نظر منتشر شده
۷۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 94580
بهبهانی با رای مجلس برکنار شد
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۳
بخش خبری الف

 

درحالی که حمید بهبهانی در جلسه استیضاح خود در مجلس شرکت نکرده بود، با رای نمایندگان از وزارت راه و ترابری کنار زده شد.

 

به گزارش الف، مجلس در جلسه علني امروز عدم راي اعتماد به حميد بهبهاني وزير راه و ترابري را به راي گذاشت كه بر اين اساس با 147 راي موافق، 78 راي مخالف و 9 راي ممتنع از مجموع 234 راي مأخوذه نمايندگان، بهبهانی از وزارت راه کنار زده شد.

 

در این جلسه شنیده های نمایندگان حاکی از آن داشت که بهبهانی با دستور رئیس جمهور در جلسه استیضاح خود شرکت نکرده بود. این امر باعث شد تا برکناری وزیر دیگری از دولت احمدی نژاد خالی از حاشیه نباشد. بهبهانی از شهریورماه سال گذشته عهده دار وزارتخانه راه و ترابری بود که به علت سوانح هوایی اخیر برکناری وی شدت بیشتری گرفت.
 
آرش
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۲:۴۴:۳۱
خواهشمندم منتشر کنید:
به نظر بنده اولی جایی که باید دلش برای مجلس و اعتبار و شأن آن بسوزد خود مجلس است. لذا خواهش می کنم نمایندگان مجلس آن دسته از نمایندگانی را که در ابتدا استیضاح را امضا می کنند و سپس امضایشان را پس می گیرند مورد سوال قرار دهند و اگر جوابی قانع کننده دریافت نکردند اعتبارنامه نماینده مربوطه را به رآی بگذارند.
بنده به عنوان یک شهروند عرض می کنم که اعتماد چندانی به دولت ندارم و مجلس هم اگر شفای عاجلی برای این گونه رفتارهای نمایندگان خود نیابد به زودی اعتبار و شأن خود را از دست می دهد (399007)
 
آشنا
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۱:۰۷
اين استاد رئيس جمهور رو اينقدر اذيت نكنيد گناه داره بابا (399187)
 
قلي ميرزا
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۲:۱۳:۳۵
مجلسيان عزيز

عدم حضور بهبهاني در جلسه استيضاح بزرگ‌ترين توهين به مردم و مجلس است كه نمايندگان آنها هستند!

در اخبار آمده كه بهبهاني به دستور رئيس جمهور در جلسه حاضر نشده است!

اگر ذره‌اي از وجود امثال مدرس در شما هست، با اين اهانت‌هاي روشن كه در واقع توهين به مردم و جايگاه مجلس است، برخورد مناسب كنيد!

البته بعيد ميدانم .... (399511)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۲:۴۵:۵۵
ببخشید شماهایی که هی دم از فتنه می زنید، می شه بگید این کارهای رئیس جمهور محبوبتون در خصوص تضعیف همه ارکان نظام اسمش چیه؟!
فتنه واقعی اینه آقایون، یعنی واپاشی از درون نظام. (399009)
 
علی
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۴۸:۱۸
اسمش خود شیفتگیه! (399080)
 
مبعث آزاد
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۲:۵۳:۰۲
فكر مي كنيد با بركناري بهبهاني، مجلس قدرتمند مي شود. آيا كردان را بركنار نكرديد؟ آيا اقتدار مجلس بازگشت؟ مسئله را بايد عميق تر ببينيد. وقتي كه سوال و استيضاح كه از اختيارات و وظايف مجلس است را مجلس نمي تواند بدون حاشيه انجام دهد معنيش اين است كه مجلس اقتدار ندارد. (399012)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۲:۵۳:۳۹
آخر ماجرا
احمدي نژاد استيضاح را قبول نمي كند و شرايط نابسامان تر مي شود و بزرگان دخالت مي كند و وزير به كار خود ادامه مي دهد (399013)
 
سيد ابراهيم كراماتي
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۲:۵۴:۳۱
از آن مدعي قانونگرايي و مرد سينه چاك حامي قانون اساسي و تلاشگر پاسداشت عدالت اجتماعي بپرسيد كه چرا به رغم وظيفه قانوني در خانه ملت كه اصولا\" بايد عصاره فضايل مردم باشد ؛به احترام مردم ايران حضور نيافتند و به وظيفه قانوني خود در قبال دفاع از وزير دولت عمل نكردند ؟
ته اين بي توجهي آقاي احمدي نژاد به قانون اساسي و قوانين عادي كه نمود بارزتر در تعلل براي تقديم لايحه بودجه به مجلس است ؛ به كجا مي رسد ؟ ايشان چه پاسخي براي افكار عمومي دارند؟ (399014)
 
