نظر منتشر شده
۱۵۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 91423
جنجال برای محاکمه روزنامه دولت و چند نکته!
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۹
دکتر محمدصادق کوشکی

 

1.  این جمله حضرت امام تاریخ مصرف ندارد! "تو غلط میکنی که قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد!" حرمت قانون نظام جمهوری اسلامی آنچنان است که اگر کسی در برابر آن بایستد خسران دنیا و آخرت را نصیب خود ساخته است! خواه ابوالحسن بنی‌صدر باشد، خواه مهدی کروبی و خواه میرحسین موسوی و خواه هر آدم‌خوش‌سابقه دیگر!

 

2.  بر اساس فتوای حضرت امام و مقام معظم رهبری رعایت مقررات نظام جمهوری اسلامی واجب است و تخلف از آن حرام است و موجب ضمان نیز می گردد!

 

3.  شلوغ‌کاری رسانه‌ای اخیر در خصوص اعلام حکم مدیر مسوول روزنامه دولتی ایران خواسته یا ناخواسته مصداق بارز "جر زنی" در برابر قانون است! مدیر مسوول روزنامه ایران در دادگاه مطبوعات محکوم شده و در عوض پیمودن مسیرهای قانونی جهت اعتراض به حکم دست به جنجال رسانه‌ای می‌زند! راستی فرق میان این جوان عزیز و میرحسین موسوی در این موضوع خاص چیست؟ مگر نه این که موسوی هم به جای تمکین در برابر قانون شیوه "جر زنی" در برابر قانون را در پیش گرفت؟

 

4.  به نظر برخی دوستان یک بام و دو هوا در جمهوری اسلامی هم صادق است؟ اگر ایستادن در برابر قانون غلط است برای همه است و اگر مجاز است برای همه است! بعید است که مدیر مسوول ایران فراموش کرده باشد که سال گذشته چند بار درخواست تمکین به قانون را برای موسوی و حامیانش مطرح کرده است!

 

5.  از سوی دیگر دوستان روزنامه ایران آنچنان به مقوله تخریب و تضعیف و سیاه‌نمایی حساسند که اگر کسی اسب رییس دفتر رییس‌جمهور را یابو خطاب کند فریاد تخریب و تضعیف‌شان گوش فلک را کَر خواهد کرد! آیا این دوستان معتقدند که تخریب و تضعیف سایر قوای مملکت (مثلا قوه قضاییه) خالی از اشکال و بلکه لازم است که همه توان خود را برای تخریب و تضعیف آن بسیج کرده‌اند؟ آیا این همه سیاه‌نمایی درباره عملکرد قوه‌قضاییه ربطی به اراده این قوه مبنی بر بهره‌گیری تخلفات برخی دانه‌درشتهای مقیم دولت ندارند؟

 

6.  در نهایت که این باعث افتخار نظام است که در مملکت اسلامی، فردی که با اتهامات مالی و سیاسی فراوان از چنگ عدالت گریخته است، و حتی جرئت دفاع از خود را نیز ندارد، باز هم برای احقاق حقش به دامن همین عدالتخانه بر می گردد. چرا این نقطه مثبت انقلاب را تبدیل به نقطه سیاه می کنید؟

 

7.  اگر تخریب و تضعیف و سیاه‌نمایی و دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی ناپسند است (که هست!) تفاوتی میان این دو دستگاه‌ها وجود ندارد! بعید است آقایان جنجال کننده یادشان باشد و شنیده باشند که مقام عظمای ولایت تضعیف مجلس ششم را حرام دانسته بودند! آیا قوه قضاییه فعلی از مجلس ششم بی‌حرمت‌تر است که دوستان با استفاده از امکانات بیت‌المال کمر به تخریب و تضعیف آن بسته‌اند؟

 

8.  ولایت پذیری و تن به قانون جمهوری اسلامی دادن ادعا نیست! بلکه در رفتار عملی افراد متجلی می‌شود! اگر دوستان عزیز مدعی ولایت پذیری نمی‌دانند بدانند که الان زمان ثابت کردن ادعایشان است! و البته سرنوشت مردودي‌های این آزمون را هم در همین یک سال اخیر به چشم دیده‌اند و دیده‌ایم!

 

9.  امیدواریم، مدیر مسوول روزنامه دولتی و حامیان ایشان فراموش نکنند که تخلف از قوانین جمهوری اسلامی حرام است! و امیدواریم در این آزمون سربلند بیرون بیایند!

 

و خواهش می‌کنیم که پشت خون پدران بزرگوارشان نیز سنگر نگیرند! راستی عاقبت فرزند متخلف شهید بهشتی چه شد؟

 
 
عرفان
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۴:۳۳:۴۸
کاش قانون برای همه یکسان باشد و ملاک فقط قانون مصوب باشد نه توجیه ! (385497)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۳۸:۴۱
بله
کاش همه یکسان باشند.
بنده هم مخالف صدور رای بر علیه مدیر مسئول روزنامه ایران نیستم. اما نکته جالب این است که صدور رای بر علیه جبهه این طیف با وجود داشتن قدرت کماکان برای قوه قضاییه بسیار راحتتر از رای بر علیه جبهه فتنه است.
البته قوه قضاییه حق دارد از جار و جنجال، هوچیگری و شانتاژ رسانه ای وحشتناک و محیرالعقول جبهه فتنه ترس داشته باشد زیرا هنوز هم که هنوز است فشار سیاسی قدرتهای بزرگ دنیا و نیز کل سیستم قدرتمند رسانه ای دنیا (غیر از صدا و سیمای بیچاره) در اختیار آنهاست. (385548)
 
مسعود
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۱۷:۱۹:۴۱
بعد از مدتهای مدید تهمت زنی و انگ زنی و افترا زنی روزنامه ها و سایتهای به اصطلاح اصولگرا و بعضا افراطی طرفدار دولت حالا قوه قضاییه یک نفر از این روزنامه نگاران متخلف که به مراتب بدتر از تخلفات روزنامه نگاران اصلاح طلب است را محکوم کرده است.. ببینید دارند زمین و زمان را به هم می دوزند تا بر علیه قوه قضاییه فضاسازی و موج آفرینی کنند..
یک بار قوه قضاییه خواست اندکی به انصاف و عدالت قضایی نزدیک شود اگر اصولگرایان تندروی حامی دولت گذاشتند! (386735)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۶:۰۸:۳۷
ایشان که نگفته اند حکم قانون را اجرا نمی کنم. ایشان که نگفته بریزید خیابان سطل آشغال آتش بزنید... به حکم انتقاد کرده اند.

چی را با چی مقایسه می کنید؟! (385571)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۳:۰۳:۱۸
آخه واسه يه روزنامه بي طرفدار کي ميريزه خيابون.
اما در مورد مقايسه حق با توئه. دکتر کوشکي که من به سوادشون شک ندارم گاهي حرفاي جالبي ميزنن. آخه چي جوري موسوي رو با اين آدم مقايسه ميکني؟ اين آقا مطمئنا با خوندن اين مقاله خيلي هم خوشحال شده جون فهميده از نظر استاد کوشکي فرقي با موسوي نداره

اگر ميترسين با چاپ اين نظر پايه هاي جمهوري اسلامي بلرزه چاپش نکنين (386933)
 
محمد ولائي
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۶:۲۱:۵۵
اين بنده خدا كه كاري نكرده! فقط به حكم اعتراض كرده و گفته است كه تبعيض آميز و غيرقانوني است و آخر هم حكم را قبول كرده! يعني مي فرماييد بايد خفه خون بگيرد و حرفي هم نزند؟ با اين حساب كه نصف خبرها و تحليلهاي سايت الف و همين آقاي كوشكي هم تخريب است! چون انتقاد يا اعتراض به عملكرد قانوني و غيرقانوني دولت يا قوه قضائيه و... است! (385584)
 
سام موسوی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۴۱:۱۳
با سلام خدمت جناب کوشکی عزیز و دست اندرکاران سایت الف
جناب آقای کوشکی چرا اینقدر آشفته و تند قلم زدید!!؟؟
در کلیه مطالبی که در این چند روز بعد از اعلام حکم دادگاه از سوی مخالفین رای به رشته تحریر در آمده و یا اعلام شده بنده شخصا هیچ جا ندیدم که دوستان انقلاب به جر زنی دست زده باشند و بر عکس فرمایش شما تمامی مواردی که شخصا دیدم اتفاقا همگی بر تمکین از قانون و اطاعت از آن و پذیرفتن آن اسرار دارند . اما به آن ایراد میگیرند و این ایراد نه از جر زنی که از نقد دستگاهی است که تکیه زنندگان بر صندلی آن در صندلی قضاوت و داوری نشسته اند .
شاید بهتر باشد به جای اینگونه موضعگیری های تند این نقد را هم شنید . حتی اگر اشتباه باشد چرا که نقد است(با توجه به اینکه به رای ونظر دادگاه همگی احترام میگذارند )
جناب کوشکی عزیز برای بسیاری از نیروهای داخل نظام و پیروان خمینی کبیر این یک سوال جدیست که چگونه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی به دشمنان دین و انقلاب و مردم آنگونه به مصلحت و با ملایمت برخورد میکند ولی وقتی به نیروهای داخل نظام و سربازان آن پیر سفرکرده و رهبر فرزانه خود میرسند با شمشیر دو لبه قضاوتشان احکام سنگینی مثل مورد اخیر صادر میکنند .
چگونه است که آن شخص و خواهر و بقیه دوستان منافقشان اینگونه با نظام سر ستیزدارند و به مصلحت هیچ اتفاقی برایشان نمیافتند و فقط امید به محاکمه در آینده باید داشت ولی سربازان جبهه انقلاب را بلافاصله با شکایت همان اشخاص دادگاهی میکنیم و سریعا حکمشان را صادر.
بگذریم ... (385659)
 
سام موسوی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۴۶:۴۲
عجب است
در روایات ما آمده :
با دوستان مروت با دشمنان مدارا
و ما با دوستان خصومت با شمنان لطافت و محبت و نازی (385666)
 
داود
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۱:۱۸:۰۶
یه روایت هم ما بگیم
میگن شخصی در یکشب زمستانی وارد روستایی شد و از بخت بد سگان ولگرد دور او جمع شدند و او که ترسیده بود دولا شده خواست یک سنگ بردارده و انها رو فراری بده اما دید که سنگها به علت سردی هوا به زمین چسبیده انوقت این جمله حکیمانه رو گفت :این چه روستایه که سگها رو  ول کردند و سنگها رو بستند ، حالا نقل کار رفیقمون شده (386908)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۱۳:۰۸:۲۹
برادرم این مصرع نه از باب توصیه در محکمه‌ی عدل است که از باب اخلاق مسلمانی است. عدالت را معمولاً بر دوستان باید سخت‌تر گرفت و این هم سنت اولیا خدا و هم سنت خود اوست. (387117)
 
سيد ميثم موسوي
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۷:۲۰:۵۵
و حالا زمان رونمايي از چهره حقيقي مدعيان عدالت طلب و عدالت محور و...
و حالا زمان عيان شدن چهره كساني است كه ديگران را متهم به عدم پذيرش قانون مي كردند.
كلا نو اصولگراياني كه قدرت را در دست دارند همينطورند. رئيس جمهور مملكت صراحتا از متهم شدن معاون اولش ابراز نارضايتي مي كند و خدا مي داند پشت پرده چه كارها نمي كنند تا متهم در محضر دادگاه جمهوري اسلامي كه رئيس دستگاه قضايش منصوب رهبري است حاضر نشود.
حالا هم يكي از همينها در دادگاه همين نظام محكوم مي شود و اينها چنان بازي رسانه اي عجيب و غريبي راه مي اندازند كه ...
اينجاست كه بايد گفت: بابا عدالت محوران! بابا قانون مداران! بابا مدعيان مساوات افراد در برابر قانون و...! (385838)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۱:۵۳:۵۲
درد این دوستان دقیقا این است که چرا این مساوات وجود ندارد. فتنه چی هایی که مملکتی را به آشوب کشیدند راست راست می گردند اما قوه قضاییه ابتدا به ساکن به سراغ نیروهای انقلاب می رود. البته با وجود این، قانون و رای دادگاه را همه پذیرفته اند. کسی هم بیانیه ای نداده است که:
\"زیر بار این شعبده بازی نمیرویم!\"
شما هم خواهشا مغلطه نفرمایید و از آب گل آلود ماهی نگیرید. (385995)
 
تمکین
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۵:۱۰:۲۰
برادری که این متن را نوشته به موضع گیری آقای اشتهاردی بعد از حکم دادگاه توجه نکرده یا نخوانده است. ایشان بعد از اعلام حکم دادگاه حکم را پذیرفته اند ولی به روند اعلام حکم معترضند.
آیا این با متن فوق مغایرت ندارد؟ (386165)
 
mohsenR
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۹:۳۰:۰۱
1-رای قاضی یک دادگاه خاص را چگونه میتوان به پای کل دستگاه قضایی نوشت؟
2-آیا کسی که در دادگاهی محکوم شد و تازه حکم هم قطعی نشده حق ندارد صدای اعتراض خود را به دیگران برساند؟
3-به نظر شما اگر قاضی بر خلاف رای هیات منصفه که تماما ایشان را تبریه کرده اند حکم کند عجیب نیست؟در این صورت فلسفه وجود هیات منصفه چیست؟
4-چرا شما هنوز دادگاه آقایان موسوی و کروبی و خاتمی و...برگزار نشده ایشان را سران فتنه میخوانید؟این با کجای قانون مطابقت دارد؟ (386342)
 
observer 60
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۴:۴۱:۳۹
فقط می تونم بگم احسنت به دکتر محمدصادق کوشکی.

