توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 82116
کارت اعتباری 1/5 میلیونی برای همه
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۲۰
معاون اول رئیس جمهور گفت: کارت اعتباری یک و نیم میلیون تومانی برای کارمندان دولت، بازنشستگان و بعد برای همه ایرانیان صادر می شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمدرضا رحیمی در ادامه نشست خبری امروز خود افزود: دولت تصمیم گرفته است وام قرض الحسنه در قالب کارت اعتباری با کارمزد 4 درصد با بازپرداخت دو ساله در اختیار همه کارمندان خود قرار دهد.

وی هدف از این کار را تامین نیازهای خانوارها از طریق خرید کالاهای مرغوب ایرانی اعلام کرد و گفت: در مرحله نخست یک میلیون کارت اعتباری به خانواده بزرگ آموزش و پرورش به ارزش 1500 میلیارد تومان، داده ایم.

رحیمی بانک ملی را بانک عامل صدور کارت اعتباری کارمندان اعلام کرد و افزود: در مرحله بعد به کارمندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سپس به همه کارمندان، بعد به بازنشستگان و سپس به همه ایرانیان کارت اعتباری داده می شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه صدور کارت اعتباری دو مزیت دارد گفت: نخست؛ اقدام جدی در تنبیه کسانی است که می خواستند ملت ایران را تحریم کنند و دوم؛ موجب ایجاد اشتغال می شود.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.