نظر منتشر شده
۱۲۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 73798
حمله صهیونیست ها به کاروان کمک های انسان دوستانه/ آخرین تحولات
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۳
منابع خبری از حمله دریایی و هوایی نظامیان رژیم صهیونیستی به ناوگان کشتی های آزادی حامل کمک های انسان دوستانه برای ساکنان نوار غزه، خبر دادند.

  به گزارش "الف" از واحد مرکزی خبر و منابع خبری، شبکه ان تی وی ترکیه روز دوشنبه گزارش داد در درگیری بین نظامیان رژیم صهیونیستی و کشتی های حامل فعالان هوادار فلسطینان و کمک های بشردوستانه به غزه دستکم 16 نفر شهید و پنجاه تن زخمی شدند.



تلویزیون حماس نیز اعلام کرد کماندوهای رژیم صهیونیستی با حمله به ناوگان بین المللی حامل فعالان هوادار فلسطینیان ، تمام کشتی ها را اشغال  کردند.



تلویزیون حماس افزود:در این حمله شمار زیادی نیز زخمی شدند و تصاویری از زخمی ها را پخش کرد.



همچنین نظامیان صهیونیست اعضای ناوگان آزادی را بازداشت کردند.



شبکه تلویزیونی الجزیره هم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد تصمیم حمله به ناوگان آزادی را وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در یک نشست نظامی اتخاذ کرده است.



ناوگان بین المللی حامل صدها فعال هوادار فلسطینیان و کمک بشردوستانه به غزه بعد از ظهر یکشنبه از قبرس به سمت سرزمین های فلسطینی به راه افتاده بود.



در همین حال، شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری اعلام کرد کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران حمله به ناوگان آزادی را به شدت محکوم کرد.



بدنبال حمله به کشتی های حامل کمک های بشر دوستانه به غزه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس‌ ) روز دوشنبه انتفاضه اعراب و مسلمانان را خواستار شد.



حماس همچنین حمله به سفارتخانه های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان را در واکنش به یورش نظامیان این رژیم با ناوگان کشتی های آزادی خواستارشد.



وزارت امور خارجه ترکیه نیز با صدور بیانیه ای حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به کشتی های حامل کمک های انسان دوستانه برای مردم غزه را به شدت محکوم کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه تاکید کرد ، اسرائیل باید عواقب این اقدام را که نقض قوانین بین المللی است ، بپذیرد.



وزارت امور خارجه ترکیه با محکوم کردن شدید حمله رژیم صهیونیستی به ناوگان آزادی تصریح کرد اسرائیل با این اقدام غیر انسانی و هدف قرار دادن غیر نظامیان نشان داد که اهمیتی به حیات انسان ها و تلاش های صلح دوستانه نمی دهد.



در همین حال، ده ها نفر در ترکیه امروز دوشنبه در اعتراض به اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کشتی کمکهای بشردوستانه ، در مقابل کنسولگری این رژیم تظاهرات و به طرف ساختمان سنگ پرتاب کردند.



پلیس سعی داشت تظاهر کنندگان را از پرتاب سنگ به سمت کنسولگری باز دارد.  شرکت کنندگان در این تجمع اقدامات اسرائیل برای جلوگیری از رسیدن ناوگان کشتی های «آزادی» حامل کمک های انسان دوستانه به نوار غزه را محکوم کردند. دولت ترکیه هم دراعتراض به این حمله ، سفیر رژیم صهیونیستی را در آنکارا فراخواند. هزاران نفر هم در استانبول ترکیه در برابر کنسولگری رژیم صهیونیستی در این شهر تجمع کردند.



تظاهر کنندگان خشمگین در مقابل کنسولگری شعار "مرگ بر اسرائیل" سر دادند. به گزارش تلویزیون ملی ترکیه از آنکارا، حمله رژیم صهیونیستی به کشتی کمکهای بشردوستانه برای فلسطینیان در آبهای آزاد دست کم دو کشته و سی زخمی بر جا گذاشته است.



در آخرین تحولات، كنسولگري رژيم صهيونيستي در استانبول توسط مردم تركيه تسخير شد.



در تحولی دیگر، شبکه تلویزیونی العالم در خبر فوری از کشته شدن شش نظامی ترکیه در حمله به بندر اسکندرون این کشور خبر داد. العالم گزارش داد، برخی منابع این حمله را حمله موشکی اسرائیل به بندر اسکندرون ترکیه دانستند.













 
 
یمور
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۰:۵۳:۱۲
سلام
آنهایی ببینند وبخوانندوخجالت بکشند که شعار نه غزه نه لبنان را درروز جهانی قدس سردادند
بخوانید وببینید که امثال شما خودفروخته ها با مانکنهای خیابانی تان که اگر دستتان میرسید مملکت را دودستی تقدیم به اسرائیل میکردید تا شهوات خودتان را ارضاع کنید.
حمایت از مردم غزه را ترکها فهمیده اند؛ حال برخی شما فارس ها خودتان را به نفهمی میزنید.
شرم کنید وببینید که جمهوری اسلامی به رهبری ولایت فقیه امام ودر ادامه بارهبری آقای خامنه ای برسر حرف حق کوتاه نخواهد آمد . پس شرم کنید وانسانیت پیشه کنید و دنبال هوسبازی و شهوترانی نروید.
ح -ش (318685)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۳:۵۲:۲۳
نظر چند نفر از این حامیان داخلی اسرائیل را منتشر کنید تا ابرویشان برود. ببینیم برای چه به نظر بالا رای مخالف دادند.

گروهی بی غیرت غرب پرست .شما نه ایرانی هستید نه مسلمان بلکه نماینده رژیم صهیونیسیتی در ایرانید که غیرت شما از ان جوان ترکیه ای که غیرتش صد شرف دارد به شما هم کمتر است (318743)
 
عمار
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۸:۱۸:۲۶
اسرائیل در ترکیه سفارت خانه داشت ،روابط سیاسی داشت ولی اسرائیل به شهروندان ترک رحم نکرد.پس این دوستانی که رای منفی به این کامنت دادن مطمئن باشند به شما رحم نخواهد کرد...
عقل هم یار خوشیه دیگه...
یه تفاوت جالب هم تو این قضیه بود ،کشتی ایران چندین روز در نزدیکی غزه بود و سعی می کرد به ساحل برسه ولی اسرائیل جرأت حمله به اون رو نکرد ،با اینکه ایران و اسرائیل کلا با هم رابطه ندارند و دشمن هم هستند ولی به ترکیه دوست حمله شد...
این نشون میده که ضعف نشون دادن در مقابل چنین کشورهای زورگو سودی نداره. (318954)
 
فاطمی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۰:۲۲:۱۴
نقل قول یکی از کاربران:
\"الان موقع عملي كردن حرف امام خميني است.
امام فرمودند:
((هر مسلمان يك سطل آب بريزد اسرائيل را آب مي برد.))
بهتر است از همه كشورهاي مسلمان چند كشتي به همين نحو در ادامه اين طرح آزادي به غزه راهي شود و اسرائيل با سيل عظيمي از كشتي ها روبرو گردد.بدين شكل اتحاد مسلمين در برابر اسرائيل رنگ تازه اي خواهد گرفت.فرصت را براي ناتمام نماندن اين طرح نبايد از دست داد.
مثل روش پرتاب كفش كه يك فرهنگ شده بايستي ارسال كشتي آزادي نيز ادامه دار باشد\" (319006)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۹:۱۸:۲۸
رای مخالف با روبوت و حربۀ الکترونیکی که کاری ندارد ! اما حق هیچ وقت تغییر نمی کند. (318976)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۰:۲۸:۳۲
دوستان عزيز من هم مثل شما نگران برخي آراي منفي اي شدم كه حتي براي جمله فرج آقا امام زمان درج شده بود. ولي بايد ذكر كنم اين مساله بدليل خطاي سيستم اخذ راي سايت الف است نه غيرت و فرهنگ ملت ايران. براي مثال چند بار امتحان كردم؛ به يك نظر راي مثبت دادم ولي با كمال تعجب، سايت يك نظر مثبت و دو نظر منفي براي راي من به راي هاي قبلي اضافه كرد!!!

مشكل از مردم فهيم و باغيرت ايران نيست.اين را مطمئن باشيد. (319170)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۴:۱۹:۱۴
ای کاش حرفتان درست بود!

