توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 76872
آغازبه‏کارنمایشگاه دانشجویی نجات غزه+عکس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۱۹
نمایشگاه دانشجویی «نجات غزه» در پارک دانشجو (چهارراه ولیعصر) آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برپا شده است، برنامه های متنوع برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است.  علاوه بر 3 نمایشگاه دیویزیون (تحریم کالاهای صهیونیسیتی)، ایرانی کشی، و نقش سازمان ملل در جنایات غزه، بخش های مختلف نمایشگاه شامل میزهای کتاب و نرم افزار نیز مورد بازدید مردم تهران قرار می گیرد.

تابلو مقالاتی که دور تا دور نمایشگاه با موضوعات مختلف قرار داده شده است، از پربازدیدکننده ترین بخش های این نمایشگاه است. پخش فیلم، توزیع نشریات و گعده های دانشجویی، ثبت نام اعلام آمادگی برای اعزام به غزه، جمع آوری کمک های مردمی، امضای طومار حمایت، و بخش بلوتوث کلیپ های مقاومت از دیگر قسمت های این نمایشگاه است.

همچنین نمایشگاه دانشجویی نجات غزه، هر روز میزبان میهمانانی از مسئولین کشور (به خصوص نمایندگان مردم تهران در مجلس و شورای شهر)، و اساتید و صاحب نظران حوزه ی صهیونیسم و خاورمیانه است، که ضمن سخنرانی، به پرسش های مردم پاسخ می دهند.




































 




 




 




 




 




 



 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.