نظر منتشر شده
۱۴۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 74932
ویدیو/ مستنداتی از چگونگی قتل ندا آقاسلطان
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۲۰
بخش ویدیویی الف




بخش اول

 



بخش دوم

 



بخش سوم

 



بخش چهارم

 



بخش پنجم

 



بخش ششم

 



بخش  هفتم

 



بخش هشتم

 

 

 



 
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۰۹:۵۶:۲۱
سلام
لطفا قابليت دانلود فيلم ها را هم اضافه كنيد. (324286)
 
يخي
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۳۴:۰۳
كم كم دارن قاتلين ملت رسواتر ميشن
انشالله روزي پرده كنار بره و قاتل اصلي ديده بشه
ممنون از مستند جالبتون
واقعا اون زني كه آخر فيلم دستش توي كيفش بود خيلي مشكوك ميزد
مخصوصا اينكه وقتي همه دارن طرف ندا ميدون اون داره آروم صحنه رو ترك ميكنه (324501)
 
آرش
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۱:۳۷:۱۷
(مستند سیما کار خودش را کرد؛
مشخص شدن فیلم بردار صحنه قتل ندا آقا سلطان و قاتل ندا آقا سلطان :
بعد از پخش مستند قتل ندا آقا سلطان و دقایق آخر این مستند که فیلمی از یک زن که یک ساک زنانه به دست دارد که می تواند به عنوان قاتل احتمالی ندا آقا سلطان باشد، گروهک مجاهدین خلق که از پخش احتمالی این فیلم در آینده از سیما و معرفی کردن آن زن ساک به دست به عنوان فردی مشکوک و قاتل احتمالی ندا آقا سلطان اطلاع داشته و پیش بینی چنین تحلیلی را می کرده است، دقیقا همزمان با پخش این مستند از سیما اقدام به پخش فیلمی می کند که ضارب احتمالی ندا آقا سلطان(زن ساک به دست) در حال جیغ زدن و ترک محل حادثه می باشد. محل ایستادن این زن دقیقا همانجایی است که در مستند سیما نشان داده می شود و مکان احتمالی قرار گرفتن فرد شلیک کننده به ندا تخمین زده می شود. نکته ای که با این فیلم مشخص می شود این است که صدای جیغ زنانه ای که مدام در تمام فیلم های گرفته شده از لحظه مرگ ندا آقا سلطان شنیده می شود مربوط به همین زن است که در این فیلم ۳۳ ثانیه ای نمایش داده می شود. نکته مهم دیگر که هدف منتشر کنندگان این فیلم هم احتمالا همین بوده این است که در مستند سیما این زن ساک به دست به عنوان قاتل احتمالی ندا آقا سلطان معرفی می شود، حال منتشر کنندگان این فیلم با انتشار این فیلم که شاید نوعی انتحار هم باشد چون یکی از فیلم برداران اصلی صحنه قتل هم به وضوح نشان داده می شود می خواهند بگویند آن زن ساک به دست هم به شدت از مرگ ندا آقا سلطان ناراحت بوده و با دیدن صحنه قتل مدام جیغ میکشیده و گریه می کرده و چنین فردی نمی تواند قاتل باشد. صحنه ای که از این زن نمایش داده میشود هم لحظه ایست که در حال جیغ زدن و گریه کردن و ترک سریع صحنه قتل است و دقیقا وقتی دوربین او را نشان میدهد رویش را بر میگرداند و با جیغ و گریه(که نشان دهد به شدت ناراحت است) به سرعت صحنه را ترک میکند.
اما دستپاچگی قاتلین ندا آقا سلطان از پخش مستند سیما باعث شد فیلمی را منتشر کنند که یکی از فیلم برداران اصلی صحنه قتل ندا آقا سلطان به وضوح نمایش داده می شود. دستپاچگی این افراد به قدری بود که حتی فرصت نکرده اند که صورت فرد فیلم بردار را حداقل شطرنجی کنند تا شناسایی نشود. البته احتمال این وجود دارد که فرد مسن و مو سفیدی که با دقت! در حال فیلم برداری از لحظه مرگ ندا آقا سلطان است از کشور خارج شده باشد که منتشر کنندگان این فیلم چهره او را به وضوح نشان می دهند. البته حتی در صورت خروج این فرد از کشور باز هم نشان دادن چهره او به نوعی رعایت نکردن مسائل امنیتی برای این فرد به شمار می آید که از همان دستپاچگی نشأت می گیرد.
در نهایت اینکه با انتشار این فیلم ۳۳ ثانیه ای فرضیه ای که در مستند سیما مطرح شد و زن ساک به دست به عنوان قاتل احتمالی ندا آقا سلطان مطرح شد به شدت قوت می گیرد. از طرف دیگر دستپاچگی قاتلین ندا آقا سلطان در پخش این فیلم کوتاه و نگه داشتن این فیلم ۳۳ ثانیه ای به مدت ۱ سال و نشان دادن آن دقیقا همزمان با مستند سیما درست بودن فرضیه ای که در مستند سیما مطرح شده است را باز هم قوت می بخشد.)
لینک دانلود فیلم تازه پخش شده از صحنه قتل ندا آقا سلطان توسط قاتلین ندا(دقیقا همزمان با پخش مستند تقاطع از سیما) :
http://www.mediafire.com/?iyrjimwngev
برداشت از بخش نظرات وبلاگ قطعه 26 (324909)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۱:۴۴:۳۸
بابا با دانلود این بنده خدا دیگه چرا مخالفین؟ رای مخالف زدین یعنی کسی نباید دانلود کنه؟! (324668)
 
امیر بیدگلی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۰:۰۰:۴۹
یک سوال؟
چرا ندا با ان استاد پیرخود به تظاهرات رفته بود؟ مگر دوست دیگری نداشت ؟
خواهشآ یک جواب درستی به من بدهید. (324862)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۳۴:۵۸
دوست عزیز مثل اینکه شما مستند را ندیدید! همین اقای بسیجی مورد نظر شما هم در این مستند بود.صحبت هم کرد.کاملا هم تصویرش مشخصه.

حداقل یه بار ببین بعد نظر بده (324332)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۴۹:۲۱
شما مستند ارائه کنید و تصویر شخص ضارب را بدهید تا نظام برخورد کند.نه اینکه یه بسیجی رو 10 دقیقه بعد از شلیک بگیرید برهنه کنید سلاح هم پیدا نکنید و بازهم زبانتان دراز باشد.

هرکس مدعی است مدرک ازائه کند.اون اقای که با کیفیت اچ دی از صحنه مردن اون خانم فیلم گرفته حتما قاتل را هم دیده. (324345)
 
جواد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۱۰:۲۶
برادر من قبل از نظر دادن يك نظري به فيلمي كه در موردش نظر دادي بكني هم ضرري نداره. البته شما كه نياز به ديدن نداريد. شما علم لدني داريد و همه چي رو مكتب نرفته از بريد. اما جهت مزيد استحضار بد نيست بدونيد كه يك پاييه اصلي از فيلم همون برادر بسيجي هستش كه امثال شما بهشون تهمت زدن و گناه خود رو به گردن اون انداختن تا چهره تابناك بسيجي غيرتمند رو مشوه كنند. هر چند كه سزاي اغتشاشگر در هيچ جاي دنيا نازو نوازش نيست. خصوصا اگر خدايي نكرده دانسته و ندانسته در خدمت بيگانه قرار گرفته باشه. (324387)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۳۳:۵۲
شما نگران نباشید اطلاعات حتمآ پیگیر این مسئله است بعدش هم هر کاری مدتی طول می کشد (324403)
 
ساسان
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۰۹:۵۸:۱۴
مستند خوبی بود اما به نظر من مستندی که گروه کلیپ مبارز تهیه و پخش کرده بود بهتر بود و اغنا کننده تر (324288)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۳۴:۰۰
نویسنده وبلاگ «کلیپ مبارز» خودش به اشتباه بودن اون مستند اشاره کرده:
http://mobarezh-clip.blogfa.com/post-1004.aspx
چیزی که میمونه ذهنیتی اشتباهی است که این کلیپ با پخش شدنش در اینترنت برای استاد موسیقی ندا و آرش حجازی ایجاد کرد و آنها را متهم به قتل ندا کرد که چه راحت بسیاری سایت‌ها و روزنامه‌ها اون رو بزرگ و پخش کردند. متاسفانه بعد از انتخابات اون چیزی که در هر دو طرف دعوا بیش از همه نمایان شد بی‌اخلاقی بود... (324404)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۰:۴۰:۱۳
اول این‌که آرش حجازی هنوز هم در فهرست مظنونین قرار دارد. دوم این‌که یادمان نرود همین آرش حجازی بود که در ابتدا به آقای «کارگر»، تهمت قتل زد و این تهمت در تلویزیون بی‌بی‌سی و بسیاری دیگر از رسانه‌های ضد انقلاب پخش شد و در سایت‌های متعدد هم منتشر گشت. به دلیل این تهمت و سپس انتشار عکس او، آقای کارگر از زندگی عادی محروم شده و با دشواری‌های فراوانی روبروست. جرم او چه بود؟ اکنون پس از مشخص شدن ابعاد دیگری از ماجرا می‌توانیم با صراحت بگوئیم تنها یک اتهام: «بسیجی بودن»...
اما با این همه بعید می‌دانم حجازی از آبروبری که کرده و تهمتی که زده پشیمان باشد.
خوب، حالا به مظلوم‌نمائی‌تان ادامه بدهید! (324731)
 
مهسا
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۰:۲۳:۲۶
در مستند قبلی که از تلویزیون پخش شد که گفتند ندا خودش در قتل خودش دست داشته روی صورتش خون پاشیده پس این یکی چی بود؟ (324298)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۳۶:۰۵
تو تلویزیون هیچ وقت همچین چیزی که شما میگید پخش نشد.اگر پخش شد لصفا ارائه کنید. (324333)
 
ra_wo
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۱۲:۱۴
منم چنین چیزی در تلوزیون ندیدم. (324474)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۰:۵۴:۲۱
چنین مستندی در تلویزیون داخلی هیچ گاه پخش نشد. گویا در شبکۀ انگلیسی PressTV پخش شده اما مطمئن نیستم. (324743)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۴۲:۰۰
اون مستند توسط صدا سیما درست نشده بود. در صدا سیما هم هیچ‌وقت پخش نشد. فقط در اینترنت اومد. کاملا هم مشخص بود که سازندگان اون فیلم دچار توهم هستند. به خصوص بعد از انتشار کلیپ جدیدی که از مرگ ندا دیروز در اینترنت پخش شد اشتباه بودن ادعاهای اون فیلم اثبات شد.
اما به نظر من مستندی که دیشب از تلویزیون پخش شد خیلی منصفانه‌تر و حرفه‌ای تر به قضیه پرداخته بود و حتی به صورت تلویحی ادعاهای اون مستند رو رد کرد. (324338)
 
جواد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۱۲:۱۹
عجب توهمي زدن اين سبزها. كاملا با واقعيت بيروني قطع ارتباط كردن. عزيز من كدام تلويزيون اون فيلم رو نشون داده؟ احتمالا تو ماهواره ديدي و يا از منابع معتبري مثل بي بي سي و صداي آمريكا شنيدي. (324389)
 
يخي
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۳۵:۳۴
منظورتون از مستند قبلي چيه؟!!!!
اين اولين مستندي هستش كه پخش شد
دوستان كمتر قرص مصرف كنن (324503)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۲:۰۹:۳۸
منظور همان به اصطلاح مستندی که صفحه اول وطن امروز را کامل اشغال کرد و به اصطلاح دانشجو ها تئاترش را جلوی سفارت انگلیس بازی کردند و شماها بهش استناد میکردید و ...

