نظر منتشر شده
۶۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 76774
آخرين اخبار از دادگاه كهريزك و كوي دانشگاه
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۳۲
بخش خبري الف

سازمان قضايي نيروهاي مسلح عصرچهارشنبه 9تير، نتايج رسيدگي به پرونده هاي متهمان بازداشتگاه كهريزك و كوي دانشگاه را اعلام كرد.

 

به گزارش الف متن كامل اطلاعيه اين سازمان به شرح زير است:

نتايج رسيدگي به پرونده‌هاي متهمان بازداشتگاه كهريزك و كوي دانشگاه

 

الف: پرونده بازداشتگاه كهريزك:

به دنبال صدور كيفرخواست عليه 12 نفر از متهمان پرونده بازداشتگاه كهريزك توسط دادسراي نظامي تهران كه در اطلاعيه قبلي اعلام گرديد، پرونده به دادگاه نظامي يك تهران ارجاع شد و رسيدگي به اتهامات متهمان با رعايت مقررات قانوني در جلسات متعدد دادگاه با حضور شكات،متهمين و وكلاي آنان صورت پذيرفت. طي اين جلسات اولياء دم، جمعي از شكات و وكلاي آنان به تفصيل شكايات خود را مطرح كردند و متهمان پرونده و وكلاي آنان نيز به طرح دفاعيات خود پرداختند.

پس از پايان رسيدگي، دادگاه بر اساس تحقيقات انجام شده،نظريات پزشكي قانوني و ساير مستندات موجود در پرونده، دو نفر از متهمان را به اتهام ايراد ضرب و جرح عمدي منتهي به قتل مرحومان اميرجوادي فر،محسن روح الاميني و محمدكامراني علاوه بر حبس، انفصال موقت از خدمت،جزاي نقدي،شلاق تعزيري و پرداخت ديه، به قصاص نفس و 9 متهم ديگر را حسب اتهامات منتسب به آنان،به تحمل حبس،پرداخت ديه،جزاي نقدي،انفصال موقت از خدمت و شلاق تعزيري محكوم نموده و يكي از متهمان نيز به دليل عدم احراز جرم،از اتهامات وارده تبرئه شده است.

حكم صادره غيرقطعي است و پس از طي مراحل قانوني به مرحله اجرا درخواهد آمد.

 

ب: پرونده حوادث كوي دانشگاه:

به دنبال وقوع اغتشاشات در خرداد ماه سال 1388 در كوي دانشگاه و تخريب اموال عمومي و درگيري آشوب گران با مأمورين انتظامي، جهت كنترل اوضاع و جلوگيري از اغتشاش و تخريب اموال عمومي، مأمورين انتظامي با رعايت مقررات وارد كوي دانشگاه تهران مي شوند.

در اين اثناء عده اي افراد متفرقه و غيرمسؤول وارد كوي دانشگاه شده و با اغتشاشگران درگير و متأسفانه بعضي از آنان وارد خوابگاه هاي دانشجويي شده و تعدادي از دانشجويان را مورد ضرب و شتم قرار مي دهند و به اموال عمومي و خوابگاه هاي كوي و لوازم شخصي دانشجويان خسارت وارد مي آورند.

به دنبال وقوع اين حادثه تلخ كه موجب تأثر شديد مقام معظم رهبري گرديد،سازمان قضايي نيروهاي مسلح در جهت انجام وظيفه قانوني خويش و با اخذ گزارش از مراجع ذي ربط، از جمله دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي، مسؤولين دانشگاه تهران و دفتر نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه تهران ، بر اساس ابلاغ ويژه ، پيگير موضوع شده و پرونده اي جهت رسيدگي به اتهامات عوامل ضرب و شتم دانشجويان و تخريب اموال عمومي و شخصي همچنين عوامل اصلي اغتشاش و آشوب در كوي دانشگاه تشكيل مي شود.در اين ارتباط تحقيقات جامعي از سوي دادسراي نظامي تهران انجام و تعدادي از متهمان شناسايي و تحت تعقيب قرار مي گيرند.

همزمان با رسيدگي به پرونده كوي دانشگاه تهران، پرونده تخريب در مجتمع سبحان نيز مورد پيگيري و رسيدگي قرار گرفت و تعدادي از عوامل دخيل در اين حادثه نيز شناسايي و مورد تعقيب قرار مي گيرند.

