نظر منتشر شده
۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 83303
بسیجی خوب بسیجی مرده است؟
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۰۵


محمد ابراهیم همت
 
1)صدیقه حکمت در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حمایت برخی خانواده‌ شهدا از سران فتنه اظهارداشت: حمایت از جریان فتنه و انحراف از مسیر ولایت توسط برخی خانواده شهدا موجب خدشه‌دار شدن چهره‌ شهدای والا مقام نخواهد شد.


وی ادامه داد: اگر ما اصل ولایت فقیه را پذیرفته‌ایم و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای را قبول داریم، باید تحت ولایت و گوش ‌به فرمان ایشان باشیم.
همسر شهید بابایی در خصوص اثر سوء انحراف برخی خانواده شهدا از مسیر انقلاب در جامعه افزود: مسلماً موضع‌گیری‌ها و خط مشی خانواده شهدا همواره مورد نظر ملت بوده است؛ چراکه مردم ایران همیشه به شهدا ارادت داشته‌اند و اینگونه اقدامات ممکن است، موجب انحراف برخی بی‌بصیرت‌ها از مسیر درست باشد.
2)اینجانب فاطمه چهل امیرانی همسر شهید حمید باکری در مورد بعضی از عملکردهای شما اعتراض دارم. چون شما در جایگاهی قرار گرفته اید که موجودیت آن از خون بهترین فرزندان این مرز و بوم و صبر و تحمل خانواده آنهاست. درست است که به قیامت و اجر آخروی معتقد هستیم ولی طبق وصایای امام و شهدا باید از ارزشها و اهدافی که آنان برای رستگاری مردم دنبال می کردند، محافظت و دفاع کنیم. اگر خیلی آرمانی هم فکر نکنیم حداقل باید بتوانیم جوابگوی سوالات فرزندانمان باشیم که “پدر برای چه هدفی رفت و نتیجه چه شد؟!” و اگر تاکنون نیز آشکارا مطلبی نگفتیم، از آن جهت بود که فرصت به افرادی مانند شما داده بودیم، تا ببینیم به چه سرانجامی می رسیم. لطفا به من نگویید چند موشک ساخته اید و یا چند هواپیما به هوا فرستاده اید، از رشد اقتصادی و مادی هم نگویید. چون احساس می کنم به شعورم توهین می شود. می دانید که هم می فهمیم، و هم می دانیم. فقط پاسخ این سوال مرا بدهید که در این کشور که امثال شما آن را اداره می کنند، جایگاه کرامت انسان کجاست؟
 
این روزها که مصادف با سی امین سالگرد شروع تهاجم عراق علیه ایران و شروع 8 سال دفاع مقدس است اما حرفهایی را گه گاه میشنوم و میبینم که شدیدا تاثر برانگیز است.چند روز پیش نامه ای از خانم فاطمه چهل امیرانی خطاب به سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایت کلمه وابسته به میر حسین موسوی منتشر شد که قسمتهایی از آن را در بالا آورم.خانم چهل امیرانی که امروز همسر فردی به نام علی یونسی وزیر اطلاعات زمان دولت خاتمی هستند زمانی کوتاه در دهه ی شصت همسر شهید حمید باکری بوده است.خانم چهل امیرانی اما بر خلاف وصیت و گفته ی حمید باکری در مورد تبعیت از ولایت فقیه این روزها حرفهایی را میزنند که قطعا شوهر دوم ایشان آقای علی یونسی در تحمیل این حرفها بی تاثیر نیستند.حرفهایی از همان جنس حرفهای فتنه گران و مورد استقبال رسانه هایی چون صدای آمریکا و رادیو فردا و بی بی سی فارسی.قصد ندارم روده درازی کنم و زیاده بگویم.اما سوالی در ذهنم ایجاد شده است که پاسخی برای آن نمی یابم.خانم چهل امیرانی نسبت حرفهای شما و استقبال رسانه هایی چون صدای آمریکا و رادیو فردا و بی بی سی فارسی چیست؟سیره ی حمید باکری این گونه بود یا سیره ی آقا مهدی باکری؟در نامه ی خانم چهل امیرانی از رابطه ی گرم و صمیمانه بین آقا حمید باکری و عزیز جعفری سخن به میان آمده است اما نمیدانم چه شده که همسر آن شهید بزرگوار این روزها اینگونه سخن میراند و دوست و یار همسر شهیدش را اینگونه خطاب میکند!


