نظر منتشر شده
۱۴۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 86150
پاسخ بانک صادرات درباره مبالغ واریزی به حساب جهرمي
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۱۲
به دنبال انتشار شایعاتی درباره واریز مبالغ قابل توجهی پول به حساب آقای سید محمد جهرمی مدیر عامل بانک صادرات ایران تحت عنوان «کارانه سهم مدیر عامل» و نیز انتشار اسنادی دراین ارتباط در اینترنت، خبرنگار الف از روابط عمومی بانک صادرات خواست به این شبهه ها پاسخ داده و ابهام ایجاد شده را برطرف کند.
لازم به یادآوریست بنابراسناد منتشر شده، در تاریخ «19 مهرماه 1389»، مبلغ «4858957969» ریال تحت عنوان «کارانه سه ماهه دوم» و «کارانه سهم مدیر عامل» به حساب شماره 010346012000 بنام سیدمحمد جهرمی (مدیر عامل بانک صادرات) واریز شده است. در تاریخ «26 مهرماه 89» نیز مبلغ «297162695» ریال تحت عنوان «واریز حقوق» به حساب شماره 0325616418000 بنام سیدمحمد جهرمی واریز شده است. 



واریزی به عنوان کارانه سه ماهه دوم، کارانه سهم مدیر عامل  

 

واریزی به عنوان حقوق 
متن نامه خبرنگار الف به مدیر محترم روابط عمومی بانک صادرات ایران به شرح زیر است:
«مدیر محترم روابط عمومی بانک صادرات ایران،
باسلام
اسنادی به دست الف رسیده است مبنی بر اینکه طی مهرماه 89 ارقامی به حساب های شخصی آقای سید محمد جهرمی مدیر عامل بانک تحت عناوین «کارانه سهم مدیر عامل»، «واریز حقوق» و ... (از جمله یک فقره تحت عنوان «کارانه سه ماهه دوم» به مبلغ 4858957969 ریال و موارد مشابه دیگر) واریز شده است.
لطفا توضیحات مستدل خود را در مورد این نقل و انتقالات و سابقه آنها و رویه بانک مذکور در چنین مواردی به تفصیل و به صورت مکتوب ارسال نمایید.
لطفا پاسخ خود را تا حداکثر آخر وقت اداری روز دوشنبه 89.8.17 به دورنگار 88937555 ارسال فرمایید.
باتشکر

علی حسینی

خبرنگار الف»
روابط عمومی بانک صادرات ایران در پاسخ، با ارسال تصویر خبر هفته نامه سپهر (نشریه رسمی بانک صادرات) درباره اختصاص وجه واریزی به حساب آقای جهرمی تحت عنوان کارانه و پاداش ویژه کارکنان بانک که بعد از انتشار شایعات توسط کارکنان بانک در تاریخ «8 آبان 89» منتشر شده، پاسخ زیر را در اختیار الف قرار داد که به  رفع شبهات و سوء تفاهمات کمک می کند:

«جناب آقای حسینی

خبرنگار محترم جامعه تحلیلی خبری الف

باسلام؛

احتراماً، بازگشت به نامه شماره 98151 مورخ 89.8.15 در خصوص موارد مطروحه ضمن ارسال یک نسخه هفته نامه سپهر که نشریه رسمی این بانک می‌باشد، به اطلاع می‌رساند بر اساس مصوبه هیات مدیره بانک، یک درصد از کل بودجه قابل تخصیص فوق العاده بهره‌وری (کارانه) پرسنل، به عنوان بودجه پاداش ویژه در اختیار مدیریت محترم عامل و اعضای هیات مدیره و مدیران عامل بانک‌های استان قرار داده می‌شود تا علاوه بر توزیع کارانه، به عنوان پاداش انگیزش به کارکنانی که با تلاش مضاعف در جهت تحقق اهداف بانک حرکت می‌نمایند، پرداخت شود.

بر همین اساس مبلغ فوق به حساب ذیربط با امضای مدیرعامل محترم واریز شده است تا تحت عنوان کارانه ویژه به کارکنان موضوع مصوبه پرداخت گردد.

لازم به ذکر است اشتباه در عنوان مبلغ واریز شده موجب گردیده تا برخی از فرصت طلبان موضوع را به شکل نادرست به رسانه‌های گروهی کشیده و جنجال آفرینی نمایند.

لذا پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و موضوع از طریق مراجع قضایی رسیدگی و متهمان شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند، با عنایت به عدم صحت اطلاعات اعلام شده به آن سایت محترم و به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومی، خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید که از انتشار این مطلب جلوگیری شود.

با احترام»




***
تصویر نامه ارسالی الف



تصویر پاسخ دریافتی از بانک صادرات







تصویر خبر نشریه سپهر، 8 آبان 1389





از آنجا که به اعتراف روابط عمومی بانک صادرات، این اسناد منتشر شده است و شایعات نادرست و ناروایی درباره آنها به جریان افتاده، به نظر میرسد پنهانکاری و سکوت دربرابر این موضوع بیشتر به ایجاد سوء تفاهم کمک می کند و با اعلام صادقانه اشتباه مورد اشاره، بهتر می توان از جنجال آفرینی و شایعه سازی در این موضوع پیشگیری کرد.


***
توضیحات مهم سردبیری الف:



1- هدف الف از انتشار این خبر، رفع سوء تفاهم و شفاف سازی درباره تهمت منتشر شده به بانک صادرات ایران بوده است. از رسانه ها و سایتهای خبری که تمایل به بازنشر این خبر دارند تقاضا می شود این خبر را با صرفا با همین هدف و رویکرد منتشر فرمایند و هرگز در باز نشر، آنرا طوری پرداخت نفرمایند که به گسترش سوء تفاهم بینجامد یا بهانه ای به دست جنجال آفرینان دهد.



امید است با رعایت این نکته، فضای رسانه ای کشور را به سمتی سوق دهیم که چنین خبرهایی بجای رفتن در مسیر جنجال و شایعه سازی، بطور عادی و متعارف توسط رسانه ها پیگیری شود تا هم شایعه سازان و زرد پردازان منزوی شوند و هم زمینه سالم و امن برای پیگیری رسانه ای شایعات مشکوک فراهم گردد.



2- الف امیدوار است مسئولان محترم بانک صادرات به بخش دوم سوال مطرح شده نیز درباره رویه آن بانک در چنین پرداختهایی، پاسخ منطقی و در چارچوب قانون ارائه فرمایند تا سوء تفاهم ایجاد شده هرچه بیشتر برطرف گردد.



3- انتظار می رود چنانچه انتشار این اطلاعات توسط کارمندان محترم بانک صادرات منع قانونی صریحی نداشته است، مسئولان این بانک، کارمندان منتشر کننده این اطلاعات را مورد پیگرد قرار ندهند تا کارمندان پاکدست و متعهد بتوانند با جرات و دلگرمی بیشتری موارد مشکوک به فساد را در اختیار رسانه ها و مراجع قانونی بگذارند.



امید می رود مسئولان مبارزه با فساد نیز در هر سه قوه، خلا قانونی حمایت از افشا کنندگان فساد را هرچه سریعتر برطرف کنند تا جامعه برای فعالیتهای فساد ناامن شود و مفسدان معدود نتوانند زحمات اکثریت قریب به اتفاق کارکنان و مدیران شریف و پاکدست را زیر سوال ببرند.
مرتبط: پاسخ دوم بانک صادرات درباره مبالغ واریزی به حساب مدیرعامل
 
 
آشنا
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۰۹:۴۸:۱۲
از كي تا حالا براي كارانه كارمندان پول به حساب مديرعامل واريز مي شود؟

ما كه كارمنديم مي دانيم پول به حساب شخص واريز نمي شود اگر سيكل اين بانك است خود جاي سوال دارد چون پايه اي براي فساد مالي است (369647)
 
nnp
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۱:۵۱:۱۵
عزيزان دل من اين روند و اين روش پرداخت پول به مديران ارشد اين گونه سازمان ها سالهاست كه رايج است كه بخشي از سود سالانه را به عنوان پاداش به اعضا هييت مديره ميدهند.به جز حقوق هاي بسيار بالا و پاداشهاي نجومي.
ما به همان حقوق خود قانعيم
ولي............... (369956)
 
سعید م
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۵:۳۹:۱۲
بابا حقوق 29 ميليون توماني را بچسب

راستش بنده با اين تحصيلات و اين تخصص و اين ... بگذريم بابا،‌اصلا من بي سواد من بي تخصص و فن، بعد 23 سال تحصيل و كار حقوقم چنده؟ 356 تومن بعلاوه منت ريسم (120)+ منت اداره ام كه برابر مي شود با 600 هزارتومان
ولي ايشون كه اون بالا هستند تقريبا 50 برابر بنده سودآورتر كار مي كنند
واقعا چقدر ايشون استعداد دارند
و چقدر جامعه ما خوب به عدالت مي پردازد

توضيح: عدالت يعني هر چيز جاي خودش،
خب اين مدير هم 50 برابر بنده مفيد هستند و بايد 50 برابر بنده بيشتر بگيرند. بميرم برات مدير (370024)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۹ ۱۸:۵۱:۴۰
جالبيش ميدوني چيه؟ تازه اين مديرعامل يك بانكه!
برخي از وزارا با تمام جسارت ميان جلوي دوربين و ميگن ما بخاطر حمايت از محرومين! از دريافت يارانه خودمان (كه حداكثر شايد معادل 2 ساعت اضافه كاري آقايان در ماه باشد) صرفنظر مي كنيم (370443)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۰:۰۷:۵۸
يك جو عقل سليم هم براي روز مبادا خوبه
البته برويد بررسي كنيد از كي و كجا متداول شده كه كل مبلغ كارانه را به حساب شخصي مدير عامل واريز كنند معمولا اگر قرار باشه كه مبلغي در اختار مدير عامل باشه تا در جهت تشويق كاركنان هزينه بشود بايستي رقم در اختيار امور مالي باشد تا با صدور سند و با در يافت رسيد و البته طي دستور كتبي مدير عامل به اون فرد پرداخت بشور نه اينكه ايجور . شما اگه بوديد باور مي كرديد . (369655)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۰:۱۳:۰۵
دقت کنید اگر این مبلغ تنها 10 روز در حساب پس انداز جناب مدیر عامل محترم برای توزیع بین مستحقان آن باشد و جناب مدیر با عدم اطلاع از سودهای حسابهای مختلف حساب پس انداز با حداقل سود سپرده را انتخاب کرده باشد با حداقل سود 7 درصد چیزی بالغ بر یک میلیون تومان ماهانه نصیب این آقا می شود. آیا یک چنین تصمیماتی زمینه ساز سودجویی ها در سیستم بانکی نخواهد شد. ایا نمی توان این مبالغ را در یک حساب متعلق به بانک با امضای برداشت ایشان ریخت؟ (369656)
 
آشنا
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۰:۱۵:۰۸
چرا كارهايي مي كنيم كه جاي سئوال داشته باشد؟

مگر بانك مديرت مالي ندارد؟
مگر مدير مالي ندارد؟

مگر مديرعامل نمي تواند ليستي با نمرات مشخص براي پاداش به واحد مالي ارائه دهد سپس مالي مبلغ را با توجه به امتياز مديرعامل، به حساب اشخاص واريز نمايد؟

پول را به حساب شخص ميريزيد؟!

