توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 93890
در 'خانه ایران در پاریس' چه خبر است؟
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۰۱:۴۴
عملکرد ضدنظام و سوال برانگیز برخی کارکنان 'خانه ایران' در خیابان شانزه لیزه پاریس، سوالات جدی ای درباره فعالیت این مرکز تحت مدیریت سازمان میراث فرهنگی بوجود آورده است.

به گزارش مشرق، عملکرد و اقدامات برخی کارکنان "خانه ایران (maison de l’iran) در پاریس، سوالات جدی ای درباره عملکرد این سازمان و مسئولیت سفارت و سازمان میراث فرهنگی ایران به وجود آورده است.
گفته می شود علیرغم آنکه برخی مدیران "خانه ایران" حقوق های 6 تا 7 میلیون تومانی دریافت می کنند و در پاریس جا خوش کرده اند، مدام ادعای ورشکستگی مالی این مرکز را مطرح می کنند.
این در حالی است که این مرکز وام های کلانی از مراکز مالی مختلف دریافت کرده اما عملا فعالیتش به تولید و توزیع غذا محدود شده که آن هم به دلیل قیمت بالا و کیفیت پایین مورد اقبال ایرانیان مقیم در این کشور قرار نگرفته است.
اخبار رسیده از "خانه ایران در پاریس" حاکیست برخی از اعضای این مرکز با بنی صدر عکس یادگاری انداخته و آن را به نشانه افتخار به دیگران نشان می دهند که این کار در کنار برخی مواضع و اقدامات سیاسی و رفتاری کارکنان این مرکز که چیزی مغایر با سیاست های نظام است، سوالات فراوانی را درباره برخی دفاتر سازمان میراث فرهنگی در خارج از کشور ایجاد کرده است.
گفته می شود فردی به نام "ع ش" عملا مدیریت پنهان "خانه ایران در پاریس" را بر عهده دارد.
"خانه ایران در پاریس" در خیابان شانزه لیزه پاریس (یکی از گران قیمت ترین خیابان های جهان) قرار دارد که با استفاده از این موقعیت این مرکز می تواند به یک مرکز فرهنگی و اقتصادی مهم برای ایران تبدیل شود اما عملکرد و رویکردهای برخی مدیران و کارکنان این مرکز، و عدم نظارت نهادهای متولی از جمله سفارت ایران و سازمان میراث فرهنگی، این فرصت استراتژیک را عملا به یک ضدتبلیغ برای نظام تبدیل کرده است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.