توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 94936
جلسات دوستانه بسيج با منحرفان فتنه 88
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۵
رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: بسيج با بيش از 4 هزار نفر از افراد به انحراف كشيده شده در جريان بعد از انتخابات سال گذشته جلسات دوستانه‌اي برگزار كرده است.

به گزارش فارس ، سردار محمد‌رضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در نشست سراسري مسئولان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي سراسر كشور كه پيش از ظهر امروز در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: طرح ولايت و تشكيل حلقه‌هاي فرصت در پايگاه‌هاي بسيج يكي از فعاليت‌هاي اين سازمان است.

نقدي، با بيان اينكه به بحث اردوهاي راهيان‌نور توسط بسيج توجه زيادي مي‌شود، تصريح كرد: طرح‌هايي مانند راهيان‌نور در كشور باعث بيداري و اخلاق‌مداري جوانان و ساير اقشار جامعه مي‌شود.

وي افزود: در اين زمينه برپايي حلقه‌هاي تربيتي نيز بايد در كنار ساير حلقه‌هاي پايگاه‌هاي مقاومت بسيج فعاليت چشمگير داشته باشند.

نقدي، نخستين قدم را براي اصلاح انسان مقوله بيداري دانست و متذكر شد: در اين حلقه‌ها بايد مباحثي صميمانه و دوستانه در قالب تلاوت قرآن و تفسير، بيان احكام شرعي، معرفي كتاب‌هاي ارزشي و اخلاقي و مهم‌تر از همه گزارش چند دقيقه‌اي از صحبت‌هاي هر هفته مقام معظم رهبري ارائه شود.

وي افزود: اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در هر هفته در اين حلقه‌ها باعث به‌روز شدن اطلاعات افراد بسيجي شركت كننده و درك صحيح از اتفاقات پيرامون جهاني آنها مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور، زندگي شهدا را بسيار اثربخش در زندگي و طريقه افراد مختلف عنوان كرد و افزود: يكي از مهم‌ترين وظيفه بسيج بيان همين زندگينامه‌ها و همچنين جلوگيري از انحراف جريان‌هاي مختلف به سمت باطل است.

وي تصريح كرد: همچنين ارشاد افراد منحرف و به انحراف كشيده شده نيز يكي ديگر از وظايف اين ارگان مردمي است.

نقدي افزود: در همين راستا با بيش از 4 هزار نفر از افراد به انحراف كشيده شده در جريان بعد از انتخابات سال گذشته و فتنه توسط بسيج، جلسات دوستانه‌اي گذاشته شد.

وي ابراز داشت: بسيجيان با ارشاد اين افراد به صورت بسيار منطقي در زمينه وقايع روز و اتفاقات اخير و همچنين واقعيت مسئله با آنها جلساتي داشتند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: بسياري از اين افراد نيز با بيان منطقي مسائل از سوي بسيجيان به راه انقلاب كشيده شدند.

وي با بيان اينكه اسلام قوي‌ترين استدلال و فلسفه را دارد، تاكيد كرد: اين بيان منطقي موضوعات به اقشار مختلف، مهم‌ترين وظيفه و رسالت بسيج است.

نقدي بسيج دانشجويي را داراي ظرفيت بالايي در زمينه مسائل مختلف ذكر كرد و افزود: دانشجويان براي آماده شدن براي جهاد علمي بايد مطالعه خود را بيشتر كرده و از خيلي لذت‌ها چشم‌پوشي كنند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.