نظر منتشر شده
۱۹۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 84606
انقلاب اسلامی در بیروت
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۲۱
 
همه مترقب ورود رئیس جمهوری جنجال آفرین ایران به بیروت بودند. مسیر فرودگاه بین المللی بیروت تا کاخ بعبدا (کاخ ریاست جمهوری لبنان) مملوء از جمعیت استقبال کننده بود. احمدی نژاد وارد شد و دانه های گندم و برنج مسیر چند کیلومتری را پر کرد. طبق سنت لبنانی ها گندم و برنج که قوت مردم است بر سر عزیزترین مهمانان پاشیده می شود که بگویند تو از قوت روزانه ما نیز عزیز تر هستی و خوش آمدی که هرجا قدم می گذاری زیر پایت با خود برکت آورده ای.

 

علیرغم غیض همه بنگاه های تبلیغاتی دشمن با ایران اما اتفاق آنقدر عظیم و غیر منتظره بود که نمی شد آن را سانسور کنند چرا که اگر خبر آن را پخش نمی کردند از جرگه بنگاه های تبلیغاتی خارج بودند.گروه 14 مارس که مورد حمایت عربستان سعودی و آمریکا می باشند. حتی تندروترین دشمنان و منتقدین ایران در لبنان نتوانستند در کاخ بعبدا برای استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران حاضر نشوند و سرتعظیم به عظمت حضور انقلاب اسلامی در بیروت فرود نیاورند. آخر حتی خود اینان نیز در لبنان اینقدر طرفدار ندارند. اوایل انقلاب امام خمینی (ره) علیه بحثی مبنی بر صدور انقلاب مطرح کرده بود که خیلی ها تصور بر لشکر کشی ایران جهت تصرف کشورهای دیگر از آن تعبیر کردند اما ورود احمدی نژاد به بیروت نشان داد که انقلاب چگونه صادر شده امروز انقلاب اسلامی در بیروت خود نمایی کرد. لبنان عربی یکپارچه به فارسی فریاد می زد "خوش آمدی" در حدی که "خوش آمدی" به یک مصطلح برای بنگاه های خبری تبدیل شد.این سفر دکتر احمدی نژاد را می توان از مهمترین سفر های او به شمار آورد. اگر در سفر های استانی از وی چنین استقبالی می شد شاید برخی طرفداران وی را به پخش ساندیس و یا آوردن جمعیت با اتوبوس از جاهای دور افتاده متهم می کردند اما این بار چه؟ لبنان کشوری است که ده ها پادشاه ورئیس جمهوری و سران و مسئولین کشورهای مختلف هر ماه از آن دیدن می کنند اما هیچ وقت پیش نیامده که چنین استقبال مردمی ای از هیچ یک از آنها شود.حتی یکی از وزرای سابق لبنان در گفتگو با کانال خبری المستقبل (وابسته به خاندان حریری و عربستان) گفت: "شاید اگر جمال عبد الناصر در اوج ناسیسیونالیزم عربی به بیروت می آمد مردم لبنان از وی چنین استقبالی می کردند . اما او که نیامد و احمدی نژاد این رکورد را به نام خود ثبت کرد". لبنانی ها وفلسطینی ها که از اردوگاه های خود برای استقبال از احمدی نژاد خارج شده بودند با این کار خود می خواستند به جهانیان ثابت کنند که انقلاب اسلامی ایران تا چه حدی در قلب آنان جای دارد. ایران نه کشوری را اشغال کرده نه کشوری را مورد تهدید و ارعاب قرار داده اما دل مردم را به دست آورده. هنر صدور انقلاب در این است.

 
سران کشورهای دیگر که با رعب و وحشت محرمانه و بی خبر شبانه وارد کشورهای اشغال شده می شوند و تا صبح ندمیده دم روی کول خود می گذارند و فرار را به قرار ترجیح می دهند باید بشینند و تماشا کنند. هنر ایرانیان در این است! امروز ایرانی ها ثابت کردند علم عشق و رویاهای مردم جهان را به دست آورده اند علمی که تلسکوپها و فضاپیماها و... دیگر کشورهای معظم کیلومترها از آن دور هستند.
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۰:۲۰:۰۶
برخی دوستان ترجیح می‌دهند که رییس جمهور مملکتشان بیاید در سازمان ملل حرفهای قشنگ بزند و بعد یک سال را نامگذاری کنند به اسم گفتگوی تمدنها و این را عین منزلت برای ایران می‌دانند اگر چه که در همان سال جنگ تمدنها با شدت و حدت آغاز شود و به ریش همه دنیا بخندند.
ولی غافلند از این همه عظمت که نه منزلت احمدی‌نژاد بلکه منزلت ایران عزیز و صد البته مدیون اندیشه و اخلاص امام و پر واضح عنایت صاحب اصلی این انقلاب (عج) است. (364256)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۱۳:۱۵
ببین بذار من تکلبفم رو با این خیانت کارا روشن کنم.


هرکسی که برای اسلام و تشیع زحمت کشید جان داد فدا کاری کرد هم وطن من است.حتی اگر در افغانستان باشد.


بر عکس من اصلا بانک اتش زنهای مزدور امریکا را هم وطن نمیدانم و البتهارزش یک تار موی برادر شیعه مجاهد در لبنان و یمن را به شما خیانت کاران ترجیح میدهم


حالا بفشار مخالف رو (364325)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۲۳:۵۲
خدا خیر بده به حزب الله لبنان .من در امریکا هستم میبینم چقدر از افراد اهل سنت از مصر و سودان و الجزایر و مراکش و ..... به خاطر حزب الله لبنان به تشیع و مذهب جعفری گرویده اند.


شکر خدا (364334)
 
محمد کریمی
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۱:۵۷:۰۴
ضمن تقدیر از برادران لبنانی و خلق این حماسه با شکوه و اعلام همدلی اون ها با انقلاب اسلامی ایران ، امیدوارم که دولتمردان و مسئولان کشور همانطور که در سیاست خارجه موفق هستند در اداره کشور هم تحولی ایجاد کنند ...
که امثال من با مدرک مهندسی برق مخابرات و قد و بالای رعنا و توانایی های متعدد اما فاقد سرمایه و بنیه مالی ، خونه نشین نباشم و از بی کاری شرمنده خانواده باشم و اینچنین در تنگنا باشم .

هر چند آنچه که برای ما مهم است عزت اسلام و مملکت است و متاع دنیا در برابر رضایت پروردگار هیچ ارزشی ندارد و اگر مصالح اسلام و ایران در خطر باشد تا سالیان سال نیز این وضع را تحمل خواهم کرد.

اما چه بهتر که با تدابیر موثر همه جوان ها من جمله خودم وارد عرصه کار شوند تا یکی از مهمترین موانع ازدواج نیز برطرف شده و کاهش فساد اجتماعی و محکم تر شدن بنیان خانواده اسلامی و در نهاین سر افرازی هر چه بیشتر ایران و ایرانی را نیز در پی داشته باشد .

به امید روزهای بهتر (364473)
 
سعید سار
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۳۳:۱۹
شنیدم شیعه تو امریکا زیاد شده.خدا همه ی شیعه ها رو خفظ کنه (364540)
 
احسان
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۳:۲۷:۲۳
http://www.aftabnews.ir/vglgxz9qzak9q34..aab1jxr1rwap.v.html#2
چه جوری بی نظریه این عکس سفر خاتمی او وقتم گفتن بی نظیر!
http://www.aftabnews.ir/vglhivnzv23nz-d..22sy1xtytx2f.u.html (364497)
 
sam mousavi
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۳:۱۶:۵۸
هرچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند و چه زیبا تر که از فطرت انسانها بگوییم
که انقلاب اسلامی چنین کرد و با بیدار کردن فطرتهای پاک و آزاده قلبها را به تسخیر در خواهد آورد
جدا که آدم احساس بزرگی دارد وقتی میبیند که رئیس جمهورش در کشوری دیگر چنین مورد لطف قرار بگیرد که این لطف به همه ایرانیان است نه احمدی نؤاد (364358)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۴:۵۳:۲۹
سرود حماسی فارسی -عربی حزب الله لبنان در حضور حاج محمود

http://www.youtube.com/watch?v=6-x9AdssIKQ&feature=player_embedded



تصویری از المنار (364385)
 
سعید سار
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۳۴:۳۹
دست شما درد نکنه .واقعا با امکانات کم چه اهنگهای حماسی زیبایی میسازن. (364541)
 
م يخي
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۳:۲۶:۴۹
شما به آمریکا بگید گفتگوی تمدنها
جواب میدن شما محور شرارتید.
شما به آمریکا بگید مرگ بر آمریکا
جواب میدن شما محور شرارتید.
-------------
بهترین دفاع حمله هست
وقتی احمق ها حق ما را به رسمیت نمی شناسند و از اونور دنیا می خواهند برای ما تصمیم بگیرند بهتر است تف کنی تو صورت سیاستها و سیاستمدارانشون.
-------------
زنده باد ایران
زنده باد لبنان
زنده باد مسلمانان
زنده باد دکتر احمدی نژاد این فرزند پاک و شجاع ملت ایران (364361)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۰:۴۴:۰۴
این منزلت احمدی نژاد نیست بلکه منزلت دلارهای نفتی احمدی نژاد است... (364513)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۰:۲۷:۴۷
هر کس از ادبیات انقلاب اسلامی بهره ببرد و در این راه صادق باشد در میان توده ها محبوب خواهد بود
درود بر انقلاب اسلامی (364262)
 
سعید سار
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۳۵:۵۲
جانم فدای این انقلاب عزیز. (364542)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۹:۴۸:۲۴
جالبه برام یه عده همین طوری این دگمه مخالف رو فشار می دن. اینجا این بنده خدا نوشته جانم فدای این انقلاب، 2 تا موافق داره 7 تا مخالف. معنی این چیه؟ (364589)
 
Magenta Borhani
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۶:۱۵:۲۱
اون دوتا راي مخالف بر عليه انقلاب نيست ، اون براي كسي است كه انقلاب را حق انخصاري خود مي داند (364628)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۸:۰۸:۳۹
ادم گویا اختیار جان خودش رو هم در سایت الف نداره (364929)
 
np
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۰:۴۰:۵۵
دور بر رییس جمهور محترم جناب احمدی نژاد که حقیقتا در طول دوران ریاست جمهوریشان به بهترین نحو به کشور و انقلاب و اسلام کمک کردند.و به فضل و کمک خداوند توانستد بر پیچیده ترین و قویترین فتنه ها و سیاست های خبیثانه دشمنان غلبه کنند0 (364268)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۰:۴۶:۵۷
چه کمکی کردند؟!! می شه یکیش رو نام ببرید! فعلا که خیلی از مردم دارند می نالند از کمر خم شدن زیر بار مشکلات. (364515)
 
