نظر منتشر شده
۳۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 79595
دروغگویی را به خصوصیات جریان انحرافی اضافه کنید
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۳۸






کیهان امروز نوشت: در پي يادداشت روز دوشنبه كيهان - 89.5.11 - با عنوان «آنجا چه خبر است؟!» كه در آن ضمن تاكيد بر ضرورت گردهمايي ايرانيان مقيم خارج از كشور نسبت به هويت برخي از دعوت شدگان، سوابق سوء چند تن از دست اندركاران برپايي همايش و نمونه هايي از تناقض اين همايش با ارزشهاي اسلامي و انقلابي و منافع ملي انتقاد شده بود، دست اندركاران همايش كه ظاهراً هيچيك از چند مورد اعتراض در يادداشت كيهان را قابل انكار نمي دانستند و از سوي ديگر دست خود را رو شده مي ديدند، در اقدامي ناشيانه - كه خنده دار نيز هست - ابتدا دعوت از هوشنگ اميراحمدي را انكار كردند ولي از آنجا كه حضور وي در همايش قابل انكار نبود، دست به ترفند ناشيانه ديگري زده و اعلام كردند هوشنگ اميراحمدي به دعوت مسئولان همايش به ايران نيامده است و روزنامه دولتي ايران در شماره ديروز خود از قول اسفنديار رحيم مشايي، جانشين رئيس جمهور در شوراي ايرانيان خارج از كشور كه مسئوليت برپايي همايش و دعوت از ميهمانان را بر عهده دارد، نوشت «حضور اميراحمدي ربطي به نهاد رياست جمهوري ندارد»! و توضيح نداد كه مگر همايش ياد شده، حمام عمومي است كه هر كس بتواند بدون دعوت قبلي سرش را پائين انداخته و وارد آن شود؟! و اگر چنين است، آنهمه هزينه هنگفت - از كيسه بيت المال - براي حفاظت و تأمين امنيت همايش و صدور كارت ويژه ميهمانان و... براي چه بوده است؟



كيهان قبل از ورود هوشنگ اميراحمدي به خبر دعوت وي از سوي مسئولان همايش دست يافته بود و حتي نسخه اي از دعوتنامه اي كه دبيرخانه همايش در تاريخ 7 جولاي 2010 - 16تيرماه 1389 - از طريق ايميل براي هوشنگ اميراحمدي ارسال شده بود را در اختيار داشت ولي ترجيح داديم تا پايان همايش از انتشار آن خودداري كنيم. اما، اكنون كه آقاي مشايي دعوت از وي را انكار مي كند، متن دعوتنامه را براي ارزيابي ميزان صداقت و راستگويي آقايان به دست چاپ مي سپاريم.





گفتنی ست، مهمان ویژه همایش مذکور قبل از این صحبت هایی به شرح زیر داشته است:

«... مسئولين حكومت عقب افتاده و خونخوار جمهوري اسلامي ايران عليه هر آنچه ايراني و انساني است قيام كرده و قصد دارند نام ميهن را به قهقرا ببرند و در اين راه از هيچ خرابكاري و قتل و جنايتي ابا نخواهند داشت»! و يا «... اسلامي بودن براي ما محدوديت ايجاد كرده است و ميدان عمل ما را براي اين كه جايگاهي در جهان حاضر پيدا كنيم مشكل كرده است. مثلا سياست ضداسرائيلي ما...»! و یا «اگر بخواهيم حركت اصلاحي خود را از قانون اساسي شروع كنيم و جلو برويم بايد بتوانيم در آينده نزديك ولي فقيه را تحمل كنيم و در عين حال در جهت تغيير قانون مربوط به آن بكوشيم».

مشایی که همواره برای دفاع و توجیه انحرافات خود پشت رییس جمهور سنگر می گیرد این بار نیز گفته بود، کسانی که امیراحمدی را دعوت کرده اند قصد دارند علیه رئیس جمهور، جنگ روانی راه بیاندازند.

