توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 77332
10 گوشي برتر دنيا
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۵۹
از آنجايي كه اين روزها علاقه مردم به خريد گوشي‌هاي هوشمند افزايش يافته كارشناسان در آخرين بررسي خود ليست 10 گوشي برتري كه قابليت‌هايي بيش از يك تلفن‌همراه را در خود جا داده‌اند، انتخاب و معرفي كردند.

به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، رايانه‌هاي قابل‌حمل اين روزها جايگزين رايانه‌هاي روميزي شده‌اند كه تا كاربران در هر مكان و زماني بتوانند به نيازهاي الكترونيكي و ديجيتالي خود پاسخ گويند.
از آنجا كه حمل لپ‌تاپ‌ها در هر مكاني ممكن است و اندازه بزرگ آن‌ها در برخي مواقع باعث بروز مشكل مي‌شود، طي چند سال اخير نسل جديد آن‌ها با نام نت‌بوك و با اندازه كوچكتر روي كار آمده است تا مشكل حمل‌ونقل نيز در افرادي كه زياد سفر مي‌كنند برطرف شود.
اما به جز اين رايانه‌هاي قابل‌حمل،‌ برخي گوشي‌هاي هوشمند وجود دارند كه فارغ از قابليت‌هاي موبايلي خود مي‌توانند امكانات رايانه‌اي را نيز در اختيار صاحبان خود بگذارند و به عبارت ديگر، به عنوان يك رايانه جيبي پيشرفته و كامل مورد استفاده قرار گيرند.
از آنجايي كه اين روزها علاقه مردم به خريد گوشي‌هاي هوشمند افزايش يافته است، كارشناسان مركز PC World در پي آخرين بررسي خود ليست 10 گوشي برتري كه قابليت‌هايي بيش از يك تلفن‌همراه را در خود جا داده‌اند، انتخاب و معرفي كرده‌اند كه ليست آن‌ها در زير آمده است.
مدل 32 گيگابايتي گوشي هوشمند آيفون 4 ساخت شركت اپل: اين گوشي هوشمند نسبت به مدل پيشين خود بسيار ارتقا يافته و امكانات داخلي پيشرفته آن باعث شده است تا كارشناسان اين محصول را بهترين دستگاه ديجيتالي جيبي براي انجام فعاليت‌هاي رايانه‌اي بدانند. سرعت بالاي پردازش اطلاعات و قابليت‌هاي اينترنتي مهم‌ترين دليل براي انتخاب اين گوشي محسوب مي‌شود.
EVO 4G شركت HTC: اين دستگاه نخستين گوشي هوشمند دنيا محسوب مي‌شود كه قابليت پشتيباني از شبكه مخابراتي 4G و امكانات قابل ملاحظه بي‌سيم آن از جمله اينترنت پرسرعت را در خود جا داده است. اين گوشي هوشمند پرقدرت شامل انواع امكانات چندرسانه‌اي مي‌شود و طراحي زيبا، بدنه باريك و امكانات اينترنتي پيشرفته از مهم‌ترين قابليت‌هاي آن به حساب مي‌آيد.
Droid X موتورولا: اين گوشي هوشمند چندرسانه‌اي با قابليت بازپخش فايل‌هاي تصويري در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد و مهم‌ترين قابليت آن اتصال بي‌سيم و پرسرعت به شبكه‌هاي محلي و بين‌المللي است.
Droid Incredible شركت HTC: اين محصول يكي از پيشرفته‌ترين گوشي‌هاي هوشمند موجود در بازار مبتني بر سيستم‌عامل اندرويد محسوب مي‌شود. اين گوشي همراه با نمايشگر لمسي باكيفيت، رابط كاربري هوشمند و پردازنده پرسرعت در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد.
Nexus One گوگل: روي اين گوشي هوشمند نمايشگر باكيفيت AMOLED نصب شده است و از ديگر امكانات قابل ملاحظه آن مي‌تواند به پردازنده پرسرعت، كليه امكانات اينترنتي جست‌وجوگر گوگل و سيستم‌عامل اندرويد اشاره كرد.
Droid شركت موتورولا: اين محصول نخستين گوشي هوشمند موجود در بازار مبتني بر سيستم‌عامل "اندرويد 2 " است و قابليت‌هاي اينترنتي پيشرفته آن را از محصولات مشابه متمايز مي‌كند. براي اين گوشي نمايشگر لمسي باكيفيت 7/3 اينچي در نظر گرفته شده است و كاربران با صفحه‌كليد سخت‌افزاري آن مي‌توانند متن‌هاي طولني را به راحتي تايپ كنند.
مدل 32 گيگابايتي گوشي هوشمند آيفون 3GS اپل: اين گوشي هوشمند سومين نسل از سري گوشي‌هاي هوشمند آيفون محسوب مي‌شود و از مهم‌ترين قابليت‌هاي آن مي‌توان به اجراي برنامه‌ها با سرعت بالا، دسترسي به انواع امكانات تجاري و سازماني و قابليت‌هاي جديد نسبت به مدل قبلي اشاره كرد.
بلك‌بري Bold 9700 شركت RIM: اين گوشي هوشمند بهترين محصول سري گوشي‌هاي بلك‌بري محسوب مي شود و همراه با قابليت‌هاي فراوان براي كارمندان و مديران عرضه مي‌شود. براي اين گوشي صفحه‌كليد سخت‌افزاري نيز در نظر گرفته شده است.
Palm Pre شركت Palm: اين گوشي هوشمند شامل صفحه‌كليد سخت‌افزاري كشويي مي‌شود و امكانات نرم‌افزاري پيشرفته، قابليت ارتقا حافظه داخلي به ميزان زياد و سيستم‌عامل مبتني بر فضاي وب مهم‌ترين امكانات آن را تشكيل مي‌دهند.
Cliq موتورولا: اين گوشي هوشمند با زيبايي خاصي طراحي شده است و براي آن دسته از كاربراني كه علاقمند به حضور در شبكه‌هاي اجتماعي هستند، بسيار مناسب است. اين گوشي رابط كاربري پيشرفته MotoBlur را در خود جا داده است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.