نظر منتشر شده
۱۹۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 74232
سخنرانی سيدحسن خميني ناتمام ماند
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۴


بخش خبری الف

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمين،سيد حسن خميني توليت آستان مقدس حضرت امام (ره) در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیمه تمام ماند.



به گزارش الف، سید حسن خمینی بلافاصله پس از پایان سخنرانی احمدی نژاد پشت تریبون قرار گرفت و سخنرانی خود را آغاز کرد. وی با اشاره به ايام رحلت بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي، اين ايام را روزهاي گرانقدري عنوان كرد و گفت: روز درگذشت امام(ره) روزي تلخ و بسيار جانگذار بود. باید در كنار حرم امام (ره) از آن بزرگوار، شهداي عظيم الشان انقلاب، فرزندان امام(ره) و همه كساني كه براين جامعه حق دارند ياد مي‌كنيم.



سيد حسن خميني با اشاره به تقارن سالروز ميلاد صديقه طاهره(س)، ميلاد حضرت امام(ره) و سالروز رحلت ايشان يادآور شد: تقارن اين دو روز مبين ويژگي بزرگي است. امام(ره) در سالروز ميلاد فاطمه زهرا(س) كه چون ديروز بود به دنيا آمد و درچون امروزي از دنيا رفت.



وي خاطرنشان كرد: خداوند امام را در شرايطي به جامعه ارزاني داشت كه جامعه مشمول ويژگي هاي متفاوتي بود.سالها و دهه‌هاي پاياني قرن گذشته ويژگي‌هايي داشت كه امام(ره) در آن ويژگي ها رشد و نمو يافت و در آن فضا توانست به موقعيت ممتاز برسد.



در ميان سخنراني سيد حسن خميني شعارهاي «مرگ برمنافق»، «مرگ بر ضد ولايت فقيه»،« ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند» و... سر مي‌داده مي‌شد‌ كه وي چندبار درخواست كرد كه به وي اجازه داده شود بتواند سخنراني‌اش را ادامه دهد و گفت: اگر دوستان بناي شعار دارند بهتر است اجازه دهند من قدري صحبت كنم و وقتي رهبري در جايگاه قرار گرفتند طبيعتا نسبت به اين بزرگوار ابراز احساسات مي‌كنيم.



سيد حسن خميني همچنين درپاسخ جمعيتي كه شعار "ما اهل كوفه نيستيم، علي تنها بماند " سرمي‌دادند، تأكيد كرد: قطعاً همينطور است. وي هم چنين در واكنش به برخي شعارها نيز گفت:« آقايان هنوز 20 سال از رحلت امام(ره) نگذشته است.»



وي در ادامه با تداوم شعارها، گفت: همه هر جاي حرم هستند براي سلامت وجود مبارك قائم آل محمد و شادي روح امام و سلامتي همه خدمتگزاران به جامعه اسلامي صلوات بفرستند.



وي هم چنين خطاب به مردم گفت: اميدوارم عزاداري تان مقبول باشد، قطعا در اين صحن كساني هستند كه از گروه اندكي كه شلوغ مي كنند بيزارند و مردم از علاقمندان و دلبستگان به امام(ره)هستند.



وي يادآور شد: شان سالگرد مراسم امام(ره) چنين نيست كه برخي چنين انجام مي دهند، من از همه معذرت ميخواهم و از خدا مي خواهم ما را با اماممان محشور كند. وي هم چنين از حاضران خواست براي شادي روح امام و فرزندان امام و شهداي انقلاب فاتحه اي قرائت كنند.

 


عکس: هادی یزدانی (ایلنا)




گفتني است بعد از حضور رهبر معظم انقلاب در جایگاه، ایشان به گرمی با سید حسن خمینی احوالپرسی کرده و روی سید حسن خمینی را بوسیدند.

اما سرانجام با ادامه يافتن شعارها سخنان سيدحسن خميني در اين مراسم در حالی ناتمام ماند که اگر چه در شأن مراسم سالگرد حضرت امام(ره) نبود که چنین برخوردی از سوی جمعی از حضار انجام پذیرد اما باید توجه داشت که به هر حال سید حسن خمینی در یک سال گذشته هیچگاه حاضر نشد به طور صریح و شفاف اقدامات خلاف قانون فتنه گران را محکوم کرده و با تکیه بر روش و منش امام بزرگوار امت، با وجود برخی دلخوری ها، راه هرگونه سوء استفاده از جایگاه خود و بیت امام را ببندد.
 
عجب!
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۰۳:۴۶
با سلام بیایید خود رو گول نزنیم

اولا اگر جمعیت شعار دهنده کمبود و اقای حسن خمینی خیلی طرف دار داشت که مجبور به قطع سخنرانی نمی شد!!!جمعیت شعار دهنده تعداد اندکی نبود کار به درست و غلط بودنش ندارم.صدا و سیما با احترام به بیت امام جمعیت شعار دهنده را نشان نداد.

ولی هم در داخل صحن و هم بیرون شعارها یک پارچه بود


دوما .

ما با هیچ فردی عهد اخوت نبستیم با هیچ فردی

سوما .

سید حسن خمینی نتیجه ی اقداماتش را در عدم محکوم کردن اتش زدن عکس امام و محکوم کردن فتنه گران و مهم تر از همه (شرکتش در عروسی پسر میردامادی در کنار موسوی و کروبی و مرد خاکستری)

چهارم

مگر انقلاب خلاصه در اشخاص شده است

پنجما

سید حسن بچش سزای این موضع گیری اشتباهت را باشد که متنبه شوی

ششما

نواده روح الله سید حسن نصرالله (320211)
 
عمار
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۲۲:۱۵
من خودم اونجا بودم ،البته در فضای باز بیرون...
به نظر میرسه لفظ اندکی مناسب نباشه ،چیزی که من دیدم تقریبا اکثریت بود نه اندکی ،برای توضیح هم میشه به این نکته اشاره کرد که اگر اندکی بودند ،آقای سید حسن خمینی مجبور به قطع سخنانشون نمی شدند(چون از لحاظ عقلانی نمیشه قبول کرد که عده ای بتوانند مانع سخنرانی ایشون بشوند در حالی که اکثریت مردم خواسته دیگر داشته باشند)
البته من این نظر رو فارغ از درست یا غلط بودن این کار گفتم.
من شاید ساعت 3 یا 4 به خوبه رسیدم و سعی کردم کامنت سایت های مختلف رو در این باره بخونم به نظر میرسه اکثریت کامنت ها دست کسانی است که به حرم نیامده بودند و در خانه ها بودند.شاید اگر نظر مردم داخل حرم پرسیده میشد(که در شعار ها ذکر شد)باید کلید موافق یا مخالف سایت الف عددی 7 رقمی را نشان میداد که رقم سمت چپ آن 1 یا 2 می بود. (320258)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۵۸:۲۴
اگر به امام بود که شخص امام سید حسین خمینی فرزند سید مصطفی را 9 ماه به زندان انداخت


حالا حرف شما چیه؟

احتمالا امام از همان روزها متوجه انحراف بعضی اطرافیان شده بودند.



امام درود به روح پاک تو.دیدی انقلابت را نه با نخست وزیرت عوض نکردیم نه با نوه ات؟انقلاب شما انقلاب نور بود.

لبیک یا امامی (320384)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۳۶:۰۵
نواده روح الله ، سید حسن نصرالله

ما فقط یه آسدحسن می شناسیم، اونهم سید حسن نصرالله والسلام (320450)
 
یاسر میزبان
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۳:۰۱:۴۲
سید حسن به مردمی که شعار میدادن گفته بود : هنوز 20 سال از رحلت امام نگذسته ، من به ایشون میگم : آقای سید حسن هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته که همه چی رو فراموش کردین و زدین تو خط ضد امام و.......
مردم باید به حسن بگن هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته ، نه اینکه سید حسن به مردم بگه. (320467)
 
میزان
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۳:۰۸:۲۴
مردم خیلی منطقی تر از این می توانستند عمل کنند.
اما امیدواریم که قضیه امروز موجب شود تا جناب سید حسن آقا با عنایتی که رهبری دارن از فتنه گران فاصله گرفته و به جمع حامیان حقیقی ولایت بپیوندند. (320475)
 
عرفان
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۱۱:۱۶:۲۴
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ! قطع سخنرانی کار خوبی نیست ؟ (321150)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۰۳:۲۲
استدلالی بسیار شبیه ماجراهای صدر اسلام
می گفتند مگر نوه ی پیامبر بودن برای حسن و حسین (ع) فضیلت است؟ (320305)
 
بيگي
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۲۴:۴۳
اگر دانش آموزاني يا والديني با معلمي موافق نبودند اين دليل بر مخالفتشان با وزارتخانه فوق نيست.
اگر مردمي با بعضي اقدامات دولت يا بعضي مسؤلان موافق نبودند اين نشان از مخالفتشان با نظام و اركان آن نيست.
مگر آنها كه با بعضي دولت هاي قبل يا بعضي اقداماتشان مخالف بودند مخالف نظام بودند؟ دولت و نظام الزاما آئينه هم نيستند. (320362)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۵۱:۱۷
بله درسته.وقتی با موسوی عکس گرفت باید منتظر عواقب امروز می بود.


میلیون ها نفر همزمان شعار دادند بصیرت بصیرت که این کف شعارها بود. (320378)
 
يخي
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۰:۵۶:۱۴
كاملا با شما مخوالفم
انتساب به آدمهاي بزرگ براي آدم زماني ارزش آفرينه كه تو خط اونا باشي و نشون بده دنبال رو همان پدربزرگه!
متاسفانه مواضع سيد حسن در اين مدت واقعا به مذاق ملت انقلابي خوش نيومده و در واقع نبايد اين شعار دادن رو بي احترامي به مراسم امام دونست بلكه شكايت مردم به محضر امام از دست نوه اش بايد دونست.
البته اين حركت مردم اين هشدار رو هم داد كه در صورت اشتباه فاحش خواص، نسبت خويشاوندي نميتونه جلوي خشمشون رو بگيره (320540)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۷:۲۰:۳۵
من کار ندارم کی اشتباه کرده یا داره اشتباه میکنه
ولی حرکت دیروز جز اینکه دشمن شاد کن بود چیزه دیگه ای نداشت
جز اینکه سوژه به دست دشمن بدی چیزه دیگه ای نداشت
امیدوارم روزی شفاف همه چی معلوم بشه (320603)
 
sobhani
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۲۰:۱۷:۰۰
عجیبه
در هر محل
در هر مکان
و در هر جمع

کسانی که تا دیروز به امام خمینی ناسزا می گفتند در این مورد شده اند طرفدار امام و نوه اش !!

می ترسیم از روزی که عده ای بخواهند یک سید به توان دو درست کنند
و بگویند ما عزیز هستیم چون از نسلب امام خمینی هستیم

ژنتیک و اصل و نسب برای کسی مصونیت نمی آورد.
این را اسلام برای مردمی آورد که تمامی شانشان قبیله و اصل و نسب بود (320934)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۳:۳۲
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای سید حسن
سلام علیکم بر آن شدیم نامه بنویسیم مربوط به اتفاق روز جمعه گذشته چهاردهم خرداد 89. عذرخواهی می کنیم به خاطر افراط در ادامه دادن شعارهایمان که موجب شد حضرت عالی موفق به ایراد سخنرانی خود نشوید. عذرخواهی می کنیم از اینکه ابراز احساساتمان که از عقلمان نشأت گرفته بود طولانی شد ونباید می شد عذرخواهی می کنیم از اینکه از فرط عصبانیت نه چندان نامعقول نگذاشتیم شما صحبت کنید.
اما چرا این عصبانیت از نوه امام ایجاد شده است؟ جناب سید حسن این عصبانیت اقلیت نیست بلکه عصبانیت توده‌های مردم است که وفای خود را به انقلاب و آرمانهای امام اثبات کرده اند برای آنان سوالاتی بی پاسخ مانده است. اینکه چرا نوه امام موضع مشخصی در مقابل فتنه و فتنه‌گران نمی گیرد و حتی بعضاً با ایشان مماشات می کند؟ اینکه چرا علیرغم تأکید حضرت امام، حضرت عالی به حمایت علنی از ولی فقیه نمی پردازید؟
آقای سید حسن آیا ساختگی خواندن و انکار اهانت به عکس حضرت امام از پشتوانه‌ای عاقلانه برخوردار بوده است؟ آیا کمک به تطهیر نابجای فتنه گران نبود؟ آیا بعد از نهم دی و بیست ودوم بهمن سال گذشته جریان حق و باطل بر همگان روشن نشد؟ آیا بعد از این تاریخ شرکت در آن جشن عروسی در کنار سران فتنه سوال برانگیز نیست؟
آری؛ و این‌ها علت خشم ماست. اما از آنجا که شما منسوب به حضرت امام خمینی قدس سره هستید بار دیگر از قطع کردن سخنرانی شما پوزش می خواهیم و امیدواریم که حضرت امام نیز ما را ببخشایند و حضرت آقا نیز از ما راضی شوند

جمعی از حاضران در صحن مصطفی خمینی در روز جمعه (321141)
 
طاهر
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۱۳:۲۴
باسلام.
درود خدا بر مردمی که اینچنین بصیرت دارند و کسانی را که هر چند منتسب به بیت ان عزیز باشند ولی عملا در کنار ضد ولایت فقیه قرار می گیرند اینچنین غربال میکنند. (320218)
 
president
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۱۹:۲۶
حسن بداند که دهن کجی به رای مردم نتیجه ای جز این ندارد.
خودش به ملت و آرمان های انقلاب توهین کرده و مقصر است. (320221)
 
samannojan
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۱۹:۴۳
«...احتمال قوى می‌دهم كه پس از من، براى انتقامجویى از من، به بعضی نزدیكان و دوستانم تهمت‌ها ـ كه من آنها را ناروا مى‏دانم ـ بزنند و به آتشى كه باید مرا بسوزانند آنان را بسوزانند و احیاناً به صورت دفاع از من، انتقام مرا از آنها بگیرند...»
صحیفه امام، ج‏17، ص 90

پیش از این متعجب و حیران بودم که چگونه کسانی که مدعی پیروی از پیامبر بودند ، هنوز 50 سال از رحلت آن حضرت نگذشته ، فرزندش را مظلومانه شهید کردند ، اما امروز می بینم هنوز 20 سال از رحلت امام راحل نگذشته ما مردم که ادعای عاشقی او را داریم چگونه با فرزند و یادگار آن امام عزیز برخورد می کنیم ، واقعا نمی دانم چه باید گفت !!! اما به سید بزرگوار آقا سید حسن عرض می کنم : حساب این شعبان بی مخ های امروزی را از حساب مردم ایرا جدا کنید .