اما متاسفانه باید بگویم اشکال از سیستم الف نیست. در لحظه ای که شما دارید این مطلب رو می بینید چندین نفر دیگه هم در حال مشاهده و رای دادن هستند
وقتی شما رای می دهید اخرین تغییرات اعمال می شود و نظرات بقیه نیز اعمال می شود

متاسفم! (319266)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۱۶:۰۶
در ایران این همه طرف دار ظالم داریم و ما خبر نداشتیم
ان کسی که شعار مرگ بر دیکتاتور میدهد همیشه باید مخالف دیکتاتور باشد
پس کجایند ان ادمهای که همیشه حدیث حضرت علی بر سر زبانشان بود \" حكومت با كفر دوام مي يابد ولي با ظلم هرگز دوام نخواهد يافت\"
حالا باید پرسید چه کسی طرف دار ظلم است
شاید هم ان حدیث فقط برای گمراه کردن و فریب مردم بود (318794)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۲۵:۲۴
یکی از اهداف اسرائیل از این حمله ددمنشانه حمایت غیر مستقیم از استبداد حاکم بر کشورهای عربی و منطقه است تا انها حکومت سکوبگر خود را با ددمنشی اسرائیل توجیه کنند مبارک قذافی حاکمان سعودی و علی عبداله صالح و شاه تونس و مغرب از این دسته اند اسرائلی غده سرطانی است و مطمئننا رفتنی است اما احتیاج به درایت و پشتکار و اگاهی و اتحاد مردم خاورمیانه را دارد (318802)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۹:۱۹:۱۰
این شبکه جهانی است و ممکن است از تل آویوهم ارتش یهودی سایبری به این آراء رای منفی دهند. (318977)
 
ra_w
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۰۹:۰۰
حمایت از اسرائیل اشتباه محض است . حتما باید به مرزهایمان حمله کنه که بفهمیم. (318914)
 
نادان
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۳:۲۸:۵۵
آخر برادران عزیز اصولگرا و ولایی. موضوع حمله اسرایل به این کشتی ها چه ربطی به شعار ها سبزها و موسوی و کروبی دارد؟ چرا با لجبازی مجبورشان می کنید بعضا روی نظراتی موافق با اسراییل که ولله شاید از ته قلبشان هم نباشد کلیک کنند. انسانیت و صداقت به خداوند قسم چیز خوبی است. (319066)
 
پاسخ به نادان
۱۳۸۹-۰۳-۱۲ ۰۵:۱۳:۰۳
اسراییل نماد امپراتوری جهانی قدرت و ثروتهای نامشروع جهانی است حالا شما فکر می کنید منظور از شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای اسراییل( ببخشیدایران نوکر اسراییل شده) ربطی به انحراف از شعارهای ضد اسراییلی ندارد؟ (319427)
 
روح القدس
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۱:۰۵:۱۲
به ایستگاه آخر نزدیک می شویم (318687)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۱:۱۱:۵۷
مناسب است مجموعه كشورهاي اسلامي ضمن موضعگيري هماهنگ در اين زمينه، پاسخ عملي و ديپلماتيك مناسبي به اسرائل بدهند. (318688)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۱:۳۱:۳۸
مرگ بر اسراييل آدم كش.
اللهم عجل لويك الفرج. (318696)
 
ra_w
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۱۱:۲۶
ظاهرا چند نفری با ظهور حضرت هم مشکل دارند ولی حقیقتی است که باید پذیرفت . (318916)
 
yshahsavari
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۲:۵۷:۲۷
من نمی دونم اینهایی که به کامنت مرگ بر اسراییل رای منفی دادند با چه چیز این گرگها موافقند؟! (319053)
 
پیروزنام
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۱:۳۲:۰۸
با شنیدن این اخبار به یکباره یاد ترک کردن جلسه سخنان احمدی نژاد توسط دلقک های استکبار افتادم که هیچ انتقادی را از این رژیم سفاک و جنایت کار برنمی تابند!رژیمی که با جنایت ،کشتار و تهدید به حیات ننگینش ادامه میدهد.
این اعمال جنایت بار نه نشانه قدرت بلکه نشانه زبونی محض است!
به نظر میرسد که این رژیم منحوس به آخر خط رسیده!
پاینده باد ایران (318697)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۱:۳۲:۲۶
به امید روزی که علما حکم جهاد دهند . (318698)
 
ارش
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۱:۳۴:۴۵
ما که مرده ی این حقوق بشر این اروپایی ها هستیم (318699)
 
بهرام
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۲:۰۱:۱۱
مرگ بر رژیم صهیونیستی (318708)
 
sara
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۲:۲۵:۰۱
مرگ بر اسراییل ، سران مفت خور عرب خجالت بکشند و بمیرند از این وقایع و جنایات ، چرا نفتشان را به روی این بی سر و پا ها نمی بندند؟ (318718)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۲:۳۶:۵۳
قابل توجه دوستان مردم اين رژيم اشغالگر (318727)
 
طاها
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۲:۳۷:۱۳
خدا وکیلی جنایتی مونده که این اسراییل انجام نداده باشه؟

کجان این رسانه های چندش آور مدعی حمایت از آزادی وحقوق بشر تو اینجور مواقع!!!!!!!!! (318728)
 
محمد حامد
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۲:۴۴:۳۰
از خانم عبادي مي خواهيم که براي حرمت صلح وجايزه چند ميلياردي هم که شه اعمال رژيم صهيونيستي را محکوم کنند. (318731)
 
شیرین عبادی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۸:۰۳:۰۹
\"محمد حامد شما ضد حقوق بشر و احتمالا یک تروریست هستید.\"

D: (318947)
 
پاسخ به کامنت بالا
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۳:۳۶:۵۰
من شیرین عبادی هستم . قبل از اینکه دوستان شما توصیه کنند, این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردم, ولی ,بدانید که عمل شما هم- که به نام من کامنت می گذارید- اشتباه بزرگی است که با آموزه های دینی مطابقت ندارد. امیدوارم سایت الف که کامنت جعلی را به نام من می گذارد این جوابیه را هم درج کند.بیایید برای اهداف شخصی, به دین لطمه نزنیم. (319250)
 
مچ گیر
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۲۰:۰۱:۲۲
با سلام خدمت دوستی! که خود را شیرین عبادی معرفی می کند.
لطفاً بفرمایید کسی که داخل دادگاهی که شاکی اون خودشه شرکت نمی کنه چطور الان داخل ایرانه که بتونه کامنت با پرچم ایران بذاره؟ (319366)
 
پاسخ به مچگیر
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۰۹:۵۸
اگر من داخل ایران نبودم که نمی توانستم دیشب بروم شاه عبدالعظیم.شما به راحتی می توانید از دوستان مطلعتان استعلام کنید.در ضمن, عدم شرکت من در دادگاه, به این علت است که رای دادگاه را قبلا می دانستم. (320257)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۲۳:۰۹:۳۰
مگه شما تو ایران هستین؟ IP تون که اینو نشون میده. ولی تا جایی که یادمه شما ایران نبودین (319400)
 
اسي
۱۳۸۹-۰۳-۱۳ ۱۶:۰۳:۵۲
خانم عبادي لقب خودت رو به ديگران نسبت نده
برده ي اجنبي و بيگانه (319960)
 
علي
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۰۹:۱۰:۱۶
آره عزيز
لطفا به آقاي م. هم بگيد محكوم كنه. دست راست رئيس جمهور!
هموني كه دم از دوستي با مردم اسرائيل ميزنه! (319137)
 
علي
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۲:۵۶:۴۹
جاي شيرين جون خالي بوده (318738)
 
ra_w
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۱۴:۰۳
عذر می خام .من اومدم موافق بزنم موسم گیر گرد رفت رو مخالف .
من نبودم دستم بود تقصیر ... (318918)
 
balool
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۰۸:۰۹:۲۸
مسلما اگه شیرین خانوم بود حملات فلسطینیهارو محکوم می کرد. ایشون در زمینه دفاع از افراد عوضی سابقه دارن. (319121)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۲:۵۷:۱۹
در مورد خبر اسرائیل به بندر اسکندرون، لطفا خبر را اصلاح کنید، بی بی سی مسئولیت حمله را به گروه پ ک ک داده است و تقریبا هیچ پایگاه خبری این حمله را به اسرائیل نسبت نداده است. (318740)
 