Magenta Borhani
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۶:۱۸:۴۱
اشكال شماها هم همينه ، الان هيچ كس وجود نداره كه بتونه از اين رويداد انتقاد كنه ، چون رئيس جمهور عملكر درستي از خودشان نشون دادند ، مشكل ما هم با ايشان اين است كه مسائل را به هم قاطي مي كند ، ايشان بايد به انتقادها هم احترام بگذارد ،
مثلا هنگامي كه آقاي رئيس جمهور چند سال پيش بدون زمينه سازي عليه هلوكاست موضع گرفت اكثريت سياستمداران از ايشان انتقاد كردند زيرا معتقد بودند ضرر آن كار بيشتر از سودش بود اما عملكرد ايشان در اجلاس امسال مورد قبول اكثريت قرار گرفت . (364630)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۰:۵۱:۱۷
همه می دانند لبنان و سوریه با پول ایران و ایرانی آباد شدند... هنوز هم این حاتم بخشی ها ادامه دارد تا سپری باشند در برابر حمله احتمالی اسرائیل.. کاش کمی به فکر مردم خودمان بودند و این دلسوزیها را برای مردم خودمان می کردند ..
جدیدا کومور بولیوی نیکاراگوئه.................. (364275)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۰۲:۵۰
درست برخلاف حرف شما کشورهای عربی برای آنکه بگویند به فکر لبنانی ها هستند ؛ همیشه به آنها کمک می کنند!
http://up.iranblog.com/Files73/16cd1fc5121a44059fa2.JPG
این نمایی است از یادمان فاجعه ی اول قانا که به همت امیر قطر ساخته شده است. صهیونیستها در این جنایت، ۵۳ زن و کودکی که به پناهگاه سازمان ملل پناهنده شده بودند را به شهادت رساندند! مکان این یادمان و یادمان قبلی از یکدیگر جداست.(جنوب لبنان، قانا)

http://up.iranblog.com/Files73/14f275856215442a84d8.jpg
این خرابه همان سوله ای است که ۵۳ نفر شهدای فاجعه ی اول در آن به شهادت رسیدند. به اینجا که بروید عکس شهدا را هم نشان تان می دهند. کمی آن سوتر از این سوله تانک به غنیمت گرفته شده ای از رژیم صهیونیستی هم قرار دارد که قسمتهایی از آن در میانه ی منتهاالیه سمت چپ تصویر دیده می شود.(جنوب لبنان، قانا)
.......................................
خدا توفیق بدهد همه متعصبان دروغگو روزی حقیقت را بتوانند بازگو کنند (364299)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۰۹:۴۳
شاید بمبی که 2006 بر سر مردم مظلوم لبنان فرود امد بر سر تو و خانواده ات در ایران فرود می امد تاحالا ادم شده بودی!!!! (364323)
 
ارسطو ادریس
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۰:۳۴:۱۴
آقا ناشناس
واقعا برای امثال بنده جای سوال داره

شما چرا از استقبال لبنانی ها از رئیس جمهور ایران نارحت هستید؟آیا دوست داشتید استقبال نکنند تا بعد با آب و تاب بگویید این همه نتیجه سیاستهای ما؟

آیا عیب دارد در کنار سیم خاردار دشمنمان اسرادیل نفوذ کرده ایم و او را محاصره کرده ایم؟

کمی مطالعه کنید که اتفاقا کشورهای دیگر اسلامی خیلی بیشتر از ما در لبنان خرج می کنند اما مردم به انها محل نمی گذارند

چون دوست داشتن مردم لبنان عقیدتی است نه پولی.چه کمک کنیم چه نکنیم ایران را دوست دارند چون شیعه هستند و معتقد به تفکرات شیعه

لطفا همه را مثل خودتان نبینید که فقط پول و امور مادی شما را انگیزه مند می کند (364444)
 
یحیی شهسواری
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۰:۱۵:۴۳
با عرض پوزش از شما من به این کاربر بالایی حق می دهم.جالب اینجاست که مردم لبنان اصلا از احمدی نژاد استقبالی نکرده اند.بلکه همه این تصاویر تقلبی ساخته و پرداخته فتوشاپ است.ما الکی حرف نمی زنیم که!برای حرفهایمان ملاکهایی داریم.به عنوان مثال ملک عبدالله برای ابنان مثل داماد می ماند.این آقا یه ماه پیش لبنان بود.مردم لبنان ایشان را ول نمی کنن بیاییند استقبال ایرانی ها.همچنین مردم لبنان که عرب هستند سعد حریری عرب را ول نمی کنند بییند از ایرانی ها استقبال کنند.اینها 2 تا ملاک باقی ملاک ها هم مثل این دوتاست!
(از طرف یک پرفسور) (364505)
 
صادق
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۲۰:۵۴:۵۷
نظرات موافق و مخالف این نظر واقعا جای تفکر دارد .
یعنی بعضیها نظریه داماد لرستان را قبول دارند!
بعضی هام ... (364648)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۹:۳۸:۵۳
برخی به عنوان شبهه می­گویند استقبال امروز لبنان ناشی از پول­هایی است که ایران در آنجا خرج کرده!! پاسخ به سؤال بسیار آسان است: اولاً مگر فقط ایران در لبنان پول خرج میکند؛ اگر گفته شود مجموع پولی که عربستان و برخی کشورهای عربی و همچنین اروپا و آمریکا در 20 سال اخیر در لبنان خرج کرده­اند هزار برابر (درست خواندید 1000برابر!!!) ایران بوده است سخنی به گزاف گفته نشده است؛ به عنوان نمونه رفیق حریری که مجری هزینه کردن پول­های این دشمنان خدا در لبنان بود، پس از خرج این پول­ها، از سود این پول به یک میلیاردر جهانی تبدیل و نامش در مجله فوربس ثبت گردید!! نمی­دانم دقیق متوجه شدید یا خیر؟! فقط سود پولهایی که عربستان و برخی کشورهای عربی و همچنین اروپا و آمریکا در 20 سال اخیر در لبنان هزینه کرده­اند یک نفر را میلیاردر کرده و آنقدر برایش صرف داشته که پس از ترور وی اکنون اسم فرزندان او نیز به عنوان وراث وی هنوز در لیست میلیاردرهای جهان باقی است!!

ثانیاً: اگر شما کسی را پیدا کردید که توانسته است با پول، قلب و محبت کسی را بخرد، حتماً شیطان را باخبر سازید که به این سلاح سخت محتاج است!!! من مطمئنم که این عرب­ها و غربی­ها که میلیاردها دلار پول خرج لبنان کرده­اند، حاضرند همه را بدهند و یک استقبال این چنینی از رئیس­جمهور آمریکا و یا شاه عربستان به­جایش بستانند؛ امری که تابحال در لبنان بیسابقه بوده است؛ سوم اینکه این استدلال در مورد مردمی که در لبنان هستند و همه این حرف­ها – از مخالف و موافق- را می­شنوند و تصمیم خود را می­گیرند، توهین بزرگی است؛ البته این ابلهان نمی­دانند که با این استدلال اساس دموکراسی را که قبول شعور و درک مردم است زیرپا می­گذارند؛ از جمهوری اسلامی شرم نمی­کنید و هرچه از دهانتان بیرون می­آید نثار آن می­کنید از مردم لبنان خجالت بکشید، که البته بعید می­دانم چنین باشد!! ولی باز جای شکرش باقی است که الحمدالله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء ... (364644)
 
صادق
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۲۰:۵۱:۲۹
مشکل مردم ما اینه خودشون به فکر خودشون نیستند. (364647)
 
آرش
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۰:۵۱:۴۸
این استقبال را با ورود مسولین و مقامات آمریکایی به کشور های دیگر (حتی اروپایی ) مقایسه کنید خیلی چیز ها دستگیرتان می شود (364276)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۳۱:۵۷
ما الکی الکی نشدیم ایران.30 سسسال مقاومت کردیم از این 30 سال 8 سالش رو جنگ خانمان سوز داشتیم/بهترین بندگان خدا و دوستاران اهل بیت پای این نظام مقدس خون داده اند.

با نام امام حسین به شهادت رسیدند


انقلاب ما الهی است.انقلاب ما خدایی است.و خواهید دید که به قیام قائم ال محمد منتهی خواهد شد.


اگر این حرف من درست بود اون روز برام دعا کنید اگر نه لعنت بفرستید! (364338)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۲۳:۱۱
تا کور شود هر آنکه نتواند دید

آخ چه خوشم میاد این مخالفا حرص میخورن .. آی خوشم میاد (364533)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۰۴:۲۶:۰۵
ببخشیدا! شما باید فرهنگ کشورهای خاورمیانه با اروپا رو هم مقایسه کنید! در خاور میانه آنقدر که به استقبال از مسوولین علاقه دارند در اروپا اهمیت زیادی به این مسئله داده نمی شود. مثلاً در ایران صبح تا شب کارمندان تعریف و تمجید رئیس و مدیر را می کنند و مخلصم و چاکرم راه می اندازند اما در اروپا و امریکا همچین مسائلی ابدا دیده نمی شود. وقتی می خواهیم از خودمان تعریف کنیم درست این کار را انجام بدهیم که دشمنان بهانه استنباط اشتباه به ما نگیرند. (364690)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۸:۱۰:۳۹
شما همونی نبودید که از اردن هاشمی بودید و کارتان لجن پراکنی بر علیه انقلاب بود؟ (364930)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۰۵:۵۷
قبل از هر چیز این نکته را بگویم که لبنان به لحاظ ترافیک دیپلماتیک و آمد و شد هیات های خارجی یکی از مهمترین کشورهاست دلیل آن هم یکی موقعیت استراتژیک این کشور و ترکیب جمعیتی سنی ، شیعه و مسیحی آن است و ...
صدور انقلاب هم کار امروز و دیروز نبوده این حرکت قبل از انقلاب شروع شد به عنوان مثال در سال پنجاه و هفت در مراکش به حمایت از انقلاب اسلامی تظاهرات کفن پوشان انجام شد که توسط رژیم پادشاهی آنجا سرکوب شد . به رقم لجن پراکنی و خرج پولهای کلان توسط عربستان سعودی و دشمنی تمام عیار دشمنان با این انقلاب ، انقلاب به خواست خداوند و برکت خون پاک شهیدان به قلب آزادگان جهان وارد شده و اکنون بیشترین عصبانیت از این سفر را سعودی ها و اسراییلی ها دارند چرا که فردی همچون سمیر جعجع که متهم به مزدوری صهیونیست ها است هم مجبور شد از این سفر استقبال کند . در پایان یک خاطره جالب هم برایتان تعریف میکنم در جریان جنگ سال 2006 یکی از مجریان شبکه های لس آنجلسی به حالت گله میگفت اسراییل اگر لبنان را بمباران میکنی شمال بیروت را بمباران نکن چون آنجا مسیحی نشین است و پر از کاباره و ... ! (364284)
 
کاوه
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۱۱:۲۶
وقتی ایران دایه عزیزتر از مادر برای لبنان است باید هم از رییس جمهور ایران چنین استقبالی شود.اگر چنین استقبالی نمیشد باید تعجب میکردیم. (364288)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۴۵:۴۲
به فرض که حرف شما درست باشد و ما دایه مهربانتر از مادر برای لبنان بوده و هستیم.

پس چرا در سفر آقای خاتمی در اردیبهشت 1382 به این کشور این استقبال را ندیدیم؟


شما اگر یک فیلم یا حتی یک عکس از آن موقع دارید برای ما رو کنید. (364301)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۰۶:۴۲
اقای عدالت خواه با نامه خاتمی به جرج بوش و قصدش بر سر معامله ی حزب الله با غرب توقع داشتی فرش قرمز پهن کنند.نه تنها پهن نکردند مانند یک خائن از او استقبال کردند. (364320)
 
پسر خوب
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۱۵:۲۵
در این نامه، ایران نه تنها از دست برداشتن از حمایت گروه­های فلسطینی سخن به میان آورده بود، بلکه پیشنهاد داده بود برای خلع سلاح حزب­الله تلاش کرده و تمام فعالیت­های هسته­ای خود را شفاف کند. در ازای این همه، ایران از آمریکا خواست از رفتار خصمانه خود نسبت به جمهوری اسلامی دست بکشد و در بیانیه­ای تصریح کند که ایران جزو محور شرارت نیست.
زمان درز خبر!
25 سپتامبر سال 2006 (5 مهر 85) شبکه چهار رادیو بی.بی.سی خبر از ارسال نامه­ای توسط دولت سید محمد خاتمی خطاب به مقامات کاخ سفید داد. آنگونه که این شبکه رادیویی اعلام کرد، دولت وقت ایران در نامه برای حل همه اختلافات فی­مابین اعلام آمادگی کرد.

روزنامه وطن امروز با ارائه گزارشي در اين خصوص نوشته است :تلاش برای خلع سلاح حزب­الله لبنان، شفاف­سازی تمامی فعالیت­های هسته­ای، دست برداشتن از حمایت گروه­های فلسطینی و ... از جمله مواردی بود که در نامه فوق دولت ایران به جورج دبلیوبوش پیشنهاد داده بود.

