نظر منتشر شده
۳۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 87154
احضار مجدد نادران به دلیل شکایت رحیمی + عکس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۷
بخش خبری الف

 

دکتر الیاس نادران صبح امروز برای پاسخگویی به بازپرس پرونده شکایت محمدرضا رحیمی در شعبه76 دادسرای ویژه کارکنان دولت حاضر می شود.

به گزارش "الف"، محمدرضا رحیمی که به معاونت اولی رئيس جمهور منصوب شده در شكايت خود از نماینده مردم تهران عنوان داشته است كه اينجانب از عنوان دكترا براي خود استفاده نكرده و آنچه نادران در اين زمينه مي گويد كذب محض است.

 

محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور با اتهام نشر اكاذيب و افترا از الياس نادران نماينده تهران شكايت كرده است نادران تاكنون و حداقل دو بار براي توضيحات به دادسرا احضار شده است.

مسئولین قضائی بر رسیدگی به اتهامات معاون اول رئیس جمهور بارها تاکید داشته اند.استفاده از عنوان جعلی دکترا یکی از موراد اتهامی است که نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرده است. نادران همچنان تاکید دارد که پرونده رسیدگی به اتهامات بیمه ایران نیز باید با تاکید بر نقش محمد رضا رحیمی در این پرونده مورد توجه قرار گیرد. روز گذشته ریاست قوه قضائیه برای چندمین بار وعده داد به همه متهمان پرونده اختلاس بیمه ایران از صدر تا ذیل رسیدگی خواهد شد و با تکمیل تحقیقات و ارسال پرونده به دادگاه، متهمان دانه درشت هم به وقت خود توسط دادگاه فراخوانده می شوند. آیه الله لاریجانی پیش از این از اخلال مدعی مبارزه با فساد در رسیدگی به پرونده فساد یک دانه درشت انتقاد کرده بود.



  2 عکس ذیل همراه با صفحه اول فصلنامه دیوان محاسبات به عنوان یک سند مکتوب، قابل توجه است.

 

سند اول: نشریه دیوان محاسبات، سال چهارم، شماره 17 و 18 پائیز و زمستان 84 این فصلنامه علمی، شناسنامه خود را بدین نحو ارائه کرده است:صاحب امتیاز: دیوان محاسبات مدیر مسؤول: رئیس کل دیوان محاسبات "دکتر محمد رضا رحیمی" سردبیر :ع.ع. زیر نظر شورای دبیران.

 


 


 
 
آشنا
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۰:۱۹:۲۳
اين دولت با آن شعار ها روي همه را سفيد كرده

كاش شعار ندهند كه حال آدم بد مي شود... (372531)
 
امیررضا
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۹:۰۶:۵۴
همین الان هم اگر روزنامه ی اصلاح طلبی باقی گذاشته بودن بهتر از همه ی این مدعیان \"اصول گرایی\" از آقای نادران حمایت می کرد.من سبزم ولی هم از محاکمه ی عادلانه مهدی هاشمی استقبال می کنم و هم آقای رحیمی. واقعیت اینه که اگه محاکمه در شرایط اصولی و بدون شکنجه و فشار باشه یقینا آگاهی بخش و بازدارنده است.من امیدی به تو هم ندارم الف ولی خداییش آقای توکلی به نظر انسان سالمی میاد و همینطور آقای نادران. (372665)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۱:۰۶:۳۸
درود بر نادره مرداني باد كه با قدرت و شهامت در مقابل فساد مالي ،رانت خواري ، ريا كاري، و بد تر از همه جعل مدرك مي ايستند و مفسدان اكبر را رسوا مي كنند. (372539)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۱:۵۳:۵۹
خدایا اینها به چه سادگی دروغ می گویند اگر تو ار دکترا استفاده نکردی پس 00000 (372559)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۴ ۲۲:۲۰:۴۳
مرحوم کردان هم با اطمینان خاطر می گفت مدرک دکترایم واقعی است.... (373031)
 
