نظر منتشر شده
۱۰۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 92905
رحیمی: مخالفین من بیمار و ضدنظام اند
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۵
بخش خبری الف

 

رحیمی در جدیدترین اظهارت به جای پاسخگوئی به اتهامات خود، به شکل بی سابقه به مخالفین و منتقدین خود حمله کرد و آنها را ضد نظام و دولت و رهبری دانست و ادعا كرد: اتهامات مخرب برخي افراد عليه من نشانه بيماري و دشمني آنها با نظام است.

 

به گزارش الف، در حالیکه دادستان کل کشور رحیمی را متهم دانسته و تاکید کرده است که وی به زودی باید در دادگاه حاضر شود، معاون اول رئیس جمهور این اتهامات را ناشی از دشمنی منتقدینش با نظام دانست.

 

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رفتار مخرب و پليد نظام سرمايه‌داري تا حدي است كه برخي رسانه‌های داخلي را نيز تحت تاثير قرار داده است، افزود: مخالفين واقعي نظام شعار حمايت از ولايت فقيه، نظام و دولت سر مي‌دهند اما در عمل دشمنان درجه يك نظام و دولت هستند و در واقع نمي‌خواهند نامي از اسلام باقي بماند؛ چرا كه اين افراد تربيت شدگان و دست نشاندگان همان نظام سرمايه‌داري و صهيونيستي هستند.

 

معاون اول رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود به تلاش‌ها و اقدامات بزرگ دولت در سال‌هاي اخير اشاره كرد و گفت: دولت با تلاش و كار شبانه روزي گام‌هاي بلندي برداشته است كه انبوه سازي مسكن در تمامي استانها، اهتمام براي اشتغال زايي و ريشه كن شدن بيكاري، دور زدن تحريم‌ها و در راس همه آنها اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها از جمله اين فعاليت‌هاست.

 

رحيمي با اشاره به اینکه اقدامات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي موجب اتهام زني از سوي متخلفين عليه بنده شده است گفت: در كارگروه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي با بسياري از تخلفات اقتصادي، زمين خواري‌ها و معوقات بانكي مبارزه شده است كه اين اقدامات براي بسياري از متخلفين ناخوشايند بوده و به همين دليل به تهمت‌سازي و اتهام‌زني عليه معاون اول رئيس جمهور اقدام كرده‌اند.

 

وي ادامه داد: برخي مفسدان اقتصادي و رانت‌خواران كه با اقدام بازدارنده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي مواجه شده و تحت فشار قرار گرفته و از اين امر ضربه خورده‌اند، از اسفند ماه سال گذشته تا كنون اقدام به تخريب دولت و اتهام افكني كرده‌اند و با بي شرمي تمام و بدون هيچ سند و مدركي مستقيم و غير مستقيم رئيس جمهور و معاونش را در رسانه‌ها متهم مي‌كنند.

 

معاون اول رئيس جمهور افزود: اقدامات مخرب اين افراد نشانه بيماري و دشمني آنها با نظام است و اينكه خواسته يا ناخواسته در راستاي اهداف دشمنان نظام گام بر مي‌دارند.

 

رحيمي تصريح كرد: در ميان كساني كه تمام تلاش‌ها و اقدامات ثمربخش دولت را انكار مي‌كنند و در عين حال مدعي پيروي از ولايت فقيه و حمايت از نظام هستند افرادي به چشم مي‌خورند كه حتي يك روز هم در صحنه دفاع مقدس حضور نداشتند و در هيچ‌يك از عرصه‌هاي خدمت‌رساني ديده نشده‌اند.

 

وي با بيان اينكه بنده در تمام دوران كاري خود در عرصه‌هاي مختلف خدمت مشغول مبارزه بوده‌ام، گفت: زماني كه بنده رئيس ديوان محاسبات كشور بودم پرونده برخي افراد را مطالعه كرده‌ام و مطالبي موجود است كه به خاطر ملاحظات و مصالح نظام تا كنون سكوت كرده‌ام.

 

گفتنی است مدتی پیش دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران گفته بود که رحیمی باید به دلیل برخی اتهامات مالی و اقتصادی در دادگاه حاضر شود و جوابگو باشد. این درحالی است که دفتر رئیس جمهور در اطلاعیه ای تصریح کرد که احمدی نژاد با احضار معاون اول خود مخالف است. اما اسفندیار رحیم مشائی در گفت وگو با خبرنگاران گفت که اگر رحیمی هم تخلف داشته باشد باید در دادگاه حاضر شود.

 
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۵:۱۵:۲۸
معمولا زمانی کسی شروع به توهین می کنه که حرف طرف مقابل حق باشه.این را چند وقتی است که عملا در عرصه سیاسی نیز تجربه کرده ایم. (392178)
 
سيد ميثم موسوي
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۷:۲۵:۲۱
يه سؤال اگر ايشان رفت و محاكمه شد (يعني اون روز مي رسه؟) و روم به ديوار محكوم شد نظام و رهبري و... همه زير سؤال هستند ديگه؟
اصلا يه جور ديگه مي پرسم. قوه قضائيه و رئيسش و دادستانش و برخي نمايندگان مجلس و... همه ضد نظام و رهبري و طرفدار مفسدين اقتصادي هستند؟
اصلا يه جور ديگه . رئيس دستگاه قضا و دادستانش و برخي نمايندگان مريض هستند؟
من يه راه حل ساده تر دارم. آقاي رحيمي براي راستي آزمايي ادعاي شما و به جاي معاينه و بررسي وضعيت افراد فوق به جهت اثبات سلامت روحي و رواني و اخلاقي افراد فوق شما از سمت خود استعفا بده بيا برو قوه قضائيه روبرو قاضي بشين حكم بي گناهي بگير. اين همه حرف و توهين و شعار و.. نمي خواد. (392485)
 
آشنا
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۵:۲۴:۱۴
اگه راست ميگي برو تو دادگاه ثابت كن

از قوه قضاييه انتظار مي رود خيلي سريع اقدام كند و احضاريه دادگاه ايشان را ارسال نمايد (392188)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۵:۲۴:۳۲
اقای رحیمی،خب حساب تو اگر پاکه،چرا نمی ری دادگاه جواب بدی؟خب برو دادگاه بگو بهت تهمت زدن و بعدش هم خودت از مخالفان شکایت کن...دیگه یه دادگاه رفتن و پاسخ دادن که دیگه پای نظام و اسلام رو وسط کشیدن نداره که؟ (392187)
 
مسعود
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۸:۰۴:۲۲
آقای رحیمی.. تو مگر عین نظام هستی که مخالفت با شما مخالفت با نظام باشد! (392289)
 
جواد
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۲:۲۶:۴۰
آقای دکتر رحیمی نه آقای رحیمی

اولین اتهام ایشان بکار بردن عنوان دکتر برای خود است. (392415)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۳:۲۸:۳۳
اگه رفت دادگاه و تبرئه شد خدا وکیلی نمی گید اعمال نفوذ کرده
به نظر من مفاسد اقتصادی خیلی بحث سختیه
هر کی بره دادگاه محکوم شه میگن فلانی اعمال نفوذ کرده، تبرئه بشه میگن خودش اعمال نفوذ کرده

