نظر منتشر شده
۴۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 92393
عوارض پورنوگرافي پس از ازدواج
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۳۵
عوارض پورنوگرافي پس از ازدواج

 

بر خلاف باور رایج افرادی که به پورنوگرافی و دیدن فیلم های محرك جنسي و خواندن داستان های مستهجن خصوصا روابط غیر متعارف عادت و اعتیاد دارند با ازدواج یا فراهم کردن شریک جنسی این اعتیاد و این رفتار را ترک نخواهند کرد.

 

اعتیاد به پرونوگرافی و دیدن فیلم ها و داستان های سکسی را برخی محققان در ردیف اعتیاد به کوکائین قرار داده اند و همین موضوع موجب بازگشت فرد( عموما مردها ) به مشاهده و خواندن این مطالب خواهد شد که آسیب های آن پس ازازدواج به مزاتب فاجعه بار تر از پیش از آن است .

 

به نظر می‌رسد که این مطالب،یک محرک قدرتمند جنسی را برمی‌انگیزد که به دنبال آن، آزادسازی شهوت، اغلب توسط استمنا صورت می‌گیرد. هرزه‌نگاری، تصویر بسیار قدرتمند و هیجان‌آلودی ایجاد می‌کند که دائماً به ذهن فرد خطور می‌کند و او آنها را در مخیله خود تفصیل می‌دهد.افراد به هنگام اعتیاد به هرزه‌نگاری، به تنهایی نمی‌توانند از شر آن خلاص شوند و آن را کنار بگذارند. علی‌رغم این که این اعتیاد، عواقب وخیمی‌ مثل طلاق، از دست دادن خانواده و مواجهه با قانون (در موارد تهاجمات جنسی، آزار یا سوء استفاده از همکاران) را به دنبال دارد.

 

افراد با ضریب هوشی بالاتر بر خلاف انتظارها بیش از دیگران در معرض خطر قرار دارند چون قدرت خیال پردازی و تصویر سازی این افراد خصوصا در خواندن داستان های سکسی بالاتر از دیگران است و طبیعتا اعتیادشان به این مطالب قوی تر است .

این افراد پله پله به سمتی حرکت می کنند که هر چه پیشتر می روند به دنبال مطالب وقیحانه تری می گردند و در مرحله بعد زمان خودارضايي را افزایش داده و به سمتی می روند که زمان بسیار زیادی طول می کشد تا فرد به مرحله آخر برسد .

 

از دید روان شناسان فهم و درک درجه اعتیاد و قدرت آن در معتادان برای غیر معتادان دشوار است. زمانی که تحت فشار آن بحران قرار می گیرند هیچ چیز نمی تواند جلوی آنها را بگیرد . و اعتیاد بر زندگی آنها حکمرانی می کند .

 

جدایی و طلاق در این زمینه بسیار رواج دارد و البته کمتر رسانه ای می شود فرد معتاد به سمتی حرکت می کند که همسر مجبور است او را همراهی کند و او خواستار رفتارهای عجیب و متنوع جنسی خواهد شد و این موضوع تا جایی پیش می رود که همسر که درجه اعتیاد را درک نمی کند و از این رفتارها هیچ لذتی نمی برد نمی تواند موضوع را تحمل کند و نتیجه دعوا و جدایی و طلاق ...

 

فرد معتاد اغلب خودارضايي را به ارتباط سالم جنسی ترجیح می دهد. و این امر تقریباً همیشه، ظرفیت دوست داشتن و ابراز عشق به همسرشان در روابط خصوصی آنها را کاهش می‌دهد. این تخیل پردازی بسیار قوی است و موجب آزردگی خاطر همسران آنها می‌شود.مردان، بعد از دیدن اعمال غلو شده جنسی در فیلم‌های مستهجن، از زنان خود ارضا نمی‌شوند و آنها را ناکافی می‌دانند

 

محرک جنسی آنها، چیزی غیر از همسرشان است و همسر آنها به سادگی می‌تواند این امر را حس کند و در نتیجه، اغلب احساس تنهایی و رانده شدن می‌کند.

 

هر فردی که مرتباً با دیدن هرزه‌نگاری‌ها خودارضايي می‌کند، در خطر تبدیل شدن به یک معتاد جنسی و شرطی کردن خود به داشتن انحراف جنسی یا اختلال ایجاد کردن در روابط متعهدانه با همسر خود قرار دارد.یک اثر جنبی همیشگی، کاهش شدید ظرفیت دوست داشتن است. به عبارت دیگر، هرزه‌نگاری منجر به گسست آشکار عمل جنسی از دوست داشتن، عاطفه، توجه و دیگر احساسات طبیعی سالم و ویژگی‌هایی که به روابط زناشویی کمک می‌کنند، می‌شود. جنبه جنسی این افراد، عاری از ویژگی‌های انسانی می‌شود.