پس قدرت پاسخگويي هم داشته باشيد
توانايي جمع كردن شايعات را داشته باشيد
جوابگوي فسادهاي مالي هم باشيد (369657)
 
كاظمي
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۰:۲۵:۵۶
خيلي راحت مدير عامل ميتوانست ابتدا گيرندگان واجد شرايط را معرفي و مبالغ هر كس مستقيما به حساب خودش واريز شود .اين شيوه در سازمانهاي دولتي خلاف مقررات است0 (369664)
 
آرش
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۰۱:۱۰:۱۷
نه دیگه نفرمایید این حرف رو. پس تصمیم مدیریت به چه دردی میخوره؟ (369882)
 
كاوه محمدي
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۰:۴۱:۴۸
معمولا كارانه و پاداش و اين جور مبالغ را در حساب مدير عامل نميريزند.كمي عجيب است!! (369668)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۹:۳۶:۴۵
نه آقاجان کمی عجیب نیست خیلی عجیب است (369828)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۸-۲۱ ۲۳:۵۲:۵۴
می ترسم سه سال دیگر رییس جمهوری بیاید بگوید دولت نهم و دهم بسیار بیشتر از دولتهای گذشته فاسد بود! (370735)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۱:۲۳:۳۹
به فرض که قبول کنیم که مبلغ مورد نظر پاداش کارکنان بوده، آیا این سوال مطرح نمی شود که چرا این مبلغ به حساب شخصی آقای جهرمی واریز شده؟ (طبق اسناد ارایه شده حساب به نام آقای جهرمی می باشد)

معمولا رویه این است که این مبالغ به حسابی به نام بانک واریز می شود و محل مصرف آن نیز مشخص می شود و اختیار استفاده و تقسیم آن مبلغ را به مدیران می دهند نه اینکه به حساب شخصی مدیران واریز کنند.

لازم به ذکر است که اگر رویه بانک صادرات این است که کارانه و پاداش کارکنان را به حساب شخصی مدیران واریز می کند این رویه کاملا اشتباه و تخلف محسوب می شود. و نیاز به پیگیری توسط حسابرسان به طور جدی احساس می شود. (369683)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۱:۲۶:۳۳
بر اساس قانون تجارت در شرکتهای سهامی (خاص یا عام ) مجامع عمومی می توانند نسیت معینی از سود خالص سالانه شرکت را به عنوان پاداش به اعضای هیأت مدیره اختصاص دهند و این امرمنافاتی با حقوق مدیران ندارد . هر شرکتی که سود بیشتری داشته باشد سهامداران سود بیشتر و مدیران پاداش بیشتری می گیرند. (369685)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۱:۵۹:۵۷
آیا رویه پرداخت کارانه و امثالهم در سالهای قبل هم به همین منوال بوده است؟ آیا بانکهای دیگر مثل بانک ملی، کشاورزی و غیره هم پول را به حساب مدیر عاملشان می ریزند؟ مگر بانک غیر معتبر است که بایستی ابتدائا پول به حساب مدیر عامل واریز شود و سپس به حساب دیگران. بسیار شبهه انگیز و قابل تامل است. نگذارید پول مردم بینوا و مستمند به حساب دیگران واریز شود. (369694)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۲:۰۳:۳۳
خب. بقیه همه اصل مطلب را گفته اند. طبق قانون هیچ رقمی برای توزیع حقوق و پاداش به حساب شخصی مدیر عامل بانک واریز نمی شود. مگر اینکه آن بانک مال شخص مدیر عامل باشد. جوابیه بانک هم اصلا قابل قبول نیست (369692)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۲:۰۵:۱۱
آفرین الف

آیا واقعا لازم است این موارد به حساب شخصی مدیر عامل واریز شود.
بنظر می رسد این موضوع شبهه بر انگیز است.
می شد حساب پاداش را از حساب بانک به دستور مدیر عامل به حساب افراد یخت.
(369678)
 
احسان
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۲:۱۶:۰۳
با سلام لطفا جهت نمایش بی طرفی هم که شده از آقازاده های فراری نیز مطلبی درج نمایید (369696)
 
masoud
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۳:۳۵:۱۰
پول خوردن آقا زادها‌ توجیهی‌ برای نجات مسئولین نمی‌شه ، همینطور که بعضیها سعی‌ کردن زندان کهریزک را با ابوقریب مقایسه کنند و بگن ابوقریب بدتر بود. ولی‌ من میگم هر دوتاش زشت بود! (369724)
 
جالبه
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۲:۱۸:۱۴
از کی تا حالا پاداش کارمندان رو می ریزن به حساب رییس تا اون تخس کنه؟! از کی تا حالا. از کی تا حالا حقوق رییس در سیستم دولتی این رقمی میشه؟ از کی تا حالا؟ (369702)
 
x
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۳:۰۸:۴۱
جناب مدیر عامل بانک صادرات همان کسی است که با طرحهای افتضاحش در زمان تصدی وزرات کار (وامهای اشتغال زایی ) باعث سرازیر شدن نقدینگی زیاد درجامعه شد ووامهای پرداختی ایشان به جای اشتقال زایی درزمینه خرید مسکن صرف شد وباعث ایجاد تورم زیاد دربخش مسکن شد (369714)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۳:۰۹:۰۱
با سلام
خدا رحت كناد آن كارمندي كه اين اطلاعات را فاش ساخته است --- من در بيست سال سابقه خدمتي خود هر بار كه شاهد چنين مسئله اي بودم هميشه عليرغم تكذيب و تعقيب ، واقعيت داشته است و آن بنده خدا با شهامت خود جلوي آن مفسده را گرفته است البته اين بار اميدوارم استباه كرده و واقعا دروغ بوده باشد (369651)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۳:۱۶:۵۷
سلام
خيلي ببخشيد مگر كرباسچي چكار كرد كه محاكمه و زندان شد؟
همين كار بود ديگر با اين تفاوت كه او بي حساب و كتاب پولها را ميان افرادي تخس كرد ولي جهرمي ان شا الله هنوز به پولا دست نزده و مي خواهد با حساب و كتاب توزيع كند.

به روابط عمومي و مديران بانك صادرات بفرماييد اصل اين كار بسيار بد و خطرناك است.
جهرمي كه امامزاده نيست. تازه اگر امام زاده باشد بازهم در معرض لغزش و وسوسه شيطان است.

اين كارها را باب نكنيد.
آبروي هرچي مسلماني و اصولگراييه نبريد.
با اين كارهايتان مسلماني و اصولگرايي را به گند نكشيد

بابا نكنيد اين كارها را
(369687)
 
محسن
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۳:۴۳:۳۸
با سلام،
حداقل توجيه قابل قبولي ارائه مي كرديد. فرض كه اولي را قبول كرديم حقوق 30 ميليوني چي ميشه؟ (369726)
 
يك مدير بازنشسته بانك
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۴:۱۵:۴۰
سلام
يكي اون بالا گفت كه جهرمي امازاده نيست.
من حدس مي زنم او و ديگر خواننده ها به دفتر مديرعامل بانك صادرات واقع در طبقه آخر برج سپهر نرفته و اشرافي گري و لوكس گرايي افراطي آنجا را نديده است.

البته آن ولخرجي وحشتناك از بيت المال براي تزئينان اتاق مديرعامل بانك صادرات در زمان مديران اسبق شده حالا نمي دونم كدوم گناهشونو نمي شورم ولي خداوكيلي اگه هر امامزاده اي را هم ببرند به آن اتاق طاغوتي و بگويند اينجا اتاق كار توست، احتمالا از راه به در مي شود. (369727)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۴:۱۶:۰۹
حقوق ایشان خیلی مهم نیست مطلب مهم تر عدم اشنایی ایشان با اقتصاد است. اختلاف ایشان با مظاهری بر سر بنگاه زود بازده باعث شد اقای مظاهری از صحنه کنار بروند گزارش های مجلس که منتشر شد مشخص شد حجم زیادی از وام های بنگاه زود بازده به بازار مسکن سرازیر شده مطلبی اقای جهرمی حاضر به پذیرش ان نبودند (369744)
 
مزدا
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۴:۱۹:۱۰
سلام در رابطه با حقوق حدود 30 ميليون توماني مگر اين مقدار حقوق طبيعي است ؟ اگر من به بانك صادرات مراجعه كنم آيا يكدهم آنرا با يك تشريفات خاص و طولاني و با سود بالا به بنده وام ميدهند؟ آيا اين تبعيضات باعث بروز سرخوردگي مردم نميشود؟ حكومت با كفر باقي مي ماند ولي با ظلم هرگز.(الملك يبقي مع الكفر و لا يبقي مع الظلم)
(369688)
 
آشنا
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۴:۳۷:۵۳
مثل اينكه رئيس جمهور مشغول مديريت جها ن است و مديران خودش را فراموش كرده.. (369752)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۵:۱۹:۳۴
هیچ پاسخی درباره حقوق واریزی داده نشده.
یعنی واقعا حقوق یک ماه مدیر عامل سی میلیون تومان است؟ (369756)
 