واقعا بهتره تو این سایت راه حل بررسی مفاسد بحث بشه

الان هر کی، حتی افراد عادی، از یه نفر خوشش نمیاد حداقل یه تهمت اقتصادی بهش می زنه (392427)
 
بهار محمدی
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۵:۲۶:۰۹
یعنی دادستان کل کشور بیمار و ضدنظام هستند و ایشون پاک وبیگناه! امیدوارم هرچه زودتر تکلیف ایشون روشن بشه. (392191)
 
مبهوت
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۵:۲۶:۳۳
جالبه ایشان اعتراف میکنند برخلاف مسئولیت ووظیفه شان عمل کرده اند !!!
توچیکاره ای که سکوت کردی ؟!
وظیفه تو به عنوان بازوی نظارتی مجلس ارائه گزارش به مجلس است نه لاپوشانی .
پس الکی نیست جلوی تحقیق وتفحص از دیوان در زمان ریاست این متهم به فساد راگرفته اند.
چه بسا که اصل اتهاماتش در آنجا نهفته باشد (392192)
 
مهدی
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۵:۴۳:۱۷
حالا خوبه،این همه ملت تو نظراتشون دارن می گن که آقای رحیمی،اگر شما گناهی نداری چرا نمی ری دادگاه ثابت کنی؟شما که انقدر به فکر ملت و عدالت و نظام هستید خب حرف این ملت رو هم گوش کنید دیگه. (392205)
 
رضا افسري
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۰۰:۳۴
من كاري به راست و دروغ مسائلي كه عليه ايشون مطرح ميشه ندارم چون از حقيقت ماجرا بي خبرم و نمي دونم كي راست مي گه كي دروغ ولي انصافاً معلومه رحيمي آدم محكميه و اراده قوي داره كه همچنان با قوت كارش رو انجام مي ده اگه يك صدم اينجور اتهامات ضد و نقيض عليه من گفته بودند تا حالا قالب تهي كرده بودم! (392219)
 
اکبر مفتح
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۰۷:۴۸
... آقای احمدی نژاد در برخورد با مسایل از دیپلماسی فعالانه از نوع افراطی اش استفاده میکنند. یعنی هیچ وقت به طرف مقابل اجازه عرض اندام نمیدهند. از تاکتیکهای ایشان یکی اینکه حتی اگر طرف مقابل ،مردم یانماینده مردم و یا صدای بر حق مردم باشد ، در اقدامی از نوع فعالانه طرف مقابل را تحقیر میکند ! بدین شکل که وی را بیگانه و عامل دشمن نامیده ، سپس خود را نماینده مردم عنوان میکند و طرف مقابل را در موضع انفعال قرار میدهد ...آنوقت خیلی ساده جای شاکی و متهم عوض میشود. البته لازم به ذکر است که این سبک در دنیا به نام ایشان ثبت شده و از معجزات و کرامات شخص ایشان است و البته معاون ایشان هم از همین روش و ادبیات استفاده نموده اند. (392223)
 
حسنعلي سرمست ارباس
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۱۲:۲۱
آقاي رحيمي حضور تو در دادگاه عين همراه بودن با ولايت فقيه است / شما لطفا\" هر چه از متخلفين داريد به دادگاه ارايه دهيد همانطوريكه مدارك فساد شما به دادگاه ارائه شده است و مورد تاييد قوه قضائيه نيز قرار گرفته است . ما خدمات دولت را قبول داريم شما لطف كنيد به دادگاه برويد و موارد اتهامي خود را مشخص كنيد . كسي شما را فاسد نناميد بلكه سخنگوي قوه قضائيه بود كه اعلام كرد موراد اتهامي تان صحيح است آنها هم با مستندات حرف مي زنند . در ضمن اگر قرار بود با گفتن شما متخلفين مشخص گردند نيمي از مردم ايران را متخلف معرفي مي كرديد و سفسطه هاي شما هم هيچي را عوض نمي كند .
لابد مخالفين شما كافر و بي دين هستند !!!
(...) (392226)
 
رضا نیایش
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۳:۵۷:۲۹
دقيقا همينجوره كه شما ميگين ايشون تو اخبار 20:30 كه تماشا ميكردم خيلي جالب بحث اتهام خودش رو با حالت تحقير و تمسخر رد كرد و بعدش شروع كرد داستان اتهام و فساد مالي يه عده اي رو مطرح كرد! از اون جالب تر اينكه ايشون گفته كه در ديوان محاسبات از عده اي پرونده دارم كه به خاطر مصالح كشور مطرح نكرده ام ! لابد آقاي رحيمي ميخوان كاري كنه كه اگر خواست غرق بشه عده زيادي رو با خودش غرق كنه.وشايدم كاري كنه كه يه عده اي از ترس خودشوووون مانع به جريان افتادن پرونده آقاي رحيمي بشن. (392696)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۸ ۱۹:۳۷:۵۹
اولین جرم اعترافی شما همین است که در دیوان محاسبات بودید ، فسادی را مشاهده کردید ، اقدام نکردید و کار به اینجا رسید . آیا اسم این کار خیانت در امانت نیست ؟ همدستی با افراد فاسد نیست ؟
ادعای عدم اعلام فساد اشخاص ، برای مصلحت کشور یعنی چی ؟ آیا فساد ( از هرنوعش ) منفعتی برای کشور و نظام دارد ؟!!!! (393233)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۱۴:۲۲
آقای رحیمی عزيز شما باید بابت اتهامی که به شما وارد شده است در محاكم قضايي مانند ساير شهروندان توضیح بدهيد تا انشاا... دامن نظام به خاطر انسان هاي پاك مثل جنابعالي ناپاك جلوه نكند. در ضمن تلاش كنيد هم پرونده هایی شما كه بیش از یک سال است که در بازداشت بسر مي برند از اين اتهام تبرئه شوند. آيا درست است كه من نوعي كه از هيچ منصب و قدرتي برخوردار نيستم براي كوچكترين خطايي در مقابل ترازوي عدالت زانو بزنم ولي جنابعالي و امثالهم با مصداق قرار دادن خود به دوستدار نظام يا عين نظام، سنگ عدالتخواهي را به سينه زند. نگران نباش انشاا... تبرئه هستي. پس چشمان خود را به آسماني ها بدوز و به زميني ها رحم كن. (392231)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۱۹:۲۷
منتقدانت كه بيمار و ضد نظام نيستند؟ اصولا آدم هاي كوچولوي كه رداي بزرگان را بر تن كنند جز اين انتظار نيست. تو از جنس همان بزرگواري هستي كه تا لحظه مرگ حقيقت را انكار كرد نباش. (392233)
 
