه داده است . در صورتی که اقای احمدی نژاد هیچ مدرکی دال بر صحت ادعای خود ارائه ننمود.

والسلام (316893)
 
مانی
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۶:۲۳
ضمن تشکر از مسئولان تارنمای الف
لطفا موضوع پرونده مرادن خیابان فاطمی را نیز دنبال کنید
آقای نادران این پرونده را علنی کردند با ایشان مصاحبه کنید (316928)
 
محمود
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۲:۵۰
باسلام. از سایت الف متشکریم. بالاخره دستگاه های مسئول باید حد و مرز قانون شکنی و سوء استفاده کنندگان نام و عنوان و مدرک کاذب را مشخص و اطلاع رسانی کنند و چنانچه به دلیل سوءاستفاده از نام و عنوان کاذب سالها حکمرانی کرده اند و از بیت المال پول و ثروتی به جیب زده اند باید به خزانه ملت برگردانند.
خدا رو شکر دانشگاه آزاد مخالف دولت است! و همین مخالفت باعث شد تا مرحوم کردان هم نتواند در حاشیه امن قرار گیرد و حتی مدرک لیسانس و فوق لیسانس را برای خود از دانشگاه آزاد بگیرد و آخرش هم...!
وگرنه گرفتن مدرک از آن دانشگاه که خیلی از کارمندان و مدیران ما رابه یمن بروز و ظهور این دانشگاه به نان و نوایی رساند، اخذ مدرک از سوی افرادی مثل رحیمی خیلی کار سختی نبود!!
آیا سایت الف می تواند از وزارت خانه ها بخواهد کسانی که پس از سالها دوری از تحصیل و درسخوانی و عدم موفقیت در کنکور سراسری، موفق به اخذ مدرک از دانشگاه آزاد شده اند را منتشر کند؟ (316938)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۴:۳۹:۱۵
آقاجان چرا دست از سر این آقا بر نمیدارید. ایشون مدرک دوست داره دیگه، چیکار میتونه بکنه البته مدرک با مزایاش!!! (316960)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۵:۱۵:۱۸
عتم و حکمت خواندو جهلش کم نشد عالم و دانا شدو ادم نشد (316970)
 
یه ایرانی
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۵:۲۳:۴۵
ما گوشمان درازه یا مارو گوش دراز می بینن. فکر می کنین کسی باور میکنه که این آقا در حال حاضر در حال دفاع از پايان نامه خود مي باشد.
مثل اینک هآبروریزی مرحوم کردان خوب راهی یاده بقیه داده، میشه سال ورود به دانشگاه در مقطع دکترای این آقا رو هم بگن بفهمیم چندین سال یا شاید دهه هست که در حال دفاع از طرحشون هستن.
ماجرای خیابان فاطمی چی شد؟ احتمالن طرحشون رو دارن اونجا میگذرونن نه؟

میدونم منتشر نمی کنید، برای شمایی که داری می خونی نوشتم. (316975)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۵:۵۱:۰۱
اول این که مذاکرات هیات دولت سری نیست مگر اینکه مساله خاصی در بین باشد.
دوم هیات دولت باید اطلاعیه بدهد و این قضیه را برای مردم روشن کند، چون الان قضیه مبهمتر شده ( البته برای مردم از اول هم روشن بود) و طرفدارای \"دکتر\" ادعای طلبکاری هم می کنند. اینطور
قضیه را نیمه کاره رها کردن، استخوان لای زخم گذاشتن است.
سوم این که لطفا موضوع را به صورت نصف لی و نصف لک
(پنجاه - پنجاه ) در نیاورید. یعنی دولت به افشای قضیه دکترا رضایت بدهد به شرط این که جریان خیابان فاطمی مسکوت بماند (316998)
 
امين
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۶:۱۶:۱۸
ملاك آقاي احمدي نژاد انقلابي بودن و تعهده نه داشتن مدرك و...همونطور كه درباره مرحوم كردان اين حرفو زد. قرار دشمن بخوره بذار اينا بخورن. (317007)
 