 

یک تصور غلط:عموماً این گونه فکر می‌کنند که خودارضايي عواقب کم اهمیتی دارد و فقط تنش جنسی را کاهش می‌دهد.جدا از معیارهای اخلاقی، این گفته شاید صحیح باشد؛ اما یک استثنا وجود دارد و آن این است که خودارضايي مداوم با تصویرپردازی هرزه‌نگاری‌ها (چه به صورت یاد آوردن در ذهن و چه به صورت محرک آشکار هرزه‌نگاری)، موجب مخاطراتی از طریق شرطی سازی در ابتلا به اعتیادهای جنسی و یا آسیب‌های جنسی دیگر می‌شود.

در این مورد، هیچ فرقی نمی‌کند که فرد، یک پزشک مشهور باشد یا یک قهرمان، مدیر یک شرکت، رئیس دانشکده، کارگر غیرماهر و یا یک پسربچه ۱۵ ساله؛ همه آنها می‌توانند نسبت به نابهنجاری جنسی شرطی شوند.

روند شرطی سازی خودارضايي غیرقابل اجتناب است و به طور خودانگیخته از بین نمی‌رود. رشد این بیماری ممکن است آهسته باشد و تقریباً همیشه از دید پنهان بماند. این بیماری معمولاً بخش محرمانه زندگی یک مرد است و همانند سرطان به رشد و گسترش خود ادامه می‌دهد.

این بیماری به ندرت، خود به خود متوقف می‌شود و درمان آن دشوار است. تکذیب این بیماری از طرف مرد معتاد و امتناع او از برخورد با این مشکل، طبیعی و قابل پیش بینی است، و تقریباً همیشه به ناسازگاری زناشویی و گاهی هم طلاق و گاهی به شکستن روابط خصوصی دیگری می‌انجامد.

 

یافته‌های دکتر روان شناس، چیز مک گاف در دانشگاه کالیفرنیا نشان می‌دهند که خاطرات تجربه‌هایی که به هنگام تحریکات احساسی (مثل تحریک جنسی) رخ می‌دهند، توسط هورمون غده آدرنال در مغز می‌نشینند و پاک کردن آنها دشوار است. این فرض می‌تواند تا حدودی اثر اعتیاد به هرزه‌نگاری را توصیف کند.

خاطرات نیرومند تحریکات جنسی از تجربه‌های گذشته، خودشان را در صحنه مغز حفظ می‌کنند و مرتباً به ذهن خطور می‌کنند و فرد را از لحاظ شهوانی تحریک می‌کنند. اگر او به هنگام این تخیلات، خودارضايي کند، باعث تقویت پیوند بین تحریک جنسی و اوج لذت جنسی می‌شود که همراه با منظره ویژه یا تکرار پی در پی آن صحنه در ذهن خواهد بود.

 

m.hoseinzade@gmail.com

 

 
 
حامد
۱۳۸۹-۱۰-۳۰ ۱۲:۲۷:۱۱
جالب بود. تشکر از مطلبتون. (393747)
 
SS.
۱۳۸۹-۱۰-۳۰ ۱۷:۳۹:۳۷
درود
قبل از هر حرفی یه سوال ؟؟؟؟
عربی ؟؟؟؟؟؟
احتمالا نه ....
پس چرا صلوات میگی ؟؟؟؟
قبل از نظر درباره مطلبی اول به خودت نگاه کن ....
خودت را بشناس
و قبول کن که تو کی هستی ؟؟؟
و در مورد مطلب بالا ./..........
هر چی گفتی درسته اما راه حلی نگفتی؟؟

میدونی بعضی وقتا همه بهترین حرف ها رو بلدند
منم بلدم
اما جوونی که تنها راه لذتش توی این دنیا شده این .....
میخوای بهش چی بگیم ؟؟؟
نکن
چی کار کنه ؟؟؟
فقط می خواستم بگم از اصل ماجرا بنگر نه از فرعش
اصل اینه که تویه این قرن
این مسئله هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (393874)
 
۱۳۸۹-۱۰-۳۰ ۱۸:۴۸:۳۵
از مطالعه در این همه زمینه‌ی مختلف (از جغرافیا گرفته تا فیزیک و تاریخ و حتی چیزهایی مثل مجله‌ی ماشین و ورزش و این همه اثر ادبی) گرفته تا بازی‌های کامپیوتری غیر پورنو، سرگرمی‌های دسته جمعی از بازی‌های فکری و غیره تا پرداختن به مسایل معنوی.
ماشاللّه روزنامه هست که بخونید، جدول که حل کنید. رادیو که گوش کنید (حالا بعضی برنامه‌ها مزخرف هستن ولی بعضی‌ها جالب)
همین ویکیپدیای خودمون اگه برای مقاصد جنسی استفاده نشه پر از مطلب علمی و غیره هستش تا عکس خنده دار گربه که چند مدته مد شده.
حالا من اصلا به مقوله‌ی پرداختن به معنویات نپرداختم.
از همون راهی که جوون به این پورنوگرافی خودش رو می‌رسونه، می‌تونه به این جور چیز‌ها هم برسونه.
از همون وقتی که جوون می‌ذاره برای پرداختن به لذت‌های جنسی می‌تونه بره کتاب امانت بگیره و خیلی چیزهای دیگه.
جوونی که میگه تنها سرگرمیش تو زندگی پورنوگرافی و خودارضایی هست، احتمالا به همون اعتیادی دچار شده که نویسنده بهش اشاره کرده... (393905)
 