اي بابا
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۵:۱۹:۵۷
بر فرض كه جواب بانك درست كه من قبول ندارم. مدير عمل بانك چطوري ميخواد از بين 37000 هزار كارمند ، كارمندان فعال رو پيدا كنه و485000000 تومن رو بينشون تقسيم كنه؟
وحقوق 29000000 تومني چي؟
و... چي؟ (369745)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۵:۵۵:۲۸
جو سازی نکنید
آقای جهرمی می خواسته از این پول محافظت کند (369769)
 
...
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۶:۰۴:۵۲
27 میلیون تومان حقوق؟؟؟؟!!!!!
اولین بار بود که رسما\" سوت بلندی کشیدم... (369772)
 
سهامدار
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۶:۰۸:۱۵
البته كسي به مبلغ حقوق و پاداشهاي به ظاهراً قانوني جناب مدير عامل اشاره نكرده كه به نوبه خود بسيار كلان ميباشد (369774)
 
نا شناس
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۶:۱۶:۵۱
بابا فکر بد نکنید . اقای جهرمی اساسا معتقد اند که در تمام امور باید دخالت مستقیم داشته باشند.عملکرد گذشته ایشان در سمتهای قبلی موید است که کلا فراجناحی عمل می کنند. (369776)
 
یک مدیرعامل
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۸:۴۴:۳۳
سلام ،
اصلاً نفس اینکار مفسده انگیز است و از نظر هیچ حسابرسی مرسوم و قابل قبول نیست . (369815)
 
م ن
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۹:۲۰:۳۵
باسلام واحترام به کلیه هموطنان عزیز معلمی هستم با 13 سال سابقه کار ولیسانس ریاضی ودانشجوی ممتاز در دوره ورودی امسال حقوقم 4860000 (چهرصدوهشتادوشش هزارتومان ) قبل از کسورات قانونی است یعنی مدیر عامل بانک در هر ماه بیشتر از حقوق 5 سال من دریافتی دارد (369818)
 
سید
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۱۹:۵۵:۳۶
29 میلیون حقوق چه خوش خیالی بودیم ما که فکرمی کردیم که وزیر کار به فکر ما کارگران شرکتی با مدرک کارشناسی با حداقل دستمزد هستند
آقای دکتر احمدی نژاد این هم مدیر دوره جنابعالی که در سفر استانی نون و سبزی می خورند و در خفا چلو کباب (369836)
 
سهامداربانک صادرات
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۲۰:۱۵:۵۰
باسلام ایاخصوصی شدن بانک صادرات به این معناست که هیچ نظارتی ازطرف هیچ نهادوسازمانی روی این بانک نباشد.ایاواقعاسازمان حسابرسی وسازمان بازرسی کشورنمی توانندبراین بانک نظارت کنندتاازحقوق کارکنان وسهامداران ان صیانت کنند. (369840)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۲۰:۱۸:۰۷
توضیح حساب نوشته کارانه سهم مدیرعامل.
مثلا اگر یک چیزی سهم من باشد چرا باید آنرا بین بقیه توضیع کنم. چرا از حساب شخص حقیقی و نه حقوقی باید این کار را کنم. حالا اینکه کاری ندارد سایت الف ضمن تشکر از ایشان تقاضا کنید لیست واریزی ها از این حساب به دیگران را برای شفاف شدن بفرستند و در مورد سهم مدیر عامل توضیح دهند (369841)
 
محفوظ
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۲۱:۵۲:۰۹
مگه كارمندي فعالتر از مدير عامل هست كه بخواد تقسيم بشه اينا هم كارشون درست بوده و مالي فقط شماره حساب آقاي مدير و داشته و واريز كرده ..... البته رسم در تمام سيستمها همينطوره كسر اعتبار پيش مي اد اضافه كاري ، ماموريت ، پاداش و ساير مزاياي كارمندان كم ميشه ولي مديران رو شامل نمي شه ولي وقتي صحبت پاداش ميشه فقط مديران ... باور نداريد يك نگاهي به حقوق مديران پست و مخابرات و پست بانك بيندازيد (369856)
 
هومن
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۲۲:۱۶:۲۸
باید ببینیم این بانک چگونه با شایعه سازی قرار است مقابله نماید ؟با شکایت از افرادو یا رسانه هایی که در این مورد کنجکاوی کردند ؟!!!
چرا درخواست عدم انتشار مطلب را دارند ؟این خود مشکوک است . (369859)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۲۲:۳۳:۲۶
آخیییییییی بمیرم!
آقا جهرمی احیانا برای پخش پول بین کارکنان کمک نمی خواهید ؟؟
ما همه جوره هستیم
الف جان پیگیری کن ترو خدا ! (369861)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۶ ۲۳:۴۱:۳۸
لطفا به تاریخ واریز مبلغ و تاریخ اختصاص مبلغ برای کارمندان (تاریخ روزنامه )که در روزنامه این بانک قید شده توجه کنید. دقیقا مشخص است که بعد از افشا تازه محل مصرف جور کرده اند. (369871)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۰۴:۳۳:۴۲
یعنی پولی که پاداش همه بوده به حساب یک نفر ریخته شده؟ در در بانک صادرات ما حساب بانکی دیگری جز اقای جهرمی نداشتیم؟ حتی اگه روال هم این باشد خود منشا فساد است اصلا اقای جهرمی پاکدست ایشان که تا ابد مدیر نیست بعدی چه؟ (369887)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۰۸:۳۴:۲۱
با سلام خدمت دست اندرکاران محترم سایت الف
اگر واریز مبلغ 500 میلیون تومانی پاداش کارکنان است و این قضیه قبلا هم انجام شده پس می بایست سوابق آنهم موجود باشد یعنی آمار کسانیکه این پولها را گرفته اند یا حداقل خواهند گرفت؛اعلام شود.
با خواندن جوابیه بانک که با عجله تهیه شده به یقین میرسیم که مسئله خیلی پیچیده تر از این حرفها است.
یک نکته:از این جوابیه روابط عمومی بانک صادرات و تبلیغات بی هدف آن معلوم است که سطح تحصیلات کارکنان این واحد بسیار کم است و لازم می باشد که از افراد متخصص استفاده شود. (369898)
 
قدرت رحمانی
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۰۸:۴۷:۵۷
من یک کارمند جدیدالاستخدام هستم دانشجوی دکترای phd مای 375000 هزار تومان حقوق مگیم.یه دانش اموز دارم مستاجر هم هستم.خدا رو خوش می یاد (369903)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۰۸:۵۵:۱۲
کجاش از فلان مربی نالایق فوتبال کمتره که چند صد ملیون تومان میگیرد ، تازه حرف هم بلد نیست بزنه (369904)
 
محسون
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۰۹:۱۷:۳۱
از آنجا که ایشان همیشه فرا جناحی عمل می کرده حقوق ایشان هم باید فرا حقوقی باشد (369906)
 
حسابدار بانک با 20سال سابقه
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۰۹:۲۹:۱۹
دم خروس انجاست که نامه رسمی مربوط به پاداش را ارسال نکرده اند وبه جای ان صفحه نشریه را فرستاده اند البته در اخبار مطبوعات ونشریات هم این جور مبالغ رو اینقدر دقیق وریز نمینویسند حالا مدیر نشریه مذکور عدد رو هم گرد کرده که خیال همه راحت بشه در ضمن رویه پرداخت پاداش در بانکها اینجوریه که اول نامه ودستورالعمل پاداش میاد وبعد لیست افرادی که پاداش مذکور شامل انها نمیشود اخذ گردیده وبه تناسب حقوق بعد از چند روز به حساب کارمند ان واجد شرایط واریز میشه و مبالغی که مدیر اختیار توزیع ان را دارد در سر فصل واسطه نگهداری شده وبا امضای مدیر برداشت وبین کارکنان تقسیم میشه وتا حالا ندیدم ونشنیدم که پول به حساب واریزبشود شاید جناب مدیربرگ شرایط عمومی حساب جاری را نخوانده امضا کرده اند که سوتی به این بزرگی داده اند ،بنده در 4دولت مختلف حسابدار بانک بوده ام وتا به حال چنین عجایبی ندیده ام (369914)
 
مسعود عيسوي
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۰:۱۸:۴۴
سلام
ما بنا را بر اطمينان مي‌گذاريم و حرف بانك صادرات را قبول مي‌كنيم اما..
1- چرا به حساب مدير عامل؛ اعضاي هيئت مديره و مديران استاني؟
معمولاً به اين حسابها \"خارج از شمول\" \"حساب يك درصد\" و از اين قبيل مي‌گويند و حسابي مستقل و حتي با شماره حسابي جداگانه براي آن در نظر مي‌گيرند. اما مانند ساير حساب‌ها در امور مالي يا ذيحسابي به آن رسيدگي مي‌كنند فقط قيد و بندهاي اداري آن كمتر است.
2- ظاهراً عنوان \"خارج از شمول\" براي مواقعي است كه مدير و مجموعه نياز به انجام كاري دارند اما ضوابط اداري و قانون موانعي را بوجود مي‌اورد لذا به سراغ آن مي‌روند اما همين كم بودن \"قيد و بند\" باعث سليقه‌اي عمل كردن و حتي سوء استفاده شده و مي‌شود حتي تبعيض در پاداش به كاركنان! (369931)
 
کارمند
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۰:۳۰:۵۵
از کی تا حالا کارانه کارمندا به حساب شخص مدیر عامل واریز میشن؟احتمالا تو همه سازمانها همین شیوه هست که هیچ کارمند جزئی به حقش نمیرسه. (369872)
 
حسن
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۰:۴۰:۵۹
در مورد حقوق این کار جعلیه چون حقوق بانکیها نوزدهم هر ماه واریز میشه نه بیست و ششم
احتمالا این کار یک شیطنت از سوی کارمند بانک صادرات شعبه 883 ایستگاه مدرسه ضرابخانه باید باشه (369937)
 
فرید
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۵:۲۶:۵۳
یعنی کارمند شیطون بانک نمیدونسته حقوقها چه روزی واریز میشه؟ (370214)
 
بابک خرم دين
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۰:۴۱:۵۲
با تشکر از سايت الف ---اگه ايشون ادر وزارت کار نا توان بوده چطور به بانک صادرات راه پيدا کرده و با افکار فضايي داره بانک را به لبه پرتگاه مي فرسته کسي هم فرياد رس نيست متشکرم (369930)
 
محفوظ
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۱:۰۲:۱۸
بسياري از فساذ هاي اقتصادي و يا مشكوك به فساد در اثر عدم اجراي قانون براي نور چشمي هااست.براساس قانون تمام مديران ارشد بايد ميزان دارايي ، حقوق ومزاياي خودرا به شكل شفاف و مكتوب اعلام ودستگاهاي نظارتي نيز بايد بر آن نظارت كنند. براي نمونه رييس جمهور محترم چنين كرد. اما بسياري از مسئولين از اعلام دارايي و مزاياي شغل خود شانه خالي مي كنند و مدعي خدمت به مردم وحتي ايثار هستند.
در يسياري از كشور ها مزاياي مسئولين به شكل شفاف به آگاهي مردم مي رسد و تغيير مزايا نيازمند تصويب مراجع ذيربط است.