ولی احتمالا چون میدونستید وئدئو های دیگری هم هست از تلویزیون نشان داده نشد تا مطمئن بشید ودیوی دیگری دستتان را رو نمی کنه (324775)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۰:۲۵:۲۶
فیلم جدیدی امده از صحنه قتل که به نظر من از صحبت های شما مستند تر باشد (324299)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۴۰:۰۸
اون فیلم رو ارائه کنید مشکلی نیست که.حتما اونایی که تا صدا سیما مستند پخش میکنه یکی یکی فیلم رو میکنن از صحنه ی قتل هم فیلم برداری کردند.و تصویری کامل از صحنه جنایت دارند.

از اینکه بسیج به خودش مطمئن است از ارائه مستندات شما استقبال میکند. (324335)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۴۸:۰۷
من آن فیلم را دیدم. تا جایی که متوجه شدم نکته ای که با مستند صداوسیما متناقض باشد نداشت. (324420)
 
عمار
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۳:۲۴:۰۹
تو فیلم جدید دو تا نکته مهم است.
اول اینکه چهره فیلم بردار ،فیلم اول که یه مرد مسن هست مشخص شده.
دوم اینکه قسمتی از فیلم کات شده ،در قسمت آخر فیلم از ندا به اون خانم فیلم کات میشه.
لطفا کسانی که فیلم رو ندید رای ندهند! (324705)
 
بيگي
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۰:۴۰:۵۰
با اين سرعت سرسام آور adsl ما و ظرفيت سايت شما ميدانيد چند ساعت طول ميكشد كه 64 دقيق فوق را ديد؟ حالا واي به حال بقيه. (324304)
 
hamid1368
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۰۰:۰۷
این مستند با فیلمی که قبلاً پخش شد و در آن قتل ندا صحنه سازی معرفی شد و مدعی شدند که آن مرحوم بعداً و در جریان انتقال و در ماشین به قتل رسیده منافات مطلق دارد و باید سازندگان فیلم مذکور و سیمای جمهوری که آن را نشان داد جوابگو باشد (324315)
 
msafa63
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۲:۲۴:۲۹
عزیز اونیو که شما میگی طدا سیما پخش نکرد! تو اینترنت دست به دست گشت و شایعه شد که تلویزیون هم پخشش میکنه و پخشش نکرد! (324360)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۶:۵۷:۳۸
شبکه pressTV پخش کرد (324561)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۸:۴۲:۲۰
اون کلیپ پمپ خون و ... رو واقعا Press TV پخش کرد؟ خودتون دیدید؟ الان لینکش رو که در Press TV پخش شده باشه (با آرم و زیرنویس و ..) دارید؟ (324608)
 
عمار
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۳:۲۵:۰۷
شما اشتباه می کنید.
اون کلیپ هیچ وقت از صدا وسیما چه داخلی ،چه خارجی پخش نشد. (324707)
 
جواد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۱۴:۲۷
برادر متفكر. فيلم مورد ادعاي شما كي در تلويزيون پخش شده؟ ميشه از آرشيو صدا و سيما در بياري به مت هم نشون بدي؟
اون فيلم در اينترنت نشون داده شد. و به نظر خيلي ها از چيزي كه ديشب پخش شد اقناع كننده تر بود. (324392)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۴۲:۴۸
صدا و سیما هیچ وقت آن فیلم را نشان نداد! آن فیلم فقط در اینترنت پخش شده بود و تعدادی از کاربران آن را تهیه کرده بودند. هیچ سازمان رسمی در تهیه‌ی آن نقش نداشت. (324415)
 
mohammad
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۰۵:۴۴
آقای محترم شما هم که داری به صداو سیما تهمت میزنی باید جواب گو باشی کی از صداو سیما چنین چیزی پخش شد. متاسفانه یک اخلاق بد بعد از انتخابات رایج شد و آن گفتن حرفهای بی اساس بدون دلیل و مدرک بود. (324467)
 
ra_wo
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۱۴:۰۲
صدا و سیما چنین چیزی را پخش تکرد .اگر لینک دارید لطفا بگذارید. (324480)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۳:۰۶:۵۹
الف مگه نمی گه نظرات تکراری را منعکس نمی کنه پس این همه هی یکی گفته صدا وسیما پخش کرده ،بعدی گفته کی پخش کرده را برای چی گذاشته ،انقدر اینا رو خوندم حالم به هم خورد! (324697)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۶:۱۷:۲۲
اتفاقا کار الف حرف نداره.
همین نظرات نشون میده چقدر آدم توی ایران هستن که بجای سند و مدرک از روی شکمشون حرف میزنن و هر چیزی رو به هر کجا که دلشون بخواد نسبت میدن. من نمیدونم چی شده که اینهمه آدم یهو با هم دیگه خدا و روز حساب و کتاب رو فراموش کردن! (324793)
 
يخي
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۴۰:۳۵
آقاي قشنگ
بيشتر مردم ما مشكل شما رو دارن
يعني تصميمگيري و نتيجه گيري فوري از روي يه فرض غلط
شما اول فرض ميكنيد تلوزيون يه مستند ديگه نشون داده بود كه با اين مستند متناقضه؟!!!!!
مشكل پاسخگو بودن صدا و سيما نيست
مشكل فرض غلط شماست (324510)
 
hamid1368
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۰:۵۰:۵۶
ظاهراً من اشتباه کرده ام و آن مستند از حداقل سیمای داخلی پچش نشده ولی کاملاً به یاد دارم که قرار بود پخش شود ولی در هر صورت عذرخواهی از صدا و سیما را بدهکارم . (324880)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۰۳:۲۶
با سلام
مستند يعني بررسي و جمع آوري واقعيتهاي پيرامون يك ماجرا
در فيلم نشان داده شده جاي حداقل سه موضوع خالي بود:
1- خانواده ندا
2-اظهارات ضد و نقيض مسئولين مختلف در مورد زنده بودن ندا و يا قاتل ندا و ...
3- چرا ساير مقتولين درگيريهاي اخير مورد توجه رسانه هاي ايران و خارج قرار نگرفته اند در حاليكه تصاوير رنج آورتري نسبت به ندا داشته اند؟ (324318)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۴۶:۲۲
فیلم نشان داد که مستندساز سعی کرده با خانواده ندا تماس بگیرد ولی چون آنها فکر میکردند جمهوری اسلامی مقصر و عباس کارگر قاتل نداست، حاضر به همکاری نشدند.
اظهارات ضدونقیض مسئولین را هم در این مورد یادم نیست ولی اگر بوده باشد چیز خاصی نبوده که ارزش بررسی داشته باشد. فیلم فقط به دنبال حقیقت بود نه به دنبال این که کدام مسئول کم‌اطلاع چی گفته.
در مورد سایر مقتولین هم همین‌طور، موضوع این فیلم سیاسی نبود فقط میخواست بفهمد ندا را چه کسی کشته. (بیشتر جنایی بود) (324418)
 
يخي
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۴۲:۱۸
ميشه يه مورد از اظهارات ضدونقيض بفرماييد؟!!
تعقل هم خوب چيزيه (324513)
 
hamvatan
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۰۸:۰۲
بنده سال قبل در شهری نزدیک شهر درسدن آلمان (شهری که مروه شربینی شهیده خجاب در دادگاه آلمان با آن وضع فجیع به شهادت رسید) مشغول تحصیل بودم. تبلیغات مربوط به قتل ندا آقا سلطان به قدری غلیظ بود که همه را تاثیر قرار داد و این در حالی بود که قتل مروه که درست یک هفته بعد و در دادگاه با آن وضع فجیع اتفاق افتاده بود به طور کامل تا یک هفته در بایکوت خبری بود
که من این خبر را روز بعد از واقعه از یک دوست مصری دریافت کردم . بنده به شخصه در ایترنت این خبر را جستجو کردم که تا چند روز بعد در هیچ کدامیک از سایتهای خبری آلمان درج نشده بود. (324319)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۳۱:۲۵
در آلمان دادستانی دستور سانسور خبرهای مرتبط با مروه شربینی را صادر کرده بود. (324327)
 
امیر بیدگلی
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۴:۰۸:۱۸
این رای منفی یعنی چه؟
یعنی اینکه اصلا کسی در المان کشته نمی شود که سانسور کنند

در المان همه با خوشی زندگی می کنند (324432)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۲:۱۵:۳۷
این دو قتل کاملا متفاوته مروه به دست یک روانی کشته شد که هرروز در همه جای جهان اتفاق می افتد
ولی ندا در تظاهرات به قتل رسید ویک قتل با انگیزه های سیاسی (قاتل هر کسی باشه) (324779)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۹:۳۱:۱۷
تو دادگاه به ان بزرگی با این همه پلیس و خبر نگار چلو چشم همه یک نفر را می کشند هیچ کس خب دار نمی شود ولی در ایران در ان شلوغی بعد از یک ساعت فیلمش در کل دنیا پخش می شود
خیلی با حاله نه (324838)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۲:۴۲:۴۷
و جالب‌تر از آن این‌که پلیس در روز روشن و در دادگاه، به جای تلاش برای حفظ جان مروه شربینی، به همسر شربینی که به دفاع از او شتافته، تیراندازی می‌کند!
باز هم توجیه کنید. (324978)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۱۶:۴۸
خيلي حرفه اي بود! (324324)
 
islam_lover
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۳۳:۰۵
سلام
ممنون,
حالا چه طوری دانلودش کنیم؟ (324328)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۱:۵۸:۳۸
بد نیست این فیلم جدید که دیروز منتشر شده را هم ببینید (324349)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۳۲:۱۱
این فیلم جدید تا حالا کجا بود مگر شعار دانستن حق مردم است را فراموش کرده اید
فکر کنم احتمال می داندند که یک روزی این داستان بر ملا خواهد شد (324401)
 
مهدی ح
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۲:۰۲:۳۳
سلام دوست عزیز آقای خادم کارگر همان بسیجی است که توسط مردم در صحنه لخت شده است. لطفا فیلم را کامل ببیند.
باتشکر (324351)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۲:۰۴:۱۹
به نام خدا
در لحظه هاي ابتدايي زمين خوردن آن مرحومه ، مردي با تي شرتي با خطوط افقي سفيد و قهوه اي ، در حالي كه دستهايش به پشت كمر حلقه و تكيه به ديوار خيابان كناري ، ايستاده ، مشغول رصد اوضاع است ( حداكثر فاصله 4 متر ) و پس از لحظه اي ناپديد ميشود . (324352)
 
مهدی ح
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۲:۰۴:۵۱
اگر امکانش هست آدرس لینکش رو برام بفرست
ممنون (324353)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۶:۲۸:۳۸
الان این 16 تا رأی مخالف یعنی چی؟

یا یعنی اینکه امکان فرستادنش نیست
یا یعنی اینکه همیچین لینکی نیست
یا یعنی اینکه ...

در هر صورت اونی که ازش لینک خواسته شده باید بگه هست یا نیست نه بقیه!

