توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 95102
افتتاح مترو مشهد در 22 بهمن
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۸
وزیر کشور از افتتاح مترو مشهد در 22 بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت:علاوه بر افتتاح طرح هایی در زمینه حمل و نقل عمومی و پروژه های عمرانی مربوط به فضای سبز در سراسر کشور، در بخش تقسیمات کشوری و معرفی شهرستان های جدید در این ایام اتفاقاتی خواهد افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،مصطفی محمدنجار در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود:در این ایام در حوزه های مختلف فعالیت های زیادی را شاهد هستیم که در حوزه تقسیمات کشوری و هم در حوزه خدمات و عمران شهری و روستایی پروژه های متعددی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت:‌بهره برداری از این طرح ها با حضور شهرداران و استانداران و با حمایت سازمان شهرداری ها و معاونت عمرانی وزارت کشور انجام خواهد شد.

محمدنجار افزود:علاوه بر افتتاح طرح هایی در زمینه حمل و نقل عمومی و پروژه های عمرانی مربوط به فضای سبز در سراسر کشور، در بخش تقسیمات کشوری و معرفی شهرستان های جدید در این ایام اتفاقاتی خواهد افتاد.

وزیر کشور گفت:در استان های خوزستان، البرز، فارس، کرمان و تهران تقسیمات کشوری اعلام و انجام خواهد شد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.