مچ گیر
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۲۰:۰۴:۳۷
با سلام
دوست عزیز که فقط بنگاه دروغ پراکنی بی بی سی را رسمی می دونید. حداقل یک سری به سایت یهودی
Yahoo.com
بزن بعد بیا دروغ گویی بی بی سی را برای همه به عنوان دروغ پراکن رسمی اعلام کن. (319367)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۲ ۰۶:۲۹:۵۴
یعنی شما میفرمایید پ کا کا انقدر مجهزه که با هلیکوپتر عملیات نظامی انجام بده؟ پس نیرو هوایی ترکیه کجا بود؟ خود ترکها هم همین رو گفتند؟ (319429)
 
فردین
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۳:۰۲:۴۵
از این جنایت هولناک دو برداشت میتوان داشت : اول اینکه رژیم صیهونیستی آنقدر از حامیان غربیش چک سفیددر دست دارد که از هیچ گونه جنایت و هتک حرمتی باکی ندارد۰ دوم اینکه این رژیم به بن بست سیاسی مطلق برخورده و چون پایان خویش را نزدیک میبیند با خونریزی و خشونت سعی در انحراف افکار داخلی خودش را دارد ۰ در مجموع حتی در جوامع غربی مثل همین فرانسه که لابی صیهونیستی حاکم است و رسانه ها اخبار را به نفع اسرائیل سانسور میکنند، افکار عمومی شدیدا بر ضد صیهونیستهاست ،مضافا که مردم لابیهای سیاسی اقتصادی صیهونیست را مسئول بحران اقتصادی و افزایش بیکاری و ارتشاء میلیاردی بانکها میدانند۰ در ضمن برای ما ایرانیها که همواره به مسئله فلسطین حساس بوده و حامی آن بوده و هستیم، شعار انحرافی مزدوران فریب خورده \"نه غزه نه لبنان جانم فدای ۰۰۰\" باعث سر افکندگیست۰ (318742)
 
....
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۳:۰۶:۴۶
ننگ بر ان ایرانی باد که بدون لبنان و فلسطین است و بدون توجه به درد انها زندگی کند و ننگ بر انانی باد که این شعار را سر می دهند.
جایی که مولا علی از در اوردن خلخال پای زنی یهودی در مسجد گریه می کند ایا ما باید در برابر کشته شدن برادران و خواهرانمان در فلسطین و لبنان و حال ترکیه و تمام اقصی نقاط جهان چه کنیم.
ننگ بر شما که باعث سرافکندگی ایران وایرانی هستید.
و انها قسم می خورند از شمایند اما خود می دانند دروغ می گویند و فقط برای منحرف کردن شما از راه خدا این کار را می کنند تا با قسم خود سپری برای گمراهی شما تهیه ببینند(قران کریم.) (318744)
 
سید
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۳:۳۷:۲۰
سلام
کسایی که پارسال نگران مسلمانان چین بودند الان اظهار نظری خواهند کرد یانه . کسانی که یک عمر نون حمایت از فلسطین رو خوردند و فربه شدند و بعد آروق نه غزه نه لبنان زدند الان حرفی دارند . خحالت نداره که 750 نفر از 40 کشور جهان که افرادی شناخته شده هستند جانشون رو کف دست گرفتند و تا حالا 20 کشته و 50 مجروح دادند اونوقت عده ای که داعیه خط امامی و نسب با امام دارند بگویند که فلسطین و لبنان به ما ربطی ندارد . (318761)
 
Espeetman
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۳:۴۲:۲۸
اگر همه ی نظام تمدنی غرب، هیچ اشکالی جز حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی نداشته باشد، تنها همین حمایت از این جانیان، کافی است تا ماهیت پلید این نظام تمدنی آشکار شود.

این پلیدی با هیچ توجیه فلسفی سیاسی زدودنی نیست.

آنان که دل در گرو مظاهر تمدنی غرب دارند، باید بفهمند که در باطن به چه نظام فکری پلشتی گرایش دارند.

از هر اندیشه و فناوری که ثمره اش حمایت از چنین سفاکانی است بی زارم و خوش دارم از فقر و فلاکت بمیرم و دست به سوی غربیان دراز نکنم. (318763)
 
توكلي
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۳:۴۴:۴۰
باسلام
احدي الحسنيين همين جاست اگر به غزه مي رسيدند پيروزي و حالا كه مورد هجوم قرار گرفته اند فوز عظيم شهادت

درود بر كساني كه اين صراط الفتح را برنامه ريزي كرده بودند
مرگ بر پارادايم ايالات متحده اسرائيل
مرگ بر دلار جنگ افروز
www.dolarak.blogfa.com (318766)
 
ابوهادي
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۳:۵۲:۱۱
اينهايي که نظر مخالف داده اند لطف بفرمايند يک کامنتي بدهند ببينيم علت مخالفتشان چيست.
شرم بر انسانيت! شرم بر آدميت!
شرم بر ايرانيت!
پدران اينها زمان حمله صدام و کشتار هموطنان خودشان بودند و همين مواضع را داشتند. چه رسد به فلسطينيها! (318774)
 
سیاوش
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۳:۵۸:۲۹
منابع خبری از حمله دریایی و هوایی نظامیان رژیم صهیونیستی به ناوگان کشتی های آزادی حامل کمک های انسان دوستانه برای ساکنان نوار غزه، خبر دادند.
به گزارش \"الف\" از واحد مرکزی خبر و منابع خبری، شبکه ان تی وی ترکیه روز دوشنبه گزارش داد در درگیری بین نظامیان رژیم صهیونیستی و کشتی های حامل فعالان هوادار فلسطینان و کمک های بشردوستانه به غزه دستکم 16 نفر شهید و پنجاه تن زخمی شدند.
من نمیفهمم ناوگان حامل کمکهای انسان دوستانه قاعدتا سلاح گرم نداشتند برای چی اسراییل به صورت دریایی و هوایی حمله کرده و تازه 16 نفر شهید و 50 تا زخمی جا گزاشته در صورتی که به راحتی میتونست با چند تا قایق متوسط کشتیها رو بدون کشته و زخمی تصرف کنه؟ (318780)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۲ ۰۶:۳۲:۰۸
به همون علتی که جواب سنگ را با بمب فسفری میدهند. (319430)
 
نوید
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۰۶:۱۰
با سلام به همه عزیزان و با آرزوی ظهور آقا امام زمان (عج)
اسرائیل و حامیانش با این کار لجن خود به همه ثابت کردند که حیوانی بیش نیستند.ما با محکوم کردن این کار ناجوانمردانه باید به آمریکا و اسرائیل و انگلیس و همه حامیان آنها اعم از حقیقی و حقوقی ثابت کنیم که دیگر عمرشان به سر آمده ...
ما آماده جهادیم ..... (318789)
 
یاسر میزبان
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۹:۳۱:۴۸
آقا ما آماده ی جهاد هستیم ، این چه ربطی به شماها داره که نظر مخالف میذارین ، شماها وایسین ما رو از راه دور تشویق کنین. (318986)
 
سادات
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۱:۵۸:۴۶
آقا شما آماده جهادید ؟از راه دور در بلاد کفر با ریموت کنترل .شما بشین تو همون انگلیس جهان خوار مشغول باش به عشق و حال.منتظریم ببینیم کدومتون میرید جلو .هارت و پورت کردن که کاری نداره. (319217)
 
یاسر میزبان
۱۳۸۹-۰۳-۱۲ ۰۹:۳۸:۳۳
دوست عزیز ، سادات گرامی من از ایران کامنت میذارم ، بارها به الفی ها هم گفتم ولی بازهم این پرچم نحث رو رو کامنت من میذارن .

