نظر منتشر شده
۳۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 81972
آن پنبه را از گوش خود در بیاورید
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۹

تذکر

انتظار می رفت پس از نهی صریح رهبر انقلاب از موازی کاری در عرصه دیپلماسی و اعتماد به وزرا که به دنبال بحث های پیش آمده در مورد انتصاب نمایندگان ویژه دیپلماتیک به وجود آمد، دولت محترم، ریاست محترم جمهور و نمایندگان منصوب شده، در صدد رفع این نقیصه بر می آمدند و این اشکال را اصلاح می کردند. اما این اتفاق و اصرار بر تصمیم غلط که پیش از این نیز از رییس جمهور محترم سر زده و در برخی مواقع به ویژه در جریان انتصاب نماینده اول موجبات تعجب و تاسف شده است، این بار نیز ادامه یافت.

در همین فضا بود که سه نماینده از سه طیف مختلف اصولگرایان، دهقان، سبحانی نیا و بادامچیان، درتذکرات کتبی به رئیس جمهور خواستار دستور لغو نمایندگان ویژه رئیس جمهور در سیاست خارجی با توجه به دستور رهبری شدند.

اما در کمال تعجب، رفیق فردی که خود قبلا در ماجرایی مشابه کارنامه ای تاسف بار از خود به جای گذارده و بدون هیچ گونه تجربه و تخصصی به منصب جدیدش منصوب شده، به میدان آمده و اعلام می کند که  نمايندگان ويژه رييس‌جمهور در حوزه‌هاي آفريقا و آمريكاي جنوبي نیز به زودي معرفي خواهند شد.

اگر از منطق عدم موازی کاری دیپلماتیک به دلیل عدم امکان نظارت مجلس بر کانال های غیر از وزارت خارجه و نیز منطق حقوقی خلاف بودن این اقدام به دلیل نقض قانون اساسی که بگذریم و تفصیل این داستان و این رفتار نابخردانه را به وقتی دیگر  و سوال از نقش فرد ذکر شده در بالا در اعلام این گونه تصمیمات را به بعد وا گذار کنیم، اما ناچاریم به طور خلاصه و صریح به آقایان بقایی، مشایی و حامی ایشان در دولت اعلام کنیم که پنبه نشنیدن یا خود را به نشنیدن زدن یا بی توجهی به به اوامر ولی فقیه را از گوش خود درآورند.

می دانیم که ممکن است افراد مذکور به هر دلیل تاسف بار، طالب ورود به این بازی و تنش آفرینی و مهم کردن مسایل فرعی مورد نظرشان باشند، اما  باید بدانند فارغ از موضوع مورد بحث، نافرمانی از فرمان ولایت، نه تنها مهم است که نادیده گرفتنی نيست و عاقبت این رفتارها، چنان که برای تعدادی از پیشینیان در سال های دور و نزدیک رقم خورد، برای آن ها نیز دردناک خواهد بود. بی توجهی به سخنان ولایت یا مرجعیت، که متاسفانه قبلا نیز در دفعات مکرر از برخی افراد سر زده است، عرصه تاکتیک و بازیگری سیاسی نیست و می تواند برای بازیگران این عرصه، هرچند خود را بسیار ماهر تصور کنند، بسیار گران تمام شود.

 
 
كاسپين
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۱:۰۴:۰۶
برادران و خواهران كامنت گذارالدوله لطفا جواب بدهند؟
اين جور مواقع كه به نفعتون نيست غيب مي شين ولي يه خبري در مورد خاتمي باشه هر كدومتون 10 تا كامنت مي زارينو برا هم نوشابه باز مي كنيد (352847)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۸:۰۶:۳۳
1) اگر دولت چنین کاری نمی کرد بهتر بود؛ اما از کجای توصیه رهبری برداشت می شود که حتما باید این افراد برکنار شوند و دولت از حق قانونی خود استفاده نکند؟ ایشان گفته اند جلوی موازی کاری گرفته شود که راه های مختلفی برای تمکین به این امر ولایت وجود دارد.
2)به نظر می رسد که ولایت پذیری الف هم حزبی است! اگر امثال لاریحانی دستور صریح رهبری را هم نادیده بگیرند و یا با وجود تاکید ایشان توکلی و مطهری علیه دولت اختلاف افکنی کنند، صدایی از الف در نمی آید؛ اما تا دولت احمدی نژاد یک کاری می کند الف ولایت پذیر می شود!
این بساط سواستفاده از رهبری باید برچیده شود. (353043)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۹:۴۶:۳۷
علت اینه که وقتی یه انتقادی صحییه دلیلی نداره کسی جواب بده این تازه از سلامت نفسه
اما بصضی وقتها دوستان شما با وجودی که می دانند مطلبی اشتباه هستش باز هم ازش دفاع میکنند و این ایراده (353087)
 