اینایی که میان توی الف از بالا موافق/مخالف میزنن تا پایین یه بار بیان خودشون رو معرفی کنن تا دوستان دیگه هم از هنرشون استفاده کنن! (324794)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۲:۴۱:۱۶
فیلم جدیدی که از صحنه قتل منتشر شده است، نکات جالبی دارد که دستگاههای امنیتی باید توجه کنند:
1- چهره فیلم بردار قبلی که تا به حال ناشناس بوده و افراد دیگری که صحنه قتل را دیده اند مشخص میشود.
2- فیلم در ثانیه 30 پرش دارد که نشان میدهد هنوز فیلم طولانی تری از صحنه قتل وجود دارد که شاید با تلاش نیروهای امنیتی بتوان به آن دست پیدا کرد.
3- همچنین نیم رخ زن ناشناس نیز در فیلم جدید مشخص است.
4- از آنجایی که مستند تقاطع قبل از منتشر شدن فیلم جدید ساخته شده است باید تحقیقات با در نظر گرفتن فیلم جدید ادامه یابد و اصراری به حدس قبلی نباشد. (324368)
 
عباس
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۰۹:۰۴
بالاخره باید کدام یک از مستندها در مورد قتل ندا را قبول کرد آقایان هم هر کدام یک حرفی زدند تا این لحظه یکی گفت پمپ خون هستش یکی گفت فیلم ساختگی و در کوچه خلوت ساختن
گفتن این پزشک فاتل هست آخرش چی میشه خدا میدونه (324385)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۴:۳۰:۱۴
خب شما ببینید کدام منطقی‌تر و قانع‌کننده‌تره. لازم نیست که هر چی می‌گن رو بپذیرید. ظاهراً پمپ خونی در کار نبوده و مطمئناً فیلم ساختگی نبوده است. (324441)
 
طوفان
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۳۴:۰۰
منتظر مستند بعدی صدا و سیما در مورد افشای \" راز قتل ندا \" هستیم ! (324405)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۴:۳۴:۱۴
دوستان دقت کنید صدا و سیما فقط تا به حال یک مستند در این مورد پخش کرده که همان مستند دیشب با نام «تقاطع» بوده. مستند پمپ خون و ... هیچ وقت در صدا و سیما پخش نشد.

در مستند دیشب هم راز قتل ندا افشا نشد. فقط معلوم شد که گلوله از پشت خورده و عباس کارگر جاوید هم کاره‌ای نبوده. این که چه کسی این کار را کرده الله اعلم. (324443)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۹:۰۸:۴۵
اخه مشکل اینه که من واقعا پمپ رو هم باور کردم. واقعا گیج شدیم (324619)
 
daneshjoo
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۳۴:۳۴
inke kodom film 2roste ya na va bahs rooye in ghazie mohem nist age bedone gharaz varzi negah konid haghighato mibinid az vakonesh sariee oonvaria be in mostanad mishe natayeje jalebi gereft.biaim khodemono gol nazanim az koshte shodane neda agha soltan ki sood kard?ki bahre bardari kard?ki oono to boogho karna kard? (324406)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۸:۴۳:۵۶
آقای محترم دانشجو daneshjoo!
اون لحظه ای که میخوای کامنت بذاری انتهای متن رو هم بخون که نوشته (((با حروف فینگیلیش ننویسید))). ما چشامون در میاد تا این متن رو بخونیم (324610)
 
دانشجو
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۳:۳۶:۵۸
در مستند قبلی که از تلویزیون پخش شد که گفتند ندا خودش در قتل خودش دست داشته روی صورتش خون پاشیده پس این یکی چی بود؟



!!!!!!!!!!!!!! شما تلوزیون می بینید یا اینه دوستانتون این حرف رو زدند؟ چون ما تا حالا چنین مستندی رو از تلوزیون ندیدیم

حرف مستند بزنید لطفا (324409)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۷:۵۷:۱۲
فيلم مورد نظر از طريق شبكه پرس تي وي كه مربوط به صدا وسيما مي باشد پخش شده است (324595)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۸:۴۴:۰۹
خودتون دیدید؟ میتونید تاریخ و ساعت پخشش رو بگید؟ (324611)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۶:۳۲:۰۹
نشد! بیخودی نگو! (324796)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۴:۳۷:۰۵
شما اگر برنامه را ديده بوديد حضور و صحبتهاي بسيجي مورد اشاره را ملاحظه ميكرديد (324445)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۴:۳۷:۲۳
چند مورد در مورد مستند:
1- استاد ندا، دوست ندا و شريك ارش به بيگناهي اقاي كارگر اعتراف كردند سخنان انها حاكي از اين بود كه انها به اين نتيجه از قبل دست يافتند مخصوصا استاد ندا.
2- دروغگويي ارش در چند مورد مشخص شد. يكي اينكه گفته بود با معاينه جاي زخم فهميده كه گلوله از جلو شليك و از پشت خارج شده. يكي اينكه گفته بود ندا همان لحظه جان سپرد. هم استاد ندا و هم دكترها گفتند كه ندا در راه بيمارستان جان سپرد.
3- دوست ندا و شريك ارش مريم رجوي را نمي شناختند و وقتي استاد ندا مريم رجوي را معرفي كرد دوست ندا گفت \"چيزهايي در موردش شنيدم\" وقتي اينها قاتل اين همه ايراني را حتي به اسم نمي شناسند چگونه قدرت درك و تحليل مسائل را دارند پس راحت مورد سوء استفاده سران فتنه قرار گرفتند.
4- خواهر ندا از صحبت كردن با عباس كارگر سرباز زد و از او بخاطر به عرش فرستادن ندا و معروف كردن همراه با افتخار خانواده اقا سلطان تشكر كرد و حكم را خدا قرار داد، ايا هدي نميتوانست بيايد و محكم از خواهرش دفاع كند و عباس كارگر را مورد سئوال قرار دهد؟
5- كاسپين ماكان به گفته دوست ندا تنها چند روز قبل از مرگ ندا با ندا ديدار داشته و اصلا نامزد او نبوده.
6- راننده پژوي 206 به طور مشكوكي اتومبيل خود را فروخته و قصد خروج از ايران را داشت. او به طور غيرمنصفانه اي تفريح جوانان ايراني را فقط رستوران و ولگردي دانست؟
7- با اين همه مدارك مستند و واضح بي انصافي است اگر هنوز قبول نكنيم پاي يك تيم حرفه اي ترور در قتل ندا در ميان است و خود را گول بزنيم و جلوي چشممان را بگيريم تا نور حقيقت به ما نتابد. دريغ از اينكه نور حقيقت مانند نور خورشيد است. (324447)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۴:۴۸:۵۸
عزیزانی که نظر می دهید یک سوال دارم ، خواهشا با تعمق و تامل به این سوال پاسخ دهید.
نظام جمهوری اسلامی ایران از کشته شدن خانم ندا آقا سلطان چه سودی میبرد؟
بنابراین اگر واقع بین باشیم متوجه می شویم این ترور کار دشمنان بود برای تخریب وجه نظام. (324458)
 
نادر
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۴:۵۳:۰۷
من تعجب میکنم چرا نسبت به قتل این خانم اینقدر حساس شدید به نظر من چیز مهمی نیست قتل او هم مثل بقیه ی قتلها .نباید از او یک سنبل و نماد ساخت من جدیدا یک فیلم مستند درباره ی او دیدم که واقعا جای تاسف داشت در این فیلم با خانواده اش از جمله خواهرش که با حجاب مبتذلی نمایان شده بود طوری ارایش کرده بود که تو غرب زنهای سینمایش هم اونجور ارایش نمیکنند بعد تمام صحبتاشون درباره ی ندا این بود که اون میخواست ازاد باشه -البته نه ازادی فکری بلکه ازادی از نوع پوشش-مثلا میگفتن تو ترکیه بهش خیلی خوش میگذشت چون ازاد بود .حالا من نمیخوام از حجاب دفاع کنم ولی میخوام بگم هر جایی برای خودش فرهنگ واعتقاد خودش رو داره در ایران هم اینگونه است خارج از ان هم اگه رفتار بشه فرد هنجار شکن تلقی میشه من حرفم اینه که حالا همچین شخصی با همچین ارمانی (بد پوششی)ارزش اینهمه هیاهو و بزرگ نمایی رو نداره و باید خندیدیا گریه کرد به حال ان جنبشی که نمادش اینگونه افراد باشند (324462)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۶:۴۴:۱۰
شما طرفداران دولت به جای پرداختی به اصل قضیه برای منحرف کردن افکار عمومی فقط گیر میدهید به حواشی .چکار دارید به حجاب ندا و خواهرش ؟
ما میگیم یه دختر بیگناه کشته شده شما میگید آرایش خواهرش فلان جور بود .آخه چه ربطی داره؟در ضمن منتظر سناریوهای دیگه هستیم خوب فکر کنید .چون گند این یکی هم در میاد. (324553)
 
bagher
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۴:۵۶:۴۸
خیلی مستند جالبی بود . برای من که مشخص شد کار کی بوده ... (324464)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۲۰:۰۲
اين نوع از قتل ها از خصوصيات فتنه بود كه اين موردبيشتر رسانه اي شد. (324485)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۲۸:۵۵
با سلام
مستند يعني بررسي و جمع آوري واقعيتهاي پيرامون يك ماجرا
در فيلم نشان داده شده جاي حداقل سه موضوع خالي بود:
1- خانواده ندا
2-اظهارات ضد و نقيض مسئولين مختلف در مورد زنده بودن ندا و يا قاتل ندا و ...
3- چرا ساير مقتولين درگيريهاي اخير مورد توجه رسانه هاي ايران و خارج قرار نگرفته اند در حاليكه تصاوير رنج آورتري نسبت به ندا داشته اند؟

1 - اگه دقت میکردی توفیلم اون دختره که پشت تلفن بود و اسمش

هدی بود از خانواده ندا بود که حاضر نشده بود بیاد .

2 - مسولین کی و کجا گفتند ندا زنده ست ؟ اسم مسئول و منبع

خبر رو ذکر کنید . در ضمن اونی که شما میگی ترانه موسوی بود

که بعدا گندش دراومد زنده بود . همونی که عکسش تا کنگره آمریکا

هم رفت .

3 - چون این از همشون خوشگل تر بود و خیلی میشد با

احساسات مردم بازی کرد .

خواهشا چاپ کنید . (324492)
 
صدیقی
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۳۵:۲۱
آنچه که در این فیلم بنظر من تحقیر کننده است اینکه ما با داشتن این همه پلیس و کاراگاه و سرویس های اطلاعاتی هیچکس نتونست به حقیقت امر پی ببرد و یک خانم خبرنگار خارجی باید از ینگه دنیا بیاد و مثل کارگاه شرلوک هولمز حقیقت امر رو برامون روشن کنه . بنظر من خیلی تحقیر کننده بود. (324502)
 
نوید
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۱:۳۳:۲۴
بر خلاف برداشت شما خانم خبرنگار خارجی از اون طرف دنیا نیومده بلکه ساکن تهران و مجری شبکه پرس تی وی است و این مستند کاملا توسط صدا و سیما و از طرف شبکه پرس تی وی ساخته شده و ثانیا این که استفاده از یک راوی و جستجوگر خارجی یکی از نقاط قوت این مستند است که در پی القای غیر مستقیم نگاه بیطرفانه این مستند به مخاطبان می باشد ... (324662)
 
مرتضي
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۱:۴۹:۴۲
دوست عزيز آلمان نشين !
اين مستند متعلق به صدا وسيماي ايران است و آن خانم سياهپوست هم احتمالا از كاركنان press tv( متعلق به ايران ) مي باشد . حقيقت هم همان روز اول براي دستگاههاي امنيتي و حتي مردم عادي نيز روشن بود . اما گوش هاي ناشنوا و چشمهاي نابيناي سبز نمي خواستند قبول كنند و همه را متهم كردند (324670)
 
gonbad city
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۵:۵۸:۴۸
- راننده پژوي 206 به طور مشكوكي اتومبيل خود را فروخته و قصد خروج از ايران را داشت

من با این جمله شما موافق نیستم
چون اگر او هم در اینکار نقشی داشت تابه حال از کشور فرار کرده بود نه اینکه بعد از چند ماه به تازگی قصد خروج از کشور را داشته باشد.
ضمنا هر فرد دیگری جای ایشان قرار داشت هم ماشین را میفروخت چون از این ماشین خاطره ای بسیار تلخ داشت. (324528)
 
حمزه
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۶:۵۹:۳۳
با سلام
صدا و سیما همیشه در مصاحبه ها و فیلمهای ساخت داخل حداکثر دقت را در نمایش حجاب به عمل می آورد. سوالی که برای من به عنوان یک بیننده پیش آمد پوشش نامناسب و غیرعادی دختر خانوم درون فیلم بود که چگونه در صدا و سیما به نمایش در می آمد. به نظر صدا و سیما از این کار قصدی داشته است (324562)
 