 
رحمانی
۱۳۸۹-۰۵-۱۴ ۲۱:۵۸:۳۸
نمی دانم دلیل انتشار این اخبار و مشابه آن که حاکی از وجود یک خط انحراف در نظام است، چیست اما اگر می خواهید بفرمایید که جریانی انحرافی وجود دارد که رییس جمهور ارتباطی با آن ندارد، اشتباه می کنید. روشنبینان از همان دور اولیه ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد بر شبه فرقه ای بودن و مشکوک بودن این جریان خبر دادند ولی متاسفانه جریانات انتخاباتی و فتنه پس از آن به کمک این فرقه آمد و شناخت آن را کمی مشکل تر کرد. اگر می خواهید واقع بینانه قضاوت کنید، آقای احمدی نژاد را که سخت مرید مشایی است از این جریان جدا نکنید و اگر هم جدا کنید مهم نیست، زمان همه چیز را روشن خواهد کرد. (342782)
 
president
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۳:۵۶:۳۶
در اطراف دکتر احمدی نژاد جریانات دیگری هم وجود دارند، مانند صفار هرندی، الهام، باقرلنکرانی، فتاح و . . . چرا آن ها را نمی بینید؟
اتفاقا شمایی که فقط رئیس جمهور را به مشایی محدود می کنید، دروغ می گویید و مشخص است که با غرض ورزی این حرف ها را می زنید.
آیت الله حائری که از نزدیک با رئیس جمهور سر و کار دارند هم به شدت این گزاره \"احمدی نژاد را که سخت مرید مشایی است\" را رد می کند، اما شما چون می خواهید دروغ بگویید دائما در حال تکرار آن برای جوسازی هستید.
سخنان دکتر در همدان و عدم شرکت او در مراسم دف زنی همین همایش خارج نشین ها نشان می دهد که چه تفاوت عمیقی بین رئیس جمهور و اکثر جریان های حامی او با مشایی وجود دارد.
آن هایی که دلشان برای کشور و انقلاب می سوزد، چشم خود را بر این تفاوت بزرگ نمی بندند و سعی می کنند در کنار خوبی های متعدد رئیس جمهور، این یک عیب او را برطرف کنند. اما آن هایی که کین کورشان کرده است، می خواهند هر دوی آن ها را با هم به دره پرتاب کنند که کاملا اشتباه است. (342908)
 
یک دوست
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۶:۵۲:۰۵
شما یا خبر ندارید یا خودتان را به بی خبری می زنید اقایان الهام ،صفار ،لنکرانی ،فتاح و حائری همه شان از اطراف اقای احمدی نژاد طرد شدند (به طرز توهین امیز) (342971)
 
president
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۳:۵۹:۱۴
بخشی از نوشته جدید حسین قدیانی :

- هنوز هم یک موی سر احمدی نژاد را ولو با وجود مشایی، به کل دنیای گند و متعفن خواص بی بصیرت نمی دهم ولی بدون وجود مشایی، یک ذره از خاک کفش رئیس جمهور عزیز را به این افراد آلوده به دنیا نمی دهم.
- به نظر من مشایی همان اندازه بی بصیرت است که قالیباف و رضایی و لاریجانی و مسیح مهاجری و علی مطهری و …
- هنوز هم اصلی ترین و متعصب ترین هواداران دکتر احمدی نژاد، همان کسانی هستند که برای روی کار آمدن ایشان، بی هیچ مزد و منتی از شب و روز خود گذشتند و امروز البته منتقد مشایی اند. به دیگر سخن؛ اتفاقا کسانی که به مشایی به خاطر اشتباهاتش و نه چیزهای دروغ و آبکی، خرده گرفته اند، هنوز هم مهمترین هواداران رئیس جمهور محبوب و مردمی اند.
- و اما به راستی چه باید کرد؟ فعلا بهتر است به چه باید گفت، بپردازیم؛
۱- مشایی مسئله درجه اول ما نیست. اصلا این موضوع، اینقدرها مهم نیست. مشایی، فعلا یک خطاست و اگر این خطا تبدیل به خط شود، چو فردا شود فکر فردا کنیم. ما در پر کردن دندان عقل، چیزی که زیاد داریم دندان پزشک اما در درآوردن دندان لق، چیزی که زیاد داریم انبر!

۲- نوشتن همه خطاهای یک گروه به پای رئیس جمهور، نه منطقی و نه شرعی است. ولو آنکه دکتر به یک فرد یا یک گروه اعتماد بیش از حد داشته باشد، نمی توان و نباید همه رفتار و گفتار ایشان را به پای خادم ملت نوشت.