واقعاً حق مطلب رو ادا کردید. (385499)
 
صابر
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۷:۴۰:۱۹
اگر آقاي دكتر كوشكي سؤالات خود را كامل مطرح ميكردند من 2 تا احسنت ميگفتم
1- از محاكمه فائزه و مهدي هاشمي چه خبر
2- از محاكمه سران فرعي فتنه مثل موسوي و كروبي چه خبر
3- از محاكمه سران نيمه اصلي فتنه مثل خاتمي و م.خ چه خبر
4- از محاكمه سران اصلي فتنه جناب ... چه خبر (385625)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۴:۴۶:۱۶
تخلف فرزند شهيد بهشتي در كدام دادگاه اثبات شده است؟ (385502)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۴۷:۲۱
در دادگاه هم که اثبات شود به گوش جنابعالی نمیرسد اگر هم برسد باورپذیر نخواهد بود.
آقای بهشتی کجا، کاوه اشتهاردی کجا؟
آخر پسر شهید بهشتی که مثل کاوه اشتهاردی نیست. چون مظلومیت پسر شهید بهشتی را کل ابر رسانه های دنیا بهمراه نوچه های داخلیشان فریاد می زنند اما اشتهاردی بیچاره صدایش تنها از چند تا جوجه رسانه داخلی شنیده می شود که آنهم مهم نیست. (385552)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۴:۴۷:۳۴
این قوه قضاییه نشانداده که نسبت به فتنه گران رئوف و نسبت به انقلابیون ودینداران بسیار سخت گیر است (385503)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۶:۰۰:۱۱
باید به قوه قضاییه حق داد. شما فکر کرده اید قوه قضاییه تا چه حد می تواند تحمل فشار رسانه ای داشته باشد. داد و فریاد این چندتا جوجه رسانه داخلی انقلابی که صداشون حتی به خیلی جاها تو مملکت خودمون هم نمیرسه را با شانتاژ وسیع غولهای رسانه ای دنیا مقایسه نکن. اونها که داد و فریاد رو شروع کنن ایادی داخلشون هم فعال میشن حالا حساب کن این وسط سیستم قضایی بیچاره چه میکشه. جناب ناشناس این میراث امام علی (ع) برای بچه شیعه هاست. تو باید یاد بگیری با وجود داشتن قدرت هم مظلوم باشی.
خدایا فرج مولایمان را برسان. (385567)
 
....
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۴:۴۸:۳۱
اگر سخنان اشتهاردی را خوانده بودید اینگونه قضاوت نمی کردید اولا او اعلام کرده که این حکم را پذیرفته و نیازی به دادگاه تجدید نظر نمی بیند ثانیا اعتراض او به این مساله است که چرا با وجود رای 14 نفر هیات منصفه به تبرئه ی او باز هم دادگاه او را محکوم کرد و اعتراضاتی از این قبیل


به نظر می رسد این نوشته نیز جنبه ی سیاسی دارد و نقدی دلسوزانه نیست (385504)
 
ahmad hamouni
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۲۷:۲۶
سلام

پاسخ آقای اشتهاردی تنها می تواند تقاضای تجدید نظر باشد.

بقیه حرفها بهانه گیری است (385536)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۳۴:۴۵
سخن شما قابل درک است اما لااقل این را بفهمید که دل امثال آقای .... از چه می سوزد. ازاینکه جبهه فتنه در این مملکت هیچ چیز ندارد، مردم او را سوسک کرده اند اما بازهم رسیدگی به پرونده اصحاب آن برای قوه قضاییه ما سخت تر از طیف مثلا صاحب قدرت است.چون صاحبان قدرت ما تنها صاحب چندتا رسانه کوچولوی داخلیند، اما اصحاب فتنه ....
حساب کن در این شرایط قدرت سکینه محمدی هم از کاوه اشتهاردی بیشتر است! شنیده ام می خواهند برایش مصاحبه مطبوعاتی ترتیب دهند! تیم فتنه که دیگر جای خود دارند. جرات داری به ایشان......
بگذریم.
اللهم انا نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و کثرة عدونا و قلة عددنا و شدة الفتن بنا
خدایا به تو شکایت می برم
خدایا فرج مولا و آقایمان امام عصر را برسان و پرچم این انقلاب را بدست مولایمان خامنه ای بدست ایشان بسپار. (385657)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۲۱:۵۸:۵۶
اگه این حکم لغو نشد. (386398)
 
ایمان
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۹:۱۱:۰۸
به نام خدا
سلام... طبق گفته آقای اژه ای رأی این هیئت مشورتی است یعنی در حد پیشنهاد به قاضی پرونده است ، که قاضی می تواند رأی این هیئت را قبول یا تصحیح نماید.
باتشکر (386992)
 
تيمور
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۴:۵۸:۱۳
سلام
نويسنده ي محترم جناب آقاي كوشكي ضمن عرض ارادت توجه آنجناب را به نكاتي به شرح ذيل معطوف مي نمايم:
1 - شمشير شمشير است و هر دو از آهن و برنده ويا آغشته به زهر هستند اما آيا شما بين شمشير حق و شمشير باطل وگردش آن درميدان جنگ تفاوتي قائل هستيد يا خير؟
2 - آيا قبول داريد كه حضرت امام راحل (ره) نقل به مضمون ‘فرموده اند : هرجا مردم ديدند مسئولان از راه اصلي منحرف شده اند خودشان وارد ميدان شوند. (؟)
3 - آياقوه قضائيه را از هر خطايي مصون مي دانيد؟
4 - اگر قوه قضائيه تا كنون به پرونده ي سران فتنه رسيدگي مي كرد و آنها را محاكمه مي كرد كار به اينجا مي رسيد كه با شكايت يك متهم فراري كه انبوهي از اتهامات وجرمها ها را مرتكب شده و با فتنه انگيزي باعث ريختن خون فرزندان اين آب وخاك شده!! حالا يك نيروي مدافع انقلاب وسرباز نظام را به محاكمه بكشد؟
5 - بصيرت در اينجا نيز مصداق پيدا مي كند كه دادستان محترم وقوه قضائيه نيز نبايد كور كورانه عمل كنند.
6 - فلسفه هيئت منصفه را مي دانيدچيست؟ از نامش هويداست\" گروهي كه بايد به انصاف راي دهند\". ولي آيا ناديده گرفتن راي هيئت منصفه ‘ انصاف وعدل است؟؟
7 - همه خوب مي دانيم كه منظور امام راحل (ره) از اينكه فرمودند: نمگذاريد انقلاب به دست نا اهلان ونامحرمان بيافتد يعني چه ؟
8 - با تكيه به نظر جنابعالي بايد شهيد مظلوم بهشتي نيز در مفابل اراجيف منافقين به محاكمه كشيده مي شد. اما همه مي دانيم كه در آن زمان اين اتفاق نيافتاد ونظام در مسير خود حركت كرد. اما آيا قوه قضائيه ودادستاني كه اينگونه رفتارها ازايشان مشاهده مي شود را مي توان گفت در خط انقلاتب ونظام حركت مي كند؟
9 - البته نبايدمتعجب شويم اگردر آينده اي نزديك نيزبه شكايت واراجيف آمريكا واسرائيل عليه انقلابيون نظام اسلامي در همين قوه رسيدگي شود وشعار دهندگان مرگ برآمريكا ومرگ براسرائيل در اين كشور محاكمه گردند. تعجب نخواهيم كرد.
10 - آيا فراموش كرده ايم شعارها وخواسته ي مردم در روز نهم ديماه 88 را؟؟
اين قوه قضائيه چكار كرده از آنموقع تاكنون؟
11- بخدا قسم بنده قصد دفاع از هيچ جناحي را ندارم بلكه انتقادهاي اساسي به دولت و قوه مقننه نيزدارم . اين را گفتم كه نگوييدكه قصدم طرفداريست.
12 - آري برادرم ‘ دل همه از دست قوه قضائيه خون است بخصوص بدليل بروز چنين رفتارهايي.
13 - دراين شرايط است كه نفوذ قدرتمندان در اين قوه وپايمال شدن حق مردم توسط قوه قضائيه به روشني روز وبه خوردن يك ليوان آب برملا ميشود.
14 - با اين شرايط چه كسي ميتواندادعا كند قوه قضائيه ‘ عدليه است؟
البته همين آقاي محكوم شده (مدير مسئول روزنامه ايران ) گفتند وتبيين كردند كه قوه قضائيه چگونه استقلال خود را حفظ مي كند.!!!
15 - سايت الف لطفا اگر حرف هاي بنده جرم نيست ‘ انعكاس دهيد.
والسلام (385508)
 
ahmad hamouni
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۳۳:۵۴
سلام
برادر عزیزم

محدوده نهی از منکر را رهبری معزز انقلاب تعریف نموده اند و همه شرعا مقید به این محدوده هستیم.

میزان حب و بغض باید بر اساس معیار باشد.

رفتار قانونی با قاتل، جانی، دزد، راهزن، مفتری، کذاب در قانون مشخص شده است.
اگر قنبر یک شلاق اضافه به کسی که حد (یادمان باشد حد بر چه جرایمی جاری می شود) بر او اجرا شده بزند آن شلاق را بر او بر می گردانند.

قوه قضائیه تنها قوه کشور است که رییس آن مستقیما با حکم ولی امر مسلمین تعیین می شود.