حيدري
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۵۶:۱۸
در تاريخ ايران وزيري كارآمد تر و متخصص تر از اقاي بهبهاني در امر راه و ترابري نداشته ايم ايشان كارهاي بزرگي در ايران كرده اند اما دوستان پيمانكاراني كه منافع از دست داده بودند دست به يكي كردند و ايشان را استيضاح كردند (399082)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۰۰:۵۸:۳۲
محترم جان این کار احمدی نزادو بهبهانی برای این بود که قداست مجلس نشکند وبهمین خاطر درصحن مجلس حاضرنشدند تا درکارغیرانونی که درمجلس قانونگذاری مملکت انجام میشود سهیم نشوند. (399381)
 
سيد ابراهيم كراماتي
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۰۹:۳۸:۳۷
دوست ناشناس عزيز گيريم كه مطابق فرمايش شما و ادعاي جناب احمدي نژاد و آقاي بهبهاني شرايط استيضاح قانوني فراهم نبوده ؛ آيا در اين حالت هم بهتر نبود كه براي دفاع از موضعي كه مدعي حقانيتش بودند به صحن مجلس مي آمدند و حرف خود را مي زدند و استدلال خود را با قوت اسناد بيان مي نمودند؟
غرض حرمت قانون است تا سنگ بر سنگ بند شود و نبايد قانون براي افراد باشد و اين اشخاص هستند كه بايد تابع قانون باشند. (399448)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۰۲:۱۰
حقش بود به خدا (399022)
 
علي
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۰۶:۲۰
يك زماني عبدالله نوري وزير كشور اصلاحات بعد از توضيحات خودش در زمان استيضاح از مجلس خارج شد و منتظر راي گيري نشد. اونوقت مجلسي ها بهشون بر خورده بود. حالا كار خدا را ببين يك مجلس اصولگراي ديگه مياد و دولتي كه اون هم ادعاي اصولگرايي داره بعد اين دولت مجلس رو كشك هم حسابش نميكنه و حتي وزيرش براي استيضاح حاضر هم نميشه. اون دولت بد بود اين رو چي ميگيد. خوشم مياد كه احمدي نژاد فهميده چطور بازيتون بده. (399027)
 
یک شهروند
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۰۸:۵۹
مجلس باید در راس امور باشد.کار نمایندگان درست است. (399031)
 
رضا
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۱۳:۴۱
چه عجب این مجلس یک تکانی خورد! انصافا افشاگری دکتر توکلی خیلی موثر بود. (399037)
 
ا
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۲۲:۰۳
آقای بهبهانی وزیر خوب و کاردانی است حیف شد ولی این حق مجلس است که وزیری را استیضاح کند و رای ندهدانشاءالله برای رضای خدا و خدمت خلق خدا انجام داده باشند! (399044)
 
م
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۴:۱۱:۲۴
حیف جون مردم بود که تو سقوط هواپیماها از دست رفت و چندتا خونواده بی سرپرست شدند و داغدار. (399100)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۲۲:۵۳
بهترین مصلحت، انجام وظیفه است! هیچ مصلحتی فراتر از حقیقت نیست! زنده باد نماینده ای که شرف و وجدان حرفه ای خود را قربانی منفعت طلبی در لباس مصلحت طلبی نکرد! (399045)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۲۷:۴۲
در خصوص آيين نامه اطلاع رساني نماييد
زيرا اگر قرار باشد استضاح شونده بتواند باعث انصراف استيضاح نندگان شود .
قطعا استيضاح كنندگان هم بايد بتوانند مقابله به مثل كنند (399047)
 
سيد ميثم موسوي
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۲۸:۳۹
اين حركت آقاي وزير و آقاي رئيس جمهور دقيقا يعني توهين به مجلس.
رئيس جمهوري كه بايد خود و كابينه اش پاسخگوي نمايندگان مردم باشند به شكل زشت و دور از قانون و ادب عمل كرده اند.
اينگونه است كه متوجه مي شويم رئيس جمهور كاملا خودسرانه و به اصطلاح كوچه بازاري هر جور عشقش مي شكد عمل مي كند يا قانون را تفسير مي كند و مي فهميم كه واقعا آقاي رئيس جمهور اعتقاد دارند مجلس در راس امور نيست.
اليته خود كرده را تدبير نيست. مجلس فعلي در مبارزه و صيانت از آراء مردم و برخورد با بي قانوني و خودسري دولت ضعيفترين كارنامه را داشته است. (399048)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۲۹:۰۰
ان الله لا یخلف المیعاد
دیگران نیز متظر باشند که امام علی (ع) فرمودند : ریاست میدان آزمایش مردان است (399050)
 