در مجموع بيش از 60 نفر تحت تعقيب قضايي واقع و در نهايت بر اساس اسناد،مدارك و شواهد موجود،دادسراي نظامي تهران 33 نفر از متهمان را مجرم شناخته و پرونده آنان را به دادگاه ارسال و در مورد ساير متهمان به دليل عدم احراز جرم، قرار منع پيگرد صادر كرده است.

 لازم به ذكر است، تحقيقات در مورد تعداد ديگري از عوامل اغتشاش در كوي دانشگاه ادامه دارد كه پس از تكميل تحقيقات،تصميم قضايي مقتضي اتخاذ خواهد شد.



 

 
 
امیر
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۱:۴۸:۳۵
این مساله می تواند اقدامی رو به جلو و قابل تحسین باشد اما به 3 شرط
1-این افراد باید به مردم معرفی شوند البته پس از حکم نهایی همانگونه که دادگاه متهمان انتخابات را علنی و از طریق صداوسیما پخش کردند حتی قبل از صدور حکم
2-مجازات این افراد به هیچ وجه جایگزین محاکمه افراد اصلی (همانهایی که در گزارش مجلس متهم شناخته شدند ) را نمی باشد .
3-هنوز حکم دادگاه تجدید نظر صادر نشده امیدوارم این دادگاه نظیر آنچه در 18 تیر 10 سال قبل انجام داد نکند
یادمان هست متهمان آن پرونده چطور تبریه شدند مگر یک سرباز صفر !
در این صورت نباید از حق گذشت و تشکر ننمود (332172)
 
unacquainted63
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۲:۰۷:۵۱
ایول بسی خوشحال شدیم، زنده باد جمهوری اسلامی (332186)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۲:۲۶:۱۵
لطفا اسامی را با عناوين اعلام کنند تا مردم متوجه شوند چه کسانی مرتکب جرم شده بودند؟ ضمنا آقايان ر و م چه نقشی داشتند؟ (332115)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۳:۳۶:۴۸
ببخشید تا حالا چندتا اغتشاشگر رو حکم اعدام دادید؟


چند نفر از افرادی که ابروی نظام را بردند را اعدام کردید؟تا انجا که می دانم چون صاحب پول و ثروتند باد وثیقه های 600 700 میلیونی همشون ازادند.

قوه قضاییه کاری نکند که قتل های زنجیره ای سران فتنه راه بیافتد!

بیایید محاکمه کنید اگر نمی توانید اجرای عدالت را به ملت بسپارید

به امید دادگاهی شدن م.م و م.ک (332217)
 
خودم
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۸:۱۷:۴۹
از الف تعجب میکنم اجازه میده همچین نظراتی منتشر بشه و از طرف دیگه نظرات مخالفان رو سانسور میکنه، وقتی ایشان می فرمانید:
\"قوه قضاییه کاری نکند که قتل های زنجیره ای سران فتنه راه بیافتد!\"
و الف چاپ میکند فقط باید تاسف خورد... (332326)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۰:۴۷:۱۱
متاسف باشی نباشی قوه قضاییه برای جلوگیری از قتل های زنجیره ای باید اینها (سران فتنه )رو محاکمه کنه.

اگه این کارو نکنه بعدا هزینه سنگین تری را پرداخت خواهد کرد.


پس حواسش را جمع کند.!!!!! (332458)
 
خودم
۱۳۸۹-۰۴-۱۲ ۱۴:۱۹:۵۹
دوباره الف چنین کامنتی را منتشر میکنه، شاید هم خود دست اندر کاران الف با همچین کامنتهایی هم نظر هستند!
خطاب به ناشناس: در سناریوی شما این اتفاقات خواهد افتاد: احتمالا بعدها هم دو سه نفر (به جرم قتلهای زنجیره ای) دستگیر می شوند محاکمه می شوند و به عنوان اصلاح طلبان افراطی معرفی می شوند!!! و بعد دو سه ماه هم آزاد میشن و پست و مقام می گیرند... (332800)
 