تحلیل با خود شما (385541)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۳:۳۷:۱۷
کاش این عمار رهبری را هم مثل محدوده امر به معروف و نهی از منکر محترم می داشتید؟؟ می شود بگویید چگونه بدون افشاء گری فتنه گران عمار هم بود؟؟ (386079)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۰:۲۲:۴۸
اول اینکه رهبری هم نگفتند از نهادهای انتصابی توسط ایشان انتقادی صورت نگیرد

دوم اینکه قضات مستقل هستند و رئیس قوه قضاییه نمی تواند در کار آنها دخالت کند پس تمام انتقاد ها از این قوه متوجه شخص ایشان نیست

و اما سوم اینکه مشکل کجاست؟
پارسال دکتر عباسی بعد از بازداشت به خاطر یک سخنرانی مطلب گفتند آقای ... مهرهای خود را به ظرافت در قوه قضا چیده است!
باید واقعیت را قبول کرد که الان مدیران میانی قوه قضا اینطورند نمی شود اینها را یک شبه حذف کرد چون کارهای جاری معطل می ماند همین حالا هم حجم پرونده های قضایی بیشتر از ظرفیت فعلی است
البته به نظر من در سطوح ارشد آیت ا... لاریجانی می توانست جز جابه جا کردن چند نفر با هم کار بهتری صورت دهد و شاید آنجا هم دستش بسته بود
در کل امیدواریم با تربیت نیروهای مومن و متعد و همچنین به کار گیری آنها در قوه قضا به سمت کمال حرکت کنیم (386900)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۷:۱۰:۳۵
آری، اعتراض ایشان به منزله نپذیرفتن رای نیست. آخر قوه قضاییه خودمان است و رایش به روی چشممان. مال جمهوری اسلامی خودمان است. تازیانه هایش هم تنها تن هامان را می نوازد.
کاش صدها ضربه از این تازیانه ها را نثار ما میکردند اما تضمین می دادند الفساد و این خط منحرف کننده و این حجاب نورانی که همچون بلایی بر سر جوانان بیچاره ما نازل شده را ریشه کن گردانند. (385591)
 
احمد
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۲۰:۲۰:۳۴
آقا تیمور یک نکته دیگه هم اینکه جناب آقای کوشکی فرمودند:
6. در نهایت که این باعث افتخار نظام است که در مملکت اسلامی، فردی که با اتهامات مالی و سیاسی فراوان از چنگ عدالت گریخته است، و حتی جرئت دفاع از خود را نیز ندارد، باز هم برای احقاق حقش به دامن همین عدالتخانه بر می گردد. چرا این نقطه مثبت انقلاب را تبدیل به نقطه سیاه می کنید؟
آقای کوشکی شما می گویید که مهدی هاشمی جرئت دفاع از خود ندارد؟؟؟ میدانید این جمله چه معنای سنگینی دارد؟؟؟ یعنی این نظام چقدر ..... هست که مهدی هاشمی جرئت دفاع ندارد... (385709)
 
عبدالله
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۰۱:۲۹
اگر نوشتن در باره نقش مهدی هاشمی رفسنجانی درفتنه 88 محکومیت دارد ، این دادگاه خیلی از مرحله پرت است که بانیان فتنه88 باید در امنیت کامل باشند.
اگر هم برخورد با امثال مهدی و فائزه و فاطمه هاشمی که از گردانندگان فتنه بودند به مصلحت نیست . مقداری از این مصلحت اندیشی هم نصیب آقای اشتهادی مدیر مسئول روزنامه ایران می شد.
این روالی که دادگاه پیش گرفته هیج بعید نیست روزی را که حماسه آفرینان 9 دی را به جرم توهین به فتنه گران عاشورای 88 محاکمه کنند. (385510)
 
ahmad hamouni
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۳۵:۳۵
سلام

حکم چیست؟

فردی به چشم خود دیده که برادرش به دست زید نامی به قتل رسیده است. ولی شاهدی ندارد.

زید را به قتل می رساند.

وظیفه حاکم شرع چیست؟ (385543)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۰۳:۱۱
تا آنجایی که ما اطلاع داریم امام رضا(ع) فرمود: پیشوای شما مردم آن کس است که هدایت شده و راهبر است قرآن را می شناسد و برپا می داردو من می گویم: آیا در کشور ما قانون قرآن پایین تر از قوانین عادی است ؟ (385511)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۰۸:۳۶
من می گویم حسین شریعتمداری آقای پناهیان طلبه سیرجانی وطرفداران انقلاب اسلامی را همگی شلاق بزنید راستی چرا طرفداران انقلاب هرکس حرف زیادی زد بیندازید زندان مثلا عادل فردوسی پور در زندان برنامه نود را اجرا کند تا اینقدر به انتقال تیمها گیر ندهد (385515)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۱۰:۱۰
باید قانون قرآن بالاتر از قوانین عادی باشدمسئول اجرای آن هم ولایت فقیه و نمایندگان ایشان هستند (385518)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۱۰:۲۶
چطور مهدی هاشمی از انگلیس توانسته یک نفر را در ایران محکوم کند ؟ این مهدی هاشمی از عوامل اصلی فتنه نیست ؟ (385519)
 
ra_w
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۱:۱۵:۰۵
یکی به من بگه چجوری 14 نفر از14 نفر اعضای هیئت منصفه او را تبرئه کردند ولی قاضی او را محکوم کرده .خوب اون 14 نفر اونجا چی کار میکردند یا برای چی حقوق می گیرند ؟ 1 نفر که کافیه 1=14   (386906)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۱۱:۰۰
آیا باید عمارها را در زندان ببینیم؟ (385520)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۴۱:۲۰
بله باید ببینیم. این میراث علیست برای شیعه.
علی خود نیز حاکم بود ولی مظلوم.
به امید روزی که شیعه حاکم مقتدر باشد و نه مظلوم.
اللهم عجل لولیک الفرج (385660)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۱۱:۰۱
تفاوت حکومت علوی با اموی در برخورد با شاکیان و متهمان نه با حرف و حدیث و تحلیل یک جانبه (385521)
 
شاهد
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۱۲:۱۸
جناب آقاي كوشكي احسنت احسنت احسنت بر شما.
احسنت كه حرف دل خون من را زدي.
كه مطالبه خيل وسيعي از مردم را بازگو نمودي
كه لزوم احترام به قانون را ياد آور گرديدي
كه بر اجتناب از انا الحق گفتن صاحبان قدرت تاكيد كردي.
كه وجود 3 قوه مستقل را در اين كشور متذكر شدي
خيلي خيلي ممنون.
خدا يارت باشد. (385523)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۱۸:۱۱
جناب نویسنده محترم سلام
در مورد نوشته شما فارغ از درستی یا نادرستی جان کلام مطلبی را به استحضار میرسانم . فتوای صادر شده از سوی جنابعالی به این شکل که تخلف از قوانین جمهوری اسلامی حرام است به نظرم درست نیست . به چند دلیل :
1- جنابعالی مجتهد نیستید که فتوا میدهید .
2- ممکن است در مواردی قوانین کشور ما با کشور دیگری در تعارض باشد مطابق قانون دیگری عمل کردن در جای دیگری از دنیا مشابه انجام فعل حرام میشود ؟
3-قوانین به مرور زمان طبق نیازهای جامعه تغییر میکند شما چطور این را تعبیر میکنید .
خلاصه اینکه نویسنده ارجمند ، حرمت کلمات را بدان و بدان که باید هر لغتی را کجا استفاده کنی خرج کردن بیهوده شاید الان برایت امتیاز بیاورد فردا ممکن است دامنت را بگیرد درست عین مدیر مسئول ایران (385528)
 
ابن سینا
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۲۱:۱۹:۰۴
جمله ذکر شده را آقای کوشکی از امام(ره) نقل قول کرده اند.
در درجه اجتهاد امام که شک ندارید؟! (385731)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۱۸:۵۰
قوه قضاييه بايد هرچه سريعتر با اعلام حكم برائت و عزل قاضي برونده دامن خود را از اتهام همكاري با فتنه گران باك نمايد (385529)
 
سید
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۱۹:۵۳
یا قهار
کلمه حق یراد به الباطل
تمام حرف ما همین است که اجرای عدالت و قانون چرا تنها یک سویه است . کسانی که جنایات بسیاری را در طول 8 ماه جنگ تحلیلی انجام دادند یا اصولا بازداشت نشدند یا بلافاصله پس از بازداشت آزاد شدند و یا در صورت محکومیت با هزار و یک جور واسطه گری آزاد شدند و باز هم به فتنه گری مشغولند ( از اسم آوردن شرمنده چون فردا بنده رو هم به همین دلیل اعدام می کنید ) . در این سو هیچ فردی از کسانی که وارد میدان آگاه سازی و بصیرت افزایی شدند از تیغ برنده و نابینای عدالت قوه قضاییه در امان نماند .
رییس قوه مجریه کشور با 40 و اندی میلیون رای زنا زاده خوانده شد هیچ کس آخ هم نگفت . حساسیت و یابو و دفتر رییس جمهور و غیره کجا بود .نور دیده رسول ص مورد اهانت قرار گرفت چه کسی مورد مواخذه واقع شد . بعضی حتی موضع گیری هم نکردند دریغ از محکوم کردن .
تحمل ها از اینکه یک فرد و خاندان متهم به موارد ذکر شده خود شما نه من (که قابل پیگیری توسط مراجع قضایی است و ان شا اله شما هم افتخار محکوم شدن در این رابطه را پیدا کنید ) فراری باشد و همه را پای میز محاکمه بکشاند و همه به دلیل حفظ مصلحت دست بسته بنشینند نه بلکه دستشان به دور حلقوم کسانی باشد که عدالت را طلب می کنند تا کی دوام خواهد داشت .
ما از انانی هستیم که حتی اگر علی دست و گردنمان را قطع نماید به آن افتخار می کنیم پس در این موضوع نیاز به هشدار و بیدار باش کسانی که خود از مردودین وقایع اخیر بودند و فرمایشات ولی فقیه را تنها در مواقعی که با میل و اهدافشان سازگار است اطاعت می کنند نداریم .
ما نه تنها پشت خون شهدا نمی رویم بلکه با خون خود فتنه گران را رسوا نموده و خواهیم کرد .
همانطور که آقای اشتهاردی از ان استقبال کرد و با طیب خاطر پذیرای شلاق و حبس گردید . (385530)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۵۲:۲۹
به خدا قسم اگر اینکار موجب آگاهی جوانان منحرف شده بوسیله این جرثومه های فساد و این فتنه چی های نامبارک و این هوسرانان از خدا بی خبر گردد ما نیز آماده تازیانه و حبسیم. (385670)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۲۳:۵۲
چرا مجبور به افشاگری شدم
این خبر خود شما از اقای زاکانی نقض غرض نیست (385532)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۲۷:۵۹
آیا مسئولین بخصوص قوه قضاییه نباید برای خنثی کردن توطئه باندهای قدرت و ثروت برای زهر چشم گرفتن از نیروهای انقلابی اقدامی انجام دهند؟ طلبه سیرجانی را که یادتان هست (385537)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۲۸:۵۰
یک جوان انقلاب چگونه اعتراض کند وقتی بزرگان را شلاق می زنند! (385538)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۳۰:۴۰
اقايان لاريجاني بايد ثابت كنند كه ولايت پذيرند . لطفا عاليجنابان خواستار براندازي و فتنه را مجازات كنيد سپس بسيجي متدين و غير متدين را از هم تشخيص دهيد با تشكر (385539)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۳۶:۰۴
اتفاقا دوستان روزنامه ایران هم همین را می گوید .. جناب دکتر .. مهدی هاشمی اگر با من و شما در برابر قانون برابر بود الان خارج نبود .. الان حداقل پشت میله های زندان بود .. مسئله این است که چرا قانون برای روزنامه ایران آری برای مهدی هاشمی رفسنجانی نه ؟!
اتفاقا یزید هم با حربه قانون و با حکم قاضی امام حسین را حکم قتل داد (385544)
 
فاطمه اشجعی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۳۷:۵۱
آقای کوشکی محترم
خودتون رو زدید به خواب قربان؟
هیجان شدیدتون برای متنبه کردن دولت باعث شده که اصل قضیه‌رو نادیده بگیرید و با کلمات بازی کنید؟
مهدی هاشمی به اعتراف سخنگوی قوه‌ی قضائیه، اگه وارد ایران بشه، بلافاصله بازداشت می‌شه. یادتون رفته خط دادنهای آقای محسنی اژه‌ای به همین آقازاده‌رو که مبادا پاشو بذاره اینور مرز؟

معنی قانون و عمل به قانون رو هم خوب فهمیدیم

باید بگم قوه‌ی قضائیه، ما رو به بازی گرفته
یه روز دادستانش میاد تو نماز جمعه می‌گه خاتمی اول باید جواب خیانت‌هاش رو بده بعد از شرط و شروطش حرف بزنه، بعد از اونور به مهدی هاشمی نمی‌گن که تو اول باید بیای جواب خیانتی رو که سال قبل، به این مردم کردی رو بدی، جواب پرونده‌ی استات اویل رو بدی، بعد بیای شکایت کنی درباره‌ی آدمایی که درباره‌ی جرمهای جنابعالی حرف می‌زنن

