توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 74289
نامه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به سید حسن خمینی
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۵
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای سید حسن خمینی
با سلام و احترام و تسلیت بیست و یکمین سالگرد ارتحال پیر و مراد مردم ایران، حضرت روح الله(ره) به شما و تمامی فرزندان معنوی آن پدر مهربان و روحانی
علت اصلی آنکه باعث شد دست به قلم شویم و چند سطری را خطاب به جنابعالی بنویسیم؛ حوادث رخ داده حين سخنراني شما در روز 14 خرداد بود.
قطعا می دانید که صرف رابطه نسبی با هر شخصیتی از جمله حضرت امام(ره)، باعث پیروی از آن حضرت و در اصطلاح، خط امامی بودن نمی شود. خط امامی بودن ربطی به رابطه نسبی با آن حضرت ندارد. شاخص امام است و خط ایشان... . هر کس با هر نژاد و ملیتی اگر در خط آن حضرت و بر اساس سیره آن حضرت حرکت کند، در خط ایشان است و هر کس که بر خلاف منش و سیره آن حضرت عمل نماید، مخالف آن حضرت و بالطبع مخالف رهبری است، حتی اگر آن شخص  نزديك ترين افراد به ايشان از لحاظ نسبي باشند.
ملت ایران انتظار داشت که در یک سال پیش و پس از دست اندازی های عده ای به امام و آرمان های او، شما را پیشگام مقابله با این جریان و دفاع از آرمان های امام(ره) ببیند. ملت انتظار داشت ببیند آن هنگام که عده ای شعار نه غزه، نه لبنان... سر دادند، شما از آنان اعلام برائت نمایید. چرا که حتما شنیده اید که آن پیر بت شکن فرمود:" ( روز قدس) ،روزی است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد."
ملت انتظار داشت ببیند آن هنگام که عده ای، با حذف اسلام، شعار جمهوری ایرانی سر دادند، شما فریاد برآورید که" جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد".
ملت انتظار داشت آن هنگام که عده ای به نام خط امام و جنبش سبز شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه می دادند، شما اولین نفری باشید که به وصیت اماممان عمل می کنید و پشتیبان ولایت فقیه می شدید تا عده ای این چنین بی پروا به بزرگترین میراث امام جسارت نکنند.
ملت انتظار داشت ببیند آن هنگام که عده ای در روز عاشورا حرمت امام آزادگان حسین(ع)، را نگاه نداشته و چون یزیدیان به کف وسوت پرداختند، شما از جریان فتنه و سران آن اعلام برائت نمایید.
ملت انتظار داشت ببیند آن هنگام که غرب و رژیم منحوس صهیونیستی، سلطنت طلبان و همه دشمنان قسم خورده امام(ره)  از جریان سبز حمایت می کنند، شما آن را محکوم و از آن اعلام تبری نمایید چرا که امام امت اسلامی فرمود که اگردشمن از کسی حمایت کرد باید بداند که خیانت کار است.
جناب آقای سید حسن خمینی خلاصه کلام ،  ملت ما انتظار داشت شما را خط امامی ببیند...
اما امت اسلامی شاهد بود که جنابعالی به جای دفاع از آرمان های امام، با فتنه گران نشستيد و برخاستيد و همدم آنان شديد، به دیدار  زندانیان فتنه پس از انتخابات رفته و از آنان دلجویی کردید و به جای تشکر از صدا و سیما به خاطر پخش مستند شاخص، در نامه خود به ریاست سازمان صداوسیما به پخش آن اعتراض کردید.
بدیهی است جنابعالی تا هميشه مورداحترام امت روح ا... خواهید بود اما ملت اين درس را نيز از حضرتش به خاطر دارند که آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی بر هر شخصیتی ارجحیت دارد. و امت اسلامی افراد را با حق می سنجد نه حق را با افراد. امت اسلامی از پیر جماران به یاد دارد که چگونه  سید حسین خمینی را به دلیل انحرافاتش از بیت خود طرد کردند...
جناب آقای سید حسن خمینی
نمی توانید از یک طرف خود را در جناحی تعریف کنید که لیبرال ها، سلطنت طلبان، ملی- مذهبی های مرتد، آمریکا و صهیونیست ها از آن حمایت می کنند و از طرف دیگر خود را خط امامی بدانید.
آنچه که در مراسم ارتحال امام و در هنگان سخنرانی شما رخ داد، نتیجه طبیعی بصیرت انقلابی ملت بود. اگر قرار بود ملت هر كه نام امام راحل را بر زبان آورد، پيرو خط امام(ره) تصور کند، طي 30 سال گذشته، دشمنان امام ، هزاران بار او و آرمان هایش را به موزه ها می فرستادند.
برای امت روح الله سخت ناگوار است که ببینند هنوز بیست سال بیشتر از رجعت حضرتش نگذشته است که نواده ی او با کسانی نشست و برخاست می کند که به تصریح رهبر انقلاب طلحه و زبیرهای انقلاب اسلامی اند و از کشتی نظام جمهوری اسلامی پیاده شده اند.
پايان سخن آن كه از حضرت روح ا... آموختيم كه خدمت به جمهوري اسلامي براي همه نعمت است و اين ما هستيم كه به جمهوري اسلامي نيازمنديم، نه جمهوري اسلامي به ما و تاريخ 30 سال گذشته گواه ماست كه هر كه از اين خط منحرف شد – در هر مقام و مرتبه اي – خود خسران زده و زيانكار شد بي آن كه خللي در اين مسير عظيم الهي ايجاد شود كه "... ان يشا يذهبكم و يستخلف من بعدكم مايشاء كما انشاكم من ذريه قوم آخرين"
امت روح الله هم چنان علاقه مند است که جنابعالی را در خط امام و نائب بر حقش ببیند. حتما وصیت نامه پدر بزرگوارتان مرحوم سید احمد خمینی به خود را به یاد دارید، آن را مكرر بخوانيد، که فرمود: "به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان [آیت ا... خامنه ای] موفقیت اسلام، نظام و کشور را می خواهند. هرگز گرفتار تحلیل های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است."
امت روح الله  به واسطه پدر بزرگ گرامیتان و پدر بزرگوارتان به شما علاقه مند است و بیم از آن دارد که این ارتباط با فتنه گران باعث شود خدایی ناکرده برای همیشه از خط امام بزرگوار خارج شوید ،هنوز هم دیر نشده است؛ اشک های تمساح خارج نشینان ضد انقلاب  و فتنه گران را در حمایت خود ببینید و راه خود را  برای همیشه از فتنه گران جدا کنید، با صراحت نسبت به آنها موضع بگیرید  و مانند ملت، فرزند روح الله بمانید!
والسلام علی من التبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.