نظر منتشر شده
۱۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 84707
کجایی امام عزیز که مانور عزت اسلام را ببینی؟
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۵۱
محمد صادق شهبازی

 

آن طلبه ی جوان یک لاقبایی که آمده بود پیشت در جماران و به او وعده ی پیروزی داده بودی، میزبان یکی از بسیجی هایت بود و این میزبانی، عروس خاورمیانه را به رقص آورد و دنیا را به هم ریخت!

انسان افسرده ی غربی که در این روزگار حتی از محبت به مادر و همسر و فرزندش هم محروم است، متحیر مانده که این محبت و علاقه ی یک ملت به رئیس جمهور یک کشور دیگر چطور امکان دارد؟!

گاردین تیتر زده:

 

Mahmoud Ahmadinejad welcomed as hero in Lebanon

 

و روزنامه ی فرانسوي «اکسپرس» می نویسد: قرن 21 كه قرار بود دوران غلبه ليبراليسم و ارزش هاي غربي باشد، وضعيتي غيرمترقبه پيدا كرده و اسلام تبديل به چالش بزرگ در برابر غرب شده است.

                                                                ***

نقل است که امیرالمومنین علیه السلام مالک را که به جای محمد بن ابی بکر به مصر فرستاد، به محمد (که در حکم فرزندش بود) فرمود (نقل به مضمون):  تو هم خوبی! اما چه کار کنم، مالک فرق دارد! مالک این طوری است که بدون اینکه از من بپرسد، همان کاری را می کند که اگر از من می پرسید می گفتم بکند.

صحبت های سیدحسن که با صداقت و صراحت عجیبی همراه بود، آدم را یاد مالک اشتر نخعی می انداخت.

 

من از سال 1992 ميلادي كه در اين مسئوليت هستم شهادت مي‌دهم كه ايراني كه هميشه از ما حمايت كرده و خواهد كرد، هیچ وقت از ما نخواست برایش موضعی بگیریم، هيچ روزي به ما دستور نداد، بلكه ما بوديم كه هميشه درخواستي از ايران داشتيم، حتی در برابر این همه حمایت هایش تشکر هم از ما نخواسته...

طرح ايراني درباره فلسطين همان چيزي است كه ملت فلسطين از 60 سال پيش تاكنون مي خواهد و اين موضع امام خميني (ره) و تصميم و خواست امام خامنه‌اي است و گناه احمدي‌نژاد اين است كه اين موضع و اين ديدگاه را در سراسر جهان با شفافيت و صلابت و شجاعت بيان مي‌كند...

ايران بزرگ‌ترين ضمانت مقاومت و مستضعفان است و ما بايد اين نعمت را شكرگزار باشيم...

 

ما به ايمان عميق خود به ولايت فقيه افتخار مي‌كنيم؛ ولايت فقيه عادل، حكيم و شجاع.

 
                                           ***
فایل صوتی زیر، گفتگویی است میان مالک و عمار از سریال امام علی(ع)

- ...مالک! علی بیش از همه ی ما تو را دوست دارد.

- ای کاش قادر بودم علی را به روزگاری ببرم که مردمش قدر همچون او را می دانستند.

- می رود مالک! می رود!...

 

 
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۰:۴۵:۴۲
خیلی ها حسادت و بخل چشم گوششان را بسته و کور کورانه همه چیز را نکار می کنند .... وعده صدق خداوند است و روز به روز این عزت و سر بلندی اسلام بیشتر خواهد شد تا زمانی که وقت ظهور منجی و مصلح و نابودگر کافران و دشمنان خدا برسد ....
جنگ حق و باطل اتمام نا پذیر است و در آخر این جبهه حق است که هیمنه پوشالی باطل را فرو میریزد و باطل امروز که کسی در آن شک ندارد ... اسرائیل و دنبله رو های او آمریکا و انگلیس هستند. (364738)
 
بسیجی
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۲:۴۲:۵۵
درود بر دبیر سابق جنبش عدالتخواه وهمه رویش های انقلاب اسلامی (364791)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۲:۵۱:۲۰
علی (ع) دغدغه بیت المال راداشت دست عقیل وآهن تفته ,خلخال پای زن یهودی ,شمع بیت المال ,درمقابل معاویه بذل وبخشش وحیف میل بیت المال (364798)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۳:۱۲:۰۱
یعنی سید حسن نصرا... نماینده امام و والی امام در لبنان است؟ این چه تعبیر بی جایی است که مصداق مزدوری حزب ا... برای ایران را معنا می دهد! ضمنا آیا این تمام ملت لبنان بودند که به پیشواز رئیس جمهور ایران آمده بودند یا بخشی با هواداران کمتر از 10 درصد از یک ملت (تعداد نمایندگان حزب ا... در مجلس آن کشور) بودند که آمده بودند؟ (364808)
 
پسرخوب
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۳:۲۲:۰۹
بلی این چنین است.
نکته این است که شیعیان یک رهبر در جهان دارند. شیعه لبنان، شیعه ایران ، شیعه پاکستان، شیعه عراق، شیعه نیجریه ، همه یک رهبر دارند.