هادی
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۳۶:۲۲
سلام
با تشکر از 147 نماینده محترم به خصوص آقای توکلی ;به نظر من زمان آن فرا رسیده تا مجلس در مقابل تحقیر و تخفیف جایگاه خود توسط آقای احمدی نژاد یک گام عملی بردارد چون شواهد امر حاکی از آن است که این رفتارها کاملا حساب شده میباشند و هدف آنها القاء در راس امور نبودن مجلس به جامعه میباشد و بدیهی است پس از القاء این مطلب به جامعه , نمایشی و تشریفاتی کردن مجلس کار دشواری نیست و نمایندگان محترم میبایست علاج واقعه را قبل از وقوع بکنند هرچند متاسفانه دولت با استفاده از تمام موقعیتها -مانند جلسه استیضاح که چون میدانست آقای بهبهانی در هر صورت به خاطر عملکرد منفی و غیر قابل دفاع رای نمیآورد مانع از حظور وی در مجلس شد - برای ضربه زدن به جایگاه مجلس تا حدود زیادی به هدف خود نزدیک شده است و با توجه به اینکه از سایر دستگاه ها مانند صدا و سیما نیز حمایت میشود - برای مثال اینجانب از زمان استیضاح آقای ايرج فاضل وزير بهداشت تا کنون به یاد ندارم که جلسه استیضاحی در مجلس پخش زنده نداشته باشد و بدین وسیله بی اهمیت جلوه داده شود - حجت بر نمایندگان جهت انجام وظایف قانونی تمام است و ترس و خوفی که بنا به گفته نماینده شجاع آقای مطهری در نمایندگان ایجاد نموده اند نباید منجر به خیانت به رای مردم و نادیده گرفتن وظیفه شرعی و عرفی نمایندگی در دفاع از جایگاه مجلس به عنوان خانه ملت گردد. (399059)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۳:۳۷:۰۴
یعنی به ملت احترام نزاشته دیگه
من نمی دونم چرا چنین آدمهایی اصلا به قدرت می رسند (399061)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۴:۰۰:۴۷
اقايان نمايندگان محترم اذربايجانغربي كه امضاي خود را پس گرفتند ازجمله نمايندگان خوي بوكان نقده مهاباد بايد به استحضارتان برسانم به جاي شما من شرمنده شدم. اقاي وزير به شما چه گفت كه از خون هموطنانتان گذشتيد؟ ايا وعده ووعيد اقاي وزير كه دوست داشت به هر قيمتي در مقام وزارت بماند به اين بي.... مي ارزيد؟ (399088)
 
احمدی
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۴:۲۵:۰۴
این اقدام مجلس تحسین بر انگیز است!
ما جای تاسف است که78+9 نفر از نمایندگان مجلس در مقابل این توهین دولت بی تفاوت
از کنار ان گذشتند!و ازحداقل پاسخ بهدولت
امتناع کردند! (399121)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۴:۵۵:۵۳
شاید بنده خدا روش نشده بیاد!!! شایدم چیزی برا دفاع کردن نداشته!!!
شاید بد نباشه مجلس از رئیس جمهور \"سوال\" کند!!! چرا ؟؟؟؟ اگه ایشون دلشون بخواد جواب بدن!!!!!!!!! (399142)
 
ایرج
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۵:۳۹:۱۸
خوشم میاد بعدا میگویند قانون گراترین دولت (399158)
 
ایرج
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۵:۵۰:۲۷
ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است مجلس الان به وضوح میداند که از طرف رئیس جمهور به تمسخرگرفته می شود پس الان باید شعار امام بزرگ یعنی مجلس در راس امور است را ثابت کند (399170)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۵:۵۰:۳۲
امید میرود وزیر جدید را با چشمی باز انتخاب کنند (399171)
 
مجید عسگری
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۱۶:۲۲:۴۴
احمدی نژاد باید پاسخگوی این حرکت غیر قانونی و غیر اخلاقی اش در برخورد با استیضاح وزیرش در مجلس باشد. از نمایندگان نقاضا می شود این مورد را به سوالاتی که قرار است بزودی در مجلس مطرح شود اضافه کنند. (399198)
 
