توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 91745
روایت نقدی از فاز جدید فعالیت فتنه‌گران
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سران فتنه در مرحله اول باید از ملت ایران عذرخواهی رسمی و به اشتباهاتی که مرتکب شدند، اعتراف کنند، گفت: فتنه‌گران اگر قبل از طی این مراتب بخواهند وارد مرحله جدیدی شوند، این عمل ادامه فتنه است.

محمدرضا نقدی در گفت‌و‌گو با فارس‌، در خصوص اظهارات اخیر خاتمی در دیدار با اعضای فراکسیون اقلیت مجلس اظهارداشت: فتنه‌گران باید خود را اصلاح، توبه و از مردم عذرخواهی کنند.

وی با بیان اینکه سران فتنه باید تاوان لطمه‌هایی که به مردم، ارزش‌های ملت ایران و به انقلاب اسلامی وارد کردند را بدهند، گفت: کسانی که از سر غفلت و یا از سر اطاعت نفس و آگاهانه مرتکب خطای بزرگ فتنه شدند حتما باید با خدای خود خلوت کنند و اول توبه کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: فتنه‌گران قبل از هر اقدامی باید در مرحله اول از ملت ایران عذرخواهی رسمی کنند و به اشتباهاتی که مرتکب شدند، اعتراف کنند.

نقدی در ادامه تصریح کرد: اما اگر قبل از طی این مراتب، کسانی که در فتنه نقش آفرینی کردند، بخواهند وارد مرحله جدیدی شوند، این عمل ادامه فتنه است.

وی مردم را در تاریخ ۳۲ ساله انقلاب، بسیار بصیر و روشن بین، توصیف کرد و خاطرنشان کرد: مردم ما در عین حال رئوفند؛ بنابراین اگر واقعا کسی به طور جدی مراحل توبه را گذرانده و از اشتباهات خود عذرخواهی کند، مردم ایران عذر پذیر و مهربان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در خاتمه گوشزد کرد: اما اگر کسی بخواهد سر مردم کلاه بگذارد و دوباره با چهره جدید، بازی جدیدی را راه اندازی کند، مردم حتما با بیداری و هوشیاری خود زیر بار این دغلکاری‌ها نمی‌روند.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.