توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 89874
هشدار سرلشگر فیروزآبادی به پاکستان
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۴۴

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه تروریستی چابهار گفت: اگر پاکستان مانند سال‌های اخیر در کنترل و منع اقدامات تروریستی در مرزهای خود کوتاهی کند ما از حق مشروع خود استفاده خواهیم کرد.

به گزارش فارس، به دنبال اقدام ضد انسانی و جنایت تروریست‌ها در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان و عزاداران حسینی در چابهار، سرلشکر سیدحسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع مدیران ستاد کل طی سخنانی اظهار داشت: کشور برادر، پاکستان مورد توجه و تعامل و دوستی جمهوری اسلامی ایران است، اما متاسفانه تروریست‌ها را کنترل و منع نمی‌کند و اتفاقات تروریستی مناطق مرزی پاکستان ما را به بازنگری در مسائل مربوط می‌خواند.

عضو شورای عالی امنیت ملی کشور تصریح کرد: امروز انتقام خون شهیدان عزیز و بحق پیوسته را برای خود محفوظ می‌دانیم و اگر پاکستان مانند سال‌های اخیر در کنترل و منع اقدامات تروریستی در مرزهای خود کوتاهی کند ما از حق مشروع خود استفاده خواهیم کرد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.