توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 81889
پیشنهاد جالب سید یاسر خمینی به کروبی
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۱
سید یاسر خمینی عصر روز گذشته پس از حضور در منزل مهدی کروبی، پیشنهاد جالبی به وی ارائه کرد.
به گزارش مشرق، عصر دیروز جمعی از چهره های سیاسی جریان اصلاحات با حضور در منزل مهدی کروبی با وی ابراز همدردی کردند.

سید یاسر خمینی، نوه امام راحل (ره) نیز به همراه موسوی خوئینی ها در این جمع حضور یافته بود و طی سخنانی از کروبی دلجویی کرد.

وی که در این جمع با الفاظ تند و زننده ای علیه بسیج صحبت می کرد ، تجمع کنندگان مقابل منزل کروبی را یک مشت وحشی خطاب کرد و افزود: سکوت دیگر جایز نیست باید با این وحشی گری ها و این تجمعات سازماندهی شده ! مقابله شود.

سید یاسر خمینی در بخشی از سخنان خود پیشنهاد جالبی نیز به کروبی ارائه داد و گفت: شما می توانید به دلیل ناامنی و در اعتراض به این رویه به منزل ما در جماران بیایید!

وی در این دیدار بدون نام بردن از خاتمی و موسوی، افزود: در این برهه آقایان باید اختلافات را کنار بگذارند و وحدت خود را نشان دهند اما شنیده ام متاسفانه برخی ها که به آنها گفته شده برای دلجویی به اینجا (منزل کروبی) بیایند، اما هرکدام به بهانه ای از این کار امتناع کرده اند که این اصلا قابل قبول نیست.

گفتنی است برخی اطرافیان خاتمی پس از حوادث مقابل منزل کروبی، به خاتمی توصیه کرده بودند که برای دیدن کروبی به منزل وی برود که خاتمی این پیشنهاد را نپذیرفته است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.