یتلی yotla
۱۳۸۹-۱۰-۳۰ ۲۳:۵۸:۰۱
شما راه حلش رو تو همین جا نمی تونی پیدا کنی ،برو به سایت زیر راه حلش اونجاست خدا ان شاالله کمک کنه،
لینک ها رو خودم تست کردم و بیشتر از اینها وجود داره،

http://www.sa-iran.mihanblog.com

http://sa-iran.org/
http://iransa.blogfa.com/
http://smhtt.parsiblog.com/

البته به سوال مورد نظرت می تونی تو تبیان سرچ کنی
یا چند تا مورد دبگه که برای همه سوالهاست
askdin.com
http://eporsesh.com/

و تلفن 09640
پاسخگوی دینی ملی (394063)
 
۱۳۸۹-۱۱-۰۱ ۰۸:۰۴:۳۰
عرب که نیست ولی احتمالا مسلمون هست اگه اشتباه نکنم
مگه بخیلی تو یا سه تا صلواتتو بفرست یا نمی فرستی غر نزن (394114)
 
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۱۴:۲۳:۱۴
مطالبی که ایشان ذکر کرده اثر وضعی پورنوگرافی و خودارضایی است و ربطی به این ندارد که آیا می توان رابطه بهتری داشت یا خیر. مثل این که شما اگر گرسنه باشی و در بیابان یک جسد متعفن پیدا کنی و بخوری مسموم می شوی. وقتی مسوم شدی نمی توانی با اعتراض بگویی خوب من گرسنه بودم و داشتم می مردم.به هر حال خوردن جسد فاسد مسمومیت می آورد. این اثر وضعی خوردن آن است. حالا می توانی بخوری یا نخوری. ولی اگر خوردی مسموم هم می شوی. (395189)
 
۱۳۸۹-۱۰-۳۰ ۱۷:۴۱:۰۸
بسیار مفید و جالب بود. با تشکر (393875)
 
هوشنگ خسروی
۱۳۸۹-۱۱-۰۱ ۱۳:۴۶:۵۱
مطلبتون خیلی مفید بود ... ولی فقط درد را بیان کردید و درمان را نگفتید ... گفتید که ترک این کارها خیلی سخت است و برای اثبات حرفتون دلایل علمی آوردید .. ای کاش میگفتید که چطور میشه این کار را ترک کرد (394215)
 
هومن
۱۳۸۹-۱۱-۰۱ ۱۶:۳۰:۵۶
حتما مي دانيد كه ساختار جسمي و رواني انسان وقتي سالم است ....به مباحث ارتباط جنسي هم مي رسد .و موفقيت در اين مقوله باعث دوام خانواده و ازدواج مي گردد .
متاسفانه مسايل خوب پيش نمي رود .افزايش گرفتاري هاي مالي پيچيده .....نداشتن ارامش كافي ....درج دايم اخبار جنگ ....وجود انواع هشدارها .... بيكاري هاي چند ساله ....بحث هايي نظير تاثير امواج راديويي .....باعث شده كه در تلويزيون هاي خارجي فقط تبليغ فروش دارو تقويت جنسي را ببينيم .
چرا اين تبليغات وجود نداشت ؟فردي كه در يك اپارتمان كوچك با همسر و فرزندانش زندگي مي كند و ساعت 8 شب خسته و درمانده تر از روز پيش به منزل مي رسد و حتي در هنگام صرف شام از اينكه نمي تواند هزينه فلان مورد را بدهد مشاجره دارد ....و صبح هم بايد سر حال در ساعت 6 برخيزد و برنامه كار ديروز را تكرار كند كه كسي جايش را در محل كار نگيرد ....
از مطلبي نظير مطلب شما بايد چه برداشتي كند ؟
يا جواني كه فارغ التحصيل شده و با دختري ازدواج كرده ولي دريافتي كمي دارد و خانواده هم نتوانسته اند كمكي به او كنند ....و الان در انتظار پايان فرصتش براي خالي كردن منزل استيجاريش است و نمي داند كه از كجا وام جديدي بگيرد و اشك مي ريزدو اميد بريده ...بايد بيايد و ببيند كه اعتيادش به تصاوير پورنو چيست ؟


زندگي افراد محدود است .شادي و اعصاب راحت افراد معلول بر اورده شدن نيازهاي فطري درون اوست .چقدر به اين مطلب پرداخته مي شود ؟
.حداقل عنوان را درست مي نوشتيد !!!
پورنو گرافي و عوارض پس از ازدواج !!! (394255)
 
