نظر منتشر شده
۸۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 90124
آقای رحیمی بجای رسانه ها به دادگاه توضیح دهد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۱۷
بخش خبری الف



امروز قرار است محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، در جلسه ای مطبوعاتی از اتهامات مالی مربوط به خود دفاع کند.همین موضوع باعث شد گفت وگوئی با الیاس نادران داشته باشیم.اما نادران معتقد است که آقای رحیمی بهتر است بجای توضیح به خبرنگاران، در دادگاه از خود دفاع کند.



الیاس نادران که مدتها است پرونده اتهامی معاون اول رئیس جمهور را دنبال می کند در گفت وگو با خبرنگار الف تاکید کرد که انتظار این است که آقای رحیمی هم مانند بسیاری از مردم در دادگاه حاضر شود و البته از خود دفاع کند.



این نماینده مردم تهران می گوید که چرا باید بین او و مردم عادی فرق وجود داشته باشد:"آیا وقتی اتهامی متوجه یک فرد عادی می شود او می تواند برای خود مصاحبه مطبوعاتی برگزار کند.این چه رویه و بدعتی است که متاسفانه در این دولت ایجاد شده است"



نادران که چند ماه پیش به اتهام زیرسوال بردن مدرک معاون اول رئیس جمهور به دادگاه احضار شده بود، تاکید کرد که وقتی نماینده ها علیرغم مصونیت سیاسی به دادگاه کشیده می شوند و در محضر قانون از خود دفاع می کنند چرا باید این مقام مسئول به خود اجازه دهد که بجای دادگاه به خبرنگاران توضیح دهد.



اما نادران رئیس جمهور را نیز در این موضوع مسوول می داند.به اظهار نظر دادستان کل کشور اشاره می کند که گفته بود رحیمی به دادگاه احضار می شود و از رئیس جمهور می خواهد که در این راه پیش قدم شود:"انتظار منطقی این است که رئیس جمهور که همواره شعار مبارزه با فساد را داشته است خود نیز در این راه پیش قدم شود و چه بسا این موضوع امتحانی بزرگ برای رئیس دولت باشد."



به نظر نادران"اینکه کسی را به دلیل مسئولیت اجراییش از دستگیری مستثنی  کنند نه عادلانه است نه پذیرفتنی".او همچنین معتقد است که"رحیمی باید به دستگاه قضایی و مردم در این زمینه پاسخگو باشد. باید دستگیر شود تا مبارزه با مفاسد اقتصادی جنبه عینی و واقعی بگیرد و گرنه شهروند درجه یک و دو و خدای ناکرده ضعیف کشی را شاهد خواهیم بود".



 

مرتبط: رحیمی به کنفرانس مطبوعاتی نیامد
 
مسعود
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۰۹:۵۲:۴۶
اتهامات ایشان چند شکل دارد و پاسخ به این اتهامات نیز چند شکل خواهد داشت،یک سری از اتهامات مربوط بود به افرادی که در محل کارخود و توسط تریبونی که در اختیار داشتند شروع به اتهام زنی کردند،یک سری دیگر توسط قوه قضائیه اتهام وارد شده،جواب گروه اول را مثل خودشان با تریبون بایستی داد،و در دادگاه نیز به اتهامات در مقابل قاضی باید پاسخ داد (381425)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۲:۳۴:۴۹
آخه موضوع سر اینه که تمام اتهاماتی که در رسانه مطرح میشه در دستگاه قضایی هم همونها مطرحه همین آقای رحیمی گفت اگر از مسئولی در مورد چیزی سئوال کردن وراجع به اون چیزی بلد نبود کم نیاره راجع به یک موضوعی که بلده دوساعت صحبت کنه مثلا اگر از هدفمندی سئوال کردن و بلد نبودی راجع به پوشاک دو ساعت حرف بزن ! آدم حال میکنه این طور معاونی را هیچ وقت کم نمیاره (381516)
 
arash
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۲۰:۵۹:۰۸
دوست عزیز اگر قرار وقاعده بر مقابله به مثل از طریق تریبون باشد پس باید عدالت را از طریق تریبون پیگیری کرد نه دادگاه که این نیز از آن دسته بدعتهایی است که بعید نیست امثال شما و دولت فخیمه به زودی بر کشور حاکم کنید (382386)
 
حسام الدين
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۰:۰۸:۴۹
جناب رحيمي گفته:
به خاطر رهبری و مردم ، بعداً پاسخ می‌دهم!

جناب رحيمي
به خاطر خدا و مردم بايد همين الان پاسخ دهيد! (381435)
 
فرهاد
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۰:۲۴:۰۹
گر حکم کنند که مست گیرند
باید که هرآن که هست گیرند (381446)
 