۳- عدم اشاره به خوبی های منحصر به فرد این دولت مردمی و شخص رئیس جمهور محترم، مصداق بارز کفران نعمت است. دولت عدالت محور اگر یک مشایی دارد اما هزاران مدیر مردمی دارد.

۴- و در نهایت رئیس جمهوری که از وزرایش پیمان ولایت و عهد مصداق آن یعنی رهبر عزیزمان را گرفته و ایشان را قسم به ایستادگی پای پرچم “آقا” داده است، قطعا خوابهای پریشان را آشفته خواهد کرد. سخنان دیروز خادم ملت و محبوب قلوب پابرهنه ها در دیار شیخ الرئیس دگر بار نشان داد که رئیس جمهور ما ستاره پر نور حضرت ماه است و بی شک عمار یار. اغیار به اندازه کافی دارند این عمار را می زنند، پس ما اگر یک بار احمدی نژاد را نقد می کنیم، بار تمجید از خادم ملت را خودمان هم بر دوش می کشیم تا رئیس جمهور بهتر از قبل بداند که ما هم مثل اهالی همدان مثل آن پیرزن کمر قوز کرده لیف فروش، قدردان روز و شب کار کردنهای دولت خدمتگزار هستیم. فرق دارند؛ دولتمردانی که می خواستند فقرا را، پابرهنگان خمینی را به بهانه توسعه و اصلاحات، از صحنه محو کنند، با ملتمردانی که همسفره فقرا هستند و به فکر سهام عدالت. خسته نباشی دکتر. ما ممنون خدمات دولت شما در همدان و جای جای ایران هم هستیم. حالا سایت فلان و خبرگزاری بهمان برود “سوت” بزند! (342909)
 
مرضیه
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۶:۴۳:۰۵
در پاسخ به president


دندان عقل را پر نمیکنند ! در می آورند .....بقیه مطالب شما هم به همین مقدار آبکی و عوامانه بود (342966)
 
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۰۰:۲۵:۵۱
ببینید دروغگویی به کجا رسیده که کیهان در این قائله در جانب حق قرار گرفته ! هر 999 سال یکبار این اتفاق شگفت انگیز برای کیهان می افته : راستگویی !

آقا من میگم اگه در اسلام تقیه نبود اصلا آقای مشائی منکر نمی شدن ، شاید ایشون تقیه فرمودن ! (342802)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۵-۱۹ ۰۱:۴۵:۴۹
خوب، مطلبتون خوبه! فقط لطف بفرماييد دقت كنيد كه قائله اشتباه است! درستش: غائله است! (344477)
 
فکر نمی کنید؟
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۰۰:۳۳:۰۳
فکر نمی کنید که دیر به این واقعیت پی بردید؟برای جبران اشتباه خود چکار خواهید کرد؟ (342805)
 
امير
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۰۰:۴۸:۰۵
امير احمدي هموني نبود كه تو كانال يك با شهرام همايون مي نشست . اي بابا به كجا چنين شتابان . من حاظرم كل زندگيم رو بدم يكي اين احمدي نژاد و مشايي و شريعتمداري رو برام تحليل كنه . (342809)
 
برهمت
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۰۰:۵۳:۵۶
هوشنگ امیر احمدی و دیگران مهمانان ویژه مکتب ایران بوده اند کسانی که مکتب ایران را نمی شناسند اعتراض هم نکنند اما از آنان که می شناسند و اعتراض می کنند بعید استکهانتظاری غیر از این از امثال آقای م... دارند. (342811)
 
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۰۰:۵۵:۲۷
در مسئله معادل دانستن اقایی احمدی نژاد با شعیب بن صالح ، در کامنتی اشاره کردم که این موضوع اول ماجرا می باشد و باید منتظر ادعا ها و حوادث جدید بود.
حوادث نشان می دهد اینان برای پیش برد کار خود هر عملی را مباح می دانند.
ولی (مسئله اصلی اینست که) چه کسی از اقدامات خلاف واقع ان ها جلوگیری می کند؟ آیا اراده برخورد با آن ها در قوه قضاییه وجود دارد؟ فکر می کنم در مسئله انتخابات، دفاع بی قید و شرط از این جریان، مبازره با آن ها را سخت کرده است. (342812)
 