احمدی از ارومیه
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۲۰:۱۱:۰۹
آقای بهبهانی مردم خوب می فهمند چرا شما را برخی نمایندگان قربانی کردند چون واقعا خادم و نوکر مردم بودید و به نمایندگان آوانس ندادید . ای پدر راه ایران خدا شما را در هر جا هستی موفق بدارد حرفهای نماینده ارومیه را بدل نگیر . ایشان یا حسین گوی مجلسند . ایشان کفن پوش مجلس اند . (399223)
 
جعفری از اورمیه
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۱:۲۲:۴۶
من بعید می دونم که شما اهل اورمیه باشی. چون من فکر نمی کنم هیچ کس ناله و شیون و تشییع جنازه ای که مردم اورمیه به خاطر بی لیاقتی مدیریت آقای وزیر و از ذست دادن عزیزانشون رو داشتن رو فراموش نمی کنه. در ضمن نماینده های ما همشون باید مثل نماینده های اورمیه باغیرت و محکم کفنپوش مردم خودشون باشند نه مثل نماینده های کرد و 78 نفری که برا خودشون و امضاشونم احترامی قائل نیستند و میشه با چند تا هزاری ارادشون رو خرید! یاشاسین اورمو ملن وکبل لره. (399478)
 
farhanmasudi@yahoo.com
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۲۰:۳۲:۱۴
كلا همه كارهاي مجلس مو به مو قانوني و درسته و دولت همه كارهايش غلط!!!! (399235)
 
سخن تازه
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۲۰:۴۴:۱۸
اول سلام

ای استاد بزرگ رفتی و ما را تنها گذاشتی، دیگر دولت بدون تو صفایی ندارد.

همیشه در قلب ما هستی ای استاد استادان.

والسلام (399243)
 
مسعود
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۲۱:۰۹:۰۰
وزیر زحمتکش و پرکاری بود ، کاش مجلس کمکش می کرد مشکلات وزارت حل می شد. (399262)
 
امید فرجی حصار
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۲۱:۰۹:۱۲
کاش رییس جمهور محترم اینجا نیز ماده ماده قانون را میخواند و اجرا میکرد نه با دهن کجی به نمایندگان مردم حتی دستور عدم شرکت این وزیر نا لایق را نمیداد وزیری که فقط لاف زد و امار اغراق امیز داد و هیچ نکرد وبیشترین تلفات از بی برنامگی وزارت خانه ایشان در هوا وزمین بود انهم ایشان با انهمه ادعا وتحصیلات امریکایی.من دست نمایندگان لایق وطنم را میبوسم خسته نباشید (399263)
 
محی الدین
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۲۱:۴۰:۳۹
با سلام
اینکه مجلس رای اعتماد خود را گرفته است مهم نیست بنده هم به آقایانی مانند توکلی و مطهری رای داده ام که رای خود را از آنها می گیریم
انتخابات مجلس در راه است (399277)
 
جاویدان
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۲۱:۴۰:۴۲
اقای بهبهانی مدیر کارامدی بود.بازدید های نیمه شب اواز مراکز و پروژه ها زمانی که نمایندگان خواب بودندنشانه چیست؟به خدا قسم که مدیری لایق را از دست دادیم
آرزوی موفقیت او را دارم (399278)
 
نادر
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۲:۳۹:۳۰
یکی از مشکلات فرهنگی ما همین ظاهر بینی و سطحی نگری است که چند شعار، ادعا و وعده های گزاف یا بازدید شبانه را دلیل بر خوب بودن افراد می دانیم. در احادیث نیز تاکید شده که به جای نتیجه گیری بر اساس ظاهر افراد ،به درستی و راستی عملکردشان توجه کنید. (399522)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۴ ۰۸:۴۷:۰۲
در آزمون نمره زیر 12 گرفت !0000 (399782)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۱-۱۶ ۱۱:۰۴:۴۲
بازديد نيمه شب وزير از برنامه هاي عمراني همانند سيب زميني پوست كردن فرماند ه در خط مقدم جبهه است. وزير بايد دنبال برنامه ريزي .تامين اعتبار. سياست گذاري كلان . ارايه طريق و...باشد منتها در فرهنگ ما ظاهر سازي وانجام كار فيزيكي علي الخصوص از مقاماتي همانند وزير متاسفانه جايگاه ويزهاي دارد وگرنه چه ضرورتي دارد وزير نيمه شب از طرح بازديد كند؟ (400607)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۲۲:۰۰:۱۳
جلسه استیضاح قانونی نبود، امضاها به علت توضیحات پس گرفته شده بود و برای امضاهای جدید باید مراحل لازم از ابتدا شروع میشد.
اگر ایشان نیامد به علت این بود که از نظر قانون استیضاح لغو گردیده بود. (399285)
 