اما گزارش رادیو بی.بی.سی از این ماجرا بدین شرح است:«آوریل 2003 میلادی، درشرایطی که تانک­های آمریکایی در خیابان­های بغداد حرکت می­کردند، این نگرانی در تهران شدت می­گرفت که شاید پس از عراق نوبت ایران باشد.» یک ماه بعد، ایران در اقدامی بی­سابقه و با واسطه سوییسی­ها، نامه­ برای دولت آمریکا فرستاد که در آن آمادگی خود برای حل همه اختلاف­ها اعلام کرده بود.

پیشنهادهای محرمانه

در این نامه، ایران نه تنها از دست برداشتن از حمایت گروه­های فلسطینی سخن به میان آورده بود، بلکه پیشنهاد داده بود برای خلع سلاح حزب­الله تلاش کرده و تمام فعالیت­های هسته­ای خود را شفاف کند. در ازای این همه، ایران از آمریکا خواست از رفتار خصمانه خود نسبت به جمهوری اسلامی دست بکشد و در بیانیه­ای تصریح کند که ایران جزو محور شرارت نیست.

محمدحسین عادلی که در آن زمان معاون وزیر امور خارجه ایران بود می­گوید: «آن نامه برای آمریکایی­ها فرستاده شد تا نشان دهد که ما آماده گفت­وگو و حل معضلات هستیم. این اقدام در راستای سیاست­های محمدخاتمی بود که می­خواست همه راه­های مسالمت­آمیز را بیازماید».

پاسخ آمریکا

لری ویلکینسون، رئیس دفتر کالین پاول، وزیر خارجه وقت آمریکا، می­گوید: «تنها چیزی که من دیدم گزارشی بود از اینکه چنین نامه­ای دریافت شده و پاسخی که از طریق مقام­های سوییسی برای ایران فرستاده شد. پاسخی شبیه به اینکه چطور به خود اجازه می­دهید چنین پیشنهاد «گستاخانه­ای» بدهید.

افشای خبر نامه دولت سابق به مقامات کاخ سفید و آشکارشدن رفتار دولت­مردان آمریکا با این نامه در رسانه­های خبری انعکاس فراوانی داشت.

صاحب­نظران سیاسی معتقدند این موضوع یعنی ارسال­نامه به دولت آمریکا بلافاصله پس از تصرف عراق و نیز پیشنهاد معامله برسر برخی اصول بنیادین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، در آن برهه به شدت کشور را در موضع انفعال قرار داد.

برخی تحلیلگران هم تأکید کردند که هزینه این موضوع برای کشور هم­سنگ هزینه ماجراهای «ایران گیت» و «واتر گیت» برای ایالات متحده بود. افشای این ماجرا اما با تکذیب سخنگوی دولت سابق مواجه شد، به طوری که عبدالله رمضان­زاده در گفت­وگویی به کلی چنین نامه­ای را تکذیب کرد.

نامه را خرازی تنظیم کرد

با این حال مقاله اخیر «دنیس راس»، مشاور ارشد جورج بوش پدر و پسر، فرستاده ویژه کلینتون در مسائل خاورمیانه و مشاور خارجه باراک اوباما که در شماره اخیر مجله نیوزویک به چاپ رسید، نه تنها نگارش و ارسال نامه دولت اصلاحات به جورج بوش را تأیید کرد که از نویسنده این نامه نیز اسم برد.

دنیس­راس در ابتدای این مقاله به نفوذ قدرت منطقه­ای ایران در دولت احمدی­نژاد اشاره و در ادامه با بیان اینکه هنوز هم برای متوقف کردن ایران در برنامه هسته­ای دیر نشده است، برای ادعای خود اینگونه آدرس داد: تاریخ نشان داده ایران در مقاطعی در قبال فشار سیاسی بین­المللی جواب دلخواه را داده است. برای مثال در سال 2003 پس از نابودی ارتش عراق توسط نیروهای آمریکایی، دولت وقت از طریق سفیر سوییس در ایران پیامی به واشنگتن ارسال کرد تا با این کار نگرانی­های آمریکا را درباره برنامه­های تسلیحاتی تهران و حمایت ایران از حزب­الله و حماس تا حدی تخفیف دهد».

او یاد آور می­شود: صادق خرازی، معاون وزیر امورخارجه دولت وقت که این پیام را تنظیم کرده بود، گفت بیم­ها وهراس­ها آنها را مجبور کرد دست به این کار بزنند.

مشاور دولت بوش پدر و پسر وبیل­کلینتون در امور خاورمیانه می­افزاید: «اما برعکس، سال پیش که سازمان اطلاعاتی آمریکا گزارشی راجع به ایران منتشر کردند، محمود احمدی­نژاد رئیس جمهور دولت جدید ایران در اظهاراتی جنجالی گفت رویارویی با آمریکا اثر بخش است و آمریکا از موضع خود عقب نشسته است.»

اما در سند دیگری که به نقل از دنیس­راس پیش ازاین توسط منابع غربی منتشر شده بود آمده است: «اول آوریل 2003 مباحثه طولانی­ای با صادق خرازی که برای دیدنم آمده بود، داشتم و دوم مي نیز دوباره او را به مدت سه ساعت دیدم». آنچه در نامه دولت خاتمی به جورج بوش به صراحت آمده است، تلاش این دولت برای اعطای برخی امتیازات در جهت «نزدیکی دو دولت» است. گویا قرار بوده در این راستا دیدارهای دیگر مانند کمال خرازی وزلمای خلیل­زاد انجام شود که با پاسخ سرد مقامات کاخ سفید ره به جایی نبرده است». (364328)
 
Vahid Parva
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۱۸:۲۴
1. لبنان بنوعی خط اول مبارزه با رژیم صهیونیستی است و طبیعیست که ایران به آن کمک کند چون در غیر این صورت مجبور میشویم چندین برابر آن را بنوعی دیگر هزینه کنیم.

2. من شخصا یادم نمیاد که در زمان خاتمی جنگی به بزرگی جنگ 33 روزه علیه لبنان رخ داده باشد که بطبع آن ایران مجبور به حمایت تمام عیار از لبنان بشود. بنابراین طبیعیست که از احمدی نژاد استقبالی پرشکوه شود. در مورد سفر خاتمی هم یادم میاید که ایشان در استادیومی سخنرانی کرده بود.

3. در دست و دلبازی در برابر سایر ممالک باید کمی هم هوشیار باشیم تا سفیر کشورکی مانند کومور به خودش اجازه ندهد بعد از آن همه کمکی که ایران به آنها کرد و عکس های آن در اینترنت هم منتشر شد، به خودش اجازه دهد برای ایران تاقچه بالا بگذارد.

4. نباید تا این حد دل خود را به این استقبال ها خوش کنیم چون نمی دانیم آیا آنها واقعا بخاطر خودمان اینکار را میکنند یا بخاطر جیبمان( البته در مورد لبنان شاید قضیه کمی فرق کند). نمونه اش همین کومور (364331)
 
سعید سار
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۴۳:۴۱
موافقم.پارسال حسن نصرالله یه حرفی زد خیلی ناراحت شدم.

گفت یه گروهی شعار دادند نه غزه نه لبنان .... ولی اگر ایران ما را در مقابل غرب حمایت نکرد ما از انقلاب ایران تا اخرین نفس دفاع خواهیم کرد.
خون شیعه هست دیگه.شیعه چه کلمه بزرگی .چه مفهومی.
ولی بقیه کشور ها به جز حزب بعث سوریه رو هیچ کدوم نمیشه حساب کرد. (364546)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۶:۳۷:۱۸
من خودم یادم هست که استقبال از خاتمی در لبنان بسیار باشکوه بود و آن موقع هم خیلی سر و صدا کرد. حالا این که مال احمدی‌نژاد باشکوه‌تر بوده یا خاتمی را نمی‌دانم.
در ضمن سه سال قبل از سفر آقای خاتمی جنوب لبنان آزاد شده بود و این می‌تواند یک علت محبوبیت حزب‌الله و ایران در آن زمان باشد.

چیزی که نباید فراموش کرد این است که استقبال لبنانی‌ها از مسؤولان ایرانی در مسیر علاقه به انقلاب است نه علاقه به اشخاص. چه احمدی‌نژاد و چه خاتمی اگر از مسیر انقلاب خارج شوند دیگر چنین استقبال از آنان نخواهد شد. (364402)
 
منصور حلاج
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۰:۲۸:۴۰
نمی دانم شمایی که خود را به خواب زده اید چه خطاب کنم اما نام پر طمطراقی برای خود برگزیده اید که فکر نمی کنم از بار معنایی آن زیاد مطلع باشید .
اما اگر کمی شجاعت ،همت،غیرت،و..... داشته باشید می توانید به روزنامه های مورخ 1382.02.22 مراجعه کنید.
بعد خود قضاوت کنید.
متاسفانه در دنیای امروز کسی نمی تواند تاریخ را جعل کند و یا هر طور که دلش خواست بنویسد. (364442)
 
جواد رحماني
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۵:۰۲:۱۸
منطقتان همين است. از اول تا آخر جز اين چيزي نداريد بگوييد. دستتان براي ما رو شده است.
چشم حسود كور. پول كه ارزشي ندارد كاش راهي بود تا با جانمان از اسلام دفاع كنيم. (364353)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۰:۵۳:۰۴
شما که وضع مالی ات ظاهرا خوب است بله پول برایتان ارزشی ندارد. راستی گوشت و روغن را کیلویی چند می خری؟! (364519)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۳۰:۲۴
اینو نگی چی بگی آقا کاوه

فقط یه سری حرفهای بی ربط و بی اصل و ریشه

اصل قضیه رو ول کردی چسبیدی به فرعش

تو چرا جوش میخوری که ایران و لبنان حامی هم هستن ؟؟ (364539)
 
جاده صاف کن
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۱۶:۵۱
بعله درسته ، مخصوصا آنجا که مقاله نویس عزیز می گوید دشمنان در عصبانیتند ولی ای دشمنان عصبانی زیاد هم عصبانی نباشید به هر حال شما در میان صفوف داخلی ها عناصر بی جیر و مواجبی دارید که در حکم جاده صاف کن شما هستند ، به عنوان مثال چقدر باید خرج می کردید تا همزمان با سفر احمدی نژاد به لبنان یک خبری منفی در خصوص واکنش یک مسئولی در قبال یک کاری از کارهای احمدی نژاد بتونه سوتیتر خبریتونو پر کنه (جون ما چقدر؟) خب حالا یکی پیدا شده مفت و مجانی داره این کارو واسطون انجام میده اونم با قصد قربت الی الله ! با این وجود چرا اینقدر ناراحتید ، لبخند بزنید. (364295)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۳۷:۱۲
در حالي كه روابط ايران با كشور «كومور» ـ یا همان مجمع الجزایر قمر ـ كه تقريبا يك ميليون نفر جمعيت دارد در سال هاي اخير گسترش پيدا كرده است، سفير اين كشور در ايران اعلام كرد، براي اينكه ايران را از انزوا خارج كنند، با ايران رابطه برقرار كرده اند و این رابطه برای آنها هزینه زا بوده است!

به گزارش «تابناک»، «احمد نجید المرزوقی»، در گفتگویش با یک رسانه ایرانی گفت، رئيس جمهور اين كشور براي تاسيس سفارت در ايران هزينه هاي زيادي پرداخت كرده و مزایای زيادي را از دست داده است. وي همچنين افزوده است اگر چه خليج فارس نام واقعي و درست دریای جنوب ایران است، اما بهتر آن است كه جهت مصلحت ممالك اسلامي آن را «خليج اسلامي» بناميم! اين در حالي است كه بايد گفت رابطه ايران با كشور كوچكي هم چون «كومور»در قالب نگاه امت محور است كه در سياست خارجي ايران جريان دارد و ايران به عنوان «ام القراي جهان اسلام» مي كوشد، كشور هاي كوچك و ذره اي همچون «كومور» را را در كنف حمايت مادي و معنوي خود قرار دهد تا مورد هجمه قدرت هاي سلطه گر قرار نگيرند و اتحاد با امت و كشور هاي اسلامي ـ هر چند كوچك و فاقد تاثير در معادلات بين المللي ـ را بر اتحاد با كشور هاي بزرگ غير اسلامي ترجيح مي دهد، اما حاكمان اين كشور ها كه مدعي اند به شيعيان بسيار نزديك و دوستدار اهل بين نيز هستند، بايد شان خود را رعايت كرده و در چهارچوب نقش و توان بين المللي خود به موضع گيري بپردازند. (364298)
 
پسر خوب
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۱۷:۴۹
ما کومور را جذب کردیم.