مسعود
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۸:۰۸:۲۹
در زمانی که امام علی علیه السلام حاکم مسلمین بود به او اتهام وارد کردند که زرهی که در اختیار توست مالکش نیستید! امام علی علیه السلام به جای اینکه به آن فرد نصرانی اتهام مقابله به نظام اسلامی و خروج بر حاکم اسلامی بزند با ادب تمام و بدون تهدید یا فشار بر طرف مدعی در دادگاه حاضر شد و خیلی جالب است که علی علیه السلام به قاضی توصیه می کند طبق عدل و شواهد عمل کن و مقام مرا اصلا در نظر نگیر و قاضی به سود مرد نصرانی حکم می کند!! (392291)
 
حق گو
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۲۲:۲۷
شما یک مشت احمق قدرت طلب هستید که به جای حمایت از دولت و نظام، برای کسب وجهه و نشان دادن خودتان هر روز چوب های خشکیده ی دروغ را لای چرخ دولت می گذارید. آخرت روی خود را به زودی به شما نشان خواهد داد (392234)
 
علی فروتن
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۲:۰۵:۱۴
شما که حامی دولت هستی سعی کنيد در پاسخ به حرفهای ديگران ادب را رعايت کنيد تا طرفداران دولت به بی ادبی متهم نشوند. برادر من! اگر در دفاع از آقای رحيمی مدرکی داری رو کن. توهين چرا می کنی؟ (392409)
 
حزب الله
۱۳۸۹-۱۰-۲۸ ۰۸:۵۶:۱۲
الف عزيز:
قراربود توهين را پخش نكني... برادر جان اين خوديه و مجاز؟؟؟؟ (392940)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۲۹:۴۸
آقلی رحیمی سنگ محک سلامت و بیماری و موافقت و مخالفت با نظام تشریف دارند . این حرفها و تفکرات فقط ناشی از یک مغز بسته و خود شیفته است . کسی که خود را محور عالم میداند. بد نیست آقای رحیمی یک نگاه به تاریخ بیاندازند لازم نیست خیلی دور بروند همین تاریخ انقلاب و بالا و پایین شدن مسولین کافیست (392239)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۴۲:۳۱
برادر گرامی حق باشماست
ولی بهتر است این حرفهارا با سند ومدرک در حضور قاضی دادگاه بزنی تا برای همیشه جواب دروغها را
داده باشی
چون من عوام که نمیفهمم که توچه میگوئی عصبانی مباش وبا ارامش جوابشان رابده
تا دشمنان نظام ودولت ورهبری را را سرجایشان بنشانی ایتطور بهتر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (392243)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۴۲:۳۸
\"رحیمی: مخالفین من بیمار و ضدنظام ان\"

برچسب جدید مبارک آقایی نادران ! (392244)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۴۳:۲۴
اگر ایشان ریگی تو کفششان نیست چه باک

برود دادگاه و ثابت کند که دشمنان نظام و رهبری بایشان

تهمت و افترا زده اند (392246)
 
سعيد
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۶:۵۹:۴۲
سلام معلوم نيست چه خبره واين اقا كيه اينطوري حرف مي زنه جهت اطلاع اقاي رحيمي وپشتيبانانش عرض مي كنم در كشور لائيك ايتاليا نه ام القري جهان اسلام بله ايتاليا شخص اول مملكتشان را يعني برلوسكوني را دارند محاكمه مي كنند حالا انتظار داريدهمه لال شوند (392256)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۷:۱۸:۲۰
پس قوه قضاییه داره چی کار میکنه؟ سریع تر باید به این پرونده رسیدگی کنه تا این موضوع باعث سو استفاده دشمنان نشود. (392271)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۷:۳۴:۱۷
عجب افراد بوقلمون صفتی علنا دارند مسئولان نظام را با تفرقه افکنی و فتنه جوئی بجان هم بیندازند. تا از آب گل آلود ماهی تازه ی شان را بگیرند. از جوانمردی و مروت بدور است که دنیا و آخرت خودمان را اینچنین ضایع و تباه کنیم . (392275)
 
علی فروتن
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۲:۰۸:۰۴
درست است برادر؛ دفاع از عدالت باعث تفرقه افکنی می شود. بهتر است همه ساکت باشيم تا بعضی ها هر کاری خواستند بکنند. نه؟ (392410)
 
مرتضی اشرفی
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۷:۳۵:۲۰
«وي با بيان اينكه بنده در تمام دوران كاري خود در عرصه‌هاي مختلف خدمت مشغول مبارزه بوده‌ام، گفت: زماني كه بنده رئيس ديوان محاسبات كشور بودم پرونده برخي افراد را مطالعه كرده‌ام و مطالبي موجود است كه به خاطر ملاحظات و مصالح نظام تا كنون سكوت كرده‌ام.»

جملات فوق اگر تهدید نیست.پس جیست؟ وظیفه شما در دیوان محاسبات ملاحظه کاری و مصلحت اندیشی نبوده که امروز بجای پاسخگویی در برابر قانون و فرار از قانون به چنین روشهای غیر اخلاقی متوسل می شوید. متاسفانه ریس جمهور هم به جای پاسخگویی در مورد اتهامات معاون خود به تهدید متوسل شد!!!!! (392276)
 
امیر
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۸:۰۲:۵۹
شمافقط به ایشان پیشنهادمیکنیدکه به دادگاه بروند یامیفرمائیداقای احمدی نزاد مانع میشود.مگرقوه قضائیه دررابطه باجرم یااتهام نیاز به کسب اجازه ازکسی یاراضی یا ناراضی بودن مجرم ومتهم دارد.میتوانداحضارش کندوهر کاری که لازم باشدانجام ونتیجه را هم به اطلاع مردم برساند.اقای رحیمی که همچین وزنه سنگینی به حساب نمی اید که این قدر انرزی برایش مصرف شودو شایدهم قحط الرجال است و ماخبرنداریم. (392287)
 
پسر ایرانی
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۸:۳۷:۰۲
آقای رحیمی گرامی از فرمایشاتی که پشتش سراسر هراس هستش مشخصه که وضع جنابعالی داره بیخ پیدا میکنه که اینطوری برای مسئله ای که تنها برای شخص شما هستش پای اسلام و نظام و رهبری رو وسط میکشین!
آقای معاون این حنارنگش دیگه باخته که بخواین با داد و بیداد از قانون فرار کنین
مسئله ساده است، علیه جناب شما اتهامی وارد شده که باید در دادگاه جواب بدین،
این دیگه داد و بیداد نداره معاون جان!
خربزه خوردی پای لرزش وایستا! (392306)
 
سعيد
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۹:۰۵:۱۹
حق با رحيمي است ! چون نظام را مترادف با خود مي دانند لذا هر كس با ايشان نيست ‘ لايق هر نسبت ناروايي هست . (392311)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۹:۱۵:۵۶
اخه تا وقتی دادگاه کسی را احضار نکرده کجا بره؟ به جای اینکه اقای رحیمی رو تحت فشار بگذارید به قوه قضاییه اصرار کنید تا ایشونو احضار کنه تا حقیقت روشن بشه . (392320)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۹:۲۸:۱۹
آقای رحیمی!