مرتضی اصولگرا
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۰:۳۰:۱۴
دولت آقاي احمدي نژاد نشون داده که تعاملش با رسانه ها خيلي بهتره تا دستگاه قضايي.
وقتي افکار عمومي بهترين قاضي است چرا بايد دستگاه قضايي از آدم بازخواست کنه! دستگاه قضايي درست شده برا مجرم و دزد و بعضي وقتا اگه شرايطي پيش بياد دفاع از حقوق بشر در ايران.
آقاي رئيس جمهور هميشه از حق مسلم اطرافيان خود دفاع کرده و خواهد کرد حالا فرقي نمي کنه مرتکب يه خلاف جزئي بشن! به هر حال انسان جايزالخطاست و مسئولين بعضي وقتا تحت فشارهاي سختي قرار مي گيرن.
ارباب جرايد و خبرنگارها هم بايد فقط سوالاتي که دفتر آقاي رحيمي به ايشان مي دهد بپرسند چون اگر بخوان سوالهاي حاشيه اي بپرسن حرمت نمک و صاحب خونه رو شکستن!
آقاي معاون اول در جاي خودش به اين اتهامها جواب مي ده. مثلا ميگه من در دوران خدمتگزاريم چه در پست معاونت و چه در ديگر منصبها به اندازه بال پشه از بيت المال چيزي بر نداشته ام! دستگاه قضايي که مرجع رسيدگي به تظلمات عموم مردم است نبايد به کارهاي حاشيه اي مثل تخلفات مسئولان دولت بپردازد. چون باعث مي شود فشارها بر اين قوه روز به روز بيشتر شود و اين قوه از مسئوليت اصلي خود که مبارزه با فتنه گران و ايادي استکبار است غافل بماند.
حالا معاون اول رئيس جمهور که خود داعيه دار مبارزه با مفاسد اقتصادي هستند و دست خيلي ها را رو کرده اند بايد به دادگاه کشيده شود اين ظلم نيست؟! (381450)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۳:۰۸:۴۵
سلام؛ می شه چند نمونه از افرادی که دستشون توسط آقای رحيمی رو شده ذکر کنيد؟ در ضمن، اولاً خلاف ايشون جزيی نيست (کمترينش استفاده از عنوان و مدرک دکتری بوده)، ثانياً اين خلافها قبل از انتصاب به معاون اولی روی داده (381530)
 
مرتضی اصولگرا
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۷:۰۲:۱۶
اگر شما تونستی یه متهم پیدا کنی که به اندازه بال پشه از بیت المال برداشته و در اثر آن به دادگاه کشیده شده در این دولت پیدا کنی پاسخت رو گرفتی!
در ضمن آقایون از جنس همدیگه هستند و بعضهم اولیاء بعض هستند! فرقی نمی کنه آقای دکتر دست مفسیدین رو رو کنه یا آقای رحیمی.
آقایون مثل کوه پشت همدیگه ایستادن.
16 سال فساد دولتهای قبلی همراه با خدمات گسترده به ملت! امروز جایگزین شده با دولت عدالت گرای فعلی، شما لذت نمی بری؟!
اصلا دستگاه قضایی اگه راست میگه اسناد فساد مالی برخی دولتمردها رو منتشر کنه. مطمئن باشید اول کسی که تشکر می کنه شخص رئیس جمهوره.
به هر حال با شناختی که ما از آقای رئیس جمهور و صراحت ایشون در بیان فساد مالی دیگرا، مطمئن باشید اگر دیگران و از جمله دستگاه قضایی اگر سندی داشتند الان منتشر شده بود! (381666)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۴:۲۴:۵۶
منظور شما از صراحت در بیان فساد مالی دیگران همون حملات همیشگیه دیگه نه که باعث شده مردم عکشو باور کنن! (381971)
 
Magenta Borhani
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۵:۳۹:۵۳
به نظر شما اگر من یک نفر رو بکشم می تونم از افکار عمومی بپرسم که کارم خوب بوده یا نه و اگر ملت تایید کردند من آزاد بشم ؟
مثل اینکه شما سریال اسپارتاکوس رو تازه دیدی که یاد قانون گلادیاتوری افتادی! (381614)
 
داود فرهی
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۷:۳۳:۲۲
پس بفرمایید در قوه قضاییه را ببندند چون بنا به فتوای شما هر انسان مجاز است خطا کند
از رییس جمهور واطرافیان هم که دیگر نگو سر قضیه دکترای قلابی ایشان رییس جمهور محترم عدالت محور فرمایش کردند که دیگر به ایشان دکتر نگویید واین خاتمه سرقت واستفاده از تیتر های علمی بود که دیگران با خون دل به ان میرسندوحالاهم ایشان حتما فرمایش میکنند که انچه تا بحال اتفاق افتاده هیچ از این ببعد از این کارها نکند
ولی اینکه دراین کشور باب شده هر کس کم بیاورد از رهبری خرج کند عاقبت خوشی ندارد اینکه ایشان پاسخ اتهامات رابدهد تنها باعث دلگیری دشمنان میشود نه دوستان گرچه رفتار وگفتار ایشان فرض را از اتهام گذرانده مجرم شایسته تر است اخوی فتنه اینست که جماعتی روی خون پاک اینهمه شهید پای بگذارد وراست راست راه برود
و گله ای از اقای نادران که با حرکت سینوسی دراین ماجرا و بد تر از ان اظهار اینکه مصلحت را باید درنظر گرفت نوعی گرو گرفتن نعبیر میشود (381680)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۲۱:۰۱:۲۹
\"دستگاه قضايي که مرجع رسيدگي به تظلمات عموم مردم است نبايد به کارهاي حاشيه اي مثل تخلفات مسئولان دولت بپردازد.\"
میشه بفرمایید اگر احیا العیاذ بالله از روی سهو دولت کریمه و مطهر دهم خطایی مرتکب شدن چه نهادی باید پیگیر باشه؟ (381759)
 
مرتضی اصولگرا
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۱۵:۰۱:۵۰
به این دولت خیلی جاها ظلم شده.
این همه اتهام به این دولت نمی چسبد! خدا رو شکر که حالا این دولت خود منادی مقابله با رانت خواران و مفسدینه. اگه اینطور نبود حالا معلوم نبود چه بلایی سر این دولت در می آوردن!
یه مثال: آقازاده و خانم زاده یکی از مسولین غیردولتی در سالهای اخیر هر چه تونستند از بیت المال و کیسه این مردم برداشتند و الان دارند در خارج کشور علیه این دولت فعالیت می کنند. یکیشون لندنه که شما باید بشناسیدش. پس بیخودی به این دولت گیر بیخود ندید و قبل از نوشتن با خود فکر کنید که اگر این دولت و بالاخص شخص رئیس جمهور ریشه های فساد و اشخاص مرکزی اون در کشور رو اعلام نمی کرد شما اینقدر اطلاع داشتید یا به خود جسارت می دادید که راجع به فساد مسئولان صحبت کنید؟ مقداری به دوران قبل تر برگردیم. دوران ریاست جمهوران قبلی، آیا با وجود اینکه الان مشخص شده که در دورانهای مزبور برخی مسئولان بلند پایه فساد مالی بالا آورده اند در زمان این دولتها کسی در جامعه جرات این را داشت که راجع به فساد مسئولی حرفی بزنه؟!
اگر مقداری منصف باشید جواب شما منفی است.
موج اصلی مبارزه با مفاسد و رانت خواران دانه درشت در این دولت شروع شده و هر چند رهبری فرمان مقابله با فقر و فساد و تبعیض را در زمان خاتمی اعلام کرد ولی واقعیت اینست که حجم مقابله این دولت با مفاسد دانه درشتها نسبت به دولتهای قبلی قابل مقایسه نیست.
بنابراین به اعتقاد من همه ما یه جوری در این زمینه وامدار رئیس جمهور هستیم. (382254)
 