پس لابد رهبر معظم انقلاب هم خبر از فتنه نوه امام نداشتند که بوسه بر پیشانی ایشان زدند.

آنهایی که نوه امام بی حرمتی کردند در واقع به خودشان و به نظام بی حرمتی کردند،آیا ندیدند که 200 خبرنگار داخلی و خارجی نظاره گر تمام این بی حرمتی ها هستند؟
این رفتار تضعیف جمهوری اسلامی است، هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد، در جایی که سفرای کشورهای خارجی و خبرنگاران بیگانه حضور داشتند آیا این رفتار صحیح بود، من برای خط دهندگان به آشوبگران امروز بسیار متاسفم و به عنوان یک ایرانی و یک مسلمان شرمنده ام.
متاسفم برای آنهایی که در مرقد امام اجازه توهین به بیت امام را میدهند. (320222)
 
mbahrami
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۴۱:۲۲
بسم‌الله
* درباره‌ي آن جمله‌ي امام، رنج‌نامه‌ي احمد آقا را بخوانيد.
* چه کسي به نزديکان امام تهمت زد؟ هم‌سفره شدن با کساني که دل دشمنان امام را شاد کرده‌اند، تهمت است يا حقيقت؟ (320285)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۱۶:۰۸
واقعا برات متاسفم كه اين چنين قياس مع الفارقي كردي
سيد حسن كي به سيره امام پايبند بوده با سران فتنه چه نسبتي داره
الان مفسر سيره امام خميني آقاي خامنه اي يا....
شما از همان دسته آدمهايي هستيد كه دم از امام ميزنيد وبر خلاف سنت او عمل مي كنيد مثل... (320315)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۵۲:۱۹
ببین برادر بزرگوار بهتره از خواب بیدار بشی،
سید حسن نتیجه هم نشینی با سران فتنه را امروز دید.
اگر عاقل باشد و دنبال رضای خدا، از این پس راهش را از سران فتنه جدا خواهد کرد، که البته بعید به نظر میرسد.

آنهایی که حضور داشتند دیدند که جمعیت اندکی بودند یا همه جمعیت که شعار میدادند (320340)
 
president
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۱۷:۰۲
این سخنی که شما به نقل امام (ره) ذکر کرده اید درباره حاج سید احمد آقا محقق شد و دشمنان امام از پسرشان انتقام گرفتند. حالا ببینید که همان دشمنان امام و حاج احمدآقا در کنار حسن ایستاده اند. (320357)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۳۳:۲۸
ماجرای سید حسین را خوانده ای.
نخوانده ای
تا کی اجتهاد در برابر نص می کنید (320368)
 
eliya
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۳۴:۳۶
خیلی ببخشید شما دارید چه کسی را با کی مقایسه می کنید!
ایا امام حسین بعد از 50سال ذره ای از آرمان های پیامبر عبور کرد؟
آیا برای حفظ جایگاه خود و عقیده خود اسلام را زیر پا گذاشت؟ (320369)
 
عرفان
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۱۱:۱۴:۱۹
تشخیص عبور از آرمانهای امام عزیز با کیست ؟ با قوه قضاییه ؟ با شورای نگهبان ؟ با اکثریت مردم؟ یا با عده ایی حرمت شکن؟ (321148)
 
سمانه
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۱۸:۱۵
چه طور یک سال تمام مملکت را به آشوب کشیدید و هر غطی که دلتان خواست انجام دادید اون موقع آبروی نظام در خطر نبود و دشمنان خوشحال نشدند امام حالا این کار شده بد !
وای از دست شما قوم بد تر از بنی اسرائیل (320404)
 
محمد کریمی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۱۸:۵۲
فراموش نکنید حضرت امام نوه خود ، یعنی فرزند حاج آقا مصطفی را ابتدا به قم تبعید کردند و سپس ایشان به آمریکا گریختند ...

شاید کمتر کسی این مسئله رو به یاد بیاره یا بدونه ، اما امام در مورد اشتباه فرزندان و نوادگان خود نیز کوتاهی نکرده و آن ها را مجازات می کرد ...

مقایسه امامان معصوم با امام خمینی به عنوان رهبر انقلاب ما جایز نیست ...

چون امامامن معصوم بودند ، اما شخصیت ها اینگونه نیستند ...

بیاد بیاورید ماجرای همسر لطو را ، ماجرای پسر نوح را و فراموش نکنید :
پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد
سگ اصحاب کهف روزی چند
پی نیکان گرفت و آدم شد. (320405)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۴۱:۲۱
کی امام گفت
1- به خانواده هدایت بجویید؟
2- سید حسن کشتی نجات است؟
الکی امام حسین رو با ایشون مقایسه نکنید (320456)
 
Hasan
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۰:۲۷:۰۹
پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد

تازه پسر نوح ، نه نوه ی نوح ! تازه نه 20 و 50 سال بعد از مرگ حضرت نوح بلکه در زمان خود حضرت نوح و جلوی چشمانشان فرزند نور چشمی و عزیزشان به اراده ی الهی غرق شد. حالا آن دفعه اراده ی الهی با سیل آب جاری شد و این بار با سیل مردم .

حضرات معصومین آیینه های تام و تمام حق و حقیقتند و قیاس آن ها با هر غیر معصومی کاری زشت و ناپسند است . با این حال اگر حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها) هم معصوم نبودند و پس از رحلت رسول خدا به جای دفاع از امیرالمومنین جانب جناب ابوبکر و همراهانش را می گرفتند از جانب خدا و اهل خدا صرفا به خاطر نسبتشان با حضرت رسول بخشوده نمی شدند . حال اینکه ایشان تا آخرین قطره ی خون مقدس خود از جایگاه ولایت دفاع کردند . و حال آنکه اصلا حضرات معصوم خود تعیین کننده ی راه درست هستند در حالیکه حسن آقای خمینی معصوم نیستند تا از خطا بری باشند و هر شرفی که دارند به خاطر نسبت است نه عصمت .

مرحوم حضرت سید احمد خمینی :

\"ما منسوبین حضرت امام باید توجه داشته باشیم كه فقط به علت نزدیكی با ایشان است كه با ما مصاحبه می‌شود و یا به ما احترام می‌شود .و الا خود ما كه چیزی نیستیم و ویژگی‌هایی نداریم. نه زندان رفته‌ایم و نه شكنجه شده‌ایم. و نه در فلسفة غرب و شرق اهل نظریم و نه در فقه و اصول، مجتهد. نه ادیب ایم و نه منطقی. فقط و فقط منسوب امامیم. پس باید دقیقاً توجه كنیم كه اگر امام نبودند هرگز كسی ما را بدان صورت نمی‌شناخت تا با ما مصاحبه كند. پس من من نكنیم كه هیچیم. من چون فرزند امام هستم می‌آیند و با من مصاحبه‌ای می‌كنند چاپ می‌كنند و آن را تیتر می‌كنند. و الا از قبیل من زیادند و از من بهتر بسیار بیشتر. در حوزه‌های علمیه سراسر ایران از قبیل ما فراوان، كه كسی با آنان مصاحبه‌ای نمی‌كند لذا باید توجه كنیم كه از انتساب سوءاستفاده نكنیم كه خلاف شرع مبین است.\"

هیچ کس دلش نمی خواست این برخورد با نوه ی امام صورت بگیرد اما باید دنبال علت اصلی بود . حسن آقا خودش به بازی های سیاسی اقبال نشان داده ، مردم ما رند تر و زیرک تر از این هستند که علت رفتارهای دوگانه را متوجه نشوند .



باید بخوانیم وصیتنامه و رنجنامه ی سید احمد آقا را (320514)
 
يخي
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۱:۰۳:۲۴
\"وقتي ديديد دشمن از شما تعريف كرد بدانيد كه اشتباه كرديد(خيانتكاريد)\".

صحيفه ي نور، تمامي جلدها، تمامي صفحات (320549)
 
ابوالفضل
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۱:۲۷:۴۰
خجالت بکشید!شعبان بی مخ شمایید که با وجود این همه دلیل (که آخریش همین شعار های 2 میلیونی مردم بر ضد فتنه گران بود)هنوز ادعای مردم رو می کنید و برای رسیدن به قدرت هر دروغی رو می گید.
ادعای ((ما خدمت گزار مردمیم)) دارید.اما جمعیت 2 میلیونی را شعبان بی مخ ها می نامید.
حرف مردم واضحه:
هر کسی با انقلاب و رهبری باشه روی چشم ما جا داره و هر کسی نباشه هیچ ارزشی برای مردم نداره.حالا می خواد سید حسین خمینی باشه یا پسر نوح!
امیدوارم سید حسن هم از امروز درس بگیره و تا دیر نشده به خط امام برگرده
در مورد مطلب صحیفه نور هم بگم که شما خوب جایی استفاده نکردیدش!
اون مطلب برای وقتیه که طرف مظلوم و بی گناه باشه.نه مثل حالا!

خودتون به وجدانتون رجوع کنید که اگه امام الان زنده بود و بی تفاوتی سید حسن به انقلاب و اسلام و فلسطین و همه ارزشهای انقلاب رو میدید شدیدتر از سید حسین باهاش برخورد می کرد. (320555)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۴:۲۴:۲۱
Population : 2,000,000 peoples
population may haven\'t get approach yesterday : 6,000,000 (Max)
Iran population :more than 75,000,000
Take care about saying people(Mardom) (320788)
 
بی عمر
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۲:۵۵:۲۷
این حرفهای قبیله گرایانه دیگر چیست؟!
حضرت امام کی قبیله گرایی رو ترویج دادند؟
کی اجر رسالت خودشون رو مودت فی القربی شمردن؟
کی گفتند بستگان من بعد از من نماینده تام الاختیار تفکرات من هستند؟
در کجای وصیت نامه اشان آوردند حفظ حرمت آنها حفظ حرمت من است؟
روح امام زمانی در آرامش است که فرزندانش دنباله رو راه او باشند وگرنه انتساب به امام که نشد خط امام!
اگر اینطور باشد پس امروز زهرا اشراقی و سید حسین خمینی (دیگر نوادگان امام) هم با آن افکار التقاطیشان نمایانگر خط امامند،
الان قرن 21 ام است، شما را به خدا دست از این قبیله گرایی بردارید (320575)
 
mohammad
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۶:۳۶:۱۱
واقعا برات متاسفم که حسن خمینی را با امام حسین (ع) مقایسه میکنی امام حسین پاسدار دین و آرمانهای جدش بود و در این راه جان خودش و عزیزترین نزدیکانش را در طبق اخلاص گذاشت و تقدیم خداوند کرد نه اینکه با دشمنان جدش عکس یادگاری بگیرد و باهاشون پالوده بخوره این آدم که مسئول حفظ آثار امام است یک دفعه تو این 10 ماه از جدش دفاع نکرد و نسبت به آتش زدن عکس امام عزیز واکنش نشان نداد بر عکس به صداو سیما به خاطر فاش کردن چهره آشوب گران با نشان دادن برنامه شاخص اعتراض کرد آخه گمراهی تا چه حد؟ (320836)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۲۷:۰۷
بلاخره باید می فهمیدنند که عکس گرفتن با موسوی و شرکت در مراسم عروسی میردامادی و تقدیر کردن از سران فتنه و رفت آمد با هاشمی این طبعات را از سوی مردم داره (320224)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۲۸:۰۷
مردم باز هم نشون دادند که این حکومت متعلق به اونهاست و نه یک یا چند خانواده خاص (320225)
 
ali11
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۲۸:۲۱
واقعا برای ایشان متاسفیم چقدر ایشان برای مردم عزیز بودند ولی متاسفانه ایشان با عملکرد بسیار بد خود را مقابل مردم قرار داد (هیئت امنای دانشگاه ازاد .همایت از سران فتنه .محکوم نکردن اقدامات حرمت شکن روز قس وعاشورا و و و و و و و امیدواریم ایشان با تجدید نظر در اعمال و توجه به وصیت نامه امام راحل و پدر گرامیشان به اغوش امت اسلامی باز گردند (320226)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۴۷:۳۳
اول اینکه (مجید) جان اون حمایت هست نه همایت!!!
در ثانی‌
«...احتمال قوى می‌دهم كه پس از من، براى انتقامجویى از من، به بعض نزدیكان و دوستانم تهمت‌ها ـ كه من آنها را ناروا مى‏دانم ـ بزنند و به آتشى كه باید مرا بسوزانند آنان را بسوزانند و احیاناً به صورت دفاع از من، انتقام مرا از آنها بگیرند...»
صحیفه امام، ج‏17، ص 90 (320289)
 
سوده ط
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۲۸:۳۴
دل آقا دریاست...اینقدر بزرگ هستند که حتی خطاکاران را هم در آغوش می گیرند تا بیش از این بی عزت نشوند.تعجب می کنم از حسن مصطفوی...آغوش رهبری را به محبت که فروختی؟!عثمان یا اعمر؟ (320227)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۳۰:۲۷
بوسه آقای خامنه ای در تایید آقای سید حسن نبود بلکه مثل پدری بود که از بچه خودشون دلگیرند ولی باز هم حس پدری دارند و در راستای جذب حداکثری و دفع حداقلی بود (320228)
 
شهاب
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۵۷:۲۴
سلام
با شما موافقم و اینکه به مردم گفتند اگر انتقاد دارید ظلم نکنید (320298)
 
Espeetman
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۳۵:۲۸
بسم الله الرحمن الرحیم

ان اولی الناس بابرهیم للذین اتبعوه

صدق الله العلی العظیم (320231)
 
احسان
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۴۲:۰۱
اگرچه این عمل مردم را خیلی درست نمی دانم اما راهی برای آنها برای نشان دادن اعتراضشان به ایشان وجود نداشت. سید حسن خمینی باید راه خود را از سران فتنه جدا کند و مهمتر از همه سطح زندگیش را مثل امام و در سطح مردم تنظیم کند حتی اگر دارا باشد.