آمدی جان به قربان تولی....
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۰۷:۳۳:۵۳
بالاخره شما هم فهمیدید ,فکر نمی کنید که بایستی با یک عذر خواهی از مردم همراه باشد؟ (342851)
 
انصاري
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۰۸:۰۱:۱۰
قبلاً كه گفتم بهتون قانون خوبه اما فقط براي ميرحسين نه مشايي. البته نميدونم چرا نظر من نبود. (342857)
 
سیاوش
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۰۸:۲۳:۴۶
روزنامه کیهان اینجور اطلاعات رو از کجا گیر میاره؟فکر کنم دیگه باید بگیم وزارت اطلاعات کیهان (342859)
 
Magenta
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۰:۱۷:۴۸
متاسفانه بايد اقرار كرد كه اصولگرايان بازيگران خوبي در عرصه سياست نيستند و هر كسي مي تواند به راحتي از آنها سواستفاده نمايد ، وقتي به صرف اينكه اين آقايان ادعاي ولايتمداري كردند شما زبان به كام گرفتيد بايد منتظر همچين روزي هم مي بوديد و وقتي اصلاح طلبان بر طبل نه احمدي ن‍اد مي كوفتند شما هم بايد ذره اي تعقل مي كرديد شايد كه حرف آنها را حق مي يافتيد ، اكنون هم دير نشده است و مي توانيد جلوي اين جريان را بگيريد البته اگر بخواهيد اينكار را انجام دهيد (342866)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۱:۴۰:۳۰
سوالی که برای من بدون توجه به مسائل سیاسی مطرح است این است که کیهان چگونه به متن این ایمیل دسترسی پیدا کرده؟! یعنی ایمیل آقای امیراحمدی را هک کرده؟! شاید هم سایت یا ایمیل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور را هک کرده باشد؟! و یا کسی از درون این سازمان این اطلاعات را به کیهان داده است؟!

امیدوارم جوابی برای این سوالها وجود داشته باشد چون به نظر من مسیر بدست آوردن اطلاعات در کیهان نیز اهمیت دارد.(همانند تمام رسانه ها) در ضمن باید توجه کرد که معمولا در ایمیل (همانند سندی که در این عکس وجود دارد ) مهر و امضایی ندارد که اصل بودن آن را ثابت کند و ساختن چنین سندی کار ساده ای است ، مگر اینکه مشخص باشد و ثابت شود که از منابعی که در سوالهایم مطرح کردم بدست آمده باشد که در این صورت آیا ایرادی به نحوه کار کیهان وارد است یا خیر؟ (342885)
 
Magenta
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۵:۲۹:۳۲
وقتي كسي آن را تكزيب نكرده يعني اينكه خبر صحت دارد.

و در صورتي كه حرف شما هم درست باشد بايد افسوس بخوريم كه كارمان به كجا كشيده كه حتي كيهان هم براي ضربه زدن به دولت ايميل جعلي منتشر مي كند ! (342938)
 
سيد محمد حسيني
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۲:۳۷:۰۷
يكي پيدا نمي شه بره به اين مشايي بگه حرف حسابت چيه؟ به طور قطع در آينده اي دور يا نزديك مشخص ميشه قضيه چيه اما اين كه ما در حال حاضر بفهميم كي درست ميگه نياز به يك تحليلي دقديق داره (342896)
 
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۶:۵۶:۲۲
دروغ هایی که دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی هم اونها را تایید کرد را ول کردید چسبیدید این دروغ خیلی شما ها بی انصاف هستید اللهم الرزقنا (342972)
 
aram
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۸:۰۶:۵۳
يا سلام
برخي‌ها از من خرده مي‌گيرند كه چرا نمي‌گويي مكتب اسلام و مي‌گويي مكتب ايران، گفت: از مكتب اسلام دريافت‌هاي متنوعي وجود دارد اما دريافت ما از حقيقت ايران و حقيقت اسلام، مكتب ايران است و ما بايد از اين به بعد مكتب ايران را به دنيا معرفي كنيم
و اما سوال اينه كه جون در بين ايرانيان صحبت ميكنيم بايد اسم مكتب رو عوض كنيم و بكيم مكتب ايران و بعد بكيم منظورمون همون مكتب اصيل اسلاميه
حالا اكه يه همايشه ديكه بود مثلا سران كشورهاي اسلامي،اون موقع براي اينكه به اونا بفهمونيم ما منظورمون از اسلام جيه و اونا بفهمن ،بايد اسم مكتب رو جي بزاريم،اسلام به اندازه كافي با فرقه هاي اسلامي و شيعه و حنبلي و حنفي..........تكه تكه شده،ديكه نيازي نداره توي جهان اسلام مكتب ايران و مكتب سعودي و مكتب ترك..........بوجود بياريم،مسلمونهاي دنيا هم تفاوت اسلام ايراني رو در شيعه بودن ما ميدونن نه محدوده جغرافي ايران. (342992)
 