علی
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۱:۳۰:۳۹
به فرض که شما درست می گویید.
بفرمایید چگونه می توانید جلوی این کار را بگیرید.
از طریق مجلس که غیرممکن است چرا که مجلس مردمی ما مجلس دولتی ما شده است و بیشتر در حال بازی سیاسی است تا حل مشکلات مردم (352855)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۲:۳۷:۱۶
البته یک جور دیگه هم میشود به قضیه نگاه کرد و آن اینکه این وزارت خارجه است که دارد به موازات نمایندگی های ویژه اقدام می کند . به همین دلیل رئیس جمهود قصد دارد ابتدا نمایندگی های ویژه را تکمیل و سپس وزارت خارجه را منحل کند. به این ترتیب مشکل موازی کاری در این حوزه حل خواهد شد (352878)
 
جواد
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۲:۳۷:۵۶
اميدوارم كه اصل خبر به زودي توسط سخنگوي دولت تكذيب و بساط اين مساله نيز جمع شود. در غير اين صورت پيشنهاد مي كنم مردم در روز عيد فطر از طريق دست نوشته ها و نه پوستر بلكه هر كس به زبان خودش لزوم اطاعت از اوامر ولي فقيه را به رياست محترم جمهور ياد آور شوند. ظاهرا بايد به همه سياسيون اين مساله را تفهيم كرد كه خط ولايت فقيه خط قرمزي است كه مردم ولايت محور به احدي حتي اگر عزيز ترين كس هم باشد اجازه عبور از آن را نمي دهند. (352879)
 
ایرانی مسلمان
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۲:۵۵:۱۷
اولا رهبر انقلاب کی فرمودند که این انتصابات اشتباه و نا بجا است ایشان فرمودند از موازی کاری بپرهیزید شما چه جور به این نتیجه رسیدید که این انتصابات در عرض و در تقابل با سیاست های وزارت امور خارجه است و از کجا می دانید این انتصابات و نحوه عملکرد این افراد همسو با دیپلماسی وزارت خارجه نباشد ثانیا این انتصابات در حیطه اختیارات رئیس جمهور می باشد همان رئیس جمهوری که در عرصه سیاست خارجی بی نظیر بوده است شما لطفا دایه مهربان تر از مادر نشید.
در نهایت این موضوع و این فشارها و بازی هایی که شما در می آورید به نظر می رسد بی ربط به مسائل پیش آمده در مورد برنامه پنجم توسعه نباشد و در جهت فشار به دولت باشد چون هر چه باشد الف در جهت سیاست های آقای توکلی عمل می کند و آقای توکلی هم موضعشان مشخص است (352884)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۹:۰۹:۲۱
از همان دست گل به آب دادن آقای بقایی، همسو بودن این کار با وزارت امور خارجه مشخص می شود (353074)
 
رحمانی
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۲:۵۹:۱۰
زمزمه هایی گاه شنیده می شود که افراد منتسب به این دولت هیچ اعتقادی به ولایت فقیه ندارند و اگر دم از ولایت می زنند منظور ولایت امام زمان عج است. (مشابه سخنان شیح محمود حلبی رییس انجمن حجتیه) و اقداماتی می بینیم که این زمزمه ها را تایید می کند.
با این حساب نمی دانم آن دسته از حامیان دولت که دم از اصولگرایی و تبعیت از ولایت فقیه می زنند چکونه خود و وجدان خود را (اگر چیزی باقی مانده باشد) راضی نگه می دارند؟ (352885)
 
فر ا
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۳:۰۷:۲۸
اقای احمدی نزاد ولایت مداراست شک نکنید (352888)
 
