نظر منتشر شده
۱۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 89556
فیس بوک رایگان است(درباره قدیانی)
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۴۶
 
فیس بوک رایگان است و همیشه خواهد ماند. این جمله را صفحه ورود به فیس بوک نوشته اند.
آری فیس بوک رایگان است و همیشه خواهد ماند و اما حسین قدیانی پرده دار بهشت زهرا و پرسه دار شبهای قطعه ٢۶ همیشه نخواهد ماند، چون در این مملکت همه آزادند الا بچه بسیجی ها.
فیس بوک رایگان است و همیشه خواهد ماند و میر فقط یک ایستگاه است. میر فقط یک ایستگاه است و اگر چه مدام در فضا سیر می کند، باز هم حدش فقط یک توقفگاه است. میر فقط یک ایستگاهی است که همیشه در فضا سیر می کند و امروز که او برای عاشورا پیام داده و احدی هم برایش تره خرد نمی کند، می فهمم که قطار ضد انقلاب از ایستگاه میر گذشته و به سوی سیاهچاله نیستی در حرکت شبانه روزی است.
میر فقط یک ایستگاه است و فیس بوک همیشه خواهد ماند و این اطمینان از آینده مگر نه آنکه تنها از کسانی بر می آید که شریان های حیاتی بشر را با انگشتان گندیده و کرمو و خون آلود فراماسونری بسته اند.
میر فقط یک ایستگاه است و فیس بوک همیشه خواهد ماند و قطعه بیست و شش مسدود است، چرا که آن دختر و پسر های مختار می توانند در کتاب چهره ها و خودآرایی ها دور هم باشند و اما قطعه ای که نیمه شب ها با شمع بیداری تنها محفل انس سایبری بسیجی ها در بهشت زهرای خیال بود، باید مسدود شود تا کسی خیال نکند، عده ای بسیجی می توانند کنار هم «بذله گوی شامگاهان عاشورایی» خویش باشند. چرا که به دستور مقامات غرور و طعنه و تعارف، تنهایی و غربت تقدیر تاریخی بسیجی هاست.
میر فقط یک ایستگاه است و امروز قطار ضد انقلاب از ایستگاه کذایی میر گذشته است و به سوی سیاهچاله نیستی در حرکت است، قطعه بیست و شش بهشت زهرا به دستور مقامات اداره تعارف، بسته است، تا دیگر کسی برای شهدا صلوات نفرستد و ریح قبر شهید احمد پلارک را کسی احساس نکند.
من، سید بسیجی خمینی پور، بدینوسیله شکایتم را اعلام می کنم. عمویم باده نوش جام عملیات مسلم بن عقیل، به خاک و خون غلطیده ارض سومار، مدفون همان قطعه بیست و ششی است که مسدودش کرده اید.
فیس بوک رایگان است و همیشه خواهد ماند و این را آن مغرور، طعنه وار برای شمایی نوشته که قطعه بیست و شش را مسدود کرده ای. فیس بوک با فیلتر شکن باز می شود اما حتی با فیلتر شکن هم نمی شود وارد قطعه بیست و شش شد. بالاترین با فیلتر شکن باز می شود، اما شما آنچنان قطعه بیست و شش را با لودر جابجا کرده ای که با فیلتر شکن هم نمی آید، می دانی چرا؟ چون در این مملکت همه آزادند الا بچه بسیجی ها. چون شهدای مدوفن در آن شبهای «خدایا»یی، قانون پذیر ترین زندگان جمهور اسلامی اند.
فیس بوک رایگان است و همیشه خواهد ماند و من بسیجی ام و روزی شهید می شوم و آنکه ظاهر را می بیند می اندیشد که من روزی دیگر نخواهم بود و آن غافل از روز «لمن الملک؟» دل به سلطنت فیس بوک می سپارد تا دل بسیجی ها را به درد بیاورد. من اگر چه سیدم، اگر چه بسیجی ام، اگر چه پور خمینی کبیرم، حسین قدیانی ام. چه می جویی عشق؟ اینجاست! چه می جویی عزت؟ اینجاست! شور هم، پیشرفت هم، انسان هم، قطعه بیست و شش هم اینجاست. و ما، پروانگان حضرت ماه، همه حسین قدیانی هستیم. امروز حسین قدیانی دیگر شخص نیست. استعاره است.
فیس بوک رایگان است، اما قطعه بیست و شش بسیار بسیار گران، به قیمت خون هر شهید مدفون به آن ارض پاک کربلایی. و بلند به بلندای دامن همه آن شهدای معلایی. و در این فضای مجازی، میر فقط یک ایستگاه است در فضا که دیگر قطاری به خویش نخواهد دید درست مثل ام«روز عاشورا» که قطار از ایستگاه رفته محبوبش، حتی به یادش بوقی هم نمی زند.
----------------------توجه---------------------
توجه داشته باشید، این مطلب به معنای تایید کامل حسین قدیانی نیست. یک دلنوشت است، برای آنکه واقعا، همه آزادند الا بچه بسیجی ها. برای بسیجی های غریب.


http://electy.persianblog.ir
 
ولایتمداران
۱۳۸۹-۰۹-۲۸ ۱۲:۰۴:۲۲
9 دی در راه است و شبکه اجتماعی حامیان ولایت این پایگاه زاده حماسه نهم دی همچنان بسته است. (379664)
 
سارا
۱۳۸۹-۰۹-۲۸ ۱۲:۱۸:۰۶
در این مملکت همه آزادند الا بچه بسیجی ها!!!!
میشه اسم مملکتتونو بگین؟؟ (379680)
 