بهرام
۱۳۸۹-۱۰-۰۴ ۱۲:۵۹:۳۵
خیلی خوبه با یک جمله سر و ته ماجرا به هم اومد : انسان جایز الخطاست
دوست عزیز اول اینکه انسان ممکن الخطاست نه جایز الخطا
بعد هم زمانی که یک دولت بر سر کاره باید سرمشی باشه برای دیگران .....

دوم اینکه دستگاه قضایی مرجع رسیدگی به تظلمات تمام افراد جامعه است و کسی از این قضیه جدا نیست (382587)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۰:۳۷:۲۰
والله اگر آقای احمدی نژاد خودش در برخورد با متهمین فساد پیشتاز شود از صدها شعار و ادعا بهتر است. مثلا این آقا را موقتا تعلیق کند و از قوه قضاییه بخواهد که با استقلال و دقت و جدیت به مسایل و اتهامات نامبرده رسیدگی شود. (381456)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۰:۴۲:۲۶
اقای رحیمی
به خاطر انقلاب، رهبری و مردم خود را به دادگاه معرفی کنید تا ابهامات روشن شود.

ایرانی ها از قدیم ضرب المثل خوبی داشته اند: "طلا که پاک است چه منت‏ اش به خاک است" (381434)
 
رحمان
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۳:۴۹:۵۳
گرچه به کار بردن این ضرب المثل قیاس مع الفارق است اما اصل حرف درست است. اگر کاسه ای زیر نیم کاسه ایشان نیست در دادگاه حاضر شود (381566)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۱۰:۲۱:۴۱
اولا رحيمي كه هنوز به دادگاه احضار نشده
دوم فراري نبسن كه محض رضاي خدا خود را به دادگاه معرفي كند
سوما اين توصيه را به آقاي ( م ه )بكنيد كه به انگليس فرار كرده و به احضارها هم توجهي نميكند. (382197)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۱:۰۵:۱۰
اگر واقعا ادعای آقای رحیمی درست است و متهم نیستن هر چه سریعتر در دادگاه از خودشون دفاع کنن که تبرئه بشن.ایشون از چی میترسه؟! (381469)
 
محمد رضا باقری چالوپلی
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۱:۲۵:۰۳
کاش همه نمایندگان ما مثل نادران وتوکلی بودند . (381481)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۱:۵۳:۰۶
آقا اگه ما قول بديم همينطور كه تو اين يك هفته با متانت و همكاري با هدفمندي برخورد كرده ايم ادامه بديم نگراني آقاي رحيمي از شرايط ويژه !! رفع مي شه و دركنفرانس مطبوعاتي شركت مي نمايند؟ (381502)
 