فاطمه حقیقتگوی جهرم
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۵:۵۷
کار ایرنا از روی دستپاچگی نیست ,,بلکه این کار آن ها یک ترفند همیشگی برای ...کردن یک عده است .همین امروز ,روزنامه پر تیراژ خراسان, در صفحه اول خود, از قول وزیر علوم, تیتر زده بود که مدرک رحیمی تایید شد . خود من تعدادی از طرفداران سینه چاک ا...را دیدم که سایت \"الف\" را به دروغگویی متهم می کردند.می بینید که کار ایرنا زیاد هم بی نتیجه نیست.قبول کنید که کار این گروه از ته خراب است و شما بی جهت به انتقاد و هشدار و...روی آورده اید .فقط ,افشاگری کنید و بدانید که مردم واقعی بدون هیچ چشمداشتی پشتیبان شما هستند.موضوع(ات) رحیمی را نیز تا آخر, پیگیری کنید و هر کس -در هر مقامی- خواست شما را به سکوت وادار کند ,مردم را با خبر کنید. (317017)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۶:۴۶:۱۹
الف عزیز ! آخه مگه با وجود دانشگاه فاخر آزاد!(از همه چیز) گرفتن مدرک دکتری کار سختی است؟ فردا چیزی برایش دست پا می کنند و یا اگر جور نشد هم مدرک یک کاغذ پاره است و دروغی در این بین گفته نشده. ماجرای فاطمی رو پبگیری کنید. البته احمدی نژاد آنقدر سر سخت و لجباز است که آنرا هم انکار خواهد کرد.
عزیز من چه ربطی به دانشگاه آزاد داره این دانشگاه هم مثل دانشگاههای دیگه داره کار خودش رو انجام میده بعضا حتی بهتر درست نیست این طور حرف زدن (317024)
 
محمود
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۷:۰۲:۳۸
این باغ از این برها زیاد دارد.اما کسی نیست 5000000رادر حمایت از ایشان بپردازد. (317030)
 
بیتا
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۷:۱۴:۰۵
وای الف جان ترو خدا ول کن با اینا در نیفت می بندنت ما خیلی بهت عادت کردیم (317040)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۷:۵۷:۵۹
علت مخالفت «ايرنا» و «مركز رسانه هاي ديجيتال وزارت ارشاد» را با سايتهاي ارزشمندي مثل «الف» در چيه؟
آخه اون دو تا مركز فوق الذكر كه بخاطر عملكردهايشان، زير سوال هستند! (317070)
 
ایران من
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۸:۵۳:۰۵
http://rajanews.com/detail.asp?id=51188
فکر می کردم سایت الف سایت حامیان نظام است ولی شما یکی به میخ می زنید و ...
حالا آمار دروغگویی های شما از سایت بالاترین هم بالا تر رفته
شاید دفعه بعد یه جایزه هم آمریکا به شما داد شاید هم ... (317086)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۸:۵۶:۳۶
خوب دیگه!
مدعی مدرک دیگران، مدرکش مشکل دار شد!
در نامه ای که خود برای معین، وزیر آموش عالی وقت می نویسند، درخواست خود را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اعلام میدارند، ناگفته نماند که زمان تقریر نامه هنوز یک سال از فارغ التحصیلی ایشان در مقطع کارشناسی مانده است. ایشان اعلام میدارند که علی رغم اینکه به ایشان اعلام شده بود که گرفتن دکتری در حالی که کارشناسی ارشد اخذ نشده، ولی ایشان همچنان بر تخلف خودشان اصرار ورزیده اند و پس از دریافت دکتری این امر بر ایشان مسجل شده است!، وی در ادامه ارزشیابی معدل
از مدرک دکتری اش را نیز بی ارزش عنوان می نماید.
در پی ادعاها و اظهار نظرهای احمد توکلی که پیشتر نیز بولتن درباره نحوه تحصیل وی دست به افشا گری زده بود، به دلیل اینکه موج حملات و ادعاهای وی درباره مدرک تحصیلی دیگران به خصوص دولتمردان افزایش یافته، بولتن به انتشار مجدد نحوه تحصیل جناب اقای توکلی آن هم با بودجه و هزینه بیت المال می کند تا همگان خود قضاوت کنند که چگونه است که مدعی صحت مدرک دیگرانف مدرک خودش دارای اشکلات متعددی است. (317087)
 
شاگرذ
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۹:۱۳:۲۲
معلم: علم بهتر است یا ثروت ؟

شاگرد: آقا معلم لطفأ سوال انحرافی مطرح نکنید.