در باره موضوع بانك صادرات اگر فرض كنيم كه توجيه (خنده دار ) مسئول روابط عمومي (روابط خصوصي ) صحت داشته باشد، حقوق 29 مليون توماني در ماه چگونه قابل قبول است؟

از سايت الف انتظار است كه بدون مصلحت انديشي چنين مواري را تا پايان پيگيري كند. (369941)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۱:۲۴:۲۹
بابا ريخته تو حسابش كه حفظش كنه براي اينكه برسه به دست صاحب اصليش... مگه صادق محصولي هم نگفت اين ثروت دست من امانته ... خوب بنده خدا جهرمي هم اين رو امانت تو حسابش نگه داشته ... (369947)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۱:۳۵:۵۰
ولي دم روربط عمومي بانك صادرات گرم با اين جوابيه . البته ما بانكي ها ميدانيم اين پاسخ حتي براي نوزادان زود رس هم مورد پذيرش نيست (369948)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۲:۵۰:۵۸
چه آشی چه کشکی بهروره چی پاداش سپرده گذاران و سهام داران چه می شودبازرسی بانک مسولیتش چه می شود.چطور میشود این مبلغ به حساب شخصی فرد واریز شود وپس ازاطلاع رسانی لاپوشانی می کنند.پناه برخدا (369970)
 
علی
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۴:۱۵:۲۹
آقای جهرمی جان من بیا یک ماه جامون عوض (369997)
 
معراج
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۴:۱۸:۲۵
اگر اين مبلغ پاداش و كارانه سه ماهه دوم تمام پرسنل بانك صادرات است پس با يك حساب سر انگشتي با دانستن اينكه تعداد كل نيروهاي تحت پوشش بانك صادرات نزديك به 30000 نفر ميباشد ميتوان فهميد به هرنفر نزديك به 160000 ريال يا16000 تومان تخصيص مي يابد كه اين امر با توجه به دانسته هاي ما بعيد و ناچيز به نظر ميرسد.نو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل (369998)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۴:۲۸:۰۷
من كارمند بانكم اين جوسازي ها نه چهره بانك عظيم صادرات را خراب ميكند و نه چهره مدير شايسته ان. (370002)
 
علی
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۲:۰۳:۰۶
بانک عظیم!! صادرات مدیران عظیم! و دریافت بالا را می طلبد. مگر نه حضرت آقای به اصطلاح کارمند. (370164)
 
بابک
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۴:۳۷:۰۶
با سلام خدمت کار گزاران سايت جناب دکتر توکلي بايد کلاهش را بالا تر بگذارد که اين همه مورد در نور چشميهاشون پيدا ميشه راستي چرا وقتي شايعه اي پخش ميشه بجاي برسي شکايت جاي شاکي ومتشاکي عوض ميشه و اين شاکيه که راهي زندان ميشه اخه مگه ميشه به اين آقايون شک کرد توهين به پاک بودن سيتم است پس کاري مي کنند که يا طرف اعتراف به اشتباه کنه يا اصلان صداش در نياد اميد وارم اين حتما چاپ بشه در غير اين صورت اين سايت هم طرفداري مي کنه به هر جهت جهرمي با قدرت تمام سياست هاي اشتباه دوران وزارتشو داره تو بانک صادرات اعمال مي کنه وسرنوشت بانک هم مثل کار براي بيکاران صورت مسله را پاک مي کنه و بجاي بنگاهاي زود بازده براي بانک هاي بدهکاران دير بازده ايجاد کرد و الان نيز ککش نمي گزه ما که در اين موسسه فقط به اميد خدا هستيم وگرنه تا بحال کلي از بچه ها سکته کرده بودند به اميد بهروزي براي خدمت گذاران به ايان عزيز (370003)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۴:۴۰:۴۰
به نظر می رسد که این موضوع شیطنت یکی از کارمندان زمین خورده باشد چون ایشان جلوی خیلی از فساد های بانکی رو گرفتند و کارمندان زیادی رو جابه جا کردند اگر ایشان به دنبال اینگونه مبالغ باشد با گرفتن درصدی از تسهیلات می توانست بدون رد، 10 برابر این مبلغ رو در بیاورند.
گرفتن عکس از مانیتور بدون نشان از کد کاربر نشان از یک دسیسه برای هیئت مدیره بانک است.متاسفانه در جامعه افراد سالم رو با اینگونه خبرها نشانه روی می کنند تا از آن به عنوانی بتوانند سو استفاده مالی، مقامی یا سیاسی کنند. ما ایرانی ها هم که خوراکمون شده اینگونه خبرها تا یک نفر رو ترور شخصیت کنیم. (370005)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۶:۰۹:۱۳
جالبه که شما ادعایی را مطرح می کنید که حتی روابط عمومی بانک جرات مطرح کردن آن را نداشته است ! می خواهید کسی که این کار را کرده عکس و شماره تلفن هم بدهد تا یه تظاهراتی دم در خانه اش را بیاندازید ! (370030)
 
علی
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۱:۵۷:۲۵
باعث تاسف است که شما به جای دفاع از حقوق مردم، افشاگری مردم و سایت رو تخطئه کردید! اگر خود سید محمد جهرمی نباشید، قطعاً یا یکی از اعضای هیات مدیره بانک هستید یا از مشاوران بی شمار ایشان که با دریافتی سالانه بیش از 200 میلیون تومان نگران از دست رفتن منافعتان هستید! (370162)
 
۱۳۸۹-۰۸-۲۵ ۱۰:۲۳:۰۸
شما که راست میگی!!!
به گفته خودتون \"اگر ایشان به دنبال اینگونه مبالغ باشد(که هست) با گرفتن درصدی از تسهیلات می توانست بدون رد، 10 برابر این مبلغ رو در بیاورند.(که در آوردند)\"
شما خودت و ناراحت نکن خود آقای جهرمی ککشم نگزیده !!!!! شما چرا ناراحتید؟ (371430)
 
بی نام
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۴:۵۸:۰۹
ایشان 29 میلیون تومان در ماه حقوق می گیرند! یعنی به اندازه 98 نفر کارگر ( ایشان خودشان یک کارخانه هستند ! ) حقوق ایشان تقریبان 28200 دلار در ماه است جالب است که حقوق ایشان 42% از رئیس بانک جهانی بیشتر است که البته به همین خاطر استعفا داد ! حالا ببنید این آقا هم استعفا می دهد (370009)
 
جعفر
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۵:۰۹:۵۳
چرا اين همه سخت ميگيريد در مدير عامل هم بايد انگيزه خدمت گل كند ديكه تا براي بيكاران جامع ايجاد اشتغال نمايد (370014)
 
کارمند بانک صادرات
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۵:۳۷:۱۰
با سلام
من خودم کارمند بانک صادراتم
اولا مبلغ کارانه واریزی همانطور که در عکس اول قابل مشاهده است در تاریخ 89/07/19 واریز شده و جوابیه بانک در 89/08/08 در هفته نامه داخلی بانک پس از درز کردن خبر در وبلاگهای همکاران معترض (که همگی مسدود شده اند!!!) درج شده است . در ضمن هیج جای دنیا پاداش رسم نیست کارانه و پاداش همکاران به حساب شخصی مدیر واریز شود و در بانک صادرات هم در حسابهای مخصوص در اداره حسابداری مالی و در استانها در واحدهای حسابداری واریز و طی مبادلات مخصوص به حساب همکاران واریز می گردد.
اگر افشاگری همکاران نبود (که ظاهرا همگی انان طبق خبر درج شده در هفته نامه سپهر تاریخ 89/08/15 دستگیر و وبلاگها مسدود شده اند.) هیچ کس خبر دار نمی شد. واقعا باید فکری برای بزرگترین بانک خصوصی!!!! کشور کرد. (370020)
 
نخودي
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۶:۰۲:۱۱
البته درست اين بود که اگر هم قرار بوده پاداشي به کارکنان ساعي مورد نظر آقاي مدير عامل محترم بدهند اين وجه در حساب واسطه اي ريخته ميشد .و حساب شخص حقيقي که هميشه مورد توجه و تهديد است براي اين منظور به کار نمي رفت . به هر حال مي شود يک صورت حساب گرفت و ورودي و خروجي وجوه را از محل پاداش رصد کرد . که البته در اين موارد خاص کار هر کسي نيست .مجوز لازم است.آن گونه من فهميدم اين وجه متعلق به مدير عامل نبوده بلکه اختيار مصرف آن با مديرعامل محترم بوده پس لطفااز مشوش کردن اذهان عمومي بپرهيزيد ! (370027)
 