عمار
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۱:۵۵:۴۷
از جنس کلام شما فقط نقاق می باره ،این حرفهای شما میگه شما بیشتر از این که اصلاح طلب یا اصول گرا باشی به بیماری نفاق مبتلا هستی به این ظاهر می آیی از جانب یک جبهه سیاسی اظهار نظر می کنی و چرندیات خودتون رو به اسم همه منتشر می کنید.
قتل زنجیره ای رو به این افراد نسبت می دی که اگر در آینده اتفاقی افتاد دست ها به یک سمت گروه سیاسی نشانه بره و مظلوم نمایی شروع بشه.
برات متاسفم...
تعجب من از تایید این نظره...
اجرای عدالت در مورد اون افراد منافاتی با اجرای عدالت در مورد این افراد نداره...
شاید بشه گفت همان قدری که قتل های زنجیره ای دل رهبر انقلاب رو شکست این جنایت و حمله به کوی دانشگاه هم باعث نارحتی ایشون شد.
شما خیلی بیخود می کنید که در حالی که مملکت رهبر داره و ایشون قوه قضائیه رو مسئول رسیدگی به این مسائل کرده ،در کار این قوه دخالت می کنید ،اگر قرار بود که به دست مردم سپرده بشه پس قوه قضائیه رو جم کنیم و شما رو مسئول اجرای احکام اسلامی کنیم....!!! (332466)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۴:۵۷:۰۷
اتفاقا عامل قتل های زنجیره ای از شاگردان علی محمد دستغیب و عضو مسجد اتشی ها بود.همان طور که عطالله مهاجرانی از شاگردان علی محمد ذستغیب بود!!!!


حالا علی محمد دستغیب امروز کجا ایستاده؟
مقابل نظام.


اینها دوباره نقشه دارند که بکشند بندازند گردن نظام اسلامی.


خدا حفظ کنه خانواده دستغیب رو خصوصا سید مهدی که اجازه سخنرانی به خاتمی را در شاهچراغ شیراز نداد.و در مقابل علی محمد دستغیب ایستاد.




قابل توجه بعضی ها که فکر می کنند خانواده دستغیب با موسوی است! (332504)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۲ ۱۵:۱۵:۰۷
فكر نميكردم آقايوني كه با حمله به كوي دانشگاه و افكار متحجرانه و ضدولايت فقيه شان، موجب تأثر شديد مقام معظم رهبري گرديدند هم الف ميخوانند!

حاضرم قسم بخورم كه با اين افكار متحجرانه تان طرفدار آقا و ولايت فقيه نيستيد و گرنه با اينكارهايتان خون به دل آقا نمي كرديد و اين ندانم كاريها را به اسم اسلام و جمهوري اسلامي خميني در دنيا ثبت نمي كرديد. (332834)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۲:۲۹:۳۱
پس م چی شد ؟ ایول به این عدالت (332143)
 
.
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۰۵:۲۹:۳۰
نگاه کن! چرا باید مردم حتی از اسم بردن این آقا م {.....} واهمه داشته باشند؟
اینه جامعه شیعه علی؟! که مظلوم باید بدون ترس حرفش رو بزنه؟ حالا چه درست چه غلط...... (332430)
 
قلی میرزا
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۲:۳۲:۱۷
یعنی اون 4 نفر رو 2 نفر کشتن؟ (332192)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۲:۴۰:۴۲
خبر رو خوندی؟؟؟

2 نفر نه 12 نفر (332201)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۲:۳۵:۳۰
تشکر از مسئولین قضایی

انشالله که دیگر مسئله ای پیش نیاید که کسی از آن این چنین ضرر کند و حتی رهبری درباره آن بگوید جنایت

انالله مسئولین قوق قضائیه ولایت پذیر تر شوند و فرمان رهبری را زودتر اجرا کنند ؛ نه امروز که بیش از یک سال که از این ماجراهای تلخ گذشته (332195)
 
بیکار
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۲:۳۶:۰۵
انشالله بعد از مجرمان کهریزک دیگر نوبت مجرمان اصلی اشوب کشیدن خیابانهاست


پیش به سوی عدالت (332197)
 