معلم: چرا این حرف را میزنی عزیزم، این موضوع انشاء سالهای متمادی برای شاگرذان مطرح می شده است .

شاگرد: آری آقا معلم ولی شاگردان قدیمی شما امروز بدرستی دریافته اند که بالاتر از علم و ثروت، پررویی و داشتن پوست ضخیم است.اینکه با ولع زیاد میکروفون ها را بقاپي و راجع به همه موضوعات طوری اظهار نظر کنی که صاحب نظران انگشت به دهان بمانند و در دل بگویند \" بابا تو دیگه گی هستی اگر تو را نداشتیم چکار میکردیم\".

معلم: وارد معقولات نشو اینجا کلاس درس است نه دانشگاه آکسفورد. اگر باز هم از این حرفها بزنی میفرستمت کلاس اول تا با الف شروع کنی و آنقدر الف را تکرار کنی که بفهمی \"راست باید گفت ولی هر راست را نباید گفت\". (317092)
 
ali1364
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۹:۲۰:۰۷
من با حضور آقای مشایی و رحیمی در دولت به شدت مخالفم اما در عین حال طرفدار سرسخت آقای دکتر احمدی نژاد هستم.
اما یادتان باشد که میرحسین موسوی در دانشگاه تربیت مدرس روی در اتاقش نوشته \"دکتر\"! (317095)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۱۹:۵۸:۲۶
خدا رو شکر جناب توکلی و نادران هستند و کمی جلوی دولت را می گیرند.
فقط امیدوارم دولت مهرورز تخته نکند در این سایت را !!! (317106)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۲۰:۴۱:۳۸
دروغگو شمایید که خود را پیرو ولایت معرفی میکنید اما علیه دولت زحمتکش بسیجی دسیسه و دشمنی میکنید.
شما از اصلاح طلبها با انقلاب دشمن ترید.


سلام دوست من

افشا کردن کسی که دار با دیپلم مثل دکتر صحبت می کنه خیلی فرق ....دوست من شما خرده نگیر از اقای توکلی ....اقای توکلی قصدش خیر خواهی... بچه مردم صبح تا شب درس بخونه از خورد خوراک پدر خانواده بگیر قرض کن تا بچت به جایی برسه ...اما بعضی ها با پولی که معلوم نیست از کجا رسیده هر کاری که دوست دارن انجام بدن خب ناراحت نشو اگه کسی شهامتشو نداره الان کسی این شهامت پیدا کرد دار می گه.....عزیز دله برادر کسی که درس خونده با کسی که درس نخونده دکتر شده زمین تا اسمون فرقشه همینه دیگه تو مملکتمون همیشه درجا می زنیم گنده حرف می زنیم...شما فکر می کنیدهر کی به دولت نه بگه خدای نکرده منافق نه داداشش اینجوری هم نیست اینو می گن تا طرف به اشتباش پی ببر نبرد عاقبتش باید چند سال دیگه ببینه (317117)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۲۰:۴۴:۱۱
اگه جرأت دارید نظرات مخالفان الف رو هم بذارید. خود گویی و خود خندی ، عجب مرد هنرمندی !!! ما فکر میکردیم دکتری نداره ! کلی بهش تهمت ناروا زدید. بنده خدا دکتری ایشون هم که معلوم شد کاملا درست و بی نقصه. نمیدونم چکارتون کرده دکتر رحیمی عزیز

هیچ کاری نکرد فقط الکی دکتر شده جای ما که صبح تاشب درس خوندیم گرفته((((((: (317119)
 
lم ب
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۲۱:۰۷:۱۹
سلام
آقای ... کی میخوای دست از سر این دولت برداری
بعد از کردان حالا نوبت رحیمیه
سومی کیه
امیدوارم هم ولایتیت نباشه (317126)
 