بیل
۱۳۸۹-۰۸-۲۸ ۱۷:۰۹:۰۷
عزیزم شما خیلی قدرت تجزیه تحلیلت بالاست اینجا بیانیه نده برو وردست آقای مدیر عامل که استعدادات حیف نشه.
در ضمن در تاریخ حسابداری دنیا سابقه نداره که پاداش کارمندان به حساب شخصی مدیر عامل واریز بشه تا ایشون تخس بفرمایند جتی اگر شرکت متعلق به شخص مدیر عامل هم باشد این کارها تشریفات قانونی خاص خودشو داره. این توجیهات فقط شما و امثال شما رو قانع میکنه که ظاهرا تازه وارد عرصه علم الاقتصاد شدی ولی با شتاب فراوانی عرصه های حماقتشو داری یکی یکی فتح میکنی!
حالا این بانک بیچاره که ظاهرا پدر مادر هم نداره باید حتما تحت نظارت یکی از هزاران ارگان در خدمت آحاد ملت (مثلا بنیاد مسضعفان) باشه!!!! (371831)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۷:۰۱:۵۲
فعلا که بانک صادرات خصوصی شده پس مال خودشو برداشته مگه نه؟ هیات مدیره بهش اجازه داده !
حالا پاداشهای هیأت مدیره بماند که برای یک جلسه در ماه چند برابر بیچاره مدیر عامل دریافتی دارن! (370037)
 
سامان.ک
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۷:۴۰:۱۹
گير الکي نديد بابا مگه اولين باره که مديران چنين حسابهايي داشتن واسه کارانه دادن. اينکه همه جا مرسومه. (370040)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۷:۴۱:۱۶
بابا کجاي دنيا پول کارمندا رو به حساب مدير مي ريزين . کارمند بدبخت هميشه هشتش گرو نهش باشه اونوقت اگه چيزي هم بگه سريع مورد پيگرد قانوني قرار مي دنش اونوقت ميگن فساد اصلا نيست (370041)
 
ه-ش
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۷:۴۴:۰۵
من خودم کارمند بانکم اين چيزا رو هم خوب ميدونم،اين حساب مربوط به خود مدير که نميشه روال پرداخت کارانه همينه. (370043)
 
نا آشنا
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۷:۴۵:۵۸
آهاي آقايون سايت الف چرا با شخصيت بانک صادرات اين جوري بازي مي کنيد؟! (370045)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۷:۵۰:۰۴
همه بانکهاو سازمانها از اين حسابها دارن و مديران مخارج جاري بانک و سازمان را از آن برداشت مي کنندچرا از کاه کوه مي سازيد. (370046)
 
خود خودم
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۷:۵۲:۵۵
حالا که يکي پيداشده حاضره حسابشو همه ببينند و به قول معروف شفاف سازي کرده شما نميذارين اين شفاف سازي ادامه پيدا کنه.؟ (370047)
 
کارمند بانک صادرات
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۷:۵۶:۰۱
با اين کارها آبروي بانک صادرات نمي ره و ما پرسنل مصممتر به کارمان ادامه مي دهيم. (370048)
 
نخودي
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۸:۲۷:۴۲
يك نفر هم كه مي خواد توي سازمان اصلاح انجام بده اينجوري براش جو سازي مي كنند. ريشه اين موارد را در تغييرات ساختاري بانك و تعديل نيروي انساني در دستور كار آقاي جهرمي بايد جستجو كرد. (370058)
 
کارمند بانک مرکزی
۱۳۸۹-۰۸-۲۵ ۱۰:۳۴:۳۷
دوست عزیز اگه ایشون به فکر اصلاحات باشه ینعی انقدر عقلش نمیرسه که چنین آتویی دست دشمناش نده؟ (371434)
 
كممننن
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۱۹:۱۶:۰۳
لطفا بدهيد بازرسي نظربدهد.چنين پديده اي اگر مصوبه هييت مديره هم داشته باشد خلاف قانون و رويه هاي حسابداري وقانون تجارت حتي در شركتهاي سهامي خاص وعام ميباشد (370065)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۲۰:۴۶:۴۳
ضمن تشکر لازم به ذکر است پاسخ مذکور صرفا در خصور مبلغ کذایی کارانه مبیاشد که خود جای سوال دارد اما در خصوص حقوق 29میلیون تومانی نیز اگر توضیحی داده میشد بد نبود (370078)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۲۲:۱۳:۲۴
با سلام و تشکر از سایت الف بابت تلاش برای شفاف سازی.
خواهش میکنم خبرنگاران سایت سری به سایت کدال بورس بزنند و از روی صورتهای مالی به راحتی پاداش و حقوق مدیران شرکتهایی که فقط اسمی خصوصی شدن را بررسی کنن تا ببینند این رقمها در شرکتهایی که بیشتر سهام آنها متعلق به دولت است پرداخت شده و میشود.آنهم برای مدیرانی با مدارک شبهه دار و سوابقی که تفاوتی با سایر مدیران دولتی ندارد.شرکتی که سالها مدیر دولتی با حقوق عادی داشته یک سال پس از خصوصی شدن صوری همان مدیر چه درآمدهای سرسام آوری کسب میکند.شما را به خدا اگه این نظر را نمیتوانید منتشر کنید لااقل یه بررسی کنید تا ببینید حرفام مستند هست یا نه.امیدوارم موفق باشید. (370083)
 
حیف که می ترسم
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۲۲:۴۰:۳۵
حیف که به خاطر زن و بچه ام می ترسم و الا ...
چه بگویم؟سایت الف که ما را کلا حذف کرده و صاحبان زر و زور و تزویر را چسبیده است.
محض رضای خدا همین یک مورد را پیگیری کنید شاید ما بازنشستگان ب...ص...هم بتوانیم گوشت بخوریم. (370088)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۷ ۲۲:۴۷:۲۷
به نظر بنده این خبر که \"بودجه پاداش ویژه\" کارکنان یک بانک سراسری با هزاران مدیر و کارمند حتی در یک دوره کوتاه چند روزه فقط 29 میلیون تومان باشد جز یک مزاح نیست. مطمئن باشید که با گفتن واقعیت هیچ خطری اسلام و حکومت را تهدید نمی کند بلکه اعتماد مردم را بیشتر جلب می‌کند و آنهایی را که در پشت نقاب ظاهرالصلاحی قرار دارند افشا خواهد کرد. (370091)
 
ايمان
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۰۰:۰۰:۳۶
اياوجوداينهمه اسناد ومدارك معتبر جاي انكار مگذارد چگونه مي توان براي يك كودك 6ماهه حساب جاري افتتاح كردومبالغ هنگفتي رابه حساب ان واريز كرد اياحساب بستانكاران وبدهكاران وجودنداشت حال ان كاركناني كه به اين امر اعتراض كرده اند به جرم تهمت وافترا بايد موردهدف قرارگيرند يا انيكه با چاپ يك دروغ وحشت ناك انان راراهي زندان كرده ودر هفته نامه سپهر چاپ نمايد ايا بهتر نيست سازمان بازرسي كل كشور موضوع رابررسي نمايد وكمسيون اصل 90مجلس ان راتعقيب (370096)
 
ساقی
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۰۰:۱۸:۲۹
صحیفه نور ج 8 ص 5:
همه ملت موظفند به این که نظارت داشته باشند در همه کارهایی که الان مربوط به اسلام است. اگر دیدند که یک کمیته خدای نخواسته بر خلاف مقررات اسلام دارد عمل می کند، بازاری باید اعتراض کند؛ عرض بکنم که کشاورز باید اعتراض کند؛ معممین و علما باید اعتراض کنند. اعتراض کنند تا این کج را راست کنند. اگر دیدند یک معمم بر خلاف مواززن اسلام،؛ خدای نخواسته می خواهد عمل بکند، همه موظفند که جلویش را بگیرند که امروز غیر روزهای دیگر است. آن وقت هم باید بگیرند، اما حالا کار مهم است. حالا اساس اساس وجه اسلام است. (370098)
 
رضایی
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۰۷:۲۷:۰۹
جرا بدون تحقیق مطلب میزنید ،میخواهید آبروی بانک صادرات را ببرید (370110)
 
انتظاری
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۰۷:۳۰:۰۹
توی همه سیستمهای دولتی و خصوصی رسم که از این حسابها داشته باشند تا بتوانند برای مخارج و مصارف غیر شمول مثل پاداشهای آخر سال از آن استفاده کنندچرا از کاه کوه می سازید//// (370111)
 
رجبی
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۰۷:۳۳:۲۹
چرا بدون بررسی با آبروی مردم بازی می کنید مگه ای آقا تازه مدیر عامل شده که حقوقش الان معلوم شده باشه تازه مدیران بانک صادرات ازشعبه مرکزی حقوق می کیرند که عکس شما مال یه شعبه دیگست؟؟ (370112)
 
جلوخانی
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۰۷:۳۶:۰۶
این آقای مدیر خیلی باید بچه باشه که چنین حقوقی رو بگیره بعدم بریزش تو حسابی که همه بهش دسترسی داشته باشند محاله سرکارید (370113)
 
رستمیان
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۰۷:۳۸:۳۲
حیفه که به دروغ مدیرانمان را خراب کنیم (370114)
 
ابوذر
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۰۷:۵۳:۰۶
سلام خیلی جالبه که کارمندای بانک صادرات به همدیگر رحم نمی کنند کسانی که تا دیروز اگر مبلغی چه به حق چه به ناحق اگر در بینشان تقسم می شد صدایی از کسی در نمی آمد حالا با دیدن چند رقم اینگونه به صدا در آمده اند نکته ای در این جنبش است که اینان به نحوه ریختن ایراد گرفته اند و اینکه چرا به ما نداده اند حال اگر میزان پرداختی حقوق به دیگر همکاران را بررسی کنید می بینید که مثلا یک رئیس حوزه یا شعبه که در ماه دو میلیون تومان در یافتی بغیر از بعضی دریافتی های دیگر ، دارد نسبت به آقای جهرمی که مسئل کل این سیستم هستند بیشتر در یافت می کند سی میلیون تومان که چیزی نیست کسی که سکان دار این کشتی بزرگ است و نبود آن باعث از بین رفتن بغیه اعضا می شود کمال کم لطفی از سوی اعضا و همکاران را شامل می شود به نظر من خیلی از کسانی که در حال حاظر در این شبکه در حال کار هستند فقط مصرف کننده بوده و تاثیری از لحاظ کیفی در سیستم ندارند من از نزدیک با بیشتر این آقایان در تماس هستم کارمندی با 18 سال سابقه هنوز ابتدائی ترین عملیات درون سیستم را بلد نیست ، (370116)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۰۹:۴۴:۳۵
با سلام من خبر دارم اخيراً يكسري از مديران بانك صادرات در تهران به دلايل متفاوت از كار بر كنار و يا بصورت معلق درآمده اند كه احتمالاً چون از نظر قانوني اين افراد نتوانسته اند كاري را براي برائت خود انجام دهند يك چنين دسيسه اي را در پروسه كاري خودشان و دوستان شاغل قرار داده اند تا بنوانند از اين طريق آقاي جهرمي و بعضي از مديران خدوم را بد نام نمايند و با رفتن ايشان دوباره منزل و مآواي خود را در بين پرسنل باك خوشنام صادرات پيدا كنند (370130)
 