اصلاح طلبان چه کردند؟

پشت سر هم فعالیت های هسته ای را تعلیق کردند و پشت سر هم بیانیه شورای امنیت صادر شد!


مثل امروز ایران همچون مشت زنی است که در دوران اصلاحات گاردش دفاعی وبده و حال که شروع به حمله (هولوکاست، 11 سپتامبر، حقوق بشر غربی) کرده آنها از این مبارزه به غلط کردن افتاده اند... (364330)
 
یحیی شهسواری
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۰:۲۵:۱۵
آقای توکلی شما یه زحمتی بکش به کمسیون روابط خارجه بگو به این آقای سفیر بگه بیا هر هزینه ای تا حالا پرداخت کردید بهت بدیم جمع کن برو ما رو بخیر شما رو بسلامت! (364506)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۴۰:۳۲
فرموده اید :
سران کشورهای دیگر که با رعب و وحشت محرمانه و بی خبر شبانه وارد کشورهای اشغال شده می شوند و تا صبح ندمیده دم روی کول خود می گذارند و فرار را به قرار ترجیح می دهند
ببخشید من متوجه نشدم آقای احمدی نژاد به فلسطین اشغالی سفر کرده اند یا لبنان ؟
در ضمن زمان خاتمی هم چنین استقبالی از طرف حزب ال.. برای ایشان برگزار شد یادتان هست؟
و سوال دوم
فرموده اید 14 مارسی ها در خود لبنان هم چندان طرفداری ندارند
دوستان به من که اطلاعات سیاسی چندانی ندارم کمک می کنند تا بفهمم در انتخابات اخیر لبنان چه گروه هایی پیروز شدند ؟
ممنون (364300)
 
جواد رحماني
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۴:۳۴:۱۳
با پول هاي عربستان و گسيل كردن سيل لبنانيان خارج از لبنان و با اينكه شيعيان از نظر جمعيتي اكثريتي در لبنان ندارند با اين همه 14 مارس با سو استفاده از دادگاه ترور رفيق حريري و عوامل فوق تونست با اكثريتي شكننده در انتخابات پيروز بشه. و در نهايت هم بدون همراهي حزب الله و طرفدارانش نتونست دولت تشكيل بده. به نظر شما كم چيزي هست اين. در ضمن امير جان كه البته شايد يكي از مواجب گيران اسرائيلي باشي اون جايي كه با ترس توش ميرن اسرائيل نيست. چون هر كي اونجا بره يعني طرفدار غاصبين هست و در امنيت كامله. مثل دوستان شما كه هر چند وقت يك بار يك سري به اونجا ميزنن. ماكان كه يادتون نرفته و نوري زاد و ... جاي خطرناك عراق و لبنان هست كه احمدي نژاد بي هيچ ترسي قدم تو اون ها گذاشت با اينكه الان نصرالله حتي در انظار حاضر نميشه. هم به دليل خطر صهيونيست ها و هم به دليل مواجب بگيران لبناني اونها كه هر چند روز يك دسته از اونها دستگير ميشن. به اميد دست گيري جيره خوران اجنبي در ايران. (364380)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۰۴:۴۱:۴۵
وای به حال ما ایرانیان که نظر مخالف هموطن خود را به حساب مواجب گیر بودن او از اسرائیل می گذاریم! اینطوری در مقابل تحریم ها می خوایم وحدت خودمونو حفط کنیم؟ آقای رحمانی! برادر عزیز! چرا اینقدر آتشین سخن می گویی و به هموطن خود تهمت میزنی؟ کمی آهسته تر دوست من (364692)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۶:۴۰:۲۷
در انتخابات لبنان اقوام مختلف سهمیه دارند و حزب‌الله نمی‌توانست بیشتر از آن مقداری که رأی آورد رأی بیاورد. در واقع تمام کاندیداهای حزب‌الله رأی آوردند و نماینده شدند. فقط یکی از کاندیداهای مسیحی عضو یکی از گروه‌های مسیحی متحد حزب‌الله رأی نیاورد. (364403)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۰۹:۰۲:۳۷
یک سوال چرا درآن سفر آقای خاتمی به جنوب لبنان نرفت (364717)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۵۱:۲۹
جا داره که در ابتدا تشکری داشته باشیم نسبت به مردم عزیز لبنان که الحق شیعه بودن را معنا کرده اند.از شخص حسن نصرالله و نیروهای امنیتی و...




بالاخره مقاومت لبنان فرزند خلف انقلاب مابود.زمانی که امام روح الله فرمان تشکیل گروه حزب الله را دادند قطعا چنین روزهایی رو میدیدند.

غیر از این هم انتظاری نمیرفت.ما که به قصد استغمار نداریم.نزدیک ترین ملت به شیعیان ایران شیعبان لبنانی هستند.

انشالله که خداوند تمام شیعیان جهان از شیعیان افغانستان که سینه سپر کرده اند در مقابل وهابیت
شیعیان پاکستان و جنوب هند.بحرین و عراق و ایران و یمن و لبنان و تمام شیعیان جهان توفیقات روز افزون عنایت بفرماید.که خوب میدانیم ......

ان الارض یرثها عبادی الصالحون (364303)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۵۲:۰۶
خودتمون هم ميدانيد که آنجا بيشتر از سانديس و کيک هزينه کردند و تاونش را مردم ايران با تحمل فقر و بدبختی ميدهند.

از وزير علوم در باره دانشجويان لبنانی که مجانی در ايران تحصيل ميکنند بپرسيد ، در حاليکه حتی در ايران تحصيلات ابتدايی را در نظر دارند که غيردولتی کنند. راستی پس از اين همه خصوصی سازی دولت چه خدمتی ميخواهد به ملت ارائه کند؟ با در آمد نفت ميخواهد چه کا کند؟ انقلاب صادر کند؟ (364304)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۵۹:۰۶
ای جانم فدای کیک و ساندیس.اون ساندیسی کی نیش فرو بره تو چش ضد ولایت فقیه (364555)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۵۴:۵۳
اگر کسی یک بار به بیروت رفته باشد متوجه می شود هرگز انقلاب به ان جا صادر نشده (364306)
 
جواد رحماني
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۴:۳۵:۱۹
نياز نيست ما بريم. شما بدون هزينه به تلويزيون جام جم يك نيگاهي بنداز دوست انگليسي. (364381)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۶:۴۱:۵۵
انقلاب به شیعیان لبنان و سایر اقوام لبنانی دوستدار شیعیان صادر شده است. (364405)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۴۲:۲۲
آخه گناهی هم نداره

فقط بی بی سی بلده نگاه کنه

روز هم که نباشه میگه الان شبه

اینا کلاً مسخ شدن (364545)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۰:۰۹:۵۹
برادر، همین بی بی سی این سفر رو به طور زنده پوشش داد و بارها از استقبال بی‌نظیر مردم از احمدی‌نژاد گفت. حالا در راستای اینکه هر چی بی بی سی بگه یه کلکی پشتشه نباید به این سفر و عواقبش شک کنیم؟ یا شاید باید در مورد بینشتون نسبت به بی بی سی شک کنیم؟ یا اینکه هر وقت لازم باشه بی بی سی مزودور ِ و هم وقت لازم باشه راستگو؟ (364594)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۲۲:۱۴:۳۵
اولا این حرف شماست که تو دهن ما میذاری

ما همیشه گفتیم بی بی سی روباه مکاریه که بعضی ها نفهمیدن هنوز

یکی به نعل میزنه یکی به میخ که به چند تا هدفش برسه و اصلی ترینشم اینه :

بگه درست میگه و بی طرف و در پوشش همین باقی مسائل چرتشو به مردم قالب کنه (364658)
 
ارسطو ادریس
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۰:۳۶:۲۹
البته فرق داره که شما کجای بیروت رفته باشی

محله شیعه نشین ها یا کنار دریا

هر کسی از ظن خود شد یار من !! (364447)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۰۹:۰۵:۵۲
امیدوار بودیم فرق بین بیروت ولبنان را بدانید والبته ترمعنی صدور انقلاب (364718)
 
قلي
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۵۵:۳۴
جناب عماد خان

خدا وكيلي
اگر ما اين همه هزينه صرف آباداني و حمايت از حزب‌الله نكنيم، باز هم آنها حاضر ند چنين استقابلي ترتيب دهند؟

به قول معرف
تا پول داري رفيقتم
نوكر بند كيفتم (364307)
 
aminzadeh
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۸:۱۶:۱۶
اگه پول باعث این استقبال بوده چرا امریکایی ها خرج نمی کنند آنها که وضعشان خوب است البته شاید ریاکاری نمیکنند وایران دارد ریاکاری میکند (364422)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۴۸:۴۱
اولا بند کیف نوکر نمیخواد چون آدم نیست .. عاشق میخواد

دوماً اینارو نگین چی بگین .. هر روز بهونه ها و دلایلتون الکی تر و بچه گانه تر شده

ایران واقعاً این 5 سال خوب پیشرفت کرده تو همه زمینه های خوب

بعضیا در کل یه مریضی دارن که فقط میخوان تخریب کنن

نمیگم مشکل نیست ها .. اما از گذشته و نسبت به قبل این 5 سال خیلی کمتره (364548)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۰۰:۰۸
avatar اره برادر حاضد هستند.زمانی بود که فقط برایشان خدا مانده بود.سال 2006.تمام راه های ارتباطی به لبنان قطع بود.ندیدی چه عزتمندانه خون دادند و یک وجب خاک وطن ندادند؟


اینها شیعه هستند شیعه علوی! من و شما چه؟
هستیم؟ (364556)
 
ف-پ
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۵۶:۰۸
به کوري چشم دشمنان انقلاب اسلامي به جهان صادر شده واين فرزند برومند ايران اسلامي بار ديگر تمامي دشمنان اسلام چه خارجي وچه داخلي را به ذباله دان تاريخ فرستاد درود برفرزندان شجاع ايران اسلامي (364308)
 
مسعود
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۵۸:۰۶
الحمد لله كه به انصاف روب آورديد (364310)
 
قلي
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۵۸:۱۳
بايد ضرب المثل‌هاي قديمي را با طلا نوشت:

تا پول داري رفيقتم

نوكر بند كيفتم

براي مثال مقامات سوري بارها اعلام كرده‌اند كه با پس گيري بلندي‌هاي جولان حاضر به صلح با اسرائيل هستند.
و يا امروز در اخبار آمده بود، يكي از مقامات فلسطيني گفته اگر اسرائيل به مرز‌هاي پيشينش برگردد حاضر به رسميت شناختن آنها هستيم

حزب الله هم از اين قاعده مثتثني نيست (364311)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۱۱:۱۷
قلی خان!

مثل این افراد سازشکار مانند همان مقام ایرانی است که حرفهای شاخدار مخالف اراده ملت اش می زدند:

سعید حجاریان ، روزنامه صبح امروز: همجنس‌بازی در كشور ما باید آزاد باشد. از جهت حقوقی نباید ممنوع باشد گرچه از نظر اخلاقی زشت است.