پارسا
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۳:۱۲:۱۹
سلام
من به عنوان یك ایرانی از پاریس این عقیده را دارم كه حتما آقای رییس جمهور به دستگاه دیپلماسی و بدنه آن بی اعتماد هستند و چون از لحاظ سیاسی تعویض وزیر خارجه یا معاونین ایشان را صلاح نمی بینند اقدام به این كارها مینمایند...البته اصلا موافق با این تفكر نیستم ولی وقتی به شاكله قسمتی از این دسنگاه دیپلماسی در سفارت ایران در پاریس مینگرم به وضعیت اسفبار دیپلماسی كشورم تاسف میخورم. با تشكر هرچند كه میدانم به احتمال زیاد برای این قسمت پایانی این نظر را درج نخواهید كرد. (352890)
 
moosavi
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۳:۱۸:۱۶
يادش بخير يك زماني اين رسانه هاي اصولگرا يكي از شاخصه هاي جريان خود را ولايت پذيري عنوان مي كردند. حالا در وادي عمل شاخص ترين اصولگراي عصر حاضر يعني شخص رئيس جمهور در عمل نشان مي دهد كه چقدر ولايت پذير است. البته ايشان قبلا هم ميزان اين ولايت پذيري را نشان داده بودند.
تاسفبارتر انتصاب افرادي است كه تجربه خاصي در زمينه مسائل ديپلماتيك ندارند.
خوب دوستان اصولگرا حرفي در اين زمينه ندارند ؟ توجيهي دليلي بهانه اي ؟
من هم موافقم كه جريان اصولگرايي بايستي شاخصه هاي اصولگرايي را تغيير و بر مبناي واقعيات موجود در اين جريان تعريف نمايد البته فكر مي كنم در آن صورت اسم اين جريان به اصطلاح اصولگرا به تماميت خواه تغيير نمايد. (352891)
 
aazz
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۳:۱۹:۲۱
با توجه به حساسیت سیاست خارجی مجلس باید طرحی را تصویب کند که نماینده ویژه ریس جمهور غیر قانونی است زیرا از نمایندگان ملت رای اعتماد نمی گیرد وامکان سیوال واستیضاح وجود ندارد . (352892)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۳:۲۵:۲۹
مرگ بر ضد ولایت فقیه. (352893)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۳:۲۸:۱۱
چه دولت ولايتمداري داريم ما (352894)
 
دارا عرفانی
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۳:۴۸:۵۲
خوب است یک روز شمار ولایت پذیری جدید در الف راه اندازی شود (352901)
 
rahmankhoshabi
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۴:۰۰:۱۲
بنظر میرسد اینهمه اصرارها در خصوص مشایی وغیره از یکسو برای بقا واز سوی دیگربرای خروج از صحن دولت پیش درآمدی برای اقداماتی که در آینده انجام میشود باشدیا مشایی برای ریاست جمهوری بعدی آماده میشود یا اینکه چیز دیگری در جریان است یا بحث مسائل اقتصادی کلان پشت پرده در کار است که اینگونه در برابر یکدیگر صف آرایی کرده اند وهمین امر دقیقا در دولت آمریکا نیز وجود دارد وفکر نمیکنم ضرری داشته باشد اما شایسته بود این افراد در وزارت امور خارجه و زیر نظر وزیر خارجه دستورات رییس جمهوری را به صورت اخص در حیطه کاری خود اجرا مینمودند وهنوز هم که چیزی در مورد اختیارات این نمایندگان نمیدانم اما اگر اختیارات رییس جمهور را شخصا داشته باشند فاجعه است ودر بحث سخنان رهبری اگررهبری به روشنی مخالف باشند فصل الخطاب نظر ایشان است وبس. (352908)
 
حمید
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۴:۴۵:۲۴
با سلام با اینکه دل خوشی از الف در درج نظراتم ندارم ولی مهم نیست ،حالا این بار که چیز خاصی ندارم بگم که چاپ نکنند فقط یک سوال دارم و می خواستم بدانم اصل قضیه اصلا چی هست از کی شروع شده و اول خوب مساله روش ن بشه بعد تحلیل بشه.تشکر (352928)
 