در زندگینامه امام موسی صدر رهبر سابق لبنانی ها ، تحقیق کنید و ببینید چگونه است که یک ایرانی رهبر شیعیان لبنان می شود! (364814)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۶:۱۹:۰۰
اولا حزب الله و گروههای متحدشان که بشوند ائتلاف ۸ مارس (حزب الله، جنبش امل ، جنبش آزاد وطن پرست)، ۴۴ درصد صندلی های پارلمان (البته از لحاظ تعداد رای دهندگان به جنبش ۸ مارس بیشتر هستند!) مدرکش هم موجوده:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lebanese_general_election,_2009

ثانیا، حزب الله در گرماگرم جنگ با عراق تاسیس شد (بین ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۵)، بدون شک این حرکتی توسط مردم لبنان و برای مردم لبنان بوده است. علامه فضل الله هم که مرجع بزرگ شیعیان و از عوامل اصلی وحدت شیعیان بوده با ایران خیلی خوب بود. اصلی ترین چیز وحدت تئوریک هستش که منظور مقاله هم همینه. در ضمن، چند تا مزدور می شناسی که حاظر باشن به خاطر پول برن با بدخوی ترین رژیم های دنیا که سر پا دندان مسلحه بجنگه؟ (364896)
 
يه بنده خدا
۱۳۸۹-۰۷-۲۵ ۱۴:۵۰:۴۹
به نام خدا .
با سلام .

تايتل كامنت كفايت مي‌كند براي هر چه بخواهم در كامنت بنويسم .
والعاقبه اللمتقين . (365187)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۶ ۰۰:۰۶:۰۹
شما انگار از نظام طایفه ای لبنان چیزی نمیدانی
اقلا برو مطالعه کن و حرف بزن
حزب الله حداکثر میتوانست 27 کاندیدای اختصاصی خود را معرفی کند که هر 27 تا رای آوردند
بیشتر از آن را وفق قانون اساسی مجاز نبود
در ضمن ظاهرا شما مسیحی ها و سنیهای استقبال کننده از احمدی نژاد را ندیدی؟
باید هم ندیده باشی!!
استقبال دانشگاههای لبنان از احمدی نژاد را چظور؟ حتما نه!!! (365290)
 
قلي
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۳:۳۳:۴۷
جناب شهبازي
گفته‌ايد: به عقيده غربي‌هااسلام تبديل به چالش بزرگ در برابر غرب شده است.

من با اين گفته كاملاً مخالفم!
كشورهاي اسلامي كه هر يك ساز خود را مي‌زند نه تنها نمي‌توانند براي غرب چالش ايجاد كننده بلكه خود درگير چالشي خود ساخته هستند! (364822)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۶:۰۵:۴۱
آقای قلی این که شما میفرمایید دولت های اسلامی هستند نه مردم مسلمان
متاسفانه اکثر کشورهای اسلامی حکام نالایق و دیکتاتور و مزدور دارند
آنها از بیداری مردم مسلمان بیم دارند ایران الگوی مناسب بیداری ملت هاست آنها بیم آن دارند دولت های خوار و بی اختیاری چون مصر به سرنوشت رژیم پهلوی دچار شوند (364891)
 
گم نام سرباز
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۸:۲۵:۴۱
اقای قلی شما میگید اسلام تبدیل به چالش غرب نشده

خوب شما این مستند رو که از طرف تلویزیون امریکا منتشر شده نگاه کن .


البته بعید میدونم نور حق به قلب شما بتابد.باشد که رستگار شوید

http://www.youtube.com/watch?v=eH52v9IAURU (364935)
 
۱۳۸۹-۰۷-۲۴ ۱۳:۳۶:۰۵
كاشكي كمي از اين نعمت نصيب خود مردم ايران مي‌شد!!! (364824)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۰۷-۲۵ ۱۴:۰۳:۳۷
کاشکی اجرای عدالت اجتمای و ساده زیستی به خواست و مطالبه عامه مردم تبدیل می گشت کاشکی عدالت مهمترین شعار عمومی می شد. کاشکی زندگی اشرافی و تجمل گرایی در پاره ای از مسئولان و مدیران پیدا نمی شد و باند های مافیایی ثروت و قدرت شکل نمی گرفت و طبقه ای جدید از مر فهین بی درد پدیدار نمی گشت .که بسیاری از ثروتهای ملی را همچون مال شخصی حیف و میل نمی کردند کاشکی هدایت های امام گونه مقام معظم رهبری را که کرارا مردم و به ویژه مسئولین رااز زندگی تجملی نهی می فر مودند گوش شنوایی پیدا می شد که درد جامعه را درد خود و بجای رقابت بر سر پول و مقام برای رسیدن به سعادت ابدی رقابتی سالم را سر لوحه امورات قرار می دادند و به قول قرآن کریم و سابقو الی الخیرات برای کسب نیکی هابر یکدیگر پیشی می گرفتند . (365170)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.