توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 82192
تکذيب ادعاي منافقين درباره سایت قزوین توسط آمريکا
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۱۹

در حالي که گروهک تروريستي منافقين روز پنجشنبه از وجود سايت هسته‌اي ديگر در نزديک قزوين خبر داد، آمريکا اعلام کرد که از تاسيسات موجود در اين مکان خبر داشته و اين تاسيسات هسته‌اي نيستند.
به گزارش فارس، خبرگزاري رويترز در گزارشي نوشت که ايالات متحده روز جمعه موضعي شگفت‌آور اتخاذ کرد و از ادعاي ايران که اعلام کرده در حال ساخت تاسيسات غني‌سازي اورانيوم جديد مخفيانه نيست، حمايت کرد، اين در حالي است که گروه معارض ايران [گروهک تروريستي منافقين] روز پنجشنبه تصاوير ماهواره‌اي را منتشر کرد که بر اساس آن اعلام کرد که وجود يک سايت هسته‌اي جديد در 120 کيلومتري تهران [نزديک قزوين] را فاش کرده است.
گروهک تروريستي منافقين روز پنجشنبه اعلام کرد که اطلاعات وجود اين سايت را از طريق شبکه منابع خود در داخل ايران که در ارتباط با شوراي مقاومت ملي ايران و سازمان مجاهدين خلق ايران[منافقين] هستند کسب کرده است.
اما آمريکا در پاسخ به ادعاي گروهک تروريستي منافقين درباره مکان اعلام شده توسط اين گروه، گفت که سال‌ها است از وجود تاسيسات اين محل اطلاع داشته و دليلي وجود ندارد باور کند که اين سايت هسته‌اي است.
از سوي ديگر "علي اکبر صالحي " رئيس سازمان انرژي اتمي ايران اعلام کرد که ما به آژانس بين‌المللي انرژي اتمي درباره تمامي تاسيسات هسته‌اي خود اطلاع داده‌ايم.
گروهک تروريستي منافقين روز پنجشنبه با نشان دادن تصاويري، از سايت جديد هسته‌اي ايران خبر داد که زير کوه‌هايي در نزديکي قزوين و در 120 کيلومتري غرب تهران قرار دارد که عمليات احداث آن 85 درصد به پايان رسيده است.
ايران بارها اعلام کرده است که برنامه هسته‌اي خود را با هدف توليد سوخت براي نيروگاه‌هاي هسته‌اي خود دنبال مي‌کند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.