ضمنا جهاد که دور و نزدیک نداره. (319465)
 
فاطمه فرجی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۲۴:۲۴
منتظر بیانیه شماره n+1 موسوی باشید !
مردم خداجوی اسرائیل مورد حمله کشتیهای انسان دوستانه واقع شدند و حقوق بشر نابود شد ! (318799)
 
پاسح خانم فرجی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۲:۲۴:۴۷
همشیره گرامی جنایت اسراییل از دید هر انسان با شرفی محکوم است و فقط انسان های خیلی متعصب از این جنایت برای کوبیدن و تحقیر رقبای سیاسی خودشان -که هیچ ربطی به این جنایت ندارند-استفاده می کنند. (319034)
 
در مورد کامنت بالا
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۳:۳۹:۵۷
افرادی که به کامنت بالا رای مخالف داده اند, لطفا بفرمایند که چرا با یک نظر صحیح و منطقی مخالف هستند. (319252)
 
رضا شیبانی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۲۶:۰۸
الان که نظرات رو دیدم در برابر نظری که نوشته بود \"مرگ بر اسراییل آدمکش\"10 نظر مخالف وجود داشت.
چقدر ابوجهل داریم؟
الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا (318803)
 
هادی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۳۱:۴۳
سلام. مطلبی رو که در مورد نحوه خبر رسانی bbc در سایت خود قرار داده اید مربوط به لحظات اغازین حمله است. در خبرهای بعدی تیتر bbc تعداد کشته شدگان حادثه بود. لطفا تصحیح فرمایید.
با چنین جنایتی شکی باقی نماند که رژیم اسراییل \"غیر متعهد ترین \" رژیم دنیا نسبت به وظایف انسانی و بین المللی است. (318805)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۴۳:۰۸
خانم عبادی که غربیا مدعی حقوق بشر به شما جایزه حقوق بشر می دهند. به دامان که پناه بردهاید؟ آیا آمریکا و فرانسه بر ضد این عمل رژیم صهیونیستی حتی یک بیانه خشک و خالی هم میدهند؟ آیا رژیم در ایران باید سرنگون شود اما رژیم اسرائیل نه؟ (318809)
 
mjsafa
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۴۳:۱۶
با سلام
به نظرم این حمله روح امید رو در بدن مردم جهان جهت حذف کامل اسرائیل دمید
به امید تحقق کامل آرمان های امام عزیز (318810)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۴۴:۳۳
قابل توجه نورچشمی هایی که می گفتند ما با اسراییل مشکلی نداریم ! (318812)
 
بهارک
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۵۴:۱۱
کسانی که در محکومیت رژیم اسراییل نظر منفی می دهند منتظر عاقبت خود در آخرت باشید و به آیات قران درباره بنی اسراییل رجوع فرمایید..........ولعنهم الله
( البته اگر اصولاً به خدا و پیغمبر اعتقاد دارید)
تا قیام قیامت هم اگر بنشینید و نظر مخالف بدهید چیزی عوض نمی شود (318817)
 
یک برادر سبز
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۴:۵۹:۲۱
مرگ بر اسرائیل و مرگ بر اسرائیل!
فیلم وبسایت بی بی سی از این جنایت رو که دیدم احساس شرم کردم برای انسانیت! یکی نیست به اینا بگه حداقل برای آبروی نداشتتون این یک دفعه رو دست به تفنگ نمی زدید!
دوستان سبز من از خودتونم این یکی رو تایید کنید. با تشکر (318824)
 
شیرین عبادی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۸:۲۵:۱۶
برادر سبز؛ ما که فرقه موسوی را مدت هاست با شعار سازشکارانه نه غزه نه لبنان می شناسیم. البته در زمان خاتمی هم همین جریان بود ولی هنوز آنقدر قبیح نشده بودند. شما دقیقا جزو کدام یک از هفتادو دوفرقه حامیان موسوی هستید؟
سلطنت طلب
مجاهدین خلق
ملی
جندالله
سکولار های مسلمان
لائیک
شیطان پرست
حامیان جمهوری ایرانی
حامیان جمهوری دموکراتیک
پیروان دالایی لاما
شیعیان بدون مرجع تقلید
حامیان جمهوری اسلامی منهای ولی فقیه
حامیان جمهوری اسلامی منهای ولایت فقیه
مسلمانان معتقد به اسلام منهای حجاب
مسلمانان معتقد به نسخ آیات قرآن هرجا که با حقوق بشر نساخت
مسلمان معتقد به سخن پیامبر بود قرآن
1در صد خط امامی
2 درصد خط امامی
3 درصد خط امامی
...
100 در صد خط امامی!!!!

و البته در فرقه موسوی جمع اضداد محال نیست! (318961)
 
در مورد کامنت بالا
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۳:۴۴:۵۷
هم وطن عزیز, استفاده از نام دیگران از نظر شرعی اشکال دارد .نمی دانم چرا سایت الف -در حالیکه می داند شما نه تنها شیرین عبادی نیستید بلکه حتما تلخ غیر عبادی هستید -باز نظر شما را به نام خانم شیرین عبادی درج می کند.اگر جواب دهند ,ممنون می شوم, ولی اینقدر شرافت در آن ها سراغ ندارم چون قبلا با طرفداری از......خود را نشان داده اند. (319253)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۲۲:۳۶:۱۷
هم وطن عزیز, استفاده از نام دیگران از نظر شرعی اشکال دارد .نمی دانم چرا سایت الف -در حالیکه می داند شما نه تنها شیرین عبادی نیستید بلکه حتما تلخ غیر عبادی هستید -باز نظر شما را به نام خانم شیرین عبادی درج می کند.اگر جواب دهند ,ممنون می شوم, ولی اینقدر شرافت در آن ها سراغ ندارم چون قبلا با طرفداری از......خود را نشان داده اندمن این اسم را برای یکی دیگر از کامنت هایی که در همین صفحه گذاشته ام انتخاب کردم و چون آن کامنت در جواب کسی بود که راجع به شیرین عبادی نوشته بود و کامنت بنده محتوای طنز گونه و کنایه داشت و هرکس با خواندن آن متوجه می شد منظور من چه بوده است این کار را کردم. اما گویا اشتباها برای این کامنت نیز این نام درج شده است که من هرچه فکر می کنم نمی فهمم چطور این اتفاق افتاده است و خودم هم از دیدن آن ناراحت شدم. صریحا می گویم اشتباه شده است. به هر حال از اینکه نظر من نشان داده است که چقدر عقایدم با افکار خانم عبادی در تضاد هست و شما تلخ غیر عبادی را به من نسبت داده اید بسیار مسرور شدم. من هم معمولا مانند شما بدون اسم کامنت می گذارم (319394)
 
میزان
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۰:۴۱:۱۴
آقای \"یک برادر سبز\":
جنابعالی فرمودید:\"دوستان سبز، من از خودتونم این یکی رو تایید کنید.\"
من دقیق متوجه نشدم.
منظور شما این است که دوستان سبز شما اگر کسی سبز نباشه و سخنی موافق نظراتشون بنویسه باهاش مخالفت می کنن و اگر سبز باشه، نظری مخالف نظراتشون هم که بنویسه نظرش رو تایید میکنن. دوستان شما با این روش و با این شرایط روحی می خواستن آینده ایران رو رقم بزنن. یعنی دوستان شما اینقدر ....... (319178)
 
سيد
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۵:۱۳:۳۸
آقاي موسوي كجاست كه بيانيه صادر كند واز مهاجمين حمايت كند...
آقاي كروبي كجاست كه اعلام نگراني كند از تجاوز احتمالي به سربازان اسرائيلي...
ننگ ابدي برشما كه در روز قدس شعار نه غزه نه لبنان سر داديد...
شما كه به راحتي از جنايات ريگي ورجوي حمايت كرديد از جنايات اسرائيل هم حمايت كنيد.. منتظر چه هستيد..
مي توانيد حمايت خود را با مخالفت با اين مطلب اعلام كنيد...
مرگ بر شما جيره خواران امريكا (318835)
 
موسوی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۱۸:۱۹
بنده مخالفم با همه مخالفم با خودم هم ... (318921)
 
میلاد
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۵:۱۸:۵۷
با این تحولات انشالا ظهور بسیار نزدیک به نظر می رسه (318838)
 
ایران من
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۵:۳۳:۰۷
کساییکه به نظر اول رای منفی دادند لابد با شعار نه غزه نه لبنان موافق بودند
همیشه تو نظرات الف یه سری از نظرات به طور عجیب رای منفی گرفتند
راستی تیتر بی بی سی هم در این مورد جالب بوده
http://rajanews.com/detail.asp?id=51537 (318847)
 
