توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 93919
اظهارات مهمان صدا و سیما علیه حزب الله لبنان
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۴
در آستانه رای اعتماد گرفتن نجیب میقاتی، کاندیدای مطرح حزب الله و طیف سیاسی نزدیک به آن، شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران، اشتباهی استراتژیک و شگفت انگیز کرد.

به گزارش بولتن نیوز، در برنامه تلویزیونی دو نیم ساعت شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، میهمان برنامه آقای اسدالله زارعی بهمراه آقای دکتر علی احمدی شرکت کرده بودند که یک خبرنگار نیز از کشور لبنان که بوسیله ماهواره مستقیما از لبنان در بحث مشارکت کرده بود.

در ابتدای برنامه این خبرنگار لبنانی، بدون نام بردن از فرد و گروه خاصی درگیری ها در شهر طرابلس لبنان را محکوم کرد اما پس از این صحبت های مختصر، شروع به نشان دادن عدم کارایی دولت آقای نجیب میقاتی کرد، آن هم در استانه گرفتن رای اعتماد از مجلس بود.

وی در اظهارتی عجیب گفت: بر اساس کدام استدالال و منطق آقای نجیب میقاتی می خواهد فردا به مجلس این کشور اعلام کند که قصد دارد تمامی ارتباطات دولت لبنان را با دادگاه لاهه که از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد تشکیل گردیده و به پرونده ترور رفیق حریری رسیدگی می کند، را قطع کند.

وی در ادامه صحبت هایش به مشکلات عدیده اقتصادی دولت لبنان اشاره کرده که با توجه به اینکه وی برای سمت نخست وزیری معرفی شده، کمک های امریکا و همچنین کمک های دولت های عربی به لبنان به این کشور قطع می گردد با این اوصاف چگونه دولت میقاتی می تواند روی پای خود بایستد و با چه مکانیزم اقتصادی می خواهد به حیات خود ادامه دهد!

در ادامه این خبرنگار لبنانی که موقعیتی باور نکردنی آن هم در صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در اختیارش قرار کرفته بود، در ادامه صحبت های خود به چالش ها و درگیری ها و مشکلات نخست وزیر آینده لبنان که از سوی حزب الله مطرح گردیده اشاره کرده و پیش بینی می کند که در مجلس تعداد زیادی از گروه ها پرنفوذ با او همکاری نخواهند کرد و این عدم همکاری مشکلاتی را برای او ایجاد می کند که باعث می گردد این دولت نتواند به فعالیت خود ادامه دهد!

مجریان شبکه خبر و متولیان این برنامه که تازه متوجه شده بودند که با عامل سرویس های امنیتی عربستان سعودی در حال مکالمه و گفتگو می باشند و در شبی که هنوز آقای نجیب میقاتی در مصدر امور قرار نگرفته، سناریوهای نابودی و شکست او را در حال ترویج هستند با قطع سخنان این عامل سرویس جاسوسی سعودی از ادامه سخنان او جلوگیری بعمل آوردند و این در حالی بود که دیگر کار از کار گذشته بود و هر انچه مخالفان حزب الله می خواستند از رسانه بین المللی جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند!
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.