دانشجوی عدالتخواه
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۲:۳۷:۵۵
خدا پدر و مادر سازمان قضایی نیروهای مسلح رو بیامزه
و انشالله که قوه قضائیه از اونها یاد بگیره و هر چی سریعتر قاضی م که بنا بر شواهد یکی از متهمان اصلی است، را در دادگاه قوه قضائیه ببینیم. (332194)
 
آرش
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۵:۲۵:۱۶
برادر همچین چیزی احتمالا اتفاق نخواهد افتاد که مسئولین بلند پایه مانند قاضی م و بسیاری از فرماندهان نیروی انتظامی پاسخگو باشند. در سیستم هایی که قدرت و ثروت حکمرانی میکند همیشه همین است که یقه چند نفر مجری پایین رتبه را میگیرند و سرشان را به سقف میکوبند و میگویند عدالت اجرا شد. اگر روزی قاضی م و آن سردار معروف نیروی انتظامی که میگویند دستی در آتش کهریزک داشت در این نظام جمهوری اسلامی محاکمه شوند من آنروز خودم حذب اللهی میشوم. (332262)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۱:۵۸:۵۳
نقدا سران فتنه برای محاکمه توی صف هستند که پروندشون از همه سنگین تره.
یک چیز دیگه من حاضرم تضمین بدم شما هیچ وقت حزب اللهی نمی شید چونکه هنوز نمی دونید حزب الله را حذب الله نمی نویسند و در ضمن بهانه همیشه وجود داره! (332468)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۴:۱۹:۵۸
عدالت یعنی محاکمه دو طرف با هم آن هم علنی (332248)
 
فاطمه خدا ترس
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۴:۴۳:۱۴
این ها را اعدام کنید تا دل ملتی شاد شود.ای کاش در گزارشتان از تاثر افراد نمی گفتید و به تاثر ملت هم بها می دادید.هر زمان آن ملیجک مورد مهر و محبت(همان م معروف به ق.شجاع!)اعدام شود, آنگاه می شود کمی امیدوار شد. (332264)
 
باران زده
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۴:۵۳:۳۰
منتظر دادگاهی شدن آقای دادستان اسبق آقای قاضی مر... هم هستیم (332270)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۰۵:۴۴:۱۰
ایول تو جرات کردی حرف دوم فامیلش رو هم بنویسی!
بقیه به حرف اول اکتفا کردند! (332434)
 
یک ایلامی
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۴:۵۸:۳۲
در یک حکم محکم تعدادی از حروف الفبا تحت عنوان نیروی خودسر ( یعنی آمر وجود داشته واز فرمانده یا مقام قضائی دستوری در کار نبوده ) که در شهادت تعدادی از جوانان دارای اسم وپدر ومادر مشخص با نام که دست ودیگر جوارحشان در کار بوده است محکوم شدند.این مزه استقلال بخش قضا را به عزیزان طرف دار غذا تبریک می گوییم. (332273)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۵:۴۴:۰۵
\"رهنورد\" و \"موسوی\"، طی چند ماه گذشته بارها از اعدام تروریست ها و عوامل پژاک و منافقین انتقاد کرده اند.
رهنورد اخیراً در حمایت از یک زن تروریست و خبر اعدام وی گفته است باید به جای اعدام افراد را ارشاد کرد. اعدام در بسیاری از کشورها حذف شده است.

در همین رابطه افکار عمومی منتظر شنیدن نظرات وی در قبال اعدام 2 متهم بازداشتگاه کهریزک است. آیا از نظر وی بهتر نیست به جای اعدام این دو، آنها را ارشاد کرد!؟ یا اینکه... (332289)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۶:۲۴:۳۴
اعدام نکنند نق می زنند
اعدام کنند باز نق می زنند
آزاد کنند نق می زنند
دادگاه بگذارند نق می زنند..
به کدام ساز باید رقصید ؟
کینه و توطعه برای ملت و احمدی پایانی ندارد. گفتند من سرسخت ترین کاریکاتوریست ایرانی بودم که با ایران مخالفت می کردم حالا چرا عوض شدم ؟
من بیمار نیستم احمدی اهداف مثبتی دارد دلسوز است و من حمایت می کنم
اگر خاتمی برگردد و سرکار بگذارد مخالفت خواهم کرد . (332298)
 
آرشام
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۲۰:۲۸:۴۸
جناب حاجي بابا بهتر نيست برگردي ايران واز اينجا احمدي نژاد و حمايت كني نه از كانادا ضمنا شما كه اينقدر از غرب تنفر داري ميشه بگي چرا هنوز اونجايي (332357)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۰۰:۲۹:۲۹
چی کار دارین، بگذار نق بزنند. دور همی خوش میگذره. (332398)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۰۵:۴۲:۱۱
حالا چرا تو همه کامنت هات ایقدر من من می کنی!
داداش یه کم خودتو زیاد تحویل نمی گیری؟!
می دونی ما هم واسه خودمون کسی هستیم ها......