كاوه محمدي
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۱:۵۸:۱۲
واقعا علت اين همه حمايت رييس جمهور از آقاي رحيمي چيست؟در هر حال حالا كه اتهام سنگيني به آقاي رحيمي زده شده بهتر است كه اگر معتقد هستند ايشان مبرا است پسچه بهتر چتر حمايتي خود را از روي آقاي رحيمي بردارند كه اين هم براي خود معاون اول بهتر است هم براي قوه قضاييه كه با بررسي دقيق و حكم عادلانه بي طرفي اين قوه را اثبات كند. (372562)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۳:۰۴:۴۵
یکی می گوید کاش دولت شعار ندهد حال آدم بد می شود و با این شعار ها روی همه را سفید کرده: و آن یکی سنگ مظلو میت نادران را بر سر و سینه می کوبد و آرزو می کند که در جلسه دادگاه افشا گری کند و پای حرفش بایستد . اگر دولت شعار ندهد و نادران افشاگری کند. آنوقت چه چیزی عاید شما می شود ؟ اگر مشکل تان همینه از دولت خواهش بکنیم آقایان دولتمردان شعار ندهید تا روی برخی ها از سفیدی به سیاهی مبدل گردد و آقای نادران افشاگری کن تا برخی ها دغدغه ی درونی شان کاسته شود .و دلشان آرامش پیدا کند .خداوندا :ما را بخود وامگذار واز بیماری خود بینی و هواپرستی شفا بده . آمین (372581)
 
ابوالفضل
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۸:۲۹:۴۹
آن طور که جنابعالی به دو نظر اول واکنش نشان داده اید به این معنی است که هیچ کس نباید در مورد آنچه که اطرافش می گذرد سخنی بر زبان آورد. و بدتر این که اگر حرفی یا نظری مورد پسند شما نبود باید آن باید نشانه ای از بیماری خود بینی باشد و باز هم از آن بدتر که خداوند این افراد را به خود واگذاشته است.
آقای علی پور، چرا فکر نمی کنید آنها هم به عنوان انسان هایی که در آن جامعه زندگی می کنند حق بیان نظر خود را داشته باشند بدون این که به انواع بیماری های روانی و مذهبی متهم شوند؟ شما هم همانند بقیه می توانید نظر خود را بدهید بدون این که در مورد ایمان یا سایر مشخصات انسان های دیگر قضاوت کنید. برای این که بدانید این گونه تفکر به چه وضعیت اجتماعی منجر می شود سری به تاریخ بزنید. متاسفانه مثال ها کم نیستند، از شوروی استالین تا آلمان نازی و ایتالیای موسولینی و بسیاری از دولت های موجود روی زمین هر گونه فکر مخالف را به همین شیوه نگریسته اند.
شما نه صاحب جامعه هستید و نه سنجه آن. شما هم یک عضو در میان هزاران عضوی هستید که به اندازه شما از این جامعه حق دارند. (372656)
 
ناصر
۱۳۸۹-۰۹-۰۴ ۲۲:۲۳:۰۲
آقای علی پور.. چرا زمانی که کیهان و رجا نیوز اتهام می زنند نمی پرسید چه چیزی عاید شما می شود؟! (373032)
 
علی
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۳:۰۸:۰۷
به نام خدا؛
هنوز هم در سفر آقای رحيمی به شهرها و حضور ايشان در جلسات مختلف، پلاکارهای خوش آمد با عنوان \"دکتر\"(!؟) نوشته می شود و عنوان مجعول \"دکتر\" هم روی لوح يادمان پروژه هايی که ايشان افتتاح می کنند نوشته می شود. من خودم يک پلاکارد نمونه در زنجان ديدم (افتتاح يکی از پروژه های مسکن مهر) و چندين بار هم در سيما موارد مشابهی را ديده ام. (372582)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۴:۳۳:۴۸
مملکت این همه مشکل داره گیر دادین به کلمه دکتر (372591)
 
علی
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۲۳:۲۸:۳۳
بله؛ يکی از مشکل های بزرگ مملکت هم جعل عنوان علمی هستش که متاسفانه کم مشکلی نيست. (372702)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۳ ۰۸:۲۵:۴۹
هموطن عزیز
خیلی از مشکلات بزرگ یک جامعه، ریشه در نادیده گرفتن و ساده گذشتن از این کلمه ها داره (372731)
 
حسام الدين
۱۳۸۹-۰۹-۰۳ ۱۱:۴۹:۳۰
ناشناس جان
بسياري از همين مشكلاتي كه شما به آنها اشاره مي‌كنيد، حاصل عدم صداقت و مديريت نادرست مديران كشور است!!! (372775)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۶:۱۳:۰۳
برادر گرامی، الف محترم اگر دین ندارید آزاده باشید. کجای آن عکس ها نشان دهنده اتهامی است که به آن بنده خدا زده اید؟ مگر نمی دانید آن نوشته ها را کسان دیگه نوشته اند و بر روی پیشخوان گذاشته اند. خود آن مومن خدا که دخلی نداشته. لطفاً دنبال شواهد متقن باشید.
( آقای توکلی من که شما می شناسم شما چرا؟) (372619)
 