...
۱۳۸۹-۱۱-۰۱ ۱۸:۰۸:۵۷
واقعا درسته-من كسي رو كه باهاش قصد ازدواج داشتم به خاطر تاثير همين فيلمها از دست دادم.باور كنيد همين حالتهايي كه شما گفتيد رو دارم (394272)
 
اكبر رفاهي
۱۳۸۹-۱۱-۰۲ ۱۲:۲۹:۲۸
اگر بخواهیم قوی ترین غریزه درانسان (جنسی) را با شعار و سمینار و همایش و نمایش کنترل کنید به جایی نخواهیم رسید . برای مهار یک جریان باید خود جریان را شناخت و برپایه ضعف و قوت آن تصمیم گرفت و گرنه نشستن کنار و گفتن لنگش کن ره به ناکجا آباد است. (394569)
 
غولومي
۱۳۸۹-۱۱-۰۲ ۱۳:۵۶:۵۷
به نظر شما جواني که در بهترين حالت ممکن در سن 25 سالگي ازدواج مي‌کند و در 10 سال پيش از آن با قواي جنسي درگير است چه خاکي بايد به سرش بريزد؟! دوري از پورنوگرافي يا داشتن تقوي و ... چقدر مي‌تواند به اين جوان فلک‌زده کمک کند؟! نمي‌شود يک جوان را در خانه زنداني کرد.. راه حل چيست؟! اگر پيدا کرديد يه خبري هم به ما جوانان بدهيد.. (394659)
 
محمد حسن حاجی صادق
۱۳۸۹-۱۱-۰۲ ۱۴:۳۴:۴۳
مطلبی که در بالا آمده است یکی از واقیتهای تلخ جوامع امروز نه در ایران بلکه در دنیا
ما به دلیل اصالت، دین و اخلاقی که البته این روزها کم رنگ شده ولی هنوز هست تمایلی به صحیت در این زمینه ها نداریم ولی آمار طلاق در کشور روبه افزایش
یه تحقیق نشون داده بالای 50% طلاقها دلیل جنسی داره یعنی حالا چه رست چه دروغ یکی از زوجین اظهار کرده من از لحاظ جنسی ارضا نمیشم
و چون یکی از دلایل که زوجین میتونن بدون دردسر طلاق بگیرن اینه
میگم البته راستو دروغش معلوم نیست چون این از اون مواردی که نمیشه نفی اونو اثبات کرد
ولی اگه فرض رو بر صحت بذاریم پس اوضا به همین دلایل بالا و آمار 50% خیلی خرابتر از اونیه که فکرشو میکنیم
1- باید آموزشها از راهنمایی یعنی پیش از دوران بلوغ برای پسرها و در دبستان برای دختران آغاز بشه نترسیم از اینکه چیزیو که بچه ها 4 سال بعد میفهمنو خودمون بهشون بگیم
با این تفاوت که ما راه مقابله و دلیلشو هم میتونیم بهشون بگیم ولی وقتی خودشون فهمیدن معلوم نیست چه عکس العملی نشون بدن
در جواب اون دوستی که هی میگه صلوات به نظرت تو اروپا و آمریکا که روابط جنسی آزاده اوضاشون بهتر از ماست ؟؟؟؟!!!!
آمار طلاق که بالاتره ،تجاوزم که دارن(به زور)،آمار سقط جنینم که بالاست آمار.... همه چی دارن فرقی با ما نیکنن نه میگم بهترن نه بدتر چون آمار واقعی تو داخل منتشر نمیشه یا نداریم
ولی اونا که دارن همچین وضعشون خوب نیست با وجود داشتن انواع بارها و مراکز فساد (394686)
 