راست می گی درج کن (332433)
 
نا شناس
۱۳۸۹-۰۴-۱۲ ۱۲:۴۸:۰۹
شما اول برگردبه کشور خودت بعدا دفاع کن...رفتی اونوردنیا میگی لنگش کن؟ (332752)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۶:۳۱:۱۷
مامور خلاف کرده چه ربطی به فرمانده ارتش داره ؟یا نظر ندهید یا چهار تا کتاب بخوانید یا بروید دنبال کار خود هر باجی خانمی شده سیاستمدار و خبرنگار و دانشمند نه از قانن می دانند نه اقتصاد دنیا نه استعمار نه جنگ و توطعه نه ....از روی باد شکم پشت کامپیوتر ...حوصله آدم را خراب می کنید (332299)
 
خودم
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۸:۲۰:۳۱
شما خودت رو ناراحت نکن! من فقط برای خواندن نظرات و تحلیلهای شما در زیر \"همه\" خبرهای الف میام اینجا، اینه که به کارت ادامه بده و ملتی رو خوشحال کن! (332329)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۹:۲۰:۲۳
برادر گرامی!
شما اول املای صحیح کلمات \"قانن\" و \"توطعه\" را یادبگیر بعد دیگران را به خواندن کتاب توصیه کن (332341)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۲۳:۴۸:۲۲
شما توی کانادا خیلی بهت بد می گذره، منم تو ایران می خوای جاهامونه با هم عوض کنیم؟ (332390)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۰۱:۳۹:۳۹
اگه قرار باشه مافوق اونم تو شرایط بحرانی از زیر دستاش خبر نداشته باشه پس چرا باشه؟ یه عده سرباز بزارین بگین هر کاری خواستین بکنین!!
مافوق ها بدلیل اهمال و کنترل نکردن و سرکشی نکردن از اوضا باید محاکمه بشن.
نکته بعدی اینکه مگر بدون دستور مافوق می شود همچین جنایاتی انجام داد؟ و یا مگر کسی نبوده تا جلو این جنایات رابگیرد یا حداقل به فرماندهان خبر دهد؟ (332416)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۰۵:۳۵:۴۶
مودب حرف بزن آقای....... از الف انتظار ندارم که یک همچین نظراتی رو درج کنه!
یا این کامنت منو هم زیرش می زنی یا اینکه این نظر بی ادبانه و خودخواهانه که جوری حرف زده که انگار فقط خودش آدم رو حذف می کنی!

از استرالیا ، سیدنی (332431)
 