برو دادگاه از این الف ضدانقلاب و نادران و توکلی و بقیه شکایت کن

اصلا همشون رو بنداز زندان

ولی فقط اول ثابت کن بیگناهی. ثابت کن ریگی توی کفشت نیست... (392324)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۹:۳۵:۳۰
زیاد خودتون خسته نکنین و امر و نهی هم مضره مگر چه خبره !! خودش پا بشه بره تو دادگاه ایشون یک مقام ارشد نظام اند الکی نیست با حرف این و آن سرش را بیندازد پائین برود به دادگاه .مگر قانون نداریم هر وقت خواستند می رود .ضمنا خیلی ها هستند پیش از ایشون از سوی قانون تحت پیگردندآیا تا بحال خود شون معرفی کرده اند .؟؟ آسیاب به نوبت . با این جار و جنجالها اصل سوژه رااز اذهان ملت پاک نکنید .فتنه گران تو حاشیه مانده اند و آتش زدگان بیت المال مسلمین و اموال مردم صحنه گردان شده اند .فریاد بگیر و به بند محاکمه کن و اعدام کن و رسواکن سر می دهند .خادمان ملت خاطی و خطا کار شده اند عجبا چه دوره و زمانه ای شده حق علنا قر بانی باطل میگردد !! (392327)
 
پسر ایرانی
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۰:۲۳:۲۹
این اینوآنی که شما میفرمایید نمایندگان ملت هستن!
به گفته ی شما هر کسی که از فساد یک مسئول صحبت کنه فتنه گر هستش؟!
متاسفم برای این طرز تفکر!
در ضمن عدالت مقام ارشد و غیر ارشد نمیشناسه،
باید این آقا به افکار عمومی پاسخ بده نه اینکه به منقدانش توهین بکنه! (392360)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۱:۴۸:۴۳
این چه ربطی به محاکمه او دارد. پس آنهم به موضوعی دیگر مطلب را حواله دهد.؟ (392399)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۱۹:۵۴:۴۱
اگر بی گناه هستی چه باک وکیل بگیر برو دادگاه و پرونده مابقی آقازاده را هم بگذار جلوی قاضی (392339)
 
حمید
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۰:۰۲:۱۴
آقای توکلی تحویل بگیر!!! بیمار و ضد نظام هم شدین. آقای توکلی من سالهاست شما رو می شناسم. از خیلی وقت پیش بحث فساد در کشور رو خیلی علمی و آکامیک مطرح می کردید. الان وقتشه اون تئوریها رو پیاده کنید. به خدا اگه کم کاری کنید مسوولید. (392347)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۰:۲۱:۰۹
من وقتی این تیتر ها رو می بینم وقتی دکتر نژاد می گه :چشم انداز را افراد را بی اطلاع نوشته اند\" وقتی معاون اولش می گه :\" مخالفین من بیمار و ضدنظام اند \" و خیلی از این مسائل ، واقعا داره روز به روز اعتقاد من رو به خدا بیشتر میکنه و اینکه خداتو جایگاه حق نشسته و چجوری داره حقیقت روز به روز آشکار تر می شه . فاعتبروا یا اولی الابصار (392357)
 
نادر
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۰:۲۱:۳۲
قوه قضائیه هر زمان اراده کند به تعبیر شما فتنه گران را محاکمه خواهد کرد ، ولی آیا این قضیه در مورد آقای رحیمی هم صدق می کند و یا اینکه عده ای از آقایان مانع دادگاهی شدن ایشان خواهند شد؟؟؟ ضمن اینکه به نظرم باید در برخورد با سوءاستفاده کنندگان بیت المال مولایمان علی (ع)را الگو قرار دهیم و این موضوع را درگیر باندبازیهای سیاسی نکنیم. (392358)
 
احمد
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۰:۲۲:۱۴
یکم اینکه این آقا ظاهرا فرق متهم و مجرم رو نمی دونند که اینقدر ناراحت شدند (داستان حضرت علی و زره معروفش رو یکبار دیگر مطالعه کنند)
دوم اینکه آقای نسبتا محترم خودتو چرا به نظام و اسلام و .. مخلوط می کنی؟ نکنه فکر میکنی اسلام رو شماها نگه داشتید؟ (392359)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۰:۲۸:۳۸
اين ادبيات آدم رو ياد نمونه اي ملموس در همين يك سال پيش مي اندازه. نامه آقاي هـ. ر خطاب به رهبري كه خود رو اصل انقلاب مي دانست و مخالفانش را ضد انقلاب و نظام .
كلا بگذريم كه تو اين دوره زمونه هر كس كم مياره سريع خودش رو به ارزشها و نظام الصاق مي كنه و اينگونه مي خواهد مخالفانش را تخطئه كنه. تنها كساني كه مي توانم به جرأت بگويم از اين حربه نخ نما استفاده نكرده اند امام (ره) و مقام معظم رهبري ( حفظه الله ) بوده اند چرا كه اين بزرگواران آنقدر بزرگوار بودند و هستند كه از دين و ارزش ها خرج خود نمي كردند و نمي كنند.
يك نمونه ديگر هم شهيد بزرگوار بهشتي كه با آن همه تهمت و افترا با داشتن كمال صلاحيت براي پيوستگي با ارزش ها از اين حربه براي اثبات خود استفاده نكرد و با مظلوميت به شهادت رسيد.
آقايان دولتمردان از خدا و پيغمبر و دين و ارزشها و نظام خرج آبروي خود نكنيد. شما بايد حتي آماده باشيد براي خدا و ارزشها و نظام اسلامي آبرو هم بدهيد نه بر عكس.
جناب آقاي رحيمي اگر فردا روزي شما محكوم شديد چه ؟  (392364)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۰:۴۲:۰۵
بیمار کسی است که مدرک جعل می کند.بیمار کسی است که در رشوه دادن مشارکت داشته ، بیمار کسی است که نون را به نرخ روز می خورد. (392370)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۸ ۱۹:۴۳:۴۸
بیمار کسی است که در دیوان محاسبات با وجود داشتن مسئولیت ، فساد اشخاصی را می بیند و سکوت میکند . (393240)
 
امیر
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۰:۵۴:۵۳
ما چرا باید هرچی میگوئید باور کنیم ایا مردم 20:30 را دیدند چه گفته گه اینقدر به انها حمله شده است (392375)
 
رضا
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۱:۱۶:۰۲
اون موقع که نادران شروع کرده بود به تهمت زنی به رحیمی که خوب خوشتون اومده بود الفی ها.
حالا که جواب داده داغ کردین.
اگه راست میگین برین دادگاه شکایت کنین اگه رحیمی حاضر نشد بعد بیاین بلبل زبونی کنین.
تا وقتی که دادگاه رای نداده در این مورد حق با رحیمی هست چون اصل بر برائت افراد هست. (392387)
 
ا
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۱:۰۷:۳۷
آره اصل بر برائت است! ممنون از یادآوری! داشت فراموشمون میشد!!! (392450)
 