محمد خاتمی در اولین سالگرد دوم خرداد در دانشگاه تهران: اگر دین هم در برابر آزادی قرار بگیرد این دین است كه باید محدود شود نه آزادی ! (364321)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۵۰:۱۲
به کیا میگی اینارو عزیز

اینا چشم و گوششون خیلی وقته با راجیف یه عده داخلی و خارجی پر شده (364549)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۱۷:۳۲
شما اگه غیرت و وجدان داری بفرما با اسرئیل بجنگ و از اسلام دفاع کن در خدم مقدم تا ان پولی که به حزب الله میدهیم را به تو بدهیم

اگر هم نمیتوانی پس خفه خون بگیر و بی غیرتی خود را از این اشکار تر نکن



ولی امثال شما نه غیرت دارند نه وجدان زبانشان هم دراز است (364329)
 
جواد رحماني
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۴:۳۶:۳۳
ايوالله. اين ها اگر معركه اي پيش بياد به همون ارباباشون پناه ميبرن. (364382)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۰۳:۰۷
به نظر پیشنهاد خوبیه.قلی جان میخوای شما جهاد کن ما پول حزب الله رو بدیم به شما برو بجنگ. (364558)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۲۲:۱۶:۴۲
متاسفانه شما هم به اصل قضیه هنوز پی نبردی

فقط اخباری رو نگاه میکنی که هدفمند گفته میشه

این اخبار درست هست اما مطمئنی ارزش خبری بالاتر از این خبر وجود نداره برای گفتن ؟؟ (364659)
 
قلي
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۱:۵۹:۳۶
جناب عماد خان
ظاهرا شما و برخي از هم فكرانتان هيچ وقت قصد بيدار شدن از خواب ناز را نداريد!

آيا از خود پرسيده‌ايد
چرا حزب‌الله چنين استقبالي از احمدي نژاد ترتيب داده است؟ (364313)
 
پسر خوب
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۱۱:۰۲
در یک کلام چون سخنان عرتمندانه را دوست دارند (364324)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۶:۵۴:۱۲
نصرالله چند روز قبل از این سفر دلیل استقبال را گفته بود:

«سيد نصرالله درباره سفر محمود احمدي نژاد گفت: احمدي نژاد به عنوان رييس جمهوري ايران و نماينده انقلاب اسلامي به لبنان مي‌آيد و اين انقلاب اسلامي بود كه توانست قوي‌ترين متحد اسراييل در منطقه يعني نظام شاه را حذف و نابود كند و در منازعه اعراب و اسراييل در كنار اعراب ايستاد و اين دستاورد كافي است كه هزار بار از ايران تقدير كرد.»

http://www2.irna.ir/fa/news/view/menu-273/8907160104175656.htm (364406)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۵۳:۴۸
هم شما بیدار شدین کافیه

خیلی مسائل داخل خود همین ایرانمون اتفاق افتاد و امثال شماها خودشونو به خواب زدن

تازه مسائل خیلی ساده ای هم بود
نه قضیه پیچیده ای چون حزب الله و ایران که اصلا و ابدا صلاحیت بررسی توسط شما وجود نداره (364550)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۰۱:۲۵
آفرین بر احمدی نژاد که مایه عزت و سربلندی ایران و جهان اسلام می باش (364315)
 
قلي
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۰۲:۲۵
جناب عماد

از قديم گفتن هرچقدر پول بدي آش ميخوري

وقتي حسابي پول ميديم، اونها هم حسابي از ما پذيرايي ميكنن!

مهم اينه كه اگه بهشون پول نديم حاضرند به ما يك نگاه خشك و خالي بكنند؟!

سايت الف
خسته شدم از بس گفتم سانسور نكن
خداييش وجدان درد نميگيريد اين هم كامنت ماها را صرفا بدليل عدم همخواني با نظرات خودتان سانسور مي‌كنيد، هر چند كه قوانين شما را رعايت مي‌كنيم؟!!!!! (364317)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۳:۱۵:۵۷
قابل توجه شما رژیم سعودی مبالغ کلان پول یامفت خودش رو تو کشورهای اسلامی خصوصا لبنان هزینه میکنه با منطق شما این مردم در استقبال از مقام سعودی لبنانی ها باید خودشونو هلاک کنن (364356)
 
cia
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۷:۱۱:۱۳
عربستان چه قدر کمک کرده؟ایران چه قدر کمک کرده؟منبع؟(اگر منبعی باشه) (364409)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۵۸:۰۷
جماعت خار و ذلیلی که چشم دیدن این همه تغییر رو ندارن مسلمه که به هر نخی چنگ میزنن که بیشتر از این سقوط نکنن

حالا هم چسبیدن به این که ایران پول داده .. حتماً پول داده که اینجورین


خیلی کوته فکرین .همین (364554)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۰۴:۴۹
اره منتشر کنید.ماهم استقبال میکنیم.


اون وقت ببینید وهابیت چه قدر خرج کرده ما چقدر. (364560)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۵۶:۱۰
برات متاسفم قلی

فکرت از چیزهایی پره که فقط ارزشش در خد پول شمردنه .. نه فکرهای دیگه

در ضمن مطالب بی ربط و چرت باید سانسور بشه و الف خوب میدونه چیکار میکنه (364552)
 
احسان
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۲۳:۱۷:۲۰
اقا جان اونجات كه ميسوزه اب بريز سانسور كه نشد جواب.خداييش همين لبنان نبود كه حاضر نشد به ما راي بده و راي ممتنع داد؟ (364674)
 
قلي
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۲:۲۶:۳۶
جناب روزبه
1- فكر نمي‌كنم اگر كمي مودب باشي، چيزي ازت كم بشه!
2- سايت قانون داره و طبق قانون بايد نظرات منتشر بشه! اگر نظري با قوانين سازگاري نداشت بايد سانسور بشه نه با علايق شما و هم كيشانتان
3- نظر من كاملا مرتبط به موضوع بود
4- ما گرفتار اين معنويات شماها هستيم. به هر حال ما مادي فكر مي‌كنيم شماها چرا تنهابا خرج از بيت المال بدنبال جذب متحد هستيد؟!!!! (364782)
 
جواد رحماني
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۰۹:۲۹:۰۱
قلي خان! هر چي از آمريكا گرفتي 100 تومن روش ما ميگذاريم. اما نمي خوايم از ما دفاع كني. ما منطق پولكي اي كه شما ميگي رو درك نمي كنيم. ما هر چي مومن تر باشيم بيشتر از نعمت الهي برخورداريم. اما قبول دارم شما هرچي بيشتر سنگ اربابت رو به سينه بزني بيشتر پول ميگيري و بيشتر آش ميخوري. كاش چند روزي هم منطق ايمانيان رو تجربه ميكردي. تا ببيني وقتي خدا ميگه اگر اهل آبادي ايمان مي آوردند و متقي ميشدند بركات آسمان برشون نازل ميشد. (364721)
 
قلي
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۰۴:۰۸
آقاي عماد

منظورتان اين است كه صدور انقلاب تنها با پول امكان پذير است؟!

و يا اينكه بايد با پول انقلاب را صادر كنيم؟!

صرفا يك سوال بدون توهين بود، پس لطفا منتشر كنيد (364318)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۱۴:۰۱
به قول شماها ؛ ما که سی سال است داریم به آنها پول می دهیم ، پس چرا از خاتمی در سال 82 این چنین استقبال نکردند؟ (364326)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۱۳:۴۶
بنده خدا کدام پول؟.10 برابر این را امریکا و عربستان و فرانسه تو لبنان خرج میکنن.


شیعیان لبنان بزرگ ترین سرمایه داران شرق افریقا و امریکای لاتین هستند.شرکت های بزرگ .کارخونه های عظیم.


دیروز دیدی همه چیز چقدر مرتب بود؟ما کی تو ایران تونستیم به این نظم و ترتیب کار انجام بدیم؟


از نظر مدیریت اقتصادی لبنان واقعا عالیه.

حزب الله هم خودش منابع اقصادی داره.من تعجب میکنم که شما حزب الله را که مقابل ارتش 250/000
نفری اسرائیل ایستاد رو بچه فرض کردی که همش باید باباش بهش کمک کنه.اون بچه ی انقلاب ما.امروز یه جونه 30 ساله هست.یکی دو سال کوچکتر از پدرش انقلاب! (364568)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۲۱:۲۸:۵۰
این حرفتون درسته. فقط نکته اینجاست که این جوان نفت نداره ولی باباش کلی نفت داره. (364652)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۱۴:۰۹
باید دید این استقبال خود جوش بوده یا این که ....... (364327)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۲۷:۵۱
ببین!طلایی که پاک هست چه منتی به خاک هست! (364337)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۲:۴۶:۴۶
http://passionofanna.wordpress.com/2010/10/14/%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9-60-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D9%88/ (364342)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۳:۰۱:۵۲
ای ول توهم!
بنده ضمن تایید استقبال مردم لبنان از آقای احمدی نژاد پیشنهاد می کنم ایشان را به جای رریس جمهور ایران ، رییس جمهور لبنان کنیم تا هم بنای دوستی دو ملت مستحکم شود هم هر دو ما نفع ببریم! (364348)
 
حسين
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۳:۱۷:۲۱
با اين وجود هنوز برخي معتقدند كه:
در استقبال از احمدي نژاد در لبنات تقلب فاحش اتفاق افتاده و بايد دولت لبنان به دليل اين تقلب سفر او را لغو نموده و او را فورا ديپرت كند.
-اولين دليل تقلب اين است كه:بدون ايجاد اتحاد در داخل نمي توان در خارج
از مرزها وحدت ايجاد كرد.
-دولت براي صحنه سازي با هواپيما و اتوبوس جمعيت لباس شخصي هاي كذايي اش را به لبنان برده بوده است.
-از چند هفته قبل دولت با چند كشتي سانديس و سيب زميني به لبنان فرستاده و بين مردم لبنان پخش كرده است.
-علاوه براين شنيده شده كه دولت در بين لبناني‌ها سهام عدالت هم توزيع كرده است.
-دليل ديگر تقلب در اين استقبال اين است كه از روز قبل نيروهاي امنيتي دولت ايران به لبنان رفته و در خانه ميليون‌ها نفر از مردم معترض به اين سفر را گل گرفته‌‌اند تا آنها در خانه محبوس شده و نتوانند براي اعتراض به خيابان هاي بيروت بيايند.
-تازه در اين ايام اسرائيل هم به لبنان حمله نكرده و بيروت را بمباران نكرده است. اين خود واضحترين دليل تباني با اسرائيل در انجام اين سفر است. (364359)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۳:۱۹:۲۵
و یا اینکه با اتوبوس و منی بوس و دوچرخه و گاری و اسب و شتر و از ایران و لبنان و خود اسرائیل با زور سر نیزه این جمعیت میلیونی رابخاطر رئیس جمهوری ایران جمع آوری کرده بودند. دیگه حنای تان رنگ باخته و هرگز پارازیت های تان خللی در افکار داخلی و خارجی تا ثیر گذار نخواهد بود .این سفر یک سفرتاریخی تحت پوشش شبکه های بین المللی بوده و بطور مستقیم پخش می شد .به استقبال مردمی در سفر های استانی رئیس جمهوری مشکوک بودید که این جمعیت را ارز روستا ها و شهر های کوچک با زور سر نیزه و اسلحه جمع اوری کرده اند .اما مطمئن باشید در این سفر نمی توانید شکاکانه تحلیل و تفسیر کنید . چون این جمعیت خود ملت لبنان بودند از اقصی نکات جهان تحمیلا برای استقبال از فرزند ملت ایران نیا ورده بودند. (364360)
 
ابوالفضل
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۶:۰۲:۱۸
جالب اينه كه در كمال بي شرمي اين حرف رو (كه از ايران آدم بردند)براي اين سفر هم زده اند!