ناصر
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۲۰:۳۷
ول کن بابا . نه جان . تو این مستند گاها حرف هایی زده میشد که هیچ وقت به این راحتی گفت نمیشد . نمونش همون جریانی که اون بسیجی از خیابان جنت گفت . (324752)
 
فاطمه فرجی
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۷:۱۹:۵۵
من این وسط فقط دلم برای اون آقای بسیجی سوخت . خدا حفظش کنه . لعنت بر فنته گران (324577)
 
میلاد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۷:۲۵:۲۴
1- آیا بقیه افرادی که در زندان مردند مثل روح الامینی و... اونا هم کار ضد انقلاب بود که شما گیر دادید به این
2-
1- استاد ندا، دوست ندا و شريك ارش به بيگناهي اقاي كارگر اعتراف كردند سخنان انها حاكي از اين بود كه انها به اين نتيجه از قبل دست يافتند مخصوصا استاد ندا.
عرضم به خدمت شما خستگی و بی حوصلگی از صورت استاد ندا و دوستش می بارید و معلوم با زور نگهشون داشتند.
3-
دروغگويي ارش در چند مورد مشخص شد. يكي اينكه گفته بود با معاينه جاي زخم فهميده كه گلوله از جلو شليك و از پشت خارج شده. يكي اينكه گفته بود ندا همان لحظه جان سپرد. هم استاد ندا و هم دكترها
دوست عزیز من هم مثل شما به آرش از همون اول مشکوک بودم ولی چیزی که من رو واقعا گیج کرد و احتمال اینکه کار حکومت باشه رو زیاد کرد فکر کنم یکی از مشاوران احمدی نژاد بود که گفت ندا خودش خودش رو کشته
5-
راننده پژوي 206 به طور مشكوكي اتومبيل خود را فروخته و قصد خروج از ايران را داشت. او به طور غيرمنصفانه اي تفريح جوانان ايراني را فقط
بیشتر جوونای ما سرگرمیشون همینه؟
و از همه مسخره تر دلیل شما برای مشکوک بودن راننده چون می خواد بره خارج؟ (324578)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۲۹:۴۹
مسئلۀ کهریزک را که خود رهبری و نظام پیگیری کرد. رسانه‌های ضدانقلاب مدعی‌اند که ندا را به دستور مسئولین نظام کشته‌اند! اگر هم این قضیه مانند کهریزک بود، مانند همان قضیه متهمین به دادگاه کشیده می‌شدند.
من هم مثل شما به آرش از همون اول مشکوک بودم ولی چیزی که من رو واقعا گیج کرد و احتمال اینکه کار حکومت باشه رو زیاد کرد فکر کنم یکی از مشاوران احمدی نژاد بود که گفت ندا خودش خودش رو کشته
یک حرف مشاوری که معلوم نیست کیه و احتمالاً به اون کلیپ موبایلی استناد کرده، شما را به این می‌رسونه که کار دولته؟! ماشاء ا...؛ خوب شد قاضی نشدین! (324759)
 
canada
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۷:۳۳:۲۸
چند ماه قبل از آغاز درگیری ها من ای مال زدم به سفارت ایران و هشدار دادم توجهی نشد
بعد به نشریات داخل ایران و تنها فکر کنم الف در آغاز کار خود آنها را کم و بیش انتشار داد.
بعد چند اسم دادم باز جوابی نشد
تا این قتل های ساختگی اتفاق افتاد و در مورد مابقی چرا تحقیق نشده ؟
شخصا تحقیق کردم سه روز بعد از این قتل متوجه شدم فیلم آن توسط واحد سمعی و بصری سازمان مجاهدین خلق به روی اینترنت پخش شده است .
با نفر رابط سازمان در مونترال که فیلم ساز است تماس با ای مال گفتم اگر این ویدئو را بر نداری در کانادا شریک قتل و پلیس کانادا...طرف ترسید و نوشت از ایران ارسال کردند و این آقا عضو سازمان است . من فردی با نام مستعار علی را که فیلم را روی اینترنت برده ای مال یوتوپ زدم و دیگر مشخصاتی نداشت یک هفته بعد فکر کنم روی یوتوپ من من را تهدید کردند من رمز کلمه 66 و 666 و ندای آزادی..برای آزادی و...همه ستادهای خبری سازمان رجوی آدم کش را در کشور های دیگر رد یابی کردم. که ویدئو را به هم ارسال کرده بودند ودر مورد کیفیت و مابقی ماجرا تهیه فیلم و ..نظرات دیگری دارم ...مهم کو گوش شنوا ؟ (324581)
 
ali
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۷:۵۲:۴۵
اگر کار منافق ها باشه خوب اعلام شود که شهید شده است. (324590)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۹:۴۲:۱۲
نیت مهم است
ندا به گفته خواهرش برای ازادی در تظاهرات شرکت کرده و به گفته مادرش وقت نکرده بود رای هم بدهد؟؟؟؟؟؟ (324846)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۸:۱۳:۵۳
who is a AliJahanii download the movies Neda on Youtube from Iran?11 months a go. and I send this messeges farsi to this guy شما اسم حقیقی و محل زندگی تان کجاست تا با شما مصاحبه تلوزیونی داشته باشیم
from my you tube .
iranprotest anothers name from members of a MEK lunch this video from United Kingdom, anfd this guy from Iran, http://onlymehdi.saharkhiz.net/

http://www.youtube.com/user/khorshideazadi
members of a MEK in Germany.
video haye bishtar: http://iranntv.com/
http://www.mojahedin.org/
and this,
http://www.youtube.com/user/Enghelaab1388
from Germany members of a MEK.
چرا این خانم زحمت کشیده و تحقیق کرده و مسئولان ما چکار کردند ؟مشائی سر گرم دادن وام به هدیه خانم بود ؟
همیشه دیگران را مقصر می دانند ؟
این علی جهانی در ایران کیست که فیلم را گرفته و برای سازمان رجوی ارسال کرده ؟
www.iranian-information.com
Editor (324601)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۰:۲۵:۵۴
یعنی شما باور کردید که این مستند کار اون خانم مجری پرس تی وی بوده. در ایران کدوم خبرنگار اجازه داره بره و از پزشک قانونی و بیمارستان در مورد یک قتل سیاسی پرسش کنه؟ در قسمت بیمارستان خبرنگار (مجری) میگه نفهمیدیم که این شخص باید!! بهمون جواب بده یا!! همکارش!!!!
چطوری میتونه آدرس تمام کسایی رو که از اونها فقط یک عکس یا شماره پلاک هست رو پیدا کنه؟
اگر آزادی تا این حد هست که یک خبرنگار خارجی میتونه در اون چنین گرارشی تهیه کنه. شما که سایتی متعلق به نماینده مجلس هستید که راحت تر می تونید از سه شهید کهریزک و مرگ مشکوک پزشک وظیفه اونجا حمله به کوی دانشگاه و کوی سبحان و دهها کشته ای که خود دولت تایید کرده گزارش تهیه کنید. (324724)
 
محمد رضایی
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۸:۴۲:۵۴
سلام دوستان
متاسفانه دیده شد که برخی در مورد این موضوع که ندا در مورد مرگش دست داشته یا نه ؟نظر ابراز کرده اند که پس آن چه بودو این چه بود؟بااحترام عرض میکنم که جنابعالیان کاملا در اشتباهید
بلکه هم آن درست بود و هم این و هم...!منظورم اینه که هیچ وقت نباید گفت آن زن که دست در کیف داشت این کار راکرده بلکه باید گفت احتمالا،به احتمال زیاد یا امثال آن ودر مورد هرکس دیگر و این تحلیل ها چه انکه ندا خود میدانسته یا نه به ما این را میگویدکه موضوع را آنطور که بعضی میگویند که کار نظام است،نیست بلکه دلایل بسیار وجود دارد که بتوان آن رامتوجه دیگران کنیم خلاصه؛ حتی اگر این تحلیل ها هم دیگر را رد کند هیچ اهمیتی ندارد (324609)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۸:۴۷:۳۹
The video footage stayed unseen before being edited in Sweden in 2004. The documentary is one of 19 Iranian films the Montreal festival is showing in a special retrospective series juxtaposing classic Iranian documentaries from the 1960s and \'70s with more contemporary works. Organizers got $2,000 from the in Ottawa to pay for transport of some of the old
http://www.moslemmansouri.com/mediacoverage.html
اطلاعاتی که می تواند به تحقیقات شما کمک کند
لیلا قبادی فیلم ساز مجاهدین خلق
مسلم منصوری فیلم ساز مجاهدین خلق
من با هردو گفتگو و مدت یک ماه با من در تماس بودند
پس چطور این سازمان نگون بخت فعالیت و جوانان را گول می زند ؟
سفارت ایران چرا ؟ (324613)
 
gonbad city
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۱۹:۳۰:۵۹
اون دوستایی که فقط بلدن به نظراتی که در حمایت از نظام نوشته شده رای مخالف بدن لااقل یه دلیل بیارن منفعت نظام از کشتن مرحومه یا شهید ندا آقاسلطان چیه؟
هیچ نظامی حتی نظامهای دیکتاتوری هم هیچ موقع خودشان را جلوی افکار عمومی به عنوان قاتل بیگناهان خراب نمی کنند حتی اگر ما این فرض رو هم بگیریم که قاتل همان فرد بسیجی بوده مطمئنا اگر اینطور بود خود نظام او را به عنوان خودسر و افراطی معرفی و محاکمه میکرد و نمی گذاشت بیش از این افکار منفی درمورد نظام شکل بگیره و حیثیت ایران در جهان لکه دار شه.
چرا بعضیها نمی خوان قبول کنن که دشمن وجود داره و منافقین هم در ایران هستند مگر چند سال قبل حرم امام رضا (ع) رو همون منافقای بشردوست! و صلح طلب منفجر نکردن و مردم زیادی رو به خاک و خون نکشیدن خب ممکنه ندا هم روش
اونا پیرو نظریه هدف وسیله رو توجیه میکنه هستن و هر موقع هر ابزاری که به نفعشون باشه رو استفاده میکنن یه مرحله جنگ علنی و مسلحانه از داخل با نظام یه مرحله اتحاد با دشمن خارجی یعنی عراق علیه کشور خودشان یه مرحله ترور مسئولین در داخل ، اتحاد با آمریکا ، پرونده سازی علیه مقامات ایرانی ، پرونده سازی علیه پرونده هسته ای کشور خودشان ، جاسوسی از کشور خودشان و دادن اطلاعات به دشمنان کشور خودشان و کلی مصادیق دیگه که مطمئنا اهل تفکر از من هم بیشتر به اونا واقفن ولی طرف حرفم اونایین که ساده لوحانه فکر میکنن به هیچ وجه کار منافقین نیست و مطمئنا کار خود نظامه
توصیه من به اونا اینه
چشمها را باید شست
جور دیگر باید دید (324625)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۲:۳۶:۵۹
عزیز من احتمالا قتل اون پسر فلسطینی که تو بغل پدرش کشته شد و تلویوزیون هم بارها نشونش داد، یادت میاد؟
همون تصاویری که بعدا در افکار عمومی به ضرر اسرائیل تمام شد. دولت اسرائیل هم بعدا شروع به تکذیب کرد و گفت ما نکشتیمش خود فلسطینی ها واسه مظلوم نمایی کشتن. اگر راست می گید پوکه رو بدید و ثابت کنید تیر سربازای ما بوده. اصلا ما چرا باید هم چین کاری بکنیم؟
الآن فکر می کنی این دو جریان چه تفاوت هایی دارند؟ (324689)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۰:۵۲:۲۸
تفاوتش این است که حاکمان اسرائیل معتقدند تنها با ریختن خون معارضین پابرجای می‌مانند و امنیتشان حفظ می‌شود. حتی بسیاری از ترورهایشان را با نام «کشتن هدفمند» توجیه کرده و به آن افتخار می‌کنند.
اما در نظام جمهوری اسلامی اعتقاد مسئولین بر این است که «ریختن خون بی‌گناه مشروعیت‌زدا است». نوشتۀ دکتر توکلی با همین عنوان، در الف جهت استحضار شما موجود است. (324741)
 