313
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۱:۵۶:۴۱
التهمت اشد من اذنا!!!
وای بر الف
وای بر احمد توکلی وای بر الیاس نادران
که عباد صال خدا مانند دکت رحیمی و مهندش مشایی را با هر بهانه ایهدف تهمت قرار میدهند تا دکتر احمدی نژاد را بکوبند
چرا که وقتی میبینند نمیتوانند خود دکتر را بکوبند میآیند و اطرافیان را میکوبند
شما خیالتان راحت از دکتر رحیمی پاکتر در این مملکت پیدا نمیکنید چرا که اگر اینگونه نبود دتر وی را معاون اول نمیگذاشت....
توبه کنید و حلالیت بطلبید (381504)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۴:۱۴:۳۰
اقاي محترم
يادتون باشه كه مرحوم كردان هم توسط همين دكتر احمدي نژاد انتخاب شده بود و بعد معلوم شد كه چه كرده و چكاره بوده......مسئوليت مجلس نظارت بر قوه مجريه و عملكرد اونه...ضمن اينكه از قديم گفتن اگه كسيو مي خواي بشناسي ببين همنشينش كيه و از چه قماشيه... كسي مثل مشايي كه براحتي هر حرفي را ميزنه و حتي جديدا اجازه جسارت به مراجع را هم به خودش داده و همواره تحت حمايت رئيس جمهور بوده؛ شاخص خوبيه كه درايت و كارداني رئيس جمهور را در انتخاب اطرافيانش بسنجيم... (381550)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۵:۳۷:۲۳
دوست عزیز بجای اینکه فریاد وامصیبتا سردهید و بیخودی \"وای وای\" کنید ، چشمتان را بروی حقیقت باز کنید و تعصب بیخودی را کنار بذارید. توبه و حلالیت را کسانی باید بطلبند که دروغگو هستند و بیت المال را به هدر میدهند. (381612)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۲۱:۰۴:۳۸
\"که عباد صال خدا مانند دکت رحیمی و مهندش مشایی را با هر بهانه ایهدف تهمت قرار میدهند تا دکتر احمدی نژاد را بکوبن\"
هو اعلم بمن التقی
شما نمیخاد معیار صلاحیت افراد رو تعیین کنید.ضمنا دیگه خود \"دکتر\" رحیمیم پذیرفتن دکتر نیستن..راجع به آقای مشایی هم که چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است (381760)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۰۰:۲۴:۰۳
یک :عزیزم خونسرد باش
دو : منظورت و رسوندی ولی حالا که سواد عربیت منفیه معنی فارسی حدیث رو بنویس قبوله.
سه:این عباد صال خدا دیگه کین ؟ قوم جدیدین ؟
چهار: وقتی تایپت خوب نیست سعی نکن تند تایپ کنی وگرنه دکت و مهندش و اینا تو متنت پیدا میشه.
پنج: چرا فکر میکنی همه میخوان دکترت و بکوبن؟ وچرا فکر میکنی اگر بخوان نمیتونن؟
شش: یک مقدار مبجث صفت و صفت برتر و برترین رو مطالعه کن معلومه یادت رفته چون این ترکیبی که به کار بردی مثل این میمونه که بگیم :
سفیدتر از ذغال در این مملکت پیدا نمیکنید.
هفت: قانون اساسی و سایر قوانین رو مطالعه کن فقط با حکم دادگاه صالح یک متهم تبرئه میشه نه با حکم معاون اولی توسط دکتر!
هشت : شما که سینه چاک دکتر هستید اول باید برای ایشون دل بسوزونید و از ایشون بپرسید ببینید برای تهمتهایی که زدن توبه کردن و حلالیت طلبیدن یا نه؟
نه : آهنگهای لس آنجلسی ریاد گوش نکن تو ذهنت میمونه ناخوآگاه استفاده میکنی و مثل اول نطرت همین طور میگی : حالا وای وای وای وای وای وای
ده:خونسردی و فراموش نکن . (381808)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۲:۱۳:۳۶
جعل مدرك تحصيلي نيز جرم بزرگي است. (381510)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۲:۴۷:۴۱
کسی که مسیر قانونی را منحرف می کنه و می حواد در رسانه پاسخگو تخلفاتش باشه حتماً یک مشکل اساسی داره که نمی تونه در دادگاه از آن مشکل دفاع کنه .
به والله اگر حکم دادگاه عادلانه، محکم و بدون حاشیه اجرا شود نه تنها باعث تقویت دولت و نظام می شود بلکه ساختار مدیریتی نیز تقویت و استحکام پیدا می کند.
البته آقای اژه ای بارها ثابت کرده که آدم قاطعی است و برای آخرت خود کار می کند وای به حال آنان که عدالت الهی را زیر پا می گذارند و بر اساس شرایط و رایزنی این و آن قضاوت کنند. (381524)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۲:۴۸:۴۹
اگر رحیمی محاکمه شود دل رهبر به درد میآید الان صلاح نیست محاکمه شود باید بگذارند مثل کهریزک که شد مردم آرامش دارند محاکمه شود که ترکش آن گریبان افراد دیگری را نگیرد (381525)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۳:۲۴:۳۸
فرمان هشت ماده ای رهبر انقلاب مبنی بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی، خود دلیلی بر رد ادعای شماست.
http://www.edalatkhahi.ir/004555.shtml

اتفاقا اگر به این پرونده ها و شبیه آن رسیدگی نشود رهبری دلش خون می شود. درست مانند کهریزک که ایشان فرمودند، جنایت بوده است. (381536)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۳:۴۸:۱۳
جناب اقاي متفكر
دل اقا از سستي و مماشات با فساد و مفسدين به درد مي ايد نه از محاكمه مفسدان............
لطفا به جاي حضرت اقا صحبت نكنيد ...خود ايشون هرجا صلاح بدونن وارد عمل ميشن و راهنمايي مي كنن...شما زحمت تفسير احوالات و نيات دروني ايشون را نكش.......خيلي ممنون (381561)
 
ژرف محور 1
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۲:۵۲:۵۸
آقاي كردان هم توسط رييس محترم دولت انتخاب شده بودن كه بعدا معايب مرحوم پيدا شد
خدا بيامرزاذ ايشان را (381527)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۳:۱۷:۲۱
الف عزیز اگر دولت با مردم و رسانه ها تعامل ندارد حد اقل سایت الف با کار بران تعامل داشته باشد چرا کامنت های کار بران خصوصا این حقیر را بعد از انتشار حذف فر موده اید کاربری به شماره.... به حریم خصوصی و خانوادگی رئیس جمهوری مداخله نموده و ازدواج خواهر زاده اش رابا دختر یک تاجر تر کیه ای زیر سئوال برده جوابیه ای که نوشته بودم بعد از انتشار در کوتاه زمان حذف گردیده و از شانیت یک سایت مدعی تعامل بدور است که نظرات گلچنین و با خواست و باب میل برخی منتقدین منتقم دولت را انعکاس دهد بشدت از این رفتار گله مندم و کسی هم نیستم با هر رفتار غیر منطقی صحنه را خالی کنم و فرصت برای فر صت طلبان سو ء نیت بدهم ./. (381539)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۳:۳۷:۵۳
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام
به سايتهاي اصولگرا توصيه ميشود وقتي اقدام به انتقاد نسبت به خودي ها مي كنند (چه به حق چه به ناحق) فراموش نكنند كه چه بسيار نظراتي كه در حمايت از آن انتقاد از طرف كساني كه نمي خواهند سر بر تن انقلاب و ارزشها باشد صورت مي گيرد تا به اختلافات دامن زده شود فاعتبروا يا اولي الابصار نگذاريد امر مشبته شود (381552)
 
علی عبدالهی
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۳:۴۹:۴۴
اگه جوابی داشت تا الان گفته بود امروز و فردا کردن ها جز تمسخر ملت نیست.
لا اقل تو این یه مورد پای رهبری رو وسط نکش که شان معظم له اجل از این توجیهات است. (381565)
 