محمد مهدی موحدی منفرد
۱۳۸۹-۰۹-۲۸ ۱۴:۲۷:۵۲
به نام خدا
بسم الله مجریها و مرسیها. اینجا سفینه امام زمان است. بچه بسیجی هایش موصی به صبر و خویشتنداری اند. پسر نوح هم دارد، بیرون از این کشتی. جایی که فکر می کند زیر آب نمی رود. از قضا می گویند انگلیس اولین جایی است که بعد از آب شدن یخ های قطب زیر آب می رود.
نام مملکت ما کشتی حضرت باخدا(عج)، امام شب زنده دار، سفینة النجاة است، که بسیجی هایش مامور به صبر و سکون و قرارند. و پسر نوح هایش متهم به فرار. و آن کوه انگلیسی، نزدیک است که زیر آب قلپ قلپ غرق شود. (379795)
 
محمود
۱۳۸۹-۰۹-۲۹ ۱۱:۰۴:۴۹
بجاي اين مظلوم نمايي ها لطفا كمي فكر كنين كه كجاي راه رو اشتباه رفتين كه حتي آشپزتون هم صداش در اومد و گفت خيلي شوره!!! (380383)
 
۱۳۸۹-۰۹-۲۸ ۱۳:۵۶:۱۶
بعد ازبسته شدن سایت قطعه بیست و شش صفحه ای به همین نام برای آن در فیس بوک باز شده است که علاقمندان از آن استفاده می کنند. (379767)
 
فرید
۱۳۸۹-۰۹-۲۸ ۱۵:۱۰:۴۴
اسم موجودی که افراد را به خاطر اختلاف فکری لایق کشته شدن میداند باید چه گذاشت؟ (379825)
 
محمد مهدی موحدی منفرد
۱۳۸۹-۰۹-۲۸ ۲۰:۳۲:۲۲
این قطعا باید اول اسمش آ باشه. آخرش هم مریکایی. (380040)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۹-۲۹ ۱۱:۵۹:۲۰
اسم با اسلحه راه افتادن تو خیابان و بانک و مغازه اتش زدن و بی حرمتی به زن و دختر مردم و وارد کردن اسلحه و ... شده اختلاف فکری.
ها ها خندیدیم (380419)
 
میثم
۱۳۸۹-۰۹-۲۹ ۰۹:۲۵:۵۴
آزادی بیان یعنی اینکه هرکس حرفشو بتونه بگه ، اما اینکه هرچی دلش خواست انجام بده ، میشه آنارشیست . (380308)
 
الهي
۱۳۸۹-۰۹-۲۹ ۱۰:۰۲:۴۹
آقاي قدياني : معلوم نيست حرفهاي شما به صلاح مصالح نظام باشد يا نه؟ و معلوم نيست در آينده چه پيش آيد و آيانظام اسلامي و بعضي مواقع ظاهرا اسلامي راه به سر منزل مقصود برد يانه؟ و معلوم هم نيست كه بسيجي بودن شما منجر به شهادت واقعي بشود يا نه؟ و معلوم نيست كه به پدرت بپيوندي يا نه؟ من هم يك بسيجيم ولي به خودم جرات گفتن هر حرفي را نمي دهم آنهم هر جايي.شايد حتي تكرار كلام رهبري منظور مورد نظر ايشان را نرساند.پس براي نشو و نشر اسلام بعضي مواقع نقل گفتار بزرگان هم به صلاح نيست چه رسد آسمان به ريسمان بافتن.سعي كن در قران مجيد بكاوي (380325)
 
۱۳۸۹-۰۹-۲۹ ۱۰:۵۳:۳۷
مواظب باشید قدیانیو امثال آنها بازیچه یک بازی بزرک تر نباشند (380374)
 
محمود
۱۳۸۹-۰۹-۲۹ ۱۱:۰۲:۴۷
كمكتك كاري كردين؟كم بي آبرو كردين؟كم هتك حيثيت كردين؟كم توهين كردين؟
چرا تو اين مملكت عده اي هركار رو ميخان انجام ميدن بعدشم نام زيباي بسيج رو كه يادآور8سال حماسه است وهن آلود ميكنن و تا كارشون به قانون ميافته ننه من غريبم ميكنن كه آي كجايين كه خون شهدا پايمال شد.

شرم كنين (380381)
 
۱۳۸۹-۰۹-۳۰ ۱۳:۵۱:۰۳
شک ندارم که الف توی تعداد مخالفین این نظر دستکاری می کنه.مردم رو خر فرض نکنید لطفا.
حداقل سعی کنید ظاهر رو حفظ کنید.
این آمار رو دقیقا دارم رصد می کنم و از این بابت صد در صد مطمئن هستم.حداقل آمار رو با نظرات دیگه تطبیق بدین بعد تعداد مخالف ها رو بالا ببرین.
یادتون هم باشه که اعتماد به رسانه ارزشش از این حرف خیلی بیشتره. (381086)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۰۹-۳۰ ۱۵:۴۱:۵۸
هر انسانی جایز الخطا است ولی کارهای حسین قدیانی حقا با ارزش بود . دستگاه قضا بسیار کارآمدتر شده ولی آزاد بودن دو مهره آشوب مهدی و فائزه و گیر دادن به قدیانی نتیجه کریهی به من نشون میده

برادر عزیز موحدی نوشته شما به غایت زیبا بود متشکرم (381157)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.