نیما
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۱:۴۵:۵۸
چقدر زیبا و با سیاست ما را فریب داده اند که هنوز اندکی از نه دی نگذشته است که باید بجای اصرار برای به دادگاه کشیدن کروبی و موسوی و خاتمی ، که عامل خسارات عدیده ای به سیستم های اجرایی، امنیتی، فرهنگی و... در نظام بوده اند و همکاریشان با بیگانگان برای براندازی نظام محرز گذشته است ، اینگونه پیگیر پرونده رحیمی شده ایم و اصرار داریم که در همین زمان حساس (آغاز طرح هدفمندی یارانه ها) رحیمی باید محاکمه شود. البته رحیمی حتماً باید به دادگاه احضار و پاسخگوی اتهامات خود گردد ولی ما چقدر ساده ایم وخوب بازی خورده ایم. (392397)
 
علی فروتن
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۰:۳۶:۳۵
دوست عزيز! مساله آقای رحيمی نزديک به يک سال است که به طور گسترده مطرح شده است و مربوط به يکی دو ماه اخير نيست. (392444)
 
علی
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۱:۴۶:۰۴
من نمی فهمم آیا آقای رحیمی باید به دادگاه تشریف ببرند . یا باید دادگاه برای ایشان وقت رسیدگی مشخص کند و از ایشان بخواهد که باید در دادگاه شرکت کند و اگر بیم فرار یا تبانی و یا سند سازی می رود قبلا ایشان را بازداشت کند. چنانچه برای دیگران اینگونه عمل شده. مثلا کرباسچی. و سایرین. و اتفاقا برای این پرونده چنین بیمی وجود دارد.
از این رو مقصر رحیمی نیست که در دادگاه شرکت نمی کند. طبعا هر متهمی دوست ندارد به دادگاه برود. بلکه اینجا دیگر اشکال از دادگاه است. آقا یک جایی این وسط لنگ می زند. معلوم می شود که قاضی ترس برش داشته. و می گوید آقای متهم خواهش می کنم اگر وقت کردید و دوست داشتید یک سری به ما بزنید.
اما اگر مانع رئیس جمهور باشد که البته همین هم هست. تاآنجا که من می دانم فقط اطلاع قبلی به ایشان کافی است و اجازه نمی خواهد. مگر آنکه مصوبه شورای امنیت ملی را بگیرد. که آنهم باید مجلس از احمدی نژاد سوال کند و او را به مجلس بکشاند.
به هر صورت خیالتان راحت باشد بدون اجبار نمی توتنید او را محاکمه کنید. چنانکه کردان را نیز نتوانستید تا آنکه استیضاحش کردید. او را نیز بجز این چاره ای ندارید. خواهیددید. (392398)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۱:۵۶:۳۸
الف به نظرم داری آب تو هاون میکوبی خیلی خوبه که پیگیری ولی خدا کنه که به نتیجه برسی (392402)
 
علی فروتن
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۲:۱۳:۵۷
خدمت مسئول خدوم آقای رحيمی عرض شود که:
1. هيچکس نگفته شما مجرميد. گفتند در پرونده بيمه متهم هستيد. شما چرا به خودتان می گيريد؟ مگر متهم نمی تواند از اتهام تبرئه شود؟

2. استفاده از عنوان مجعول \"دکتر\" در زمان رياست شما بر ديوان محاسبات که ثابت شده است. وزارت علوم همين دولت مدرک شما را فاقد اعتبار اعلام کرد. نکند وزير علوم هم با شما دشمنی دارد؟

3. مطمئن باشيد شعور مردم به حدی است که بدانند حق با چه کسی است. اينطور مظلوم نمايی ها در برابر مردم ديگر محلی از اعراب ندارد.

والعاقبه للمتقين (392411)
 
احمد
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۳:۱۱:۵۹
شما که اقای رحیمی خوب واردیید بگو ئید اینها هم باسران فتنه اب دوغ و خیار خورده اند چند بار هم دادوبیداد کنید وهی بگوئید فتنه فتنه فتنه فتنه (392424)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۳:۳۵:۴۳
جناب اقای دکتر توکلی من برادر شهیدم اقای رحیمی به من هم گفته بیمار وضد نظام چون مخالف ایشان وضد فساد اقتصادیم به ما بفرمایید به کجا شکایت کنیم اگر ما بیمار وضد نظامیم پس همه ضد نظامند چرا مجلس در برابر مشایی و رحیمی کوتاهی میکنددادگاه مگر برای بیکسان است (392429)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۶ ۲۳:۳۹:۰۵
خوب یک روش ساکت کردن هم امروزه اینجوری به مخالف خودت بگو ضد انقلاب یارو خودش ساکت میشه ! (392430)
 
محمود
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۱:۰۴:۴۷
درود بر رحیمی خوش تیپ، پاک ومرد تمام عیار. (392449)
 
ا
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۱:۱۰:۲۶
من موندم، چرا اینقدر مسئله رو پیچیده می کنن؟!
خب آقای رحیمی، برو دادگاه از خودت دفاع کن! ما همون هم به رای قاضی احترام میذاریم. هر چی دستگاه قضایی گفت. اگه گفتن شما پاکی، اول از همه هم آقای نادران ازت معذرت میخواد، خوبه؟! (392452)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۳:۵۱:۱۰
آقای رحیمی،

من قاضی نیستم ولی بدان که اگر در این دنیا محاکمه شوی و اگر یک محکمه عادله تو را مجرم شناخت و برایت محکومیت در نظر گرفت، بسیار بسیار بهتر است تا در دنیایی دیگر محکوم شوی. (392464)
 
Mohammad Reza
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۵:۴۵:۱۱
۱. دوستانی‌ که میگویند ایشان باید در دادگاه حاضر شده و جواب بدهند باید توجه داشته باشند که ایشان اول باید از طرف دادگاه خواسته بشوند و بعد در دادگاه حاضر شوند.

۲. دوستان دیگری که میگویند ایشان اگر راست میگویند بروند در دادگاه ثابت کنند باید توجه داشته باشند که ایشان بی‌ گناهند تا وقتی‌ که در دادگاه مجرم شناخته شوند، به عبارت دیگر، اگر کسی‌ بر علیه ایشان اتهامی دارد باید ثابت کند، ایشان احتیاجی‌ نیست بی‌ گناهی خودشان را ثابت کنند.

۳، به نظر من دستگاه قضایی‌ کشور ما فقط گروه خاصی‌ را مجرم مادرزادی میداند و هیچگاه افرادی از گروه آقای رحیمی مؤاخذه یا مجرم شناخته نمیشوند (چاقو دسته خودش را نمی برّد)، حالا بقیه آنقدر شکایت کنند تا شکایت دانشان بترکد! (392468)
 
سیاوش
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۷:۱۰:۳۰
معاون اول مه اینطوری به همه توهین می کنه
رئیس جمهورم که متن مصوب رهبری را نفد می کنه
بابا جه خبره اینحا؟ (392480)
 
lpln
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۷:۲۴:۲۸
سلام دوستان.