داود فرهی
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۲۲:۳۵:۵۶
اقایان طرفدار جریان حاکم بهوش باشید
شرکن نکردن در مجمع
وحالا اعتنا نکردن به مجلس ان نامه که قوه قضاییه راهم ضایع کردمنتظر حرکت بعدی باشید تااین حرکات خودبزرگبینی وفتنه انگیز ادامه پیدا کند
ولی ان دسته از نمایندگان که امضا میکنند وپس میگیرند بدانند مردم اگاهند که رای انها قابل خرید وفروش است
ضمنا دراستانه دهه فجر مجلس خرسندی مردم را اضافه کرد (399299)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۱-۱۲ ۲۳:۵۷:۰۹
مجلس یک اشباه بزرگ کرد یک وزیر با کفایت و پدر راه ایران و استاد تمام دانشگاه را برکنار کرد این استیضاح غیر قانونی است چون امضاءکنندگان از حد نصاب کمتر بود (399349)
 
falah
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۰۰:۴۶:۵۳
باسلام :
خدمت دوستان عرض کنم جملات آقای توکلی را کنار هم بگذاریم ونتیجه بگیریم شاید نیت ها معلوم شود ، مثلا : \"احمد توکلی نماینده تهران در جلسه علنی روز سه شنبه و در بررسی طرح استیضاح بهبهانی وزیر راه گفت :رییس جمهور به بهبهانی گفته به مجلس نرود\" .
وجمله ی : \" رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: حرمت مجلس و جلوگیری از استبداد اقتضا دارد که دوستان در برابر این طور برخوردها واکنش مناسب نشان دهند و به استیضاح وزیر رای مثبت دهند\" .
بنظر شما از جملات فوق برای ” جلوگیری از استبداد \" رای مثبت دادن به استیضاح توسط نمایندگان محترم مجلس ، هدف رای مثبت به عدم شایستگی دکتر بهبهانیست یا فقط برخورد با رئیس جمهور است ! وبه تعبیر ایشان ( جلو گیری از استبداد ) است وچرا اقای دکتر توکلی از عبارت هایی که به نظرمی رسد کلید واژه مخصوص ادبیات ویژه ایشان است ، استفاده میکند ! که بصورت مکرر فقط برای مخلفان خود از زمان ورود در عرصه ی سیاست ( شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ) سال ها قبل به کار می برد که از فرط استفاده از این واژه گان ( به خصوص در نطقها ) نه تنها بی خاصیت شده اند بلکه مضحک به نظر میرسند .
در خاتمه خطاب به آقای توکلی باید گفت : جناب آقای توگلی طرف شما ( آقای دکتر احمدی نژاد ) دارای حدود 25 میلیون رای این ملت است که شما نتوانستی حتی یک پنچم آنرا بدست آوری ، لا اقل اگر حرمت ایشان را نگه نمی داری لا اقل حد اقل حرمت مردم را نگه دار .
به نظر می‌رسد مقابله با رئیس جمهور آن هم با روش غیر دینی وبا روشی انتقام جویانه ، بس است ؟ فکر نمی‌کنید مردم و خدای مردم شاهد اعمال و رفتار شما و دوستانتان است ، لازم به ذکر است آقای زاکانی به عنوان مخالف نطق کردند ، بنده نظری که در رابطه شما دارم از ایشان ندارم ، که این موضوع مربوط انصاف ایشان است . نه گفتار ایشان . (399375)
 
علی....
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۰۳:۴۵:۰۶
هموطن عزیز
چرا هرکس از در نقد وارد میشه فورا می روید دنبال گذشته ان فردچرا این قدر تعصب خشک خالی دارید.
سریال مختار نامه را حتما می بینید.توابین را می بیید در اصل توابین خواج دو ران بعد از قیام امام حسین ع هستنند.چرا میخواهید تواب باشید .چرا مختار وار زندگی نمی کنید.چرا هرکسی دولت را نقد می کند فورا دشمنش معرفی می کنید.مگر اقای احمدی نژاد وحی منزل است که هیچج کس حق ندارد دئر مقابلش صحبت کند.مگر اقای توکلی در دوران اقای خاتمی ایشان را نیز نقد نمی کرد.برنامه های اقتصادی را نقد نمیکرد .ایا واقعا ارزش این را دارد که خون شهدا را زیر پا بگذاریم و شعار تعصب سر بدهیم.
بیاید واقعیت را ببینیم و. بپذیریم که این راههی که دولت محترم طی می کند به تاکستان است.عزیز (399412)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۸:۳۰:۳۴
نه که حالا شما داری نقد نمی کنی! نه که کاربران در نظر هاشون کلی بار رئیس جمهور نمی کنن! آقای توکلی چند بار به خاطر آقای مهاجرانی آقای خاتمی را نقد کردند؟ (399608)
 