البته باید اعتراف کنم هدف ایشان را در چند همنشینی با سران فتنه نمی دانم. ممکن است چیزی در نظر ایشان باشد که ما غیر مطلعیم. (320233)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۴۲:۴۵
چرا ایشان به جای اینکه خط خود را از فتنه گران جدا کنند، مردم را گروه اندک خطاب می کنند؟!
ایشان چرا وصیت پدرشان و گفته های امام را از یاد برده اند؟

مردم ما بیدارند و رفتار هر کسی را ولو نوه ی امام باشد به دقت بررسی می کنند و موضع می گیرند...

ایشان چرا خود را وارث خمینی کبیر می دانند؟!!

پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد... (320235)
 
eliya
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۴۳:۱۱
کسی که در عروسی پسر یک حزب مشارکتی در کنار سران فتنه بنشیند نباید توقع داشته باشد که مردم هم جور دیگری از او استقبال کنند!

امام خمینی فرموده است:
...مردم اسلام را می خواهند،نه من را می خواهند و نه شما را
اگر روزی من هم بر خلاف اسلام عمل کردم مردم میریزند و مرا ازبین می برند.

آقای سید حسن البته که 20 سال بیشتر از رحلت امام نگذشته است اما این را بیشتر باید به خود شما گفت که در برابر تمام بی حرمتی هایی که در طول سال گذشته به امام شد سکوت کردید و هنگامی که مستند فوق العاده شاخص پخش شد ان را تحریف سخنان امام خواندید و بیانیه دادید در عجبم که چرا روز 16آذر که عکس امام به آتش کشیده شد بیانیه ندادید!!!

توقع ندارید که مردم در روز رحلت عزیز به عرش سفرکرده شان به کسانی همچون جناب عالی که عکستان در کنار سران فتنه
منتشر شده است اجازه صحبت دهند تا با نیش و کنایه غیر مستقسم دل رهبرشان را خون کنید. (320236)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۴۵:۰۷
واقعا تاسف بار است كه برخي از آقايون فضارا آنقدر سنگين كرده اند كه با قوت تمام سعي در هل دادن افراد به ضديت با نظام دارند.
براستي اگر در سياست جذب حداكثري مطرح شده توسط رهبري حتي سيد حسن خميني هم قرار ندارد پس چه كساني قرار دارند؟
اين چه جور سياست دفع حداقلي وجذب حداكثري است كه حتي سيد حسن خميني را شامل نمي شود.
آقايون در خبرگذاري فارس فكر مي كنند دشمنان اين ملت با ديدن اين صحنه ها و اخلال در سخنراني نوه امام شاد مي شوند ويا ناراحت؟خيلي احمق بايد باشيم كه فكر كنيم دشمنان اين سرزمين با ديدن اين صحنه ها ناراحت مي شوند.
خبرگذاري فارس در كمال شجاعت در گزارشش از مراسم امام يك فاكتور بزرگ از روبوسي رهبري با سيد حسن مي گيرد تا خداي نكرده نيت وهدفشان در تخريب سيد حسن دچار مشكلي نشود. (320238)
 
محمد کریمی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۲۳:۱۷
برادر من ، اگر مردم این عکس العمل رو هم نشون نمی دادند ، فردا همین رسانه ها می گفتند سید حسن بعنوان نوه امام و حامی سران جنبش سبز مورد استقبال وسیع مردم قرار گرفت و باز توهم میزدند ...
شاید این فریادها زنهاری باشه برای این افراد ، برای هاشمی ف برای سید حسن ...
زنهاری باشه تا از خشم و رویگردانی مردم بترسند. (320411)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۰:۰۲:۳۶
کاملا موافقم واقعا که راست گفتی . اگه دیروز این اتفاق نمی افتاد اونا یه جور دیگه برداشت می کردند (320640)
 
Hasan
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۲۳:۰۱:۴۹
http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903140526/40_8903140526_L600.jpg

آدرس خود تصویر :
http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903140526/40_8903140526_L600.jpg


آدرس صفحه ی گذارش تصویری :
http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=8903140526

در اینجا می توانید مشاهده کنید که این عکس در صدر عکس ها قرار دارد (320574)
 
ehteda
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۴۶:۵۸
رهبر با بوسیدن سیدحسن ، این را اعلام کرد که بعضی از کارهای احساسی مردم ، که از عوامفریبی بعضی نشات می گیرد ، موردتایید ایشان نیست . والا دلیلی ندارد که رهبر در مقابل جمع ایشان را ببوسد . (320240)
 
rahel
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۲:۰۵
کسانی که به نوه امام توهین کردند ، اگر روزی اشخاصی در مخالفت ببا خواص مورد علاقه آنها شعار دادند ، تحمل میکنند؟
درود بر امام و منسوبین آن حضرت. (320243)
 
ali1364
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۳۰:۱۹
ما که این همه توهین شنیده ایم. آن هم توهین به چه کسانی؟ رهبر معظم انقلاب، آیت الله مصباح یزدی و خیلی بالاتر از این توهین به رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین در دوره اصلاحات. حالا انصاف بدهید که تحمل چه کسی بیشتر است؟ (320366)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۰۰:۵۱
ببخشید مگر سید حسین خمینی رو خود امام به زندان ننداخت؟؟

سید حسین فرزند حاج اقا مصطفی بود.



امام با هیچ کس بر سر انقلاب معامله نکرد حتی با نوه اش

ماهم بر سر انقلااب معامله نمی کنیم نه با مزدوران داخلی امریکا نه با وابستگان خارج شده از خط مسئولین سابق


با تشکر . (320386)
 
Hasan
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۵:۳۰:۵۸
اگر وابستگان فرد مورد علاقه ی مردم در کنار دشمنان آن فرد مورد علاقه مردم قرار بگیرند مردم باز هم همینگونه برخورد می کنند (320815)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۲:۵۱
کار گروهی اندک را به مردم نسبت ندهید عمل این افراد تندرو مهندسی شده است و اگر جلوی اینگونه حرکات قبیح گرفته نشود این افراد به هیچ کس رحم نخواهند کرد وبا توجه به نصیحت امام نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد . (320244)
 
علي
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۱۴:۳۹
آن گروه اندک بود که به ایشان اجازه سخنرانی نداد!!!
بهتر است خودتان را گول نزنید (320259)
 
زهرا انساندوست آزاد
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۳:۱۴
آن عده ای که شلوغ می کردند, قطعا, به این آیه قرآن مجید توجه ندارند:
فبشر عبادالذین یستمعون القول و یتبعون احسنه
کار مملکت ما را همین تند رو های قرآن نخوانده خراب کرده اند. (320245)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۳:۲۳
حوادث امروز نشان دهنده وجود تفکری غلط به نام اسلام و مبارزه با فتنه است. آنچه امروز اتفاق افتاد عملی زشت از سوی عده ای افراطی با عنوان حمایت از ولایت بود که متاسفانه نقطه تاریکی در تاریخ نماز جمعه به امامت رهبر عزیز به شمار میرود. و چه زیبا بود اشاره هوشمندانه رهبری بزرگ به رعایت تقوای اجتماعی.
امید است سایت الف نیز رویه اشتباه گذشته را با توجه به رهنمدهای رهبری تغییر و نقد منصفانه و بدور از توهین و افترا را سرمشق راه خود قرار دهد. (320246)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۶:۵۱
قبل از سخنراني سيدحسن احمدي نژاد سخنراني كرد او در حالي كه مي دانست بعد از سخنان وي سيدحسن خميني سخنراني خواهد كرد در پايان سخنان خود اعلام كرد كه به استقبال سخنان رهبر معظم انقلاب مي رويم!!!
اين كار احمدي نژاد به اين معنا بود كه كسي جز مقام معظم رهبري بعد از من نبايد سخنراني بكند و اعلام آمادگي به نيروهايي بود كه از قبل به جلوي جايگاه گسيل شده بودند كه نگذاريد سيدحسن سخنراني كند.
مقام معظم رهبري اما با بوسيدن سيدحسن به احمدي نژاد و اغتشاشگران مدعي دينداري پاسخ دادند. (320248)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۱۳:۵۴
با سلام

سلام و درود بر ملت ایران برای چنین بصیرتی انشاالله که فرج آقا امام زمان نزدیک باشد.

برای اطلاع دوستان:
لازم به ذکر است طبق اعلام قبلی مسئولین برگزاری مراسم ارتحال امام و اطلاعیه ستاد نماز جمعه قرار بود سید حسن خمینی به عنوان سخنران اول پیش از خطبه ها و محمود احمدی نژاد به عنوان سخنران دوم سخنرانی کند که به دلایل نامعلومی احمدی نژاد به عنوان سخنران اول سخنرانی پیش از خطبه ها را آغاز کرد.

بنابراین طبیعی است که احمدی‌نژاد گفته باشد که به استقبلال سخنان رهبر معظم انقلاب (امام خامنه‌ای) می‌رویم.

موفق باشید (320312)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۴۹:۴۶
ابتدا قرار بوده که سید حسن سخنرانی کنه
که نکرد
دکتر با توجه به این مسئله اون حرف زد (320337)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۰۳:۱۲
من در حرم بودم. چنین چیزی را نشنیدم. منبع حرفتان؟ (320389)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۲۱:۵۵
1- راستی چرا سیره وتاریخ واقعی بزرگان را از یاد برده اند و یا تاریخ همین سرزمین را و خدا رحمت کند علی حاتمی با فیلم هزار دستان یا خواجه نوری را:نویسنده کتاب بازیگران عصر طلایی
2-آدم یاد کارهای معاویه می افتد .طرفداران و لشکر او به نواحی و مردم طرفدار علی حمله می کردند و می گفتند که ما لشکر علی هستیم .در قاموس امام ع نبود این رفتارها .
3-با این جنگهای حیدری و نعمتی فقط کل حاکمیت اعتبارش را از دست می دهد .هاله و گنبد اقتدار ،مادی نیست .اما با این کارها ترک می خورد.ودر نهایت این حاکمیت واقعی است که شل و لق می شود واقتدار معنوی؛استحاله و بعد مادی و زوری می شود که شده :حاکمیت قلوب را به نیزه و تفنگ می سپارند . (320439)
 
فاطمی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۳۸:۱۹
جناب ناشناس (320248) :
این صحبت شما هم از اون حرفهاست ها !!
مشکل شما این است که هنوز این را نفهمیده اید که مردم خودشان می فهمند و نیازی به اشارتهای امثال احمدی نژاد ندارند.
اگر چه باید اذعان کنم همانطور که حضرت آقا هم اشاره فرمودند، حرکت مردم خیلی مناسب نبود و خیلی بهتر از این می توانستند عمل کنند. (320454)
 
مهپویا
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۶:۱۸:۱۴
من در جواب می گویم که این حرف شما مثل قضیه ساندیس می مونه که می گفتند مردم به خاطر توضیع ساندیس آمدند راهپیمایی کردند.
در حالی که من بدون هماهنگی اگر می تونستم برم داخل همین شعار ها را می دادم.
اگر احمدی نژاد هماهنگ هم نمی کرد من شعار می دادم.
اگر رهبری هم وجود نداشت مردم کارشون رو می کردند. کمی کم رنگ تر ولی می کردند.
ولی موفق به رفتن داخل نشدم و با سیل عظیم ملت که بیرون شعار می دادند شعار دادم.
اگر نیروی گسیل شده ای وجود داشت هم من به این نیرو ها خسته نباشید عرض می کنم. (320831)
 
ایران من
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۸:۱۲:۵۱
قبل از سخنراني سيدحسن احمدي نژاد سخنراني كرد او در حالي كه مي دانست بعد از سخنان وي سيدحسن خميني سخنراني خواهد كرد در پايان سخنان خود اعلام كرد كه به استقبال سخنان رهبر معظم انقلاب مي رويم!!!
اين كار احمدي نژاد به اين معنا بود كه كسي جز مقام معظم رهبري بعد از من نبايد سخنراني بكند و اعلام آمادگي به نيروهايي بود كه از قبل به جلوي جايگاه گسيل شده بودند كه نگذاريد سيدحسن سخنراني كند.
مقام معظم رهبري اما با بوسيدن سيدحسن به احمدي نژاد و اغتشاشگران مدعي دينداري پاسخ دادند.