كسي كه خوابيده بيدار ميشه ولي كسي كه خودش رو به خواب زده هرگز بيدار نمي شه (364396)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۳:۴۰:۴۰
چون هر کسی را بهر کاری ساخته اند . پایگاه مردمی داشتن چنین استقبال ها را نیز در پی خواهد داشت .شما در چه فکری و در کدام عصر زندگی می کنید چون هنوز ارتعاش فرکانس فر یاد رسا و طنین انداز حمایت احمدی نژاد از مردم ملتهای مظلوم جهان و بویژه غزه و لبنان و فلسطین هنوزپرده صماغ گوشهاپهن و یک وجبی و خرگوشی پرز و اوبا ما و یان کی مون و دیگر سران مخالف نظام ایران رامی لرزاند فرق این با آن را من و شما نمی توانیم درک کنیم وتشخیص دهیم بلکه تشخیص منصفانه اش با ملت لبنان است .و با اخلاص و صداقت وفاداریشان را بنحو احسن بمعرض نمایش گذاشتند فتبارک الله احسن الخالقین . درود بر مردم لبنان و غزه و فلسطین . (364365)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۳:۴۵:۲۵
این کجاش صدور انقلابه! این‌ها میلیاردها دلار پول مفت مردم فقیر ایران خرجشان شده که این همه طرفدار شده‌اند! همان‌ها که در ستون پول‌های معلوم نیست کجا رفتۀ بودجه ما ثبت شده. در واقع اینها به معنی واقعی کلمه «الساندیس خوران» منطقه‌ای ما هستند. (364367)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۰:۳۵:۳۳
برای «میلیاردها دلار» منبعی دارید؟ (364445)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۰۲:۵۷
خودت چی خوردی که اینقدر گر گرفتی و مخالفت میکنی با این چرت و پرتا ؟؟

از کی گرفتی ؟ اینو بگی بهتره

البته امثال شما خودجوش هستن ... اینقدر فکر میکنن که یه چیزی بگن آخرشم .... میزنن ! (364557)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۸:۱۴:۴۳
این SANDIS خور امریکا هست (364931)
 
محمد رضا باقری چالوپلی
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۴:۰۸:۰۷
بابا وطن شیعه ای که میگیم همینه دیگه لبنان مثل ایرانی چون ضاحیه است که شیعیان هستند (364372)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۱:۰۱:۳۸
خداییش اگر احمدی نژاد یک قدم بالاتر از ضاحیه و جنوب لبنان می رفت ازش استقبال چندانی می شد؟! فکر نمی کنم. (364522)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۴:۱۲:۳۵
جناب آقای آبشناس
با سلام، جنابعالی با استفاده از عبارت \"رئيس جمهور جنجال آفرين\" کار را ساده نموده ايد. اگر آقای احمدی نژاد در بعضی از کشورها طرفدارانی دارد، دقيقا به خاطر جنجال آفرينی است. حال سئوالی اساسی وجود دارد: ايشان در بين اقشار موثر جامعه ايرانی يعنی روحانيون، دانشگاهيان، پزشکان، تجار، صاحبان صنايع و مديران چقدر طرفدار دارد؟ اقشار فوق الذکر کسانی هستند که در توسعه کشور نقش اساسی دارند و مخالفتشان با احمدی نژاد بر راندمانشان تاثير گذاشته است. مردم کشورهای ديگر به دليل حمله آقای احمدی نژاد به حکومت های غربی خوشحال می شوند، اما هزينه آن را پرداخت نمی نمايند و لذا بايد راضی باشند. اين مردم ايران هستند که هزينه را متحمل می شوند، چون اکثر دولتمردان دولت نهم حتی به تائيد مجلس اصولگرای فعلی ناکارآمد هستند و باعث عقب ماندن کشور شده اند. صمنا يادمان نرود که آقای احمدی نژاد برای محبوب شدن چقدر هزينه مالی(شامل بلاعوض و وام) برای افزايش محبوب شدن به کشور تحميل می نمايد. (364373)
 
مجتبی فاطمی
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۳:۴۱:۱۴
جناب آقای ناب شناس!!!

من نمی دونم کی اینو تو مخ امثال شما کرده که اگه ما حرف نزنیم، هیچ هزینه ای متحمل نمیشیم.
زمان خاتمی گل گلاب ما هیچ مشکلی نداشتیم ؟ از طرف غرب هیچ فشار و تحریم و قطعنامه ای شامل حال ما نمی شد؟ محور شرارت نبودیم؟
بفهم آدم عاقل! اونا برای فشار به ما فقط دنبال بهانه می گردن و در هر دوره ای هم بالاخره یه بهونه ای براش پیدا می کنن چه خاتمی باشه چه احمدی نژاد. چون اونا با موجودیت ما مشکل دارن.
پس همون بهتر که ما در موضع مهاجم باشیم نه منفعل تا از این طریق لا اقل حمایت آزادی خواه های دنیا رو داشته باشیم. خوب نیست آدم عقلش تو چشمش باشه. (364501)
 
یاسر
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۴:۲۰:۴۱
دورد بر احمدی نژاد ، فرزند راستین انقلاب اسلامی ایران و درود بر مردم شریف و قدردان لبنان که به معنی واقعی ثابت کردند اسلام حد و مرز ندارد. (364376)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۴:۵۴:۵۷
تا کور شود هرآنکه نتواند دید.... (364386)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۱:۰۳:۱۱
ما که دوست داریم کشورمان و رئیس جمهورمان عزتمند باشد حسود نیستیم اما باید ببینیم استقبال به چه دلیلی و با چه قیمتی؟ (364523)
 
معلم بازنشسته
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۴:۵۷:۲۰
بخاطر آقای احمدی نژادنبود پول من معلم یک لاقبای مستاجر که درآخرعمری شرمنده زن وبچه ودو فرزند تحصیل کرده مهندس بیکارهستم .می باشد .خرج که ازکیسه مردم بود حاتم طاعی شدن آسان شود. (364387)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۶:۴۱:۱۹
نه بنده خدا نمی دونی کی پواهاتو برده؟ همونها که باباشون یه بنچاق قدیمی داشت وقتی یه نگاه بهش انداختن دیدن ! اااا.. ابران افتاده وسط بنچاق این زمین! اونها که رانتهای اساسی و وامهای میلیاردی گرفتنو حالا حالاها هم بعد از 10-15 سال قصد برگردندونشو ندارن! بپرس این پنجاه هزار میلیاردتومان طلب بانکها دست کیه! تازه این ارقامیه که معلومه! همونهایی که این پولها دستشونه و باش خرج انتخابات بعضی هار و میدن! اونهایی که هنوز که هنوز از مردم طلب کارند! اونهایی گفتند امام گفته مملکت مال پابرهنه هاست! وتا مردم کفش پاشونه مال ماست! کجایی! همه چیز و به هم قاطی کردن! (364404)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۱:۰۵:۱۹
خوب دوست ناشناس من. گل گفتی. این 50 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی فهرست اسامی شون الان دست همین دولت خدمتگزاره دیگه... پس چرا 5 ساله می خواهد اعلام کنه اما اسامی رو از جیبش در نمی اره تا ما هم بفهمیم و با قدرت پشت دولت وایستیم برای مبارزه با این مفسدان اقتصادی؟!! (364525)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۰:۳۷:۴۱
من ترجیح می‌دهم فقیر و بیکار باشم تا این که زیر علم بیگانه زندگی کنم. با همین استدلال می‌توان گفت نیازی نبود در برابر صدام مقاومت کنیم و آن همه هزینه بپردازیم، یک دفعه تسلیم می‌شدیم و دیگر جایی هم خراب نمی‌شد! (364448)
 
معلم واقعی
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۲۶:۲۴
پولاتو خرج دانشگاه آزاد کردی بیسواد انداختی بجون مردم حالا از جون مردم چی میخوای نکنه ملت باید کارگری کنن برا (364534)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۱:۵۱:۱۲
بیکار ی ربطی به نصرالله نداره که شما ربط می دهید بیکاری محصول اقتصاد دولتی است که بنیانگذارش موسوی بود وخاتمی وهاشمی حفظش کردند تا ببینیم احمدی نژاد برش میداره یا نه اگر بر داشت همه چیز حل میشه واگر بر نداشت اش همان است وکاسه همان (364605)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۰۵:۰۲:۲۸
آقای ناشناس استدلال وحشتناکی بود! (364696)
 
معلم بازنشسته
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۴:۵۹:۴۹
چراآقای حسن نصرالله ازطریق ویدئوکنفرانس ازآقای احمدی نژاد خوش آمدگوئی کرد (364388)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۵:۳۱:۳۶
چون دلش میخواسته!میخواسته ببیته فضولش کیه دیده معلم بازنشسته هست. (364392)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۵:۵۴:۱۰
آقا و يا خانم ناشناس:
ادب حکم می کند همواره حرمت معلم نگاه داشته شود. (364395)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۱:۱۲:۲۸
اگه من شاگرد این فتنه گر بودم هرروز ادامس میچسبوندم به صندلیش تا ادم شه/ (364457)
 
یحیی شهسواری
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۰:۳۳:۲۳
بعضی از سبزها اگه آدم بشو بودن... (364507)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۷:۰۱:۵۴
اقاي حسن نصراله فقط نمي خواست فضولشو بشناسه بلكه ميخواست پاچه خواراش هم بشناسه كه شناخت اينو نوشتم چون ميدونم الف جرات چاپشو نداره درست عين مجلس كه جرات هيچ كاري بر خلاف ميل دولت رو نداره (364407)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۱:۲۴:۳۳
به به.من خاک پای سید حسن هستم.ریگ زیر پاش هستم.پاچه خواری سرباز امام زمان هم افتخار

بهتر شما هستم که تو ایران نوکر امریکا شدید! (364462)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۰۵:۰۴:۲۸
تو ایران نوکر امریکا؟ اونوقت شما در امریکا حتماً در خدمت کشور خودتون هستین؟ (364697)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۸:۱۶:۰۹
شما که عضو مجاهدین خلق در اردن هاشمی هستید! (364932)
 
قلي
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۲:۴۰:۵۴
جناب ناشناس عزيز
اختيار اعمال و عمرت دست خودته
ميتوني پاچه‌خواري هر كسي رو كه دوست داري بكني و يا آزاد زندگي كني!

فقط لطفا به ديگران توهين نكن و تهمت نزن!

ماشاالله سايت الف در انتشار نظرات شما نه تنها ابايي ندارد بلكه جيگرش هم خنك ميشه!!! (364790)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۰:۳۷:۳۴
پاچه خواری نصرالله می ارزه به همه دنیای شما

کاش می شد برایش جانم رو فدا می کردم پاچه خواری که فقط مال نوکرای استکبار که پای جون دادن می شینن عقب (364509)
 
سعید سار
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۲۹:۲۸
دیدی الف منتشر کرد ؟.ضایع شدی!مثل همیشه (364538)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۶:۱۶:۲۹
به خاطر تهدید همیشگی برای ترور نصرالله

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=117581
شاهزاده آل سعود: سید حسن نصرالله را ترور کنید!
.......................................................
http://www.niazerooz.com/News/page_587/418
درخواست وزیر اسرائیلی برای ترور نصرالله
.......................................................
http://www.bultannews.com/fa/pages/?cid=29855
طرح ناکام عربستان سعودی برای ترور نصرالله
.......................................................
http://www.khabaronline.ir/news-82957.aspx
نصرالله : گفته بودند خود تو را هم ترور خواهند کرد
.......................................................
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905310501
افشاي طرح بندر بن سلطان براي ترور نصرالله و مخالفت رفيق‌ حريري (364398)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۰۹:۱۹
این 16 نفر مخالفت فهم دیدن این اخبار و اسناد رو هم ندارن

کلا دارن حرص میخورن عقدشونو اینجوری خالی میکنن

فکر میکنن واسه ما مهمه تعداد رای مخالفمون

:D حرص نخور (364564)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۰۶:۲۷
فکر نکنم به کسی مربوط باشه و چیزی رو تغییر بده جواب گرفتنتون

فقط ایجاد وهم و شبهه در ذهن کسایی میکنی که کلا چیزی به نام ذهن سالم ندارن (364561)
 
