توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 81968
اخبار ویژه قدس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۵۸
انداختن همه ناکامي ها به گردن بيگانگان اشتباه است
ايسنا - آية ا... مکارم شيرازي از مراجع عظام تقليد در ادامه سلسله جلسات تفسير در شبستان امام خميني (ره) حرم حضرت معصومه گفت: اگر بخواهيم همه ناکامي ها را به گردن بيگانگان بيندازيم و مسائل مربوط به سؤ مديريت را ناديده بگيريم، خطا، اشتباه و خرافه است.

توهين سخنگوي عباس به احمدي نژاد
خبر آنلاين - نبيل ابوردينه سخنگوي محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين به اظهارات اخير محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري در انتقاد از گفتگوهاي مستقيم صلح خاورميانه در نماز جمعه روز قدس در تهران واکنش نشان داد.اين مقام تشکيلات خودگردان در اظهاراتي گستاخانه گفت: احمدي نژاد صلاحيت اظهار نظر درباره فلسطين و رئيس جمهور آن محمود عباس را ندارد !
وي البته نگفت که آيا از نظر او آمريکا و اسرائيل غاصب چنين حقي دارند يا خير؟! ابوردينه در ادامه اظهارات بي سابقه خود افزود: آقاي عباس در يک انتخابات آزاد و با حضور بيش از 2 هزار ناظر بين المللي به رياست جمهوري فلسطين برگزيده شد!

زيباکلام: احمدي نژاد با اوباما مذاکره مي کند!
ايبنا - صادق زيباکلام در رابطه با اين موضوع که آيا احمدي نژاد پس از اظهارات علي لاريجاني مبني بر اينکه هيچ کس حق مذاکره با آمريکايي ها را ندارد همچنان خواستار گفتگو با مسؤولان کاخ سفيد پيرامون مديريت مسائل جهاني خواهد بود، گفت: اگر شرايط گفتگو فراهم شود احمدي نژاد با رئيس جمهور آمريکا يا ديگر مقامات کاخ سفيد قطعا مذاکره خواهد کرد.

راه اندازي تور گردشگري با کنسرت «گوگوش»
آتي - يک آژانس جهانگردي در اربيل عراق با همکاري برخي آژانس هاي داخلي اقدام به برگزاري تور 4 روزه کردستان عراق کرده که از مزاياي ويژه اين تور بليت کنسرت گوگوش است.

تقدير يک بنياد آمريکايي از شيوا نظرآهاري
رجا - يک بنياد آمريکايي از اهداي جايزه حقوق بشري خود به عضو فعال گروهکي و رابط تشکيلات منافقين که حدود نه ماه است در بازداشت به سر مي برد ، خبر داد. اين بنياد که با عنوان «کنگره اسلامي آمريکا» شناخته مي شود، جايزه «حامي حقوق بشر پشت ميله هاي زندان» را به شيوا نظرآهاري اهدا کرد.

خودزني در ستاد خودروهاي فرسوده
تابناک - فردي که با حضور در ستاد نوسازي خودروهاي فرسوده قصد خودزني و گروگانگيري را داشت، با حضور پليس و ميانجيگري مسؤولان اين ستاد از اين اقدام منصرف شد.

تلاش منافقين براي کرايه خود فروختگان در نيويورک
پايگاه اطلاع رساني انجمن دوستداران عدالت - گروهک تروريستي منافقين قصد دارد همزمان با سفر محمود احمدي نژاد به اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل در نيويورک با فراهم کردن سفر اتباع غير ايراني و پرداخت پول تو جيبي تجمعي در اين شهر برگزار کند.
اتهام بحرين به مجري العالم
عصر ايران - دولت بحرين در گزارشي اسامي متهمان اصلي براندازي حکومت اين کشور را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاري رسمي بحرين، در اين فهرست نام سعيد الشهابي نيز ديده مي شود که مجري برنامه شبکه عربي زبان «العالم» در استوديوي لندن است.

مصباح يزدي: بازرگان مثل خيلي ها حقه باز نبود
مهر - آيةا... مصباح يزدي، رئيس مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) در جلسات تفسير خطبه فدکيه در دفتر رهبري در قم در سخناني به مرحوم بازرگان اشاره کرد و گفت: نخست وزير اول ايران آشکارا مي گفت که تفاوت من با امام اين است که امام ايران را براي اسلام مي خواست و من اسلام را براي ايران مي خواهم. وي با بيان اينکه بازرگان مثل خيلي ها حقه باز نبود تصريح کرد: او صاف و پوست کنده مي گفت هدف اصلي من ايران است و اسلام، ابزاري براي پيشرفت آن. اکنون ما بياييم و بگوييم فقط ايران، آيا اين اسمش اسلام و حفظ ارزشهاست؛ به کجا مي رويم؟
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.