جناب ناشناس در پاسخ به شما اینکه اولا قرار بود در این مراسم احمدی نژاد بعد از سید حسن سخنرانی کند که برنامه تغییر کرد وبا توجه به اینکه رئیس جمهور سخنرانی را از پیش تهیه و نوشته بود از روی آن می خواند
دوم اینکه ایشان خود را منتظر سخنرانی رهبر انقلاب معرفی کرد چون هنوز نمی دانست چه کسی سخنرانی می کند(با توجه به اینکه سید حسن قرار بود قبل از وی سخنرانی کند) و مهمترین شخصیت بعد از خود را نام برد . (320878)
 
امیرحسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۶:۵۵
زمانی که خواست صلوات بفرستند شعار دادند !
بجای فاتحه بر امام و شهیدان شعار دادند !
و به راستی چه کسانی تصویر امام را پاره کردند؟ (320249)
 
عمار
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۲۳:۱۲
اون چیزی که من دیدم غیر چیزی است که شما فرمودید.
ما هم صلوات فرستادیم و هم فاتحه خواندیم!به نظر میرسه شما در مراسم نبودید.درست میگم؟ (320267)
 
امیرحسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۳۵:۴۷
بله آقای عمار من در مراسم نبودم .
من هم نگفتم عمار صلوات نفرستاد بلکه منظورم همان جمعیتی بود که دایم شعار می داد .
برادر یه سرچ کوچیک بکنید فیلم هاش (که عمدتا برای دوربین صدا و سیما و داخل صحن هست رو پیدا می کنید یا خدای نکرده اخبار کانال های آنور آبی رو ببینید چون شبکه های خودمون که فعلا تقیه کردند) (320371)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۲۳:۵۲
دقیقا منم موندم این عده ای که داخل مراسم نبودند واسه چی اصلا نظر می دند!!!!!
البته سید حسن که اونجا بودند هم جمعیت میلیونی مردم رو اندک خطاب کردند!
کسی رو که نخواد رو نمیشه بیدار کرد (320444)
 
ایران من
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۸:۱۵:۰۶
دقیقا منم موندم این عده ای که داخل مراسم نبودند واسه چی اصلا نظر می دند!!!!!
البته سید حسن که اونجا بودند هم جمعیت میلیونی مردم رو اندک خطاب کردند!
کسی رو که نخواد رو نمیشه بیدار کرد



جناب ناشناس شما چرا نظرت اینقدر متفاوته
یه نظر در میون با جمع همراهی می کنی و نظرات موافق یا مخالف می دی (320880)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۰۴:۰۷
علیه امام شعار دادند یا درحمایت از امام؟
شعار \"وصیت حاج احمد پیروی از ولایت\" مثل اینکه خیلی برایتان سنگین تمام شده؟ (320390)
 
امین
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۸:۵۱
نکنه سید حسن مصطفوی فکر میکنه می تونه هم با مقام معظم رهبری باشه و هم با میر حسین و کروبی.در هر صورت وقتی کسی عملی رو انجام میده باید منتظر عکس العمل هم باشه .مردم خول حقش رو کف دستش گذاشتن.در ضمن عده ی کمی هم نبودن که شعار می دادند،عده ی کثیری بودن .این پاداش خوش خدمتی ها به سران فتنه و اون صانعی .ای کاش من هم اونجا بودم تا در این صواب شرکت میکردم.این رو چون میدونم طبق معمول چاپ نمیکنید واسه مسئول چاپ نظرات نوشتم. (320250)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۳:۲۰:۲۸
برادر گرامي عنايت داشته باشيد كه فاميل سيدحسن همنام جد بزرگوارش خميني است نه مصطفوي؛باور كنيد كه كسي با توهين به بزرگان بزرگي نمي يابد.خاندان خميني كبير محترم بوده و محترم خواهند ماند .پس بهتر است در اظهار نظر رعايت ادب را نمود. (320484)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۹:۴۷
با سلام: این رفتار یکسری از افراد حاضر در حرم امام، و اجازه سخنرانی ندادن به نوه گرامی امام درسالگرد ارتحال امام در حرم امام ودر حضور رهبر عزیز انقلاب، بی ادبی و بی تقوایی محض بود.آن هم از افرادی که ظاهرا برای بزرگداشت سالگرد امام (ره) آمده بودند. واقعا متاسف شدیم و قلبمان آزرده شد. (320251)
 
مریم
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۰۱:۱۱
محک خوبی بود تا سران فتنه بفهمند روی سید حسن سرمایه گذاری نکنن (320252)
 
بيگي
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۰۸:۵۳
شايد اين يك آزمايشي بود براي تخمين حساسيت هاي مردم . (320255)
 
سعادت
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۱۰:۳۱
اي كاش كسايي كه شعار دادن كه البته تقريبا اكثر قريب به اتفاق جمعيت هم بودن، به حرف رهبري درباره دفع حداقلي و جذب حداكثري توجه مي كردند... به راستي هل دادن سيدحسن و بيت امام به بغل بي بي سي و صداي آمريكا و مهره هاي داخلي شون، به نفع چه جرياني است؟ (320217)
 
عمار
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۱۸:۳۸
به نظر شما یک طرفه دارید بررسی می کنید ،باید برای بررسی منصفانه این نکته را در نظر گرفت که چه عاملی باعث عصبانیت مردم شد؟
آیا این شعار ها بدون علت بود؟ یا به خاطر انجام کاری از جانب ایشون بود؟ (320263)
 
آرش
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۴۸:۵۷
عزیز من ایشون خودشون خواستن که کنار بی بی سی و صدای

آمریکا باشن . (320292)
 
یحیی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۱۵:۴۲
اولا که خود شما هم گفتید دفع حداقلی، بالاخره این حداقل وجود دارد یا نه منظور شما از حداقل هیچ است؟
دوم اینکه، وقتی کسی خودش اصرار دارد به دامن بی بی سی و صدای آمریکا برود، دیگر گناه مردم چیست؟
این آقا خود از مدت ها پیش با سکوت و حتی حمایت از سران فتنه خود را در مقابل جریان اصلی انقلاب و راه امام قرار داد و امروز مردم نشان دادند که دیگر کسی نمی تواند آنها را فریب دهد. واکنش مردم، واکنش طبیعی به رفتارهای خود سید حسن بود.
هر کسی در درجه اول خود باید احترام خود را نگه دارد. (320356)
 
يخي
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۱:۰۰:۴۴
دوست عزيز
وقتي كسي خطش رو در راستاي خط بي بي سي بگيره كه ديگه هل دادن نميخواد! آگاهانه يا ناآگاهانه تو خط اوناست
اينم بگم وقتي عليه راي قانوني ملت و در كنار بي بي سي بايستي بايد هم منتظر استقبال گرم مردم باشي كه البته مردم واقعا آبرو داري كردن كه شعارهارو تندتر نكردن
آفرين به ملت بزرگ ايران (320548)
 
mohammad
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۶:۳۰:۵۵
این افرادی که شما گفتی نیاز به هل دادن من و شما برای غلتیدن در بغل BBC ندارند مگه از 10 ماه پیش تا حالا که مدام مواضع چپکی میگیرند مردم بهشون چیزی گفته بودند ؟ (320835)
 
ali
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۲۵:۴۹
انشاا.. با تاسی به بیانات رهبر کبیر انقلاب حتی در برخورد با مخالفان خود تقوا داشته باشیم ،بعنوان کسی که در دو دوره به دکتر احمدی نژاد رای داده ام از حرکت امروز دکتر در خط دهی حرکت غیر اخلاقی که در پایان سخنرانی خود به رغم اطلاع از سخنران بعدی انجام دادند ناراحت شده ام دوره مسئولیت وقدرت کوتاه است آقای رفسنجانی نمونه ای برای عبرت ماست به جای درگیر کردن مردم به مسائل جناحی به فکر مردم باشیم این مردم مستحق ظلم ونگرانی آینده نیستند . (320271)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۳۰:۴۳
دوست عزیز اگر مردم ان قدر از دکتر احمدی نژآد خط می گیرند که یک صدا به سیدحسن اعتراض دارند پس چرا سبزها و دیگران می گویند مردم از وی ناراضی اند؟؟ اصلا بحث احمدی نژآد در این موضع انحرافیست دوست عزیز مردم از حرمت شکنی که بیت امام نسبت به امام و رهبری روا می دارند ناراحتند سخنان خان اشراقی در سایت جماران (منتسب به سید حسن )را خوانده اید ؟؟ دیده اید که چگونه امامی که جهان از او متاثر است را به تاثیرپذیری از نوادگانش وصف می کند؟؟ دیده اید که امامی که مردم به فرمان وی در صحنه های شهادت حاضر می شدند را متغیر می داند به گونه ای که با گذشته اش تغییر کند؟؟ امامی که وصیت خویش را چراغ راه مردم در پس خویش می خواند به گونه ای توصیف می کند که آن امام اگر زنده بود دیگر آن امام نبود و نظرات دیگری حتی بر خلاف وصیتش داشت و این همه توهین به امام در سایت سیدحسنم منتشر می شود. رفتار سیدحسن با فتنه که فرمایش صریح رهبریست چگونه بوده ؟؟ آیا جز بی احترامی به اوامر صریح رهبری نظام و ولایت امر رفتار دیگر داشته اند این مواضع چه ربطی به احمدی نژاد و رای دارد چرا نمی گویی که مردم نشان دادند در تبعیت از امام و رهبری نظام جز ایشان به کس دیگری رجوع نمی کنند و بوسیدن سیدحسن نیز برای همین بود که مردم بگذارند ایاشن در این کشور زندگی کنند و لاغیر (320418)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۲۶:۳۶
متأسفانه چیزی که مغفول مانده علت این جور عکس العمل مردمه.

مواضع آقای سید حسن خمینی در یکسال گذشته مشخصه، سکوت ایشان در زمان توهین به امام یادمان هست. ما هنوز در بند عنوان نوۀ امام هستیم و گرنه دادن تریبون به بعضی اشخاص در حسینیه جماران، حضور نیافتن در مراسم تحلیف، عدم موضع گیری در راستای خط امام، حضور دوستانه در کنار سران فتنه و موارد بسیار دیگر، نشان از یکسو بودن اهداف ایشان و سران فتنه است.

رهبر انقلاب روی ایشان را بوسیدند، اما سید حسن خمینی در این ایام یکساله کجا از رهبر انقلاب دفاع کردند، یاری رساندند یا بهتر است بگوییم، با سکوت خود یا اتخاذ مواضع مشخص، ایشان رو تنها نگذاشتند؟ (اینجا رفتار پدرانه رهبر انقلاب قابل توجه است، نه فراموش کردن رفتار آقای سید حسن خمینی). (320273)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۳۳:۳۵


پیش از این متعجب و حیران بودم که چگونه کسانی که مدعی پیروی از پیامبر بودند ، هنوز 50 سال از رحلت آن حضرت نگذشته ، فرزندش را مظلومانه شهید کردند ،

سلام
ببخشید عایشه که بود ؟؟!!!
اون هم جز زن های پیامبر بود ولی راه اشتباه رفت و با منافقین شد
پس مثال اشتباه نزنید
مادر این شخص ( که عروس امام هست ) در مورد نظام و .... هر حرفی و دهان کجی میکند
خود ایشان وقتی به آرمان امام توهین میشود سکوت میکند ( روز قدس و...) حتما توقع دارید باهاش به مهربانی صحبت کرد کسی که راه خود را کج کرد ؟؟!!
سخنان رهبر را در خطبه اول گوش نکردید که خطاب به چه کسانی بود ؟؟!!
پس مردم کمترین کا رو انجام دادن
امام فرمود اگر من خلاف اسلام حرف بزنم و عمل کنم مردم من را ترک میکنند و.....
پس اینها مردم اگر نبودند پس که بودن
سید حسن و مادر ایشان همان عایشه زمان هستند

ممنون میشم پخش کنید

با تشکر (320275)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۳۸:۱۴
اگرچه که سیدحسن خمینی اشتباهاتی رو در مسائل بعد از انتخابات مرتکب شد که در جای خودش باید به اون پرداخته بشه ولی نباید همچین برخوردی با ایشون میشد.
به هر حال ایشون در یه همچین مجلسی به عنوان نماینده ی بیت امام(ره) پشت تریبون بودن و نباید بهشون بی حرمتی میشد. (320281)
 
arian
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۴۱:۴۱
باسلام
خیلی از آقایون فکر میکنند که اگر در یک محفل خصوصی جلسات محرمانه برای تضعیف نظام بگیریند و چند عکس به همراه خلاصه ای از عملکردشان را برای بی بی سی فارسی بفرستند اینکار موجب محبوبیت انها در بین مردم میشود و میتوانند مظلوم نمایی کنند ولی جلسات مخفیانه برای تضعیف مردم و دولت و همکاری با سازمانهای خبری و دروغ پراکنی مانند بی بی سی نتیجه ای جز ترد شدن و رانده شدن از طرف مردم را ندارد.