محمود
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۳:۵۳:۳۲
ویل لکلّ همزه لمزه
من از نزدیک دکتر رحیمی را میشناسم
یکی از پاک ترین مدیران تاریخ بعد از انقلاب ایشون هستند. مدرک دکتراشون رو هم وزیر علوم چند وقت پیش به صراحت تایید کردن حتی عنوان پایان نامه ی ایشون رو هم مطرح کردند. چرا برای دو روز دنیا آخرت خود را تباه میکنید. تهمت بدترین گناه است و غیر قابل توبه. وقتی آبروی کسی رو ببری هیچ راهی برای جبرانش نداری و اولین مرحله ی توبه ، جبران حقوق اون شخصه. که قطعا ممکن نخواهد بود . وای برشما (381568)
 
داود فرهی
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۷:۵۳:۰۶
به گربه گفتند شاهدت کیه .....
از این وزیرعلوم تایید وامضای ان مدرک هم توقع میرود کمی انصاف و دید واسع از خدا ارزوکن (381694)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۱:۳۷:۴۴
جناب اقاي محمود اگر مدرك تحصيلي اقاي رحيمي وساير اتهامات منتسب به ايشان قابل دفاع هستند ايشان ميتوانند با ارايه اسناد ومدارك قاطعانه از خود دفاع كنند و همه مدعيان هم سر جاي خود مينشينند اگر اينطور شود چه احتياجي به بنده وجنابعالي دارند . اگر مدارك دارند رو كنند. (381917)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۴:۰۷:۵۴
می بینیم که با لغو نشست خبری خوب حال اتهام زنندگان گرفته شد!
باش تا صبح دولتت بدمد، کاین هنوز از نتایج سحر است (381573)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۱:۳۷:۴۲
نشون داد که خبریه ! (381915)
 
البرزی
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۴:۱۰:۵۰
اقای ر از جابر ابدالی رفیق شفیقتان چه خبر (381549)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۴:۱۶:۴۲

نترسید رحیمی تو انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی کنه چرا اینقدر خودتو ن رو به این درو اون در می زنید کم بدنبال آبروی مومنین باشید که حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتره البته اگه مسلمونید ومعتقد (381575)
 
تافردا
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۴:۵۳:۲۷
بسمه تعالي
جناب آقاي نادران جنابعالي تاقبل ازاين گفتگوبه وظيفه ي خودبه خوبي كه همان روشن گري يابه تعبيري افشاگري بودعمل كرديدازاين جابه بعدوظيفه ي قوه ي قضائيه است كه سخنگوي محترم آن درنشست مطبوعتي اخيرشان آنچه رابه مصلحت بوددرخصوص آقاي رحيمي بيان كردندپس ازاين به بعد موضوع به قوه ي قضائيه مربوط مي شوداجازه دهيدموضوع سياسي نشودپاسخ آقاي رحيمي رااگرلازم باشدبايدقوه ي قضائيه بدهد. (381592)
 
گل نرگس
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۵:۲۲:۵۴
از قديم گفتند تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها. الان هم اگر رئيس جمهور محترم و معاون اولشون فكر مي كنند كه اين موارد همه پاپوش و شايعه سازيه در همين مصاحبه مطبوعاتي به جاي دفاع ازخود مي تونن رسما به دادگاه و قوه قضائيه اعلام كنند كه به صورت كاملا شفاف و در اسرع وقت به پرونده ايشون رسيدگي بشه تا نكته مبهمي در مورد ايشون وجود نداشته باشه به قول معروف يا رومي روم يا زنگي زنگ. (381604)
 
قانون گرا
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۵:۴۷:۴۲
مي گويند حضرت علي (ع) براي موضوعي به دادگاه رفت ماههاكي باشيم كه به خود اجازه دهيم كه به دادگاه نر ويم مگر لولو خر خره است يك اتهامي رسيدگي مي شود يا اين طرفي يا آن طرفي (381625)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۵:۴۹:۵۸
من نمی دانم حق با کیست ولی وقتی خود آقای نادران موضوع را در رسانه ها مطرح می کنند نباید دیگران را از پاسخگویی به افکار عمومی منع کنند (381627)
 
دانشجوی خط امام و رهبری
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۶:۱۷:۰۹
طبق یکی از اصول قانون اساسی کلیه
سرمایه های مسئولین مملکتی اعم از رییس جمهور -نمایندگان مجلس -وزرا ی کابینه و معاونین ارشد چه قبل از احراز پست مسئولیت و چه بعد ار آن می بایستی توسط قوه قضاییه محاسبه شود تا هیچ مالی از راه نامشروع کسب نکرده باشند و این عین نص صریح قانون و مورد تایید رهبری هست .

آنکه پاک است از محاسبه چه باک است؟ (381645)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۶:۲۴:۵۶
علاوه بر اتهامات مالي معاون رييس جمهور يادمان نرفته كهدر قضيه جعل مدرك توسط مرحوم كردان در مجلس اعلام شد كه اين مدارك جعلي آكسفورد دوقلو هستند كه قل ديگرش نزد آقاي رحيمي است.جعلي بودن مدرك كردان كه مشخص شد حال بايد قوه قضاييه و مجلس در مورد مدرك اقاي رحيمي نيز تحقيق كنند. (381648)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۶:۴۴:۲۶
این افراد همان نابغه ها هستند که اقای ریس جمهور در زمان انتخابشان در مجلس از انها دفاع میکرد (381660)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۷:۰۳:۴۰
یکی از امراضی که مانند سرطان بدنه جامعه ما را تحت سیطره خود در آورده عقده خالی کردن از موقعیت های بوجود آمده است انسان نباید بدون علم یقین نسبت به دیگری مثل آب خوردن اتهام وارد کند و یا مورد تحقیر و نکوهش قرار دهد چرا که خداوند در قرآن مجید می فر مایند .و لا تقف ما لیس لک به علم ان سمع و البصر و الفو ءاد کل اولیک کان ان هو مسئو لا = (381667)
 