یک سوال
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۶:۲۱:۱۴
آیا آقای رحیمی که پشت میز به عنوان دکتر نشسته اند,نمی توانستند اعلام کنند که دکتر نیستند؟
پاسخ این سوال را از طرفداران آقای احمدی نژاد می خواهم. (372625)
 
حسام الدين
۱۳۸۹-۰۹-۰۳ ۱۱:۵۱:۱۲
دوست عزيز
از طرفداران احمدي‌نژاد از اين سوالات نپرس لطفا

اين بندگان خدا به جز سكوت مگر حرفي برا گفتن دارند؟!!! (372776)
 
Magenta Borhani
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۶:۲۲:۵۸
به گفته رئیس جمهور دیگر به دکتر رحیمی نباید گفت دکتر رحیمی ولی مثل اینکه خود دکتر رحیمی دلش نمی خواد باور کنه که دکتر رحیمی نیست و در این مملکت جعل عنوان جرم محسوب می شه و از اون طرف هم جناب رئیس جمهور از سر لجبازی دکتر رحیمی رو نگه می داره (372626)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۲ ۱۹:۳۹:۳۵
آن قدر علیه رحیمی اقدام قضایی صورت نگرفت که ایشان حالا طلبکار هم شده اند!

خدا قدیمی ها را بیامرزااد که می گفتند:
به مهمان که زیاد رو بدهی ، صاحبخونه هم میشه ! (372670)
 
ودود
۱۳۸۹-۰۹-۰۳ ۰۸:۱۵:۴۴
همین دیشب هم تو سفر به زنجان با عنوان \"د-ک-ت-ر\" رحیمی از ایشان یاد شد. (372728)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۹:۳۱
واي به حال ما مردم كه اينها نمايندگان ما هستند در اين دوران حساس همه بايد با همدلي در كنار هم باشيم نه اينكه بخاطر هيچ وپوچ به جان هم بيافتيم.حالا دكتر باشه يا نباش چه فرقي ميكندچه دردي از مردم دوا ميكند كه با پول مردم دائما دنبال تنش باشند.به خاتمي هم ميگفتند دكتر مگه چي شد.دكتر بودن به شعور نه مدرك (372755)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۳ ۲۱:۲۸:۳۱
موضوع مدرک نیست،موضوع تقلب است. (372880)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۳ ۱۰:۱۷:۰۶
آيا دستگاه قضايي با آقای رحيمی برخورد خواهد کرد؟
اگر ايشان محکوم شدند، آقای رییس جمهور که فرموده بودند \"آقای رحیمی يک خط هم تخلف ندارد\" چه پاسخی برای مردم خواهند داشت؟!! (372756)
 
ali
۱۳۸۹-۰۹-۰۳ ۱۴:۵۶:۰۸
پيام تبريک عيد فطر سال گذشته اقاي رحيمي به همتايانش که از سوي رياست جمهوري به خبرگزاري ها فاکس شده بود عنوان دکتر دران ذکر شده بود. (372810)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۳ ۱۵:۵۲:۲۲
این عکس ها را هم ضافه کنید:

http://up.iranblog.com/Files0/e09cb7eb318d4d7f85bd.jpg

http://up.iranblog.com/Files0/0a1fb899ff9f41009926.jpg (372818)
 
كامران
۱۳۸۹-۰۹-۰۴ ۰۸:۲۱:۳۸
حال كه هركي هر كيه منم پروفسر دكتر مهندس كامران از دانشگاه هاي ... .
در ضمن هر كي جرات داره تكذيب كنه صداش در بياد تا برم ازش شكايت كنم. (372914)
 
حسام الدين
۱۳۸۹-۰۹-۰۶ ۱۰:۱۰:۴۸
نه كامران جان
هر كي هركي نيست!

البته منظورم براي من و شما و شهروندان عادي است كه هركي هركي نيست!

يكي از دوستان من اخيرا بخاطر 1 ماه تاخير در دفاع از تز دكترا در دانشگاه علامه طباطبايي، مجبور است 3 ميليون تومان جريمه پرداخت نمايد!