میثم
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۶:۱۵:۳۷
احمدی نژادم آدم عجیبیه تو دانشگاه تهران نمیتونه بیاد میره دانشگاه کلمبیا تو تهران نمیتونه با خیال راحت سخنرانی کنه میره لبنان تحویلش میگیرن (364397)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۰:۰۱:۱۰
نه مشکلی نداره تو تهران هم سخنرانی میکنه
ولی مراعات یه عده رو میکنه چون اینبار اگر اون یه عده حرفی برای گفتن نداشتن و حرصشون بگیره ممکنه اینبار به جای آتش زدن عکس رییس جمهور خودشونو آتیش بزنن فکر اینو میکنن که اونا آسیب نبینن
خوب گناه دارن بیچاره ها بانک آتیش نزنن مسجد آتیش نزنن اتوبوس آتیش نزنن سطل آشغال آتیش نزنن
خوب بیچاره ها چی آتیش بزنن
تو این مملکت آزادی نیست که
چه طور حرص خودشونو خالی کنن (364436)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۱:۲۶:۵۷
با کفش نماز خوندن یادت رفت بگی (364463)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۱۱:۱۵
بیانیه جدید موسوی :

کسانی که با کفش هم نماز خوندن مردم خداجویی بودند که برای احقاق حقوق خود به خیابانها آمدند . رای این مردم خداجو کوش؟؟!! (364565)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۱:۴۷:۲۸
اقای میثم وقتی میگی کلمبیا میتونه سخن رانی کنه

وقتی تو سازمان ملل جلو ااباب شما امریکا تو دهنی بهشون میزنه

شما بچه های دو سه ساله ی اغتشاشگر که مهره سوخته دسته 100 امریکا هستید قابل این حرفها نیستید

برو به دوستاتم بگو (364470)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۱۲:۴۳
تازه اینا دم دستیم هستن :)

نیاز نداره الان کاری کنه . هر وقت خواست کافیه اراده کنه :)

هی .. حرص نخور .. برات ضرر داره .. رایتو بده و برو (364566)
 
eliya
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۶:۲۱:۵۴


ناشناس آمریکایی!
یه سول از شما که در آمریکا هستید می خوام بپرسم:
مگه امریکا فقیر و بد بخت بیچاره نداره مگه شهر نیواورلئان تمام مشکلاتش رفع شده که آمریکا مالیات مردم بدبختش رو صرف امنیت اسرایل و جنگ با طالبان و القاعده می کنه!

تازه پول هایی رو که ایران برای لبنان و فلسطین خرج می کنه جزو بودجه های دفاعی این کشور است نه جزو بودجه های آبادانی کشور چون اگر شما یکم مطالعه داشتی متوجه میشدی که جنگ33 و22 روزه اسراییل یک جنگ نیابتی بود برای اماده سازی و جمع آوری اطلاعات از قدرت جبه مقومت برای حمله به ایران حال اگر ایران می خواست مستقیما وارد جنگ با اسراییل بشه صدها برابر پولی را که باید به لبنانی ها و فلسطینی ها دادیم باید صرف جنگ و بازسازی زیرساخت های کشور می کردیم (364400)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۲۳:۰۲
مردم عزبز ایران را فقیر میخوانی؟مردم ما بزرگانند.انها که با دست خالی از اسلامشان دفاع کردند.شما مردم را نشناختی.


شما هرکه مخالف شما باشد را گویا ساندیس خور میدانید! پس ناراحت نشید وقتی بهتون میگن مزدور امریکا .حقوق بگیر سازمان جاسوسی امریکا.مزدور ماهواره ای.........................که البته ساندیس خوری ما ثابت نشده ولی مزدوری شما برای غرب اثبات شده.!

بالاخره جواب این توهین های شما اون حرف های حق است.!


به ما خرده نگیر (364572)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۶:۲۴:۲۰
منکه شخصا هیچ مشکلی با هزینه کردن در لبنان و فلسطین ندارم و تصور می کنم کشورهایی نظیر عربستان خیلی خیلی بیشتر از ما برای فلسطینی ها هزینه می کنند.

اما نکته ای که اینجاست این است که اگر ما پول داریم که داریم چرا باید 70% مردم کشور ثروتمندی مثل ما که دومین ذخائر نفت و گاز دنیا را داره باید زیر خط فقر زندگی کنند. چرا کودکان فقیر ما نه باید تحت پوشش درمان و آموزش مناسب قرار گیرند و سر چهارراهها دعا نفروشند و کارتن جمع نکنند.
چرا زنان بی سرپرست برای تامین معاش به جمع زنان خیابانی می پیوندند
و هزاران چرا دیگر (364401)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۰:۴۱:۴۳
مشکل ما کمبود پول نیست، سوء مدیریت است. وگرنه با خرج کردن آن ۰٫۱٪ از بودجه (که خرج متحدان منطقه‌ای ما می‌شود) در ایران هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد و ناگهان همه ثروتمند نمی‌شوند.

در ضمن من این آمار ۷۰٪ شما را جای دیگری ندیده‌ام. آمارهای منتشر شده از ۱۶٪ توسط سازمان ملل هست تا ۴۰٪ توسط CIA و من خارج از این بازه آمار دیگری مبنی بر درصد فقرای ایران ندیده‌ام. خوشحال می‌شوم منبعتان را ذکر کنید. (364451)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۱۵:۱۷
70 درصد مردم زیر خط فقر هستن ؟؟؟

نه بابا؟؟ یعنی منم فقیر بودم خودم نمیدونستم؟؟

خیلی اطلاعاتتون خوب بود .. واقعاً کلی خندیدیم (364569)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۷:۱۷:۳۸
شعور شما همین اینقدر هست که به یک معام بازنشسته توهین می کنید. وا اسفا (364410)
 
موسوی
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۱:۰۳:۴۹
آی به دختر ایرونی تجاوز شد تو زندان وا اسفا ....
آی عثمانو علی کشت اینم پیرهنش وا اسفا ...
وای من هم تو ایرانم و معلم بازنشته وا اسفا ....

خیلی احمقی اگر فکر کردی این بنده خدا راست گفته . البته تو هم از این جنسی ...

بخدا اگر علی زنده بود دوباره ذولفقارو در میاورد و این عده قلیل خس و خاشاک خوارج از انقلاب رو می کشت .. چون شاید فقط مرگ می تونه چشمشنو به حقیقت باز کنه . شکمهاتون که پر از دلار سعودی شده معلومه چکاره اید ... (364524)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۰۵:۱۰:۳۶
میشه شما نظر و عمل حضرت علی (ع) در این روزگار را یادآوری نفرمایید؟ (364698)
 
هومن
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۰۷:۳۵:۱۴
فلسفه شما در متوجه کردن افراد به وسیله مرگ را متوجه شدیم .ایا این گونه نظریات می تواند باعث تبلیغ برای دین شیعه ما شود ؟ چرا خودتان را کنترل نمی کنید ؟وقتی هزاران دلیل اورده می شود برای جوانی تا بپزیرد حقانیت دین و شما به اسانی تصویری از امامان شیعه می سازی که همیشه جلوتر از جنگ جویی بخشنده بودند.علی سر در چاه می کرد و گله خود را مطرح می کرد ان موقع شمیشرش برای ابدی کردن عدل و گذشت شیعه غلاف بود . (364702)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۱۲:۱۱
البته شعور شما هم در آزار دختر بی گناه افتخاری دیدیم .. ....... (364512)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۲۵:۵۸
شما معلم بازنشسته ای هرکی که هستی باش




خیلی بی جا کردید به کاری که به شما مربوط نیست دخالت میکنید



بفرما برو کار کن اینقدر نشین پای نت .همش پای نت نشسته بعدشم میگه پول ندارم.جمع کن خودت رو.بابای من 70 سالشه هنوز داره کار میکنه.خجالت داره. (364464)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۰۷:۳۹
بابا این وطن فروش ها رو ول کنید . (364530)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۲:۰۹:۲۷
این اقای معلم حرافی میکنه خیلی. (364528)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۲۲:۰۴
حالا شما هم جوش نیار ... یک درصد هم فرض رو بر این بگیرین که طرف واقعاً از ته دل مشکلشو گفته

گرچه باز هم دلیل بر توجیهاتشون بر ضد احمدی نژاد و فعالیتهاش نبود

اما شما هم رعایت کنین..از همه چیز که خبر نداریم (364573)
 
معلم بازنشسته
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۹:۳۵:۰۰
پسرجان من بعد ازسی سال معلمی دریک مغازه ای پادوهستم دروشیشه پاک می کنم مغازه جارو می زنم آیااین حق من بودوازکامپیوتراین محل استفاده می کنم امربه معروف ونهی ازمنکر وظیفه هرمسلمانی است من وظیفه خود می دانم که درآگاه کردن مردم نقشی هرچند ناچیز داشته باشم چون طبق فرموده قران
وْلَئِكَ كَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ سوره ۷: الأعراف (364588)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۲۲:۲۷:۱۸
آقا من از طرف اون آقا از شما معذرت میخوام

اما به نظر من شما یک مسأله ای رو ربط دادین به این قضیه که اصلا جایی از اعراب نداره

مثل اینکه من بیام بگم نتونستم کار پیدا کنم و بندازمش گردن یکی دیگه

گرچه من از 17 سالگی دارم کار میکنم و اونایی که میگن کار نیست فقط برای توجیه این حرفو میزنن

من از ماهی 40 تومن شروع کردم الان 300 400 دارم میگیرم درسمم میخونم واسه لیسانس

پس واقعاً ربطی نداره و اینجور گلایه ها هدفمنده (364660)
 
هومن
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۰۷:۳۰:۲۴
کاملا با این حرف شما موافق هستم و مسله بیکاری در ایران توسط کار کردن از 17 سالگی قابل حل است و نیاز به عرضه دارد و شاید کمی هم کمک ! فرزند من هم دانشجوست و قادر به پرداخت شهریه نمی باشیم .کاش عرضه خانواده شما را در یافتن کاری با حقوق کامل در زمان دانشجویی برای فرزندمان داشتیم .
وقتی همکار سابق من با تخصص فنی پس از سه سه سال حتی نتوانست به عنوان نگهبان استخدام شود و خانواده اش در رنج است ...چه باید به او بگوییم ؟ (364701)
 
قلي
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۲:۵۲:۵۹
جناب روزبه خان
پس معلوم شد شما دانشجوي ليسانس هستي
چه رشته‌اي؟ كدوم دانشگاه؟

چرا ميپرسم؟
راستشو بخاي چون من استاد دانشگاه هستم. گفتم شايد شاگرد من باشي و كمي با هم گپ بزنيم!

راستي ياد اون دفعه افتادم كه در جواب من گفتيد \"شما صلاحيت اظهار نظر را نداري\".

واقعا مملكت عجيبي داريم! يك استاد دانشگاه صلاحيت اظهار نظر را ندارد ولي دانشجوي وي اين حق و صلاحيت را دارد!!!

نظرات يك استاد بايد تماما سانسور بشه و مجبور باشه براي درج نظراتش اسم نظر دهنده رو مدام عوض كنه اما شاگردش ....


اگر سند خواستي ميتوني ايمليت رو بزاري تا اصل مدرك دكترا و ساعات كلاس‌ها و دانشگاه دولتي رو كه توي اون تدريس ميكنم برات ميلي كنم برادر جان! (364800)
 
م فاطمی
۱۳۸۹-۰۷-۲۵ ۱۶:۳۹:۱۴
اجازه اظهار نظر ندارید!؟
بابا جناب استاد قلی شما که از بالا تا پایین نظرات همین صفحه ترکوندید!!؟ (365216)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۱۹:۴۰
والا ما که توهینی ندیدیم .. بیشتر شبیه کنایه بود

در ضمن وجود شعور قبل از اینکه در کنایه اثبات بشه در منطق و فهم افراد اثبات میشه

که متاسفانه دلیلهایی که عنوان شده توسط عده ای چون شما فقط برای فرافکنی و نشان دهنده ضعف و حرص خوردن مفرت و یا پایین بودن سطح تفکر اجتماعی و اقتصادی و ربط دادن بی مورد دو مقوله جدا از هم یعنی سیاست خارجه و فعالیت های داخلی می باشد

کاش منطق هم داشتین که بپذیرین ..اما فکر نکنم .. (364571)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۸:۳۰:۴۹
\"نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی ‏شوند.\"
میشه بگید نظر ناشناس با شماره 364392 با کدام قسمت از این معیار مطابقت دارد .الف جان شما داری حرف دلتو با زبان این کامنت به معلم بازتشسته می دهی؟ (364423)
 
Payam
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۱۹:۱۷:۰۶
See this video of Hasan Abbasi

http://www.mediafire.com/?i0yhcut0hha8ztn (364431)
 
سعید
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۰:۰۶:۴۱
لایق ترین مردم دنیا مردم جنوب لبنان اند به نظر من ایران اگر هم هزینه ای در آنجا کرده صدها برابر آن هزینه را بدست آورده و در واقع مرزی محکم در مقابل اسراییل ایجاد کردهسعید (364439)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۲ ۲۲:۰۲:۴۸
جهان اسلام اینها همش خواب خیالی بیش نیست اگر اسراییل نباشد اعراب ایران را نبود خواهند کرد لطفا بروید و حرف های اماراتی ها گوش کنید گفته اند در 6 ساعت نیروی هایی ایران را نابود می کنیم !