علی
۱۳۸۹-۰۸-۱۹ ۱۶:۲۶:۱۲
واقعاً اظهارات بعضی از مدیران و معاونین و ذی سودان بانک صادرات که در اینجا منتشر شده را غیر از اینکه توهین به شعور خواننده و مردم تلقی کنیم، نمی توان طور دیگری تعبیر کرد. آقای محترم! مدیرعامل بانک صادرات ماهانه 29 میلیون تومان حقوق می گیرند. میشه بفرمایید مبنای این پرداختی چه چیزی هست وقتی که ایشان برای به اصطلاح کاهش هزینه ها به اخراج نیروها و کارکنانی که سالها در بانک حضور داشتند، پرداخته و حقوق و مزایای سایر کارکنان را هم افزایش نداده است. شما میزان درآمد و سود سالانه بانک صادرات رادر دو سال 88 و 87 مقایسه کنید و جواب دهید. در ضمن پاداش 482 میلیون تومانی که در حساب ایشان ریخته شده است را که خود روابط عمومی بانک هم تایید کرده است!! پس دیگر منظور شما از دسیسه عده ای از مدیران معلق بانک چه صیغه ایست؟! (370420)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۰۹:۵۹:۱۳
سايت بايد از اين اقدام جسورانه خبرنگار خود تشكر كند .ايشان واقعا كار بزرگي كردند. (370131)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۰:۳۲:۲۵
این نشون میده دستگاه قضائی وله . تا دزدی تو این مملکت زیاده انتظار اصلاح نداشته باشید.امروز یه خبر از چین خوندم:
دستگاه قضائی چین 60 هزار نفر رو به دلیل رشوه دادن و گرفتن زندان کرده . دلیل این همه مسامحه چیه : آیا به جز اینه که این بی نظمی تا سرچشمه ادامه داره . (370142)
 
علی
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۱:۰۵:۵۶
تا آنجا که من سیستم های شرکتی را (اعم از دولتی و خصوصی ) می شناسم. باید بالاترین حقوق و مزایا در سیستم دولتی اکنون در حدود 3 میلیون تومان باشد.در غیر این صورت دیوان محاسبات باید بررسی کند. چنانکه پرونده ای علیه مدیران سازمان گشترش در زمان خاتمی توسط رحیمی دیوان محاسبات باز شد که حقوق و مزایای حدود 2 میلیون تومان داشتند. لذا این حقوق 7/ 29 میلیون تومان قاعتا باید برای حدود 10 ماهه باشد. برای یک ماهه امکان ندارد.
اما در مورد پاداش کارکنان که در اختیار مدیر عامل قرار می گیرد. البته در حساب شرکت و در امور مالی باید باشد. ولی اختیار آنرا به مدیر عامل می دهند نه آنکه پول را به حساب آنهم شخصی مدیر عامل ریخته شود. قاعتا هر پولی که به حساب فرد برود مال اوست مگر آنکه اشتباه واریز شده باشد. حتی حسابهای تنخواه گردان هم که رقم آنها بسیار پایین تر از این ها است در حساب چند امضائه ریخته می شود.
علاوه براشکال قانونی عقلا نیز چنین کاری جایز نیست. زیرا در این صورت مالیات پرداخت چند بار باید کم شود . زیرا یک بار شرکت موقع پرداخت باید مالیات را کم کند یک بار هم آقای جهرمی وقتی می خواهد به سایرین پول پرداخت کند. اما یک مشگل دیگر نیز وجود دارد وقتی چنین پاداشی به حساب یک نفر واریز شود قانونا نزدیک 80 در صد آن مالیات میشود زیرا مالیات بر درامد به شدت تصاعدی است.
از این رو خلافهای بسیاری در این کار در صورت صحت نهفته است.
لذا اگر این واریزی صحت داشته باشد. من دو پیشنهاد برای آقای جهرمی دارم. یا سریعا به مهدی هاشمی در انگلیس بپیوندد. یا بگوید پرونده ای برای این واریزی درست کنند که این پول برای خریدهای نظامی و به کلی سری بوده است. آنوقت نجات می یابد. برای این مشاوره ما هم بعدا گرا می دهم یک پولی بریزند به حساب ما.
این امورات را من نیز باورم نمی شود که به این واضحی اختلاص صورت گیرد . خوب است سایت الف بیشتر رسیدگی نماید. ولی در عین حال دکتر توکلی مواظب هم باشد که تصادف نکند. (370149)
 
علی
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۱:۱۳:۵۹
فقط جهرمی جون این پول را یک واریز و پرداخت به حسلب جاری من کن حقوق یک سال خود را که هیات علمی هم هستم، رو پولت میگذارم. مخلص مرامتم. (370152)
 
علی
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۱:۴۷:۴۶
اگر واقعاً این آقای جهرمی یه ذره فقط یه ذره سواد و معلومات اداره بانک و اقتصاد را داشت، من به نوبه خودم اینقدر آتیش نمی گرفتم و دلم نمی سوخت. اون از وزارت کار و امور اجتماعی که پدر تمام بانکها و منابع ریالی انها رو با بنگاههای زودبازده درآورد ، اینم از اداره بانک صادراتش که داره اونو به روز سیاه می شونه.
485 میلیون تومان برای سه ماه به عنوان کارانه چی؟ (370159)
 
محمد ايراني
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۲:۲۱:۰۵
در دستگاه هاي دولتي و بانك ها براي پرداخت صد تومان ناقابل گاهي يش از ارزش پول سند و مدرك جابجا ميشود . آنوقت چنين رقم هائي را به مدير عامل محترم ميدهند كه به بدون حساب و كتاب بدهد !؟ (370168)
 
نادعلی
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۴:۱۳:۴۵
معلوم شد چرا وضع بانک این همه خراب است چون سیستم حسابداری و سیستم های پرداخت حقوق و مزایا و کارانه غیره ندارد و بمیرم برای مدیر عامل بیچاره که هم باید کارهای مهم بانک را انجام دهد و هم حقوق بیش از ده هزار نفر رابدهد ..اقا این حرف ها کدام . در کجای دنیا و حتی در ایران کارانه کارکنان توسط مدیر عامل و اعضاءهیئت مدیره پرداخت می شود . مسئولین وامانده بانک این حرف را می زنند شما چرا باور می کنید . خبر درج شده در هفته نامه بانک هیچ ارتباطی با این واریزی ندارد . کارانه در سطح 14 میلیارد ریال حداقل یکصد و چهل میلیون تومان مالیات دارد . سئوال این جاست که چگونه بدون سیستم پرداخت حقوق و مزایا از مبادی رسمی و قانونی ،بانک مالیات پرداخت می کند . آیا اقای جهرمی مالیات پرداخت می کند ؟اگر فرض کنیم جواب درست باشد باز هم مجرم هستند چون با پرداخت بدون سیستم فرایند فرار مالیاتی وجود دارد . چرا باید در بانک کشور فرا مالیاتی داشته باشیم . علاوه بر آن اگر پرداخت کارانه مصوبه دارد و به حق پرداخت می شود چه لزومی دارد که پنهان کاری شود و توسط شخص مدیر عامل اهدا شود . و هزاران چرا دیگر در این کا رو جوابیه که فقط و فقط یک توجیه و شیره مالی برسر مردم بیچاره است . شما هم نباید یا شروع می کردید و اگر هم شروع کردید با این حرف ها و جوابیه موضوع را تمام شده بدانید . همین موضوع مالیات این گونه پرداختها را از سال اعلام شده (1364)تاکنون پیگیری کنید متوجه می شود که چه اتفاق عجیب فرار مالیاتی در بانکی که متعلق به وزارت امور اقتصادی و دارایی افتاده است . و همچنان ادامه دارد آنگاه همه انتظار دارند که مردم صادق باشند و فرار مالیاتی نداشته باشند . (370205)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۴:۳۰:۱۹
هیچ شکی در زشتی تهمت و افترا وجود ندارد ولیکن تا پیش از اطلاع رسانی روابط عمومیو مشخص شدن واقعیت ! تمامی شنوندگان حق هر برداشت،اظهار نظر و انتقادی را دارند.نکته تاسف بار ماجرا برخورد امنیتی با برخی کارمندان آنهم با کمک سربازان گمنام صاحب الزمان است (370208)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۵:۵۱:۰۶
احساس می کنم تمام دوستانی که نظر دادند همه یه جورایی حسابداران یا حسابداری سرشون می شه حال اینکه قرار نیست که این آقایون در مورد جوابیه قانع بشن .
این جوابیه برای چند میلیون نفر دبگس که اتفاقا خیلی زود هم قانع شدند و قبل از اینکه بانک جوبیه بده خودشون به این جواب رسیده بودندجهت اطمینان خاطر جوابیه مطرح شد!
اینکه نمی خوان مساله رسانه ای بشه به خاطر اینه که در آخر مجبور می شن بعضی از اصول حسابداری را برای همیشه عوض کنند که بقیه دوستان هم برای همیشه قانع بشن (370217)
 
ش
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۱۶:۳۶:۳۵
ماکه به حق خودمان نرسیدیم حد اقل داریم میفهمیم که این حقمان کجا صرف میشود
زنده باد عدالت وعدل علی (ع) (370226)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۲۰:۰۵:۳۷
آقای جهرمی برای کاهش هزینه های بانک دستور دادن اضافه کار کارکنان بانک به 30 درصد کاهش پیدا کند آن وقت خودشان 29 میلیون تومان حقوق میگیرند؟ نمردیم و معنای عدالت رو دیدیم (370244)
 