علي اسلامي
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۵:۳۵:۲۵
برادران و خواهران مسلمان آنهايي كه شعار نه غزه نه لبنان را گفتند رو زياد جدي نگيرد چون از خود ايشان هم سوال كنيد دليلش را نميدانند اينها همان كساني هستند كه قبله نداشته شون bbc است و آخرتشان تل آويو مشكل اينها پهناي باند اينترنت و نوع غذاي سگشان ميباشد و غيرت مبارزه هم ندارند نگران آرا coment ها هم نباشيد چون محل مبارزه اينها هم مثل اهدافشون مجازيه (318850)
 
آرمان
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۵:۴۱:۵۵
دوستان در باره نظرات منفی در الف تا این حد حساس نباشید،با توجه به اینکه با هر بار تغییر آی پی یا قطع ارتباط-که در ایران به خاطر استفاده از دایل اپ و همچنین ارتباط غیردائم ای دی اس ال به راحتی یک کلیک هست-می توان بارها نظر منفی داد که ناهمگون بودن نظرات هم به این خاطر هست،به هر حال فکر نکنم اینقدر هم خونخوار و افراد پلید در ایران وجود داشته باشند که اینچنین جنایتی را که همه محکوم کردند تایید کنند...
به هر حال این رژیم منحوس به پایان کار خود نزدیک شده... (318856)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۵:۵۶:۲۹
اسراییل حیات خودش رو با جنایت و کشتار ادامه می ده همیشه باید تنشی باشه تا بتونه آدمهای مختلفی که از همه جای دنیا با یه ایدئولوژی مسخره سر یه سفره غصب شده جمع کرده رو کنار هم نگه داره
اما حقیقتا اینقدر نجاست رو ازشون انتظار نداشتم که یه کشتی حامل داوطلبان امداد رو به گلوله ببندند
این دیگه چیزی نیست که با دیپلماسی پاسخ داده بشه! به موسوی و فلانی بهمانی هم ربطی نداره! نیروها رو جمع کنید برای یه ضربه سیاسی اجتماعی اساسی (318872)
 
میزان
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۶:۴۵:۰۸
لعنت خدا بر اسرائیل و صهیونیستهای پست فطرت و نجس. (318895)
 
عرفان
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۶:۵۵:۲۷
ما باید بدون گزینش تمام جنایتها را محکوم کنیم و جناح بندی را درمحکومیت جنایت ونقض حقوق بشر لحاظ نکنیم (318903)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۰۶:۱۸
بیانیه شماره شونصد
مردان خداجوی اسرائلی این بار نه در داخل بلکه در خارج از کشور مورد حمله مردم بی سلاح فلسطینی قرار گرفتند (318913)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۲۱:۳۰
دو پارادكس سبزها

1- آنها مي نويسند ما بي شماريم و فرياد مي زنند نه غزه نه لبنان

نه غزه نه لبنان شمار شما را كم مي كند و شما بي شمار نخواهيد بود

2- آنها مي گويند جمهوري ايراني اما از نماد اسلامي سبز استفاده مي كنند

سبز رنگي اسلامي است و ايران تا زماني كه اسلامي است سبز است.

جواب:

در توجيه نه غزه نه لبنان مي گويند چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است

من كاملا با اين سخن موافقم اما خانه ما نبايد خيلي كوچك باشد خانه ما آفريقا و افغانستان را نيز شامل مي شه و خدا گفته اگر انسان گرسنه اي هست به جاي روشن كردن مسجد خانه او را روشن كنيد.

ببينيد مي گه چراغ خانه بر مسجد حرام است نمي گه چراغ يك خانه براي خانه همسايه حرام است. (318923)
 
fereydoon
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۲۷:۱۶
بله فلسطینی ها مظلوم واقع شده اند ولی چه کاری از دست ما ساخته است در دنیا حق خیلی ها خورده میشود . حق گرفتن اینطور نیست که بیرون گود بایستید و داد و هوار راه بیاندازید که لنگش کن . اعراب مادر مرده چندین بار به اسرائیل حمله کردند ولی زورشان نرسیدهربار وضعشان بدتر از قبل شد و اسرائیل تثبیت تر شد. مگر همین چند سال پیش اسرائیل سوریه دوست نازنین جمهوری اسلامی را بمباران نکرد بیچاره جیکش هم در نیامد. هم اکنون در این کاروان تعداد زیادی از اهالی ترکیه هستند که چندتا کشته هم داده اند حال ببینیم ترکیه چه میکند. میگویند ترکیه بزرگترین ارتش ناتو را دارد و2 میلیون سپاهی دارد. (318925)
 
سلیمانی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۳۴:۱۲
پیشنهاد می کنم هر روز چندین بار down with israel را در گوگل سرچ کنید تا به جای بعضی چیزها این عبارت افتخار آمیز اولین عبارت سرچ شده از طرف کاربران ایرانی باشد. (318926)
 
زهرا رجبی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۳۷:۰۷
نابودی اسرائیل خواسته ی همه ی انسان های آزاده است و آن هایی که با شعارهای خود می خواهند اسرائیل را در حاشیه امن قرار دهند باید بدانند نه تنها به امام و اسلام بلکه به انسانیت و آزادگی خیانت می کنند. (318928)
 
سینا
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۴۶:۵۷
اصلا تعجب نکردم
اینا وحشی وحشی وحشی هستند اگر این کارها رو نکنند تعجب داره.
در ضمن من اسم اسرائیل رو گذاشتم جنبش سبز بزرگ ( مثل شیطان بزرگ که به آمریکا میگیم ) (318934)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۷:۵۹:۵۴
به نظرم بهتره اینقدر به فرقه موسوی بیچاره گیر ندیم. این نزاع نباید اونقدر پر رنگ بشه که یادمون بره شیطان بزرگ آمریکا وغده سرطانی اسرائیل است. مطمئن باشید به ریشه که ضربه بزنیم شاخ و برگش هم میریزه به حول و قوه الهی
رهبرا از تو به یک اشاره
از ما به سر دویدن (318946)
 
عبدالله مهدوی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۸:۴۴:۵۴
بگو \"جنبش سبز صهیونیست\" (318966)
 
محمذ
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۹:۱۲:۴۵
گوش گنید خبر خبر

به تمام دنیا این خبر را مخابره کنید

سید حسن نصرالله:

اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است . (318971)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۲ ۰۶:۳۶:۱۹
ماشا ا.. این نظر هم مخالف داره، چه جالب. (319431)
 
Khoei
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۹:۴۳:۱۱
بله فلسطینی ها مظلوم واقع شده اند ولی چه کاری از دست ما ساخته است در دنیا حق خیلی ها خورده میشود . حق گرفتن اینطور نیست که بیرون گود بایستید و داد و هوار راه بیاندازید که لنگش کن . اعراب مادر مرده چندین بار به اسرائیل حمله کردند ولی زورشان نرسیدهربار وضعشان بدتر از قبل شد و اسرائیل تثبیت تر شد. مگر همین چند سال پیش اسرائیل سوریه دوست نازنین جمهوری اسلامی را بمباران نکرد بیچاره جیکش هم در نیامد. هم اکنون در این کاروان تعداد زیادی از اهالی ترکیه هستند که چندتا کشته هم داده اند حال ببینیم ترکیه چه میکند. میگویند ترکیه بزرگترین ارتش ناتو را دارد و2 میلیون سپاهی دارد.

اتفاقا تنها دلیلی که می توان در ذهن ابله طراح های صهیونیستی این یورش وحشیانه انگاشت همین تحریک دولت ترکیه به اقدامات شتابزده است ... برنامه های کودتای صهیونیست ها برای بازگرداندن دولت دوست لاییکشان به بن بست خورده و تحمل ترکیه در دامان اسلام برای صهیونیست ها مرک اور است . آنها تلاش می کنند با ایجاد فضای خصومت و شدت خود را از سایه اقدامات رسوا کننده ترکیه بیرون بکشند

لازم است دولت اسلامگرای ترکیه ضمن دقت و صبوری در همین راهی که در پیش گرفته است رسوایی بیش از پیش برای صهیونیستها فراهم اورد و هرگز از جبهه داخلی غافل نشود ......