noorsoobh
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۴:۵۰:۳۴
من به شما دوستان توصیه می کنم زیاد خودتان را خسته نکنید این آقایان کار خود را خواهند کرد، شاید با تذکرهای شما ایشان این انتصابها را به عنوان نماینده ویژه معرفی نکنند ولی مطمئن باشید با یک عنوان جدید مثلا نماینده سوپرمن دیپلماتیک در امور ... معرفی شوند . ایشان و اطرافیانشان بارها عنوان کرده اند و ثابت کرده اند که جزء اصولگرایان هم نیستند تا از اصولگرایان پیروی کنند این آقایان پشتنوانه 24 میلیون رای را دارند و بارها و بارها چه درمحافل خصوصی و عمومی این را عنوان کرده اند ولی مثل اینکه شما باید گوش شنوایی برای این حدیث این آقایان داشته باشید .
موفق باشید (352931)
 
علی.س
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۵:۵۶:۰۲
بسم الرب الشهدا و الصدیقین
این جانب نسبت به بیان \"خط\" ولایت معترضم درست تر اینه که بگیم اتوبان چهل باند ولایت چرا که پیرو جوان و مذهبی و هیئتی و دانشگاهی و حوزوی و کارمند و کارگر و مرفه و فقیر همه وهمه هر لحظه و هر دم دارن تو این مسیر حرکت می کنند.
راستی چرا و چگونه عده ای قصد زاویه گرفتن و یا عدول از این مسیر رو دارن؟
فراموش نکنیم که:
- امروز در مقام ثبوت اصل ولایت \"مطلقه\" فقیه قرار داریم و نه در مقام اثبات
- با نگاه به تاریخ معاصر \"عقلا\" پیروی از ولایت واجب میشه
- ملت شریف ایران می داند همه چیز بدون ولایت بی معنا و مفهومه عدالت بی ولایت طاغوته و سرنوشت طاغوت واضح و مبرهنه
- ملت شریف ایران میداند پیروی از ولی فقیه مربوط به طیف خاص سیاسی نیست و احاد جامعه به این پیروی افتخار می کنند
- مردم کوچکترین بی توجهی را از هیچ مقامی چه سهوا و خدایی نکرده چه عمدا نسبت به نصایح و بیانات و دستورات ولی فقیه حضرت ایت الله سید علی خامنه ای (دامت برکاته) نمی پذیرند


(یا مهدی(عج)) (352978)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۵:۵۷:۵۹
من مي خواهم سئوالي را صادقانه با شما در ميان بگذارم خواهش مي كنم منعكس كنيد
سئوال من از همه خوانندگان محترم اين است كه آيا هزينه هايي كه نظام مقدس جمهوري اسلامي بابت دوران رياست جمهوري آقاي خاتمي پرداخت بيشتربود يا هزينه هايي كه در دوران رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد پرداخته؟براستي اين انقلاب بابت كدام يك ازاين دو رييس جمهور هزينه هاي بيشتري پرداخت كرد؟ (352979)
 
ک م
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۶:۰۰:۳۳
با سلام ظاهرا این دولت و شخص آقای رئیس جمهور علیرغم اقدامات مفید غیر قابل انکار قرار است کار خودشان را انجام دهند و گوششان به این حرفها بدهکار نیست شایداز بعضی از دول پیشین که ادعاهای اصولگرائی و ولایت پذیریشان مانند دولت ورئیس دولت کنونی گوش فلک را کر نمیکرد انتظاری نمی رفت اما از این رئیس جمهور و دولت به مراتب انتظار بیشتر بود در هر حال ظاهرا رای بیست وپنج میلیونی آقایان را به خود غره کرده بدون اینکه تحلیلی درست از قضایا داشته باشند یا از سرنوشت پیشینیان عبرت بگیرند مگر در قضیه حجاب و عفاف نبود مراجع و علما و بزرگان و قاطبه متدینین گفتند و شنیدند آخر سر آقای رئیس جمهور آمد و مصاحبه کذائی انجام داد و آب سردی بر سر همه ریخت و زیراب هر اقدامی را زد و انگار نه انگار اتفاقی افتاده واقعا وضعیت خیابانهای تهران در ماه رمضان امسال در قیاس با سی سال گذشته بی نظیر بود وتماشائی فکر نمی کنم آدم روزه داری از خانه بیرون بیاید و حالش از این شرایط خراب نشود البته دردوران کذائی اصلاحات هم وضع حجاب نابسامان بود اما چون ماه رمضان در آن سالها مصادف فصل سرما بود شرایط برای روزه داران قابل تحمل بود به این می گویند در مسیر انقلاب و امام حرکت کردن و اصول قنون اساسی را برای حفظ سلامت اخلاقی جامعه رعایت کردن ! ظاهرا آن آقا می خواهند با کار فرهنگی معجزه کنند اینها بهانه است برای زمینه سازی انتخابات بعد برای دوستان خودشان مثل همین اسفندیار خان حالا قضیه موازی کاری در امور خارجی هم یکی از این قضایا ست بر پایه این قضیه که هر چی من میگم درسته و کاری به کار نصایح دلسوزان انقلاب و کشور ندارند حالا چه رهبری معظم توصیه ای بکنند یا مرجع تقلیدی یا یک آدم عادی کاری با این حرفها ندارند اینجاست که به این نتیجه می رسیم یکی دیگر از حرفهای آقای علی مطهری درست بود آقای رئیس جمهور نه اصولگراست نه اصلاح طلب...!!! فقط زنده باد جناب اسفندیار خان! (352980)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۶:۱۶:۴۹
درود براحمدی نژاددلاور وشجاع که همه اسرائیلیها رابه غلط کردن انداخته است. (352985)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۹:۴۹:۲۰
الف جان قرار بود نظرات شعاری را منتشر نکنید که در این پست چند مورد نقض شده است (353091)
 