ناصر
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۲۹:۲۵
تفاوتش اینجاست که عشق اسرائیلی ها بچه کشی هست . اونا کارشون همینه عزیز من .
دوم اینکه اونو یه نفر فیلم گرفته بود بعد از مدتی هم پخش شد . اما اینو 60 نفر فیلم گرفتند 2 ساعت بعدش هم پخش شد . و نزدیک ترین نفر به حادثه هم که چند روز قبل اومده بود ایران فرداش تو بی بی سی بود داشت دری وری میگفت .
سوما شما نمیبینی مشکل خودت هست ؟!! (324758)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۳:۰۰:۵۴
البته اگر در اون زمان هم دوربین های موبایل وجود داشت شاید تا حالا فیلم پخش نشده داشتید.
کشتی که اسراییلها به آن حمله کردند هنوز داره فیلمای جدید ازش میاد. (325001)
 
gonbad city
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۳:۱۷:۰۴
من واقعا برای کسانی که به این نظر رای منفی دادن متاسفم
کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی رو که خودشو به خواب زده هرگز نمی شه بیدار کرد. (324700)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۳۶:۳۷
آقای گنبد سیتی ما مینویسیم اما چون منتقد هستیم چاپ نمیکند آنقدر این فیلم ضعیف بود که کار دشواری نیست ردّ کردنش اما صبر کنید آفتاب زیر ابر نمیماند . ..... این رو هم چاپ نکنید فعلا که ریش و قیچی دست شماست (324764)
 
نادر
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۱:۲۱:۴۳
دوست عزیز من نمیخوام خودمو طرفدار دولت نشون بدم منم در انتخابات به شخصی غیر از اقای احمدی نژاد رای دادم ونمیخوام هم از این مساله -ترور -دفاع کنم من فقط حرفم اینه که بیخودی از کسی بت نسازیم بی جهت کسی رو قهرمان نکنیم من میگم این قتل هم باید از گونه جنایی بررسی بشه مگه در این حوادث پس از انتخابات کم کشته شدند این هم مثل بقیه تازه این که تو گود و میدون هم که نبوده حالا چه انگیزهی برای قتل ایشون بوده خدا داند .من خودم شخصا اگه این خانم یک ارمان بالا داشت هر چند به غلط ودر راه اون ارمانش کشته میشد رو میستودم ولی به نظر من بی خودی از این مرحوم قهرمان سازی شده.شاید انگیزه قتل این خانم یک انگیزه و خصومت شخصی بوده که قاتل از این فرصت استفاده کرده و ایشونو به قتل رسونده و حالا ما مساله رو سیاسیش میکنیم و از او یک قهرمان میسازیم مثل اینکه عمری ایشون در حال مبارزه و عدالتخواهی بوده وشخص برجسته ای بودهالبته من طرف صحبتم ندا نیست بلکه اونایی که بی جهت بعضی افراد رو بزرگ جلوه میدن.اگه بحث حجاب رو پیش کشیدم به این دلیل بود که تو اون فیلم مستند خانواده ندا تنها مشکل ندا رو ازاد نبودن در انتخاب نوع پوشش و حجاب میدانستند وبس (324660)
 
hesam
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۱:۳۵:۱۳
در مورد نظر آقای gonbad city ! باید بگم که اگر این واقعه به نظام هم برگردد، منظور این نیست که این خواست نظام بوده است. بلکه اگر اینجنین هم باشد ، حرکتی خود سر است که همه آنرا محکوم میکنند. چیزی که پس از این فیلم به نظر میرسد باید در نظر بگیریم، این است که دیگر لا اقل بی احترامی به ندا جایز نیست، چون ایشان خود در مرگشان دخیل نبوده اند و حال توسط هر گروهی که به نظر مجاهدین بیش از بقیه متهم هستند ، نا جوانمردانه کشته شده اند. یا حق (324663)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۱:۴۳:۳۱
من خودم مستند قبلی رو تو press tv دیدم.دیگه چشمام که بهم دروغ نمیگن.یکی به من بگه کدومشو باور کنم؟ (324667)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۰۴:۵۹
محمد آقا،
شبکۀ PressTV یک شبکۀ ماهواره‌ای هست و تو ایران از دسترس گیرنده‌های معمولی تلویزیون خارجه. به خاطر همینه که دوستان می‌گن این فیلم از تلویزیون پخش نشده. (324746)
 
خان داداش !
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۲:۳۳:۰۱
والا ما آخر نفهمیدیم این ندا رو اسرائیل کشت یا مریم رجوی یا آمریکا یا آرش حجازی . می گن آدم خالی بند فراموش کار میشه همینه ها ! بابا می خواین دروغ بگین اول بین خودتون هماهنگ کنین بعد تو رسانه به اصطلاح ملی پخشش کنین ! (324685)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۲:۳۳:۵۰
خیلی مستند جالبی بود، معلوم شد آرش حجازی خیلی این ور و اون ور رو نگاه میکنه و به همین خاطر اصلا پزشکی بلد نیست، یه خانمی هم اون طرفا بوده که دست تو کیفش داره میکنه حتماً کلت کمری داشته و از طرفی اون آقای بسیجی هم خیلی مهربونه و اسلحه نداشته چون خودش میگه فقط واسه رصد اونجا بوده و فقط بیسیم داشته، ندا هم احتمالا توسط مریم رجوی کشته شده (324686)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۰۹:۱۷
آرش حجازی چون خودش می‌گه قاتل نیست و چون باز هم خودش می‌گه، قاتل یک بسیجیه که سر صحنه حاضر می‌شه.
به قول یک بنده خدا:
ز آرش حجازي شاهد قتل ندا آقاسلطان يا هر كس ديگر كه پاسخ دهد، مي پرسم. 48 ساعت بعد از حادثه با ويزاي آماده در جيب!! سر از بي بي سي درآوردند و گفتند قاتل ندا را گرفتيم و كارتش را درآورديم و بسيجي بود. شما مي گوييد جنبش سبز يك جنبش نايس ملاطفت طلب است، بعد هم توانستيد يك بسيجي را خلع سلاح كنيد و كارتش را درآورديد و ايشان هم وايساده و شما را نگاه كرده! از كي تا حالا اين قدر دلاور شديد كه يك قاتل مسلح را خلع سلاح مي كنيد و بعد هم ولش مي كنيد؟ آيا روي پيشاني بنده و امثال بنده نوشته شده ابله!! ندا آقاسلطان با آن فيلمبرداري حرفه اي كشته مي شود و تصادفاً! شبكه هاي بي بي سي و العربيه و فاكس نيوز به نمايندگي از دول انگلستان و عربستان و اسرائيل به مدت يك هفته بمباران تصويري مي كنند تا نهايتا اوباما به سخنراني انتقادي درباره نقض حقوق بشر در ايران بپردازد. (324747)
 
ناصر
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۳۲:۵۴
\"نداشته چون خودش میگه فقط واسه رص \"
خودش میگه نداشت بله ولی اون مردمی هم که گرفتنش هر جا رو گشتن چیزی پیدا نکردن .
اینو دوست اقای حجازی هم تایید کردن . علاوه بر این وقتی نزدیک ترین ادمهای اون حادثه تایید میکنن که کار اشون نبوده شما اینجا چی میگی؟ (324760)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۲:۳۶:۰۸
چرا این صدا سیما که اینقدر علاقه مند به موضوع کشته شدن نداست یه مصاحبه با خانواده ندا نمی کنن تا نظر اونارو هم بدونیم ؟! (324688)
 
ناصر
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۳۴:۳۶
علی جون . مستند رو یه بار دیگه نگاه کن عزیزم متوجه میشی که خانواده ندا اهل مصاحبه با صدا و سیمای ایران نیستن . اونا بیشتر بی بی سی رو دوست دارن .
ولی محض اطلاع جنابعالی تو یه قسمت از همین مستند میرن خونشون که بیرونشون میکنن و بعدش هم استاد ندا خیلی ناراحت میشه . (324762)
 
Malihe008
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۲:۴۵:۰۱
در پاسخ افرادی که بیان می کنند منفعت نظام از کشتن ایشون چی بوده باید بگم که به نظرتون چه نفعی در حمله به کوی دانشگاه تهران و یا فاجعه کهریزک وجود داشته؟ با این استدلال نمی شود نتیجه گرفت که کار دیگران بوده. اگر در مورد مابقی قتل ها و خسارت هایی که ایجاد شد عکس العمل شدیدی صورت می گرفت، حقیقت برای مردم روشن می شد. متاسفانه خیانت های بزرگی در حق انقلاب در سال گذشته صورت گرفت. (324693)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۴۶:۳۶
اتفاقاً بحث در مورد کهریزک، این استدلال را که نظام در این ماجرا منفعتی نداشت، تأیید می‌کند.
مسئلۀ کهریزک این بود که خودسری‌هائی انجام شد و نظام خود با آن مقابله کرد و عاملانش را -هر چند از مأموران- به دادگاه کشاند؛ چون این قضیه به ضرر نظام بود. در این ماجرا هم اگر به ادعای شما کار یک بسیجی بود، اصلاً نیازی به این کارهای رسانه‌ای نبود؛ کافی بود عاملان آن به دادگاه کشیده شوند.
خیانت بزرگ این بود که اجازه داده شد پروازهای مرتب به انگلیس ادامه یابد و مهم‌ترین مظنون، یعنی آرش حجازی در مدت کوتاهی به کشور دوست! یعنی انگلیسی که الطافش را در قبل و بعد انتخابات دیدیم، بگریزد و آن‌جا با آبروی افراد مختلف بازی کرده و آن‌ها را قاتل معرفی کند. خیانت پیراهن عثمان کردن این ماجرا و نسبت دادنش به یک بسیجی بود که اکنون پس از آشکار شدن ماجرا، هر چه بکنید، نمی‌توانید آبروی ریختۀ او را بازگردانید.
می‌خواهم حس و حال شما را در حالتی فرض کنم که آرش حجازی در تلویزیون بی‌بی‌سی صحبت می‌کند و مثلاً شما را به خاطر حضور در یک خیابان، به قتل متهم کند و بعد عکستان را روی اینترنت منتشر کند!
این است خیانت واقعی. (324767)
 
gonbad city
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۷:۲۶:۴۸
1- خیلی جالبه بعضیا تفاوتی بین شهادت یه پدر و پسر فلسطینی و فرار اسرائیل از زیر بار افکار عمومی رو با کشته شدن ندا قائل نیستن این حرفی که بعضیا! میزنن خیلی خنده داره چون تابه حال رسانه ملی شون (بی بی سی و voa) هم به همچین چیزی اشاره نکرده بود و من هم نه در سایتهای اینوری و نه اونوری از هر طیف حتی سبزها همچین چیزی رو ندیدم
من ازشون سوال دارم که محض اطلاع ما بیخبران عالم!
شما لطف کن شباهتشون رو به ما بگو!