بنده تا ديشب نميدانستم آقاي رحيمي چقدر خوب نطق ميكند، اما اين را ميدانم كه اين نطق ميبايست در دادگاه و جلوي قاضي انجام ميشد. اين بديهي ترين خواسته هست كه ايشان كه دم از راستي و صداقت ميزنند خودشان پيش قدم شوند و سوء ظن هاي ادعايي نسبت به خود را برطرف كنند. گيرم كه سه تن از بهترين قضات ما اشتباه كردند، مردم هم كه چون چيزي نميدانند پس نفهم هستند، آنهايي كه انتقادي به اشان دارند خودشان دزد هستند، آقاي رحيمي شما كه اين قدر منطق قوي داري در ارائه دلايلت در دادگاه تعجيل كن.

به اميد برقراري عدالت واقعي (392484)
 
mike
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۸:۰۲:۰۳
آقاي رحيمي بهتر بود شما پرونده هايي را كه قبلا از ديگران داشتيد رو مي كرديد.دست روي دست گذاشتيد و ترسيديد اين هم مزد شما. (392489)
 
حامد
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۸:۰۴:۰۸
اقای رحیمی شما مگر کی هستید که خود را با نظام گره میزنید شما با این حرفهایتان نظام را به بازی گرفتید (392490)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۸:۱۲:۱۹
اگر دادستان كل كشور ضد نظام است و جناب رحيمي هم كه معاون رياست جمهوري هستند، متهم به فساد اقتصادي است پس مملكت را چه كساني اداره مي كنند يك عده ضد نظام و مفسد اقتصادي؟
يه كم يواشتر جناب رحيمي داريد كل نظام را زير سوال مي بريد ؟ چقدر قدرت دلچسب است كه حاضريد همه چيز را فدا كنيد؟ (392491)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۸:۵۴:۰۶
حقیقت ها رو شن شود و مردم امیدوارتر می شوند
حلقه های فسادی که ریشه غربی و انگلیسی دارند شناسا ئی خواهند شد
هر انقلابی نیاز به یک خانه تکانی دارد
نگه داشتن مار سمی در آستین عمل اشتباه است
اگر شورش سال قبل گسترش می یافت عمق فاجعه چقدر بود ؟
.... (392461)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۲:۰۶:۵۴
شما که اینقدر سنگ دولت و نظام و غیره را به سینه میزنی برای چی رفتی کانادا و اینقدر از وضع اونجا مینالی؟
خب بیا تا این دولت یه شغل خوب و خونه و ماشین و غیره بهت بده،مثل همه جوونا که همه اینا رو دارن! (392625)
 
جعفری
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۰۹:۲۳:۱۱
جناب رحیمی ماکه دراستان کردستان باشماکارکردیم می دانیم تمام این مطالب صحت داردوشمانمی توانیدباتشویش اذهان عمومی ازعدالت فرارکنید یااین دنیا یاآن دنیابایدپاسخگوباشید! (392529)
 
آرش عظیم زاده
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۰:۴۱:۴۰
آقای رحیمی
ذهن عدالت خواهی که تبعیض را نمی پذیرد بیمار نیست
بیمار ذهن آن وزیری است که نمایش هدا گابلر به فیلمنامه ایبسن بیمار را توجیح میکند و به اخلاقیات و فرهنگ دینی ایرانی توهین میکند
کسی که با توجیه و پافشاری در ارائه ندادن توضیح به مراجع قضایی از همه جای نظام خرج میکند ضد نظام است (392578)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۰:۵۷:۱۵
جناب آقاي رحيمي
من به عنوان يكي از دلسوزان نظام كه نمي خواهم لكه ننگي بر دامن نظام و مسئولانش بنشيند از جنابعالي كه دامن و دستان پاكي داريد خواهش مي كنم هر چه زودتر در دادگاه حاضر شويد و با برگزاري دادگاه علني خود را تبرئه كرده و جواب مخالفين را منطقي و محكمه پسند بدهيد و هر چه زودتر اين كار را انجام دهيد به رضايت خداوند و مصالح نظام بيشتر خدمت كرده ايد (392593)
 
آرش عظیم زاده
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۱:۱۰:۱۸
آقای رحیمی
چه مواردی از قوه قضائیه دیده اید که فکر میکنید به ناحق حکم میکنند
در ضمن آقای رئیس جمهور باید پاسخگو باشند این اسنادی میگفتند از متهم کنندگان رحیمی دارند چیست (392581)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۱:۲۲:۰۶
در مقایسه با ...ها البته ایشان گناهشان کمتر است باید جایزه بگیرند (392607)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۲:۰۳:۰۱
سلام من نمی دانم تازگیها مد شده افرادخودرا بانظام ،رهبری مردم و...می سنجند چون توهین به خودرا نعوذ باالله کفر می دانند .آقاجون تخلف کردی برو جواب بده هرچند امیدی به اینگونه دادگاهها نیست ولی اگه مشکلی نداری بروجواب بده ،توضیح بده مدرکتو چه جور گرفتی اون پولارو چکار کردی ،اینا که سخت نیست .رحیمی جون شما نه نظامید ونه رهبرید ونه مردم بلکه شخصی هستید مانند تمام این مردم پس اتهامی به شما زده شده باید جواب بدی تمام نقطه سرخط (392623)
 
ج ا
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۲:۲۱:۲۶
اگر در دیوان محاسبات کوتاهی کردید واعلام نکردید بخاطر مصلحت نظام نبوده برای مصلحت خود اقدام نکردید (392635)
 
حسین
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۲:۲۲:۴۸
واقعا چقدر بی جهت اینقدر به این موضوع پرداخته می شود. همه می دانند که قوه قضائیه زورش به آدمهای کوچکتر از این هم نمی رسد. کدام مورد سراغ دارید که قوه قضائیه با کسی از افراد ذی قدرت و ذی نفوذ برخورد کرده باشد؟ نمونه اش همین مهدی هاشمی که آخر فرار کرد در حالی که 6 سال پیش بنده در کلاسهای درس دانشگاه که استادان ما مسئولان عالی اقتصادی مملکت بودند میشنیدم که میگفتند مهدی هاشمی سر قضیه استات اویل رشوه گرفته. آخرش چی شد؟ فرار کرد رفت.
آقایان توکلی و نادران! بی جهت خود را سبک نکنید. من مطمئنم که قوه قضائیه مثل گذشته هیچ برخوردی با رحیمی نمیکند و دست آخر فقط شما ضایع میشوید. (392637)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۲:۲۸:۱۲
من رحیمی را از نزدیک و خوب میشناسم بارها هم ثابت شده مواضع ایشان بسیار خطرناک و شکننده برای نظام است .لذا لازم است بسیار دقت شود چالشی برای کشور بوجود نیاید .روز اول که گفته شد ایشان متهمندگفتم نظام و عدالت خواهان دست بکار بزرگ و نشدنی زده که با تحمل لطمات این موضوع قطعا مشکلات خاص بروز خواهد نمود.الان هم میبینم پیشبینی ام درست بوده. این را هم بگویم رحیمی محاکمه بشو نیست. این قصه تا استعفای ریاست قوه قضاییه پیش خواهد رفت (392641)
 