سخنان همسر شهید عزیز و بزرگوار بابایی را در قسمت اول نوشته ام نیز آورده ام و نصایح همسر آن شهید عزیز به برخی از خانواده های شهدا که در تناقض کامل با همسرانشان یا پدرانشان هستند.پدران و همسرانی که خط و راهشان مشخص بود و اما این روزها از یادگاران آنها چیزهای دیگری میبینیم.شاید بازی روزگار است و هزار چیز دیگر اما آیا اگر آن شهدای عزیز شهید نشده بودند این روزها این افراد میتوانستند منصوب به آنها باشند و از نام آنها در راه تیشه زدن به آرمانهای آنها استفاده کنند؟باکری و همت عزیز بودند و هستند اما رابطه داشتن با آنها باعث نمیشود راهی به جز راه آنها طی شود.باکری و همت عزیز هستند که یادگاران آنها نیز عزیز هستند.حرفهای همت و باکری های عزیز ملاک ما است یا حرفهای منصوبین آن عزیزان؟
البته اینگونه بی بصیرتی ها این روزها در میان خانواده شهدای عزیز کم است و شاهد آن هستیم که اکثریت خانواده ی شهدای عزیز پشتیبان نظام و رهبری عزیز هستند.اما امیدوارم کمتر شاهد اینگونه بی بصیرتی ها در میان خانواده ی شهدای عزیز باشیم.
پ.ن1:بازی روزگار این است که افرادی که روزگاری دشمن خونین شهدای عزیزی مثل همت و باکری بودند این روزها با شوق و اشتیاق نامه های همسران و فرزندان آنها در نقد نظامی که همسران آنها جانشان را در راه حفظ آن از دست دادند منتشر میکنند و از آنها نیز استقبال میکنند!!!
پ.ن2:زمان بازرگان به ما بر چسب چريك زدند ، زمان بني صدر هم برچسب منافق! الان هم بر چسپ خشك مقدسي و تحجر؟ هر قدمي كه در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتيم ،برچسب بارانمان كردند. حالا روزي ده برچسب دشت مي كنيم ، اما بسيجيان: دلسرد نباشيدحاشا كه بچه بسيجي ميدان را خالي كند،
کلیپی مربوط به همین نوشتار را میتوانید در اینجا مشاهده نمائید.
سرم به دنیی عقبی فرو نمی آید
تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست
حافظ


masiha1987@gmail.com
 
مهدی خ.م
۱۳۸۹-۰۷-۰۵ ۱۰:۵۰:۲۷
به نام حق

همیشه همینطور بوده، از صدر اسلام تا الان .

بعد از رحلت پیامبر ، عده ای گفتند ما پیامبر را قبول داریم ولی علی(ع) را نه .

و این قصه ادامه دارد تا همیشه .

تا امام خمینی بود ، بعضی ها می گفتند ما ائمه را قبول داریم ولی ولایت امام خمینی را قبول نداریم .

بعد که امام رفت ، همان ها گفتند ما ولایت امام را قبول داریم ولی دیگر ولایت آقای خامنه ای را نه .

من در جایی دیگر نوشتم که همین الان هم از این شهیدان ما ، از این بزرگان ما بهتر و بهتر در جامعه هستند ولی یک ایرادی که دارند این است که زنده هستند. تا بمیرند اینها هم می شوند بزرگ !

ولی شهید زندست . . . و خدارا شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفریدی.