۱۳۸۹-۰۸-۱۸ ۲۰:۵۰:۳۵
سیستم بانکی سرفصل های متعددی از جمله بستانکاران داخلی یا بستانکاران موقت و امثالهم دارد که کلیه وجوهی که به هر علتی باید مدتی به عنوان امانت نگهداری شوند در آن سرفصل ها قرار میگیرند بنابراین واریز این وجه به حساب شخصی آقای مدیرعامل برای تصمیم گیری در مورد نحوه توزیع آن بین کارکنان شایسته به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. (370250)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۸-۲۲ ۰۰:۰۸:۲۱
دوست عزیز
این حساب از سالها پیش به صورت حساب سنتی بوده و برای هر مدیر تغییر نام داده و الان خم به حساب سپهر تبدیل شده و در واقع حساب در اختیار مدیره و نه حساب شخصی . (370746)
 
حقوق بگیر
۱۳۸۹-۰۸-۱۹ ۰۰:۲۸:۰۰
تا حالا کسی به این موضوع فکرکرده که آقای دکتر جهرمی باید چندتا دسته چک بگیرند تا بتوانند این مبالغ را بین همه ی کارمندانشان توزیع کنند؟؟؟!!!!!!
کی میتونه جواب بده؟
امضا : \" کی ؟ من ؟ آره همونی که میگی هستم! \" (370276)
 
سعيد
۱۳۸۹-۰۸-۱۹ ۰۹:۲۴:۲۸
از سايت الف تشكر ميكنم كه بدون هيچ نيتي بدي در جهت شفاف سازي اين مسائل را به اطلاع مردم ميرساند لازم است از كساني كه در مسير افشاي اينچنين موارد زحمت ميكشند تشكر شود (370320)
 
كمال
۱۳۸۹-۰۸-۱۹ ۱۱:۴۶:۴۲
متاسفانه در سازمان ت هم مشابه همين پاداش ها طي ماه گذشته صورت پذيرفت و معاونين ، مديران كل و ... پاداش هاي چندين ميليوني گرفتند . حالا كه گند كار در آمده ، قراره براي آرام كردن جو ، به همه كارمندان 200 هزار تومان پاداش بدهند .
آيا اين همه شعارها و دم زدن از عدالت اينه؟ (370339)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۸-۱۹ ۱۷:۳۹:۴۴
چندی پیش در یکی از روزنا مه های کثیر الانتشار کشورمان خواندم رئیس پلیس شهر فرانکفورت آلمان برای رفتن از خانه به محل کارش با خودروی دولتی ، همسرش را نیزسوار می کند تا در بین راه او را به باشکاه ورزشی اش برساند. فردای آن روز این رئیس پلیس یکی از مهمترین شهرهای دنیا را ، به دلیل سوء استفاده از بیت المال واموال عمومی به دادگاه فرا می خوانند و محاکمه اش می کننند. (370432)
 
محفوظ
۱۳۸۹-۰۸-۱۹ ۲۲:۲۳:۲۳
من فقط یه توضیحی درباره حقوق 29 ملیونی بدم که این حقوق واریزی اصلا صحت نداره به چند دلیل
1: از شماره حساب معلومه که تازه افتتاح شده
2: شماره حساب برای شعبه مرکزی بانک صادارت نیست
3-واریز حقوق در 26 ماه اصلا امکان نداره

در باره پاداش نظری ندارم چون یه کم شک برانگیزه (370467)
 
نادعلی2
۱۳۸۹-۰۸-۲۰ ۰۹:۱۵:۲۳
در مورد حقوق می توان از سازمان بازنشتگی کشوری استعلام نمود کار خیلی سختی نیست . اما نکته مهمتر اینکه آقای جهرمی در حدود یک سال واندی قبل وزیر کار این کشور بوده و دغدغه ایشان رفع بیکاری و اشتغال برای بیکاران بوده است و یکی از راهکارهای رفع بیکاری در اکثر کشورهای جهان ممنوع نمودن اشتغال به کار مجدد بارنشسته ها در هر کشور است (البته کار کردن ممنوع نیست ولی انجام کارهای اداری و با سمت تقریبا ممنوع است عمدتا به کارهای شخصی و کشاورزی بعد از بازنشستگی اشتغال دارند)و به نظر می رسد یک وزیر کار باید الگوی دیگران در این زمینه باشد وقتی ایشان بازنشسته شده است پس سمت کار رسمی نوعی انجام خلاف قانون چه کشوری و چه تامین اجتماعی است و به نظر می رسد هرچه جلو تر می روند جوابیه کمتر قانع کننده و جامعه پسند خواهد شد و اگر این اتفاق در دیگر کشورها رخ می داد در درجه اول فرد متهم از کار استعفاء می داد و در درجه دوم پرونده برای رسیدگی به این موضوع در سطح قوه قضائیه تشکیل می شد . اما در اینجا خبری از این اتفاقات نسیت .چرا؟خدا می داند و بس. (370526)
 
نا شناس
۱۳۸۹-۰۸-۲۰ ۱۲:۵۲:۱۶
دقت کنيد:

از شماره حساب قرض‌الحسنه آقاي جهرمي که براي حقوقشه معلومه که اخيراً افتتاح شده (یعني شايد در بدو ورود به بانک صادرات.) امکان نداره که قبلاً حسابي نداشته باشه. فقط مي‌خواسته کدر سازي کنه! (ضد شفاف سازي!)

به نظر مياد که شعبش هم يه شعبه در پيتيه و مثلاً شعبه مرکزي نيست. احتمالاً مي‌خواد بگه از اون قديما که تو فکر مديريت بانک نبوده و يه کار ساده آبرودار داشته تو يه جاي ساده يه حساب ساده باز کرده.

از مبلغ ماندش هم معلومه که فوراً خاليش مي‌کنه ميبره يه جاي ديگه شايد به يه اسم ديگه يا به اسم يکي ديگه که معلوم نشه چقدر داره. اينم در راستاي همون کدر سازيه!
شايد هم خرج زندگيش خيلي خيلي خيلي زياده، آخر ماه حسابش به کفگير ميرسه.

فقط نميدونم چرا تو حسابش گردش ديگه‌ای نداره. شايد اين اول صفحه آخره. شايدم کدر سازي رو به حد نهايت رسونده، براي اينکه معلوم نشه گردش حساباش چقدره، براي هر حقوقش يه حساب جديد باز ميکنه.

خدا داند. (370557)
 
۱۳۸۹-۰۸-۲۰ ۱۷:۲۵:۴۰
پس به خاطر لو نرفتن حقوق و پاداش خودش جلوی رویت مانده و صورت حساب جاری رو در سایر شعب گرفته و با این کارش ارزش و اعتبار سیستم سپهر رو زیر سوال برده .
میتونست کلا بانک رو تعطیل کنه . (370581)
 
حسنک
۱۳۸۹-۰۸-۲۰ ۱۹:۵۰:۳۴
فراموش نکنیدکه طبق اطلاعیه روابط عمومی
همین مبلغ دراختیاراعضای هیئت مدیره قرار
گرفته آیاایشان هم قصدپرداخت پاداش به کارکنان ساعی دارند ویاایشان هم این وجوه
بین خودشان تخس نمودهاند (370598)
 
حسن
۱۳۸۹-۰۸-۲۱ ۰۷:۵۸:۲۷
عزیزم اگر می خواستند اختلاس کنند و پول به جیب بزنند که نمی آمدند آن را به حساب سپهر که در همه ی بانکهای صادرات می توان موجودی آن را دید واریزکنند آنهم با این اسم غلط انداز کارانه این کاری که شما کردید فقط وجهه آقای جهرمی را که بافشار دولت به مدیریت یک بانک خصوصی گمارده شده بالامی برید یک مسئله ی حساسیت بر انگیز را که مردم اطلاع درستی از آن ندارند توی بوق می کنید و بعد از کلی هو و جنجال همه می فهمند که اختلاس و از این جور چیز ها نبوده و ناخودآگاه همه یک حقانیت چند برابری و مضاعف را برای آقای جهرمی قائل می شوند
این کار شما تنها تقویت وجهه ایشان است و بس و اینکه عده ای فکر می کنند به به یک اختلاس بزرگ کشف شده و یک سایت پیداشده که آن را بر ملا کرده یعنی یک سوپاپ برای جلوگیری از انفجار در حالی که آن اصل کاری ها نشسته اند و کار خودشان را می کنند و می خورند و می برند و من و شما خبر نداریم (370654)
 