صبا
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۰۵:۳۸:۵۹
این اخبار خیلی سربسته هستش، این باعث می شه بیشتر توش حرف در بیاد!
آخه اسمشون ، درجه شان و.........،
چی بگم اینطور به نظر می یاد که با ابن جور محاکمه نمی شه اذهان عمومی رو قانع کرد! (332432)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۶:۳۴:۳۷
امروز روز تولد کانادا است و همه خوشحال سرمایه دار ها شما از ما یاد بگیرید (332300)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۱۷:۵۸:۳۱
به امید مجازات موسوی و خاتمی ها و آقازاده ها
جرم موسوی ایجاد فضای نا امن در غالب دعوت به راه پیمائی ها بدون مجوز . اسرار بر راه پیمائی و ایجاد نا امنی اجتماعی که سبب این همه گرفتاری و کشته شدن و صدمه زدن به اموال مردم شده است.
بی توجهی به فرمان رهبر.
با داشتن سابقه حکومت داری از روی امن و برای تخریب ایران چرا اقدام کرده و می کند ؟
چرا برنامه درستی ندارد ؟
چرااز شبکه مافیائی آقازاده ها و خبری غربی و دشمنان ایران کمک گرفته و به آنها اعتراض نکرده است ؟
جرم خاتمی
هشت سال سکوت در مقابل مافیای غارتگر آقا زاده ها ؟
فراری دادن هنرمندان و بیشترین شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی ؟و دانشجویان ؟
گسترش دروغ و برقراری رابطه با اجنبی و انگلیس ؟
هدف چه بوده است؟
جرم کروبی
ایجاد مافیای ثروت در مجلس آن زمان که من خودم در جریان آن بودم می آمدم مجلس ...
بنیاد شهید و پول شوئی ها ؟
پس چرا کسی جواب گو نیست ؟ (332318)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۲:۰۱:۲۷
شما که استفاده‌ی درست از علامت سوال را فرا نگرفته‌اید پیشنهاد می‌کنم در استفاده از آن اینقدر پافشاری نکنید ! (332469)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۲۰:۳۷:۵۲
جای میرحسین.م و مهدی.ک بودم با دیدن چنین عدالتی، الساعه می‌رفتم دادگاه به جرایمی که بعد انتخابات انجام دادم اعتراف می‌کردم. (332361)
 
مظلوم
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۲۰:۳۸:۵۰
عجب دنیای جالبی شده محاربین عفو می خورن وخاطئن زهر بالاخره دوره دوره آخروزمونه دیگه (332362)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۴-۱۰ ۲۳:۰۷:۰۱
پس تکلیف م... و ک.... چی میش ه که باعث همه این بدبختی ها شدن
چرا وقتی نوبت حکم اونا میشه قوه قضاییه ساکت میشه (332385)
 
ما منتظریم
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۰۰:۲۵:۵۳
ما منتظر چند اعدام درست و حسابی هستیم تا قدری دلمان خنک شود. (332396)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۰۲:۱۱:۴۴
چرا این دادگاه ها مشابه سال گذشته به صورت علنی برگزار نشد؟ چرا اسامی هنوز مشخص نیست؟ (332421)
 
ما در انتظاریم
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۰:۱۲:۲۷
ما منتظر اعدام هستیم.باور کنید هنوز درد... (332447)
 
مجيد
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۰:۱۴:۴۳
چطوريه كه نام خود و پدر و پدربزرگ دستگير شدگان اعتراضات رو اعلام مي كنيد و صد بار از تلويزيون تصويرشون رو پخش مي كنيد ولي اين آقايون اسم ندارند ؟!! پس قاضي ( م ) كجاست ؟ اين بود عدالت ؟؟ اشكال نداره با اين كارها دست كساني كه دم از عدالت مي زنند براي معدود افرادي كه هنوز به راستگوئي سيستم حكومتي باور دارند باز ميشه . مردم نادان نيستند . لطفا به شعور مردم بيش از اين توهين نكنيد . (332449)
 
hajiagha2
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۰:۴۸:۴۰
ممنون از آقای Hajiagha که شفاف سازی کردن و همه مجرمین در طول 30 سال انقلاب رو در یک عملیات شناسایی کردن!
از همه جالب تر قسمت جرم خاتمی بود!!! یشترین شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی ؟و دانشجویان ؟!!!!! واقعاً از سر حق و عدالت حرف می زنی! احسنت به اون حکومتی که جوانانی مثل شما رو پرورش داد. (332460)
 
داودفرهی
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۴:۱۸:۳۵
بسمه تعالی
باسلام
برادر ویا خواهر گرامی که زحمت انتخاب کامنتها را دراین سایت متقبل شده ای .البته امر بسیار مشکل و حوصله طلبی است ولی دوسوال
1- انچه ازان بعنوان استاندارد نوشتاری نام میبرید درکجای این کامنت هویداست کسی که فرق بین اتهام وجرم را نمیداند فقط وفقط به استناد اینکه به موسوی - خاتمی و کروبی توهین کرده است کامنتش قابل درج است درکامنت قبلی که حتما استاندارد نبوده ودرج نگردید گلایه کردم که پشتیبان ای اقا کانادایی در الف کیست که هر چرت پرتی که از ایشان تراوش میکند درج میگردد
خواهشمندم از سر حوصله یک بار این سه کامنت ایشان را مطالعه نمایید !! شاید استانداردها عوض شده و ما بیخبریم
عمده مخاطبین شما هم وطنان فرهیخه ای هستند که علاقمندند فعالیتشان را در سایت های داخلی خودمان ادامه دهند صواب وصلاح نیست انان را ناامید کنیم باتشکر (332502)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۶:۰۰:۲۰
اگر ترس از زندان کهریزک نبود شورشهای خیابانی هنوز ادامه داشت و حمله به پایگاههای بسیج و شاید بجای زیر کردن افرا دارای محاسن جنگ مسلحانه در خیابان (332517)
 