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۱۴:۳۵:۰۲
مراکزی که این تصاویر و فیلم ها را تولید می کنند کاملا حساب شده عمل می کنند. در کشورهای غربی دسترسی به این فیلم ها بسیار دشوار و گران است و تنها کسانی سراغش می روند که یا دچار تنهایی و عقده های روحی هستند و یا پس از آشنایی با این تصاویر به آن اعتیاد پیدا کرده اند. کلا در غرب هر چیزی که بابتش پول داده شود، آزاد و قانونی است. اما می بینیم که در کشورهای شرقی مانند ایران که بنیاد خانواده قوی است به راحتی و رایگان این تصاویر در سایت های مختلف پیدا می شود و قابل دانلود رایگان است. هیچ فکر کرده اید چرا کسانی که برای ساخت این فیلم ها هزینه پرداخت کرده اند آنها را به راحتی در دسترس شما می گذارند در حالی که دانلود یک مقاله عملی هزینه مالی دارد؟ شما فقط لذت الان تان را در نظر می گیرید و فکر آسیبی که مغزتان می بیند نیستید. اما کسانی که این فیلم ها را در دسترس می گذارند اتفاقا دلشان به حال شما نسوخته و آسیب مغزی شما را در نظر داشته اند که بعدا به آسیب در روابط اجتماعی تان منجر می شود. آنها برنامه طولانی مدتی داشته اند که بیشتر ما به دامش می افتیم (395199)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۱-۰۲ ۱۷:۳۶:۳۰
بنام خدا
بنظر من این بیمار را باید مانند سایر بیماریها بررسی کرد.
1-اگر نیاز واقعی جسمی جنسی کمتر از نیاز جنسی باشد شخص مریض شده .تا موقعی که نیاز جنسی معادل نیاز جسمی باشد شخص کاملا طبیعی است.یک معتاد به مواد مخدر وقتی که آلوده شود .در زمانهای مصرف های بعدی لذت دفعات اول را نمیبرد وهمواره بدنبال لذت اولیه است.
اما لذت:اول باید هر شخصی لذت بردن را خودش درک کند تا بتوانر آنرا تعریف کند.در بسیاری از موارد عادی مثل بازی یا ورزشو... نیز انسانها اسیر تبلیغات بقیه شده و لذت آنها ذاتی واصیل نیست و در واقع یک اثر تلقینی است.در این مورد هم مسئله صادق است چه بسا انسان مواردی را به خودش تلقین نماید. تصور کنی ترسیدن در محیط خلوت و تاریک ...در این لحظات چه فکر هایی به فکر انسان خطور میکند ؟؟هر افکار ترسناک و منفی ناخوداگاه به مغز انسان هجوم آورده و حس ترس را تقویت میکند.در این مورد هم مسئله صادق است.
یادمان باشد که نشخوار غیر عادی هر فکری بیانگر بیماری افسردگی است که باید دلیل اصلی آن در هر فرد مشخص شود و در بسیاری موارد نیاز به دارو درمانی دارد.
2-یک نسخه برای همه امکان پذیر نیست و صد البته هر کس بهتر میتواند به خود کمک کند تا دیگری البته منظورم نفی کمک بغیر بطور کلی نیست.ولی کنترل فکر وتشخیص نیاز طبیعی از ابزار اولیه درمان است.
3-کسانی که نیاز جسمی آنها از حالت نرمال و متعارف بیشتر است باید به پزشک مراجعه نمایند و با استفاده از روش دارو درمانی تا تشخیص علت اصلی آن استفاده نمایند. (394782)
 
حسین
۱۳۸۹-۱۱-۰۲ ۲۳:۵۱:۰۵
با سلام
دوست عزیز هیچ به این فکر کردی که مطلبی که برای عموم قرار میدی می تونه از لحاظ روانشناسی حتی مخرب هم باشه؟ شمایی که به رده بندی اعتیاد به پرنوگرافی در حد اعتیاد به کوکائین و برگشت به اون بعد از ترک اشاره میکنی میدونی تا چه اندازه عزم اونهایی رو که تصمیم به ترک این قضیه رو دارند ضعیف میکنی؟ مثل اینه که ظرف بگه پس چه فایده داره که این مسئله رو ترک کنم وقتی احتمال برگشتن بهش اینقدر بالاست. به تاثیرات سو مطالبی که در بین عامه مردم پخش میکنیم فکر کنیم. (394873)
 
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۱۴:۳۲:۰۲
اعتیاد جنسی تا جایی که شنیده ام یکی از سه اعتیاد مخرب است. تا قبل از این که شما این مطلب را بخوانی می دانستی که پورنوگرافی هست و شاید بعضی از دوستانت هم دچارش باشند. ولی خودشان نمی دانند که معتاد شده اند. حالا اگر کسی بیاید و واقعیت را بگوید که این کار اعتیاد آور و بیماری است، شما می گویی اشتباه کرده؟ مثل این که یکی به کوکایین معتاد باشد و به او نگوییم معتاد، چون ممکن است اراده ترک آن را از دست بدهد! پسرعمه من از نوجوانی به حشیش اعتیاد داشت و خودش می گفت حشیش اعتیادآور نیست و من معتاد نیستم! حالا چند سال است به کراک معتاد شده و خانه را ول کرده و عن قریب است که جنازه اش را در گوشه خیابان پیدا کنند. اگر در نوجوانی فهمیده بود معتاد است و ترک می کرد کارش به این جا نمی کشید (395196)
 
12
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۱۱:۲۹:۱۳
آدم مجرد دین و ایمان نداره . (2039330) (alef-13)
 
حسین
۱۳۸۹-۱۱-۰۲ ۲۳:۵۸:۱۳
به اون آقا/خانمی که به صلوات ایراد گرفته! شما که اینقدر زور زدید و به جای سلام \"درود\" به کار بردید که خدای ناکرده زبان اصیل \"پارسیتون\" دچار مشکل نشه چرا در جملات دیگه 70% لغاتی که بکار بردید ریشه عربی داره؟ شما اگر واقعا می خواهید پارسی قبل از ورود زبان عربی به اون رو صحبت کنید! تشریف ببرید و زبان 2000 سال پیش رو یاد بگیرید. مرد حسابی زبان کشور الان مشخصه و نمی دونم چه زوری هست که امثال شما می زنن تا سلام نگن و درود بگن اما مابقی صحبتهاشون پر از لغات با ریشه عربیه. و اما دوم اینکه صلوات ربطی به ملیت و نژاد و زبان نداره. از شرق آسیا گرفته تا قلب نیویورک مسلمانها صلوات می فرستند و خیلی هاشون هم عرب نیستند. حالا درباره مسلمانهای روس نمی دونم که آیا اونها جای گزین دارن و یا شما کلا بی خبری! (394876)
 