معلم بازنشسته
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۸:۵۰:۱۰
تئوری روسیه پوتینی درایران درحال اجراشدن می باشد برای پیاده شدن این طرح یکی ازحلقه یاران نزدیک آقای احمدی نژاداحتمالا آقای رحیم مشایی نخواهد بودچون آقای مشایی درآن قدوقواره نیست بتواند رای بیاورد ومطرح شدن نام ایشان برای این است که حساسیت ها انتقادها به سوی ایشان نشانه رود ونوعی تخلیه انرزی رقبا شود .درنقش مدویدف ظاهر می شود وآقای احمدی نژاد پست نخست وزیر رابه عهده خواهند گرفت . (353067)
 
حمید
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۹:۲۶:۲۰
سلام. رئیس جمهور هم حق داره در سیاست خارجی دخالت مستقیم بکنه . داره یا نداره؟ (353079)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۱۹:۳۱:۰۹
موضوع فوق را باید از دو زاویه و یک نکته دید
1- اطاعت از رهبری در این حالت پس اختیاراتی که به رئیس جمهور داده اند چه می شود باید پذیرفت که رئیس جمهور هم اختیاراتی دارد که رهبری نیز از ان مطلع است پس اگر رهبری چیزی می گوید بیشتر جنبه ارشادی دارد نه مولوی و حکم کردن به رئیس جمهور
2- اطاعت از ولایت و ذوب شدن در ولایت - اقایان چه نوع ولایتی را قبول دارند ولایتی را که با تکیه به این شعار ارای انتخابات را در مقابل رقیب سرسخت خود تصاحب کردند اگز ذوب شدن در ولایت این است که من هر کاری را تشخیص دادم درست است انجام بدهم اگر اشتباه بود ولایت خود مانع خواهد شد این دیگر ذوب شدن نیست نان به نرخ روز خوردن است و فریب دادن رای دهندگان
نکته این است اقای رئیس جمهور معتقد است مخالفت با مشایی و بقایی با هدف برخورد با رئیس جمهور انجام می گیرد اگر اینطور باشد اقای رئیس جمهور این دو سرباز خود را دارد به گونه ایی فدای خود می کند و با پیش انداختن ایندو در حقیقت به ارزیابی قدرت مخالفان خود می پردازد نوعی سیلی زدن به انانی که ایشان را به عنوان رئیس جمهور هنوز قبول ندارند وادای پذیرفتن نتیجه انتخابات را دارند. اما متاسفانه ایشان اشتباهی را مرتکب می شود که نتیجه ان فرمایشات مقام معظم رهبری است یعنی اختلاف افتادن در صفوف طرفداران رئیس جمهور (353082)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۲۰:۲۱:۳۹
خوشم میاد از این رییس جمهور اصولگرا و ولایتمدار! (353095)
 
شهر اشوب
۱۳۸۹-۰۶-۱۵ ۲۱:۰۵:۲۵
.
.