عبدالله صالحي ( مشهد )
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۸:۰۸:۴۱
اول بايد از دلسوزي همه عزيزان نسبت به نظام مقدس اسلامي تشكركنم و دوم اينكه چرا به پرونده آقاي( م ه )كه اين قدر علني شده و در انگليس توطئه ميكند و هركس هم بگويد بالاي چمشش ابروست به دادگاه مي كشند رسيدگي نمي شود ؟ آيا جزنسبت فاميلي با بعضيهاست ؟
جرم و تخلف فرقي نمي كند رحيمي باشد يا پسر فلان آقا در نظام اسلامي بايد رسيدگي شود نه اينكه براي منحرف كردن اذهان از پرونده فلان آقازاده به ديگران گير بدهيد.
قبل از هر بازي سياسي خدا را در نظر بگيريد. (381699)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۵:۳۹:۱۳
متهم هر کسی میخواهد باشد باید به دادگاه برود
عدالت یعنی این . شاید متهم بیگناه باشد و او دلایل رد اتهام داشته باشد پس آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ؟ امان از رابطه بازی امان (381999)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۷:۲۰:۵۶
از امام خمینی پرسیدند نظر شما در باره تقلب دانشجویان در جلسات امتحانی چیست ؟
ایشان فرمودند : اگر این دانشجو به واسطه مدرک تحصیلی خود به کاری مشغول شود که حقوقی از بیت المال دریافت کند . آن حقوق مشکل شرعی دارد .
به نظر شما امام که به تقلب ساده و کودکانه سر امتحانی چنین حکم کرده است حکمش در مورد مدرک تقلبی چیست ؟ (381676)
 
منتقد
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۷:۳۹:۴۶
با سلام
آقای نادران شما با این کارها فقط وجهه خودتان را خراب می کنید.همه مردم سیاسی نیستند و این رفتار متناقض شما حسابی کار دستتان می دهد و نزد افکار عمومی ....
بگذریم

آیا وظیفه دادگاه پیگیری شکایت و اتهامات شماست ؟


اگر بله
چرا گاه به گاه خودتان در این مورد یک مصاحبه می کنید؟
چرا هر روز سایتهای همفکر شما یک خبر حول و حوش این مورد مخابره می کنند؟
اصلا چرا این موضوع به طور کل رسانه ای شد؟
چرا دادستان کل کشور با توجه به اینکه می داند اظهار نظرش در مورد این پرونده موج رسانه ای ایجاد می کند باز در این مورد صحبت می کند؟


اگر خیر
چرا با نشست خبری رحیمی با این لحن شدید برخورد می کنید؟
یعنی رحیمی حق ندارد حملات رسانه ای را از همان جایگاه پاسخ دهد؟

أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنسَوْنَ أَنفُسَكُمْ وَأَنتُمْ تَتْلُونَ الْكِتَابَ أَفَلاَ تَعْقِلُونَ (بقره 44)

قضاوتی نمیکنم فقط از خدا می خواهم هر کسی که هر مقدار ظلم کرده در این ماجرا به سزای عملش برسد تا درس عبرتی باشد برای ما !!! (381685)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۱۹:۴۸:۴۴
اخذ مدارک تقلبی عطف به ماسبق دارد باید بطور جدی و اساسی - ریشه ی این رانتخواری علمی در جامعه توسط مسئولان دانشگاهی قطع گردد .وقتی که سنت مدرک و مدرک گرائی به مد روز در آمد طراحان تولید علم بفکر روش نو افتادند و با آسانترین طریق و با هزینه نه چندان زیاد مدارک علمی را که مقرون به صرفه و صلاح متقاضیان بود ترویج دادند و این امر نامبارک در بدنه ی جامعه ریشه دوانید انتظار میرود مقامات زیربط قبل از اینکه این معضل شوم اجتماعی به فرهنگ تبدیل گردد ریشه اش را بخشکانند . (381731)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۱ ۲۰:۲۳:۴۴
وقتي كارمندي جزء خلافي مكند چه عمدا و چه سهوا دستگاه مربوطه و قضا پدر اورا در مي اورند واقايي كه متهم به جعل مدرك واختلاس 25ميليارد است از مصونيت سياسي استفاده مي كنند و ان وقت دم از عدالت علي مي زنند اگر فرمايشات مقام رهبري را رعايت كنند در كشور فساد نخواهد بود (381743)
 
محسن س.ن ( زاهدان )
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۱۰:۰۳:۳۴
ناشناس عزيز راست ميگي هميشه آفتابه دزد بدبخت را در روزنامه ها و تلوزيون نشون ميدن با اين بهانه كه شايد از كس ديگري هم يك سطل دزديده باشد ولي مفسدين بزرگ را نه تنها نشان نمي دهند بلكه اسمشان را مخفف مي نويسند كه خداي ناكرده آقاجونهاشون دلخور نشن و يا رابطه شون با بعضيها رو مردم نفهمند. (382190)
 
رضا
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۰۸:۴۴:۲۸
تورا به خدا کم نیارید مارا جلوی این سبز هها کوچک و خار ذلیل نکنید چون داخل دانشگاه به طرفدار ههای دولت هنگ ......... میزنند برو هر چی شد با ما (381862)
 
محمود
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۰۹:۱۸:۵۶
دولت دهم شاید از معدود دولت هایی باشد که شعار دولتش با ترکیب و رفتار دولتمردانش همخوانی ندارد (381868)
 
شاهد
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۰:۰۲:۳۹
سلام

بعضي از مردم را مي توان هميشه و همه مردم را مي توان بعضي وقتها فريب داد اما همه مردم را نميتوان هميشه فريب داد(قابل توجه مناديان خدمتگزاري ملت ايران). (381882)
 