علی دا..
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۰۱:۰۶:۴۱
با سلام خدمت دوستان و شخص الف
در این مملکت ما هرکس شعار همراهی باولایت را بدهد یا چفیه به گردن بیندازدمیگویند ولائی و مطیع رهبر
به نظر من مطیع رهبر در جامعه کسی است که به قانون پایبند باشه به سوگندی که یاد کرده پایبند باشه متاسفانه ریاست جمهمور محترم به عهدی که با مشائی بسته پای بند هستنند تا عهدی که با رهبری بسته باشند
به هرحال ریاست محترم جمهور در جلسات مجمع تشخیص حضور پیدا نمی کنند و امروز برای دفاع از وزیری که به نظر بنده جز وزیران با کلاس و کاردان بودند حضور نمی یاببند .پس مجلس محترم حق دارند که رای عدم اعتماد به وزیری بدهند که رئیس ان وزیر به کسی ارزش قائل نیستند0
به هر حال به نظر بنده نوعی بی اعتمادی نسبت به دولت محترم از طرف رجل سیاسی در حال شکل گیری است .مجلسیان باید به طور جدی بر مواضع خود پافشاری کنند .خدا نکند که به خاطر انتخابات نهم مجلس ب خاطر تائید صلاحیت کاری بکنند که در مقابل رهبری و مردم شزمنده شوند (399382)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۰۲:۳۵:۵۰
این چه مملکتیه ؟ پارلمان یک کشور یعنی اقتدار ، یعنی نظارت ، این دهن کجی بهبهانی و احمدی نژاد توهین به شعور ملت بود ، چراکه مجلس خانه ملت هست .
ولی حق این مجلس این هست که بدتر از این ها را هم تحمل کند آن روز که در مدح دولت غزل سرایی می کردی این روز را هم باید می دیدید (399399)
 
محمد
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۷:۰۰
اگرچه بهبهانی رفت اما با بازدید های مکرر و نا به هنگام خود از ایستگاه های راه اهن و فرودگاه امام خمینی باعث شد بسیاری از کاستی ها بر طرف شود مخصوصا نمازخانه های فرودگاه امام
اگرچه این کار را می توانست کس دیگری بکند به نظر من الان بهبهانی در جاهای دیگر مثمر ثمر باشد.من دیده بودم که شبها تا 12 شب کار می کرد و صبحها 6 صبح در وزارتخانه بود.در پرکاری ایشان هیچ شکی نیست (399519)
 
هموطن دلسوخته
۱۳۸۹-۱۱-۱۴ ۱۳:۱۴:۲۲
بابا آدم عاقل !!!! 80 نفر بی گناه کشته شدن اونوقت تومیگی مشکل نمازخانه های فرودگاه حل شده؟ اگر پدر و مادر خودت هم کشته میشدند همین حرف رو میزدی؟ همون اسلامی که تو ازش دم میزنی برای جان انسانها بزرگترین ارزش را قائل است
واقعا برای این طرز تفکرها متاسفم!!!! (399844)
 
سامان
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۳:۰۴:۰۵
جالبه بعضی ها تا اتفاقی میفته و بی عدالتی ها و بی تدبیری هایی توسط دولت انجام میشود آن را به کل نظام و مملکت تعمیم میدهند !
خواهشا مطالب رو با هم خلط نکنید. (399527)
 
علی123
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۳:۴۴:۳۷
این تشکرات شما ها از حضرات مجلسیان ایکاش بصورت مقطعی نباشد . بلکه قلبی و تداوم مستمر داشته باشد. (399545)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۴:۰۵:۴۴
توهین مجلس به شعور یک ملت با 25 میلیون رای به رئیس جمهوری را که سکان اجرائی کشور را به ایشان سپرده اند را با آب و تاب نمی گوئید می ترسید دهنت کج و معوج گردد. (399549)
 
رامین
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۴:۳۷:۴۲
با تشکر از تشخیص درست نمایندگان. این روح مرحومین سانحه هوائی ارومیه است که نه حالا بلکه تا آخر عمر آقای بهبهانی را آزار خواهد داد . انسان مسلمان باید به خدا تکیه کند نه مقام بالاتر از خودش.