حالا بعضي‌ها مثل نقل و نبات .... (373144)
 
حمید
۱۳۸۹-۰۹-۰۴ ۱۰:۰۳:۱۶
مدرک مهم نیست مهم دروغ گفتن و جعل کردن است که پایه های اخلاق را در یک جامعه فرو می کشاند و متاسفانه در کشور ما خیلی عادی شده است (372932)
 
نمی دانم و می خواهم بدانم
۱۳۸۹-۰۹-۰۴ ۲۳:۰۰:۵۶
چرا مسوولین خیلی بلند پایه به قدرت تخریب دروغ واقف نیستند و نمی دانند که افراد دروغگو قادر به ارائه خدمت نیستند.
آرزو می کنم که طزفداران ا....به وقایع جامعه و به مسلمات دین توجه کنند. (373043)
 
۱۳۸۹-۰۹-۰۵ ۰۷:۳۵:۰۴
یکی هم به ÷رونده جانبازی نادررسیدگی کند درخصوص چگونگی قطع دست در قبل از انقلاب... (373059)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۰۹-۰۵ ۱۲:۱۴:۱۴
کاسه صبر تان لب ریز شده و خیلی از کوره در رفتید زیاد بخودتان فشار نیارید بابا این میز و مقام چه ارزشی دارد ؟ والهی بیخودی خودتون شکنجه و عذاب روحی می دید .مهم اینه که ملت از مسئولانی حمایت می کنند که شبانه روز در نوکری مردم باشند نه آقا و ارباب بالاسر شان . چیز فهم شد یا نه ؟؟؟؟؟ (373072)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۰۹-۰۵ ۱۲:۲۲:۰۹
آقای دکتر رحیمی شخصیتی متفکر و اندیشمندی است و از چهر های ماندگار جامعه و از نوابغ دولت عدالت محوره بالاخره همکارو مورد اعتماد و معاول دولت منادی عدالته احترامش بر همگان واجب است .عزت و احترامش زیاد . (373075)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۰۹-۰۵ ۱۲:۳۲:۰۵
مشکل شان با دکتر رحیمی نیست مشکل شان رئیس جمهوری است با تبلیغات گسترده میخواهند دولت این ابرمرد تاریخ انقلابمان را تضعیف نمایند و عقده خالی کنند . تا فتنه گران در حاشیه کارشان را براحتی بر نامه ریزی کنند . (373078)
 
سعید
۱۳۸۹-۰۹-۰۶ ۰۱:۵۸:۴۴
آقای علی پور تورا بخدا باورت شه طرف دکتر نیست (373126)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۹-۰۶ ۰۸:۳۷:۰۵
حالا کی مبخواد این 6 ماه زندان استفاده ار عنوان تقلبی رو بره؟ احتمالا عمه من !!! (373132)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۰۹-۰۶ ۱۱:۰۲:۲۵
سعید عزیز باور کن هدف دکتر احمدی نژاد نه دکتر رحیمی اینها با این بزرگنمایی ها قصد دارند وجه منتخب ملت را کاهش دهندمن خودم بیش از سه دهه در خدمت نظام مقدس مان بوده ام همان جناحی هایی که در دهه اول و دوم انقلاب تشنه خون همدیگر بودند در دهه اخیر خواهر خوانده شده اند پیکان تیز حملاتشان را بر دولت دهم نشانه رفته اند .مگر قضیه مرحوم کردان را فراموش کرده ایم چه اتهامات ناروائی را برایش منتسب ننمودند .خدا روحش را با اولیایش محشور گرداند. (373163)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۰۹-۰۶ ۱۱:۲۵:۵۹
فدای اسم مبارکت که برادرش را در صحرای بی آب و علف کربلا تنها نگذاشت . واکنش من به دو طرف از روی غرض و مرض نیست بلکه از روی مهر و محبتی است که به افکار اکثریت احترام قائلم . و عرض می کنم مرحبا بر ملتی که با این درایت و تیز هوشی سکان اجرائی کشور را به شخصیتی واگذار نموده اند به اندازه سر سوزنی از حقوق در مقابل زیاده خواهان عقب نشینی نکرده و خار چشم دشمنان نظام و بد خواهان اند . آری برادر منتقدین حق دارند نظر بدهند و از دولت بشدت نقد بکنند اما در عوض کسی پاسخ داد ابو الفضل جانها تحمل ننمایند و بیش از یک دهه تاریخ و جغرافیا تدریس کرده ام دور از انصاف است دولت دکتر احمدی نژاد را این قدر تخریب کردن ! (373167)
 
شمس
۱۳۸۹-۰۹-۰۶ ۲۳:۰۴:۲۶
درود بر کردستان وکرمانشاه
درود به فرزند کرد ایران
درود بر رحیمی دلاور-پیرو خط رهبر (373349)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.