غلامحسین
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۰:۴۱:۳۹
اگر 4تا وکیل مثل اقای نادران نبود مابقی هم سکوت کنند این فسادها را چه کسی افشا وپیگیری میکند . قوه قضائیه اخرت را در نظر بگیرد . (381897)
 
محمود
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۰:۵۰:۳۱
اگرقوه قضائیه بدون فوت وقت به اتهامات وارده به هرفرد رسیدگی واعلام رای نماید
سایر افراد وارد داوری نمیشوند
سالها قبل مقامات عالی کشوردستور رسیدگی به تخلفات را دادند و بارها هم تکرار کردندو از رسانه هاپخش شد ولی .....؟ (381899)
 
محمدي
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۴:۰۶:۱۱
در حاليكه قوه قضائيه بارها اعلام نمود افشاي نام متهمان قبل از اثبات جرم خلاف قانون است ولي معلوم نيست به كدام علت سياسي نام معاون اول رئيس جمهور به عنوان متهم و قبل ار اثبات وقوع جرم در رسانه ها و از زبان بالاترين مقامات قوه قضائيه بيان مي شود . واقعا آدم مي ماند براي اين يك بام و دو هواي قوه قضائيه !!!! (381963)
 
علی دلیری
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۴:۲۵:۲۷
بنده با توجه به اینکه تأخیر دررسیدگی به اتهامات آقای رحیمی صورت گرفته ازدستگاه قضایی انتقاد دارم چراکه درراس حاکمیت (بین قوه قضاییه ومجریه ) بایستی اینقدرفاصله باشه که نتوانند یکدیگرو اقناع کنند ورسما به ملت جواب بدن یا ایشون متهم است یا اینکه اینهاهمش بهتان مثل داستان اقای مرتضوی نشه که درحاله ای از ابهام بمونه شاید قراره این یکی به او درشه (381972)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۱۰:۱۴:۵۰
دليري جان خداوكيلي كدام دادگاه رحيمي را دعوت كرده تا دولت تعامل داشته باشد (382195)
 
عبدالله
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۴:۴۶:۲۸
مقام رحیمی که از حضرت علی بالاتر نیست چرادر دادگاه حاضر نمیشود پس ... (381980)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۱۰:۱۱:۲۷
شما بگويد اول كدام دادگاه ايشان را احضار كرده و بعد بپرسيد چرا آقاي رحيمي در دادگاه حاضر نميشود
اينها همه جوسازي بعضي از آقاياني هست كه دنبال راي هستند واگر راست ميگويند رحيمي را به دادگاه احضار كنند بعد مصاحبه كنند. (382193)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۸:۲۱:۳۱
آقای نادران اگر دنبال عدالت مولای متقیان امیر المومنین علی ع هستید ابتدا باید به قانون گریزان توصیه کنید خودشان را به قانون معرفی کنند ودر محضر قاضی به جرایم شان پاسخگو باشند .و بعد نوبت که به آقای رحیمی رسید ایشون دم دسته می تواند به قانون مرجعه و پاسخگوی اتهاماتش باشند .. (382045)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۱۸:۳۹:۰۵
آقای دلیر ی دیگه عصر دلیری گذشته فر مایش تان خیلی دلیرانه است پیداکن آن دلیری را که بدون اثبات جرم بتواند قانون گریزان را به پای میز محاکمه بکشاند .چه رسد به معاون اول رئیس جمهور.ضمنا همفکرت فرموده چرا رحیمی در دادگاه حاضر نمی شود .گویا هنوز دعوتش نکرده اند اگر دعوت کردند تابع قانون است .نه قانونگریز !! (382049)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۲۲:۱۷:۴۸
اقایان نادران وتولکی تورو بخدا حیا کنید
اینقدر دو بهم زنی نکنید شما صلاح مملکت رانمی خواهید بگذارید مملکت یه مقدار هم
که شده بوی ارامش رابه خود بگیرد به مردم
انقدر حرفهای تکرای شما دیدن وشنیدند
خسته شدن وای بر شما چه جوری دران دنیا
ودر قبر جا خواهید گرفت خدا می داند (382097)
 
سيد
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۲۲:۴۲:۳۸
سلام بر همگي جناب آقاي نادران ميشود حالا كه شما اينهمه اطلاعات داريد احضاريه دادگاه را كه براي اقاي رحيمي ارسال شده وايشان مثل نماينده محترم مجلس در دادگاه حاضر نشده اند را در اين سايت قرار دهيد واين همه شبه ايجاد نكنيد . (382103)
 
عظیم
۱۳۸۹-۱۰-۰۲ ۲۳:۲۹:۳۳
آقا زودتر بجای این همه هیاهو همانطورکه رئیس جمهور گفت دادگاه رو تشکیل بدید و قال قضیه رو بکنید اینقدر هم بازی در نیارید !
چرا این دادگاه تشکیل نمیشه؟ از کی تاحالا این قضیه رو کش دادید! به نظر من باید بیشتر در مورد چرایی عدم تشکیل دادگاه بحث و اطلاع رسانی بشه تا اینکه آقای نادران و رهیمی چی گفتند (382119)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۰۰:۱۲:۲۳
آقا مگه ایشون بی گناه نیست؟ خوب بیاد دادگاه دفاع کنه از خودش قال قضیه رو بکنه. اینکه ایشون کنفرانس مطبوعاتی می ذاره و نمیاد یعنی چی؟ چرا مردم و مطبوعات رو سر کار می ذاره؟ از خدا نمی ترسه یا پشتش به کجا گرمه؟ (382141)
 