[color=navyجناب سید حسن خمینی هم هزینه جهت گیری به سمت سران فتنه را پرداخت. (320286)
 
میثم
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۴۸:۰۳
از بصیرت مردم ایران شگفت زده شدم ان ها نشان دادند که در دفاع از میراث امام هیچ گاه دچار رودر بایستی با هیچ شخصی نیستند حتی نوه ی امام (320290)
 
m_mohsen_d
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۴۸:۱۳
با اینکه موافق جهت گیری ها و رفتارهای جناب سید حسن خمینی در یکسال گذشته نیستم، ولی اینگونه برخورد رو هم درست نمی دونم، حد اقل اجازه میدادن سخنرانیشو بکنه، در انتها یا ابتدای سخنرانیش ناراحتیشون رو از موضع گیری های ایشون ابراز می کردند اون هم به صورتی که منجر به جذب بشه نه دفع. (320291)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۰:۴۲:۴۳
من هم خودم اونجا بودم و بدون که اگه ایشون یک عذرخواهی کوچک از ملت می کردند سخنرانی که سهل است روی چشم می گذاشتنشان ولی... (320533)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۱۴:۴۳:۲۳
برای چی عذر خواهی کنند؟ بخاطر پیروی راستین از خط امام و عدم تایید تحقیر و سرکوب مردم؟ (321320)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۵۱:۳۶
كساني كه حرمت بيت امام را هم حفظ نمي كنند كاملا مخالف خط امامند.اينها همانهايي بودند كه روز تاسوعا سخنراني اقاي خاتمي در جماران را به هم ريختند.چطور خود را خط امامي مي دانند در حالي كه با نوه اش چنين مي كنند.تندروي در مملكت بيداد مي كند.مي ترسم به سمت طالبانيسم برويم.خدا اخر عاقبتمان را به خير كند. (320293)
 
ایرانی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۵۱:۴۰
آن چیزی که بیشتر از هر چیز مرا آزار داد توهین به بیت امام در حضور سفرا وسایرغریبه هایی بود که آمده بودند اتحاد ایرانییان را حول محور امام ببینند.
اما با جماعتی روبرو شدند که به نواده ی امام خود نیز رحم نمی کند
آنچه که رخ داد بی شک سازماندهی شده بود,
بنده اگر بگویند جمعیت بیرون نیز شعار می داد تعجب نمی کنم
چون با فضای تشکیلاتی که بعضی ارگان ها برای چنین مراسمی شکل داده اند دیگر نمی توان حرف آن جمعیت را حرف مردم دانست. (320294)
 
مصطفي
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۵۳:۳۰
قضيه اصلا پيچده وطراحي شده نيست تقريبا همه موقع شعار ميدادند واز اينكه نوه امامشان با سران فتنه رفت و آمد دارد در برابر آنها موضع نميگرد از ولايت فاصله ميگيرد و.....ناراحت بودند اين قدر مردم بصيرت دارند كه دليل نميشود هر كه با امام نسبت دارد تاييد گردد.
مردم شعار ميداند ما اهل كوفه نيستيم.....
وصيت حاج احمد پيروي از ولايت...
نواده روح الله سيد حسن نصرالله
دوست دارند كه او مانند سيد حسن نصرالله در تبعيت از سيره امام باشد ابراز احساسات ميكنند تا شايد او تحت تاثير قرار گيرد .
ديگر از مردم نميتوان انتظار داشت سياسي برخورد كنند كه پس از اين شعارها سيد حسن ناراحت ميشود و بدتر از ولايت دور ميشود و آقا از او تفقد ميكند كه با اينكه با سران فتنه رفت وآمد ميكني ولي من اميدوارم برگدي تو هنوز فرصت داري. (320295)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۵۶:۳۰
دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا . اللهم ان هذا یوم تبرکت به بنو امیه و ال زیاد و ال مروان بقتلهم الحسین . (320297)
 
جلیل
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۵۷:۴۳
ایران از 70میلیون نفر تشکیل شده حالا از این 70میلیون چند نفر تو حرم بودند وبر علیه سید حسن شعار می دادند بنابراین ملت ایران را نمیتوان با این عده مقایسه کرد وما این طور قضاوت کنیم که چون اونا تو حرم شعار می دادند پس نظر تمامی ملت ایران هم همینه (320300)
 
جعفري
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۵۹:۰۲
امروز مردم نشان دادند كه آرمانها و توصيه هاي امام مهمتر از هر چيز ديگري است و ديگر فريب قدآن روي نيزه را نمي خورند. (320301)
 
.......
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۰۶:۰۵
من معتقدم بر فرض اینکه سید حسن خمینی اشتباه کردند در مراسم رحلت امام نباید ان وضعییت ایجاد میشد ما دوباره با دست خود به دشمن خود آمریکا فرصت دادیم
امام تجلی وحدت بود نه تفرقه (320308)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۲۲:۵۵
وحدت به معنای سکوت و عدم اعتراض به کسانی که در خط دشمن و فتنه قدم می زنند نیست کجا امام می گفت اگر کسی با منافقین همراه شد برای حفظ وحدت به وی اعتراض نکنید (320410)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۲۳:۵۱
موضعگیریها و همراهی های سیدحسن مورد استفاده دشمنان قرار نمی گیرد اما اعتراض مردم به رفتار سیدحسن مورد استفاده دشمنان قرار می گیرد؟؟؟ (320412)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۱۲:۰۴
1- ادامه مصاحبت سید حسن خمینی با آنان که دل رهبری را خون کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند یا ناشی از این است که ایشان دشمن شناس نیست یا این که دوست دارد با شاد کنندگان دشمنان انقلاب رفیق باشد! هردو بد است.بخصوص حالت دوم که معنایش عدم تبری از دشمن است.
2- رهبر انقلاب گرچه پیشانی ایشان را بوسید تا رفع ناراحتی شود، اما معیارهای اصلی را به دست دادند: معیار بودن وضع فعلی افراد و لزوم حرکت همه در خط امام بدون استثنا.
3-رهبر معظم انقلاب با این که عکس العمل مردم را دیدند، اما به همین بسنده کردند که باید در گفتار تقوا داشته باشیم و هر کس را به اندازه خطایش توبیخ کنیم. یعنی حتی یک کلمه هم از ایشان نشنیدیم که به نحوی دلجویی از نواده امام باشد. بلکه برعکس شنیدیم که فرمودندمردم موضع گیری ها را میفهمند(قریب به این مضمون). اینها یعنی چه؟
4-وقتی متولی امامزاده حرمت امامزاده را نگه نمیدارد تقصیر با کیست؟ (320311)
 
z
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۲۶:۵۱

baiad be hormate emam chizi nemigoftan
vali haghesh bud nazare mardomo bedune
kash mishod ie jur dige behesh enteghal bedim ke che ghadr azash delkhorim (320319)
 
علي. و
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۳۲:۴۶
ميگن اخيرا خانم زهرا اشراقي(نوه امام دهه ؟) از سيد حسن خميني(نوه امام دهه ؟) سوال كرده:
شما نوه كدوم امام هستي؟
امام دهه 50؟ امام دهه 60؟ امام دهه 70؟ امام دهه 80؟
آخه هر كدوم از اين امام ها، 180 درجه با هم اختلاف دارن.
(دقت شود كه در عالم سياست، لزوما 360 درجه و صفر درجه، منطبق نيستند)

در ادامه از خاتمي و موسوي هم سوال كرده:
شما از خط كدوم امام حرف ميزنيد؟
امام دهه 50؟ امام دهه 60؟ امام دهه 70؟ امام دهه 80؟

اگه از امام دهه 70 و 80 دفاع ميكنيد، چطوري از نظرات جديد و تغيير مواضع ايشون مطلع ميشيد؟ خواب ايشون رو ميبينيد؟ احضار روح ميكنيد؟ (320323)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۳۶:۳۶
حالا معلوم شد کی بیشماره! (320325)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۱۴:۴۶:۳۱
نه عزیز دل برادر! حالا معلوم شد کی بیشعوره؟! بی ادبه؟! (321323)
 
فاتح
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۳۸:۴۸
با سلام و آرزوی سربلندی همیشگی امام (ره)، یاران و خاندانش
لطفا از شبیه سازی خاندان امام (ره) با خاندان رسول الله (ص) بپرهیزید که خداوند در شانشان آیه تطهیر نازل فرمود.
خداوند شاهد است که آرزو دارم سید حسن از این موضع اتهام پاک شود و با عملکردش به تایید اتهامات نپردازد تا دست مبارک نواده امام را ببوسم. عزیزترین افراد برای ما و مایه امید و مباهات ما منتسبین به امام هستند و به همین دلیل اینگونه مسابقه اظهار تقرب به امام حتی در بین ضد انقلاب در گرفته است.
ای کاش میتوانستم نگویم که:
سید حسن عزیز، هنوز بیست سال از درگذشت امام نگذشته است که فرموده بود میزان رای ملت است و شما رای مردم را بی ارزش شمردی. (320326)
 
نازنین
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۳۹:۱۴
خدایا اجازه نده کشور ما دست نا اهالان بی ادب بیفتد...
الهی آمین (320327)
 
mhei
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۴۰:۵۳
صحبت های رهبری در خطبه اول تماما اشاره بر سران فتنه و موضع گیری های خواص دو پهلو داشت.
فراموش نشود که در کمتر از سه هفته پیش سید حسن با همین سران فتنه دیدار کرده است
اتفاق امروز نتیجه منطقی این عملکرد است (320328)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۴۲:۵۹
این واکنش طبیعی مردم نسبت به افرادی است که از راه امام جدا شده و پیرو و دنباله رو افرادی چون خاتمی و موسوی و.. شدند بهترین کاری که سید حسن می توانست انجام دهد در این مراسم این بود که از این افراد و راه آنان تبری بجوید که متأسفانه این کار را نکرد (320329)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۴۶:۰۵
به نظر شما اگر آقایان هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی در این چند روز باقی مانده تا 22 خرداد صراحتا موضع خود را مشخص کنند و از موسوی و حامیانش که با توهین به رای ملت و شورای نگهبان، در روزهای آتی قصد آشوب را دارند ؛ برائت بجویند نمی توانند تاثیر مثبتی در جلوگیری از غبارآلودشدن دوباره فضا و تکرار شدن سناریوی سال گذشته داشته باشند؟ قطعا می توانند و خود ایشان نیز بهتر از هر کسی این را می دانند ولی می بینیم که یک سال است عمدا با سکوت خود هیچ تاثیری در شبه زدایی نداشته اند و عملا با این رفتارشان عده ای سردرگم شده و فضای فتنه تقویت می شود. مردم با بصیرت این موضوع را به خوبی می فهمند و اجازه نمی دهند کسانی یکسال تمام با سکوت یا موضع گیری های دو پهلو و بسیار ضعیف خون به دل بخش عظیمی از ملت کرده اند به راحتی در مراسم امام پشت تریبون ظاهر شده و دوباره همان سیاست حرکت در غبار را ادامه دهند. مردم با این کار به سید حسن فهماندند که اگر صریح موضع گیری نکنی ما شما را جزو ضد ولایت فقیه به حساب می آوریم و دیگر تحمل رفتارهای مبهم شما را نداریم. مردم یکسال تمام تحمل کردند و نمی توانند ببینند چند روز دیگر دوباره عده ای اغتشاش گر به اسم خط امام و در پناه حاشیه امنی که سکوت امثال سید حسن برایشان درست کرده است به خیابان بریزند و ماجراهای سال گذشته را دوباره تکرار کنند. دل مردم از این قبیل خواص خون است آقا خون... (320333)
 
احمد خ
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۴۷:۲۰
سلام دوستان . آقای سیدحسن خمینی نمیشه پشت سر علی نماز بخونی ، سر سفره معاویه غذا بخوری . این یعنی نفاق و دورویی . این کار خودجوش مردم نتیجه یکسال بی بصیرتی بود . مردم با مردودی ها این کار رو می کنند .
دوستان بوسه ی حضرت آقا رو هم به نفع خودشون تفسیر نکنند که خواست..........بازهم سید حسن باید متوجه بشه که آقا وقتی او را می بوسد یعنی تو هنوز جا داری و خودت رو جدا کن و تو مثل سران فتنه نیستی . شادی روح امام صلوات (320335)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۵۳:۴۷
خود کرده را تدبیر نیست
سید حسن نتیجه رفتارهای زشت خود را دید. (320341)
 
amin
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۵۴:۳۳
به نظرم کارشون خیلی اشتباه بود سید حسن هیچوقت هم ردیف اون موسوی و کروبی نیست که بخوان مانع سخنرانیش بشن بوسه رهبر بر پیشانی سید حسن هم نشون داد نظر رهبر هم همینه (320342)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۲۱:۳۹
آنانکه گمان می کنند تفقد از سیدحسن توسط رهبری معظم یعنی اینکه سیدحسن را نباید مورد اعتراض قرار داد لطف کنند بگویند چرا سخنان شفاف رهبری را گوش نمی دهند که همراهی با فتنه گران و حتی سکوت را مایه آن دانست که افراد در خط امام (ره) نیستند. دوستان این تفقد نه به معنای درستی افعال و کردار سیدحسن و اشتباه مردم بلکه به معنای فرصتبرای بازگشت سیدحسن است به مسیر امام (ره) یعنی اینکه من ایشان همان طور که فرمودند از هیچ کس دشمنی شخصی ندارند اما در مسیر اسلام و دین با کسی تعارف ندارند کمااینکه مردم مصادیق سخنان رهبری را شفاف می گیرند اما عده ای در توهم خود فکر می کنند هر کس به سیدحسن اعتراض کند اشتباه می کند اینان نمی دانند که این روبوسی رهبری از سیدحن تنها نشان می دهد که رهبری نظام بزرگوارند که شخصی مثل سیدحن را که جوان است اما گمان می کند رهبر جامعه است را فرصت توبه می دهد سیدحسنی که در مراسم تنفیذ شرکت نکرد سیدحسنی که در کنار سران فتنه که رهبری شفاف آنان را معرفی کرده و می کند می نشیند و خنده می نماید فارغ از این که رهبر نظام و حرمت سخن ایشانرا ناگه نمی دارد این فرد باید هم مورد اعتراض مردم باشد (320409)
 
ایران من
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۸:۲۲:۱۴
به نظرم کارشون خیلی اشتباه بود سید حسن هیچوقت هم ردیف اون موسوی و کروبی نیست که بخوان مانع سخنرانیش بشن بوسه رهبر بر پیشانی سید حسن هم نشون داد نظر رهبر هم همینه




کارشون اشتباه نبود عکس العمل به رفتار های دو پهلوی سید حسن بود رهبر انقلاب بوسه بر پیشانی ایشان زد اما در سخنرانی خود دوستان ایشان را به شدت مورد انتقاد قرار داد و خط امام را به طور صریح وروشن به دوستان سید حسن و خود ایشان نشان داد
فکر می کنم بوسه ایشان از روی محبت پدرانه بود که بدی فرزند خود را نمی خواهد (320882)
 
mkn
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۵۴:۳۶
لطفا زود قضاوت نكنيد وبايد به همه فرصت داد تا ديدگاهايشان را بگويندواگر سيد حسن خميني به احمدي ن‍ژاد راي نداده نبايد با او اين رفتار بشود وبايد به او فرصت داد تا دلايلي كه به مير حين راي داده مشخص شود (320343)
 