شما از کدوم قانون حرف می‌زنی آقای کوشکی؟
از همون قانونی که اجازه میده یه متهم به اسم مهدی هاشمی، در دانشگاه آزاد پست جدید بگیره و توی لندن راست راست بگرده و حالشو ببره؟
آیا حرف زدن درباره‌ی یه مجرم، جرمه؟
آیا قوه‌ی قضائیه می‌تونه بگه هنوز چیزی ثابت نشده؟
نه نمی‌تونه بگه
چون اگه می‌خواست چیزی ثابت بشه تا حالا از طریق پلیس بین الملل، گوش مهدی هاشمی رو گرفته بودند و آورده بودنش توی دادگاه البته شانس بیاریم و اونموقع پرونده‌اش گم نشه (385547)
 
آقا مهدی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۴۴:۲۶
سلام دکتر جان
یه تفاوت دیگر هم هست و آن اینکه خیلی های دیگر م-ه-ر و ف-ه-ر و م-م و م-ک و.... دیگر حتی نگاه چپ هم نمیشه بهشان انداخت . از این حروف اختصاریا زیاده آقای دکتر. مثلا همین مسئول دفتر جناب رییس جمهور. اگر حرفاش مشکل داره که مدعی العموم بسم الله و اگر نه که بذارید اینقدر ببافه که ....
مشکل چسبیدگی به قدرته (385551)
 
سید
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۴۷:۴۰
مهدي فضائلي عضو هيأت منصفه مطبوعات به دليل بي‌اعتنايي قاضي به راي هيأت منصفه و تا تعيين تكليف جايگاه اين هيأت از عضويت هيأت منصفه استعفا داد. (385553)
 
حسن رئیسی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۴۸:۳۸
انصافا حرف درستی است .من مانده ام این آقایان با چه جرئتی به خود حق می دهند که دربرابر تخلف روزنامه ایران از بی عدالتی دفاع کنند.این چه مملکتی است که حاضر نیست قانون اجرا شود.چرا در برابر رای دادگاه جو سازی می کنند.اینها همانها نیستند که موسوی را به بی قانونی متهم می کردند (385554)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۲:۰۰:۱۷
هیچ کس منکر اجرای قانون نیست.
لطفا مغلطه نفرمایید. (385998)
 
عبدالرضا
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۲:۵۱:۱۲
راستش ما نفهميديم براي كسااني كه تو روزنامه هاشون به امام حسين (ع) خدا و پيامبر و امام خميني(ره) و ساير مراجع تقليد و ... اهانت كرده بودند فقط تذكر و توبيخ معمولي شدند اما اين بنده خدا آقاي اشتهاردي به چه كسي اهانت يا افترا گفته كه در همين دادگاه جمهوري اسلامي بايد شلاق بخورد و زندان هم برود.
شايد شأن آقا مهدي و خاندان هاشمي از امام حسين (ع) بالاتر است ؟؟ (386864)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۴۸:۵۸
گویاقانون بایدطوری نوشته شودکه حامیان آقای احمدینژادراخوش آیدوهرکارخودسرانه که انجام دادندازحادثه کوی دانشگاه وکهریزک تانشریه همت تاحمله به جماران تااهانت در مناظره هاو....روزنامه های ایران و....که ازبودجه بیت المال میگیرندودرانتخابات به نفع کاندیدخودوالان هم فقط باجنجال دنبال تبرئه خودند/گوئیاباورنمیدارندروزداوری (385555)
 
فاطمه اشجعی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۶:۳۴:۵۳
اعتراض ما چه ربطی به احمدی نژاد داره؟
چرا بی ربط حرف می‌زنی؟
مگه سخنگوی قوه‌ی قضائيه خودش نگفت مهدی بیاد اینور، بازداشت می‌شه؟
این یعنی اینکه متهمه
خب حالا اگه قراره مدیر مسئول روزنامه‌ی ایران به جرم حرف زدن از این اتهامات، مجازات بشه، یعنی اینکه قوه‌ی قضائیه لاف زده که مهدی مورد داره.
اینا گفتن حالا ما برای بستن دهن مردم یه چیزی از قول سخنگوی خودمون گفتیم، دیگه قرار نشد که روزنامه هم بیاد حرفای ما رو تکرار کنه و بازش کنه که
ما می‌گیم که فقط بعنوان مرد قانون، یه چیزی گفته باشیم اما اگه قرار باشه روزنامه‌ها هم پیگیری کنن اونوقت راستی راستی مجبور می‌شیم وارد عمل بشیم و اونوقت این وسط، واسه مهدی جون خیلی بد میشه. هر چی باشه ایشون آقازاده هستند. اونم از نوع گردن کلفتش!

جای علی مطهری خالیه که بیاد بگه توی مناظره‌ها به این خانواده ظلم شده
آخی بمیرم الهی واسه خاندان هاشمی
چقدر مظلومن!!!
مدام تو دادگاه‌های مختلف اینا رو محکوم می‌کنن
یکیشون رفت انقلاب، ساندویچ بخوره، چند ماه بردنش انفرادی
اون یکی رفت لندن که دکتراشو بگیره و کار کشته تر بشه، با پلیس بین الملل دستگیرش کردن و اونم داره آب خنک می‌خوره
از اینا مظلوم تر من ندیدم تا حالا
شما دیدی؟ (385595)
 
صابر
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۷:۵۶:۳۰
خواهرم واقعا از ده تا مرد مردتر حرف زدي
منهم از خاندان هاشمي مظلوم تر نديدم البته گفته شما را اصلاح كنم فائزه خانم يكروز بيشر در بازداشت نبود كه تمام مسئولين بسيج شدند و آزادش كردند (385631)
 
ه. الف
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۵:۳۹:۳۰
فرت و فرت مظلوميت از اين خانواده مي باره. (386968)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۱:۳۶:۳۹
ها همون آخریه فکر کنم مهمتر از بقیه بود.. اهانت در مناظره ها مساله این است . (386915)
 
هموطن
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۵:۵۵:۲۰
واقعا متاسفم برای شمابا این نوشته ی سیاسی خود.مدارک خود را برای اینکه کاوه اشتهاردی سروصدا به پاکرده که حکم نامربوط است کجاست؟ وای به حال قوه قضائیه ای که آدم فتنه گری مثل مهدی هاشمی اینگونه در این دستگاه هنوز هم قدرت و دست دارد. این موضوع کاملا مشخص کرده است که حتی با تبرئه شدن کاوه اشتهاردی چرا بازهم بایدحکم اجرا شود؟ چون مهدی هاشمی می خواهد.
وای برشما (385563)
 
رستم شجاعی مقدم
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۶:۰۱:۵۸
کسانی که برای جناح حاکم قلم میزنند ابتدا باید وزن خود را در اندرون آن جناح بسنجند و بدانند در صورت نداشتن وزن کافی خود اولین قربانی جناح متبوع خواهند بود و از آنها برای مانور عدالت استفاده خواهد شد.
برای چنین جوانانی متاسفیم! (385568)
 
منصوره مرگان ازغدی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۱۳:۱۶
ولی ما به چنین جوانانی افتخار می کنیم.
اینها حتما باز کنندگان راه حق و رسوا کنندگان چهره ی باطل هستند (385645)
 
منصوره مرگان ازغدی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۲۲:۵۴
این را هم اضافه کنم که کسی کمر به تخریب تمام قوه قضائیه نبسته است. بلکه قاضی را که این حکم را به طور کاملا شخصی و بر خلاف رای هیات منصفه داده است، باید بازخواست کرد که به کدامین حق؟
باید با مطالبه سعی کنیم این لایه های مرموز و مشکوک را از تک تک نهادها پاکسازی کنیم. (385652)
 
منصوره مرگان ازغدی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۲۸:۵۵
یه مطلب دیگه که اقای کوشکی فرموده اند که پشت سر پدران شهیدشان سنگر نگیرند،
موضوع سنگر گرفتن نیست! فرزندان شهدا برای ما از جانمان عزیزتزند،
همونطوری که دیدید مراعات فرزند شهید بهشتی هم به خاطر فرزند بهشتی شدنش رو کردند! وگرنه جرمهاش کم نبود.

سوال من اینه که چرا ابطحی شلاق نخورد؟ سعید شریعتی نخورد؟ فرزند بهشتی نخورد؟ تاج زاده شلاق نخورد؟ کروبی و موسوی نمیخورند؟
حالا کروبی و موسوی به خاطر سران فتنه بودن مصلحت نبود!!!! که سران فتنه عزیزند!!
بقیه چطور؟
اشتهاردی چه کرده است که باید شلاق بخورد؟ که فائزه نکزد! مهدی هاشمی نکرد!
خیلی سوال هست!
گفتند قانون برای همه یکسان، نگفتن برای فتنه گر و ضد انقلاب ومدارا کنه که براش بگن به به! چه چه!
والله کف هم نمی زنند برامون! این خود شیرینی ها رو برای فتنه گران می کنیم! (385654)
 
غضنفري منش
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۶:۳۷:۳۵
خواهرم همه كساني كه اسم بردي حاشيه امن دارند .
خدا وكيلي خوب نيست كه آقايان از ما بهترون شلاق بخورند شما اگر چشم بصيرت داشتي ميديدي كه چقدر سيمايشان از اشتهاردي جذاب تر است
چقدر خونش رنگين تر است
چقدر باباهاشون از باباي اشتهاردي مهمترند
چه كساني چارچشمي مواظبن كه خداي ناكرده از گل بالتر بهشون نگاه نكنند
آقاي اشتهاردي هم يك بنده خداي بي كس مثل من و شماست و غير ازخدا كسي رو نداره (386223)
 
ه. الف
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۵:۵۳:۴۷
فكر كنم ديگه به همه ثابت شده باشه كه فرزند شهيد بودن مقام كسي رو بالا نمي بره. در مورد آقاي اشتهادري هم بحث فرزند شهيد بودن ايشان مطرح نيست بلكه بحث خود طرف و كارهاي مثبتي كه انجام دادند و بي انصافي هاي كه در موردشون انجام شده مطرح است . ايشان فقط به خاطر چاپ نامه 220 اتحاديه چنين مجازاتي ميشوند؟!

فرزندان شهيد هم كه الان هم تو مجلس داريم كه از اسم پدرشون مثل نردبان استفاده كردند و رفتند بالا. و مدام با اظهار نظرهاي خنده دارشون موجب خوشنودي دشمنان اين كشور ميشن و يك ذره بصيرت و فهم سياسي ندارن.
همين جا بايد از اقاي توكلي بخواهيم اين قوانيني كه در مورد استخدام ها و غيره براي فرزندان شهدا امتياز قائل ميشند حذف شود. بايد ملاك برتري تقوي و علم خود اون طرف باشه نه اينكه فرزند شهيد بودن طرف. (386969)
 
رضا
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۶:۱۰:۰۴
به نام خدا
با سلام واحترام
مسئله محکومیت روزنامه ایران دل هر آزاده ای را می رنجاند.هیچ وقت ودر هیچ دولتی ما ندیدیم که اصولگرایان مدافع ارزش های نظام اینگونه ناعادلانه محکوم شوند.آیا آن موقع که اقای توکلی بدترین حرف ها را به آقای هاشمی وتیم ایشان واقتصاد ایشان می زد آیا قوه قظائیه خواب بود چرا عدالت نسبت به توکلی اجرا نشد؟بحث عقلانی این است که چرا هئت منصفه مطبوعات تشکیل شده است آیا برای فریب مردم است ؟چطور می خواهید مردم ومخالفان نظام باور کنند که مثلا فلان روزنامه با حکم هیئت منصفه مطبوعات ممنوع می شود؟اگر این نهاد هیچ نقشی ندارد پس برای چه درست شده است؟هرچه سریعتر می بایست مجلس تکلیف این نهاد را مشخص کند وگرنه تشریفات وتعارفی بیش نیست؟ما خودمان فائزه هاشمی ومهدی هاشمی را در خیابان دیدیم وبرای مدتی هم همین خانم در بلوایی که وی ودوستانش ساخته بودند دستگیر شد؟چرا مدیر مسئول روزنامه ایران در آن روز دستگیر نشد؟مجرم بودن مهدی هاشمی واخلالگر بودن خانم فائزه هاشمی در ایام انتخابات توسط سخنگوی قوه قظائیه تایید شده است.مسئله مهم تر این است ایا اگر به جای نهدی هاشمی ،یک بچه کشاورز یا بازرای ویا یک فرد عادی دیگر تحت پیگرد قوه قظائیه بود،آیا با پلیس اینترپل وسایر ابزارهای دیگر دستگیر نشده بود؟چه فرقی بین مهدی هاشمی وبقیه می باشد؟چرا یک نفر که کوچکترین دزدی را کرده بود قوه قظائیه در مشهد دستانش را قطع کرد چرا شهرام جزایری دستش قطع نشد؟مگر یادمان رفته که شهرام جزایری یک دزد دانه درشت بود چرا دستش را قطع نکردید؟پس دزدی وعدالت یعنی چه ؟آیا خودخواهی فرزندان هاشمی وموسوی وکروبی باعث کشته شدن بیش از هفتاد نفر وهتک حرمت نظام نشد؟چرا قوه قظائیه اینها را در اولویت قرار نمی دهد ؟آیا مهدی هشمی مصلحت نظام است؟ایا ارزش های انسانی مفاهیمی خوشبخت ولی درعین حال بدبخت نیستند؟ با درود (385573)
 