Magenta
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۸:۳۳:۰۴
در اين كشور عده اي \"ايراني\" زندگي مي كنند و آزادند به دين هايي كه در قانون اساسي آمده پايبند باشند و مذهب رسمي كشور نيز اسلام است .

اين كه ما اول ايراني هستيم بعد مسلمان حرف درستي است اما اينكه مكتب ايراني را به جاي مكتب اسلام عرضه كنيم اشتباه و اينكه اين حرفها را از معاون اول و رئيس دفتر و همه كاره رئيس جمهور مدعيه \"مسلماني\" بشنويم اشتباه (343001)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۱۸:۳۳:۵۱
آقا رضا میگه:
\"سوالی که برای من بدون توجه به مسائل سیاسی مطرح است این است که کیهان چگونه به متن این ایمیل دسترسی پیدا کرده؟! یعنی ایمیل آقای امیراحمدی را هک کرده؟! شاید هم سایت یا ایمیل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور را هک کرده باشد؟! و یا کسی از درون این سازمان این اطلاعات را به کیهان داده است؟!\"

ایمیلت چیه؟
واسم بفرست پسوردشو در بیارم!!!!!!!!!!!!!

این از اولیش.

دوم اینکه شما که به یه حرف مفت که اونوریا بدون اثبات میزنن استناد میکنی، چطور نباید به یه برگه که جلو چشماته و هیچ اعتراضی به صحتش نشده استناد کنی؟
دنبال چی هستی؟ حقیقت یا اونیکه خودت رو باها توجیه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (343002)
 
رحمانی
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۲۰:۰۳:۳۳
جناب آقای پرزیدنت
نمی دانم که عالمانه سخن من را تایید کرده ای (با آن که ظاهرا مخالفت کرده ای) یا آن که واقعا نمی دانید چه می گویید. به هر صورت:
1- اکثر جریانات سالم و حتی نیمه سالم اطراف رییس جمهور طرد شده اند و یا کمتر دخالت داده می شوند. نمونه آن همین افرادی است که خود شما نام برده اید و البته به این لیست آقایان چمران، محسنی اژه ای، خوش چهره، نادران، علی احمدی و بسیار کسان دیگر را می توانید اضافه کنید.
2- برخی از بزرگان هستند که حامیان مشروط رییس جمهورند و مصرا از ایشان دوری از مشایی را خواستارند. همی امروز در نماز جمعه مخالفت شدید آقایی خاتمی را با سخنان مشایی دیدید اما پاسخ آقای احمدی نژاد چیست؟ جز آن که می گوید هیچ کس مشایی را نشناخته است؟ وآیا این عبارت و سایر عبارات رییس جمهور را شما ندیده اید یا چشم خود را بسته اید؟
3- چرا شما حامیان رییس جمهور فضا را کاملا دو قطبی می کنید؟ چرا فکر می کنید جز احمدی نژاد و موسوی راه دیگری نیست و هر کسی با احمدی نژاد مخالفت کند لاجرم طرفدار موسوی است؟ این همان است که من در نوشته اول گفتم که فتنه انتخاباتی به کمک این جریان انحرافی آمده است و راه هر گونه نقد را سد کرده است.
4- اگر از وزارت خانه های کشور مطلع بودید و می دانستید که آقای مشایی چقدر در آن ها مبسوط الید هست و چگونه معاونان و مدیران میانی را بر می گزیند و حتی دوستی در وزارت اطلاعات به طعنه مشایی را وزیر می دانست و نه حیدر مصلحی را و نیمی از مدیران آن نهاد مهم امنیتی را عمله مشایی می دانست، این چنین گزافه گویی نمی کردید.
5- آینده چراغ راه معرفت است. کمی زمان که بگذرد و چرخ این مملکت بچرخد، همگان بر بزرگتر بودن این نوفتنه از فتنه انتخاباتی وقوف بیشتری می یابند ولی متاسفانه اینان بر سر کشور آورده اند آن چه را که آورده اند. (343026)
 