خانواده یکی از حادثه دیدگان (399557)
 
سعیدچرچیل
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۵:۰۰:۱۵
ب..
احمدی نژاد و بهبهانی باید در مجلس حضور پیدا میکردند.اینکه نیامدند نشان از ضعف ان دو و اتاق فکر انها دارد.. تمام نمایندگان مجلس چه گروه مخالف و چه گروه موافق برکناری بهبهانی را مردم ایران انتخاب کرده و رای دادند که حالا در خانه ملت مشغول به انجام وظیفه میباشند پس نیامدن احمدی نژاد و بهبهانی بی احترامی به رای مردم است. درست است که بهبهانی برکنارشده

به قول معروف بگو دوستت کیست تا بگویم کیستی

خودتان را به خواب نزنید (399476)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۵:۲۱:۴۱
لطف کند آقای توکلی که کلا خوب با همه چیز مخالفت می کند بگوید که این استیضاح در چه روزی اعلام وصول شده و آیا حداقل 10 روزی که باید از اعلام وصول بگذرد تا وزیر به مجلس بیاید گذشته است یا خیر؟ اگر نگذشته است و امروز چهار شنبه روزه دهم است پس استضاح غیر قانونی است زیرا وزیر باید حداقل ده روز پس از اعلام وصول به مجلس مراجعه کند. حالا اینکه امروز تعطیله و نمایندگان رفتن تعطیلات مشکل خودشونه! (399569)
 
سالی
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۸:۰۷:۱۵
آقای بهبهانی چوب خطاهای فراوانی که در سازمان هواپیمایی کشوری توسط ریس این سازمان و برخی از مدیران انجام شده را خورده است.این سازمان به یک تحول اساسی نیاز دارد چون به محل دلال بازی مدیران کنونی تبدیل شده است. (399602)
 
احمدی از ارومیه
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۸:۲۶:۳۳
آقای جعفری شک و تردید نکن عزیزم احمدی هستم از ارومیه ابتدا قصد نداشتم جوابت رابدهم اما احساس وظیفه کردم تا حضرتعالی را از شک و تردید بیرون آورم مطمئن باش این حادثه ی حزن انگیز دل میلیونها هموطن مارا مکدر نمود و دلهایمان راسوزاند دوست دو دهه ام رااز دست داد ه ا م و جنازه مطهرش را همراه با سایر همشهریان بر دوشمان تشیع کردیم خیابان ---- شاهد این جریان است .نا له و شیون در محیط منزلمان بیش از آن بود که شما تعریف و توصیف اش کرده بودید حال این سر نوشت را نمی توان از سر نوشت چون وعده الهی را نمی توان منکر شد که در قرآن کریم کتاب آسمانیش به آخرین رسولش محمد مصطفی < ص > وحی نازل کرده = انا لله و انا الیه راجعون از سوی او آمده ایم و بسویش باز می گردیم این سر نوشت عزیزان همان وعده ی خدائی است که ما را خلق کرده هر کس به بهانه ای راه آخرت را طی خواهد کرد .اما نباید همه این مصیبت ها را به گردن شخصی بیندازیم و مورد اتهام قرار دهیم که بگوییم بی لیاقت اند .از کجا معلوم ما مدعیان از خود راضی از ایشان نیز نا لایقتر یم .آیا در این موقعیت حساس تاریخ انقلاب مان ما در جامعه فاقد مشکل و گرفتاریم ؟ آیا چراغ سبز به دشمنان از داخل جهت تشدید تحریمات خصوصا قطعات ناوگان هوائی وجود ندارد .آیا هواپیمائی که با 37 سال عمر امکان مشکل فر سودگی قطعاتی نداشته باشد . چه معلوم با نقص فنی سقوط کرده ؟ این سقوط که تعمدی نبوده بلکه بعلل متعدد می توان حدس و گمان زد . که قصد ندارم اوقات عزیزان را اتلاف نمایم . (399606)
 