در لشکر یزید هم مسلمان هم پیمان با امام حسین (ع) زیاد بود !

نسل های بعدی خوب می فهمند ! (364474)
 
ناصح
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۰:۳۷:۴۵
به نظر من اخطلاط بحث های داخلی با مواضع بین المللی انحراف از موضوع است حزب الله لبنان تاکنون هیچ موضعی در خصوص مسائل انتخابات ایران و جناح های داخل کشورنداشته و حمایت ایشان از آقای احمدی نزاد ریشه در مواضع حمایتی انقلاب اسلامی ایران طی 50 سال گذشته دارد هم اکنون نیز اختلافات سیاسی در جناح های مختلف لبنان و حمایت های ایران از حزب الله نیاز مبرم شیعیان است که باعث استقبال چشمگیر شیعیان آز احمدی نزاد شده و بی انصافی است که نقش فردی ایشان را در این موفقیت کتمان کنم اما باید توجه داشت که این موضوع نمی تواند توجیه گر سیاست های دولت در زمینه های اقتصادی و سیاسی و حتی بین المللی باشد و هر کدام باید در جایگاه خود نقد و بررسی شود (364510)
 
moqawama.ir
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۱:۱۵:۱۵
متن کامل بیانات سید حسن نصرالله در خوش‌آمد گویی به دکتر أحمدی‌نژاد

http://www.moqawama.ir/post/21

مقاومت إسلامی لبنان (364527)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۳:۰۳:۳۶
فضول شمایی که از آمریکا در کار مردم ایران دخالت میکنی.

جناب الف اگر عدالتی در کارتان هست، یا کامنتهای این شخص را حذف کنید و یا این کامنت را در جواب ایشان در نمایید. (364559)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۸:۱۹:۲۷
فضول شمایی که تو کار فردی که از امریکا نظر داده کامنت میذاری!!! (364933)
 
آی آالف
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۹:۲۴:۰۲
گندت بزنه الف اولا که خیلی از کامنتهای مخالف ها را رو سایت نمی گذاری و امان از این سیستم مهندسی شده شما اگه رای مخالف بدیم چهار تا مخالف می ره بالا اما به عوضش 6 تا موافق. اگه موافق را بزنیم حتما دو تا بیشتر مخالف ها بیشتر می شن. می خوای بگی که موافقین جناح حاکم زیادن. شما ها که این سایت رو هدایت می کنین خیلی خوب از همه چیز با خبرین (درود بر امام خمینی ره) می دونم که رو سایت نمی گذاری (364585)
 
Moderator4
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۲:۱۴:۰۳
بخش تعاملی الف:

دوست عزیز مشکل از سیستم الف نیست! این را بارها توضیح داده ایم.
اینکه در هنگام فشار کلیدها ممکن است بیش از آنچه شما زدید ، موافقین و مخالفین تفاوت کند به خاطر این است که هم زمان با شما کاربران دیگه نیز در حال مشاهده هستند.
یعنی بعد از آنکه شما دکمه را می فشارید نظرات آنها نیز اعمال می شود. (364774)
 
fereydoon
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۰۹:۳۰:۲۴
شیعیان لبنان انسانهای با فرهنگی هستند وفکر نمیکنم اگر این چند میلیارد که در لبنان خرج کردیم برای مستضعفان ایران خرج میکردیم چنین استقبالی از رئیس جمهور میشد اینجا یکعده قدر ناشناس هستند کاشکی دولت لبنان هم مثل ملتش قدر شناس بود و در سازمان ملل بیشتر هوای مارا داشت وکاشکی تلویزیون جمهوری اسلامی حلبی ابادها و زاغه نشینان لبنان را هم نشان میداد که ادم دلش برای زاغه نشینان خودمان نسوزد (364586)
 
علی
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۰:۳۷:۳۵
اینم لینک مربوط به استقبال از آقای سید محمد خاتمی رئیس جمهور محترم پیشین ایران عزیز:
http://afkarnews.ir/vdca.inmk49nme5k14.html (364597)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۲۲:۳۱:۲۷
خب گیریم حرف شما هم درست و از خاتمی هم همونقدر استقبال کردن

ما قائل به نتیجه ایم .. خاتمی خراب کرده

مهم حال افراد است نه گذشته افراد

گرچه باز هم این مراسم به مراسم و برنامه های احمدی نژاد نمیرسه..شک نکن (364661)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۱:۱۶:۰۴
\"فکرت از چیزهایی پره که فقط ارزشش در خد پول شمردنه .. نه فکرهای دیگه

در ضمن مطالب بی ربط و چرت باید سانسور بشه و الف خوب میدونه چیکار میکنه\"

آقای روزبه ! منظورت از حرف چرند هر حرفی است که هم نظر با شما و دولت محبوبتان نیست؟ اتفاقا نظر بقیه سانسورچی ها هم همین است. اسمون به زمین بیاد شما اصول گرا ها ( یا هر کی با این دولته ) نمی تونند با ازادی بیان کنار بیان! همین بی بی سی که ازش به بدی یاد می کنی ( هر دم ) هر حرف انتقادی رو که بخوای منتشر می کنه !( غیر از توهین که اساس کلام شماست ) (364600)
 
رحمانی
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۳:۴۵:۳۷
من با سیاست های داخلی احمدی نژاد کمتر موافقم اما سیاست خارجی او را ستایش می کنم. لبنان و فلسطین و حمایت از محرومان و مظلومان جهان شعار همیشگی انقلاب اسلامی و مردم حق جوی ماست. (364621)
 
زبل خان
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۴:۱۵:۰۰
كمك كردن به لبنان و غير لبنان ايرادي نداره فقط كافيه مصلحت نظام اقتضا كنه، به اسرائيل هم كمك ميكنيم. فقط بايد شفاف باشه تا يك كلاغ چهل كلاغ و بالعكس نشه. مثل كمك آمريكا به اسرائيل و ديگرون كه رسما\" تو مجلسشون تصويب و اعلام ميشه (364623)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۲۲:۳۴:۳۹
جون من ؟؟ بعد اونوقت به نظر شما مهم نیست که آمریکا و اسرائیل بفهمن که چقدر کمک کردیم ؟

بعد احساس نمی کنین یکم برنامه ریزیشون دقیق تر میشه

من میگم از این به بعد با شما مشورت کنن که حتی به اسرائبل هم کمک کنن اما قبلش تصویب کنن و اطلاع راسنی عمووووومی کنن :) (364663)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۶:۱۳:۰۲
salam man mahale karam hastam ye sar umadam site in haro didam sorry fonte farsi nadaram. avalan doostane 2 tarafi khaheshan tohin nakonid be arzeshhaye ham. sharan va khlaghan dorost nist. sanian be onvane yek irane ke elam mikonam hame jure mokhlafe dr nejadam va to in site ham comment ziad gozashtam migam. in esteghabl baese ghorure har iranie in sokhanrani kenare marze lobnan ba israyeel vaghean baese ghorure ino hes mikonam ke migam va ey kash masula hamunghad ke be fekre gostareshe shakhehaye in derakhte enghelab hastan be fekre badane va rishash ke mardome dakhele iran hastan ham budan omidvaram ruzi nashe ke derakhti beshim ba shakhehaye gostarde ke az dakhel dare puside mishe va ye ruz bebinim ke az dakhel puside shodo hame ´chi baham foru rikht etehade dakhel ghodrat va poshtibanie mardom bayad hamishe bashe vagarna ayande khub nakháhad bud be hokumate hakhamaneshi (364627)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۱۸:۲۳:۱۹
در طول این انقلاب و مجروحیت من در جنگ و شها دت برادرم خدا شاهد است این دولت یک ریال برای من خرج نکرده و بنیاد شهید هم پرونده ما را بسته است آن وقت خرج اعراب لبنانی می کنند (364640)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۸:۲۱:۵۷
کاریکاتور های شما علیه مقامات عالی نطام در فیس بوک موجود است.تمسخر و عناد شما در فیس بوک مشهور است حاجی اقا!!!

اگر خواستی ابروت رو ببرم ادامه بده تا ادرس اکانتت رو بذارم اینجا .


خانواده شهید! اگر برای خدا رفتی منتی بر کسی نیست.

شما الان کانادا هستید! (364934)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۹-۰۷-۲۵ ۱۸:۰۶:۵۰
عزیز دلم در اسلام آزادی یعنی همین پس توقع داری چشم و گوش بسته باشیم همین من بودم که ۱۵ سال قبل مهدی هاشمی ها را رسوا می کردم و شما کجا بودید. اسلام مذهب زیبائی ها و آزادی ها است نه آقا زاده بازی و رشوه و دادن به دیگران از جیب ملت
Thank you for your comment (365232)
 
مهدي رضايي
۱۳۸۹-۰۷-۲۳ ۲۲:۰۱:۱۵
من فقط تشکر میکنم از الف که اینطور کوچک و بزرگ رو به جون هم انداخته. در کامنتهای بالا سراسر توهین نه فقط به مسولین بلکه به همدیگر مشاهده میشه و مشخصا هدف الف هم از انتشار اونها کاملا واضح هست. فقط محبت کنید این بخش را از پایین جعبه ی کامنت بردارید:

\"
-نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به
نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی ‏شوند.
\"

به جای آن درج کنید نظراتی که حاوی توهین به فتنه گران و از آن بهتر به سایر کاربران باشد بدون درنگ منتشر می شوند. (364657)
 
اتاتا
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۲:۱۳:۴۴
همه تون دیونه هستین چه فرقی میکنه 3 تا کمتر یا بیشتر ...ببینید کی موفق تر بوده و لبنان از کدوم
یکی بیشتر راضی بوده...
اسراییل کشور کثیفی هست نباید اینو انکار کرد و هدف نهایی آن سلطه بر تمام خاورمیانه است باید از همین الان جلوش گرفت و بهتره که از مرز خودش شروع کرد و این کار 30 ساله که انجام میدیم و مهار کردن و نابودی اسراییل هدف است ..حالا چه فرقی میکنه چند نفر یا از کجا رفته باشند جلوی احمدی نژاد (364773)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۳:۳۱:۳۹
سلام
جالبتربن اظهارنظر را من از خبرنگار بي بي سي فارسي شنيدم
آنجايي که در بنت جبيربود وداشت گزارشي مستقيم از سفر دکتر ارائه مي کرد.او گفت:
مردم ساعت ها قبل از حضور احمدي نژاد و زير افتاب در اينجا اجتماع کرده اند و وقتي هلي کوپتر آقاي احمدي نژاد در فضاي ورزشگاه ظاهر شد چنان شوري در مردم ايجاد شد که خبر نگاران حاضر نيز احساساتي شده و يکي از آنها برايم نوشت :

به ايراني بودن خودت افتخار کن

البته نمي دانم احساس خبرنگار بي بي سي از ايراني بودن چيست ولي من واقعا به ايراني بودن و چنين رئيس جمهوري افتخار مي کنم (364820)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۶ ۰۶:۵۰:۳۱
Ba Salam
Ma ham dar Japan tasaviro didim va be khod balidim be dashtane chenin reisse jomhor va be dashtane Nezame Eslami.
Dorode khoda bar mardane khoda (365315)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.