سیستم امور خارجه ایران بسیار الوده است.من این حرف را قبول دارم که احمدی نژاد به انها اعتماد ندارد یعنی من هم اعتماد ندارم به انها!!!!...
من اعتقاد دارم بسیاری از بحرانها ی داخل جامعه توسط این عناصر مستقر در امور خارجه سازماندهی میشود.
.
.
حتما ریس قصابها باید قصاب باشد!!!!.. و ریس سبزی فروشها باید سبزی فروش باشد!!!!.... این منظق شما برای انتخاب یک فرد برای انچام وظیفه!!!
.
.
برای چندین بار میگوییم ریس جمهور اختیار تام دارد در تعیین سیاستهای خود اگر دوستان اعتراض دارند بهتر است در انتخابات ریاست جموری شرکت کنند.تا مردم به نحوه اداره جامعه تو سط انها رایی بدهد!!!!...که از الان معلوم است رایی نمیاورند...

.
.
از تیم الف خواهشمنداست مقالات نوشته شده حداقل دارای نام نویسنده یا حداقل شورای سردبیری داشته باشد تا حداق بدانیم که چه کسی این مطلب را می نویسد. (353114)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۰۴:۲۱:۲۵
رئیس جمهور در قوه مجریه دقیقاً مثل مغز انسان هست! حالا یه سوال...! یه گره رو دستت باز می کنه یا مغزت؟ مسلماً نمیشه جواب داد، چون این دوتا با هم گره رو باز می کنن. پس دیدی مغزم دخالت داره، دخالت به این نیست خود مغز بگه بی خیال دوتا دست، جناب دندون! پاشو برو گره رو باز کن! مگه در مواقع اظطرار و به ضرورت یعنی اصل 127 قانون اساسی. حالا شما می گی ضرورت وجود داره، باشه قبول، ضرورتشو رئیس جمهور محترم برای مردم تبیین کنن! (353208)
 
علی
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۲:۲۲:۴۰
با سلام

درود خدا بر کسانی که از کشور و ولایت دفاع می کنند لعنت خدا بر کسانیکه که کشور را در معرض تنش می اندازند. (353318)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۲۹:۲۷
فقط مي خواهم بدانم يخي و عدالت خواه وiranaftab و ... كجايند ؟ جواب: درمانده بين رئيس جمهور محبوب و ولايتمداري (353355)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۴۴:۴۵
دوست عزیز!

ما پنبه را از گوشمان درآورده ایم و همه صداها را می شنویم و هر کجا انتقادی نسبت به رئیس جمهور و دولت باشد هم می گوییم. وقتی اینجا نیستیم و دفاع نمی کنیم یعنی قبول داریم ... (353366)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۳۱:۲۳
من هم یک سوال دارم پبشرفتهای علمی و عمرانی زمان آقای خاتمی بیشتر بوده یا آقای احمدی نژاد؟

ساخت انواع دارو و اوج گرفتن مراکز تحقیقاتی مثل رویان . پرتاب ماهواره و انواع موشک و گسترش جاده ها و پتروشیمی ها و سدها و از همه مهمتر وضعیت هسته ای و نیروگاه بوشهر ..

یه سوال دیگه :
اینکه از ترس شورای امنیت خودمون خودمون رو اعدام کرده بودیم بهتر بود یا حالا که 6 سال میگذره و هنوز داریم نفس می کشیم؟! (353358)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۲۲:۱۷
با سلام و احترام
عزيزان واقع بين باشيد اين دولت در كنار هياهو به ظاهر زنده
است پس حركات و سياستهاي دولت خيلي عجيب نيست و
هميشه منتظر هياهوي جديد باشيد (353390)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۴۹:۴۶
جناب آقای آفتاب که همیشه در صف اول حمایت از دولت فخیمه انشا می نوشتند، لطف کرده مارا در این باب راهنمایی نمایند. (353407)
 
کی ,کدام؟
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۵:۱۴:۳۶
کی,کدام پنبه را از کدام گوشش در بیاورد؟ممکن است بفرمایید که اگر این کار را نکند چه می شود؟آن ها از شما زبل ترند و می دانند که در این اوضاع پای چه کسانی را باید وسط بکشند.
ظاهرا دارید رودست می خورید. بخورید,نوش جانتان. (353422)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.