اما کاری که از دست ما بر می اید این است که بصیرت اعتراف به حقیقت را داشته باشیم

جملاتی مانند آنچه شما نوشته اید اگر قبل از انقلاب اسلامی بود اگر قبل از فتح خرمشهر بود اگر قبل از طوفان طبس بود اگر قبل از موفقیت های چشمگیر دوران جنگ و پس از ان بود اگر قبل از رسوایی فتنه 88 بود اگر قبل از جنگ سی و سه روزه بود اگر قبل از جنگ بیست و دوروزه بود شاید پاسخی جز در تاریخ سترگی مانند عاشورا نداشت اما جوانان امروز ما .. حد اقل انها که وقایع روزمره را فراتر از نامهای هنرپیشه ها و فوتبالیست ها پیگیری می کنند کارامدی فرهنگ مقاومت به چشم خود دیده اند و از خودباختگی و وادادگی رهید ه اند

کار دیگر ما \"شبکه سازی \" به زبانهای مختلف و بی تفاوت نبودن درمورد این جنایت ااست ... که از حوصله اینجا خارج است

اما در مورد طعنه شما به ایران و دوست نازنینش باید گفت که آنچه دوستان نازنین شما در سوریه بمباران کردند دیپلماسی شکست خورده خودشان بود ... انروزها صحبت از گفتگوهای مستقیم میان سوریه و اسراییل بود اما صهیونیستهای قاتل نشان دادند که پادگان دست ساخته غرب میان مسلمانان هستند و چیزی جز زور نمی فهمند

آنروز که تک تک این قاتلان خونریز از ترس ارتش مسلمانان به دریا فرار کنند و به خانه هایشان برگردند خیلی دور نیست انشا الله (318988)
 
simab1348
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۹:۴۸:۰۱
ضمن محکومیت این عمل شنیع و غیر انسانی یاد آور میشوم که صهیونیست ها با پائین در نظر گرفتن شان و توان بین المللی دست به اینکار زدند زیرا در مرتبه گذشته که کشتی ایرانی به سواحل غزه نزدیک شد جرات چنین جسارتی را پیدا نکردند.
ترکیه و دیگر کشورهای اسلامی باید با صلابت و شدت در مقابل این موضوع موضع گیری کنند .
شاید بتوان این کار رژیم غاصب را در راستای انتقام گیری از ترکیه در دور شدن مواضعش از اسرائیل و ارتباط نزدیک با ایران و موضوع اخیر هسته ای براداشت نمود.
در هر صورت این رژیم به اینگونه اقدامات خودسرانه و ماجراجویانه عادت کرده و سکوت جهانی و عدم برخورد مناسب موجب گستاخ تر شدن آنها شده و تنها حزب الله لبنان بود که پوزه کثیف آنها را به خاک مالید .
به امید محو این غده سرطانی (318990)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۰:۱۴:۴۳
وای بر مسلمین و شرم بر جامعه بین الملل (319001)
 
hamid
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۰:۵۲:۴۷
به گفته رهبر بزرگ انقلاب امام خمینی اگر هر مسلمان یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزد اسرائیل را آب میبرد یک میلیارد مسلمان بجز 100 نفر طرفداران موسوی (319016)
 
mahmoodkhaledi
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۱:۰۲:۲۵
واقعا شرم اوره چنین جماعتی روی کره زمین زندگی میگنن چه خود صهیونیستها و چه جماعت تهی مغز طرفدار غرب (319019)
 
مرتضي
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۱:۴۴:۱۱
اصلاح شود خبر
حمله به بندر تركيه وكشتن 6 سرباز كا تجزيه طلبان پ ك ك بوده (319026)
 
زمانی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۲:۲۳:۵۸
اگه میخوان این بنی اسرائیلو بشناسید قرآن بخونید ببینید اینا چه موجوداتیند؟ (319033)
 
Ali
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۲:۴۷:۰۲
این کشتی حامل اسلحه بوده و افراد که در کشتی بوده مشتی تروریست هستند ایران نباید خود را داخل این مسائل کرده .ما باید در مقابل عراب ایستاده و از منافع خود دفاع کنیم اگر کامنت من را گذاشتی!!! (319046)
 
Ali
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۲:۴۹:۴۸
این کشتی حامل اسلحه بوده و افراد که در کشتی بوده مشتی تروریست هستند ایران نباید خود را داخل این مسائل کرده .ما باید در مقابل عرب ایستاده و از منافع خود دفاع کنیم
عرب به خون ما تشنه و اصولا عربها نادان هستند و فلسطینیها خود مسبب اشغال فلسطین توست صهیونیستها هستند (319049)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۰۹:۴۶:۵۱
شما برو اول فارسیتو درست یاد بیگیر بعد بیا اینجا خودتو قاطی ما جا بزن و حرفهای به ظاهر وطن پرستانه بزن (319149)
 
msafa63
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۰:۲۹:۴۳
For those who think Israel Has the right: (I think this is a complete answer for their argument)
1-Israel military defends his country against food and medical aid??!
2-They are going from International waters to waters of Gaza to Gaza. No Israeli territories. Who made the Israelis the judges who decide what goes in and out of that region.
3-Metal bars and kitchen knives are neither a soldier\'s nor a terrorist\'s weapon of choice. They are weapons of people who are scared and desperate to defend themselves…
4-In your county when people are angry with the government (Chaos) police kills people because they have stone and rod? Or uses Tear gas or something else…What about International waters??
5-Why should they have to stop in Israel? For the food they are carrying to be stolen and given to the illegal settlements?
With Israel’s History we can conclude that there are two categories of people: Humans and Israelis (319173)
 
رخ
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۱:۰۵:۳۲
علی آقای زرنگ انگلیس نشین
شما اگه فکر ایران هستی چرا انگلیس زندگی می کنی منافع ایران دفاع از مظلوم است .نه شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای(البته جانم فدای سطل آشغالای پلاستیکی تهران) ایران
فقط آقای کروبی مواظب باشند که این نظامیان عزیر اسراییلی بحشون تجاوز نشود که خیلی دلگیر میشند البته این نظامیان خودشون به خودشون رحم نمی کنند!
وآقای موسوی عزیر هم ببینند این نظامیان خداجو نکنه براشون مشکلی پیش بیاد نکنه تواون ناو خدای نکرده خیس بشن؟ (319192)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۲:۵۰:۳۲
نادان خودتی و بابا ننت و تمام خاندانت!
این نظرات نژادپرستانه چیه تایید میکنین جناب moderator17؟؟؟
\"اصولا تمام عرب ها نادان هستن\" توهین به عرب هایی که بعضی هاشون هموطن ما هم هستن محسوب میشه واقعا برای moderator17 متاسفم (319232)
 
حاج سعیدی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۲:۵۵:۱۷
راستی کسی نظر آقای مشایی رو از ایشون نپرسیده ؟ (319052)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۳:۰۴:۱۵
بسم الرب الشهدا والصدقین
اسرائیل نشان داد ولد زنای استعمار و مادی گرایی میباشد.
به راستی انتظار دیگری داشتیم؟
اما صجبت های امام که چون بر پایه فطرت پاک انسان الهی بیان شده است پس هر چه زمان میگذرد به جای پیر شدن جوان می شود را فراموش نکنید که میگفت:
اسرائیل باید از صفحه روزگار محو بشود.
ما تا آخرین لجظه حیاط برای این آرمان میجنگیم باشد که لایق شهادت شویم. انشاالله.