خط انقلاب
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۶:۲۹:۵۶
با سلام به دکتر کوشکی که من از نزدیک ایشان را می شناسم و اردات دارم و قبولش دارم.
این قوه قضائیه مهدی هاشمی را هم محاکمه کند. مگر دادستان تهران ایشان را به دادگاه فرا نخوانده است؟!
آیا نیامدن به دادگاه خود جرمی دیگر نیست؟
چرا رئیس مجمع تشخیص که پدر ایشان است به پسرش نمی گوید تن به قانون بدهد؟!
اصلا هیئت منصفه برای چیست؟ چرا آن را منحل نمی کنند؟
کاملا مشخص است که قوه ی قضائیه عدالت را رعایت نمی کند و به خاطر مقام پدر، فرزند را محاکمه نمی کند.
آیا انتقاد از قوه ی قضائیه جرم است، گناه است؟
انتقاد از قاضی هم مشکلی ندارد. انتقاد از نماینده 24 میلیون نفر هم مشکلی ندارد.
قانون را قبول داریم، اما هم به قانون انتقاد می کنیم هم به مجری آن. چون وحی نیست و ممکن است اشکال داشته باشد. قاضی ممکن است اشتباه کند یا ناعادلانه حکم کند مانند قاضی شریح.
شلاقش را هم می خوریم اما قبول نداریم.
اصلا یک سوال:
آیا جرم سران فتنه در دادگاهی اثبات شده است؟
پس تمام افرادی که سران فتنه را محک.م نموده اند باید دستگیر نمود. از جمله اکثر نمایندگان مجلس را که به قوه ی قضائیه نامه نوشتند و خواستار محاکمه سران فتنه شدند و از جمله آن هایی که در نه دی شعار علیه سران فتنه می دادند.
یک سوال دیگر:
جرم اشتهاردی این است که در روزنامه او نامه بیش از 200 تشکل دانشجویی را چاپ نموده اند؟ چرا آن 200 تشکل را محاکمه نمی کنند؟ اصلا چرا تمام 24 میلیون را دستگیر نمی کنند؟

من می گویم اول مهدی هاشمی را محاکمه کنند بعد اگر او تبرئه شد مدیر مسئول رونامه ایران و همه ی ما را به زندان بیندازند چون ما به او تهمت زده ایم. (385590)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۶:۳۵:۰۴
فکر میکنم از جاده انصاف خارج شده اید. این بنده خدا اعتراض کرده که چرا برخلاف قانون مطبوعات، قاضی رأی هیأت منصفه (14 نفر) را نپذیرفته و برعکس آن (که وی را تبرئه کرده)، به خاطر انتشار بیانیه 220 تشکل دانشجویی مبنی بر محاکمه مدی هاشمی (که در جاهای دیگر هم منتشر شده) او را مجرم دانسته است.
آدم هر گرایش سیاسی هم داشته باشد، محکومیت او به این دلیل را مسخره می یابد. (385596)
 
جعفر
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۶:۴۰:۴۲
سلام
بزرگان گفته اندکسانی که دین ن دارند از ما مسلمان تر هستند کو اسلام که ما از آن صحبت می کنیم مگر نمی گوییم که پیامبر ما کسی بود که یک فرد یهودی هر روز آشغال بر سر پیامبر می ریخت ولی پیامبر می رفت و خود را تطهیر میکرد وبه مسجد میرفت و روزی هم که آن فرد یهودی سر راه پیامبر نبود پیامبر احوال او را پرسید وگفت دوست ما کجاست گفتند کدام دوست همان فرد یهودی را میگویید گفت بله گفتتند مریز است ودر حال مرگ می باشد پیامبر به عیادت او رفت ووقتی یهودی فهمید پیامبر اسلام است گفت به چه خاطر به دیدن من آمدی پیامبر گفت دین من این را می گویی آیا دینی که ما الان داریم آیا شباهتی با دین پیامبر دارد که در داخل مهدیه تهران که جای رازو نیاز است به همدیگر توهین می کنیم آیا همان دین محمد است که در بالای منابر پیغمبر با بداخلاقی به هم توهین کنیم گیریم که خطایی هم کردندآیا بایید از تریبون نماز جمعه ما توهین به همدیگر را بشنوی پس چطور اینها اول وآخر خطبه می گویند اوصیکم به تقوالله پس الکی می گویین (385599)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۹:۱۱:۴۱
دوست عزیز من.
دین ما هم جنبه رحمانی دارد هم جنبه غیر رحمانی.
این آیه را حتما دیده اید.
محمد رسول الله والذین معه اشدا علی الکفار رحما بینهم.
شما برخورد رئوفانه پیامبر را با آن یهودی نادان دیدید اما آیا برخورد دفعی و سهمگین امام علی (ع) را با منافقین ظاهر الصلاح نماز شب خوان فتنه گر ندیده اید؟ آنجا که امام بعد از جنگ نهروان می فرماید چشم فتنه را در آوردم؟ آیا امام آنموقع اوصیکم بتقوی الله را فراموش کرده بود؟
دوست عزیز، فرد منحرف با خط انحراف خیلی متفاوت است. اسلام به ما آموخته است چشم خط انحراف را باید کور کرد.
خط انحراف را بشناسیم.
بصیرت (385678)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۷:۱۶:۲۹
بند 5، منظورتان یارو است دیگر؟! نه؟! (385613)
 
به یاد او
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۷:۱۹:۱۲
من یه پیشنهاد برا قوه قضاییه دارم

بابا یه دفعه کل 24 میلیون رای دهنده رو بیاد محکوم به حبس و شلاق بکنه تموم بشه بره

آقای کوشکی براتون متاسفم با این تحلیل ضعیفتون و البته برای آقایان سایت الف که این تحلیل که مقایسه درست و دقیقی از موسوی و اشتهاردی نکرده رو تیتر کرده.

واقعا تاسف ... (385615)
 
عبدالرضا
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۱۱:۴۷
آقاي كوشكي
من به عنوان يك فرزند انقلاب و يكي از 24 ميليون نفر هستم با فرض اينكه صحبت جنابعالي درست باشد گردن ما نسبت به قانون از مو باريكتر است ولي
1-اگر حكم براي آقاي اشتهاردي درست باشداميدواريم قوه قضايي با اين توجيه كه اول از اين طرف شروع كرديم تاآخر خط ادامه دهد وهر چه سريعتر به جرائم خاندان ازمابهترون هم رسيدگي كند
2-بنده به نوبه خود حاضرم بخشي از تنبيهات آقاي اشتهاردي يا همه آن را تحمل كنم وقطعا بسياري از مردم هم همين ديدگاه را داشته باشند وحداقل اميدوار باشيم روزي كه از زندان آزاد شدم به حساب آقازاده هاي از مابهترون هم رسيدگي شده باشد. (385644)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۳۲:۰۴
در مورد حکم بیشتر مینوشتید بد نبود که میفهمیدیم که چه کرده قاضای اینگونه حکم داده (385527)
 
مهران
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۳۹:۱۱
آقای کوشکی
در قسمت 6
شما گفتید که این افتخار نظام است که آدم فراری و از چنگ عدالت گریخته برای احقاق حقش به عدالتخانه برمیگردد
خب قبول!
حالا خواهر همین آقای فراری که توی تلویزیون همه ملت دیدنش که داشت آشوب درست میکرد و فایل صوتی حرفهاش هم توی اینترنت منتشره چرا آزاده؟
میشه اینو توضیح بدید؟
این چه افتخاریه؟
یاد بابام افتادم که هر وقت یک آدم شر سر راهمون قرار میگرفت و ما می خواستیم از حقمون دفاع کنیم اول یکی میزد توی سر ما.
به همین راحتی!
اونوقت بهمون میگفت من واسه خودتون اینکار رو کردم یارو خیلی شره!
اونوقت از خودمون می پرسیدیم باباجون اگه زورت به سر یارو نمی رسه چرا میزنی توی سر ما؟ (385658)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۴۶:۱۲
جناب دكتر اينكه شما فرزند شهيد بهشتي را با فرزند شهيد اشتهاردي قياس ميكنيد كه شده ايد مصداق خواص بي بصيرت كه ! شما را ارجاع ميدهم به صحبتهاي اقاي پناهيان در شب جمعه ايشان كساني را كه ماجراي فتنه و كهريزك را با هم قياس ميكنند بي بصيرت خواند يك خطا كجا و ان غلطها كجا (385665)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۸:۴۷:۲۷
با دیدن این احکام واقعا شک میکنم چه جریانی بر کشور حاکم است وقتی یک نفر به نظام تهمت تجاوز در زندانها رو میزنه وحتی موجب ناراحتی رهبری میشه ازاده ولی این بنده خدا بیانیه تشکلهای دانشجویی رو درباره مهدی هاشمی که هم متهمه هم فراری چاپ میکنه وجاب تر اینکه تمام 14 نفر اعضای هیئت منصفه ایشون رو بیگناه میشناسن ولی قاضی مجرم میشناسه حالا هیئت منصفه بی انصافه یا قاضی ؟ نمیدونم مهدی هاشمی گناهکاره یا نه ؟ نمیدونم !!!!! ولی اگر من جای اقای اشتهاردی بودم تقاضا میکردم مرا در ملا عام شلاق بزنند تا درس عبرتی بشه برای بقیه !!!!!! (385667)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۹:۰۲:۲۲
چه عجب. بالاخره بعد از مدتها يك مطلب شيرين و دلچشب در الف خوانديم. داشتم كم كم نااميد مي شدم از اين سايت سابقا معتدل (385674)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۹:۱۳:۳۸
http://jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100832089253 (385679)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۱۹:۴۰:۱۸
خیلی جالبه که آقای دکتر کشوکی اینقدر در جریان ماجرا نیستند که نوشته اند مدیرمسئول ایران در دادگاه مطبوعات محکوم شده است! اتفاقا همه حرف در اینجا است که ایشان در دادگاه مطبوعات تبرئه شد. معترضان می پرسند این چه قوه قضائیه ای است که دفاعیاتی که منجر به تبرئه شدن در یک دادگاه آن شده است، در دادگاهی دیگر، باعث محکومیت شده است. (385695)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۲۱:۱۲:۲۵
خیلی جالبه قانون برای دوستان زمانی خوبه که بر علیه دیگران باشه و فقط مخالفین مجرمندو فتنه گر و اینان در جایگاه حق.چطور اقای اشتهاردی تا حالا دم از محاکمه فتنه گران میزدند اما حالا که خودشون در همین دادگاه جمهوری اسلامی محاکمه ومحکوم میشوند فریاد وامصیبتا سر میدهند و جالب اینکه کسایی که موسوی و کروبی و....را به بی توجهی به قانون متهم میکردند حالا خودشون........و قسمت جالبه ماجرا انجاست که کسی توجهی نمیکند که این حکم تعلیقی است.یعنی اقای اشتهاردی تا سه سال دیگه اگه جرمی انجام ندن مجازات از بین میره و جالبتر اونجاست که اگه مجددا هم مرتکب جرمی بشن باز یه سال دیگه تعلیق اضافه میشه و عملا هیچ مجازاتی در کار نیست.برام جالبه چرا یه حکمی با اینهمه تخفیف بی سابقه برا کسایی دیگه مخصوصا منتقدین صادر نمیشه.هنوز حکم جریمه مضحک جهارهزار تومانی اقای سلحشور خشک نشده که این حکم هم اضاف شد.جرا دوستان و همفکران اشتهاردی از خود نمی پرسن ادمهایی که هنوز دادگاهی نشدن و در زندان هستن پش باید چیکار کنن؟ راستی ما بعد از محکومیت اقای اشتهاردی فهمیدیم که ایشان فرزند شهید هم هستند و متاسفانه دوستان تیتر میزنند فرزند شهید محکوم شد.تا کجا استفاده ابزاری از شهدا؟یعنی فرزندان بهشتی/مطهری/همت/باکری و......نباید از پدر مایه بزارند اما اقای قدیانی.اشتهاردی و....مشکلی ندارند؟کاش برای بازیهای سیاسی اینهمه از مقدساتمان مایه نزاریم.فقط کاش........ (385728)
 
