توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 85155
عکس/ لباس شخصی‌های صهیونیست
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۴
این چنتا عکس و ببیبنید تا از این به بعد بدونید کسانی که تو عملیات‌های مبارزان فلسطینی کشته می‌شوند نه تنها 'مردم بی گناه و بی دفاع اسراییل' نیستند بلکه یه مشت اشغالگرند که خودشونو برای کشتار مسلمونا تا دندون مسلح کردند یعنی همگی مردمان این منطقه نظامی و تفنگدارند
(مرصاد)
مهدی بختیاری در جدیدترین مطلب وبلاگ "مرصاد" به مسلح بودن تمام صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی اشاره کرد و نوشت: همه می دونن که یکى از خصوصیات اصلی جامعه صهیونیستی ماهیت نظامى اونه. تو این جامعه، همه زنان و مردان اسراییلى که قادر به حمل سلاح هستند موظف به انجام خدمت سربازى میشن.
در حقیقت از روز تاسیس رژیم نامشروع صهیونیستی در سال 1948 و حتی قبل‌تر از اون، سازمان‌های نظامى و شبه نظامى زیادی مثل هاشومیر (نگاهبان)، هاگانا (سازمان دفاعى یهودى)، بلماح (نیروهاى تهاجمى)، ارگون (سازمان نظامى ملى) و لیحى یا مبارزان آزادى اسراییل با هدف دفاع از شهرک‌هاى یهودى نشین در برابر حملات مبارزان تشکیل شد.
هرچند بسیاری از این سازمان‌ها بعدا به دستور بن گوریون نخست وزیر و وزیر دفاع وقت اسراییل در یکدیگر ادغام شدند، ولی این گروهها تا به امروز با قدرت تمام کار خود را ادامه می دهند و از همونجا بود که اشغالگرا خودشونو "ملت مسلح" نامیدند.
این که اونها این موضوع رو نه تنها کتمان نمی کنند بلکه با افتخار هم اعلام می کنند که حاضرند برای دفاع از سرزمینشون (به خیال خود) دست به هرکاری بزنند و حتی مسلح هم بشوند چیز عجیبی نیست.
عجیب اینه که برخی جاهلانی که در همه جای دنیا بویژه در کشور خودمون هم کم نیستند، شدن کاسه داغ تر از آش و دفاع از این آشغالها رو کردن تکلیف و وظیفه خودشون!
خیلی پیش اومده وقتی با کسی صحبت می کنیم و این مطلب رو می گیم که "بابا این اشغالگرا از زن و بچشون گرفته تا پیرو پاتال‌هاشون برای کشتار مسلمونا مسلح هستند"، داد می زنن که ای بابا این حرفا چیه می زنید؟ و...
من هیچ وقت نفهمیدم و نخواهم فهمید که این آدما با چه استدلال و منطقی (خواسته یا ناخواسته) از این آدم‌کش‌های حرفه‌ای حمایت می‌کنند.
این پست هم دقیقا برای همین نوشته میشه که بگه بابا جون! یه کم دقت کنید ببینید اونا خودشون دارن با افتخار اعلام می‌کنند که ما "ملت مسلح" هستیم، حالا چرا شما کاسه داغ تر از آش میشید!
این چنتا عکس و ببیبنید تا از این به بعد بدونید کسانی که تو عملیات‌های مبارزان فلسطینی کشته می‌شوند نه تنها "مردم بی گناه و بی دفاع اسراییل" نیستند بلکه یه مشت اشغالگرند که خودشونو برای کشتار مسلمونا تا دندون مسلح کردند یعنی همگی مردمان این منطقه نظامی و تفنگدارند.





 


 


 


 

 

 

 

 
 

 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.