As
۱۳۸۹-۰۴-۱۲ ۱۴:۵۷:۵۷
اين ايده اي كه شما داريد ، نشان ميدهد حكومت به صورت برنامه ريزي شده از چنين اتفاقي حمايت كرده است، اونوقت بايد ديد با همين ايده چند كشته خياباني كافي بود تا معترضين از ترس به خيابانها نيايند ؟ (332822)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۷:۱۰:۲۸
اسامی متهمین و نوع اتهام آنان چه بود (332526)
 
shahab
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۱۹:۱۶:۱۹
به نام خدا
به نظر می‌آید به بعد آموزش نیروهای ویژه در برخورد با پدیده‌های ناگهانی اجتماعی و چگونگی آرام‌سازی گروه‌های معترض و نیز مهار احساسات و آرامش زایی در افراد یگان‌ها در چنین صحنه‌ها و لحظه‌های حساس کم‌تر توجه گردیده است. لازم و ضروری است که‌با استفاده از افراد باسابقه و با تجربه در نیروهای انتظامی و نیز مشاوران زبده‌ ضمن آموزش‌های کلاسی،تمرین‌های عملی(مانورگونه) نیزبرای نیروها در نظربگیرند. اگرهم اجرا می‌شود،نیاز به بازنگری دارد. (332543)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۴-۱۱ ۲۱:۲۳:۴۸
اشتباه نباید تکرار کرد تا دشمن شاد شود
من دوست کمونیست دارم دوست مخالف احمدی نژاد دارم امروز آمد فکر کرد من الان عصبانی می شوم صورتش را بوسیدم
از بچه های جبهه یاد گرفتم
آنها قلب من را خریدند همه هنر شعر نقاشی فیلم و فدای آنها
ما هیچ برای این عزیزان نکردیم
اگر من شهردار تهران بودم زیبا ترین مجسمه دنیا را برای شان به یاد آنها می ساختم
با هیچ زبانی نمی شود از آنها تشکر کرد
مهر بان باشید به خود و دیگران
خدا می بیند قسم می خورم که خدا وند نزدیک تر از صدای نفس های شما به
خود شما است.
بترسید از جواب دادند (332573)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۲ ۰۸:۳۵:۲۴
به امید نابودی فتنه و فتنه گران در هر لباسی اصلاح طلب یا اصولگرا و هر صنفی نماینده مجلس یا اقشار دیگر بسیجیان عزیز در صنجنه باشید نترسید از ترفند جدید بعنوان نیروی خودسر (332661)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۲ ۰۹:۳۵:۲۹
جالب است کسی از سبزها و قوه قضاییه پاسخ نمی دهد که چرا مرتکبین اصلی حوادث و اغتشاشات پس از انتخابات محاکمه نمی شوند و لی این حضرات با پررویی دم از عدم عدالت در صورت محاکمه .... و .... و .... می شوند؟؟ آقایان تصویری مظلوم و بی گناه از مقتولین ساخته اند که انگار مظلوم ثانی تاریخ این آقاین بوده اند. یادمان نرود که این حضرات در آشوب های 18 تیر دستگیر شده بودند آشوبهایی که بعد از سخنان مقام معظم رهبری انجام شده بود و اتمام حجت لازم انجام شده بود خوب پس این حضرات مجرم بوده اند و باید به جرم آنان دادگاه رسیدگی می کرد حالا در حالی که مجرمین آشوبها را آزاد می کنند دارند مجرمین این پرونده را اعدام می کنند خیلی جالب است (332671)
 