زنده باد مردان حق (359805)
 
سینا
۱۳۸۹-۰۷-۰۵ ۱۳:۲۲:۵۴
به جای تخطئه این عزیزان اشتباهات آنها را گوشزد کنید نه اینکه بگویید ایشان تحت تاثیر فلانی قرار گرفته. به او بگویید به این دلیل حرفش غلط است نه این چون ایشان ازدواج کرده در صدد آن هستید که او را از صحنه حذف کنید. به هر حال فرزند شهید باکری و همت چی؟ ایا اونها هم می توانید با همین ادعا متهم کنید؟ برادران و خواهران عزیز!!! خانواده های شهدا حتی اگر اشتباه فاحش کنند و به ما بد وبیراه بگویند باید سکوت کرد و حرمت آنها را نگاه داشت از دست دادن فرزند، پدر و شوهر درد و زجر کمی نیست. یکروز خودت را جای آنها بگذار که پدر نداری چه حالی به تو دست می دهد؟!!! (359852)
 
۱۳۸۹-۰۷-۰۵ ۱۹:۱۸:۴۸
پدر من هم 30 ماه زندانی سیاسی در زمان طاغوت دارد و جانباز 55 درصد بوده و به رحمت خدا رفته است من به عنوان فرزند ایشون از این انقلاب و رهبری دفاع خواهم کرد. (359926)
 
هووخشتره
۱۳۸۹-۰۷-۰۶ ۲۳:۴۵:۳۱
اشخاص ملاك گزينش حق و باطل نيستند . زيرا مردم بنده ي دنيا هستند و دين لقلقه ي زبانشان . با شناخت حقانيت راه ولايت و انقلاي اسلامي در مسير رهبري حركت كنيم تا دچار گمراهي نشويم . از آغاز راه بسيار ريزش ها ديده ايم .اما انقلاب درياي مواجي است كه موجهايش تا =بيكرانه ها ادامه يافته است .و من يرتد منكم عن دينه فسوف ياتي الله بقوم يحبهم و يحبونه. (360238)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۰۷-۰۷ ۱۹:۴۵:۴۱
سعدیا مرد نکو نام نمیرد هر گز // مرده آنست که نامش به نکویی نبرند.// بسیجیان خوبی را داریم اما گمنامند و در روز های مبادا در عرصه میدان ظاهر میگردند. همه ی بسیجیان خوب مان نمرده اند بلکه همچون شهدا زنده اند اما چشمان خدائی میخواد آنها را ببینند مع الاسف آن چشمان در ما نیست در صالحانی است که به عشق انقلاب و ولایت زندگی می کنند (360604)
 
سعید
۱۳۸۹-۰۷-۰۷ ۲۳:۴۲:۴۶
این شعار رو یادتونه؟

\"بسیجی واقعی همت بود و باکری\"

با شنیدن این شعار خیلی یاد این ضرب المثل معروف آمریکایی ها میافتادم:
\"یه سرخپوست خوب ، یه سرخپوست مرده است\"! (360667)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۶ ۱۲:۱۶:۱۴
سلام
من فرزند شهید و خوشبختانه مادر عزیز و بزرگوارم مردانه به پدرم وفادار برای همیشه
همیشه صبحت از خاطرات پدرم می گوید از علاقه خودش و او می گوید
نمیدانم مگر می شود زنی هم به همسر شهیدش ابراز علاقه و از خاطراتش بگوید و از طرف دیگر همسر دومی برگزیند!!
من مادر و برادرم تا اخرین قطره خون پشت ولایت و رهبری حضرت آقا هستیم.
چرا که پدرم مردانه پشت امام ایستاد.
سرکار خانم چهل امیرانی قبول کنید که اشتباه کردید
کاش ازدواج نمیکردید و مردانه پشت همسر شهیدی که میدانم عاشقش بودید می ماندید، و نه اینگونه! (1994363) (alef-6)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.