فرهاد
۱۳۸۹-۰۵-۱۵ ۲۱:۱۵:۰۹
دروغ زشت ترین کاره باید مشایی از مردم عذرخواهی کنه و استعفا بده. من زیاد با مکتب ایران مشایی کاری ندارم من از دروغ متنفرم دروغگو سرباز اهریمنه حالا این دروغگو میتونه مشایی باشه می تونه موسوی!
پاینده باد ایران عزیز (343047)
 
فاضل
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۰۰:۱۴:۳۲
باز هم خوبه این مشایی گاهی وقتها یه خبر دست شما میده اگه مطهری روی جلد کتابش عکس عبدالبها را بزنه هیچ توهینی به اسلام و تشیع نشده و شما الفی ها هیچ اعتراضی نمی کنید ولی خدا نکنه این مشایی حرفی بزنه، لطفاً بی طرفی را رکمی رعایت کنید جناب سایت الف (343094)
 
آشنا
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۰۱:۱۷:۵۰
عجب! هر كس به طريقي از اين داستان سود مي برد:
آقاي مشايي با مطرح كردن دوبارة خودش و كسب محبوبيت نزد قرتي ها
اصول گرايان مخالف دولت براي تنزيه خودشان از كلية اشتباهات گذشته
اصول گرايان موافق دولت مثل همين روزنامه براي آتو گرفتن از رئيس جمهور
اصلاح طلبان داخل براي اثبات خودشان در تقيد به دين و انقلاب
اصلاح طلبان مقيم خارج براي انكار دست داشتن آنها در بي بند و باري
آقاي رئيس جمهور با روشن نكردن موضعش و در نتيجه جلب نظر همة اقشار
و ...
عجب تهفة پر بركتيه اين آقاي مشايي! (343133)
 
iranhse.ir
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۰۷:۵۸:۲۶
به فکر ابادانی باشید (343171)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۰۸:۱۶:۵۱
ظاهرا آن کمیته ای که تشکیل شده تا اصولگرایان را دو دسته کند و به جان هم بیندازد و همچنین با شایعات گوناگون این گونه وانمود کند که دولت می خواهد در برابر رهبری قرار بگیرد. مقر اصللیش در سایت الف می باشد. (343174)
 
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۰۸:۴۹:۴۹
بابا اينقدر گير ميديد كه مجبور مي شوند كه انكار كنند اين همه ايراني امده بود خوب اين هم بود فقط دوست داريد از هم باج خواهي كنيد (343185)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۰۹:۲۱:۴۰
آیا هوشنگ امیر احمدی متن ایمیلش را به روزنامه کیهان (دشمن نامبر وانش ) تحویل داده است تا رحیم مشایی را ( که به زعم شما دوستش می باشد) را تخریب کند ؟
آیا شریعتمداری و امیر احمدی با هم علیه رحیم مشایی تبانی کردند یا کیهان با هکرهای برزیلی رفیق است؟ (343200)
 
آرش
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۰۹:۲۳:۴۰
دست از حسادت و تخریب بردارید.
اگر آقای مشایی تونسته یک مخالف نظام رو جذب کنه چه ایرادی داره.
مگه رهبر نگفت هدف جذب حداکثری است.و مهم حال افراد هست.
آقای اميراحمدي شاید تغییر عقیده داده.
فقط از حسادت هست که تخریب میکنید.
به قول آقای احمدی نژاد:\"آب رو بریز اونجایی که می سوزه\" (343202)
 
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۱۲:۵۲:۵۹
وقتی که رهبری به طور خاص وارد ماجرای عزل آقای مشایی از معاون اولی شدند چیزهایی را در خشت خام دیده بودند که مدعیان مدیریت جهان از دیدن آن در آینه عاجز بودند! باید منتظر شاهکار بعدی آقایان مدعی ولایتمداری و اصولگرایی باشیم (343290)
 