hamed
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۳:۴۰:۰۷
آقای رحیمی وقتی خودت اعتراف میکنی که وقتی رییس دیوان محاسبات کشوربودی اسم خیلی ازخلافکارهارو نمیگفتی این یعنی یک تخلف آشکارشک داشتم به یقین رسیدم (392686)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۳:۴۰:۲۱
با سلام لطفا افکاری که با فکرتان همخوانی ندارد حق ندارید ابراز تاسف کنید هر فکری برای خودش محترم است . چه مخالف دولت و چه موافق آن ! اما هرگز بخودتان اجازه ندهید دیگری را بکوبید .شما در سایت الف با بنده بعنوان کاربر محسوب می شویم .و ارتباطی هم بر قرار نکرده ایم .من خودم خوب بلدم نصحیت بدهم نیازی به روشنگری ندارم . شما از کدام افکار عمومی دم می زنید ؟ همان افکاری که از بدو روی کار آمدن دولت منادی عدالت با آتش تهیه توپخانه ی شان دولت ولائی را می کوبند؟؟!! .نه من از آنها نیستم عزیزم محترمانه عرض می کنم آیا این و آن اکثریت نمایندگان مجلس اند یا اقلیت ! دولت آلت دست مجلس نیست ؟ هرگاه مجلس خلافی از دولت دید مستقیما تخلفات دولت را به دستگاه قضا ارجاع نمایند . (392687)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۴:۳۹:۲۰
توجه کردید که در آخر کلامش تهدید ضمنی نموده است. به نظر شما این تهدید برای چه کسی است که پرونده بعضی را به خاطر مصلحت نظام رو نمی کنم.
به نظر من تمام حرف ایشان به خاطر این جمله آخرش بوده است. (392716)
 
رضا
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۴:۵۷:۱۹
سلام ما دیگه خسته شدیم از این کارهای این ادمها تاکی دروغ و این بهانه ها هر مشکلی پیش میاد یا میگند فتنه گرند یا دشمن نظام و رهبری اخه تا کی مردم دیگه همه چیز رو میدونند با شعور مردم بازی نکنید مگر شما برای چی پست و مغام میگیرید جز خدمت کردن پس جواب گو هم باید باشید اون ادمهایی که محکوم میکنید مردم ایرانند که برای ایران عزیز و اسلام شهدا دادند چرا زورتون میاد (392727)
 
عادل - دادگاه يا بيدادگاه صاحب نفوذان
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۵:۲۷:۵۶
ظاهراً همه بيمار هستند حتي رئيس محترم دستگاه قضا و اركان محترم قوه قضائيه و نمايندگان به جز رحيمي و مخالفين رحيمي كه بيمارهستند نيز ضد نظام و رهبري هستند حتي اشخاصي را كه خود اقا منصوب نموده اند ( دستگاه قضائي ) ؟؟؟‌
عجب استدلالي دارد آقاي رحيمي به جاي اتهام به اين همه فرد بيمار براي آبروي نظام و حفظ آن برو دادگاه و بي گناهيت رااثبات بكن رئيس مبارزه با مفاسد اقتصادي عزيز .
تا هم دامن تو و هم دامن نظام ارزشمند از اتهام و واهي گوئي ها پاك و نظام بيمه شود .
اگر فقط دادگاه مربوط به فقرا و بي كس و كارها و كساني كه نه مالي دارند و نه پستي و نه قدرتي و نه پشتوانه اي باشد كه آنگاه معني آن دادگاه نمي شد . مي شد بيدادگاه . انشاء الله با محاكمه قدرتمندان و ذي نفوذان صاحب منصبان متخلف از هر قوم وقماش قبيله اي نظام اسلامي بيمه شود و سايه ولايت فقيه بر آنان مستدام مي گردد . (392749)
 
seyed
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۵:۳۴:۵۱
آقای رحیمی عزیز تو در مورد مردم چی فکر کردی؟

خیلی عقب موندی از مردم

چشم مردم باز شده
شعور مردم بالا رفته

(...)

یادمه بچه بودم مامان بهم میگفت دروغگو دشمن خداست !!! (392755)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۵:۴۴:۵۹
اقای رحیمی:
مطالب شما در سطح یک معاون اول رییس جمهوری نیست.از شما و امثال شما ها انتظار بیشتری در اظهار نظر نمودن داریم باید خیلی پخته،؛کارشناسی و منسجم اظهار نظر انجام دهید .چرا وارد مباحثی شدید که با موضوعات مرتبط به شما ندارد؟شما فقط پاسخ پرسش ها و اابهاماتی که مطرح شده بدهید.پیشنهاد می کنم از حضور در دادگاه استقبال کنید..هرکس عملکردش شفاف هست مشکلی ندارد. اعتماد سازی در مردم میشود و مردم می بینند واقعا هیچگونه تبعیضی در مقابل قانون نیست و همه در مقابل قانون یکسانند.اگر هم نتوانستند ثابت شود شما می توانید ادعای خسارت کنید.خداوند بزرگ بر اعمال تمام بندگانش نظارت دارد. (392760)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۶:۲۱:۴۴
براي تجميع آرا به اين ضرب المثل اصيل ايراني راي بدهيد. {آن را كه حساب پاك است از محاسبه (محاكمه) چه باك است } (392772)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۱۸:۱۴:۰۹
با این صفهای طویل چه نیتی در سر دارید اگر واقعا.بخیر و صلاح جامعه است بسم الله نخیر اگر بضرر جامعه است خدا هدایت تان فر ماید . (392805)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۲۰:۳۱:۵۸
به نام خدا
این اظهار نظر ها که اقای رحیمی باید از رفتن به دادگاه استقبال کند برای اعتماد سازی مردم هست که بدانند در برابر قانون همه برابرند.چرا ایشان و بعضا افراد دیگری صحبت هایی می کنند که با اصل ابهامات هماهنگ و مرتبط نیست میزنند که پشتش منطق نیست. بهر حال همه باید بدانند که در کشور و در اخرت حساب و کتاب هست.ملت ایران نجیب و با فهم هست خوب تشخیص می دهد.هر مقامی چه در گذشته و چه در حال اگر خطا کرده بیاید از مردم طلب بخشش کند و شهامت داشته باشد بگوید اشتباه و یا خطا کردم.که در تقویت فرهنگ در راستای سلامت و شفاف و صداقت بودن موثر هست.اخیرا در جامعه اقایان توجیهاتی می اورند که خودشان هم می دانند قانع کننده نیست و غیر قابل قبول هست خیلی سطحی است مثل نظرات اقای بهبهانی وزیر راه و ترابری در مورد حادثه هواپیمای ایران ایر از تهران به ارومیه که قابل قبول نیست .(یا توجیهاتی در گذشته برای حوادث های هواپیما و راه اهن داشته اند).اقایان خودشان باید سرمشق جامعه باشند.مردم (در ایران و سایر کشور ها)مدیران صادق،سلامت،درستکار،زحمتکش و با تقوی را دوست دارند.به تمام اقایان پیشنهاد می کنم یا حرف نزنند و اگر می خواهند حرف بزنند کارشناسی و منطقی باشد.حرفها ی بی اساس و سطحی نزنند. (392834)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۲۱:۴۴:۱۲
برادر عزیزم جناب آقای دکتر احمدی نژاد:

شما فرد انقلابی و متدینی هستید لطفا سریعا از رحیمی برائت جسته فاصله بگیرید .