2- همانطور که شما میفرمایید (در پاسخ افرادی که بیان می کنند منفعت نظام از کشتن ایشون چی بوده باید بگم که به نظرتون چه نفعی در حمله به کوی دانشگاه تهران و یا فاجعه کهریزک وجود داشته؟ با این استدلال نمی شود نتیجه گرفت که کار دیگران بوده)

من هم کاملا با آن موافقم
اما برای تکمیل عرایضم باید این نکته رو اضافه کنم
منظور من این نیست که صددرصد کار منافقین بوده بلکه یکی از احتمالات قوی از نظر من منافقینند در عین حال که هنوز هم احتمالات دیگری مطرحه ولی این احتمالی که از مستند نتیجه گیری شد از نظر وزارت اطلاعات قوی تر بوده
راجع به این احتمال هم که به فرض بسیجیه قاتل ندا باشه در نظر اولم ( حتی اگر ما این فرض رو هم بگیریم که قاتل همان فرد بسیجی بوده مطمئنا اگر اینطور بود خود نظام او را به عنوان خودسر و افراطی معرفی و محاکمه میکرد و نمی گذاشت بیش از این افکار منفی درمورد نظام شکل بگیره و حیثیت ایران در جهان لکه دار شه.) جواب شما رو دادم چون نظام کاملا بر اساس همان جواب من با قضیه برخورد کرد.

3- خانواده ندا به احتمال بسیار زیاد نظام رو در قتل مقصر میدونن و
و با پیش قضاوتی که نسبت به نظام پیدا کردن هیچ موقع حاضر نمیشن بیان و دامن نظام رو از تهمتها پاک کنن مگر اینکه قاتل واقعی بر اساس اسناد بسیار قوی و بدون خدشه پیدا شه و به اونا معرفی شه اونا الان دنبال یه مقصرن ... پس به این راحتی مقصر مفروض خودشون رو از دست نمیدن.
.فعلا بدون سرنخ های بیشتر از این منطقی تر و منصفانه تر نتیجه گیری ای نمی شه و سرنخ ها هم یا همکاری نمی کنن یا اطلاعات غلط میدن یا خودشون از عوامل همین قتلن به هرحال گذشت زمان همه چیزو مشخص میکنه فعلا باید این ماجرا کاملا با مستندات بیشتر رمز گشایی بشه .
در آخر اینم باید ذکر کنم که اگر منظورتان از تهمت زنندگان به ندا من هستم من هیچ کجا و حتی تابحال در مخیله ام هم نسبت به او بی احترامی نکرده ام و نخواهم کرد.
انشاءالله قاتل ندا پیدا شه و سریع تر هم پیدا شه تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. (324786)
 
علی م
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۲:۵۷:۱۹
عزیزانی که می‌گویند اگر خودتان فیلم را دیده‌اید روز و ساعتش را اعلام کنید لطفا کمی انصاف داشته باشند. من هم مستند اول را از تلویزیون دیده‌ام ولی نه روز و نه ساعتش را یادم نیست. مگر شما هرچه می‌بینید را یادتان هست؟!
و اما در مورد تقاطع من چند سوال دارم.
اولا مشخص نشد که خانمی که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کرج بود چه نقشی در این ماجرا داشت؟
ثانیاً حتی اگر فرض کنیم مستند اول از تلویزیون پخش نشده باز هم باید در این مستند به آن \"ادعا\"ها پاسخ داده می‌شد. آیا آنها فیلم را دستکاری کرده بودند؟ حال که ظاهرا مشخص شده چه کسانی ایشان را تا بیمارستان شریعتی همراهی کرده‌اند، طبق \"ادعا\"ی مستند اول چه کسی ایشان را نهایتا در راه بیمارستان کشته؟
ثالثاً آیا تمام این مراحل واقعا اولین‌بار توسط این خانم طی شده است؟ آیا باتوجه به قدرت و احاطه‌ی بی‌نظیر دستگاه‌های اطلاعاتی ایران می‌توان این را پذیرفت؟
رابعاً در فیلم اشاره‌ای شد به این مضمون که منافقین هر سال در روز 30 خرداد قتل‌هایی انجام می‌دهند. چرا به موارد مصادیق دیگری از این ادعا اشاره‌ای نشد؟ اگر دوستان اطلاعاتی در این خصوص دارند لطفا دراختیار دیگران هم قرار دهند.
در ضمن متاسفانه صدا و سیما با بی دقتی تمام در عنوان انگلیسی برنامه به نوشت \"Roades\" که e آن اضافه است!
با این حال از صدا و سیما به‌خاطر ساخت این مستند متشکرم. (324694)
 
ناصر
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۴۰:۱۳
اون مستند از پرس تی وی پخش شد . البته فکر نکنم کامل.
اما اون فقط یه حدث بود و سازنده اون افراد عادی بودن نه سازمانی .
نقش اون خانوم این بود که یه عکس از ندا پخش شد که با روسری هست و خارج از کشور خیلی لستفاده داشت اما استاد ندا و دوست ندا تایید کردن که اون ندا نیست . با پیگیری گروه مستند صاحب عکس پیدا شد که اون استاد دانشگاه کرج بود و متاسفانه رفته بود خارج از کشور . البته باز هم مشکوک . چون یه جایی یه نفر از همسایه هاشون میگه هر کسی اونو میشناخته رفته خارج .
در مورد مستند اول هم تلویحا پاسخ داده شد . تو اون مستند گفته میشه که استاد و خود ندا تو این جریان دست داشتن که اون رد میشه .

\"رابعاً در فیلم اشاره‌ای شد به این مضمون که منافقین هر سال در روز 30 خرداد قتل‌هایی انجام می‌دهند. چرا به موارد مصادیق دیگری از این ادعا اشاره‌ای نشد؟ اگر دوستان اطلاعاتی در این خصوص دارند لطفا دراختیار دیگران هم قرار دهند. \"

من چیزی نمی دونم . و اگه دوستان چیزی بزارن ممنون میشیم (324765)
 
lion2007
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۳:۳۳:۵۰
سلام:بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
م ث ل آنان همچون م ث ل كسانى است كه آتشى افروختند و چون پيرامون آنان را روشنايى داد خدا نورشان را برد و در ميان تاريكيهايى كه نمى‏بينند رهايشان كرد 17

كرند لالند كورند بنابراين به راه نمى‏آيند 18

يا چون رگبارى از آسمان كه در آن تاريكيها و رعد و برقى است از آذرخش بيم مرگ سر انگشتان خود را در گوشهايشان نهند ولى خدا بر كافران احاطه دارد 19

نزديك است كه برق چشمانشان را بربايد هر گاه كه بر آنان روشنى بخشد در آن گام زنند و چون راهشان را تاريك كند بايستند و اگر خدا مى‏خواست‏شنوايى و بينايى‏شان را برمى‏گرفت كه خدا بر همه چيز تواناست 20

مَثَلُهُمْ كَمَثَلِ الَّذِي اسْتَوْقَدَ نَارًا فَلَمَّا أَضَاءَتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنُورِهِمْ وَتَرَكَهُمْ فِي ظُلُمَاتٍ لا يُبْصِرُونَ ﴿١٧﴾ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لا يَرْجِعُونَ ﴿١٨﴾ أَوْ كَصَيِّبٍ مِنَ السَّمَاءِ فِيهِ ظُلُمَاتٌ وَرَعْدٌ وَبَرْقٌ يَجْعَلُونَ أَصَابِعَهُمْ فِي آذَانِهِمْ مِنَ الصَّوَاعِقِ حَذَرَ الْمَوْتِ وَاللَّهُ مُحِيطٌ بِالْكَافِرِينَ ﴿١٩﴾ يَكَادُ الْبَرْقُ يَخْطَفُ أَبْصَارَهُمْ كُلَّمَا أَضَاءَ لَهُمْ مَشَوْا فِيهِ وَإِذَا أَظْلَمَ عَلَيْهِمْ قَامُوا وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَذَهَبَ بِسَمْعِهِمْ وَأَبْصَارِهِمْ إِنَّ اللَّهَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ

دلاورها شما مواظب ایمانتان یا همان شترهاتون باشید خدا دین خودش را حفظ می کند
یا علی مدد.جانم فدای رهبر (324712)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۲ ۲۳:۴۰:۴۷
چیزی که توی فیلم برای من ازهمه چیز عجیب تر بود ناشناخته بودنن مریم رجوی برای دوست ندا و شریک آرش
استاد ندا هم گفت یه چیزای در موردش شنیدم. اینجا بود که من کپ کردم وداشتم شاخ در میاوردم که چرا اینا این آدم پست رو نمیشناسن
و بعد اون خبر نگار خارجی توضیح داد مریم رجوی کیه
اون موقع من به جای اونا شرمنده شدم

اون آقای سبز دیگه که پژو 206 داشت نباید همه رو اونطوری که خودش هست ببینه
شاید بعضی ها ولگرد وتفریحشون فقط رستوران باشه اما همه اینجوری نیستن

امیدوارم سبزی ها یکم اطلاعاتشونو بالا ببرن چون هم به نفع خودشونو هم مملکتشون نشینن بینن بی بی سی یا چند خبرگزاری دیگه چی میگن بعد اونا رو تکرار کنن

ابروی هرچی ایرانی بودو بردین هم بعد از انتخابات هم توی این مستند وهم خیلی جاهای دیگه این همه داغ اوباما رو به سینه زدید
آخرشم دیدید که چجوری توی این قطعنامه گذاشت توی کاستون
و واقعا چقدر آقای اوباما مردم ایرانو دوست داره که از یک طرف براشون اطلاع رسانی میکنه (صدای آمریکا .گویا و چندتای دیگه) وخودشو دوست ملت نشون میده و عیدو تبریک میگه از یک طرف دیگه قطع نامه تصویب میکنه که به ضرر همین مردمه
..........
حالم از هرچی جنبش .اسرائیل .روسیه .چین.فرانسه .انگلیس .آلمان و هر کشور از این دست که فقط وفقط منافع . قدرت و پول براشون مهمه بهم میخوره.

به امید ظهور امام زمان (عج) (324715)
 
ناصر
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۴۴:۲۴
ببخشید بهتره یه بار دیگه اون قسمت رو نگاه کنید . دوست ندا و اون دوست حجازی گفتن نمیشنامیش . و استاد ندا بود که در موردش توضیح داد و نکته خوبی رو هم گفتن که قبلا زن یه نفر دیگه بوده و بعد از اینکه با شوهرش عضو گروهک میشن زن رجوی میشه .
و بعد از اون دوست ندا گفت یه چیزی در موردش شنیدم . بله ما هم کپ کردیم .از این همه اطلاعات قوی دوستان . خو بمعلوم هست که اینا وقتی ما میگیم منافقین از شما حمایت کردن نمی فهمن منظورمون چی هست . (324766)
 