ِ میزان
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۲:۱۴:۵۳
مشکل اینجاست که هنوز حتی همین رای های\"تعلیقی علکی\" را برای ام الفسادهایی که یکسال مملکت را به آشوب کشیدند و باعث انحراف بسیاری از جوانان معصوم گردیدند، ندیده ایم. (386008)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۲۱:۲۸:۴۳
آفرین به شجاعت قاضی دادگاه که تسلیم جوسازی رسانه های دولت عدالت محور! نشد ونشان دادحق وحقیقت درهمه حال پشتیبان دارد وهنوز کسانی هستند که آخرت را بر دنیایشان ترجیح میدهند (385737)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۱:۳۴:۲۳
حق یعنی، خلافکار ضعیف را محاکمه کنی و خلافکار قوی را ول کنی که هر کاری خواست بکند؟ احضارش کنی و اگه نیومد دست رو دست بزاری؟ حق یعنی آفتابه دزد را بگیری و جواهر دزد را رها کنی؟ حق به تمامه حق است. عدالت کامل، عدالت است نه عدالت ناقص. عدالت یک مفهوم وسیع است. نمی توان عدالتی را که در مورد آفتابه دزد اجرا شده، بدون در نظر گرفتن همان عدالت در مورد جواهر دزد، بررسی کرد و نتیجه گرفت که این عدالت همان عدالت واقعی است. دستگاه قضایی باید اصلاح شود و نه بر مدار حق است و نه بر مدار باطل و یک ملقمه ای از حق و باطل است. (385985)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۱:۵۲:۱۲
آقا دقیقا این حرف شمارا قبول دارم مثلا در مورد مفاسد اقتصادی مبلغ جرم با جریمه رابطه عکس دارد به شرح زیر :
1- سرقت تا 100 میلیون قطع انگشت و 5 الی 6 سال حبس و رد مال .
2- از 100 میلیون تا 999 میلیون رد مال انفصال از خدمات دولتی به مدت 1 سال و حبس 1 سال به صورت تعزیزی
3- از 1 میلیارد تا ==> به سمت بینهایت
اعلام اسم به صورت مخفف به نحوی که با پیشرفته ترین دستگاههای رمزگذاری موفق به کشف آن نشوید.
گذران محکومیت احتمالی در مکان نا مشخص .
شاید مال خودش بوده .

اصلا انگار یه جورایی بالاتر از یک میلیارد یه جور افتخاره ! نمی دونم. (386918)
 
عبدالرضا
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۲:۴۹:۴۲
راستش ما نفهميديم براي كسااني كه تو روزنامه هاشون به امام حسين (ع) خدا و پيامبر و امام خميني(ره) و ساير مراجع تقليد و ... اهانت كرده بودند فقط تذكر و توبيخ معمولي شدند اما اين بنده خدا آقاي اشتهاردي به چه كسي اهانت يا افترا گفته كه در همين دادگاه جمهوري اسلامي بايد شلاق بخورد و زندان هم برود.
شايد شأن آقا مهدي و خاندان هاشمي از امام حسين (ع) بالاتر است ؟؟ (386862)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۲۱:۳۶:۰۰
از هیات منصفه یکذست و جناحی انتظار بیشتری هم نمیره و من نمیدونم این هیات منصفه نماینده کدوم افکار عمومی هستند که همیشه دوستان به اتفاق ارا تبرئه میشن(روزنامه کیهان.جوان و....)اما غیر خودیا همگی مجرم و غیر قابل تخفیف.ما شنیده بودیم وکیل مدافع در جهت حمایت از منافع موکلش استعفا بده اما اینو نشنیده بودیم که عضو هیات منصفه در این خصوص استعفا بده/ببین این هیات منصفه چنان اشو شور کرده بوده که صدای قاضی هم دراومده و دیگه توجهی به این نظرات یکجانبه نکرده.البته قاضی هم با اون تعلیق 3 ساله یه جوری نظر هیات منصفه رو تایید کرده.برای دوستانمن در روزنامه ایران.کیهان.جوان.وطن امروز و.....مرگ خیلی خوبه فقط برای همسایه//////
به امید حاکمیت واقعی قانون (385740)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۲۱:۴۲:۴۹
متاسفانه باید بی بصیرتی امثال کوشکی خون دل باید خورد
چرا کسی جرات نمی کنه به مهدی هاشمی انتقاد کنه مگه اینها معصومند
مگه جرم مهدی هاشمی یادمان رفته
جرم کاوه اشتهاردی چیه
کاش ایشان را بجای مهدی هاشمی محاکمه میکردند شاید دل شما خنک شود
اعتراض به رای صادره مگر جرم است این کجای قانون است
مگر باید امثال مهدی هاشمی اینقدر از سرمان بزند و کس با ایشان تو نگه (385742)
 
هادی
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۲۲:۰۴:۴۰
من اگرجای اقای اشتهاردی بودم به حکم اعتراض نمیکردم.ومیگفتم در ملا عام مرا شلاق بزنند تا دل مهدی هاشمی عزیز خنک شود.(راست میگفت اوینی در جمهوری اسلامی همه ازادندغیر از حزب اللهی ها|!!!!!!) (385745)
 
خط انقلاب
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۹:۱۲:۵۸
اگر همین مشارکتی ها سر کار بودند آقای اشتهاردی را به 100 ضربه شلاق محکوم می کردند و این از نفاقشان است که چنین بیانیه هایی می دهند. حزب دولت ساخته و حکومتی منحله مشارکت.
حامی مالی مشارکت خود مهدی هاشمی بود. آن ها بهتر است به جای قوه ی قضائیه به رئیس خود خود اعتراض کنند.
ما شلاق قوه ی قضائیه را می خوریم و اما فریب منافقین را نمی خوریم. (385864)
 
مسعود
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۲:۰۱:۰۱
شما کدام شلاق قوه قضاییه را خورده اید ... هنوز اولی را نخورده اید عالم و آدم را خبر کرده اید و آسمان و زمین را به هم دوخته اید!!! (386839)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۲۲:۲۴:۱۸
جبهه مشارکت هم از او حمایت کرد.با اینکه خیلی به اصلاح طلبان بد کرده بود.این نشان می دهد که اصلاح طلبان موضعشان در برابر ازادی مطبوعات یکسان است. (385753)
 
صابر
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۴:۰۳:۵۳
عزيز ناشناس
اولا حزب منحله مشاركت باحكم قانون تعطيل شد واكنون چيزي به اين نام نداريم
دوما آقاي اشتهاردي گفتند همين قضايا اگر در زمان قدرت اصلاح طلبان بود حداقل زندان من 10 سال و 100 ضربه شلاق بود.
سوما حزب منحله و غير قانوني مشاركت فعلا از آب گل آلود ماهي مي گيرد
چهارما همين آقايان با همه احكام قوه قضائيه از روي عناد مخالفند نه از روي انصاف مگر نديديد در محكوميت هم فتنه اي هاي خودشون چه جنجالي ميكردند يا به عبارتي چقدر جيغ بنفش كشيدند.
امروزه با اين ترفندها نمي توان براي يك حزب تبليغ كرد يا آبرو خريد. (386104)
 
محمود
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۵:۱۲:۰۴
نه عزيزم
قصد اونا ادامه دادن به فتنه گريشونه (386166)
 
محسن
۱۳۸۹-۱۰-۱۲ ۲۳:۳۳:۴۹
سلام
اگه بحث سر قانون گریزیه که در دوره آقای احمدی نژاد بیشتر قانون گریزی داشتیم
موازی کاری در وزارت امور خارجه
اعلام نکردن نام وزیر به مجلس پس از گذشتن سه ماه از استیضاح وزیر
تخلفات انتخاباتی قبل از انتخابات برای جذب آرا از قبیل افزایش حقوق ها 1 ماه قبل از انتخابات، راه آهن اصفهان-شیراز
عدم شفاف سازی در خصوصی سازی من جمله خصوصی سازی مخابرات و..... (385784)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۰:۲۵:۲۲
چرا مهدی برای احقاق حقش بعنوان شاکی به دادگاه نیامد هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود ندارد که کسی غیابا شکایت کند ممکن است غیابا محکوم شود اما این وضع تنها در سیستم قضایی گل و بلبل ایران ممکن است حتی در اصول اسلامی هم چنین چیزی وجود ندارد (385802)
 
کوروش از نیوزلند
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۰:۳۸:۵۰
این آقا با این مقاله اش منو یاد سفسطه انداخته. اینکه در دادگاه مطبوعات بیچاره را تبرئه میکنند و در قوه قضاییه محکوم، خنده دار است. بهتر است کاری کنیم که دو رویه نشود. اگر اون گروه نظارتی تبرئه کرده است، این حکم قاضی دادگاه بی مورد هست.
به هرحال باید جوری رفتار نشود که دیگه به دادگاه و قاضی هم ملت شک کنند.
در ضمن اصل مطلب بیانیه دانشجویی بوده است.
لاریجانی دستگاه قضا هم بهتره کمی روی قضات کار کند.
در موارد دیگر نظیر زورگیری و مواد مخدر هم این مشکلات بیداد میکند. خود رییس میگه محارب و اعدام و ... ولی زورگیر جماعت میچرخند و زن و بچه مردم را لخت میکنند.
لاریجانی جان کمتر شعار بده. اول به سیستمت نگاه کن. (385806)
 
شاهد
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۰:۵۱:۴۲
اصلا تشبیه درستی نبود . آقای اشتهاردی رای دادگاه رو قبول کرده و دقیقا هم گفته که به چه دلیل به اون اعتراض نمی کنه و حتی دلایل منطقی خودش رو هم برای ناعادلانه دونستن حکم بیان کرده . ایشون تنها بیان کننده نظر 220 تشکل دانشجویی بوده پس اگه شلاقی هست باید تمام 220 تشکل با اعضاشون شلاق بخورند نه کسی که فقط اطلاع رسانی کرده .
اصلا از آقای کوشکی انتظار همچین تحلیلی رو نداشتم. هرچند می دونم که خیرخواهانه خواستند که فشار رو بر دستگاه محترم قضا کم کنند ولی این ممکنه فقط خطای یک قاضی باشه در این صورت برای خود قوه قضاییه هم بهتره که موضوع پیگیری بشه و افراد خطا کار از این دستگاه خارج بشن (385808)
 
بی سواد
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۹:۳۲:۲۲
جناب شاهد عزیز : تشبیه شما هم مانند اینست که بگوییم چون موسوی باید مجازات شود پس 14میلیون نفری که به ایشان رای داده اند نیز باید مجازات شوند (385884)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۲:۱۸:۱۸
مگه 14 میلیون نفر باعث و بانی اون جنایات بودند و پای توهم اون فرد موندن . اکثریت اون افراد از موسوی اعلام برائت کردن .
اما او 220 تشکل پای شلاق خوردن وایستادن و پای بدتر از اون تا عدالت اجرا بشه (386014)
 
معترض
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۱:۲۲:۳۳
فکر کنم فردا سران آمریکا و اروپا هم از ملت ایران به جرم رای دادن به احمدی نژاد و تخریب نقشه های شیطانیشان در خاورمیانه شکایت می کنند و ملت ایران هم به سزای اعمالش می رسد

زنده باد قانون (مرگ بر عدالت) (385812)
 
مجید غرقی
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۷:۳۰:۵۶
الف: زاکانی معتقد است چون در گذشته دستگاه قضایی هیچ یک از شکایت‎‎ها را رسیدگی نکرد و همه را منع تعقیب صادر کرد؛ و بحث اعمال نفوذ مطرح بود، اطلاع‎رسانی به افکار عمومی تنها راه ما بوده است.