یکی از عاشقان شما (392846)
 
jeghele
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۲۲:۱۷:۱۶
متاسفانه از زمانی که آقای احمدی نژاد روی کار آمدند عده‌ای سعی کردن تا با تبلیغات وسیع اینگونه القا کنند که دولت احمدی نژاد وحامیانش حق مطلق هستند و منتقدین ان چه مجلس باشد چه قوه قضائیه وچه مردم عادی همه باطل مطلق هستند که این امر نشان دهنده مسامحه بیش از حد نهادهای قضایی با این افراد است (392853)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۲۳:۳۳:۵۱
بعضی ها با شفاف بودن را دوست ندارند بخاطر اینکه منافعشان به خطر می افتد. (392868)
 
اشنا
۱۳۸۹-۱۰-۲۷ ۲۳:۴۰:۰۷
این روزها هرکسی متهم به جرمی میشه یا میخواد سری تو سرا دراره میگه :من اطلاعاتی ازکسانی دارم که بخاطر حفظ نظام نمیگم !!!!
اگه راست میگه که وای بر مردم که این همه مسئولین مجرم دارن
اکه دروغ میگه وای بر مردم که این همه مسئول دروغگو دارن
یه نفر به دادمون برسه (392871)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۸ ۰۹:۲۶:۴۲
من حرف های اقای رحیمی را شوخی می گیرم که خوبست روحیه مان بهتر شود بهر حال نمیشود همیشه جدی بود احتیاج به مزاح و طنز هم در جامعه داریم. (392952)
 
علوي
۱۳۸۹-۱۰-۲۸ ۱۲:۲۳:۱۴
بابا اينقدر به رحيمي فشار نياوريد كه بروند دادگاه ومحاكمه بشوند اولا ايشان وقت ندارند بروند دادگاه چون دارند به مردم خدمت ميكنند!!! ثانيا ايشان آفتابه دزد كه نيست كه سريع محاكمه بشوند بالاخره ايشان معاون اول رئيس جمهورند برايشان كسر شان است كه درمقابل قانون تعظيم كنند پس بايد قانون درمقابل ايشان تعظيم كند!!! ثالثا ايشان حالا چند ريالي ازاين بيت المال خورده مگر چيزي شده؟شماهم بخوريد!اذيتش نكنيد كناه دارد. (393032)
 
محمود
۱۳۸۹-۱۰-۲۸ ۱۴:۵۳:۵۸
آقاشما که سالم وموافق نظام هستی
چرا جرئت نمی کنی درمحکمه قضا حاضر شوی وازاتهامات منتسبه خود دفاع کنی (393112)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۸ ۱۵:۳۳:۵۹
اين كري خواني هاي سياسي چقدر مشمئز كننده است.خب مرد حسابي اگه بيگناهي مثل مرد برو دادگاه و از خودت دفاع كن ديگه كري خوندن نداره كه..... (393130)
 
علی علی پور
۱۳۸۹-۱۰-۲۸ ۱۷:۲۶:۲۶
یک عده خیلی با ذوق زدگی به رحیمی توصیه می کنند که برو به دادگاه خودت را معرفی کن تا محاکمه ات کنند .عجبا عقلای خرد و اندیشه به کدامین جرم و جنایت به معاون اول رئیس جمهور اتهام وارد می کنند این افراد از کجا تغذیه می شوند کسی نیست به این حضرات بگوید .قصاص قبل از جنایت نکنید .به بهائی آبروی مسئولین نظام راخدشه دار .می فر مائید . (393170)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۸ ۲۲:۵۱:۲۳
بعضی ها حرفهای خوشمزه و طنزمیزنند خیلی ممنون. (393291)
 
بینوا
۱۳۸۹-۱۰-۲۹ ۰۳:۴۵:۴۵
آقای دکتر رحیمی ! اطمینان داشته باش اتهام مفاسد مالی شما اگر با مصلحت اندیشی ها و به حاشیه کشاندن ها و غریبه دانستن ملت ، نادیده گرفته شود ، مردم ایران هرگز شما را فراموش نکرده و در زمان مناسب به محاکمه خواهند کشاند. (393325)
 
حسین
۱۳۸۹-۱۰-۲۹ ۰۹:۲۳:۰۷
به ظن این آقایان هر حرف و انتقادی بر علیه این جماعت باشد مخالفت با نظام و ضد امنیت ملی تعبیر می شود آخه تا کی می خواهید با این اهرم صدای مردم را خاموش کنید (393351)
 
رسول
۱۳۸۹-۱۰-۲۹ ۱۴:۱۴:۴۳
مخالفت با شما تنها مخالفت با نظام وخدا وقران وپیامبر و... نیست شما ها همگی مقدسید ومعادل ...خجالت هم در این جامعه رنگباخته (393493)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۹ ۱۶:۰۶:۰۱
هیچ کارش نمی توانند بکنند .چون در جهت گرم شدن تنور انتخابات برداشته شده .منتهی به نفع شخص خاص که همه می دانیم (393542)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۰-۲۹ ۱۶:۱۴:۵۰
جیب احمدی نژاد سوراخ شده اسم مفسدین اقتصادی ازش افتاده بیرون (393544)
 
نظری
۱۳۸۹-۱۰-۲۹ ۱۹:۳۴:۲۴
بله درست است آقای رحیمی کافر همه را به کیش خود پندارد این آقایان مدت 25سال به هر صورت دلخواه اموال بیت المال را غارت کردند حالا فکر می کنند احمدی نژاد ودور دسته اش هم دزد هستند. (393593)
 
۱۳۸۹-۱۰-۲۹ ۲۱:۰۷:۰۹
برخورد اینچنین برای یک فرد سیاسی آن هم در سطح معاون اول ، سمیست مهلک .

بنابراین بهتر است اول استعفا دهد و بعد در دادگاه از خود دفاع کند.( انشاء الله که انچه که خیلی ها میگویند دروغ و انچه او می گوید راست باشد) (393618)
 
غ- عبدالله پور
۱۳۸۹-۱۰-۳۰ ۰۰:۲۶:۵۴
باسلام خدمت تمامی خوانندگان

اگرمملکتی دارای قانون باشدکه اینگونه نیز
است ودران قوه ای مجری ودارای تشکیلات بوده
وهچنین قوای مسلح برای اجرارادراختیارداشته باشد نیازی برای اظهارنگرانی دیگران وجود ندارد مگرخلاف
ان ثابت شود وتازمانیکه کسی رااحضار
ننماید هیاهومعنی نخواهدداشت (393650)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.