رهام
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۰:۱۹:۱۹
سلام
ببینید دوستان........
همه حرفها تقریبا درست فقط منو توجیح کنید...
به نظر من فیلم داشت سوال و عوض میکرد یعنی قتل ندا سوال نبود اینکه ارش دروغ گفته یا پیش داوری کرده اینکه باید دستو فشار میداد یا سر پا میکرد جسد را یا اینکه ندا در دم جان سپرد یا تو ماشین ....یا اینکه اگه گلوله از اینجا شلیک میشد من اینجور میشنیدم یا از اینگونه حرفها
اصل قضیه اینه که یه دختر برای شرکت در تظاهرات در بار دوم در کوچه ای اطراف محل اعتراض کشته شده حالا ارش چی گفت زیاد مهم نیست مهم قتل یه شهروند در روز روشن در محل اعتراض ضد حکومتی
حالا ماکان یا بی بی سی یا امریکا, مجاهدین و همه سوء استفاده کردند این شق چندم قضیه است!!!
اما فیلم اون اقای بسیجی را تطهیر کرد البته به نظر من اونجایی که قسم خورد من نکشتم دیگه کافی بود برای باور انسان....
مورد مهم فجایع بعد بود که داستان ندا را مستقیما به نظام نسبت داد شاید اگر ندا تنها مورد قضیه بود قابل تامل بود اما انچه نباید بشود, شد.......
من سیاسی نیستم اما خودتونو بذارید جای خانواده این خانم باور کنید سخته.....
اینکه کسی بتونه از درون کیف با اسلحه کمری نشونه گیری و شلیک کنه سخته اما خب شاید بشه من کارشناس نظامی نیستم
بدرود (324723)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۰:۴۸:۱۵
یک عده ادعا کردند می خواد چنین مستندی پخش بشه . یک عده هم 2 3 روز بعد گفتند مستند پخش شده و تلویزیون ادعا کرده ندا خودش ........... ولی به عرض برسونم من کلا آدمی بیکارم و همه اش تی وی می بیبنم . چننین مستندی هیچگاه از تی وی ایران پخش نشده است. تا همین مستند دیروز (324737)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۰:۵۲:۱۷
ببخشید خانواده ندا حاضر به مصاحبه نشده اند . مگر تو مستند ندیدی؟ (324740)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۱:۲۳:۱۳
من مستند اول را که از پرس تی وی پخش شده است را ندیدم و لی نقلش را از دیگران شنیدم گویا در آن مستند نتیجه گرفته شده بود که ندا در قتل خودش دست داشته است .
اما در مستند دوم که دیشب پخش شد نتیجه گرفته شده است که احتمالا و احتمالا و احتمالا و باز هم تاکید می شود احتمالا آن خانم زنبیل به دست قاتل است پس احتمالات دیگری هم باید وجود داشته باشد .
پس تا سه نشه بازی نشه . مستند سوم را هم بسازند . (324754)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۲:۴۷:۵۹
مستندی که شما به آن اشاره می‌کنید، از تلویزیون پخش نشد و ساختۀ صدا و سیما هم نبود. دوستی در بالا اشاره کرده که بخشی از مستند اول که روی وبلاگ شخصی مبارزکلیپ قرار گرفته بود، در شبکۀ ماهواره‌ای PressTV پخش شده است.
تنها مستندی که ساختۀ صدا و سیماست و از تلویزیون پخش شده، همان مستند تقاطع است. (324990)
 
حبیبی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۲:۰۱:۴۳
سلام.لطفا قابلیت دانلود روبرای نگهداری تو آرشیومون قرار بدید.ممنون (324772)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۳:۴۸:۱۵
وزارت اطلاعات مراقب دوست دختر ندا و؟؟؟از دور باشد حتما جواب خواهد گرفت .حالا چرا سریع به من تلفن زدند و مشخص نیست چی گفتن روی ماشین پیغام گیر ؟ (324784)
 
صبور
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۴:۴۹:۴۷
بایدهمه کسانی که وحدت این مردم را به هم زدند و زمینه ساز اقدامات یک گروه تروریستی شدند پاسخگو باشند. (324789)
 
حمیدرضا
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۵:۰۰:۲۷
باسلام به هموطنان بزرگوارم؛مستندشبکه3جمعه21خردادباعث ایجادشبهاتی شد. 1-فیلمبردارکیست که چشمان مرحومه دائم بطرف ایشان است. 2-معلم وشاگردباوجودپیاده روچرادرخیابان قدم میزنندوپس ازشلوغی چراتغییرجانمیدهند. 3-ایندو چه ویژگی داشتند که دوربین تعقیبشان میکندوتحت نظراند. 4-براساس نظرکارشناسان (شلیک ازفاصله3تا15متری مسیرمستقیم وازبالا به پائین درشیب افق) انجام شده.دراین فاصله اشخاصی ایستاده بودند. چراآنهابادیدن تیراندازکه اسلحه اش رابیرون آورده نشانه گیری و شلیک کرده هیچ اقدامی ننموده ان؟ 5-محل گلوله درتصویرنشان داده شده. محل استقرار آئورت است که پس از پاره شدن خون بدن سریعا خارج شده وبدن سست میشود.چطور معلم وی میگوید مچ دست مراگرفته بود وجلوی بیمارستان وقتی ازماشین پیاده شدیم بیحس شدودست مرا ول کرد. 6-خون روی صورت وداخل دهان ازکجا
امده. خون بایدازمحل ورود و خروج گلوله تخلیه شود وراهی به مری حلق ودهان ندارد؟ 7-آرش خان دکتر جراتظاهربه فشردن بروی جناغ سینه مرحومه رادارد.آیااز ماساژوتحریک قلبی قصدخروج سریعترخون رادارد؟چطوردکتریست که نمیداندبابستن حفره جلوئی ازحفره پشتی خون شدیدترخارج میشود. شایدهم بااینکارمحل رامخفی میکند!؟چطورایشان فورا به امریکارفته وبارئیس جمهورآنجاعکس یادگاری میگیردبطوریکه پنداری آنها رفیق گرمابه وسفرهمدیگرند؟ 8-تصویرکارمند(خارج رفته پس ازحادثه) دانشگاه کرج چرا جایگزین شده؟شایدقصه ناموفق اینطوربوده که مرحومه پس ازجمع شدن ازخیابان گرین کارت اعزام به خارج داشته که متاسفانه گول نارفقا راخورده وهمکارانش بخش آخر رابازی کرده اند؟وآن خانم کارمند هم بعنوان متوفای جریان بامدارک شناسائی دیگری درآنورمرزبه زندگی مشغول شود؟! 9-آقای ماکان نامزد مرحومه چه نقشی دراین قصه داشته که 48ساعت بعدازحادثه باشیمون پرز عکس یادگاری میگیرد؟ اینها همه ازپیش تعیین شده نبوده؟! 10-ودرآخرانتخاب این دختر بااین نام وفامیل (کمی توجه بفرمائید)چه بوده؟! حیف ! موقع نمازصبح است درصورت بقای عمرم دنباله شبهات و سناریوی فوق را برایتان مینویسم.التماس دعا (324790)
 
ali
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۷:۲۰:۰۳
با سلام خدمات دوستان مسلمان تحریریه الف. قرار بود پیام تکراری نشان داده نشه که خوب یکی از کامنتهای خاص بارها و بارها تکرار شده. عزیزان من، مطلبی که چند روز پیش راجع به ندا نوشتید و سوء استفاده صهیونیستها مشاهده بفرمایید. این کامنتها که اینجا آمده که آن مساله نبوده افراد کامنت دارند با استناد به این مساله که ندا تیر نخورده و اگر زنده مانده بود و حجازی نکشته بودش کسی گفته بود باید محاکمه میشد. عزیزان، برادران، مسلمانان، ما آخرش چه اصلاح طلب، چه اصولگرا چه ارزشی چه سبز آخر مسلمان که هستیم. من بنا را بر این میگذارم که این کامنتها از سر بی اطلاعی گذشته شده و الف سهوا مکررا منتشر کرده. اما به اون کسی که میپرستیم، به اون دینی که داریم، دروغ رسوا میشه، آخه چرا؟ چرا؟ ببین آقا این مستند فرض رو بر صحت کار میگذاریم، اون حضار هم واقعا میگوییم به خواست خود اونجا بودند. خوب برادران اگه فیلمی که من میدونم، شما میدونی، دوستانی که کامنت میگذران میدونن، از همه مهمتر خدا میدونه پخش شده، اگر آزاده هستید برید از آرشیو صدا سیما، نیمه اول دی ماه بیرون بکشید بگذارید اینجا و از صدا سیما انتقاد کنین و خواستار توبیخ مسوولان تهیه اون مطلب بشین. اگر نه، مسلمان که هستین، دیگه نگین نبوده، بابا گندش در میاد. من گیج شدم آقا، من گیج شدم اگر یه روز جلو من را بگیرن سر اون پل میگم از الفی ها بپرسین! اینا من را گیج کردن! بابا مگه اصولگرا نیستیم؟ خدایا اینا من رو گیج کردن! چرا دروغ آخه؟ نبود؟ صدا و سیما پخش نکرد؟ شما که اینجا منتشر نمیکنی، اما اونی که باید ببینی میبینه، دیدار ما و شما پیشگاه خودش (324800)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۸:۵۰:۳۰
ای کاش تلویزیون که برای همه مخالفان اونور آب مستند می سازه و برای ندا آقا سلطان هم مستند ساخت برای کسانی که در کهریزک مردند یا کشته شدند هم مستند می ساخت شناسایی عاملان کهریزک ساده تر هم هست (324822)
 
صالحه
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۹:۰۵:۱۴
اینکه کلیپ سایت \"مبارز کلیپ\" مستند نبوده جای بحث داره. ولی حتی اگه سازندگان اون کلیپ اشتباه هم کرده باشند چیزی عوض نمیشه. مهم اینه که یه عده ضد انقلاب (حالا با هر عنوانی) یه آدم بیگناه از طیف خودشون! رو کشتن و قتلش رو هم گردن نظام انداختن تا مظلوم نمایی کنن. چیزی که این وسط قربانی شد طبق معمول \"حقیقت\" بود. ولی از اون جایی که سنت خدا رسوایی دشمنانشه، دیدید که ماه هم پشت ابر نموند (324825)
 
isa
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۰۹:۴۷:۵۵
به نام خدا


علي آقا شما در اين مورد دچار اشتباه فاحشي شديد!! چون حتّي اسرائيل هم اين حرفهايي كه شما ميزنيد را نزد!!!!
زيرا در آن فيلم سرباز اسرائيلي كه به سوي شهيد محمّد الدّوره تير اندازي كرد ، كاملاً مشخّص و واضح بود!!! و من ضمن تعجّب از سخنان شما !! بايد عرض كنم كه نميتوانم درك كنم كه چرا اين مقايسه را انجام داديد!!! و اگر شما واقعاً فكر ميكنيد كه آن فرد بسيجي تيراندازي كرده ، لطفاً بفرماييد كه چگونه ميشود بدون اسلحه تيراندازي كرد!!!!! (324852)
 
الیاس ملکی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۰:۱۲:۴۷
من این مستند رو ندیدم .
اما مستندی که تعدای از دانشجویان تهیه کرده بودند رو دیدم .
اون کلیپ از اینجهت بهتر بود که بهنگام پخش شد .
متاسفانه صدا و سیما مثل همیشه توی چنین قضایی تنبل است و دیر اقدام میکنه .
این همه وقت از جریان فوق گذشته تازه مستندش رو گذاشتن ملت ببینن اون هم در بحبوحه جام جهانی !!!
اسرائیل و آمریکار از جام جهانی نهایت استفاده رو میکنن و شدت حملات و ترور رو بیشتر میکنن ، بدور از چشم رسانه ها و بخاطر تب فوتبال . اونوقت ما هم داریم از این فرصت استفاده می کنیم !!! (324848)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۰:۴۶:۲۶
کشته شدن این بنده خدا وضع ماکان را خوب کرده میگن واسه هر مصاحبه با روزنامه های غربی کلی پول می گیره (324878)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۱:۲۱:۳۷
تلویزیون هیچ وقت راجع به مستند سایت کلیپ مبارز واکنش نشون نداد .
دوستان، مواظب خلاف گویی عده ای از کامنت ها هستید؟ یه سری از اینها می خوان با کامنت هاشون به بحث جهت بدن ... (324900)
 
محمد رضایی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۱:۳۴:۰۰
سلام
بنده یه پیام گذاشتم نمیدونم خوندیدیا نه ولی رای منفی زیاد داشت امید وارم ازروی انصاف بوده باشه ولی بازم دیده شد که بعضی ها میفرمایند اون پخش شدیانه !؟یا ایها الناس گفتم همه ی مستندها دارای قوتندحتی اگر هم دیگر را نقض کنند چون شما که نمیخواهید بعضی چشم بسته غیب بگند !ولی اگر تو هر کدوم با اطمینان به قاتل بودن کسی اشاره کرد باید در حد اطمینان هم مدرک بیاره که کار دشواریه
مثلا در مورد خانومه میتونه بگه اس ام اس براش اومده خواسته ببینه حالا شما بیاید اثبات کنید اصلا شما بیاید اثبات کنید که اون لحظه ندا تیر خورده یا حتی عکسش منظورم اینه که همه ی اینها احتمالات قوی و ضعیفه و به ما میگه یه بسیجی رو الکی متهم نکنید آی مسلمانا!
از تحریریه خواهش میکنم این پیام که هر چند مشابه پیام قبلیم با کمی توضیح بیشتر است در نظرهابگذارید چون یه جورایی دوباره
سوالهایی مشابه ی قبل از سوال اول بعد از پاسخ اول اینجانب دوباره تکرار شد پس پاسخ مشابه لازم است[/color (324908)
 