علي
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۰۸:۴۶:۰۷
سلاام اميدوارم خوب و خوش باشيد به نظر من بجاي اينكه شما از اون آقايي كه از صلوات و سلام ايرادگرفتيد انتقاد مي كنيد بهتره از مسئولان ايراد بگيريد كه دارن سياست گذشته ها رو ادامه مي دن در كشوري كه از اقوام و زبانهاي مختلف تشكيل شده بجاي احترام و توسعه فرهنگها و زبان ديگر قومها - سياست حذف ادامه مي دند كه هميشه هم نتيجه برعكس بوده هم براي خودشان (قوم اصيل آريايي پارس منشعب از ژرمنها) و هم ديگر اقوام كه الان كسي مشتري اين فرهنگ ضعيف و دروغين جعلي (تاريخ سازي) نيست در عصر ارتباطات اصلا اين سياست خودش محكوم به شكسته - در عصر ارتباطات اين احترام و روابط متقابله كه منجر به توسعه ... ميشه
مثال همين تيم ملي ايران چرا بايد در كشوري كه ارمني عرب ترك لر بلوچ ... هستش شعاره شاهزادگان پارسي گذاشتن / حالا يه تيم درست حسابي باشه كه نيست بعد ادعاشون بشه
توي همه ضمينه ها هم همينطوره بجاي اينكه واقع گرا باشيم خودمون كشورمون نيازها و مشكلاتمون و قابليتهايمون را بشناسيم و آنها را توي صدا سيما و رسانه ها مطرح كنيم داريم مسئولان دارن براي خودمون مشكل درست مي كنند خيالپردازي مي كنند مشكل واهي مي سازند از مشكله خليج عربي مي گند خوب عربها هر چي مي خوان بگند ما هم مي گيم خليج فارس . اين مشكلي نيست
آخر اين سياست شونيزم فرهنگي اين ميشه كه يه عده مخالف ...بوجود مي ياد و يه عده موافق پوچ گرا كه به جاي سلام ميگه درود به جاي صلوات هم لابد ميگه زنده باد كوروش . (394932)
 
سید
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۰۱:۳۱:۰۵
دوستان می پرسند که درمان رو نگفته.
خب درمان رو معمولا می ترسند بگن چون اگر درمانش رو بگن عزیزان به بهانه های واهی اعتراض می کنن و می گن چرت گفته.
در اسلام دوای این درد رو گفته ولی کیه که عمل کنه؟ (394899)
 
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۰۶:۱۷:۰۰
نصف درمان اینه که درد رو بشناسید دوستان، چند وقت پیش کتابی می خوندم که گناهان کبیره رو نوشته بود (کتاب اسلامی هم نبود)، دیدم ای بابا همه این گناها رو کم و زیاد تو زندگی خودم دارم، فقط آه کشیدم ...
این مطلبی رو که این دوست عزیز گفته یکی از اون گناهاست، می خواهم نظر شما به ریشه و اهداف کسانی که پورنوگرافی رو در فضای مجازی گسترش می دهند جلب کنم، نمی دونم موافقید یا نه پورنوگرافی پس از رواج اینترنت ابعادی پیدا کرده که قابل قیاس با قبل از اون نیست، هر روز هزاران سایت بعضا با اسمهای نامربوط با هزینه های هنگفت سازماندهی می شوند،
داره تبدیل می شه به منبع استثمار اربابان جدید دنیای مدرن! کسانی که روزگاری گلیم مردم رو از زیر پاهاشون می کشیدن خونه ها رو غارت می کردند امروز از راهی دیگر روح انسانها رو تارومار می کنند فقط و فقط برای اینکه انسانهایی از جنس خودشون بسازه. انسان بدون روح بدون عشق چی از زندگی می فهمه؟ هیچی! اونها هم همین رو می خواهند، که کسی فکر نکنه زندگی نکنه ....
الان خیلی از این سایتها رایگان هستند، هدف فقط کسب درآمد نیست، هدف معتاد کردنه، برده کردنه....
خدا به همه و به من کمک کنه! با اون هرگز برده کسی نخواهم شد (394920)
 
محمد حسین زاده
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۱۰:۳۰:۴۲
با سلام