سنجري
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۲۲:۳۲:۱۴
عزيزان آقاي جوانفكر دارد مشكل خودش را حل ميكند چون اين رياست ايرنا مدركي همچون آقايان كردان و رحيمي دارد.بررسي كنيد خواهيد ديد كه دفاعيات ايشان از اين دو وزير بعلت مشكلي است كه خود با آن دست و پنجه نرم ميكند (317138)
 
bagher
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۲۳:۲۳:۲۲
باسلام، اصلا کاری به صحت و سقم آن ندارم فقط می دانم اگر یک فرد عادی جامعه عزیزمان ایران کوچکترین اشتباه نه خلاف قانون را انجام بدهد به اشد مجازات و آبروریزی آن می انجامد ولی متاسفانه مسئولین البته نه همه چون ما مسئول خدوم و صادق هم بسیار بسیار زیاد داریم ولی هستند افرادی که از قدرت استفاده می کنند اما بدانند 50 سال از عمرشان گذشته و شاید حداکثر 40 سال دیگر مانده بعد از این 40 سال چه می خواهند بکنند ایا در برابر ذات رب الارباب هم این چیزها و کارها ارزشی دارد. بیاییم واقعا به اندازه ای که برای یک فرد فانی ارزش قائلیم برای خداوند عزوجل ارزش قائل شویم و دست از این همه کار که نمی دانم به آن چه نامی بنهم برداریم و در خانه و دلمان جایی برای خدا باز کنیم چون شیطان خانه و دلمان را گرفته گوشه ای ناچیز هم اگر برای خدا جا باز کنیم آن وقت خودمان از این همه کارمان واقعا خجالت می کشیم. (317146)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۵ ۲۳:۴۰:۱۳
چطور یک نفر عادی اگر جعل مدرک کند زندان وجریمه میشود ولی مسولان که باید الگوی قانون مداری باشند قانون گریز ودروغگو شدهاند (317147)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۰۰:۲۴:۱۱
جای تاسف بسیار است که میباید در کشوری که با مشگلات داخلی و نیز خارجی نسبتآ زیادی دست و پنجه نرم میکند, هر از گاهی با چهره های شناخته شده ای در دستگاه دولتی و در مقامات بالای حکومتی مواجه شویم که اصل و یا تقلبی بودن مدارک دانشگاهی آنها مطبوعات و رسانه های مملکتی را به خود مشغول میکند. این موضوع نه فقط جای تاسف بلکه مایه شرمساری هم برای ما میباشد.

متاسفانه آقای رئیس جمهور نه در مورد مرحوم کردان و نه در مورد سایر همکارهای مورد بحث در این موارد, بر خورد لازم و ضروری اعتماد سازانه مورد لزوم و مورد درخواست مردم را انجام نمیدهند.
این موضلات ریشه در نا رسا بودن سیستم اداری و مدیریتی مملکت ما در کل آن دارد و الا از همه این موضوعات قبل از موضوع شدن آنها میتوان جلوگیری نمود.

چرا مسئولین مملکتی, حد اقل در مدارج بالای حکومتی, موظف نمیشوند که قبل از انتصاب و یا انتخاب شدن به مقامی, مدارک دانشگاهی خود را از طریق وزارت علوم مورد تائید قرار داده و در نتیجه از لطمه زدن به اعتماد مردم و به کشور و نیز شخص خود و اطرافیانشان جلو گیری گردد؟

آقای رئیس جمهور در مورد آقای کردان گفتند که «ما از این کاغذ پاره ها در مملکت زیاد داریم». سئوال این است که اگر واقعآ چنین است, چرا در مورد جمع آوری این «کاغذ پاره ها» دولت مردمی فقط نظاره گر است و اقدام به جمع آوری این کاغذ پاره های مورد سوئ استفاده نمیکند؟ (317166)
 
حميد
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۰۱:۳۰:۵۴
حالا شما جرا اينقدر سخت كيرى مى كنيد يكبار هم فساد وتقلب دركار جايزه كارهاى ديوان واستاندارى كردستان است ز (317182)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۰۹:۰۱:۵۲
سايت وزيــــــــن الف
باسلام؛ تاكنون آمار نظرات خبر دروغگويي رحيمي در كمتر از حدود 2 روز بصورت تقريبي به شكل زير است. خيلي ها هم احتمالا خبررا خواندند ولي نظري ننوشتند. مردم از فساد اقتصادي و باندبازي و دروغ بدشان مي آيد.