سلام
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۱:۴۹:۳۲
اصلا متوجه شدید تو اون تاپیک سوم چهارم یه نفر با جنگ روانی چه جور بحث رو عوض کرد. تا الان بهجای اینکه بحث کنیم منافقان قاتل بودند یا زیر نظر موسوی خوینی ها بود دارید بحث میکنیم که مستند اول کجا ÷خش شده...... (324920)
 
نکته سنج
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۲:۵۰:۵۴
این جنگ روانی، خیلی جالب هم انجام شده و حجازی به جای پاسخ دادن به نکات مشخص شده در مستند صدا و سیما، ادعاهای مختلف این طرف و آن طرف را «نظر رسمی دولت» می‌خواند و بعد مدعی می‌شود چرا این‌ها با هم فرق می‌کند! (324992)
 
Malihe008
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۱:۵۳:۴۹
بگذارید اول یک نکته رو مشخص کنم، احتمال اینکه قتل خانم ندا آقا سلطان توسط منافقین و یا بقیه گروهها صورت گرفته یاشه زیاده. اگر هم توسط آنها صورت نگرفته باشه وجود چنین فیلمی آرزوی دیرینه آنها بوده. ولی این مسئله هیچ کمکی به بازگرداندن آبروی ما نمی کنه. در مورد کهریزک بایستی خیلی محکم تر از این یرخورد می شد. الان حدود 11 ماه گذشته و تازه داره احکام صادر می شه در حالیکه دادگاه های گروهی از اصلاح طلبان و روزنامه نگاران با سرعت برگزار شد. در مورد دانشگاه تهران هم که اصلا هیچ اقدامی صورت نگرفت. من به کشورم و بقای این نظام واقعا علاقه دارم ولی نمی دونم که چرا بعضی ها تیشه برداشن و دارن به ریشه اش می زنن. اگر قتل ندا 2 سال پیش به عنوان مثال در جریان تجمعات دانشجویی رخ داده بود نه کسی باورش می کرد و نه در صحنه بین المللی اینقدر بازتاب داشت. دلایل زیادی یرای اینکه چرا اوضاع به این صورت درآمده وجود داره. در میان این دلایل، من وزن بسیار بالاتری به اشتباهات صورت پذیرفته از طرف حاکمیت می دم چون اشتباه آنها به معنی اشتباهه نظام و از بین رفتن آبرویشه . و اگر این آبرو باز گردانده نشه و بعضی افراد به خاطر اشتباهاتشون مواخذه نشن نظام بخش زیادی از پشتوانه مردمیش رو از دست می ده و این دیگه قابل جبران نیست. برای من اینکه بخش زیادی از جامعمون خوراک فکریشون شده کانال های VOA و BBC واقعا دردناکه. ولی نمی دونم چرا کاری برای رفع این درد نمی شه!!! داریم مملکت رو دودستی تقدیم دشمنان می کنیم با این ندانم کاریهامون. (324926)
 
علی
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۲:۱۵:۰۵
در مورد محمد الدوره:
دولت اسرائیل پس از این که متوجه شد با یک افتضاح به تمام معنی رو برو شده است اعلام کرد: کارشناسان زبده ما پس از تحقیقات مفصل به این نتیجه رسیدند که این اتفاق سناریویی بوده از جانب دشمنان “یهود” جهت بدنام ساختن شرافت ما. درگزارش آمده بود که با توجه به شکل برخورد گلوله ها و سوراخ آنها روی دیوار، تیراندازی بایستی از پشت سر و از سمت خانه های فلسطینی بوده باشد، و اینکه فیلم بردار از کجا می دانسته است که کسی قرار است در این محل کشته شود .به علاوه اینکه ،طبق گزارش پزشکی، کالیبر گلوله های پیداشده در بدن محمد الدوره متعلق به اسلحه های سربازان اسرائیلی نبوده است- گلوله هایی که بعدا در بیمارستان گم شدند- و بالاخره نتیجه گرفتند که تک تیراندازان حماس با برنامه قبلی از پشت او را هدف قرار دادند .

کافی است \"محمد الدره\" را در ویکی پدیا فارسی جستجو کنید:
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%A7%D9%84%D8%AF%D8%B1%D9%87

البته به نظر من هم این حرف ها و ادعاهای اسرائیل مسخره است و صرفا می خواسته از فشار افکار عمومی فرار کند اما این که یک سری از دوستان می گویند ما متوجه شباهت نمی شویم ، شاید این لینک کمک کند. (324939)
 
gonbad city
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۲۰:۳۱:۳۶
عزیز من فیلم به این واضحیش همون موقع توی دنیا پخش شد یعنی همه از حماس کلک خوردن

ضمنا ویکی پدیا منبع معتبری برای قضاوت نیست و در صفحه ای هم که شما معرفی کردی فقط استدلالهای اسرائیل و شرکاش هست ولی از استدلالهای این طرفی ها خبری نیست
هر کی یه طرفه به قاضی بره راضی برمیگرده
شده همان حکایت توجیهات اسرائیل برای جنایاتش
اون ویدئو همون موقع کامل پخش شد و نکته مبهمی نداشت
ولی ویدئوی ندا هر چند وقت که قضیه میخواد بخوابه یه چیز جدیدیش انتشار پیدا میکنه که مشخص میکنه یه دستایی پشت پرده هست که میخواد بحران درست کنه

توی ویدئوی پخش شده اثری از درگیری متقابل نبود

به نظر من این دو قضیه به هم شباهتی ندارن و فقط مخالفا میخوان ربطش بدن به هم (325348)
 
نیما
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۳:۲۸:۲۲
صدا و سیما اگه جیگر داره برای شهدای فتنه مخصوصا جوان مظلوم شهید حسین غلام کبیری مستند بسازه.
که اگه نسازه خیلی نمک نشناسه (325036)
 
isa
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۴:۴۹:۴۳
به نام خدا


بالآخره يكي بگه كه چي جوري ميشه بدون اصلحه تيراندازي كرد؟ لطفاً! (325129)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۶:۲۴:۴۸
مستند حرفه‌ای و خوبی بود.

کلاً از هر زاویه‌ای به حادثه بنگریم باز هم ابهاماتی وجود دارد. (325223)
 
حمیدرضا
۱۳۸۹-۰۳-۲۳ ۱۷:۳۱:۱۱
باسلام به هموطنان بزرگوارم؛مستندشبکه3جمعه21خردادباعث ایجادشبهاتی شد. 1-فیلمبردارکیست که چشمان مرحومه دائم بطرف ایشان است. 2-معلم وشاگردباوجودپیاده روچرادرخیابان قدم میزنندوپس ازشلوغی چراتغییرجانمیدهند. 3-ایندو چه ویژگی داشتند که دوربین تعقیبشان میکندوتحت نظراند. 4-براساس نظرکارشناسان (شلیک ازفاصله3تا15متری مسیرمستقیم وازبالا به پائین درشیب افق) انجام شده.دراین فاصله اشخاصی ایستاده بودند. چراآنهابادیدن تیراندازکه اسلحه اش رابیرون آورده نشانه گیری و شلیک کرده هیچ اقدامی ننموده ان؟ 5-محل گلوله درتصویرنشان داده شده. محل استقرار آئورت است که پس از پاره شدن خون بدن سریعا خارج شده وبدن سست میشود.چطور معلم وی میگوید مچ دست مراگرفته بود وجلوی بیمارستان وقتی ازماشین پیاده شدیم بی حس شدودست مرا ول کرد. 6-خون روی صورت وداخل دهان ازکجا
امده. خون بایدازمحل ورود و خروج گلوله تخلیه شود وراهی به مری حلق ودهان ندارد؟ 7-آرش خان دکتر جراتظاهربه فشردن بروی جناغ سینه مرحومه رادارد.آیااز ماساژوتحریک قلبی قصدخروج سریعترخون رادارد؟چطوردکتریست که نمیداندبابستن حفره جلوئی ازحفره پشتی خون شدیدترخارج میشود. شایدهم بااینکارمحل رامخفی میکند!؟چطورایشان فورا به انگلیس رفته وبا رسانه های آنجا ارتباط برقرار می کند؟ 8-تصویرکارمند(خارج رفته پس ازحادثه) دانشگاه کرج چرا جایگزین شده؟شایدقصه ناموفق اینطوربوده که مرحومه پس ازجمع شدن ازخیابان گرین کارت اعزام به خارج داشته که متاسفانه گول نارفقا راخورده وهمکارانش بخش آخر رابازی کرده اند؟وآن خانم کارمند هم بعنوان متوفای جریان بامدارک شناسائی دیگری درآن ور مرز به زندگی مشغول شود؟! 9-آقای ماکان که نامزد مرحومه معرفی می شود در حالی که یکبار به خواستگاری ندا رفته بوده است چه نقشی دراین قصه داشته که بعدازحادثه باشیمون پرز عکس یادگاری میگیرد؟ اینها همه ازپیش تعیین شده نبوده؟! 10-درمراجعه به منزل خانواده مرحومه وبرخوردشان بامعلم موسیقی ظاهرا\" ازمعلم ناراحتند. شاید رابطه معلم وشاگرد عادی نبوده!؟ نقش آقامعلم برای پیگیری وتعقیب ماجرا و... 0-ودرآخرانتخاب این دختر بااین نام وفامیل (کمی توجه بفرمائید)چه بوده؟! (325280)
 
schiller
۱۳۸۹-۰۳-۲۴ ۰۰:۱۹:۰۹
با سلام .
دوستان عزیزی که تمایل به دانلود این 8 قسمت ویدیو ی نحوه ی قتل ندا آقا سلطان دارند ، میتونید به آدرس زیر مراجعه کنید .

http://forum1.online-dl.com/showthread.php?p=113250#post113250

به نظر من فقط اندکی تعقل در اینکه ببینیم چه کسانی از این قضیه ذینفع شدند ، پرده رو از جلوی دیدگان ما برخواهد داشت .
و بی ظرفیتی کسانی در اونطرف آبها که معنی شهید رو نمیدونند و ... واقعا خنده دار یا گریه دار هست !!
موفق باشید . (325408)
 
islam_lover
۱۳۸۹-۰۳-۲۴ ۱۲:۰۰:۵۶
سلااام
باب منظور من اینه که تو این لینک هایی که شما ها میدین چیزی نمیشه دانلود کرد
راستی, به وبلاگ ما هم سری بزنید
ammariyon.blogfa.com (325550)
 
۱۳۸۹-۰۳-۲۸ ۰۱:۳۹:۱۳
مستند شبکه HBO رو نگاه کنید بسیار جالب است و با خانواده ندا مصاحبه می کند و گوشه ای از زندگی ندا را پخش می کند.
در قسمتی از این مستند اشاره ای به مستند راز قتل ندا که از شبکه برون مرزی ایران ( پرس تی وی ) که مرکز آن در تهران می باشد پخش می شود . دوستانی که می گویند صدا و سیما این کلیپ را پخش نکرده آن را ببینند . در این نظریه آمده ندا بازیگری کرده و با استاد موسیقی و آرش حجازی این فیلم را اجرا کرده و سپس بیان شد توسط سازمان منافقین خلق کشته شده در ادامه سناریو سازی نظریه دیگری نیز سفیر ایران در مکزیک مطرح می کند که سیا این عمل را انجام داده و در قسمتی دیگر می گویند این را بی بی سی انجام و در نهایت آرش حجازی انجام داده
خوب با این مستند آخری که زن کیف به دست هم اضافه شد به قبلی ها و باز هم و ................................ (327338)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.