الف: حرمت قانون نظام جمهوری اسلامی آنچنان است که اگر کسی در برابر آن بایستد خسران دنیا و آخرت را نصیب خود ساخته است! خواه ابوالحسن بنی‌صدر باشد، خواه مهدی کروبی و خواه میرحسین موسوی و خواه هر آدم‌خوش‌سابقه دیگر! (385840)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۷:۴۲:۳۹
هیئت منصفه برای دادگاه مطبوعات برای چیست؟ چرا همه اعضای هیئت منصفه متهم را تبرئه می کنند ولی قاضی متهم را محکوم کرده علیه او حکم صادر می کند؟ پس دیگر هیئت منصفه را جمعش کنند؟! (385842)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۷:۵۰:۵۵
همه مردم بايد در برابر قانون مطيع باشند . كدام قانون ؟قانوني كه بايد براي همه يكسان باشد.حضرت علي (ع) به شريع قاضي فرمودند يا شريع جايي كه تو تكيه زده اي جاي سه كس است (يا نبي يا وصي يا شقي ) تو كدام هستي . اگر به عدالت قضاوت كني به جاي وصي هستي و اگر به عدالت عمل نكني شقي . (385843)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۷:۵۴:۵۳
آقای کوشکی درباره اینکه تمامی اعضای هیئت منصفه مدیر مسئول روزنامه ایران را تبرئه کرده اند ولی قاضی او را محکوم کرده است توضیح دهید بعد بگوید مقایسه کنید. (385844)
 
اعظم
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۸:۱۶:۰۵
در مورد نکته 6 که باعث فخر نظام است میخواستم بدونم ایشان برای احقاق حقش مثلا چه گزینه های دیگری داشته؟! مثلا میتوانسته به قوه قضائیه انگلیس شکابت کند؟! میتوانسته چند نفر را اجیر کند که حسابی این آقا را مشت و مال بدهند؟! یا مثلا او هم همین حرفها را بدهد علیه همین فرد در چند روزنامه کثیر و الانتشار چاپ کنند؟ علیه اش پرونده سازی کنند؟!
به هرحال من که با هیچکدوم فک و فامیل نیستم هر دوشون رو ببندین فلک . اما میشه بفرمایید چه گزینه ای باعث شده همین یک قلم اتهام آقای روزنامه چی فورا بررسی شد ولی بقول خودتان اینهمه پرونده این فرد متواری هنوز بررسی نشده و حکمش نیامده؟! همین هاست که جیز جیگر این مردم شده. حالا حکم حکم قوه قضا. اما لطفا حکم من رو هم 100 سال دیگه صادر کنین که دیگه تاریخ مصرفش گذشته باشه (385849)
 
قدیمی
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۹:۲۹:۳۸
از قدیم گفته اند:
1-مرغ همسایه غاز است.
2- مرگ خوبه اما برای همسایه . (385881)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۰۹:۵۸:۳۸
واقعا جای تأسف داره
اشتهاردی واقعیت را انعکاس داد کجاش نشر اکاذیبه
اگه این طوره پس فتنه گر فراری هم تبرئه محسوب می شه
روزنامه ایران پرده از واقعیتی برداشت که تمام ملت از ان دفاع می کنند (385909)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۰:۱۱:۲۵
حق مطلب این بود حداقل بخاطر احترام به افکار عمومی دادگاه رای خود را موکول به دادگاه آقای مهدی هاشمی با این همه اتهامات میکرد . چراکه دادگاهی برای آقای مهدی هاشمی برگزار نشده که محکومیت یا عدم محکومیت آن احراز گردد بعد . . . (385921)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۰:۲۵:۲۱
من به شما پاسخ می دهم نویسنده عزیز الف؛ تفاوت اشتهاردی با آت متوهم مخملی این است که اشتهاردی پشتش به کسی مثل هاشمی گرم که نیست هیچ، دارد برای او علم جنگ بلند می کند. (385930)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۰:۳۱:۴۹
بابا نمرديم وديديم كه يكي از خودشون هم محكوم كردند ولي ما هيچ وقت نمي تونيم بازيهاي پشت پرده سياسيون را درك كنيم
تاسيه روي شود هركه در او غش باشد (385937)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۰:۵۲:۲۹
دکتر محمدصادق کوشکی چرا در متن به اصطلاح انقلابی اسلامی و بلند خود نمینویسید که شاکی مهدی هاشمی است نه رهبر انقلاب یا ملت مسلمان ایران که در 9 دی علیه این اقازاده ها قیام کرد نمیدانم برای این حکم باید خندید گریه کرد نظاره کرد یا قیام کرد اما اقای مهدی هاشمی و نوچه های اطراف به شما میگویم با این کار مهدی هاشمی و باند ایشان فقط منفور تر شد (385706)
 
مجید
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۱:۱۲:۵۱
عدالتی که در مورد خلافکارهای ضعیف اجرا شود و در مورد خلافکارهای قوی، مصلحت اندیشی کند و اجرا نشود. عین ظلم و بی عدالتی است. خواه اسمش عدالت باشد، خواه ظلم. (385974)
 
ایمان
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۲:۱۰:۰۲
من هم کاملا موافقم. قانونمندی بر همه لازم است و جر زنی در برابر قانون برای همه جرم است. چه میرحسین موسوی و چه حاج حسین شریعتمداری که در دفاع از مدیر مسئول ایران به قوه قضائیه تاخته. (386002)
 
یاور
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۳:۰۴:۱۵
کامنت گزاران عزیز وقتی کامنت میذارید هر چه دلتان خواست بنویسید تهمت بزنید افترا بگوید و....اما کلمه ایی در انتقاد از الف ننویسید که کامنت شما را اعدام انقلابی از نوع الف میکنند. (386053)
 
مهدي
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۳:۴۲:۳۰
الحق كه الف در دشمني گاف دادي، چون روزنامه روزنامه دولت بود با يد محكوم ميشد؟ آقاي محترم من طرف دار اين طيف دور ور دولت نيستم ولي وسط محيط فتنه سال گذشته كه موضوع براندازي نظام بود بايد شمشير كشيدن دشمنان قسم خورده را فراموش كرد و به داد زند دوستان در برابر آنها خورده گرفت چطور سران جاني فتنه راست راست بگردند و هي توطئه بچينند و هي عروسي برند و .... و اين طرفي بخاطر داد زدن محاكمه بشود.
عدالت از لفظش معلوم است يعني همه در برابر قانون برابرند آقاي الفي نه فقط اونهايي كه با شما مشكل دارند خواست ما اين است اگر رفتار قوه محترم قضائيه بر عدل است پس چرا قتلان دوستان شهيد ما در فتنه 88 راست راست ميگردند آقايان گاها موضوع را حواله به آقا مي كنند ولي ايشان بعد 9 دي فرمودند مسولين خواست مردم را ديدند حال نوبت آنهاست ضمنا در جريان سياست و مديريت خيلي ها كلي حرف مي زنند مثلا مي گويند عملكرد قوه قضائيه روشن است ولي من سوالم اين است آيا در محارب بودن عوامل فتنه 88 شكي بود با اونها چه برخوردي شد؟ آيا مقصر حادثه كهريزك ناجا بود يا دادگستري ؟ با كي برخورد شد.... (386091)
 
سوده ط
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۵:۰۹:۳۵
سلام.بد نیست قدری بیاندیشیم!چرا کسی که به قول قوه محترم عدلیه ۳۶ زونکن پرونده قضایی دارد پول و سرمایه اش را صرف شکایت از این و آنی می کند که ۷ دریا میان شان فاصله افتاده است؟با قاضی القضاتی که لخت است و می اندیشد لباس عدالت به تن کرده است چه کنیم؟ (386164)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۶:۰۹:۰۱
من فکر می کنم کسی موافق سیاست یک بام و دو هوا نیست و به این خاطر هم عده ای به قوه قضاییه نقد دارند
قوه قضاییه نباید افراد را به جرم عمار بودن محاکمه کند ...
به بیانی شیوا تر
http://ghadiany.com/ (386201)
 
فرهاد سلطانی مقدم
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۶:۱۴:۳۶
چرا قوه قضاییه را باید تضعیف کرد اقای اشتهاردی به حکم قانون مجرم شناخته شده پس باید به حکم تمکین کند
دلیلی وجود ندارد که ایشان دررسانه ها بگوید:قاضی مستقل است چون نه به هیئت منصفه اعتنا میکند نه به اظهارات متهم.
این همان جمله ایست که بی بی سی فارسی ودیگران یکسال پیش بعداز حوادث مربوط به انتخابات درمورد دادگاه های روزنامه نگاران متخلف میزدند
واکنون همان حرف از زبان خودی ها (386203)
 
باز هم روسیاهی ماند برای الف
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۷:۰۸:۳۲
«ضربه‏ى عدالت بايد قاطع ولى در عين حال دقيق و ظريف باشد. متهم كردن بى‏گناهان، يا معامله‏ى يكسان ميان خيانت و اشتباه، يا يكسان گرفتن گناهان كوچك با گناهان بزرگ جايز نيست ... با اين امر مهم و حياتى نبايد بگونه‏ى شعارى و تبليغاتى و تظاهرگونه رفتار شود. بجاى تبليغات بايد آثار و بركات عمل، مشهود گردد. به دست اندركاران اين‏مهم تاكيد كنيد كه بجاى پرداختن به ريشه‏ها و ام‏الفسادها به سراغ ضعفا و خطاهاى كوچك نروند و نقاط اصلى را رها نكنند.»

* بخش هایی از پیام 8 ماده ای رهبر انقلاب خطاب به سران قوا http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=3062 (386258)
 
حمید
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۸:۳۸:۴۷
جناب دکتر ،شما اصلا اظهار نظرآقای اشتهاردی رابعد از صدور رای دادگاه خوانده اید که اینچنین اقدام به تخریب چهره های اصول گرا ودولت می نمایید.با این تحلیل های از خود ساخته چه راهی را می خواهید طی نمایید وبه کجا می خواهید برسید.؟ (386305)
 
سالار
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۱۹:۴۷:۴۹
جالب اینکه به نقل از سایت عکاس مسلمان ایشان در دادگاه مطبوعات محکوم نشده بلکه در دادگاه کیفری محکوم شده و پشت پرده ماجرا نیز حضرات هاشمی هستند... (386351)
 
کاشانی
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۲۱:۱۸:۴۴
قوه قضائیه برای اثبات عدالت جویی خود ابتدا باید به شکایت ها و اتهمات بسیار مهم مهدی هاشمی رسیدگی کند سپس به شکایت های شخصی (386374)
 
یوسف ایرانی
۱۳۸۹-۱۰-۱۳ ۲۳:۴۵:۰۱
کمی نصیحت از روی کتاب راهنمایی علایم انتظامی برای اهل قضا
از سمت راست حرکت کنید!
خطر سقوط و لغزش!
مردم را نفریبید!
بوق نزنید!
دشمنان مشغول کارند!
جاده نفاق بن بست است.
از سرعت در حماقت بکاهید.
دور زدن مردم ممنوع!
توقف مطلقا ممنوع!(قطار پیشترفت ایران ترمز ندارد)
احتیاط؛خطر سقوط بهمن مردم!
بن بست؛نفاق راه برگشت نداره!
ورود در جاده انقلاب بدون عینک بصیرت ممنوع!
به دست انداز نزدیک می شوید!
ایست ؛حق تقدم با محرومان است!
احتیاط!به تقاطع جریان های فتنه جو نزدیک می شوید!
به دوراهی نزدیک می شوید؛تکلیف تان را از سران فتنه جدا کنید.
توقف در مسیر انقلاب خطر دارد!
گردنه خطر ناک دوزخ ؛با تامل بیشتری قضاوت کنید.
به محدوده شهر حزب خدا نزدیک می شوید ؛حواستان را جمع کنید.! (386428)
 