یا مهدی (319056)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۳:۳۱:۴۹
اينهايي که نظر مخالف داده اند لطف بفرمايند يک کامنتي بدهند ببينيم علت مخالفتشان چيست.
شرم بر انسانيت! شرم بر آدميت!
شرم بر ايرانيت!
پدران اينها زمان حمله صدام و کشتار هموطنان خودشان بودند و همين مواضع را داشتند. چه رسد به فلسطينيها

دوست عزیز،
من یکی از اونایی هستم که منفی دادم، ما به این نظرهای دو پهلو که می خواد از این آب گل آلود ماهی بگیره منفی میدیم نه به این محکومیت عمل اسراییل.ما همه این عمل قبیح رو محکوم می کنیم.چه اصلاح طلب چه اصولگرا. (319068)
 
میزان
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۱:۵۷:۵۷
همین تعصبتونه که شما را به این نقطه کشانده است.
علی (ع) می فرماید.
نگاه نکن که چه کسی می گوید، ببین چه می گوید.
شما بفرمایید اون نظری که گفته \"لعنت بر اسرائیل. اللهم عجل لولیک......\" دو پهلوییش کجاست؟
همین تفکره که یکی از دوستان همفکرتون رو مجبور میکنه اینجوری بنویسه:
\"مرگ بر اسرائیل و مرگ بر اسرائیل!
فیلم وبسایت بی بی سی از این جنایت رو که دیدم احساس شرم کردم برای انسانیت! یکی نیست به اینا بگه حداقل برای آبروی نداشتتون این یک دفعه رو دست به تفنگ نمی زدید
دوستان سبز من از خودتونم این یکی رو تایید کنید. \"
!!!
................
با این نوع نگاه هیچ آینده ای برای شما متصور نخواهد بود. (319216)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۲۳:۴۷:۰۴
به این میگن حقوق بشر! خوب یاد بگیریم! به این میگن دموکراسی! به این میگن گفتگوی تمدنها. همه نوت برداری کنیم. این زیباترین نمایش انسان دوستی و متمدن بودنه. من فقط تو این موندم که اگه این حوق بشر است پس غیر حقوق بشر یعنی چی؟ (319071)
 
سید مجتبی
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۰۰:۰۵:۰۹
اگر روزی سران فتنه ایران از این جنایت صهیونیستها حمایت کردند ما تعجب نمیکنیم. (319078)
 
علیرضا
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۰۰:۱۵:۵۰
دوستان این صهیونیستها همان هایی بودند کا در روز قدس 88 روزه خواری کرده و چه شعارهایی که ندادند. انها نیز شریک اعمال انها هستند ، چون اسراییل همیشه از این فتنه گران همایت کرده است. (319081)
 
iran
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۰۴:۲۹:۰۹
دست اسرائيل درد نكنه بكشيد اين كثافت ها رو حرومزادهها رو مگر اينها 8 سال پدر ما رو در نياوردن آفرين بر اسرائيل لعنت به عرب (319106)
 
میزان
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۰:۴۹:۲۱
این احمقی که خودش را به نام iran معرفی کرده واقعا اینقدر احمقه یا خودش را به حماقت زده.
آخه مسلمانهای ترکیه 8 سال پدر تو را در آوردند یا جوانان فلسطینی؟
آخر ....... تا چه حد!؟
الف این چه نظر مزخرفی بود که تایید کردی. (319180)
 
رخ
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۱:۱۹:۵۱
آقا یاخانم ایرانی
دست شما درد نکنه اولا این کشتی ننه مرده از قبرس اومده وترکیهها هم مسول این کار هستند نه عربها؟دوماشما 8 سال کجا بودید که پدر و مادرشمارا در آوردن باغ لواسون یا ویلای شمال!
سوما آفرین به شما که قتل آدمکشی را تایید می کنیدوهمیشه نون به نرخ روز می خوریدوخوشحال میشوید !
وخواهشن به نام ایران کامنت نذارین چون آبروی ایران ایرانیرو می بری؟؟؟؟
حداقل مثل ژاپنیها باشید اگه واقعا وطن دوست هستید (319198)
 
یکی از مردم
۱۳۸۹-۰۳-۱۳ ۱۳:۰۱:۲۹
تا جایی که یادمه تو اون 8 سال پدرت داشت واسه صدام جاسوسی می کرد (319911)
 
ع.ک
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۰۸:۲۸:۳۰
بسمه تعالی


بابا برو یک مطالعه گذشته نگر کن ببین هر وقت جام جهانی باشه مناسبت شادی و بی خیالی جهانی باشه اسرائیل با این پوشش و اشتغال فکری جهان به شادی شروع به حمله و غارت میکنه

بابا این جهودها با خدا هم میجنگند در ایه 97 سوره بقره با جبرائیل خصومت دارند که چرا وحی را به پیغمبر رساند

آخه تا کی پشت وهم خودت می خواهی قایم بشوی

تو را به جان نیهیلیسم و وندالیسم خودت به حق لباس باطل نپوشان

بابا من با اساتید سکولار خارج خصوصا دانشگاه گلاسکو وقتی صحبت می کنم ابراز شرمساری از حمایت انگلیسی ها از اسرائیل را می گویند تو شبه مسلمان دیگه چرا عمله بی جیره آنها شدی

برو به این گنجی ... نگاه کن تا دیروز هر ... امروز ازادیخواه و سکولار شده اخه تو به این تضاد شدید عملکردی فکر نمی کنی این بابا در خوشبینانه ترین فرض اختلالات رفتاری داره

یا حقیقت جو کدام تحقیقات فوق العادهای کرده که بورس MIT را بهش دادند مگه این تا چند وقت پیش امور تربیتی مدارس نبود

ای دانشمند ای فیلسوف برو ببین همین مهاجرانی چطور در کتابهای سابقش علیه صلیبیون و کشتار وحشتناک انها صحبت می کند اما بعدا به بخاطر این جیفه متعفن دنیا زن اول رو ول میکنه و دوم وسوم و...
بابا برو ببین بخاطر همین سکس و شراب و اکشن که به گفته معتمد اریا در سینمای ایران وجود ندارد و موجب عقب ماندگی سینمای ما شده است (در کن گفته) با همین عناصر شیطانی چطور به راحتی مسلمانان را از اندلس پس از 800 سال بیرون کردند و زنانشان را به کنیزی و بردگی بردند و 3500000 م مسلمان را ظرف سه روز در اندلس قتل عام کردند


اینی که شما را وادار می کند به بدیهیات پشت کنی اینا را میگویند تعصب نه غیرت دینی را که ریشه در فطرت داردو لازمه حیات و بقای جامعه می باشد

با با مصالعات اقلیم شناسی بکن می فهمی غربیها سرزمینشان به خاطر الوده کردن دنیا و گرم شدن زمین داره می ره زیر آب
با با اینها ورود به مهد تمدنها و محل پیدایش تمدنها وارد شدند تا من و تو رابکشند یا سرکوب کنند(جنگ تمدنها)و بتوانند اینجا ساکن شوند اگر تغییرات اتشفشان ایسلند رو نگاه کنی می فهمی که اگر فقط چند ماه ادامه پیدا بکند قاره سبز فاتحهاش خوانده است



خسته شدم بخدا از این بی منطقی و دگم بودن

بابا با نظر مخالف دادن حق باطل نمی شود (319021)
 
fereydoon
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۰۹:۴۴:۳۱
به جناب خوئی من به کامنت شما بله گفتم ولی بعضی از دوستاننان معتقدند انشاالله حضرت مهدی ظهور میکند وحق اسرائیل را کف دستش میگذاردمعنی دوم ان اینست که از ما کاری ساخته نیست.در مورد ترکیه هم اینده نشان خواهد داد که چه میشود من نه غیب گو هستم و در سیاست هم اماتور ام و کو تا من به محمود عباس یا شمعون پرز برسم ولی در این جار و جنجال میبینم که ترکیه مدتی است مستقل عمل میکند و ترسم از این است که اهالی وال استریت در این گیرودار ترکیه را مجبور به اطاعت از اوامرشان نمابند.میبینم که سران واشنگتن که قبلآ با ناتانیاهو به سردی برخورد میکردند بطوریکه من اماتور فکر میکردم چندماهی سرکار خواهد بود ولی جالا لگدپرانی میکند و من نگران وضعیت ترکیه که به وضع تثبیت شده ای رسیده هستم (319148)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۰:۱۳:۳۸
از اینکه اروپا این اقدام را محکوم کرد تعجب کردم احتمالا اتباع اروپایی هم در کشتی بوده اند و گرنه آنها سالهاست در برابر قتل عام مسلمانان سکوت کرده اند. (319164)
 
MSR
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۰:۱۷:۱۷
من يك سبزم ولي اين اقدام كماندوهاي اسرائيلي رو محكوم مي كنم. به نظر من علت نظرات منفي به كامنتهاي محكوم كننده اسرائيل فقط لجبازي با گروه مقابل خودشونه. (319166)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۰:۳۹:۱۶
بزرگترین چیزی که اسراییلها روی اون حساب میکنند و تا امروز براساس همین تکیه گاه پیش رفته اند ترس و بی غیرتی مردم و دولتها است . اگر ایران بتواند سایر ملل و افکار عمومی منطقه را با خودش همراه کند برنده است این اتفاق هم یک شکست بزرگ برای اسراییل بود و حکایت از دستپاچگی صهیونیستها در عمل دارد این اتفاق یک روزنه امید است . (319176)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۰:۴۸:۳۵
الان بهترین فرصت برای حمله به اسرائیل است.
نیروی نظامی ما و غیرت جوانان دانشمند بسیجی برای نابودی اسرائیل کافیست
و اعدو لهم ما استطعتم من قوة (319179)
 