45 نظر چاپ شده
75 در انتظار چاپ
42 غيرقابل چاپ
162 جمع كل نظرات تا اين لحظه

اين نشون ميده كه چه خبر ارزشمندي را چاپ كرديد و جذابيت و اهميت آن را نشان ميده. پس خواهشا بصورت جدي ادامه دهيد. (317222)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۱۱:۳۰:۰۱
چرا شما به اين بنده خدا اينقدر گير داده ايد. اگه صداقت داريد مدرك آقاي سعيدلو را در زمان اشتغال شهرداري ( معاون اداري و مالي آقاي دكتر احمدي ن‍‍ژاد ) بررسي كنيد مكاتبات و صورتجلسات را با عنوان دكتر امضا ميكرد.تمام شهرداري پر است از اين نوع سوابق دكتراي ايشان. مدرك واقعي ايشان ليسانس زمين شناسي بود . (317257)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۱۲:۵۳:۲۰
راستی قوه قضاییه کجاست؟

کسی می دونه؟ اگه دیدینش سلام ما رو بش برسونید (317314)
 
۱۳۸۹-۰۳-۰۶ ۲۲:۳۲:۲۴
درکشورهای نامسلمان که اعتقاد به روز جزا ندارند اگر اتفاقی این چنین درآنجا بیفتد حداقل کاری که انجام میشد استعفا بود دوستی میگفت درایران اسلامی اسلام شهید اول است (317571)
 
کامل
۱۳۸۹-۰۳-۰۷ ۱۵:۵۵:۰۷
خودتان و دیگران را درگیر موارد بدون نتیجه میکنید
آزموده را آزمودن خطاست!!!!!!! (317713)
 
رادگر
۱۳۸۹-۰۳-۰۸ ۱۲:۴۹:۲۴
خوب دکترا نداره فوق لیسانس که داره شما هم گیر دادید به این بنده ی خدا.مگر خاتمی با لیسانس فلسفه شد رییس جمهور کسی چیزی گفت؟!ول کنید بزارید کارش رو بکنه کم دنبال کینه های شخصی برید. (317928)
 
حسن
۱۳۸۹-۰۳-۰۸ ۱۶:۴۶:۳۶
باسلام
به نظر من اگر این مدرکها واقعی بودند و هر کسی سر جایش بود الان با این همه پول نفت و ... وضع مان این جوری نبود (318059)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۳-۰۸ ۱۶:۵۴:۵۷
سایت www.scopus.com اطلاعات تمام مقالات بین المللی که در ژورنالها و یا کنفرانسها به چاپ رسیده باشد در دسترس قرار می دهد (البته نیاز به یوزر نیم و پسورد است که دانشگاهها این اشتراک را دارند). من اسم این آقا را جستجو کردم، 5 تا مقاله با اسم M. R. Rahimi ثبت شده که همه این مقالات مربوط به رشته مهندسی مکانیک است و هیچ ربطی به معاون رئیس جمهور ندارد و در ضمن این مقالات بین سالهای 2006 تا 2010 چاپ شده که هیچ ربطی به سال 1378 شمسی ندارد. بنابراین این سوال مطرح می شود که چطور می شود که یک فرد مقاله ای را ارائه می دهد که آنقدر این مقاله خوب است که به خاطر آن لایق دریافت درجه دکتری می گردد اما این مقاله در هیچ سایت علمی بین المللی ای موجود نیست؟!
اینم لینک تصویری که از سایت مذکور ارائه شده است:
http://ifile.it/pzqycms/rahimi.JPG یا
http://ifile.it/pzqycms یا
http://www.mediafire.com/download.php?qhkgyiztymm (318063)
 
امیرعلی
۱۳۸۹-۰۳-۰۹ ۰۳:۵۶:۲۲
حضرات بفرمایند امروز مبارزه با سران فتنه سبز واجب تر است یا مدیری حزب اللهی که اشتباهات مالی و رفتاری کوچکی هم داشته اگر ملاک تحصیلات بود که امثال میردامادی،رمضانزادهو تاج زاده ی خائن به ارزشها، استاد دانشگاه بودند و کسی هم به مدرک آنها ایراد نگرفته،مهم فکر سالم داشتن است نه مدرک گرفتن و تحصیل در دانشگاهایی که جز تفاله ذهن 8های غربی چیزی در انها یافت نمی شود (318216)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.