سید
۱۳۸۹-۰۴-۱۲ ۱۰:۰۴:۰۴
هر وقت شنیدید که مدیران و سران یک کشور در بازدید از جائی مثل کارخانه ها یا اداره جات و ... مانند دیگران در آخر صف منتظر نوبت غذا و خرید و دسشوئی رفتن شدند معلوم میشود که عدالت امام علی(ع) در راه است. (332680)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۴-۱۲ ۱۰:۲۱:۲۴
سرکار فکر کنم فراموش کرده اید که در این مملکت حرف از عدل علی میزنند . داستان حضرت با یتیم ها و سر در تنور کردن ایشان را به یاد آورید نامه حضرت به مالک اشتر و فرمانده هان خود را مطالعه کنید از این حرفها بلغور نمی فرمائید . (332685)
 
mohammad
۱۳۸۹-۰۴-۱۲ ۱۲:۴۳:۵۵
انشاالله (332749)
 
جعفر
۱۳۸۹-۰۴-۱۲ ۱۹:۱۹:۲۹
جالب است کسی از سبزها و قوه قضاییه پاسخ نمی دهد که چرا مرتکبین اصلی حوادث و اغتشاشات پس از انتخابات محاکمه نمی شوند و لی این حضرات با پررویی دم از عدم عدالت در صورت محاکمه .... و .... و .... می شوند؟؟ آقایان تصویری مظلوم و بی گناه از مقتولین ساخته اند که انگار مظلوم ثانی تاریخ این آقاین بوده اند. یادمان نرود که این حضرات در آشوب های 18 تیر دستگیر شده بودند آشوبهایی که بعد از سخنان مقام معظم رهبری انجام شده بود و اتمام حجت لازم انجام شده بود خوب پس این حضرات مجرم بوده اند و باید به جرم آنان دادگاه رسیدگی می کرد حالا در حالی که مجرمین آشوبها را آزاد می کنند دارند مجرمین این پرونده را اعدام می کنند خیلی جالب است.

عزيز دل نه شما ونه نيروي انتظامي و بسيج وسپاه و لباس شخصيها هيچكدام نميتوانند تشخيص دهند كه كسي گناهكار است پس از پيش خودتون فلسفه بافي نكنيد ضمن اينكه خودتون هم در اين پيام داريد كه خيلي ها ازاد شدند پس اين يعني بي گناه قصاص قبل از جنايت ممنوع اگر هم دوست داري با هم مناظره داشته باشي اينم ميل من jafar322@yahoo.com (332922)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۳ ۱۱:۵۵:۲۰
آقای باسواد کتابخوان اولا قالب در اینجا صحیح است و نیز اصرار به معنای پافشاری است و اسرار به معنای رموز . بهتر است کمی مطالعات خود را افزایش دهید و یا حداقل به همان کاریکاتور کشیدن بپردازید. (333105)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۱:۲۷
از شما خواهشمند هستم که اسامی آنان را اعلام کنید که یک وقت شبحه ای برای کسی پیش نیاید. (333108)
 
۱۳۸۹-۰۴-۱۳ ۱۷:۰۴:۵۷
... بنابر حکم دیگری قاضی م.ر.ت.ض.و.ی نیز به 10 سال ارتقا سمت و دریافت 5 سال پاداش اجباری محکوم شد. این حکم قطعی و غیر قابل اعتراض است. (333227)
 
م.ا
۱۳۸۹-۰۴-۱۳ ۲۳:۰۴:۰۵
سلام
براي كيفر متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم در همه كشور ها ار جمله ايالات متحده زندانهايي شبيه كهريزك وجود دارد كه در آن به بازداشت شدگان كه اكثراً شرور هستند چنان حالي مي دهند كه ديگر فكر شرارت به سرشان نزند .
در اين قضيه اعدام دو زندان بان ، اعدام كساني است كه امنيت را براي مردم بي گناه تأمين مي كردند . از اين بع بعد زندان بانان اشرار را ناز خواهند كرد !
كشته شدن سه دانشجو در اين زندان فقط يك مقصر دارد ، قاضي اي كه حكم رفتن اين سه نفر به كهريزك را صادر نمود .
من با اعدام اين دو انسان مخالفم. (333300)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.