صالح
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۰:۵۴:۱۱
به طبع اگر افرادي قصد ورود به كشوري داشته باشند و به هشدارها توجه نكنند . عكس العمل آن كشور را خواهيم ديد. مثلا همين داستان ورود انگلسيها يا آمريكاييهايي كه وارد محدوده مرزي ما شدند و عكس العمل ما دستگيري آنها بود (319184)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۶:۳۶:۵۰
بسم الله
اقا صالح، اولا غزه حتی از دید غربیها جزو اسراییل نیست و یک منطقه اشغال شده محسوب میشه پس اون کشتی ها به اسراییل وارد نشدند که بخواد واکنش نشون بده، ثانیا به این کشتی ها در فاصله 50 مایلی سواحل غزه حمله شده ، 50 مایل از نظر حقوق بین المللی ابهای بین المللی محسوب میشه و متعلق به کشوری نیست. ثالثا شما و امثال شما نمی خواد وکیل مدافع اسراییل بشوید. در فارسی یک واژه ای وجود دارد به نام \"شرم\" که داشتن یک مقداری از اون خیلی خوبه. (319321)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۹:۱۵:۳۳
کشور؟؟ کدام کشور؟! منظورت فلسطین غصب شده است؟!

بله عکس‌العمل ما دستگیری بود عکس‌العمل آنها چی بود؟ این‌ها ۲۰ نفر رو کشتند ۵۰ نفر رو زخمی کردند وحشیانه با اسلحه به بی‌سلاح‌ها حمله کردند
خودت میفهمی چی میگی؟

اول اندیشه وانگهی گفتار (319357)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۲:۱۷:۲۸
ای کاش کوراساوا زنده بود و هفت سامورایی را می دید که به کمک مردم مظلوم یک کشور رفتند و راهزنان به آنها حمله کردند (319221)
 
مسلمان
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۲:۱۸:۳۲
آن‌ها که «نه‌غزه نه‌لبنان» سر می‌دادند، فقط رأی‌های مخالفشان هست، رویشان نمی‌شود بیایند حرفی بزنند! زبانشان بند آمده!!

این ش.عبادی کجاست؟! کر و کور شده؟ یا او هم زبانش بند آمده؟ (319223)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۵:۳۲:۰۹
بسم الرب الشهدا والصدقین
چه قدر زشت یک مسئله را که نقض صریح اصول ابتدائی انسانیت می باشه رو با سبز و زرد و ابی و قرمز قاطی می کنید.
نفهمیدن از کج فهمیدن و بد فهمیدن بدتر است.

یا مهدی (319299)
 
سید کمال
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۱۵:۳۵:۴۳
حمله به کاروان آزادی ازنگاهی دیگر


اینکه رژیم صهیونیستی مکررنشان داده به قوانین بین المللی پایبند نیست

اینکه این رژیم سفاک درکشتن انسانهای بیگناه ید طولائی دارد

اینکه کشتار اسرائیل همیشه با سانسور رسانه های غربی مواجه می شود

اینکه رژیم های عربی وبعضی کشورهای باصطلاح اسلامی در مواجهه با این سفاکی هاگوی بی غیرتی را ازهم ربوده اند

واینکه کشور مصربه جای باز کردن مرزهای همجوارش با غزه وشکستن محاصره آن به محکوم کردن صوری ونمایشی کشتار می پردازد

واینکه های بی شمار دیگر...

درهیچ کدام ازموارد فوق کوچکترین شکی وجود ندارد

اما می شود نگاهی دیگر نیز به قضیه حمله اسرائیل به کاروان آزادی نمود:

بعد ازاینکه ترکیه به همراه برزیل بعنوان دو کشور ازطیف کشورهای جنوب *در هفته های گذشته بازی مهم وپیچیده ای راشروع کرده ودر این عرصه بعنوان مطرح ترین کشورهای جنوب ،نقش فعالی را ایفاء نمودندکشورهای غربی وهمچنین شماری دیگر از کشورها تازه دریافتند چه باخت بزرگی کرده اند وبه دعوتی که از سوی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان نگاه به شرق مطرح شده بود جواب سردی داده اند که نمونه آن اعتراض مردم هند به دولت مردانشان بود که از نحوه دور ماندن این کشور بزرگ بعنوان یکی از طرفین بیانیه تهران انتقاد کرده بودند.

لذا میتوان تصور نمود که غرب ورژیم اسرائیل برای درهم شکستن این ابهت دست بکار شوند وبا حمله به کشتی ها وبه عبارت دیگر با حمله به کشتی ای که از کشور ترکیه عازم غزه شده بود وشهادت جمعی از سرنشینان آن (البته تاکید میگردداین مورد می تواند بعنوان یکی از اهداف این رژیم باشد)ترکیه را از حالت یک میانجی وفعال بین المللی تبدیل به یکی از طرفین مناقشات بنمایندتا به زعم خود علاوه برضرب شصت نشان دادن به کشورها وگروههائی که در فکرشکستن محاصره غزه هستند پیام دیگری نیز به کشورهای جنوب که خواهان ایفای نقش فعال در مناقشات بین المللی هستندارسال کنندبا این مضمون که هنوز زود است وارد این عرصه بشوید!چرا که جهان غرب در حال وهوای دوران استعمارگری به سر می برد

واما اینجاست که می تواند شروع دیگری بر مدیریت بحرانها ومناقشات بین المللی از سوی کشورهای جنوب علی الخصوص کشورهای اسلامی باشد که بطلان این طرز تفکر استعماری جهان غرب را به رخ آنها بکشند وبازیگر نقش فعال دیگری باشند همچون نقشی که دربیانیه تهران آن را به نمایش گذاشتند.

http://seyedkamaltabatabai.blogfa.com/
*کشور های جنوب وشمال از جمله تقسیم بندیهای بعد از جنگ سرد وفروپاشی شوروی سابق می باشد. (319301)
 
داودفرهی
۱۳۸۹-۰۳-۱۱ ۲۰:۳۵:۲۰
بسمه تعالی
باسلام
ابتدا از این همه ابراز احساسات ازطرف هم میهنان برای این جنایت باید قدردان بود
ولی فلسفه وجودی این رژیم که بنیادش با اسلحه بوجود امد برکسی پوشیده نیست از حکو.متی که با زر وزور وبعنوان حق السکوت برای مشتی صهیونیست انهم درقلب مسلمانان وبرای ایجاد تفرقه درمنطقه بوجود امد انتظار دیگری نبایدداشت نگاهی به خود فلسطینیان که باید برای هدف مشترک دست دردست یکدیگر بگذارند یک رییس تشکیلات ویک نخست وزیر که هر دو تاریخ مسولیتشان تمام شده نمیتوانند اجماع کنند وحکومتی یکپارچه با هدف اتحاد ملتشان را فراهم کنند یکی بادوست اسراییل فالوده میخورد ودیگری موردحمایت دشمنان اسراییل است واین بین اسراییل است که منافع خودرا دیکته میکند اگراین دومسول منافع ملی را برمنافع شخصی ویا جناحی ترجیح دهند وازدوطرف دشمن را تحت فشار قراردهند اسراییل اینقدر گستاخ نخواهد شد بهر حال درود بر انان که درراه حق طلبی جانشان را درکشتی ازادی قراردادند (319369)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۲ ۱۹:۴۵:۲۳
باسلام درمورد حمله به کشتی آزادی بایدبگم یه عمل خلاف انسانیت وازخوی وحشیگری یک عده صهیونیست است کسانی که دراین کشتی بودن از ملیتهاوادیان گوناگون بودن . شماچرا هراتفاقی میشه به خودتون میگیرید . الان وقتشه که همصدا باتمام آزادیخواهان جهان بدور از هرگونه سلایق شخصی نوای مرگ بر اسرائیل رو سر بدیم ( مرگ برجنایتکار ) (319721)
 
amin
۱۳۸۹-۰۳-۱۲ ۲۳:۰۷:۲۱
عجب صبری خدا دارد.....

فقط همین (319758)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.