توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 87133
انتقاد از سران قوا به خاطر طلبه سیرجانی
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۰
نماینده مردم تهران با اشاره به تحصن 6 ماه طلبه سیرجانی در حرم حضرت عبدالعظیم از بی‌توجهی سران سه قوه، کمیسیون امنیت ملی مجلس و رئیس رسانه ملی به این موضوع به شدت انتقاد کرد.
به گزارش فارس، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه فاکرسیون اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس با حضور در جمع خبرنگاران از کمیسیون امنیت ملی انتقاد کرد و گفت: امروز حادثه شدیدتری از حادثه کاج رخ داده است که کمیسیون امنیت ملی به آن توجه نمی‌کند.
رسایی با اشاره به تحصن 6 ماهه حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی ملقب به طلبه سیرجانی در صحن مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در مقابل ادعای یکی از سران فتنه کمیته حقیقت‌یاب تشکیل داد اما امروز هیچکس حاضر نیست برای این طلبه سیرجانی کمیته تشکیل بدهد.
رسایی تأکید کرد: تفاوت حادثه کاج با طلبه سیرجانی این است که در حادثه کاج متهم یک فرد مهاجم بوده است اما در پرونده سیرجانی متهم سران سه قوه هستند که حاضر نشدند در مدت 6 ماه سخن وی را بشنوند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از رئیس رسانه ملی گفت: آقای ضرغامی بهتر است که بداند که برنامه 20:30 برای حادثه کاج چندین بار خبر پخش کرد اما حتی یک خبر هم از حجت الاسلام جهانشاهی که 2 بار دستگیر شده و با حکم مقام معظم رهبری آزاد شده است منتشر نکرده است.
رسایی با بیان اینکه مطالبه حجت الاسلام جهانشاهی برخورد با مفاسد اقتصادی است تصریح کرد: مجلس چرا به این نکته توجه نمی‌کند که امکان دارد این طلبه دیگر در سرما طاقت ندارد و از شدت سرما بمیرد اما کمیسیون امنیت ملی برای یک حادثه عشقی چندین جلسه برگزار کرد.
رسایی در پایان گفت: یقین دارم اگر به جای طلبه سیرجانی یک هنرمند چند روز تحصن می‌کرد از طرف رئیس دفتر رئیس جمهور به مشکل او رسیدگی می‌شد اما باید افسوس خورد که یک طلبه 6 ماه تحصن کرده است اما هیچ کدام از مسئولان علت اعتراضش را نپرسیدند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.