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۱۳:۱۶:۴۱
الفي كه نتواند و يانخواهد عليه م ر و ساير مفسدان اقتصادي وابسته به دولت، افشاگري كند، ذره اي ارزش ندارد.
مفسدين اقتصادي كه حتي در وزارت فرهنگ و درراس مركز رسانه هاي ديجيتال همانند اختاپوس و باظاهري فريبنده مشغول به مديريت و فرمانروايي شده اند
چقدر براي خودم متاسفم كه زماني از مدافعين الف بودم (343189)
 
فرهاد ايراني
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۱۳:۲۷:۵۰
حالا اينکه آيا از هوشنگ اميراحمدي دعوت شده يا خير امري است که در دعواي رسانه اي و فقدان اطلاعات کافي براي ما ناظران بيروني چندان مهم نيست و فرعي بشمار مي رود. ليکن فراموش نشود حتي اگر آقاي اميراحمدي آنگونه که روزنامه کيهان مي گويد دلال فلان فلان شده باشد گاهي همين دلال ها خيل بدرد مي خورند. يک دولتمرد و مرد سياسي بايد به فکر کوچکترين احتمالات ناخوشايند باشد دولتمرد آن نيست که فقط براي روزهاي پيروزي فکر کرده و برنامه داشته باشد بلکه آن کس که براي روزهاي شکست و باخت نيز برنامه دارد دولتمرد و مرد سياسي حقيقي است. بنظرم احمدي نژاد نشانه هايي از چنين خصيصه اي را بروز داده است لذا بهتر است بجاي شعارزدگي و کينه توزي نسبت به منتخب ملت خردورزي کنيم.
پاينده باد ايران (343311)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۱۴:۱۹:۱۶
من نه کاری به آقا هوشنگ دارن نه مشائی ولی مدرک بدون امضاء و مهر قابل استناد نیست البته بازم طبق قانون (343339)
 
علی
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۱۴:۲۹:۰۴
خدایا انصافتون کجا رفته خودتون واقعا متن ایمیل رو خوندید؟گفته با تشکر از ابراز تمایل شما خوب این یعنی چی یعنی خود امیر احمدی درخواست کرده بیاد تو همایش بعد دولت هم قبول کرده این بنظر شما عیبی داره؟عیبی داره حتی اگر مخالفانمون بیان ایران با حکومت از نزدیک آشنا بشن شاید نظرشون عوض بشه؟این جذب حداکثری پس کجا رفت؟ هرچند چون مخالفته سانسور میکنی الف جان (343344)
 
فرهاد ايراني
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۱۴:۳۲:۰۲
راستي يک سئوال دارم که در کامنت قبلي يادم رفت بپرسم.
سايت محترم الف از کجا معلوم روزنامه کيهان دروغ نگفته باشد؟!
چرا بايد به صرف چاپ شدن يک صفحه دعوتنامه که هيچ نشاني براي اثبات اصالت آن موجود نيست فورا حرف کيهان را باور کنيم؟ (343348)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۵-۱۶ ۱۵:۴۳:۱۳
آقای محسن عزیز
نمیدونم کجای نظر من این فکر رو در شما ایجاد کرده که میگید: \"شما که به یه حرف مفت که اونوریا بدون اثبات میزنن استناد میکنی\"

و در جواب این حرفتون تنها بهتون توصیه میکنم نظر بنده را مجددا مطالعه بفرمایید

در مورد ایمیل بنده هم آدرسش را همینجا میگذارم تا لطف کرده و پسوردش را بزنید : l2eza.m@gmail.com

(هرچند که من نگفتم این کار (هک کردن ایمیل) شدنی نیست بلکه گفتم آیا برای یک رسانه اینگونه بدست آوردن اطلاعات درست است یا خیر؟)

شما و چند نفر از دوستان گفتند که این مطلب تکذیب نشده پس جهت اطلاع شما لینک تکذیب مطلب فوق رو از خبرگذاری ایرنا براتون میگذارم
http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1267034

من تنها سوالاتی که برام مطرح شده بود را به عنوان یک خواننده ساده برای دوستان گرامی مطرح کردم و قصد خاصی نداشتم جز اینکه برای هر خبر و مطلبی باید سندی محکم وجود داشته

شاید مهم نباشه اما بهتره که بگم من نه طرفدار آقای مشایی هستم و نه آقای احمدی نژاد اما به اصیل و مستند بودن اخبار اهمیت میدم. (343389)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.