394215 | هوشنگ خسروی - راه حل ندارید؟

دوست گرامي ، در اين بحث كوتاه نمي توان براي انسانهايي با شرايط گوناگون راه حل يكسان ارائه داد.
هدف ما از اين چند سطر نوشته نشان دادن خطر پورنوگرافي بود.
يك باور رايج حتي در بين سطح روشنفكر و تحصيلكرده جامعه اينست كه تجربه پورنوگرافي و حتي ارتباط جنسي و...براي يك يا چند بار را از سوي جوان و نوجوان يك امر طبيعي مي دانند. در حالي كه بايد دانست ، حتي يكبار تجربه اين گناه براي اعتياد هميشگي و عواقب و عوارض آن پس از ازدواج كافيست، كدام خانواده و كدام فرد عاقلي توصيه مي كند كه نوجوان و جوان يك يا چند بار مواد مخدر مصرف كند تا نسبت به آن به ديد حسرت نگاه نكند؟
و من معتقدم تمام سعي مسئولان و خانواده ها بايد به اين سمت باشد كه جوان و نوجوان حتي يكبار هم به سمت اين مسايل نرود .


كد:393874
دوست عزيز ، صلوات از هر نظر با عبارتي همچون درود قابل مقايسه نيست.


كد394873 حسین - مطلب مخرب :
دوست عزيز ، اگر اين بحث ها در اين سطح از جامعه هم مطرح نشود در كجا مطرح شود؟آيا پدران و مادران كم اطلاع كه فرزندانشان پاي اينترنت و ماهواره و... به پورنوگرافي اعتياد پيدا مي كنند و در نهايت روشنفكري بهترين راه را ازدواج تشخيص مي دهند به عواقب آن پس از ازدواج مي انديشند ؟ آيا بالا رفتن آمار طلاق با اين مسايل بي ارتباط است ؟ مطرح كردن يك پرسش درست كمك بزرگي به پيدا كردن پاسخيست كه كمتر كسي در پي آنست . (394995)
 
سامی
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۱۲:۴۸:۰۴
اللهم صل علی محمد و آل محمد (395105)
 
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۱۵:۲۶:۴۸
می گن هر خونه ای قبل از اینکه حمام داشته باشه باید یه توالت داشته باشه!
العاقل فی الشاره (395251)
 
ناصر طاهري بشرويه...روشنا
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۱۵:۴۷:۱۴
(به شهوت گر تو اسب عشق رانی)

ز شهوت عاقبت
بیگانه گردی
به عشق و معرفت
فرزانه گردی
به شهوت گر تو
اسب عشق رانی
همه افعال عالم
عشق خوانی
نگو یم مر تو را
شهوت نرانی
تو را گويم كه
شهوت عشق دانی
تو آگه شو
به شهوت
عشق بارد
به سنگر شو
كه آهو مشک دارد
چه کس داند که در سرما
بهار است
کجا داند ؟خزان
نی ها به بار است
خزان و هم بهارت
زرد و زار است
اگر آب زمستانی
خمار است
تو را گرما و سرما
هیچ کارت
اگر ساقی نگردد
می گسارت
تو را شهوت همی
آتش به جان است
اگر دل با دلت
نا مهربان است
كجا دانی که لبها
مخملین است
تو گر نازش کنی
خود بوسه چین است
مگر،دانی که
ذرات وجودت
تو گر قدرش بدانی
خوشه چین است
کسی کو نفس خود را
عشق سازد
نفس گردد دمادم
عشق بازد
ناصر طاهری بشرویه....روشنا
پیامبر عشق و آگاهی
rroshanaa@yahoo.com
rroshanaa.mihanblog.com
rroshanaa.persianblog.ir
nasertaheriboshrouyeh.iranblog.com (395270)
 
صالح
۱۳۸۹-۱۱-۰۴ ۱۰:۱۲:۲۴
با تشکر از نویسنده این مطلب مفید
عفت جنسی باید از کودکی به بچه ها آموزش داده بشه و باید روی تربیت جنسی کودک کار کرد.
به نظر من ،برای جوونهایی هم که به خاطر تجرد ناخواسته تحت فشار هستن ،پر کردن اوقات خالیشون با فعالیت های مختلف از جمله ورزش میتونه کارساز باشه (395590)
 
مسعود
United States
۱۳۹۲-۰۱-۱۰ ۰۱:۱۲:۰۶
شما اگر تشنه ات باشه، برای رفع تشنگی می ری ورزش می کنی؟
چرا خودت رو به خواب زدی؟ به هر نیاز طبیعی انسان باید جواب منطقی داده بشه نه این که راه حل بی ربط ارائه بشه (1209054) (alef-7)
 
علی کریمی
۱۳۸۹-۱۱-۰۴ ۱۱:۱۶:۰۳
دوست عزیزی که این مطلب را ارائه کردی از شما متشکرم اما بسیاری از ما راه حل این مشکل را هم میدانیم که چیزی جز ازدواج دوای این درد نیست . اما به این نکته هم توجه کنیدبه جرات میشه گفت 70درصد جوانان ما به دلیل مشکلات مالی قادر به ازدواج نیستند من که یک فرد متدین و مذهبی هستم و دم به ساعت پای این منبر و اون هئیت می پرم در کنار خودم که 31سال سن دارم و تازه از قشر خودشما خبرنگارها هستم دارم میبینم بچه هایی رو که به دلیل مشکلات مالی و کمترین توقعات نمی تونن ازدواج کنن به خدا از این همه شعار توی این مملکت اسلامی خسته شدیم کاش مسئولین جوانان این مملکت رو مثل فرزندان خودشون می دونستن و درک میکردن الان در جنوب تهران برای اجاره یک خانه 50 متری باید 10میلیون پول پیش با ماهی 200هزار تومان کرایه بپردازی یعنی چی .
اول اینها رو حل کنید بعد بیایید این روضه ها رو در گوش خلق الله بخونید .با تشکر (395619)
 