م-ط-م ططططط
۱۳۸۹-۰۸-۲۱ ۱۶:۵۲:۳۳
واقعا دست آقای الف درد نکند که روشنگری نمود حالا یابا مقصد خیر یابامقصدشر !وزارت محترم اطلاعات میبایست بجای دستگیری واستنطاق پخش کننده خبر اون شخصی که بدون هیچ ظابطه وقانونی کارانه میلیاردی میگیرد ولب خود راخشک میاندازد ودکمه آخریقه خود رابه عنوان یک فرد منظبت قانونی میبندد وهمه رابه کوشش برای یشبرد اهداف بانک تشویق میکند و50مشاورمالی وبازاریابی وغیره دورخود جمع میکند ودرآخرهمه رااحمق فرض مینماید تادروغهای اوراباورکنندرادستگیرنماید وبپرسدآیا یک موسسه بااین همه سابقه مالی واقتصادی وتجاری یک حسابداری ویایک حساب بستانکاران نداردکه بادستورآقای مدیرکارانه های افراد راپرداخت نمایدویااینکه مگراین آقای دکترچه کارفوق العادهای انجام میدهد که مستحق این حقوق ومزایا باشد؟برای پرداخت یک پاداش 100یا200 هزارتومانی به یک کارمندساده پشت باجه که تمام کاربانک روی دوش او میچرخدهزاراگرواما وشاید وبایدمطرح است ولی بااین بی حسابی به مدیرانش کارانه میدهد چطور درتصدی های قبلی این کارانه ها به خوبی بین همه بطورمساوی تقسیم میشد وهیچ کس هم اسراری نداشت که فاش شود
آیا این عدالت است که اجرا میشود ؟کجاست مسئول محترم قوه مجریه جناب احمدی نژادکه درهرسفراستانی وغیره به مردم قول عدالت محوری وعدالتخواهی وعدالت گستری میدهد واین یکی ازکارگزاران ایشان است کجاست مسئول قوه قضاییه که خودراجانشین نعوذ بالله علی (ع)دراجرای عدالت ومبارزه بابیعدالتی میداند امید است همه مسئولین عدالت گستروعدالت محورماجوابی درست ودرخورشعور کارکنان زحمتکش بانک صادرات ومردم فهیمکشوراسلامیمان داشته باشند انشائ الله ضمنا آنهائی که سردرلاک فروبرده اندبدانند که خدا ازسرذره ای حق وناحق نخواهد گذشت (370694)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۸-۲۱ ۲۳:۵۲:۲۷
سلام عرض می کنم خدمت همه دوستان و با احترام به نظراتشون.
اوا قابل توجه یکی از دوستان که گفته بود این حساب 7درصد سود داره ، این حساب جاری هست وسود نداره و اون مبلغ 27 میلیون هم مربوط به مطالبات بازنشستگی ایشان از دولت هست که هر کارمندی میگیره و ربطی به بانک نداره.
در ثانی طبق اسنادی که بانک منتشر کرده این حساب از سالها پیش بوده و با تغییر هر مدیر به نام همان مدیر جدید تغییر نام داده و وجه واریزی به عنوان در اختیار مدیر مثل هر سازمان دیگری بوده و در نهایت جهت تشویق همکاران مورد استفاده قرار گرفته است.
در نهایت هم باید عرض کنم واقعا جای تاسفه که چند همکار بی مسئولیت اینطور آبرو و هیثیت سازمان رو بخطر می اندازند . (370734)
 
۱۳۸۹-۰۸-۲۲ ۲۰:۰۳:۳۱
با با بچه گول میزنی. اگر حساب جاری بانکی تو یک دریافت و پرداخت ساده حتی برای چند دقیقه داشته باشد خودش کلی اعتبار می اره و وامهای آنچنانی. این مسخره بازیها چیست مگر میشود پول عمومی را به حساب شخص ریخت؟ (370953)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۸-۲۳ ۲۲:۳۹:۴۵
عذر می خوام
مثل اینکه شما متوجه نشدید که این حساب به نام میر عامل های قبلی هم بوده وشماره اون تغییر نکرده و در واقع حساب شخصی نیست. (371150)
 
3046
۱۳۹۰-۱۱-۰۱ ۲۲:۲۱:۳۹
واقعا خسته نباشی هم سارمانی (617321) (alef-11)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۸-۲۲ ۰۰:۰۰:۵۴
در پاسخ به اون دوست عزیز که گفته ((به خاطر لو نرفتن حقوق و پاداش خودش جلوی رویت مانده و صورت حساب جاری رو در سایر شعب گرفته و با این کارش ارزش و اعتبار سیستم سپهر رو زیر سوال برده ))
همون طور که میدونید این موضوع که قانون50 نام داره و اجرای اون به دو ماه پیش برمیگرده ، پس ربطی به شایعات اخیر نداره.
گذشته از همه این حرفها قانون 50 انتخابی هست و می تونه رو هر حسابی که خواستید اعمال بشه یا نشه. (370742)
 
sepehr
۱۳۸۹-۰۸-۲۲ ۰۸:۳۴:۳۴
با سلام
اولا قانون 50 رو درست از زمانی اجرایی کردن که زمزمه هایی از پاداشهاو کارانه های ملیونی مدیران در بین همکاران شنیده می شد ، بر فرض که قانون 50 ربطی به این مساله نداشته باشه نمی شد قانون 50 رو برای حسابهایی اجرا می کردند که خود مشتری متقاضی بود نه اول رو همه حسابها بدون درخواست مشتری اجرا کنند بعد مشتری بیاد درخواست ابطالش رو بده ! مشتری میره شعبه چک بکشه میگن نمی تونیم موجودی حسابتو بهت بگیم باید بری شعبه افتتاح کننده حساب ! پس سیستم متمرکز و انلاین چی شد. این نقض غرض شد. (370779)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۸-۲۳ ۲۲:۳۸:۰۰
به شما دوست و همکار عزیز پیشنهاد میکنم یه سر به اینترانت بانک بزنید (371149)
 
۱۳۸۹-۰۸-۲۲ ۰۸:۲۷:۰۳
مشت نمونه خروار مثل این در وزارتخانه های پول دار شاید هزاران باشند از معصومین نقل شده که کسی عرضه انجام کاری را ندارد انرا رها کند حتی اگر دیگران در مورد او اشتباه کنند چون اون خودش را بهتر می شناسدانداختن کار بزرگ بر گردن ادم ضعیف که از عهده انجامش بر نیاید گناه کبیره است (370777)
 
۱۳۸۹-۰۸-۲۲ ۱۴:۰۱:۲۶
چرا پاسخ دوم روابط عمومي را از روي سايت
بر داشتيد؟ (370885)
 
۱۳۸۹-۰۸-۲۲ ۱۵:۳۳:۳۵
آقا میشه من برای فقط یک هفته مدیر بانک بشم؟ هیچ حقوقی هم نمیخوام، هیچ کاری هم نمی کنم. فقط این پول ها یک هفته بیاد تو حساب من کافیه !!!! (370906)
 
۱۳۸۹-۰۸-۲۲ ۱۹:۲۴:۱۳
ضمن تشکر از سایت الف
مطمئن باشید که با گفتن واقعیت هیچ خطری اسلام و حکومت را تهدید نمی کند بلکه اعتماد مردم را بیشتر جلب می‌کند
تو رو خدا پیگیری کنید (370944)
 
سریر
۱۳۸۹-۰۸-۲۲ ۲۰:۵۴:۱۲
ما دلمان به پیگیری شما که حرف دل ما را می زنید گرم بود
چرا پاسخ دوم بانک صادرات که حاوی نظرات زیادی از خوانندگان بود را از تیترهای اول سایت برداشتید
خواهش می کنم تا آخر مثل خیلی موارد دیگر سایت پیگیری کنید. (370964)
 
علی
۱۳۸۹-۰۸-۲۲ ۲۱:۱۰:۲۰
حقوق من در ماه گذشته 190000 تومان بوده آقای جهرمی با این مبلغ حقوق آیا امکان زندگی کردن وجود دارد؟ آیا این شرط انصاف که تفاوت تا این حد باشد اگر امکانش بود من هم تصویر حقوقم را در سایت قرار می دادم تا آقای جهرمی ببینید از وقتی که به بانک صادرات آمده چه بر سر کارمندانش آورده. (370967)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۸-۲۳ ۲۲:۴۲:۱۸
می بخشید
من هم یه همکار جدیدالستخدام هستم اون هم تو یه استان محروم
شما راجع به حقوق و کارانه کم لطفی می کنید-ببینم میشه بگین چقدر قسط وام دارید؟ (371151)
 
علی
۱۳۸۹-۰۸-۲۳ ۰۲:۲۷:۵۱
دیوید کامرون سالانه حدود 200هزار دلار حقوق میگیره و حقوق جرج بوش هم سالانه حدود 290هزار دلار بود.اگه موضوع درست باشه ،پس با این حساب حقوق مدیرعامل بانک صادرات از از روسای دولت کشورهای صنعتی هم بیشتره!! (371014)
 
نادعلي مجد پناهي
۱۳۸۹-۰۸-۲۳ ۰۸:۳۵:۳۴
به نام خدا
با سلام. دوستان كسي يادش هست فاضل خداداد كي بود؟ همدستش حالا كجاست؟
ظاهرا فقط سر آن مرحوم در اين قضايا كلاه رفت كه رفت! (371029)
 
۱۳۸۹-۰۸-۲۴ ۰۸:۳۴:۰۴
درود بر كارمندان غيور و شجاع بانك صادرات (371179)
 
عادل
۱۳۹۰-۱۱-۰۱ ۲۲:۲۰:۱۱
خدا لعنتش کنه 0 ابروی بانک- صادرات-
را برد (617319) (alef-11)
 
اصغر
۱۳۸۹-۰۸-۲۵ ۱۷:۲۳:۳۹
دارندگي و برازندگي (371535)
 
یک بانک صادراتی
۱۳۸۹-۰۸-۲۶ ۰۳:۵۸:۳۴
همیشه بانک را امن ترین وصادقترین محل به همه معرفی کرده ایم.همیشه به صداقت و شرفمان بالیده ایم.همیشه باسیلی صورتمان راسرخ نگهداشته ایم . تشنه درکنارآب مانده ایم تا هرگز اتهام دزدی وخیانت رابه ما نزنند........
به کجا میرویم؟؟؟
کاش همیشه کار بانک را به بانکی ها بسپارند
این خبرچه درست باشد چه نادرست واقعا مایه تاسف وتاثر است.
بر حال بانک صادرات بگرییم وبرحال کارکنان آن (371606)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۳ ۲۳:۴۸:۰۷
لطفایکی بگه این همه هزینه تبلیغات بانک صادرات درتلویزیون ازکجاجابرداشت وبه چه کسی پرداخت می شود (372889)
 
بی نام
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۲:۰۷:۱۴
این که چیزی نیست ایشان تا آنجا پیش رفته اند که پرداختهای کارکنان مثل هفته بانکداری و 22بهمن وحتی پول لباس بازنشستگان را قطع و اینچنین به حساب خود واریز نموده اند خداوند حفظشان کنددارد پس انداز میکنند بنده خدا (433007)
 
کارمند بازنشسته
۱۳۹۰-۰۶-۰۵ ۰۰:۱۳:۳۰
به قول پروین اعتصامی . این خون دل من و اشک دیده شماست (502720)
 
بیکار مجرد 35ساله
۱۳۹۳-۰۴-۱۰ ۰۰:۳۱:۲۸
عاقل خودش میفهمه اصل مطلب چیه بقیش سفسطه است (2231561) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.