توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 94776
دروغ شاخدار سایت وابسته به جنبش سبز +عکس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۵۴
خبرنامه دانشجویان ایران: طرفداران جریان موسوم به سبز که تلاش گسترده ای برای دروغ گو جلوه دادن رقیب در انتخابات بکار بست اما خود حامی پر و پا قرص این مثال انگلیسی شده اند که "هر چقدر دروغ بزرگتر، باور پذیرتر".
 
سایت "جرس" که توسط برخی از حامیان دوآتشه میرحسین موسوی نظیر عطاالله مهاجرانی، محسن کدیور و فاطمه حقیقت جو موسوم به اتاق فکر جنبش سبز در خارج کشور اداره می شود در ادامه دروغ پراکنی های خود یک دروغ شاخ دار دیگر منتشر کرد.
 
سايت وابسته به معاون حقوقي و پارلماني رياست جمهوري در دولت سازندگي اینبار به دروغ پردازی در باره حضور رهبر انقلاب در مرقد حرم امام(ره) پرداخت.
 
این سایت دروغ پرداز در پوشش خبر مربوط به حضور مقام معظم رهبری در مراسم 12 بهمن حرم امام مدعی شده بود:
 
 
 
"هنگام برگزاری مراسم حضور رهبر جمهوری اسلامی در آرامگاه رهبر فقید جمهوری اسلامی، کسی از اعضای بیت جماران در محل حضور نداشت."!
 
این در حالی است که تصاویر منتشره از دیدار رهبری حکایت از حضور سید حسن خمینی در کنار ایشان دارد.
  
 
 
معلوم نیست چرا این سایت سید حسن خمینی را جز بیت امام حساب نکرده است اما به نظر می رسد حلقه لندن نشین فتنه قصد دارند در هر مورد با انتشار دروغ های متعدد فتنه جدیدی را راه اندزی کند.
 
پیش از این نیز سايت جرس در اين سناريوي دوسويه از يك طرف به ستايش از هاشمي رفسنجاني پرداخت و در مطلب دوم، با نسبت دادن خبري به دروغ تلاش كرد وي را همچنان همراه فتنه گران نشان دهد. اين خبر دروغ البته رسوايي تازه اي را براي ارگان حلقه لندن به بار آورد.
 
جرس طبق خبر مذكور - به نقل از منابع خبري در تهران- مدعي شده بود هاشمي رفسنجاني در ديدار با جمعي از فضلا و طلاب حوزه علميه قم كه قبل از ماه محرم انجام شده گفته است «قانون اساسي اشكالات جدي دارد و بايد اصلاح شود ... با وضع مديريت كشور نتيجه اي جز سقوط در طالع آن متصور نيست و اگر در آينده شاهد نظام سكولار باشيم، دور از انتظار نخواهد بود.»
 
به دنبال اين دروغ پراكني دفتر اداره كل روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت ضمن تكذيب صريح ادعاي مذكور اعلام كرد: «چند سايت خارجي فارسي زبان خبري را در خصوص ديدار جمعي از فضلا و طلاب حوزه علميه قم با آيت الله هاشمي رفسنجاني نقل كرده اند كه اصل ديدار منتشر شده در آن، خلاف واقع بوده و اكيداً تكذيب مي گردد و اين امر قطعا نشانگر يك توطئه جديد در خصوص القاي اختلافات در بين مسئولان عالي رتبه و تفرقه بين مردم مي باشد.»
 
جرس پيش از اين هم در رسوايي هاي مشابهي نقش آفريني كرده بود از جمله جعل نامه و انتساب آن به آيت الله آملي لاريجاني كه با تودهني جانانه رئيس قوه قضائيه مواجه شد. از اين قبيل دروغ پراكني ها به وفور در كارنامه كوتاه جرس ثبت شده است.
 
گفتني است دروغ پراكني آنهم از نوع شاخدار و سپس تكذيب ضمني آن بدون اشاره به دروغي كه قبلاً مطرح شده بود يكي از شگردهاي متداول جريان فتنه است كه مخصوصاً وقتي از ارائه دليل عاجزند به اين شگرد متمسك مي شوند.
 
گفتني است سايت جرس در ارتباط شبكه اي كامل با سايت هايي نظير كلمه (موسوي)، نوروز و امروز (ارگان هاي مشاركت و مجاهدين) پارلمان نيوز (اقليت مجلس) و ايلنا (خبرگزاري وابسته به اصلاح طلبان) قرار دارد.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.