جعفر رمضانی
۱۳۸۹-۱۱-۰۴ ۱۱:۲۱:۴۰
سلام علیکم
طبق روایات و احادیث از ائمه معصومین بر مسئولین حکومتی است که برای ازدواج جوانان مستضعف جامعه از بیت المال به انها کمک شود تا بتوانند ازدواج کنند تازه اگه قادر به پرداخت نیست به او ببخشند .
چند نفر رو سراغ دارید که برای ازدواج حکومت از بیت المال وام بلاعوض به او داده است؟؟؟ معرفی کنید .
مطلب بسیار جالبی رو ارائه کردید لااقل مسئولین وعده دهنده را به فکر فرو برده اید .باز هم تشکر (395625)
 
احمد
Netherlands
۱۳۹۰-۱۰-۲۸ ۰۶:۲۳:۰۹
با سلام و درود بر شما
تمامی فرمایشات شما صحیح بوده و بنده به شخصه تجربه کرده ا م.
ممنون از مطالب مفیدتون (610814) (alef-11)
 
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۱۳:۴۳:۴۰
من خودم مدتی به این سایت ها می رفتم ولی خدا رو شکر ترک کردم خیلی فشاز عصبی روم بود انگار یک نفر مجبورم می کرد به این سایت ها نگاه کنم.
اما یک چیز رو هیچ وقت نفهمیدم که در آمد این سایت ها با آن حجم فعالیت از کجا بود؟ چون تبلیغات هم در آنها وجود نداشت. (649092) (alef-15)
 
منصور
۱۳۹۲-۰۵-۳۱ ۰۰:۱۲:۴۲
سلام
این به نظر بنده یک نوع مریضی بسیار خطرناک است و اصلأ ربطی به ازدواج نداره ، مثل این میمونه که بگی یه معتاد اگه ازدواج گنه خوب میشه درصورتیکه اصلأ این طور نیست .
این مریضی باید ریشه یابی شود چون این مریضی از دوران نوجوانی به سراغ آدمی میاد وبا گذشت زمان و به مرور قویتر و تنومند تر میشود و گاهی وبه جرأت میشه گفت تا مرگ با آدمی میماند به نظر من این بیماری ریشه در ترس ، کمرویی و یک راه آرام و بدونه دغدغه جهت ارضاء داره فقط میتمونم همین را بگم که خدا به این بیماران رحم کند و آنها را شفا بده (1586399) (alef-15)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۰۵-۱۲ ۱۸:۱۵:۲۵
مطالب صحت کامل داشتند . و روراست بودن بهتر از وانمود کردن است .
ممنون که با روراستی مطالب را بیان کردید . (2284581) (alef-13)
 
قدرت
۱۳۹۳-۰۵-۲۴ ۱۷:۱۵:۴۰
عالیه (2313440) (alef-3)
 
عبدالله
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۹:۰۴:۱۹
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پس کی میخوایم باور کنیم هدف تهاجم فرهنگی هستیم؟
درمانش فقط توسل به اهل بیت و یاری همیشگی از خداست.
التماس دعا (2419220) (alef-3)
 
پسرجنوبی
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۴:۵۴:۵۲
سلام دوستان من 21 سالمه متاسفانه تو دوران مجردیم به این سایتها سر میزدم اما الحمدالله توبه کردم و بعد از ازدواج به مدد اهل بیت دیگه به این سایت های شیطانی وارد نمیشم اما دوستان بعد از مدتها هنوز گاهی اوقات صحنه های حرام تو ذهنم تداعی میشه برام دعا کنید (2709425) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۲-۰۷ ۰۸:۴۷:۱۱
ممنون از این راهنمایی ها و مطالب زیبا و اموزندتون (2850713) (alef-10)
 
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۹:۲۴:۰۶
به نظر من که خودم یه جوون هستم والدین نباید فرزندان خود را بیش از حد در خانه تنها بگذارند . ضمناً اگر فرزندانتون رو برای بازی و تنها نبودن خونه ی کسی می فرستید خاهشاً از سلامتی روحی اون شخص صد در صد اطمینان پیدا کنید تا مبادا از آنها سوء استفاده ی جنسی شود و یا آموزش جنسی ببینند . (2889936) (alef-13)
 
واجد
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۰:۳۰:۲۸
ممنون از مطالبی که گذاشته بودین. خیلی مفید بود. (2931494) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.