ایران من
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۸:۲۹:۲۹
لطفا زود قضاوت نكنيد وبايد به همه فرصت داد تا ديدگاهايشان را بگويندواگر سيد حسن خميني به احمدي ن‍ژاد راي نداده نبايد با او اين رفتار بشود وبايد به او فرصت داد تا دلايلي كه به مير حين راي داده مشخص شود



اولا اینکه شما از کجا می دانی کی بی کی رای داده
دوما کسی به سید حسن و هیچ کس دیگری به خاطر رای به کسی ایراد نگرفته دلیل اعتراض به ایشان موضع نگرفتن در قبال توهین به امام در روز قدس که امام این روز را روز فلسطین معرفی کرد ولی عده ای آن را تبدیل به روز رژیم صهیونیستی کردند
یا سکوت در قبال توهین به عکس امام و محکوم نکردن آن
یا موضع نامشخص در مورد مستند شاخص در حالی که مشخص بود این مستند را ندیده اند و از به توصیه دوستان به صدا و سیما اعتراض کردند و....
هیچ کسی به خاطر را دادن مواخذه نشده بلکه به خاطر مواضع بعد از رای خود مواخذه شده (320887)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۵۴:۳۸
ازخدا وخشم او بترسیم واین گونه نعمت جمهورری اسلامی را فدای خواسته های گروهی و جناحی نکنیم
این افتخار نتیست که درحرم امام درسالروز رحلت ایشا ن شخنان نوه امام مورد بی احترامی ک و هتک حرمت شو بعد هم بگوییم همی مردم این شعار را دادند بهر حال بخواهیم یا نخواهیم جون پرده درافتد نه تو مانی ونه من
اشتباه است که همه خود را هم سرنوشت هم ندانیم وفقط به حذف فکر کنیم مبادا بعدا اندوه فرصت های ازدست رفته را بخوریم (320344)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۱۷:۲۲
دوست عزی شما حرم بودید؟؟ اگر نبودید بی جهت نگویید حرمت حرم را نگاه نداشتند راستی مگر سیدحسن حرمت رهبری نظام و امامن را نگاه داشته است؟؟ وقتی رهبری نظام به صراحت از فتنه سخن می گوید و شفاف سران فتنه را برای مردم مشخص می کند سیدحسن چه کرده است به این رهنمود رهبری نظام احترام گذاشت؟؟ خوب مردم هم به کسی که رهبری را حرمت نمی دارد معترض هستندو شعارهایشان هم همه سرشار از مرگ بر ضد ولایت فقیه بوده و هست (320403)
 
س
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۵۵:۱۲
من انجا بودم مردم یکصدا شعار می‌داند. پس خودتان را با گفتن تعداد اندک گول نزنید.کسانی که انجا بودند کسانی بودند که برای امام ارزش قائل بودند زیرا به مراسم امده بودند و گرمای شدیدی را به عشق امام و رهبرشان تحمل کردندوهمینها بودند که شعار می‌داندو نشان دادند که حساب اینها از امام جداست و پیرو افکار امام هستند نه نسل جسمی امام. (320345)
 
فاطمی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۹:۵۹:۵۹
همونجوری که آقا هم اشاره کردند کار مردم خیلی درست نبود.
اما امیدواریم که اتفاق امروز تجربه ای شود و سید حسن آقا با عنایتی که حضرت آقا دارن به خط حقیقی حمایت از ولایت بازگردند. (320346)
 
محمد هادی راجی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۰۳:۰۳
آقای سید حسن ما شما رو دوست داریم ولی به شرطی که خط ولایت و سعادت را طی طریق کنید تا دیرتر نشده برگرد که تو شایسته ای فتنه نیستی ،رهبر انقلاب با مصاحفه با شما نشون دادند که دامان ولایت کریمانه است برای توبه ،برگردید (320348)
 
نوری
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۰۷:۲۵
سید حسن مصطفوی وقتی سرش کلاه رفت که روابط سببی با خانواده ی خاتمی برقرار کرد . متاسفانه به خاطر جوان بودنش در بازی سیاست بازیچه شد...
یک نکته ای را همه بدانیم که ملت با کسی عقد اخوت نبسته و اشتباه استراتژیک سید حسن این بود که نوه ی خمینی بودن را با بازیچه ی گروه ها بودن عوض کرد و چه بازنده ی بدی!!!!!!
از قدیم گفتند حرمت امامزاده را متولی نگه می دارد توصیه ای دارم این است یک بار دیگر فایل صوتی صحبتهای ایشان را گوش کنید و دقت کنید که ایشان چگونه امام را برای خودشان و ... مصادره کرده اند و نتیجه ه منطقی بگیرید که مردم منطقی ترین جواب را دادند یعنی مرگ بر منافق مرگ بر ضد ولایت فقیه (320350)
 
mahdiamiri
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۱۳:۵۳
واقعا لذت می برم که می بینم خیل عظیم مردم با بصیرت هستند و امروز دیگه کسی نمی تونه با انتساب خودش به امام راحل مردم رو فریب بده ... ما هم جذب حداکثری رو دوست داریم ولی اگه کسی اصرار به دفع داشته باشه حتی اگه نوه امام باشه بازم ما جلوشو نمی گیرم .. شخصا خیلی دوست داشتم نوه امام راحل کنار امام حاضر قرار می گرفت منظورم از نظر راه هست نه اینکه کنار ایشون بایسته ولی وقتی ایشون اصرار داره با سران قتنه بگرده و حرف های اونارو تکرار کنه و برنامه ندیده شاخص رو به خاطر دوستان فتنه گرش نادرست بخونه مردم جوابشو می دند ..
ما اهل کوفه نیستیم .. علی تنها بماند (320354)
 
هودرجي
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۱۸:۲۲
ايران آزادترين كشور جهان است....
ايجاد كرسي آزادانديشي....
اتاق فكر.....
....
در مملكتي كه فرزند امام نتواند 10 دقيقه در سالگرد پدر با مردمش صحبت كند، آيا اين شعارها باور كردني است.
بهانه به دست دشمن داديد!
دشمن شاد شديم!
بس كنيد..... (320358)
 
mostafa
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۲۰:۴۵
مگر امام و رهبری نفرمودند هر کاری که دشمن را شاد کند عکس آن را انجام دهید؟ آیا دشمن شاد شدیم یا...؟ (320359)
 
علي
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۲۵:۱۸
اين كه پسر فلانيه ؟
اين كه فلانجا با امام عكس انداخته
اين كه تو هواپيماي امام بوده
اين كه همسايشونه و..................................................
يعني خداييش معيار همين چيزها است
اين آقايوني كه براي بي حرمتي ناراحتند رفتار سيد حسن را تاييد ميكنند ؟
بي حرمتي را به امام وخانواده امام كساني انجام ميدهند كه اورا جناحي كرده واز او سو استفاده ميكنند. تا ميان جمعشان وارد شد عكسي از او گرفته وبا افتخار پخش كرده اند
نامه او كه براساس شنيده هايش به ضرغامي داده شد را بهياد داريد
بنده در رابطه با امروز هم مانند شما فكر نميكنم
باورم اين است كه امروز پروژه مظلوم نمايي سران فتنه با توجه به فضاي موجود در حرم به خوبي توسط سيد حسن اجرا شد
والسلام (320363)
 
الف خوان
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۲۶:۰۶
بهترین جمله رو سید حسن خمینی گفت که دوستان هنوز 20 سال
از رحلت امام نگذشته. درود بر خمینی کبیر (320364)
 
سعید
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۴۱:۳۵
مشکل این است که اکثر کسانی که در اینترنت نظر می دهند و به حمایت از سید حسن می پردازند ، در آن مراسم شرکت نکردند و ندیدند آدم هایی را که از اقصا نقاط کشور آمده بودند ، از بوشهر، گرگان ، قم ، کرمان ، و ... و به خدا قسم که همه ی آن ها ، حرفشان این بود که چرا یاد گار امام با سران فتنه همراه شده است ! عزیزان نظر دهنده با پشت کامپیوتر نشستن نمی شود نظر داد!! به و یژه آن که اکثر مردم از اینترنت استفاده نمی کنند!! (320374)
 
مولايي
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۰:۴۶:۴۵
نصیحت حاج احمد پیروی از ولایت
شرکت سید حسن در مراسم عروسی پسر میردامادی در کنار سران فتنه(خاتمی ،کروبی،موسوی)به چه معناست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (320376)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۱۱:۴۷
در مقابل این کج دهنی به ما توسط سید حسن مصطفوی باید چکار می کردیم.http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/3/2/136397_208.jpg

ما فقط نظرمان را به ایشان گفتیم. در این حد را هم حق نداریم! (320395)
 
Hasan
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۰۲:۳۸:۱۳
جیک جیک مستونت بود ،
فکر زمستونت بود ؟
بعید می دانم ! (321640)
 
فرزاد
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۱۱:۵۹
ایا زمانی که رهبری با ایشان روبوسی صمیمانه میکند شعار دادن بر خلاف خط رهبری نمی باشد (320397)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۱۳:۱۸
دیگه این سایت و نشریه نبود که ببندنش خود مردم بودند مردم به خوبی بصیرت دارند در ضمن اندک نبودند تقریبا کل نمازگزار ها چه در داخل و چه در بیرون این شعار ها را سر می دادند. (320398)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۱۵:۰۱
آنانکه گمان می کنند تفقد از سیدحسن توسط رهبری معظم یعنی اینکه سیدحسن را نباید مورد اعتراض قرار داد لطف کنند بگویند چرا سخنان شفاف رهبری را گوش نمی دهند که همراهی با فتنه گران و حتی سکوت را مایه آن دانست که افراد در خط امام (ره) نیستند. دوستان این تفقد نه به معنای درستی افعال و کردار سیدحسن و اشتباه مردم بلکه به معنای فرصت برای بازگشت سیدحسن است به مسیر امام (ره)، یعنی اینکه ایشان همان طور که فرمودند با هیچ کس دشمنی شخصی ندارند اما در مسیر اسلام و دین با کسی تعارف هم ندارند، کمااینکه مردم مصادیق سخنان رهبری را شفاف می گیرند، اما عده ای در توهم خود فکر می کنند هر کس به سیدحسن اعتراض کند اشتباه می کند اینان نمی دانند که این روبوسی رهبری از سیدحسن تنها نشان می دهد که رهبری نظام بزرگوارند که به شخصی مثل سیدحسن را که جوان است اما گمان می کند رهبر جامعه است را فرصت توبه می دهد، سیدحسنی که در مراسم تنفیذ در بیت رهبری نظام شرکت نکرد، سیدحسنی که در کنار سران فتنه که رهبری شفاف آنان را معرفی کرده و می کند می نشیند و خنده می نماید، فارغ از این که رهبر نظام و حرمت سخن ایشان را نگه نمی دارد این فرد باید هم مورد اعتراض مردم باشد. از طرفی یکی بگوید فرق سیدحسن با سیدحسین چیست؟؟ مگر نه اینکه سیدحسین به رهبری نظام و نظام بی اعتنا بود و به همین واسطه مطرود مردم است خوب سیدحسن چه کرده است که نشان دهد در راه نظام قدم برمی دارد؟؟ کسانی که از سخنان رهبر معظم انقلاب برای تبرئه سیدحسن مایه می گذارند لطف کنند بگویند در همین نماز جمعه رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی که در مقابل سران فتنه سکوت کردند یا همراهی کردند نمی توانند ادعای خط امام را داشته باشند آیا سیدحسن جز این کار دیگری هم کرده است؟؟ سخنان بی محتوای خانم اشراقی در خصوص امام (ره) را در سایت جماران خوانده اید ، جایی که خانم اشراقی امام (ره) را به تذبذب متهم می کند و می گوید اگر ایشان زنده بود من روی او و نظراتش تاثیر می گذاشتم آیا توهین نیست به راستی امامی که مردم ایران به فرمان وی در صحنه های شهادت حاضر شدند این قدر نعوذ با... ثبات رای نداشتند که در عرض ده سال کاملا نظرات ایشان تغییر کند؟؟ این هجویات در کدام سایت منتشر شد؟ ساتی که سیدحسن بنانهاده و جز تعریف و تمجید از سران فتنه کار دیگری نمی کندت اگر مردم شعار می دهند که پیرو رهبری نظام هستند چرا با کسانی که حرمت رهبری را می شکنند باید تعارف داشته باشند؟؟ کسی که حرمت رهبری و امام (ره) را نگاه نمی دارد چرا از مردم باید انتظار احترام داشته باشد؟؟؟؟؟ (320401)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۲۴:۲۶
دیگه این سایت و نشریه نبود که ببندنش خود مردم بودند مردم به خوبی بصیرت دارند در ضمن اندک نبودند تقریبا کل نمازگزار ها چه در داخل و چه در بیرون این شعار ها را سر می دادند. (320413)
 
علی.ر
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۳۲:۳۲
هر کس به سران فتنه نزدیک شود.محکوم به نابودی است.حالا میخواد هر کی که باشد. امام عزیزمان در ر وصیت نامه و نیز مقام معظم رهبری در سخنان تاریخی امروزشان فرمودند میزان حال فعلی افراد است. ونیز در ادامه خودشان را مثال زدند چه برسد به سید حسن ثروتمند و رانت خوار.
به او میگوییم که مثل پسر عمویت سید حسین که امام حکم تیرشان را صادر کردند نباشند که مطرود ملت خواهد شد.نتیجه ثروتهای باد آورده همین است.
نواده روح ا..
سید حسن نصر ا... (320419)
 
یک ایرانی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۱:۳۳:۰۶
بعداز دیدن مراسم به طور مستقیم و اهانت صورت گرفته بسیار ناراحت شده و در همان حالت خوابیدم حضرت امام را خواب دیدم
که در محضر آقای دیگری همانند مکانی برای ارائه دادخوست بود
خدمت ایشان عرض کردم : میتوانم ببوسمتان؟ ایشان اجازه فرمودند
من نیز روی مبارک را بوسیده و شروع به گریه نمودم و گفتم:آن زمان ما شما رااز نزدیک نیز نمی توانستیم ببینیم این سعادت بالایی بود آینده را سوال کردم... با لبخند تلخی فرمودند :
انشاءالله خوب خواهد شد........ (320420)
 
ایران من
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۸:۳۴:۳۰
بعداز دیدن مراسم به طور مستقیم و اهانت صورت گرفته بسیار ناراحت شده و در همان حالت خوابیدم حضرت امام را خواب دیدم
که در محضر آقای دیگری همانند مکانی برای ارائه دادخوست بود
خدمت ایشان عرض کردم : میتوانم ببوسمتان؟ ایشان اجازه فرمودند
من نیز روی مبارک را بوسیده و شروع به گریه نمودم و گفتم:آن زمان ما شما رااز نزدیک نیز نمی توانستیم ببینیم این سعادت بالایی بود آینده را سوال کردم... با لبخند تلخی فرمودند :
انشاءالله خوب خواهد شد........