عبدالرضا ( زاهدان )
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۰۹:۴۵:۰۹
اول چرا هروقت دولت به يك موفقيت دست پيدا مي كند بحث پرونده رحيمي با اين گستردگي مطرح مي شود.
دوم خدا را شكر كه در دولت احمدي نژاد با زره بين گشتيد و يك خلافكار پيدا كرديد اگر نه چه سوژه اي داشتيد
سوم آقاي احمدي نژاد اعلام كردند با گذشت ده ماه از مطرح شدن اين موضوع چرا قوه قضاييه نسبت به محاكمه رحيمي كوتاهي مي كند.
و چهارم اينكه با نظر آقاي عبدالله صالحي كاملا موافقم هركسي در دادگاه بايد پاسخگو باشد حتي آقاي ( م ه ) و ساير آقازاده ها و همچنين ساير مفسدين اقتصادي كه هيچگاه آقايان نادران و توكلي حاضر نيستند مخفف اسمشان را هم اعلام كنند راستي در اين مورد از چي ميترسند؟ (382185)
 
آرش
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۲۱:۴۵:۲۳
بدا به حال کشوری که عدالت قضایی در آن حراج سیاست شود (382402)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۱۲:۲۳:۰۶
با این کشتی گرفتن های فر نگی ما بانه و تاختن بر دولت مشکلی را در جامعه نه تنها حل نخواهد کرد بلکه منجر به افزایش تنش نیز خواهد شد بنا براین بهترین راهکار جهت ایجاد فضای باز سیاسی و نقد و نقادی از عملکرد دولت تبادل افکار اندیشه ها ی حامیان دولت و مخالفانش = پرهیز از تنش و تهمت و افتراست چرا ما به خودمان این اجازه را بدهیم مواردی که بر علیه دولت مطرح می شود بدون علم یقین خود مان را در این وسط قر بانی کنیم و باید ناظران بی طرفی باشیم و بدون اعمال فشار نظرات مان را منصفانه مطرح کنیم حتما گوشهای شنوائی است که به کامنت های گذاشته شده توجهی نماید . بطور مثال در هفته های گذشته تحلیلی مبنی بر نابغه های دولتی را خواندیم و نظر دادیم اکنون متوجه می شویم یکی از نابغه های دولتی آقای متکی بودند که امروز ه با عزلش اکثر کار بران الف و برخی مسئولان زبان بر اعتراف گشوده اند و از ایشون حمایت کرده اند واگر هر وزیر دیگری هم بجای متکی بودند باز تاسف و تاثر برخی ها بلند می شد . بااین حساب تصدیق می فر مائید نابغه هائی در دولت وجود دارند که بر کناری و عزلشان عده ای را متاثر کرده است. (382224)
 
آشنا
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۱۴:۱۵:۳۶
یک پیشنهاد منصفانه دارم . آقای رحیمی معاون اول محترم را برای انجام مصاحبه مطبوعاتی به برنامه نود آقای عادل فردوسی پور دعوت شود. من مطمئنم که بعد از این مصاجبه افکار عمومی کاملآ از نتیجه مصاحبه راضی می شه چون تجربه نشان داده که اسم فردوسی پور که عادل است واقعا با مسمی است و با کسی رودربایستی نداره و مرعوب مصاحبه شونده نمیشه .در این صورت رکورد بیننده های برنامه نود هم شکسته میشه .دو میهمان تلفنی برنامه هم میشود اضافه شوند آقای نادران و یک نفر از قاضی یا حقوندان بی طرف . (382240)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۱۷:۱۲:۴۷
من دوست دارم موضوع اتهامی که آقای رحیمی در زمانی که رئیس دیوان محاسبات بود و حکم آنرا در صورتی که حوصله الف باشد روی سایت بگذارم تا بدانید با کی طرف هستید.
حتی قاضی اجرای احکام دیوان محاسبات می گفت عجب پرونده و حکم مسخره ای.
ما (اعضائ هیت مدیره شرکت) را برای آنکه سی صد هزار تومانی را که در دزدی مسلحانه از بانک دولتی در ساعت اداری و در هنگام ماموریت اداری آبدارچی برای نقد کردن تنخواهش به سرغت رفته بود و حراست نیز این موضوع را تائید کرده بود. با مصوبه هیات مدیره به او بخشیده بودیم . ما را چندین بار به دادگاه کشاند و نهایتا محکوم کرد. که شما به چه حق، بیت المال را بخشیده اید.
همانوقت من گفتم اینهایی که اینطوری می کنند خوداشان مسئله دارند. نگو همان موقع هم مدرک دکترای آقا قلابی بوده .حالا هم که کرور کرور می خورند و می دهند . (382296)
 
۱۳۸۹-۱۰-۰۳ ۱۷:۵۱:۳۴
ای بابا اینقدر سخت نگیرید.۷۰۰سال اولش سخته.بعدشم یه کاری میکنن. (382311)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۰۴ ۱۷:۱۸:۰۴
خدایا پناه بر شما که مالک روز جزائی . هدایت مان کن تا راه را از چاه دوست از دشمن خائن از خادم براحتی بشناسیم و دچار اشتباه نشویم . آمین (382688)
 
زهره
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۱:۴۸:۲۳
اون زماني كه مفسدان اقتصادي در دوره سازندگي و اصلاحات سرمايه هاي ايران رو به تاراج مي بردند آقاي نادران كجا بودند چرا هيچ شكايتي نشد و حتي صداي هيچ اعتراضي از هيچكس بلند نشد چطور اونهمه غارت و چپاول با وجود مدعياني مثل اقاي نادران در كشور مسكوت و مخفي موند حالا كه يه بنده خدايي اومده اقدام به اين كار كنه و حق بر باد رفته راون زمانيدشمني و كينه اي كه شبيه حو به ملت برگردونه ايشون حس قضاو عدالتخوا هيشون گل كرده اقاي نادران چطور شما در مقابل اونهمه اجحاف و ستمي كه در حق ملت شده بود سكوت اختيار كرده و لب از لب باز نكرديد از شما ميخوام همچنان به اين كارتون ادامه بديد تا ميليون ها انسان رو فداي يك نفر نكنيد يا به عبارتي يك دزد رو به خونخواهي هزاران دزد ديگه قرباني و محكوم نكنيد (392615)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.