شرمساردوکوهه
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۹:۳۰:۱۸
1-پایه منوریل ودوربرگردانهای بزرگراه ها که خیلی رایحه اش شدیده نمیبرند.
2-فقط وفقط یک نمونه ثایید قوانین تصویبی توسط رکن رکین دمکراسی ازطرف نفر دوم کشوربیارید تا اون sms بگم, بگم,.. دوران فتنه را چال کنم.(شرم از عابرین دوکوهه پیش کش مون) (399637)
 
اسماعیل
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۹:۳۰:۳۲
این آقایان که اینچنین بلبل زبانی می کنن در زمان مسولیت خودشان چه گلی با سر این کشورو ملت زدند اقای توکلی شما به چند درصد فرمایشات رهبری در مورد همراهی دولت در میدان عمل عمل کرده اید اکنون که دولت تمام عزم وجزم خویش را برای انجام هر چه بهتر هدفمند سازی یارانه ها بکار گرقته امثال شما ومطهری ها هم تمام تلاش خود را بکار گرفته اید تا زیر پای دولت را خالی کنید یک روز با سئال کردن از وزیر اقتصاد یک روز بااستیضاح واقا این اعمال شما با نظرات رهبری هم خوانی دارد؟ (399638)
 
علی
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۱۹:۳۶:۰۰
توکلی کارش درست (399641)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۳ ۲۳:۲۵:۳۶
این مجلس اگه واقعاً مجلس باشه و نماینده هاش مرد باشن باید رئیس جمهور قانون گریز را به مجلس بکشن!!خواهشاً درج بشه (399714)
 
falah
۱۳۸۹-۱۱-۱۴ ۰۰:۱۶:۲۸
ریشه خیلی از کارها حسادت است . (399731)
 
احمدخواجوند
۱۳۸۹-۱۱-۱۴ ۰۸:۴۱:۰۲
آقای احمدتوکی احساس میشود صدای چکمه رضاشاه در مجلس می آید. (399781)
 
نادر
۱۳۸۹-۱۱-۱۴ ۲۱:۵۹:۳۹
این صدای شجاعانه مدرس بود که در مجلس طنین انداز شد. با وجود مدرسان ، ترسی از چکمه های رضاخانی ندارند. (400157)
 
hassan
۱۳۸۹-۱۱-۱۴ ۰۹:۴۶:۱۱
بابا بيخيال واقعاً كه شما چقدر ساده‌ايد آخه .... بيخيال بابا (399793)
 
امیر حسین
۱۳۸۹-۱۱-۱۵ ۰۰:۴۹:۳۳
اولا استیضاح غیرقانوبی بود،برای اینکه 13 نفر انصراف داده بودند و تنها 9 نفر مانده بودند ولی شب قبل و صبح روز استیضاح امضاهای دیگران مثل نادران و توکلی و مطهری و زاکانی و کاتوزیان و ... و تلاش لاریجانی باعث شد تا استیضاح انجام شود،یعنی دولت به گمان اینکه استیضاح منتفی شده فرصتی برای هماهنگی برای حضور در استیضاح قلابی و غیرقانونی نداشت-ثانیا استیضاح از قبل مهندسی شده بود و میخواستند که وزیر راه را بردارند حال چه وزیر و رئیس جمهور حضور می یافتند و دفاع میکردند و چه نه،این استیضاح سیاسی به همان نتیجه ای میرسید که رسید (400220)
 
lind
۱۳۸۹-۱۱-۱۵ ۱۴:۲۳:۱۹
همان نمایندگانی که تادیروز به بیکفایتی متهم میشدند چی شده که حالا همه دارند خودشان را برایشان خفه میکنند ..
(400274)
 
مهرشاد قرباندوست
۱۳۸۹-۱۱-۱۶ ۱۲:۳۲:۲۹
البته بهبهانی استیضاح شد، اما رییس جمهور و این آقا برای خانه ملت ارزشی قائل نشدند و در مجلس حضور پیدا نکردند، آیا این کار درست است؟ (400647)
 
۱۳۸۹-۱۱-۱۶ ۱۳:۳۴:۴۸
تو را خدا نذارین سانحه بعدی اتفاق افتد. وزیر که رفت. مهم عوض کردن مدیران نالایق است. زودتر برای هوافضای کشور مدیر متخصص بیاورید. الهیات و زبان که کار بلد نیستند. اینا نشستند و کیفش رو میبرند ومردم هم باید عزیزانشان از بین بروند و مصیبتش را بکشند. چرا؟ آدم خجالت میکشه مهمترین صنایع کشور دست آدمایی است که بی لیاقت هستند. از آقای توکلی و دوستانشان تشکر میکنیم. اجرشان با خدا (400684)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.