این جور مسائل رو نباید به این شکل عمومیت داد یه خورده هم عجیبه شبیه فیلم بزنگاه ...

شاید شما غرضی از این صحبت نداشتی ؟
الله اعلم (320892)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۱۸:۱۲
اگر قرار بود مثل طاغوت یه خانواده ای مقدس بشند و با بقیه مردم برابر نباشند که انقلاب نمی کردیم
آقای سید حسن به مردم 6 ماه توهین کردند و رای مردم رو هو کردند و مردم هم یه رو جواب ایشون رو دادند! صبر هم حدی داره
چطور تا دیروز افکار امام قدیمی بود و .. حالا چی شده که اهل بیت امام از افکار امام عزیزتر شدند

چه شید حسن و چه هر شخص دیگه ای باید بفهمه که نظام اسلامی پابرجاست. چه با اونها و چه بدون اونها (320436)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۲۵:۰۵
واقعا جاي بسي خوشحالي و افتخار است كه اين تعداد اندك نبودند! آفرين بر شما كه به هركسي كه مثل شما فكر نمي كند توهين مي كنيد!
واقعا بايد افتحار كرد به اين همه آزادي بيان... (320446)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۳۸:۴۰
اگر کسی بدلیل عدم موضعگیری قاطع بر علیه فتنه گران شایستگی سخنرانی در مراسم ارتحال امام ره را ندارد چه کسی به او مجوز سخنرانی میدهد ؟ (320455)
 
حر
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۷:۳۳:۲۱
برنامه ريزي با توليت حرم و به سرپرستس خود ايشان است و ايشان به خودشان وقت داده است.والبته هماهنگي اينكه اول كي صحبت كند و بعد كي صحبت كند نيز با ايشان است.ضمنا معقول آنست كه ابتدا توليت سخنرني كند و به مردم خسته نباشيد و خوش آمد بگويد و بعد سخنران قبل از خطبه،ولي در عمل ايشان نفر دوم شد،آيا خودشان اين پيش بيني را نكرده بودند،و عامدانه براي مظلوم نمايي و نجات پيدا كردن از سخنراني اين كار را نكرده اند؟الله اعلم (322103)
 
بهاریه اسکندری
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۴۶:۱۱
خود امام گفتند که میزان حال امروز افراد است
ایشون گفتند بیست سال از فوت امام نگذشته یعنی چی یعنی هنوز بیست سال نشده داره به ایشون ظلم میشه؟؟
باید به ایشون گفت هنوز بیست سال از فوت امام نگذشته چرا انقدر زود راه امام و خطشونو گم کردند؟؟؟
ایشون از نزدیکان خورشیدن ولی در ظلمت بسر میبرن (320462)
 
شرکت کننده در مراسم
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۵۵:۱۰
آقا خودتونو الکی مشغول نکنید گیریم به فرمایش اقایان تعداد کسانی که علیه ایشان شعار دادنداقلیت بودند چرا اکثریت در حمایت از ایشان شعار نداد اقا ایشون بعنوان بزرگتر خانواده امام نباید با بوجود اورندگان دروغ بزرگ حشر نشر داشته باشد این طبیعی ترین واکنش دوست داران امام (ره)بود انشا الله ایشان بیدار شوند و جبران نمایند (320465)
 
تینا
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۳:۰۶:۰۵
عزیزم به رابطه فامیلی و خانوادگی نیست که اگر اینطور باشه احترام شمر هم لازمه؟!؟!؟
اون روزی که ایشون باعجله به ملاقات فتنه گران بعد از آزادی میشتافت اون روی که به ملاقات و خوش و بش کردن با سران فتنه که آن یزیدیان و حرمت شکنان روز عاشورا را مردم خدا جو نامید و با استبداد و دیکتاتوری رای ملت رو نادید گرفتند؛ فکر ایجا رو باید میکرد که کمترین واکنش مردم به این جریان شعار بود (320472)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۳:۱۵:۲۰
مي توانم واكنش و تحليل نوري زاده و اون يكي رفيق كچل اش كه اسمشو يادم رفته رو حدس بزنم:
تجليل شديد از سيد حسن و اينكه نوه برحق خميني است و...


به نظرم كسايي كه امروز سيد حسن را ضايع كردند، فقط سوژه به دست صداي آمريكا دادند (320212)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۱۸:۵۹:۳۰
1) سوژه را آقای سید حسن مصطفوی به دست بیگانگان داد. آن زمان که در مقابل توهین به ساحت امام ساکت نشست. در مقابل توهین به سید الشهدا شاکت نشست. درکنار سران فتنه عکس یادگاری انداخت.
جناب مصطفوی باید بداند که نمی شود در کنار سران فتنه باشد و بعد بیاید در جمع امت اسلامی پیش از سخنان آقا صحبت کند.

2) ضمنا کسانی که علیه سران فتنه شعار می دادند تقریبا تمامی مردم حاضر به جز مسئولین که در صف های جلو بودند را تشکیل می دادند. وقتی ایشان به دروغ گفتند تعداد کمی در حال شعار هستند! این جمعیت را بیشتر تحریک کرد. واقعا برای ایشان متاسف هستم (320302)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۲:۳۶:۵۹
اون کچله اسمش گازساراست (320453)
 
مجتبی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۳:۱۷:۴۸
وقتی بعضی ها ره به بیراهه می روند مردم به او اینگونه پاسخ می دهند. (320482)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۳:۲۳:۱۶
اشتباه کنید مردم می فهمند حتی شما اقای فلانی.
مردم امروز، همان 9 دییهای 88 هستند. (320486)
 
سهيل هوشداران
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۳:۲۹:۰۴
بسمه تعالي
به نظرم کارشون خیلی اشتباه بود سید حسن هیچوقت هم ردیف اون موسوی و کروبی نیست که بخوان مانع سخنرانیش بشن بوسه رهبر بر پیشانی سید حسن هم نشون داد نظر رهبر هم همینه

در مورد نظر رهبري، صبر كردن بسيار نيكوست (320491)
 
javadlatif
۱۳۸۹-۰۳-۱۴ ۲۳:۴۵:۰۵
با سلام
به نظرم با موضع گيري هاي سيد حسن و شام عروسي اي كه كنار سران فتنه نشسته بود مردم بد تر از اين برخورد نكردند واقعا مردانگي كردند (320499)
 
رهگذر
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۰:۳۰:۴۸
آقایی که سید حسن رو با امام حسین مقایسه کردی و گفتی امام حسین رو 50 سال بعد از پیغمبر در برابرش ایستادند و سید حسن رو 20 سال بعد امام....
حتما به این نکته توجه کن که امام حسین با طلحه و زبیر سر یک میز عکس یادگاری نینداخته بود
تو مقایسه کردناتون بیشتر دقت کنین (320519)
 
Bivatan
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۰:۳۶:۲۳
دوستان لطفا انقدر واژه جذب حداكثري رو بر سر نظام نكوبند.

امام خامنه اي با مصافحه در اين راه گام برداشتند. اما نمي توان و نبايد از همه مردم توقع داشت به اندازه امامشان صبور باشند. مردم مطالباتشان از خواص را در قالب شعار و فرياد بيان مي كنند كه به نظر من اگر چنين نكنند كوتاهي كرده اند.

يك شعار اين جماعت نظرم را بسيار جلب كرد: نواده روح الله، سيد حسن نصر الله. (320528)
 
بیطرف
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۰:۳۶:۴۲
این حوادث برای نظام اسلامی بد است .بک کشوری که پیامبرش مکارم اخلاق است چرا باید سیاستمدارانش گروههای تخریبی درست کنند.وحتی در این مراسم به قولی با هم درگیری پیدا کنند.
رهبری هم که اول صحبتهایشان گفتند تقواى الهى را در رفتار، در گفتار، حتّى در پندار خود بايد رعايت كنيم؛ يعنى مراقب باشيم در رفتار خود، در كردار خود، در گفتار خود، ذره‌اى از رضاى الهى و حق، تعدى و تجاوز نكنيم.
امام شده نون و آب درگیری های سیاسی که این روز برای تخریب ازش استفاده می شه. (320529)
 
داود
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۰:۴۱:۵۰
دوست عزيز سبز آيا گفته امام را نشنيده اي كه فرمودند\" ميزان در هركس حال فعلي اوست\"
مگر خود آقا روح الله ، حسين خميني را تنبيه نكردند
مگر هر شخصي كه خويشاوند بزرگي هست و خود را منتسب به او ميداند نبايد نسبت به آرمانهاي او وفادار باشد و بقولي حرمت امامزاده با متولي آن است.

آيا امثال حسين خميني را مردم ميتوانند اجازه دهند بيايند و در باره پير و مرادشان صحبت كنند و خود را منتسب به امام بدانند.

بر فرض كه حركت مردم احساسي و مناسب نبود آيا بخود اجازه توهين به مردم را ميدهيد ، مردم كه جمعيت مليوني آنها اين چند سال سابقه نداشته را شعبان بي مخ ميناميد و امثال خودتان كه مسجد آتش مي زنند و شهر را به آتش مي كشند مردم هستند؟

دلتان بحال جمهوري اسلامي نمي خواهد بسوزد چه شيردلان اين خطه حامي آن بوده و هستند و اجازه كوچكترين لغزشي را حتي به عزيز ترين كسان نيز نخواهند دادو با آن به شدت برخورد خواهند كرد. (320532)
 
آدیحامد
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۰:۴۳:۳۳
اولا که نوه ی امام هیچ ربطی به امام حسین ندارد و خود امام پارتی بازی نمی نمود و در مواقعی بشدت به اطرافیان خود، مثلا سید حسین، عتاب می نمود.
سید احمد آقا هم خود به سید حسن وصیت کرده است که در خط رهبری باشند نه موسوی.
امام می گفت میزان رای مردم است و سید حسن به رای مردم دهن کجی می کند و میزان را موسوی قرار داده است.
و اگر سید حسن یا هر کس دیگر از خط امام فاصله بگیرد مردم در مرحله اول او را نصیحت می کنند، مثل امروز، و در مراحل بعد او را از جایگاه خود کنار می زنند. (320534)
 
كسي كه عاشق امام خمينه
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۰:۵۷:۵۴
سلام
من ياد شيخ فضل الله نوري افتادم كه حتي فرزند خودش هم جزء كساني بود كه براي تماشاي اعدامش آماده بودن كاري ندارم كه جمعيت زياد بوده يا كم ولي كارشون غلط بود مثل اين ميمونه كه بري مجلس عزاي كسي كه پدارش فوت شده بعد بهش بد بگي بالاخره يه روزي كف روي اب كنار ميره و حقيقت ها مشخص مشه خدا كنه اون روز ما مثل اون روزي كه مردم در زمان شهيد بهشتي بودن و به ايشان بد و بيرا ميگفتن بعدها از خانواده ايشان حلاليت ميخواستن نباشيم انشاالله (320542)
 
hadi
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۰:۵۸:۵۰
سیدحسن باید به خود بیاید و بداند که دوری از خط ولایت یعنی همین! (320544)
 
علیرضا
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۱:۰۵:۱۰
من آنجا نبودم ولی فکر کنم موج عظیم شعارهای مردم نه بخاطر نوه امام بلکه بخاطر حضور هاشمی صورت گرفت! .... که البته حضور سید حسن هم مزید بر علت شد .......
این ها که فقط در مقابل سران فتنه سکوت کردند اینطوری با اعتراض مردم روبرو شدن ... فکر کن اگه موسوی یا کروبی میومدن مردم چی کار می کردن (320550)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۱:۰۵:۲۷
آقای انصاری با حرکت زشتش مردم رو تحریک کرد. (320551)
 
star
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۱:۲۱:۱۸
سلام. به احترام این روز نباید این بی احترامی انجام میشد.وعاشقان واقعی امام این کارها را انجام نمی دهند پس کاملا مشخص می شود که این افراد اندک بوده اند (320554)
 
عابر
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۲۱:۱۳:۱۶
همون شعار ما بي شماريمه شما.بابا روحيه بالا.اعتماد به نفس (320954)
 
0111
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۲:۰۱:۳۲
مردم نشون دادن ملاک محبوبیت ادما عملکرد اونهاست
و عملکرد باید در چارچوب خط امام و رهبری باشه
و با هیچ کس تعاروف ندارند
حتی با نوه امام (320561)
 