سالار ابادانی
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۰۰:۱۳:۵۹
همه در برابر قانون یکسانند . همانگونه که انتظار دارید سر ا ن فتنه ادعای تقلب را از مجرای قانون پیگیری کنند ونکردند وان شد که نباید می شد ! خودتان نیز باید در برابر قانون تمکین کرده واز هیاهو وجنجال و تضعیف قوه قضایی دست بردارید . روزنامه ایران متعلق به ملت ایران است نه یک ایرانی ! امام علی که مظهر عدالت است قانون را برعدالت ترجیح داد . (386445)
 
روح الله
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۰۱:۰۰:۲۴
در اینکه همه در پیشگاه قانون باید مساوی باشند حرفی نیست
اما زمانی که قانون صحیح اجرا شود نه اینکه تمام هیئت منصفه متهم را تبرئه کنند و قاضی مستقلا محکوم کند (386459)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۰۲:۰۶:۵۰
اساس این مقاله بر پایه ی یک مغلطه است. انتقاد کردن به رأی قاضی چه ربطی دارد به ایستادن در مقابل قانون؟!
اگر موسوی و کروبی می گفتند ما به نحوه ی برگزاری انتخابات و عملکرد شواری نگهبان انتقاد داریم اما نتیجه ی انتخابات را \"در عمل می پذیریم\" کسی نمی گفت که در مقابل قانون ایستاده اند.
مگر مدیرمسئول ایران یا کس دیگری گفته که می خواهد به رأی دادگاه تن ندهد؟! نکند انتقاد کردن هم بر حزب اللهی ها حرام شده است؟! (386470)
 
لیدر
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۱۱:۵۳:۳۹
آقای کوشکی!!
حرفهای شما آدم رو به یاد خوارج در فیلم مختارنامه میندازه!
هر کی مرده بره از مهدی هاشمی توی روزنامه اش شکایت کنه و جرمهاشو بنویسه. شما هستی؟!! (386604)
 
انسان
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۱۴:۰۲:۵۶
لطفا اینهمه فتنه فتنه نکنید بگذارید تاریخ تشخیص دهد چه کسانی فتنه گرند لطفا قصاص قبل از جنایت نکید که فلانی فرع فتنه است یا اصل فتنه با نیمه اصل فتنه با ربع فتنه زمانه همه چیز را مشخص خواهد کرد ان موقع است که از گفته های خود پشیمان میشوید و شاید توبه کنید به در گاه الهی. ضمنا این یادداشت هیچ ربطی به موضوع انتخابات نداشت لطفا اسمون و ریسمونو بهم نبافبد میترسمفردا اگه کسی از پشت بام خونشم بیفته بگن این سران فتنه بودند که پای فلانی را شکستند (386644)
 
بچه اباداني
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۱۲:۱۴:۳۶
شما راست ميفرمائيد سران فتنه براي اينان كم است بايد خائنين بوطن ناميده شوند خائنين به مردم و خائنين بخدا .
در مورد توبه هم شما راست ميفرمائيد بعدا ما بايد توبه بكنيم از سستي مان در مقابل كساني كه روز عاشورا آنگونه عزاي حسين را بتمسخر گرفتند و به هتاكان عاشورالقب خداي جوي دادند و ما سكوت كرديم .
در اين مورد برايتان متاسفم چون شما اشتباهكرديد و بهتر است كه برويد سوادتان را زياد بفرمائيد چون علت شكايت بزرگ اقازاده بزرگ زادگان اين بوده كه بابت اعمال وي در دوران انتخابات نسبت به وي افشاگري شده و اين حكم هم به همين دليل انشا شده و صحبتهاي صورت گرفته از سوي متهم مجرم شدهبدين دليل است حال چگونه اقاي كوشكي از دل اين سخنان آن بيرون آورده كه خوانديم من در عجبم چون سخنان تهم مجرم شده را كه مطالعه كردم آني را نيافتم كه جناب كوشكي مدعي شدند حال چگونه يافتند ................؟؟؟!!!؟؟/!!؟//براستي اگر همين اقاي كوشكي فردا سخني در رد سرانفتنه ببخشيد خائنين و مزدوران بيگانه گفتتكفيرش نميكنيد ؟ (387086)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۱۵:۳۰:۱۱
درسته - اما يكي كه خودش مجرمه چطور ميتونه شاكي باشه و تنبيه هم نشه؟ عادلانه است كه به داد هر دو رسيدگي بشه - نه اينكه اون يارو خارج نشين شكايت كنه و بحق هم شكايت كنه و به دادش رسيده بشه اما دست قانون به خودش نرسه و صاف صاف بچرخه و ولوله بندازه اين طرف و بخواد گيراي خودشو صاف و صوف كنه (386693)
 
ساده دل ابادانی
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۱۵:۵۲:۵۰
کاشکی همه در برابر قانون یکسان بودند . انوقت خیلی ها شلاق می خوردند . اکثرهم لا یعقلون و اکثرهم لا یعلمون . (386710)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۱۷:۴۳:۰۲
بسمه تعالي

نوشته آقاي كوشكي بوي بي انصافي و تغافل عمدي مي دهد خلاصه بوي خوبي نمي دهد،
از قضا سوال ما هم همين است
بله اگر قانون قانون است چرا براي سران فتنه با اينكه عزمي ملي در محاكمه آنها وجود دارد خبري نيست اما براي ديگران هست؟
اما
مناسب است كه مسئوليت محترم قوه قضا، براي اثبات صداقت خويش بيان فرمايند كه اگر مافيايي در قوه قضائيه وجود دارد كه مانع اجراي يكسان قوانين و عدالت مي شود، ملت نيز از آن باخبر شود چرا كه اين رفتارهاي دوگانه توجيه بردار نيست و ملت فهيم ايران اسلامي، به جز اجراي عدالت به هيچ چيز ديگري قانع نخواهند شد ضمن اينكه اين ملت نشان داده است كه اگر خواص بيش از حد در انجام وظيفه تعلل نشان دهند، و سوف سوف و امروز و فردا كنند، مانند جريان 9دي خود راسا وارد موضوع خواهند شد و مطلب را يكسره خواهند نمود___ و السلام علي من اتبع الهدي (386750)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۱۸:۵۳:۳۵
آقایان نا محترم مطمئن هستید که کاوه خطا کرده و خطای او مثل موسوی و کروبی و خاتمی بوده .شما حتی طاقت جواب محمد مهدی تهرانی را هم نداشتید.
حتی اگر جرم آنها مثل هم بوده باشد به حکم کسوت اول باید سران فتنه محاکمه می شدند بعد کاوه.کمی فکر کنید ..!!!! (386780)
 
محمود
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۱۹:۰۵:۳۸
كاش آقاي كوشكي كه با اين جسارت و صراحت اين مقاله رو نوشته اند مي اومدند يكي دوتا از سوالهاي اين كاربران رو هم جواب مي دادند. حتما با اون نقد جالب براي اين سوالها هم جواب دارند.
البته من كه بعيد مي دونم جواب داشته باشه و جواب بده (386784)
 
بچه آبادانی
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۱۹:۲۸:۱۳
برای من یک سوال باقی مانده اقای صادق کوشکی لطف کنند راهنمائی بفرمایند.
رئیس محترم قوه قضائیه در پاسخ به نویسنده قطعه 26 که تندروی بی سایقه ای در کلامشان یافت میشد گفتند که از دید ایشان سران فته قطعا مجرمند ......خوب مجرم از لحاظ حقوقی کسی است که جرمش ثابت شده و باید مطابق قوانین برایش حکم صادر شود پس چگونه است که آنان آزادند و کسانی که تنها جرمشان افشای جرائم آنان است باید بروند زندان؟ (386790)
 
سید علیرضا
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۰:۲۰:۳۱
تکلیف هیات منصفه این وسط چی میشه؟؟؟
14 نفر توی شهرستانها و 21 نفر توی تهرون رو جمهوری اسلامی خودتون تعیین کرده که اگر رای بر تبرئه بدن دیگه نشه توش ان قلت آورد.
لا اقل شما که از قانون دم میزنین باید بهش عمل هم بکنین و غلط میکنین که این قانون رو عمل نکنین...
یا علی (386802)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۰:۲۵:۲۶
کوشکی شاید تو سران فتنه رو نشاخته از حامیانشان دفاع کنید ولی ما بیداریم و سران درجه یک، درجه 2 و نوچه های اونها رو که اگه اسم ببرم فیلتر میشه رو میشناسیم
ضمنا فکر کنم این سایت حتی نقدی به این نرمی رو هم فیلتر کنه(بعیم نیست) (386805)
 
آزادی
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۱:۰۴:۲۴
تمکین به قانون واجب است اما... قانون
نه هر چه از اوهام تکیده قاضی دورافتاده برآید.این طور نیست؟! (386816)
 
مرتضی
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۱:۵۹:۳۱
شما دوستان هم که برای خراب کردن رقبایتان هر چیزی که دلتون بخواد میگید و کاری ندارید حقه یا ناحق .
ای کاش کمی با انصاف برخورد میکردید . (386837)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۲:۲۲:۳۱
سلام آقای کوشکی بهتر بود اجازه می دادید آقازاده به سلامتی برمی گشتند همزمان محاکمه انجام می شد (386845)
 
عبدالرضا
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۲:۴۵:۱۲
راستش ما نفهميديم براي كسااني كه تو روزنامه هاشون به امام حسين (ع) خدا و پيامبر و امام خميني(ره) و ساير مراجع تقليد و ... اهانت كرده بودند فقط تذكر و توبيخ معمولي شدند اما اين بنده خدا آقاي اشتهاردي به چه كسي اهانت يا افترا گفته كه در همين دادگاه جمهوري اسلامي بايد شلاق بخورد و زندان هم برود.
شايد شأن آقا مهدي و خاندان هاشمي از امام حسين (ع) بالاتر است ؟؟ (386859)
 
سیدعطار ابادانی
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۳:۰۱:۲۷
اینهمه روزنامه نگار در زندان این یکی هم روش . اما این روزنامه دولتی است ونباید تریبون فرد خاص شود . اگر اقای اشتهاردی مطیع قانون است وخود را محق میداند حق اعتراض دارد نه حق هیاهو . قانون باید اجرا شود چه رحیمی چه محسن هاشمی و............. الا ماشا ء الله... که همه در صف اند ! اقای سانسوری بسم ا... (386866)
 
سیدعطار ابادانی
۱۳۸۹-۱۰-۱۴ ۲۳:۰۸:۱۴
به هر حال از دولتی که خود افراد متخلفش را به محاکم قضایی معرفی میکند انتظار میرود اینبار هم کوتاه بیاید این که دیگر در رابطه با تقلب مدرک تحصیلی و تحصیل مال نا مشروع نیست ! (386869)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۰:۰۲:۲۰
براستی چرا برخی از افشاءگری های الف خونشان به جوش آمده؟آیا این مثلا مصلحت،باز هم دلیلی است تا الف حقایق را در کف اقیانوس ها دفن کند؟
بزرگترین سئوال فعلی اینست که دستگاه قضاءچگونه حکم مدیر مسئول مجرم را از تعزیری به تعلیقی نزول داده است؟
براستی پشت صحنه این فشار چه گروهی قرار دارد؟
پاکی (386889)
 
۱۳۸۹-۱۰-۱۵ ۰۱:۱۵:۱۹
به این عبارت دقت کنید:
در نهایت که این باعث افتخار نظام است که در مملکت اسلامی، فردی که با اتهامات مالی و سیاسی فراوان از چنگ عدالت گریخته است، و حتی جرئت دفاع از خود را نیز ندارد، باز هم برای احقاق حقش به دامن همین عدالتخانه بر می گردد. چرا این نقطه مثبت انقلاب را تبدیل به نقطه سیاه می کنید؟
والله که این عبارت عین مغلطه وفریب کاری است اقای الف خجالت بکشید اقای کوشکی خجالت بکشید والله قسم باید به خاطر این متن سرتاسر فریب کارانه در پشگاه امیرالمومنین جواب بدید .
علی یک بار با شمشیر مرادی کشته شد وهرزاران بار با قلم منحرف کنندگان عدل وقسط کشته میشود. (386907)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.