اورانوس عزيزي يك معلم از طبقه پايين.
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۲:۰۶:۰۶
وقتي خانواده امام در راه امام نيستند نبايد انتظار داشته باشند مومنين برايشان ارزش قايل شوند قاطبه ي مومنين از كروبي موسوي خاتمي و رفسنجاني بيزار هستند بين عامه ي مردم و خصوصا طيف مومن برويد تا ببينيد چه كسي را دوست دارند و از كه بيزارند؟!
مردم نمي توانند زهرا حسين ياسر و حسن را خويش امام بدانند و هيچكس هم نمي تواند اين را از آنها بخواهد. (320565)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۲:۱۱:۰۴
این واکنش مردم کاملا طبیعی بود.
۱ ساله موسوی و دار و دستش خون مردم رو تو شیشه کردن معلومه وقتی سید حسن هم از اون ها طرفداری میکنه و از این طرف هم ادعای بیت امامی داره مردم عصبانی میشن! (320566)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۲:۲۵:۳۹
من فکر میکنم کار سید حسن بسیار بزرگمنشانه بوده که از احمدی نزاد دعوت کرده وکار احمدی نزاد وبرخی مردم بسیار ناپسند.میدونم کامنتم را نمیذارید (320569)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۲:۲۶:۳۶
یک عالم را بگذارند مسوول نشر آثار امام و تولیت حرم. (320571)
 
عباس
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۰۹:۱۲:۱۰
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد (320619)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۰:۱۷:۵۹
اینجا الف هست یا تابناک؟؟؟

چرا خبرتون رو کپی کردید؟؟

مردم در رابطه با انقلاب با احدی شوخی ندارن

ضمنا برخلاف خبر شما، من که خودم اونجا بودم همه شعار میدادن (320650)
 
احمد کمالی
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۰:۱۸:۴۰
مطالب جالبی درباره سید حسن خمینی در این آدرس است
http://entekhabmardom.blogfa.com/post-199.aspx (320651)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۰:۲۶:۵۹
رهبری عزیز شاخصهای اصلی انقلابی بودن (یار امام بودن) رابطور کامل و شفاف فرمودند آیا رفتار و مضعگیری آقا سید حسن و افرادی که ایشان به آنها امید دارند در این یک سال پس از فتنه بزرگ مطابقت دارد یا خیر . پس به مردم آگاه و با بصیرت حق بدهید که با افرادی که از راه امام و افکار امام که همان راه حق است بی توجه شده انده اینگونه برخورد کنند همانگونه که امامشان با سید حسین خمینی برخورد کردند (320654)
 
عبداله ا
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۱:۱۳:۰۷
از مسئولین الف سئوالی جدی دارم:چطور در حالی که اکثر کامنت ها در نکوهش مش حسن است اما آرائ مخالفین با این نظرات بسیار زیاد است ؟ (320678)
 
حيدري نسب
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۱:۵۳:۵۲
بعد از سيلي خوردن سيد حسن توسط مردم به رهبري پناه آورد .
بوسه ي رهبري به سيد حسن يعني پسرك حواست رو جمع كن .
اين مردم با كسي عقد اخوت نبسته اند .

رهبري به عنوان پدر ببايد بچه اش رو ببوسد تا بچه اش به آغوشش بر گردد .
يا علي (320711)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۲:۲۳:۲۸
فکر نکنم باید از مردم انتظار داشته باشیم همون استقبالی که موسوی از سید حسن در عروسی کرده ، از سید حسن داشته باشد. بالاخره مردم ما یهفرقی با سایر ملت ها دارند که خیانت یادشون نمی ره احسنت به مردم ایران (320731)
 
حسين قلي
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۳:۲۲:۵۷
سلام
من دانشجوي جامعه شناسي هستم و
قبل از اينكه وارد بحث مي شم
مي خوام جمعيت حاضر در حرم مطهر را ريخت شناسي كنم
واقعيتش من تا حالا هفت هشت باري آمده ام مراسم 14 خرداد
و واقعيت ديگراين كه تو ي اين هفت هشت بار امسال از هر سال جمعيت بيشتر بود
اما جمعيت حاضر را نمي توان نمونه آماري مردم ناميد
همان طور كه غالب جمعيت هاي ديگه ( مثلن جمعيت راهپيمايي 25 خرداد پارسال) راهم نمي شود نمونه آماري تمام مردم ايران دانست
تمام هفت هشت باري كه آمدم با اردوي مسجد شهرمان ( از شهر هاي كوچك خراسن جنوبي) بوده و امسال فقط 4000 تومان داديم كه اين هزينه هم به خاطر اين بود كه الكي ثبت نام نكنيم و بعد نيايم ( به آمدن مقيد بشويم)
اردو هر سال يك روز شمال هست يك روز حرم امام و يك روز قم و جمكران كه با رفت آمد جمعا پنج روزه هست و با توجه به اينكه تمام دوستان قديمي جمع مي شوند فرصت خوبي است.
واقعيتش ما بيرون صحن بوديم و جمعيت بسيار زياد بيرون صحن توجه دقيقي به هيچ يك از سخنراني هانداشت ، از بين اردوي سي و پنج نفره ما به جرات مي توانم بگويم دو سه نفر بيشتر در جريان اخبار روز نبودند و در برخورد با افراد اكثر اردوها كه بخش عمده اي از اين مراسم را تشكيل مي دادند مي توانم بگويم كه براي آنها ضمن اينكه همه سخنران ها محترم بودند تفريح و زيارت بدون صرف هزينه اولويت اول بود.
من در برخوردهاي حضور يك روزه ام در حرم اكثريت آدم هايي كه ديدم شهرستاني بودند. آدمهاي باصفاي لرستان ، يزد ، اهواز و... و واقعيت اينكه آنها در جريان ماجراهاي روز نبود كه از اعتراض گروه خاصي ( نمي دانم كم يا زياد بوده اند) پشتيباني كند يا جلوي آن را بگيرد.
به نظر من از منظر ريخت شناسي بخش عمده جمعيتي كه تقريبا هر ساله در حرم امام حاضر مي شود، متشكل از افراد بيشتر جوان و ميانسال شهرستان هاي مختلف است كه از نظر اقتصادي از نرم متوسط به پايين قرار دارند ، از نظر فرهنگي مختلف و متنوع هستند و در يك رنج واحد قرار نمي گيرند، از نظر سياسي اكثريت نوعي تفكر كلي را پذيرفته و در جريان جزئيات قرار ندارند.
از اين رو به گمان من نمي توان واكنش يا عدم واكنش اكثريت جمعيت مذكور در برابر سخنان حجت الاسلام سيد حسن خميني ( كه يك متغير از مسائل ريز سياسي محسوب مي شود ) را داراي اعتبار دانست. (320764)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۵:۰۲:۵۱
این رای‌های منفی از کجا میاد؟ آیا این اشخاصی که همش رای منفی میدن زبون ندارند!؟ (320804)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۶:۰۵:۰۲
یکی از دلایل این اتفاق علاوه بر اشتباهات سالهای اخیر سید حسن عمل بی ادبانه انصاری حین سخنرانی دکتر احمدی نژاد بود که باعث تحریک مردم شد. (320824)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۷:۲۶:۵۹
[/color
به نظر من و به هر دلیل که نگذاشتند نوه امام قبل از حطبه های رهبری سخنرانی کند توهین به نظام انقلاب رهبری خانواده امام و تمام مردم ایران و مسلمانان جهان ارز یابی می شود حال خود دانید (320858)
 
مجتبی
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۷:۲۸:۳۳
جنس علاقه مردم به امام جنس علاقه به اسلام است و ملاک عزت کارگزاران نظام پایبندی ایشان به ولایت، انقلاب و اسلام است.من هم ناراحتم از شعار مردم ولی واقعیتی استکه خود سید حسن رقم زده ایشان باید برگرده در خط ولایت و همراه ملت شود.آفرین بر فرزندان روح الله که بصیرتی تا این حد پیدا کرده اند.یاحق (320859)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۷:۳۵:۰۷
اگر عمل جمعيت شعار دهنده درست بود چرا حضرت آقا با بوسيدن يادگار امام از ايشان تفقد كرد.اعمال حضرت آقا را فقط در مواردي كه به نفع ماست نبينيم. استغفار كنيد... (320863)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۰۲:۴۷:۰۱
اقای استغفار جان شما سخنان رهبری را شنیدی؟؟

بوسیدن حسن به معنی تایید کارهای اشتباه ایشان است؟

مردم می خواستند سید حسن حواسش را جمع کند وگرنه اصلا شعار نمی دادند و همان برخوردی را که با کروبی کردند با سید حسن هم می کردند.

مردم فقط شعار دادند وصیت حاج احمد پیروی از ولایت


درود بر شرفشان (321036)
 
علیپور
۱۳۸۹-۰۳-۱۵ ۱۸:۵۱:۳۰
روهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود // رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود .// اگر از زمان حضرت آدم < ع > تا حال در تاریخ دقت کنیم خواهیم دید که سنت پروردگار عالم بر این است که آسانی ها پس از سختی ها باشد - شیرینی ها بعد از تلخی ها و نوشها توام با نیش ها . در مورد پیامبران الهی و انقلاب ها هم همین طور است آنچه انقلاب اسلامی ایران را پیروز کرد صبر ملت بود . بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب امام راحل < رض >با سعه صدر توانست تمام مشکلات را پشت سربگذارد . همگان دیدند که این فرزند راستین زهرای مرضیه< س > در مقابل گرفتاری ها و کوه مشکلات چه قبل از پیروزی و چه بعد از پیروزی خم به ابرو نیاورد . اگر به امام راحل می گفتند دو ابر قدرت به ایران حمله خواهند کرد نه تنها هیچ اضطراب خاطر و نگرانی نمی کردند بلکه کار خود را با آسودگی خاطر انجام می دادند. معلوم بود که چنین شخصیتی با سعه صدر به اهداف و نیت پاک خود نائل و جمهوری اسلامی رابنا نهاد و ملت ایران را از ذلت نجات وعزت دادندو سیاست های آتی نظام را با وصیت نامه الهی سیاسی ترسیم الحمد الله بعد از 21 سال عروج ملکوتی ولایت مطلقه فقیه به رهبری امام خامنه ای مد ظله و العالی با اقتدار هرچه تمامتر راه آن رهبر فقید را ادامه می دهند .وملت ما و نظام ما بر پایه ولایت تا ظهور امام عصر ارواحنا فدا استوار و ثابت قدم خواهد ماند .و در اخر کلام عرضم با نوه عزیز امام است به وصیت نامه امام عنایت فر مایید و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد .خداوند همه دلسوزان حقیقی نظام رااز هرگونه بلیات سماوی و ارضی مصون بدارد . (320905)
 
شاهرخ
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۰۰:۰۱:۳۲
متعجبم ازاینکه چرا رهبرمعظم انقلاب با سید حسن خمینی (بقول مدعیان ولایتمدار و انقابی تر ازانقلابیون دیروز )که درزمره فریب خوردگان و فتنه گران و ایادی استکبار و فتنه گر قرار گرفته روبوسی می کند و اورا درآغوش می کشد .لطفا\" کسانی که می گویند ایشان از خط امام خارج شده پاسخ بدهند . (321001)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۰۲:۴۳:۱۴
کسی نگفته ایشان ضدذ ولایت فقیه است.بوسه ی رهبری هم پدرانه بود.برای دلجویی به این معنی نیست که با حسن خمینی موافق هستند. (321035)
 
نقی
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۰۸:۲۰:۳۳
علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، نسبت به ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی، نوه امام (ره) واکنش نشان داده است و ضمن \"حادثه تلخ\" دانستن آن، گفت: حادثه ممانعت از سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی در مجلس سالگرد رحلت امام خمینی (ره) یک حادثه تلخ و مخالف آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله آزادی بیان بود و البته یک حادثه از پیش طراحی شده بود که شخص رئیس جمهور در آن نقش اساسی داشت. (321062)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۱۵:۴۹:۰۰
آقای سید حسن نجابت نشان دادند وگرنه انصافا در صورتی که هر حرفی می زدند آیا احدی می توانست جلوی ایشان را بگیرد . (321368)
 
دانيال
۱۳۸۹-۰۳-۱۶ ۲۱:۲۵:۴۶
هر چند با شلوغ بازی و هوچيگری مخالفم، اما خوب سيد حسن بايد زودتر بيدار بشه. (321552)
 
یه رهگذر
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۰۳:۰۱:۲۸
آقا سید حسن...!!! یک بار دیگر تو را به پدر عزیزتان قسم میدهیم
که در خلوتت وصیتی که به شخص شما کرده است را بخوانید...!!
اون وصیت برای من نیست برای دیگران نیست برای شخص تو نوشته شده...!!
پس یک یا علی و به پیوند به سید علی....!!!
..

..
ما این وصیت را آویزان قلبمان کردیم و شما...........!!!!! (321644)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۰۷:۳۷:۲۵
ملت ايران مردمي متمدن فهيم با شعور و درايت بالا همواره حرمت اهل بيت و سادات گرام را داشته و از هر گونه بيحرمتي و اهانت و جسارت به ساحت بزرگان دين متنفر هستند . (321670)
 
مايك
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۰۷:۵۹:۰۱
ديگه وقتشه كه سيد حسن وارد صحنه شود چون از لحاظ سني هم پخته تر شده.سيد يا علي مدد. (321674)
 
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۰۹:۵۸:۱۱
با سلام
حداقل حرمت امام نگه مي داشتند. (321727)
 
حر
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۲۰:۵۱
مملكت امام زمان و درس آموخته از خميني كبير را، خدا مهندسي فرموده و نخواهند گذاشت فتنه گران آنرا منحرف كنند،حتي اگر نوه راه گم كرده از آنها باشد. (322065)
 
حر
۱۳۸۹-۰۳-۱۷ ۱۶:۳۵:۵۵
با شاخص هاي بسيار روشن خميني كبير،كه درك آن براي ساده ترين اقشار به راحتي ميسر است،مگر قوم بني اسرائيل و فتنه گران كينه توز گمراه. (322075)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.